ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Balikxxxxxxx
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mart 2017 21:50
Son Ziyaret:
27 Ocak 2018 13:31
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Levent Civelek
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Levent Civelek
SON 10 MESAJI
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Tunahan_] Levent bey şuan telefondan bağlanıyorum bekleyebilirseniz 15-20 dk sonra pcye oturcam ordan yazarim hatta bendeki selale filtrenin videosunu cekip atabilirim. Sesinede ordan bakarsaniz[/QUOTE] Tamamdır videoyu atarsanız çok iyi olur ilginiz içinde gerçekten çok teşekkürler
[QUOTE=Tunahan_] Levent bey şuan telefondan bağlanıyorum bekleyebilirseniz 15-20 dk sonra pcye oturcam ordan yazarim hatta bendeki selale filtrenin videosunu cekip atabilirim. Sesinede ordan bakarsaniz[/QUOTE] Tamamdır videoyu atarsanız çok iyi olur ilginiz içinde gerçekten çok teşekkürler
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Tunahan_]
Dediğim gibi olmaz değil, debi ayari vs yapilip tabiki olur ama gerek yok. [:D] selale filtre suan bendede var. Ses yapmasini istemiyorsaniz akvaryumun su seviyesini yuksek tutmaniz gerekiyor. Su seviyesi alcak olunca suya carparak şakır şakır ses çıkarır. Onun dışında filtrenin kendisinden gelen bi ses duymadim ben.
akvaryuma eksilen su eklenebiliyor o yuzden diş filtrenin cektigi su hacimden azaltmaz.[/QUOTE][QUOTE=Tunahan_]
Dediğim gibi olmaz değil, debi ayari vs yapilip tabiki olur ama gerek yok. [:D] selale filtre suan bendede var. Ses yapmasini istemiyorsaniz akvaryumun su seviyesini yuksek tutmaniz gerekiyor. Su seviyesi alcak olunca suya carparak şakır şakır ses çıkarır. Onun dışında filtrenin kendisinden gelen bi ses duymadim ben.
akvaryuma eksilen su eklenebiliyor o yuzden diş filtrenin cektigi su hacimden azaltmaz.[/QUOTE]
Peki son olarak sizin önerdiğiniz bir şelale filtre markası var mı ? Sanırım şelale filtre almaya karar verdim [:D][EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:43:20[/EDIT]
[QUOTE=Tunahan_]
Dediğim gibi olmaz değil, debi ayari vs yapilip tabiki olur ama gerek yok. [:D] selale filtre suan bendede var. Ses yapmasini istemiyorsaniz akvaryumun su seviyesini yuksek tutmaniz gerekiyor. Su seviyesi alcak olunca suya carparak şakır şakır ses çıkarır. Onun dışında filtrenin kendisinden gelen bi ses duymadim ben.
akvaryuma eksilen su eklenebiliyor o yuzden diş filtrenin cektigi su hacimden azaltmaz.[/QUOTE][QUOTE=Tunahan_]
Dediğim gibi olmaz değil, debi ayari vs yapilip tabiki olur ama gerek yok. [:D] selale filtre suan bendede var. Ses yapmasini istemiyorsaniz akvaryumun su seviyesini yuksek tutmaniz gerekiyor. Su seviyesi alcak olunca suya carparak şakır şakır ses çıkarır. Onun dışında filtrenin kendisinden gelen bi ses duymadim ben.
