ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
e1000m
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Eylül 2016 20:58
Son Ziyaret:
25 Nisan 2017 19:39
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emin Abbasov
Doğum Tarihi:
05 Mayıs 1981
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Yönetici
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emin Abbasov
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188647/080920161434571.jpg[/IMG]
SON 10 MESAJI
Japon Balıklarım Ölüyor
Biliyorum lepistesler kuyruklarını ısrır ama bizimkiler birbirlerine dokunmaz japonlar ise 1 senedir bu akvaryumda sorunsuz yaşıyorlardı bugün sadece yeni su ekledim üstten 10cm eksikti ve yem degistim sonra olanlar oldu. Sebepi söledikleriniz dışında ne olabilir en azından birini kurtarayım.
Biliyorum lepistesler kuyruklarını ısrır ama bizimkiler birbirlerine dokunmaz japonlar ise 1 senedir bu akvaryumda sorunsuz yaşıyorlardı bugün sadece yeni su ekledim üstten 10cm eksikti ve yem degistim sonra olanlar oldu. Sebepi söledikleriniz dışında ne olabilir en azından birini kurtarayım.
Japon Balıklarım Ölüyor
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: ters dönüyorlar
Akvaryum Kapasitesi (litre): 20lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: şelale tipi
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Uzun süredir baktığım balıklarım 2 adet bu sabah ters dönmeye başladı birisi öldü malesef [:(] diğeri yan dönüyor ama hayatta hep dipte kalıyor yüzemiyor. Sadece akvaryuma su ilave ettim (damacana suyu) ve yemlerini 2 gundur degistim ( [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188647/250420171902171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188647/250420171902531.jpg[/IMG]
Sebep ne olabilir acaba çözemedim.
Su değişimi yapıyorum. 1 senedir düzen bozulmadı yem dışında.
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: ters dönüyorlar
Akvaryum Kapasitesi (litre): 20lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: şelale tipi
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Uzun süredir baktığım balıklarım 2 adet bu sabah ters dönmeye başladı birisi öldü malesef [:(] diğeri yan dönüyor ama hayatta hep dipte kalıyor yüzemiyor. Sadece akvaryuma su ilave ettim (damacana suyu) ve yemlerini 2 gundur degistim ( [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188647/250420171902171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188647/250420171902531.jpg[/IMG]
Sebep ne olabilir acaba çözemedim.
Su değişimi yapıyorum. 1 senedir düzen bozulmadı yem dışında.
Power led eksi artı ucunu nasıl anlarız?
[QUOTE=Seleci]Led dustu derken lensmi dustu orasini pek anlamadim . Simdi kullandiginiz ledler spotlarda kullanilan ledlerden bunlar aşırı ışık saglar ve yosun olusumunu hızlandirir . Surekli açık tutmayın ben mumkun oldukça gecelerı motoruda ışıklandirmayida kapatiyorum . Bol oksijen ve bol ışık direk yosun olusturuyo bunu önlemek için yosun yiyici vatoz cesitleri veya salyangoz cesitlerinden seçip akvaryumunuza uygun olanı alıp koymanizdir . Bu arada buhar ledlere ve attiginiz lehimlere veya acık baglanti yerlerine temas ettikce kısa devre yaptirabilir ve aydınlatmanızı bozabilir . Buyuzden onları bisekilde hem nemden hem ısıdan hemde estetik bir goruntu icin bi sekil vermeniz gerekir .[/QUOTE]
pcb yani komple kopmuştu o termal yapıştırıcıyla ve sadece eğimli olanında diğeri hiç kopmadı. dediğinizi çok yapmak istiyorum. inşallah 1 hafta sonra bir tema çalışıcam ve akvaryumun aydınlatmasına da birşeyler yapıcam. ışık güvü kontrolü ekleyeceğim. bu sistemi burada da paylaşırım. bu sistemi çok sevdim sera sistemi de yapmak istiyorum. evet bu arada ışık ve oksijen konudunda yanlış bilhiye sahibim. ışığı erken japatıyorum ama oksijenin nedense yosunlara kötü geldiğini okuduğumu hatırladığım için malesef bolca vermeye bsşladım [:)] onu da keseyim. teşekkürler tekrar.
