ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Balikxxxxxxx
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mart 2017 21:50
Son Ziyaret:
27 Ocak 2018 13:31
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Levent Civelek
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Levent Civelek
SON 10 MESAJI
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Tunahan_] Levent bey şuan telefondan bağlanıyorum bekleyebilirseniz 15-20 dk sonra pcye oturcam ordan yazarim hatta bendeki selale filtrenin videosunu cekip atabilirim. Sesinede ordan bakarsaniz[/QUOTE] Tamamdır videoyu atarsanız çok iyi olur ilginiz içinde gerçekten çok teşekkürler
[QUOTE=Tunahan_] Levent bey şuan telefondan bağlanıyorum bekleyebilirseniz 15-20 dk sonra pcye oturcam ordan yazarim hatta bendeki selale filtrenin videosunu cekip atabilirim. Sesinede ordan bakarsaniz[/QUOTE] Tamamdır videoyu atarsanız çok iyi olur ilginiz içinde gerçekten çok teşekkürler
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Tunahan_]
Dediğim gibi olmaz değil, debi ayari vs yapilip tabiki olur ama gerek yok. [:D] selale filtre suan bendede var. Ses yapmasini istemiyorsaniz akvaryumun su seviyesini yuksek tutmaniz gerekiyor. Su seviyesi alcak olunca suya carparak şakır şakır ses çıkarır. Onun dışında filtrenin kendisinden gelen bi ses duymadim ben.
akvaryuma eksilen su eklenebiliyor o yuzden diş filtrenin cektigi su hacimden azaltmaz.[/QUOTE][QUOTE=Tunahan_]
Dediğim gibi olmaz değil, debi ayari vs yapilip tabiki olur ama gerek yok. [:D] selale filtre suan bendede var. Ses yapmasini istemiyorsaniz akvaryumun su seviyesini yuksek tutmaniz gerekiyor. Su seviyesi alcak olunca suya carparak şakır şakır ses çıkarır. Onun dışında filtrenin kendisinden gelen bi ses duymadim ben.
akvaryuma eksilen su eklenebiliyor o yuzden diş filtrenin cektigi su hacimden azaltmaz.[/QUOTE]
Peki son olarak sizin önerdiğiniz bir şelale filtre markası var mı ? Sanırım şelale filtre almaya karar verdim [:D][EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:43:20[/EDIT]
[QUOTE=Tunahan_]
Dediğim gibi olmaz değil, debi ayari vs yapilip tabiki olur ama gerek yok. [:D] selale filtre suan bendede var. Ses yapmasini istemiyorsaniz akvaryumun su seviyesini yuksek tutmaniz gerekiyor. Su seviyesi alcak olunca suya carparak şakır şakır ses çıkarır. Onun dışında filtrenin kendisinden gelen bi ses duymadim ben.
akvaryuma eksilen su eklenebiliyor o yuzden diş filtrenin cektigi su hacimden azaltmaz.[/QUOTE][QUOTE=Tunahan_]
Dediğim gibi olmaz değil, debi ayari vs yapilip tabiki olur ama gerek yok. [:D] selale filtre suan bendede var. Ses yapmasini istemiyorsaniz akvaryumun su seviyesini yuksek tutmaniz gerekiyor. Su seviyesi alcak olunca suya carparak şakır şakır ses çıkarır. Onun dışında filtrenin kendisinden gelen bi ses duymadim ben.