akvaryuma eksilen su eklenebiliyor o yuzden diş filtrenin cektigi su hacimden azaltmaz.[/QUOTE]
Peki son olarak sizin önerdiğiniz bir şelale filtre markası var mı ? Sanırım şelale filtre almaya karar verdim [:D][EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:43:20[/EDIT]
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Caglaguler]Bütçeniz ne kadardı[/QUOTE]
50 tlye kadar alabilirim [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:28:01[/EDIT]
[QUOTE=Caglaguler]Bütçeniz ne kadardı[/QUOTE]
50 tlye kadar alabilirim [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:28:01[/EDIT]
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Caglaguler]Pipo görüntü kirliliği yaratabilir dış filtre gereksiz ve fazla olur şelaleninde sesi fazla oluyor en iyisi iyi bir iç filtre alın bence.[/QUOTE][QUOTE=Caglaguler]Pipo görüntü kirliliği yaratabilir dış filtre gereksiz ve fazla olur şelaleninde sesi fazla oluyor en iyisi iyi bir iç filtre alın bence.[/QUOTE]
İç filtre için bir marka öneriniz var mı ? [:iyi:]
[QUOTE=Caglaguler]Pipo görüntü kirliliği yaratabilir dış filtre gereksiz ve fazla olur şelaleninde sesi fazla oluyor en iyisi iyi bir iç filtre alın bence.[/QUOTE][QUOTE=Caglaguler]Pipo görüntü kirliliği yaratabilir dış filtre gereksiz ve fazla olur şelaleninde sesi fazla oluyor en iyisi iyi bir iç filtre alın bence.[/QUOTE]
İç filtre için bir marka öneriniz var mı ? [:iyi:]
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Tunahan_]
Merhabalar, 20 litreye dış filtre olmaz. zaten sunsun 602 saate 400 litre çeviriyor. hadi biz bunu 250 saysak (genelde üstünde yazan debinin yarısını veriyor dış filtreler.) debi çok fazla gelir. tabi vanayı kısıpta kullanabilirsiniz ama 1 tane betanın organik atığı için gereksiz olur dış filtre. siz en iyisi şelale filtre kullanın. saatte 100 - 150 litre çevirenler satılıyor bildiğim kadarıyla. sizin için fazlasıyla yeterli olur.[/QUOTE]
Bir arkadaş kullanıyormuş dış filtreyi 15 litrede o bana önerdiği için dedim [:)] Peki şelale filtrenin sesi bir süre sonra rahatsız eder mi ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:08:48[/EDIT]
[QUOTE=Tunahan_]
Merhabalar, 20 litreye dış filtre olmaz. zaten sunsun 602 saate 400 litre çeviriyor. hadi biz bunu 250 saysak (genelde üstünde yazan debinin yarısını veriyor dış filtreler.) debi çok fazla gelir. tabi vanayı kısıpta kullanabilirsiniz ama 1 tane betanın organik atığı için gereksiz olur dış filtre. siz en iyisi şelale filtre kullanın. saatte 100 - 150 litre çevirenler satılıyor bildiğim kadarıyla. sizin için fazlasıyla yeterli olur.[/QUOTE]
Bir arkadaş kullanıyormuş dış filtreyi 15 litrede o bana önerdiği için dedim [:)] Peki şelale filtrenin sesi bir süre sonra rahatsız eder mi ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:08:48[/EDIT]
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
Beta için sizce pipo filtre mi ? şelale filtremi ? Yoksa sunsun 602 b mini dış filtre mi daha uygun olur ? Akvaryum 20 litre içinde anubias ve eloda olacak
Beta için sizce pipo filtre mi ? şelale filtremi ? Yoksa sunsun 602 b mini dış filtre mi daha uygun olur ? Akvaryum 20 litre içinde anubias ve eloda olacak
Beta Akvaryumu Kuruyorum Tavsiyeler ?
[QUOTE=oceanmist]Hacim çok küçük ki corry, vatoz, bitki de koyacağım diyorsunuz. 50 litre civarı birşey alırsanız alacağınız keyif katlanır, daha güzel dekore ederiniz ve ilerde başkan balık besleme şansınızda olur, 20 litre fanus gibi birşey.
Ayrıca pipo filtre akvaryum içinde fazla yer kaplar, şelale filtre alırsanız çok daha güzel olur.
[/QUOTE]
Şelalenin sesi bir süre sonra rahatsız eder mi peki ? Bir de ben sunsun 602 b mini dış filtre düşünüyorum ne dersiniz ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 15:42:48[/EDIT]
[QUOTE=oceanmist]Hacim çok küçük ki corry, vatoz, bitki de koyacağım diyorsunuz. 50 litre civarı birşey alırsanız alacağınız keyif katlanır, daha güzel dekore ederiniz ve ilerde başkan balık besleme şansınızda olur, 20 litre fanus gibi birşey.