[QUOTE=Seleci]Led dustu derken lensmi dustu orasini pek anlamadim . Simdi kullandiginiz ledler spotlarda kullanilan ledlerden bunlar aşırı ışık saglar ve yosun olusumunu hızlandirir . Surekli açık tutmayın ben mumkun oldukça gecelerı motoruda ışıklandirmayida kapatiyorum . Bol oksijen ve bol ışık direk yosun olusturuyo bunu önlemek için yosun yiyici vatoz cesitleri veya salyangoz cesitlerinden seçip akvaryumunuza uygun olanı alıp koymanizdir . Bu arada buhar ledlere ve attiginiz lehimlere veya acık baglanti yerlerine temas ettikce kısa devre yaptirabilir ve aydınlatmanızı bozabilir . Buyuzden onları bisekilde hem nemden hem ısıdan hemde estetik bir goruntu icin bi sekil vermeniz gerekir .[/QUOTE]
pcb yani komple kopmuştu o termal yapıştırıcıyla ve sadece eğimli olanında diğeri hiç kopmadı. dediğinizi çok yapmak istiyorum. inşallah 1 hafta sonra bir tema çalışıcam ve akvaryumun aydınlatmasına da birşeyler yapıcam. ışık güvü kontrolü ekleyeceğim. bu sistemi burada da paylaşırım. bu sistemi çok sevdim sera sistemi de yapmak istiyorum. evet bu arada ışık ve oksijen konudunda yanlış bilhiye sahibim. ışığı erken japatıyorum ama oksijenin nedense yosunlara kötü geldiğini okuduğumu hatırladığım için malesef bolca vermeye bsşladım [:)] onu da keseyim. teşekkürler tekrar.
Semender aldım
[QUOTE=Governing][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34195_190920160353351.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim öncelikle
Bir dişi bir erkek olmak üzere 2 semender aldım akvaryum su motoru aldım çıkacakları taşıda koydum motor sürelki suyu temizliyor. Ben her gün denilen miktarda yem atsamda yediklerini pek görmedim birde erkek çok az geziyor be dsha çelimsiz daha birkaç gün oldu ve fikre ihtiyacım var ill defa bakıyorum arkadaş tavsiyesi ile aldım. Canlı böcek vermek fslan benim içi zor bunjn başka yolu yokmy yemi sevmediler sanırım yavruda değiller.[/QUOTE]
merhaba ben de kırmızı karınlı semender besliyorum. çok dayanıklı hayvanlar. çünki acemilikle baya akvaryum ortamı değişmek zorunda kaldım balıklar için. semenderlerim hiç banamısın demedi. yem konusunda evet ilk başta yemiyolar hibi gözüküyordu ve ven de [:)] stress yaşamkştım ama dip yemi yiyebilecekleri boyutta ve etciller için olanlarından farklı farklı kullanıyorum. kokuyla dipte bulup yiyorlar. ha bi kere de betamı yemişti dişisi. ve karakterleri sölediğin gibidir. Erkek çelimsiz ve az haraketli oluyor. videoyu paylaşıyorum. sana başarılar. ben vazgeçmek istedim kaç kez ama bağlandım şimdi akvaryumda onlar kaldı [:)][VID]https://youtu.be/giO1dK5wca8[/VID]
[QUOTE=Governing][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34195_190920160353351.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim öncelikle
Bir dişi bir erkek olmak üzere 2 semender aldım akvaryum su motoru aldım çıkacakları taşıda koydum motor sürelki suyu temizliyor. Ben her gün denilen miktarda yem atsamda yediklerini pek görmedim birde erkek çok az geziyor be dsha çelimsiz daha birkaç gün oldu ve fikre ihtiyacım var ill defa bakıyorum arkadaş tavsiyesi ile aldım. Canlı böcek vermek fslan benim içi zor bunjn başka yolu yokmy yemi sevmediler sanırım yavruda değiller.[/QUOTE]
merhaba ben de kırmızı karınlı semender besliyorum. çok dayanıklı hayvanlar. çünki acemilikle baya akvaryum ortamı değişmek zorunda kaldım balıklar için. semenderlerim hiç banamısın demedi. yem konusunda evet ilk başta yemiyolar hibi gözüküyordu ve ven de [:)] stress yaşamkştım ama dip yemi yiyebilecekleri boyutta ve etciller için olanlarından farklı farklı kullanıyorum. kokuyla dipte bulup yiyorlar. ha bi kere de betamı yemişti dişisi. ve karakterleri sölediğin gibidir. Erkek çelimsiz ve az haraketli oluyor. videoyu paylaşıyorum. sana başarılar. ben vazgeçmek istedim kaç kez ama bağlandım şimdi akvaryumda onlar kaldı [:)][VID]https://youtu.be/giO1dK5wca8[/VID]
Power led eksi artı ucunu nasıl anlarız?