akvaryuma eksilen su eklenebiliyor o yuzden diş filtrenin cektigi su hacimden azaltmaz.[/QUOTE]
Peki son olarak sizin önerdiğiniz bir şelale filtre markası var mı ? Sanırım şelale filtre almaya karar verdim [:D][EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:43:20[/EDIT]
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Caglaguler]Bütçeniz ne kadardı[/QUOTE]
50 tlye kadar alabilirim [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:28:01[/EDIT]
[QUOTE=Caglaguler]Bütçeniz ne kadardı[/QUOTE]
50 tlye kadar alabilirim [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:28:01[/EDIT]
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Caglaguler]Pipo görüntü kirliliği yaratabilir dış filtre gereksiz ve fazla olur şelaleninde sesi fazla oluyor en iyisi iyi bir iç filtre alın bence.[/QUOTE][QUOTE=Caglaguler]Pipo görüntü kirliliği yaratabilir dış filtre gereksiz ve fazla olur şelaleninde sesi fazla oluyor en iyisi iyi bir iç filtre alın bence.[/QUOTE]
İç filtre için bir marka öneriniz var mı ? [:iyi:]
[QUOTE=Caglaguler]Pipo görüntü kirliliği yaratabilir dış filtre gereksiz ve fazla olur şelaleninde sesi fazla oluyor en iyisi iyi bir iç filtre alın bence.[/QUOTE][QUOTE=Caglaguler]Pipo görüntü kirliliği yaratabilir dış filtre gereksiz ve fazla olur şelaleninde sesi fazla oluyor en iyisi iyi bir iç filtre alın bence.[/QUOTE]
İç filtre için bir marka öneriniz var mı ? [:iyi:]
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Tunahan_]
Merhabalar, 20 litreye dış filtre olmaz. zaten sunsun 602 saate 400 litre çeviriyor. hadi biz bunu 250 saysak (genelde üstünde yazan debinin yarısını veriyor dış filtreler.) debi çok fazla gelir. tabi vanayı kısıpta kullanabilirsiniz ama 1 tane betanın organik atığı için gereksiz olur dış filtre. siz en iyisi şelale filtre kullanın. saatte 100 - 150 litre çevirenler satılıyor bildiğim kadarıyla. sizin için fazlasıyla yeterli olur.[/QUOTE]
Bir arkadaş kullanıyormuş dış filtreyi 15 litrede o bana önerdiği için dedim [:)] Peki şelale filtrenin sesi bir süre sonra rahatsız eder mi ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:08:48[/EDIT]
[QUOTE=Tunahan_]
Merhabalar, 20 litreye dış filtre olmaz. zaten sunsun 602 saate 400 litre çeviriyor. hadi biz bunu 250 saysak (genelde üstünde yazan debinin yarısını veriyor dış filtreler.) debi çok fazla gelir. tabi vanayı kısıpta kullanabilirsiniz ama 1 tane betanın organik atığı için gereksiz olur dış filtre. siz en iyisi şelale filtre kullanın. saatte 100 - 150 litre çevirenler satılıyor bildiğim kadarıyla. sizin için fazlasıyla yeterli olur.[/QUOTE]
Bir arkadaş kullanıyormuş dış filtreyi 15 litrede o bana önerdiği için dedim [:)] Peki şelale filtrenin sesi bir süre sonra rahatsız eder mi ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:08:48[/EDIT]
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
Beta için sizce pipo filtre mi ? şelale filtremi ? Yoksa sunsun 602 b mini dış filtre mi daha uygun olur ? Akvaryum 20 litre içinde anubias ve eloda olacak
Beta için sizce pipo filtre mi ? şelale filtremi ? Yoksa sunsun 602 b mini dış filtre mi daha uygun olur ? Akvaryum 20 litre içinde anubias ve eloda olacak
Beta Akvaryumu Kuruyorum Tavsiyeler ?
[QUOTE=oceanmist]Hacim çok küçük ki corry, vatoz, bitki de koyacağım diyorsunuz. 50 litre civarı birşey alırsanız alacağınız keyif katlanır, daha güzel dekore ederiniz ve ilerde başkan balık besleme şansınızda olur, 20 litre fanus gibi birşey.
Ayrıca pipo filtre akvaryum içinde fazla yer kaplar, şelale filtre alırsanız çok daha güzel olur.
[/QUOTE]
Şelalenin sesi bir süre sonra rahatsız eder mi peki ? Bir de ben sunsun 602 b mini dış filtre düşünüyorum ne dersiniz ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 15:42:48[/EDIT]
[QUOTE=oceanmist]Hacim çok küçük ki corry, vatoz, bitki de koyacağım diyorsunuz. 50 litre civarı birşey alırsanız alacağınız keyif katlanır, daha güzel dekore ederiniz ve ilerde başkan balık besleme şansınızda olur, 20 litre fanus gibi birşey.
