ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
salaciouscrumb
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mayıs 2016 14:21
Son Ziyaret:
27 Temmuz 2016 18:19
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ezgi Demirtaş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 8 MESAJI
Japon Balığım Gözünden Yaralandı, Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=MaviYesil]Antibiyotik kullanmamışsınız. Antibiyotik olmadan iyileşmez. Su hazırlayıcı ve metilen mavisi kullanmayın. Sadece antibiyotik (terramycin) ve antifungal (mikofish) ilaç kullanmanız gerek. Eklediğiniz her kimyasal katkı, kullandığınız ilaçlarla değişik tepkimeler yapıp yan etki doğurabilir.
[/QUOTE]
teramisini her gün uygulamayı deniyorum. Ancak yaranın yeri itibariyle mi bilmiyorum ama ilaç balığın derisine geçmiyor. olduğu gibi kulak çöpünde kalıyor. Başka nasıl uygulayabilirim öneriniz var mı acaba?
[QUOTE=Karaay]Balık fanustamı ?[/QUOTE]
Evet yukarıda da yazmıştım. Balıklarım yavruladığı için akvaryumumda 150 kadar yavru yaşıyor şuan. O nedenle balık fanusta.
[QUOTE=Sheyda27]Bu durumda bu tedaviler hic bir ise yaramiyor maalesef sizi uzmek icin söylemiyorum fakat iyilesse benim baligim iyilesirdi maalesef ne yaptiysamda kurtaramadim.umarim bu ufaklik iyilesir.gecmis olsun [:(][/QUOTE]
Neden işe yaramıyor acaba? Yaralandığında hiç iyileşme ihtimalleri yok mu :([EDIT]salaciouscrumb,2016-06-09 00:40:06[/EDIT]
[QUOTE=MaviYesil]Antibiyotik kullanmamışsınız. Antibiyotik olmadan iyileşmez. Su hazırlayıcı ve metilen mavisi kullanmayın. Sadece antibiyotik (terramycin) ve antifungal (mikofish) ilaç kullanmanız gerek. Eklediğiniz her kimyasal katkı, kullandığınız ilaçlarla değişik tepkimeler yapıp yan etki doğurabilir.
[/QUOTE]
teramisini her gün uygulamayı deniyorum. Ancak yaranın yeri itibariyle mi bilmiyorum ama ilaç balığın derisine geçmiyor. olduğu gibi kulak çöpünde kalıyor. Başka nasıl uygulayabilirim öneriniz var mı acaba?
[QUOTE=Karaay]Balık fanustamı ?[/QUOTE]
Evet yukarıda da yazmıştım. Balıklarım yavruladığı için akvaryumumda 150 kadar yavru yaşıyor şuan. O nedenle balık fanusta.
[QUOTE=Sheyda27]Bu durumda bu tedaviler hic bir ise yaramiyor maalesef sizi uzmek icin söylemiyorum fakat iyilesse benim baligim iyilesirdi maalesef ne yaptiysamda kurtaramadim.umarim bu ufaklik iyilesir.gecmis olsun [:(][/QUOTE]
Neden işe yaramıyor acaba? Yaralandığında hiç iyileşme ihtimalleri yok mu :([EDIT]salaciouscrumb,2016-06-09 00:40:06[/EDIT]
Japon Balığım Gözünden Yaralandı, Ne Yapmalıyım?