[QUOTE=Seleci]Bir kacını 30derece yapabilirdin uzak icin yani akvarymun zeminini daha iyi aydınlatırdı . Bide termal macun kurumazki nicin beklim dedin yapistirici degil o ledler ısınır ve ısındıkca daha cok akım ceker bundan dolayida patlar bunu onlemek icin termal macun kullaniyosun bir nevi sogutucu . O ledlerde dedigin gibi delikli taraf artidir . Genelde artı olan herseyde bi çizgı bi isaret bi uzunluk koyulur aklinda bulunsun normal ledlerde uzun bacaklı olan artidir mesela kablolarda ince farkli bi renkte olanlar arti uctur gibi bu sekilde riske atabilcegin seylerde deniyebilirsin . Bide lensler dusebilir onlar takmalı bildigim kadariyla şöyle boydan boya koli bandı çekebilirsin hem nem almasınıda önlersin hemde lenslerin dusmesini önlersin yada bilmiyorum o kapagin icine koymussun lensleri takip ledleri . O kapak icin bi cam kestirip silikonla yapistirsan super iscilik olur . Aklima geldikce yazdim umarim faydasi olur 😊[/QUOTE]
teşekkürler bilgi için [:)] armatürü buhar camının üstüne yerleştirdim tabi daha şık olmasını isterdim. bu arada [:D] ledler düştü bir kaç kez. ya ben sordum hem yapıştıtıcı hem de termal geçirgen mi adam evet defi. ben bilgisayarla uğraşıyorum silikonu biliyorum. dedim her halde yeni çıkmış [:)] ama şu an iyi hiç düşmüyor. hatta biri hiç düşmedi. bir sorum daha olcak akvaryum daha önceden hiç algae yoktu sonra ışık sistemim groluxtan şerid lede geçirdim siyah siyah taşların üzerinde algae oluştu. ondan sonra bu powerled sistemine geçtim ve sakallı algae ile yosun bastı taşları hatta bitkilerin yaprakları da. neyi yanlış yapıyorum. kaç kere temizledim yıkadım da yaprakları.
[QUOTE=Seleci]Bir kacını 30derece yapabilirdin uzak icin yani akvarymun zeminini daha iyi aydınlatırdı . Bide termal macun kurumazki nicin beklim dedin yapistirici degil o ledler ısınır ve ısındıkca daha cok akım ceker bundan dolayida patlar bunu onlemek icin termal macun kullaniyosun bir nevi sogutucu . O ledlerde dedigin gibi delikli taraf artidir . Genelde artı olan herseyde bi çizgı bi isaret bi uzunluk koyulur aklinda bulunsun normal ledlerde uzun bacaklı olan artidir mesela kablolarda ince farkli bi renkte olanlar arti uctur gibi bu sekilde riske atabilcegin seylerde deniyebilirsin . Bide lensler dusebilir onlar takmalı bildigim kadariyla şöyle boydan boya koli bandı çekebilirsin hem nem almasınıda önlersin hemde lenslerin dusmesini önlersin yada bilmiyorum o kapagin icine koymussun lensleri takip ledleri . O kapak icin bi cam kestirip silikonla yapistirsan super iscilik olur . Aklima geldikce yazdim umarim faydasi olur 😊[/QUOTE]
teşekkürler bilgi için [:)] armatürü buhar camının üstüne yerleştirdim tabi daha şık olmasını isterdim. bu arada [:D] ledler düştü bir kaç kez. ya ben sordum hem yapıştıtıcı hem de termal geçirgen mi adam evet defi. ben bilgisayarla uğraşıyorum silikonu biliyorum. dedim her halde yeni çıkmış [:)] ama şu an iyi hiç düşmüyor. hatta biri hiç düşmedi. bir sorum daha olcak akvaryum daha önceden hiç algae yoktu sonra ışık sistemim groluxtan şerid lede geçirdim siyah siyah taşların üzerinde algae oluştu. ondan sonra bu powerled sistemine geçtim ve sakallı algae ile yosun bastı taşları hatta bitkilerin yaprakları da. neyi yanlış yapıyorum. kaç kere temizledim yıkadım da yaprakları.