Ayrıca pipo filtre akvaryum içinde fazla yer kaplar, şelale filtre alırsanız çok daha güzel olur.
[/QUOTE]
Şelalenin sesi bir süre sonra rahatsız eder mi peki ? Bir de ben sunsun 602 b mini dış filtre düşünüyorum ne dersiniz ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 15:42:48[/EDIT]
Beta Akvaryumu Kuruyorum Tavsiyeler ?
[QUOTE=mumishka]Bu kadar harcamayı yapmışken 20lt ile 40lt arasında çok da bir fiyat farkı olmuyor. Almışken 40-50lt birşey alın ki ilerde farklı türler de besleyebilin.
20ltye bettanın yanına vatoz sıkıntı çıkaracaktır. Cüce bile olsa vatoz çok azmanlaşıyor. Yosun kontrolu ise amaç bence nerit salyangoz atın 2 adet. Hem bettanızı strese sokmaz hem de betta agresifleşirse kabuklarından dolayı bu canlılara pek birşey yapamaz.
Geçtiğimiz hafta ben de Eminönündeydim. Fiyatlar çok uçuk geldi, restorasyondan sonra ilk defa gitmiştim, turistik olmuş biraz.
Petshop yerine sadece akvaryum ile ilgilenen bir dükkandan alışveriş yapmanızı öneririm. [/QUOTE]
Evde 80 litre bir akvaryum var bir akrabamız hediye etmişti henüz acemi olduğum için ondan başlamak istemedim. Bu 20 litrelik akvaryumu ileride yavruluk olarak kullanırım diye almak istiyorum birazda ama tavsiyeleriniz için teşekkürler. Salyangoz olarak bende elma salyangozu düşündüm ama akvaryumdan falan çıkabiliyorlarmış ve yumurta bırakabiliyorlarmış uğraştırıcı geldi biraz doğruluk payı var mıdır ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 15:07:17[/EDIT]
[QUOTE=mumishka]Bu kadar harcamayı yapmışken 20lt ile 40lt arasında çok da bir fiyat farkı olmuyor. Almışken 40-50lt birşey alın ki ilerde farklı türler de besleyebilin.
20ltye bettanın yanına vatoz sıkıntı çıkaracaktır. Cüce bile olsa vatoz çok azmanlaşıyor. Yosun kontrolu ise amaç bence nerit salyangoz atın 2 adet. Hem bettanızı strese sokmaz hem de betta agresifleşirse kabuklarından dolayı bu canlılara pek birşey yapamaz.
Geçtiğimiz hafta ben de Eminönündeydim. Fiyatlar çok uçuk geldi, restorasyondan sonra ilk defa gitmiştim, turistik olmuş biraz.
Petshop yerine sadece akvaryum ile ilgilenen bir dükkandan alışveriş yapmanızı öneririm. [/QUOTE]
Evde 80 litre bir akvaryum var bir akrabamız hediye etmişti henüz acemi olduğum için ondan başlamak istemedim. Bu 20 litrelik akvaryumu ileride yavruluk olarak kullanırım diye almak istiyorum birazda ama tavsiyeleriniz için teşekkürler. Salyangoz olarak bende elma salyangozu düşündüm ama akvaryumdan falan çıkabiliyorlarmış ve yumurta bırakabiliyorlarmış uğraştırıcı geldi biraz doğruluk payı var mıdır ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 15:07:17[/EDIT]
Beta Akvaryumu Kuruyorum Tavsiyeler ?