Tekrar merhabalar. 3 Haziran'dan bu yana 5 gündür mikofish ve deep fix kullanıyorum. İlaveten, suya water conditioner ekliyorum, mavi damlayla birlikte. Günde bir kere de kulak çubuğuyla yarasını temizliyorum. Ama balığımın gözü hala iyileşmedi. Balığım çok hareketli, yem yemesinde de bir sıkıntı yok. 4 farklı yem ile besliyorum. Ancak gözü mantar olmaya devam ediyor. Son halini görsellere ekliyorum. Sizce ne yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/080620161100101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/080620161059571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/080620161059421.jpg[/IMG]
Tekrar merhabalar. 3 Haziran'dan bu yana 5 gündür mikofish ve deep fix kullanıyorum. İlaveten, suya water conditioner ekliyorum, mavi damlayla birlikte. Günde bir kere de kulak çubuğuyla yarasını temizliyorum. Ama balığımın gözü hala iyileşmedi. Balığım çok hareketli, yem yemesinde de bir sıkıntı yok. 4 farklı yem ile besliyorum. Ancak gözü mantar olmaya devam ediyor. Son halini görsellere ekliyorum. Sizce ne yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/080620161100101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/080620161059571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/080620161059421.jpg[/IMG]
Japon Balığım Gözünden Yaralandı, Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=ENGİN06]Günde bir kez, bu balıklar fanustamı ? eğer fanusta ise iyi olabileceğini düşünmüyorum, en az 30 lt akvaryum gerekir
[/QUOTE]
Annem 1 buçuk ay kadar önce 2 japon balık almıştı. 20 x25 x 35 cm'lik akvaryumumda yaşıyordu bu iki japon. Aldıktan 10 gün sonra kadar çiftleştiler. Ve şuan 150 tane kadar japon yavrusu yaşıyor o akvaryumumda. Yavrular 1 aylık oldular. O nedenle de büyük 2 balığımı fanusa almak mecburiyetinde kaldım. Şuan için başka bir akvaryum alma imkanım yok ne yazık ki. Fanusta yaşatmam imkansız mı sizce? Fanusum 6 litrelik ve her gün suyunu değiştiriyorum. Dinlenmiş su koyuyorum. Sü düzenleyici, mavi damla ve mantar damlası kullanıyorum. 4 farklı yemle besliyorum. Açıkcası balıklar konusunda çok tecrübeli değilim. Yavruları yaşatmaya çalışırken büyükleri kaybetmek istemiyorum. Dişi ve erkek çok iyi anlaşıyorlar umarım iyileşir erkeğin gözü.[:(]
[QUOTE=MaviYesil]Acilen tedavi etmezseniz balığınız popeye olacak.
[IMG]http://www.burnhamhousevets.com/siteimages/cleo1.jpg[/IMG][/QUOTE]
Siz de mi teramisinli tedavi öneriyorsunuz acaba?
[QUOTE=ENGİN06]Günde bir kez, bu balıklar fanustamı ? eğer fanusta ise iyi olabileceğini düşünmüyorum, en az 30 lt akvaryum gerekir
[/QUOTE]
Annem 1 buçuk ay kadar önce 2 japon balık almıştı. 20 x25 x 35 cm'lik akvaryumumda yaşıyordu bu iki japon. Aldıktan 10 gün sonra kadar çiftleştiler. Ve şuan 150 tane kadar japon yavrusu yaşıyor o akvaryumumda. Yavrular 1 aylık oldular. O nedenle de büyük 2 balığımı fanusa almak mecburiyetinde kaldım. Şuan için başka bir akvaryum alma imkanım yok ne yazık ki. Fanusta yaşatmam imkansız mı sizce? Fanusum 6 litrelik ve her gün suyunu değiştiriyorum. Dinlenmiş su koyuyorum. Sü düzenleyici, mavi damla ve mantar damlası kullanıyorum. 4 farklı yemle besliyorum. Açıkcası balıklar konusunda çok tecrübeli değilim. Yavruları yaşatmaya çalışırken büyükleri kaybetmek istemiyorum. Dişi ve erkek çok iyi anlaşıyorlar umarım iyileşir erkeğin gözü.[:(]
[QUOTE=MaviYesil]Acilen tedavi etmezseniz balığınız popeye olacak.
[IMG]http://www.burnhamhousevets.com/siteimages/cleo1.jpg[/IMG][/QUOTE]
Siz de mi teramisinli tedavi öneriyorsunuz acaba?