Power led eksi artı ucunu nasıl anlarız?
[QUOTE=erdalkap]Hayırlı olsun öncelikle
bu arada 2 adet pili seri bağlayıp da sadece bir ledi çalıştırabilirsin.
bütün led lere de lens takmamanı öneririm
[/QUOTE]
lensler 60 lık. neden takmamam gerekiyor? bu konuda bilgiye ihtiyacım var. teşekkürler
[QUOTE=erdalkap]Hayırlı olsun öncelikle
bu arada 2 adet pili seri bağlayıp da sadece bir ledi çalıştırabilirsin.
bütün led lere de lens takmamanı öneririm
[/QUOTE]
lensler 60 lık. neden takmamam gerekiyor? bu konuda bilgiye ihtiyacım var. teşekkürler
Japon Balıklarımın Solungaçlarında İlginç Noktalar
[QUOTE=akvaryumcu234]
Bugün betta gider yarın lepistes
Yani burda semender süper-avcı tüm balıkları yiyebilir
Eee son hal ne olacak acaba [:)]
[/QUOTE]
Onları bir ara akvaryumda çalışma yaptığım için ufak fanusta tutmuştum 1 hafta. Çok dayanıklı hayvanlar. Hatta aşdığım petshop da öyle aç 2 gün bırakmış. Şimdilik yine o fanusa alıcam kendilerini. Pengasusları da geri vericem petshopa. Leğistesle Japon arasında kaldım. Bu arada Japon semenderle Japon balığı iyi bir Japon tatlı su teması yaratırdı.[:)]
[QUOTE=akvaryumcu234]
Bugün betta gider yarın lepistes
Yani burda semender süper-avcı tüm balıkları yiyebilir
Eee son hal ne olacak acaba [:)]
[/QUOTE]
Onları bir ara akvaryumda çalışma yaptığım için ufak fanusta tutmuştum 1 hafta. Çok dayanıklı hayvanlar. Hatta aşdığım petshop da öyle aç 2 gün bırakmış. Şimdilik yine o fanusa alıcam kendilerini. Pengasusları da geri vericem petshopa. Leğistesle Japon arasında kaldım. Bu arada Japon semenderle Japon balığı iyi bir Japon tatlı su teması yaratırdı.[:)]
Japon Balıklarımın Solungaçlarında İlginç Noktalar
[QUOTE=akvaryumcu234]
Ben de bir ara kaplumbağa-japon istiyordum.
Ama sonucun ne olduğunu duyunca kaplumbağadan vaz geçtim.
Belki başka bir akvaryum daha olursa başka türleri koyabilirsin[:)]
Bu arada japon-lepistes kısa bir süre idare eder de , semenderi en kısa sürede çıkart pengasuslarsa daha yavru denilebilecek boyda.[/QUOTE]
Öyle yapıcam bu fikir aslında semenderin çok sevdiğim betayı yemeysiyle başladı. Sadece yine tesadüf olarak gördüm. Dedim belki yeni yerine alışamamıştır ondan veya aç kalmıştır. Ama boyutuna bakınca hani zordu da onu yutması nasıl yapmış şaşırdım.
[QUOTE=akvaryumcu234]
Ben de bir ara kaplumbağa-japon istiyordum.
Ama sonucun ne olduğunu duyunca kaplumbağadan vaz geçtim.
Belki başka bir akvaryum daha olursa başka türleri koyabilirsin[:)]
Bu arada japon-lepistes kısa bir süre idare eder de , semenderi en kısa sürede çıkart pengasuslarsa daha yavru denilebilecek boyda.[/QUOTE]
Öyle yapıcam bu fikir aslında semenderin çok sevdiğim betayı yemeysiyle başladı. Sadece yine tesadüf olarak gördüm. Dedim belki yeni yerine alışamamıştır ondan veya aç kalmıştır. Ama boyutuna bakınca hani zordu da onu yutması nasıl yapmış şaşırdım.