[QUOTE=delibaliknemo]
Malesef ben petshoplara olan tüm güvenimi yitirdim [:lol:] Şaka bir yana Eminönü haricinde mahallendeki akvaryumcuya dahi gitsen daha uyguna kapatırsın. Forumu biraz dolaşırsan anadolu yakasında da güzel akvaryumcular var aslında kadıköy-üsküdar-kartal vb
Bak az önce aklıma geldi. Cüce vatoz yerine otocinclus affinis de düşün bence hem istenmeyen yosunları temizlemek konusunda daha aktifler hem de küçük oldukları için betta'yı da fazla strese sokmazlar o hacimde 3-4 tane bakılabilir diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Bizim buralarda vardı bir balıkçı en iyisi ona bakıyım olmazsa artık pet shop ararım buralarda [:)))] Dediğiniz türüde araştırcağım yardımlarınız için teşekkürler [:iyi:]
[QUOTE=delibaliknemo]
Malesef ben petshoplara olan tüm güvenimi yitirdim [:lol:] Şaka bir yana Eminönü haricinde mahallendeki akvaryumcuya dahi gitsen daha uyguna kapatırsın. Forumu biraz dolaşırsan anadolu yakasında da güzel akvaryumcular var aslında kadıköy-üsküdar-kartal vb
Bak az önce aklıma geldi. Cüce vatoz yerine otocinclus affinis de düşün bence hem istenmeyen yosunları temizlemek konusunda daha aktifler hem de küçük oldukları için betta'yı da fazla strese sokmazlar o hacimde 3-4 tane bakılabilir diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Bizim buralarda vardı bir balıkçı en iyisi ona bakıyım olmazsa artık pet shop ararım buralarda [:)))] Dediğiniz türüde araştırcağım yardımlarınız için teşekkürler [:iyi:]
Beta Akvaryumu Kuruyorum Tavsiyeler ?
[QUOTE=delibaliknemo]Bitkili düşünüyorsan gelişimleri açısından ışıklandırma yapmanı öneririm. En azından bir led masa lambasıyla günlük 6 saati geçmeden aydınlatma yapabilirsin enerjiyi de fazla yakmamış olursun.
Bitki yoğunluğunu fazla tutup betta ve bir adet cüce vatoz olabilir (albino olmamasına dikkat et renginden ötürü daha fazla dikkat çekiyor ve betta çok agresifleşiyor) fakat cory koymanı tavsiye etmem zira onlar sürü canlıları 2 adet bakmak pek uygun olmaz en az 6-8 tane diyebiliriz onu da hacim kaldırmaz.
Eminönü'ndeki esnaf gerçekten çıldırmış ordan alışveriş yapmanı tavsiye etmiyorum. İlanlar üzerinden araştırıp besleyenlerle iletişime geç hem sağlıklı malzeme ve balık alırsın öteki türlü 150-200 liradan aşağı kurtuluşun yok. [;)][/QUOTE]
Işıklandırma fikrini yapabilirim teşekkürler [:iyi:] Çöpçü konusundada bayağı kararsızdım o halde sadece beta ile vatoz alırım fakat cidden o kadar tutar mı fiyatları [:O] Ben 100 tlye kurtulurum diye ümit ediyordum istanbulda başka önerdiğiniz pet shop var mı ?
[QUOTE=delibaliknemo]Bitkili düşünüyorsan gelişimleri açısından ışıklandırma yapmanı öneririm. En azından bir led masa lambasıyla günlük 6 saati geçmeden aydınlatma yapabilirsin enerjiyi de fazla yakmamış olursun.
Bitki yoğunluğunu fazla tutup betta ve bir adet cüce vatoz olabilir (albino olmamasına dikkat et renginden ötürü daha fazla dikkat çekiyor ve betta çok agresifleşiyor) fakat cory koymanı tavsiye etmem zira onlar sürü canlıları 2 adet bakmak pek uygun olmaz en az 6-8 tane diyebiliriz onu da hacim kaldırmaz.
Eminönü'ndeki esnaf gerçekten çıldırmış ordan alışveriş yapmanı tavsiye etmiyorum. İlanlar üzerinden araştırıp besleyenlerle iletişime geç hem sağlıklı malzeme ve balık alırsın öteki türlü 150-200 liradan aşağı kurtuluşun yok. [;)][/QUOTE]
Işıklandırma fikrini yapabilirim teşekkürler [:iyi:] Çöpçü konusundada bayağı kararsızdım o halde sadece beta ile vatoz alırım fakat cidden o kadar tutar mı fiyatları [:O] Ben 100 tlye kurtulurum diye ümit ediyordum istanbulda başka önerdiğiniz pet shop var mı ?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