Japon Balığım Gözünden Yaralandı, Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=ENGİN06]Balığı kepçe ile yakala, kulak çubuğunun temiz tarafı ile o bölgeyi hafif hafif temizle, daha sonra teramisin merhemi kulaç çubuğunun öbür tarafına az sür, balığın temizlediğin bölgesi yine hafifçe merhemi sürüp akvaryuma bırak, balığın gözüne değdirmemeye dikkat et , inş yakın zamanda birşeyi kalmaz[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Dediğinizi yapmaya çalıştım ama balık o kadar hareketli ki, hiç sakin durmuyor. Suyun içindeyken teramisini belli belirsiz sürebildim. Günde kaç kere sürmeliyim sizce? Şimdilik yem yemesinde sıkıntı yok, inşallah iyileşir.
Balığımın son hali [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/020620162357011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/020620162357171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/020620162358001.jpg[/IMG][EDIT]salaciouscrumb,2016-06-03 02:00:04[/EDIT]
[QUOTE=ENGİN06]Balığı kepçe ile yakala, kulak çubuğunun temiz tarafı ile o bölgeyi hafif hafif temizle, daha sonra teramisin merhemi kulaç çubuğunun öbür tarafına az sür, balığın temizlediğin bölgesi yine hafifçe merhemi sürüp akvaryuma bırak, balığın gözüne değdirmemeye dikkat et , inş yakın zamanda birşeyi kalmaz[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Dediğinizi yapmaya çalıştım ama balık o kadar hareketli ki, hiç sakin durmuyor. Suyun içindeyken teramisini belli belirsiz sürebildim. Günde kaç kere sürmeliyim sizce? Şimdilik yem yemesinde sıkıntı yok, inşallah iyileşir.
Balığımın son hali [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/020620162357011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/020620162357171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/020620162358001.jpg[/IMG][EDIT]salaciouscrumb,2016-06-03 02:00:04[/EDIT]
Japon Balığım Gözünden Yaralandı, Ne Yapmalıyım?
Erkek japon balığımın gözüne plastik bitki girdi sanırım. Sağ gözü şişmiş ve alttan yırtık var. İyileşmesi için ne yapmalıyım? Lütfen yardım eder misiniz benim için çok değerli.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/020620160009331.jpg[/IMG][EDIT]salaciouscrumb,2016-06-02 02:14:51[/EDIT]
Erkek japon balığımın gözüne plastik bitki girdi sanırım. Sağ gözü şişmiş ve alttan yırtık var. İyileşmesi için ne yapmalıyım? Lütfen yardım eder misiniz benim için çok değerli.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/020620160009331.jpg[/IMG][EDIT]salaciouscrumb,2016-06-02 02:14:51[/EDIT]
Japon Balığımın Gözünün Altı Yaralandı Acil!
Fotoğraflarda tam belli olmuyor ama alttan yırtık var böyle gözü alttan kesilmiş yukarı kalkmış gibi ama sala sola oynatıyor hala ve yüzmesinde sıkıntı yok. Mantar ilacı damlattım suya temizleyip. Sizce ilaç kullanmalı mıyım iyileşmesi için? Ya da ne yapabilirim başka? [:(]
Fotoğraflarda tam belli olmuyor ama alttan yırtık var böyle gözü alttan kesilmiş yukarı kalkmış gibi ama sala sola oynatıyor hala ve yüzmesinde sıkıntı yok. Mantar ilacı damlattım suya temizleyip. Sizce ilaç kullanmalı mıyım iyileşmesi için? Ya da ne yapabilirim başka? [:(]
Japon Balığımın Gözünün Altı Yaralandı Acil!