Ayrıca pipo filtre akvaryum içinde fazla yer kaplar, şelale filtre alırsanız çok daha güzel olur.
[/QUOTE]
Şelalenin sesi bir süre sonra rahatsız eder mi peki ? Bir de ben sunsun 602 b mini dış filtre düşünüyorum ne dersiniz ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 15:42:48[/EDIT]
Beta Akvaryumu Kuruyorum Tavsiyeler ?
[QUOTE=mumishka]Bu kadar harcamayı yapmışken 20lt ile 40lt arasında çok da bir fiyat farkı olmuyor. Almışken 40-50lt birşey alın ki ilerde farklı türler de besleyebilin.
20ltye bettanın yanına vatoz sıkıntı çıkaracaktır. Cüce bile olsa vatoz çok azmanlaşıyor. Yosun kontrolu ise amaç bence nerit salyangoz atın 2 adet. Hem bettanızı strese sokmaz hem de betta agresifleşirse kabuklarından dolayı bu canlılara pek birşey yapamaz.
Geçtiğimiz hafta ben de Eminönündeydim. Fiyatlar çok uçuk geldi, restorasyondan sonra ilk defa gitmiştim, turistik olmuş biraz.
Petshop yerine sadece akvaryum ile ilgilenen bir dükkandan alışveriş yapmanızı öneririm. [/QUOTE]
Evde 80 litre bir akvaryum var bir akrabamız hediye etmişti henüz acemi olduğum için ondan başlamak istemedim. Bu 20 litrelik akvaryumu ileride yavruluk olarak kullanırım diye almak istiyorum birazda ama tavsiyeleriniz için teşekkürler. Salyangoz olarak bende elma salyangozu düşündüm ama akvaryumdan falan çıkabiliyorlarmış ve yumurta bırakabiliyorlarmış uğraştırıcı geldi biraz doğruluk payı var mıdır ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 15:07:17[/EDIT]
[QUOTE=mumishka]Bu kadar harcamayı yapmışken 20lt ile 40lt arasında çok da bir fiyat farkı olmuyor. Almışken 40-50lt birşey alın ki ilerde farklı türler de besleyebilin.
20ltye bettanın yanına vatoz sıkıntı çıkaracaktır. Cüce bile olsa vatoz çok azmanlaşıyor. Yosun kontrolu ise amaç bence nerit salyangoz atın 2 adet. Hem bettanızı strese sokmaz hem de betta agresifleşirse kabuklarından dolayı bu canlılara pek birşey yapamaz.
Geçtiğimiz hafta ben de Eminönündeydim. Fiyatlar çok uçuk geldi, restorasyondan sonra ilk defa gitmiştim, turistik olmuş biraz.
Petshop yerine sadece akvaryum ile ilgilenen bir dükkandan alışveriş yapmanızı öneririm. [/QUOTE]
Evde 80 litre bir akvaryum var bir akrabamız hediye etmişti henüz acemi olduğum için ondan başlamak istemedim. Bu 20 litrelik akvaryumu ileride yavruluk olarak kullanırım diye almak istiyorum birazda ama tavsiyeleriniz için teşekkürler. Salyangoz olarak bende elma salyangozu düşündüm ama akvaryumdan falan çıkabiliyorlarmış ve yumurta bırakabiliyorlarmış uğraştırıcı geldi biraz doğruluk payı var mıdır ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 15:07:17[/EDIT]
Beta Akvaryumu Kuruyorum Tavsiyeler ?