Japon Balıklarımın Solungaçlarında İlginç Noktalar
[QUOTE=akvaryumcu234]
Uyumlu iki tür derken? şimdi bir liste yapalım
Pengasus aşırı uzar [K]çıkart[/K]
2 japona kalabilir ortam (lepistesle besleme)
Lepistesler kalabilir
Semender kalabilir ama bettaya ne yaptığını gördün aynısının öbürlerine olmasını istemezsin.
Yani mevcut canlılarda 2 uyumlu [S]kanka[/S] tür yok[/QUOTE]
Uyumlu kastetdiğim burada olanlar değil buradakilerden biri ve başka tür. Japonları çok seviyorum güzel balıklar ama bitki ortamını daha çok istiyorum. O yüzden halı gibi bitki tabanı olan bir akvaryuma lepistes iyi gelir diye düşünüyorum ve ona benzer. Açıkcası hayal etdiğim veya arzuladığım japonla semenderler ve bi türlü bitkili akvaryum ama artık zor olduğunu biliyorum [:(]
[QUOTE=akvaryumcu234]
Uyumlu iki tür derken? şimdi bir liste yapalım
Pengasus aşırı uzar [K]çıkart[/K]
2 japona kalabilir ortam (lepistesle besleme)
Lepistesler kalabilir
Semender kalabilir ama bettaya ne yaptığını gördün aynısının öbürlerine olmasını istemezsin.
Yani mevcut canlılarda 2 uyumlu [S]kanka[/S] tür yok[/QUOTE]
Uyumlu kastetdiğim burada olanlar değil buradakilerden biri ve başka tür. Japonları çok seviyorum güzel balıklar ama bitki ortamını daha çok istiyorum. O yüzden halı gibi bitki tabanı olan bir akvaryuma lepistes iyi gelir diye düşünüyorum ve ona benzer. Açıkcası hayal etdiğim veya arzuladığım japonla semenderler ve bi türlü bitkili akvaryum ama artık zor olduğunu biliyorum [:(]
Şelale Filtre Mi Yoksa Hava Motoru
[QUOTE=Alidndr]İkisini kullanırsan iyi olur
Ama hava motoru olmasa olur
5-6 günde su değişimi yapın ölümler azalır ve Pengasus akvaryum balığı değildir bizim göllerdeki sazana benzer tutup tutup yiyenler var [/QUOTE]
Evet çeşitlilikte acemi olduğum için yanlış yaptım. Pengasusları geri vericem. Ama petshopçuların da uyarması lazım [:)] Her şey para değil [:)]
[QUOTE=Erbey]
Emin ol hava motoru daha rahatsız edicidir. Tavsiyem şu; su seviyesini yükseltin,şelalenin delikleri yatay olarak yarısı suyun içinde yarısı dışında kalacak şekilde ayarlayın.Hem şırıltı sesi azalacak hemde oksijen daha iyi sağlanacak.Hatta şelale aparatını arkdan öne değil,sol yandan sağ yana doğru akacak şekilde ayarlayın..[/QUOTE]
Teşekkürler. Ses benim için önemli o yüzden dediğinizi deniyeceğim.[:iyi:]
[QUOTE=Alidndr]İkisini kullanırsan iyi olur
Ama hava motoru olmasa olur
5-6 günde su değişimi yapın ölümler azalır ve Pengasus akvaryum balığı değildir bizim göllerdeki sazana benzer tutup tutup yiyenler var [/QUOTE]
Evet çeşitlilikte acemi olduğum için yanlış yaptım. Pengasusları geri vericem. Ama petshopçuların da uyarması lazım [:)] Her şey para değil [:)]
[QUOTE=Erbey]
Emin ol hava motoru daha rahatsız edicidir. Tavsiyem şu; su seviyesini yükseltin,şelalenin delikleri yatay olarak yarısı suyun içinde yarısı dışında kalacak şekilde ayarlayın.Hem şırıltı sesi azalacak hemde oksijen daha iyi sağlanacak.Hatta şelale aparatını arkdan öne değil,sol yandan sağ yana doğru akacak şekilde ayarlayın..[/QUOTE]
Teşekkürler. Ses benim için önemli o yüzden dediğinizi deniyeceğim.[:iyi:]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