Merhaba, erkek japon balığım çok sağlıklı ve enerjikti. Biraz önce baktığımda bir gözü daha şişik göründü ve incelediğimde bir gözünün altı kesilmiş/yaralanmış gibi görünüyordu. Ama gözü çıkmamış hala görüyor. Sanırım gözünü plastik bitki kesti. Sizce yaşar mı? İyileşmesi için ne yapmam lazım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/020620160009331.jpg[/IMG][EDIT]salaciouscrumb,2016-06-02 02:10:23[/EDIT]
Merhaba, erkek japon balığım çok sağlıklı ve enerjikti. Biraz önce baktığımda bir gözü daha şişik göründü ve incelediğimde bir gözünün altı kesilmiş/yaralanmış gibi görünüyordu. Ama gözü çıkmamış hala görüyor. Sanırım gözünü plastik bitki kesti. Sizce yaşar mı? İyileşmesi için ne yapmam lazım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186368/020620160009331.jpg[/IMG][EDIT]salaciouscrumb,2016-06-02 02:10:23[/EDIT]
Japon Yavrularım Dik Yüzüyor
Merhabalar, 24 günlük 150 kadar japon balığı yavrum var. balıklarım 15 litrelik akvaryumumda dünyaya geldi ve onun içinde sırf yavrulara bakıyorum. İlk hafta haşlanmış yumurtayla besledim. Sonra kurutulmuş artemia yemini ezip veriyordum. Birkaç gün önce bazı balıklarımda 5-6 tanesinde karnında minik kırmızı nokta farkettim. Şuan hiçbirisinde bu nokta yok ama 20 tanesi dik yüzüyor. Suyun yüzeyine çıkmak için çırpınıyor eğer durursa dibe batıyor. arada ters dönüyorlar. İnternetten araştırdım. sizce verdiğim kurutulmuş artemia yemi hava kesesi sorununa neden olmuş olabilir mi? Demin 4-5 bezelyeyi haşladım haşlanmış yumurtayla karıştırdım birkaç çay kaşığı döktüm. Aklıma başka bir yöntem gelmedi. Hepsinde aynı sorun oluşacak ve ölecekler diye çok korkuyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz? [:(]
Merhabalar, 24 günlük 150 kadar japon balığı yavrum var. balıklarım 15 litrelik akvaryumumda dünyaya geldi ve onun içinde sırf yavrulara bakıyorum. İlk hafta haşlanmış yumurtayla besledim. Sonra kurutulmuş artemia yemini ezip veriyordum. Birkaç gün önce bazı balıklarımda 5-6 tanesinde karnında minik kırmızı nokta farkettim. Şuan hiçbirisinde bu nokta yok ama 20 tanesi dik yüzüyor. Suyun yüzeyine çıkmak için çırpınıyor eğer durursa dibe batıyor. arada ters dönüyorlar. İnternetten araştırdım. sizce verdiğim kurutulmuş artemia yemi hava kesesi sorununa neden olmuş olabilir mi? Demin 4-5 bezelyeyi haşladım haşlanmış yumurtayla karıştırdım birkaç çay kaşığı döktüm. Aklıma başka bir yöntem gelmedi. Hepsinde aynı sorun oluşacak ve ölecekler diye çok korkuyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz? [:(]
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
sina cen,
capodicapii,
Coskun59,
layper,
IgorVladimir,
Hoppala,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
0rnn,
Kuduoglu,
Urar,
florasan,
EKAR,
Danteagoks,
Çağatay Tozak,
Cyrenity,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
Timurhan Türker,
forthehordex,
osmandbnl,
osmangunay,
BuğraEnes,
Dextran,
tukabu,
Sunborn,
İzmirligenco 2.0,
Brdk64,
şansal,
Ömer yılmaz,
Rıdvan459,
nazemert,
LeafyAqua,
yeekim,
Thunderbird,
Malawi34,
syerli,
Hknçkl,
Cyber_Scout,
ternapi,
Byknss97,
reprise,
alp3r,
lojistisyen,
Oquanus,
seiryuhare,
XAli,
hakanmorcicek,
AquaShirmp,
abstract07,
Frkn,
İnci Kefali,
Sufisu,
VaranusSalvator,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