[QUOTE=delibaliknemo]
Malesef ben petshoplara olan tüm güvenimi yitirdim [:lol:] Şaka bir yana Eminönü haricinde mahallendeki akvaryumcuya dahi gitsen daha uyguna kapatırsın. Forumu biraz dolaşırsan anadolu yakasında da güzel akvaryumcular var aslında kadıköy-üsküdar-kartal vb
Bak az önce aklıma geldi. Cüce vatoz yerine otocinclus affinis de düşün bence hem istenmeyen yosunları temizlemek konusunda daha aktifler hem de küçük oldukları için betta'yı da fazla strese sokmazlar o hacimde 3-4 tane bakılabilir diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Bizim buralarda vardı bir balıkçı en iyisi ona bakıyım olmazsa artık pet shop ararım buralarda [:)))] Dediğiniz türüde araştırcağım yardımlarınız için teşekkürler [:iyi:]
[QUOTE=delibaliknemo]
Malesef ben petshoplara olan tüm güvenimi yitirdim [:lol:] Şaka bir yana Eminönü haricinde mahallendeki akvaryumcuya dahi gitsen daha uyguna kapatırsın. Forumu biraz dolaşırsan anadolu yakasında da güzel akvaryumcular var aslında kadıköy-üsküdar-kartal vb
Bak az önce aklıma geldi. Cüce vatoz yerine otocinclus affinis de düşün bence hem istenmeyen yosunları temizlemek konusunda daha aktifler hem de küçük oldukları için betta'yı da fazla strese sokmazlar o hacimde 3-4 tane bakılabilir diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Bizim buralarda vardı bir balıkçı en iyisi ona bakıyım olmazsa artık pet shop ararım buralarda [:)))] Dediğiniz türüde araştırcağım yardımlarınız için teşekkürler [:iyi:]
Beta Akvaryumu Kuruyorum Tavsiyeler ?
[QUOTE=delibaliknemo]Bitkili düşünüyorsan gelişimleri açısından ışıklandırma yapmanı öneririm. En azından bir led masa lambasıyla günlük 6 saati geçmeden aydınlatma yapabilirsin enerjiyi de fazla yakmamış olursun.
Bitki yoğunluğunu fazla tutup betta ve bir adet cüce vatoz olabilir (albino olmamasına dikkat et renginden ötürü daha fazla dikkat çekiyor ve betta çok agresifleşiyor) fakat cory koymanı tavsiye etmem zira onlar sürü canlıları 2 adet bakmak pek uygun olmaz en az 6-8 tane diyebiliriz onu da hacim kaldırmaz.
Eminönü'ndeki esnaf gerçekten çıldırmış ordan alışveriş yapmanı tavsiye etmiyorum. İlanlar üzerinden araştırıp besleyenlerle iletişime geç hem sağlıklı malzeme ve balık alırsın öteki türlü 150-200 liradan aşağı kurtuluşun yok. [;)][/QUOTE]
Işıklandırma fikrini yapabilirim teşekkürler [:iyi:] Çöpçü konusundada bayağı kararsızdım o halde sadece beta ile vatoz alırım fakat cidden o kadar tutar mı fiyatları [:O] Ben 100 tlye kurtulurum diye ümit ediyordum istanbulda başka önerdiğiniz pet shop var mı ?
[QUOTE=delibaliknemo]Bitkili düşünüyorsan gelişimleri açısından ışıklandırma yapmanı öneririm. En azından bir led masa lambasıyla günlük 6 saati geçmeden aydınlatma yapabilirsin enerjiyi de fazla yakmamış olursun.
Bitki yoğunluğunu fazla tutup betta ve bir adet cüce vatoz olabilir (albino olmamasına dikkat et renginden ötürü daha fazla dikkat çekiyor ve betta çok agresifleşiyor) fakat cory koymanı tavsiye etmem zira onlar sürü canlıları 2 adet bakmak pek uygun olmaz en az 6-8 tane diyebiliriz onu da hacim kaldırmaz.
Eminönü'ndeki esnaf gerçekten çıldırmış ordan alışveriş yapmanı tavsiye etmiyorum. İlanlar üzerinden araştırıp besleyenlerle iletişime geç hem sağlıklı malzeme ve balık alırsın öteki türlü 150-200 liradan aşağı kurtuluşun yok. [;)][/QUOTE]
Işıklandırma fikrini yapabilirim teşekkürler [:iyi:] Çöpçü konusundada bayağı kararsızdım o halde sadece beta ile vatoz alırım fakat cidden o kadar tutar mı fiyatları [:O] Ben 100 tlye kurtulurum diye ümit ediyordum istanbulda başka önerdiğiniz pet shop var mı ?
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
