ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
atmaca54
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ağustos 2015 21:59
Son Ziyaret:
20 Kasım 2015 11:39
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
alparslan atmaca
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
alparslan atmaca
SON 10 MESAJI
Betta Balığı Cinsiyet Ayrımı Yardım. (resimli)
Dişi mi erkek mi onu bi kenera bırakın da bence yavrucağa bir akvaryum alın resimlerden anladığım kadarıyla bir betta daha fanusa hapsedilmiş[:'(]
Dişi mi erkek mi onu bi kenera bırakın da bence yavrucağa bir akvaryum alın resimlerden anladığım kadarıyla bir betta daha fanusa hapsedilmiş[:'(]
Yeni Bitkili Fullred Lepistes Akvaryumu Kurulumu
Kök biraz büyük ve tuhaf durmuyor mu ? Sanki öylesine suya atılmış gibi bilemedim tabi sizin zevkiniz [;)]
Kök biraz büyük ve tuhaf durmuyor mu ? Sanki öylesine suya atılmış gibi bilemedim tabi sizin zevkiniz [;)]
Dev Akvaryum - Projesi
Yapmak istediğiniz akvaryum gerçekten bu sitedeki belki herkesin başını döndürüp hayallerini süsleyebilecek bir akvaryum. Öncelikle böle büyük düşünüp bunu hayata geçirmek için sahip olduğunuz cesarete bile hayran olunur. Mükemmelsiniz.
Ancak şunu da herkes kabul etmeli ki bu işin gerçekten çok ince düşünülerek yapılması gerekir. Naçizhane fikirlerimi söylemek isterim. Şuan için bir mimar sayılmam daha mimarlık öğrencisiyim daha öncede inşaat okudum. Ancak şu anki edindiğim bilgiler dahilinde bile bazı sıkıntılı yönler gördüm açıkcası. Öncelikle bir yapıya çok aşırı miktarda bir yük bindirmekten bahsediyorsunuz. Bunu müstakil bir evin zemin katında bile yapsanız dahi statik anlamda sorunlar yaratabilir. Çünkü yapının temelinin nasıl inşa edilmiş olduğu da önemlidir. Belli bir noktaya aşırı bir yük bindirmekten bahsediyorsak bunu yapı yapılırken ona göre tasarlanması daha mantıklı olur gibi. Yada yapacağınız akvaryuma yeni bir yapı yaparak bu akvaryumu içene koyabilirsiniz. Çünkü ben Türkiye'de hiçbir yapının bir odasına 10 küsür ton yük gelir diye düşünülerek tasarlandığını sanmıyorum. Ki bu yaptığınız ağırlık hesabı sadece suyun ağırlığı. Muhtemelen o camın da ciddi ve akvaryum materyallerinin de ciddi ağırlıkları olacaktır. Bence eğer bu işi gerçekten yapacağım diyorsanız malzemesinden tutun her aşamasına kadar ciddi ciddi ince hesaplar yaparak profesyonel ekiplerle çalışarak yapmanızı tavsiye ederim. Bende burada size ortandan ikiye bölmek yada akvaryum camını parçalı takmak gibi küçük fikirler verebilirim ama bunlar gerçekten çok yüzeysel ve hiç bir hesaplamaya dayanmadan yapılan tavsiyeler olacaktır.
Akvaryumdan çok anlamam açıkçası miniminnacık bir akvaryumda bir minicik bir beta beslemek dışında da pek tecrübem yok [:)))] Ama gerçekten ciddi bir meseleden bahsediyorsunuz. Ciddi hesaplamaları yapmadan bu işe başlarsanız hem zaman hem para kaybına uğrayabilirsiniz. Biz buradan ancak gelişim ve yapım aşamalarınızı takip ederek mutlu olmaktan başka çok verimli yardımlar yapamayız gibi geliyor bana. Ama dediğim gibi ne akvaryum konusunda profesyonelim nede yapı konusunda dediğim gibi görünce bende heyecanlandım ve fikirlerimi sunmak istedim.
Umarım her şey hayal ettiğiniz gibi olur da bir gün bizi davet edersiniz dev akvaryumu izleyerek beraber bir çay içeriz. [:D]
İyi çalışmalar dilerim....
Yapmak istediğiniz akvaryum gerçekten bu sitedeki belki herkesin başını döndürüp hayallerini süsleyebilecek bir akvaryum. Öncelikle böle büyük düşünüp bunu hayata geçirmek için sahip olduğunuz cesarete bile hayran olunur. Mükemmelsiniz.
Ancak şunu da herkes kabul etmeli ki bu işin gerçekten çok ince düşünülerek yapılması gerekir. Naçizhane fikirlerimi söylemek isterim. Şuan için bir mimar sayılmam daha mimarlık öğrencisiyim daha öncede inşaat okudum. Ancak şu anki edindiğim bilgiler dahilinde bile bazı sıkıntılı yönler gördüm açıkcası. Öncelikle bir yapıya çok aşırı miktarda bir yük bindirmekten bahsediyorsunuz. Bunu müstakil bir evin zemin katında bile yapsanız dahi statik anlamda sorunlar yaratabilir. Çünkü yapının temelinin nasıl inşa edilmiş olduğu da önemlidir. Belli bir noktaya aşırı bir yük bindirmekten bahsediyorsak bunu yapı yapılırken ona göre tasarlanması daha mantıklı olur gibi. Yada yapacağınız akvaryuma yeni bir yapı yaparak bu akvaryumu içene koyabilirsiniz. Çünkü ben Türkiye'de hiçbir yapının bir odasına 10 küsür ton yük gelir diye düşünülerek tasarlandığını sanmıyorum. Ki bu yaptığınız ağırlık hesabı sadece suyun ağırlığı. Muhtemelen o camın da ciddi ve akvaryum materyallerinin de ciddi ağırlıkları olacaktır. Bence eğer bu işi gerçekten yapacağım diyorsanız malzemesinden tutun her aşamasına kadar ciddi ciddi ince hesaplar yaparak profesyonel ekiplerle çalışarak yapmanızı tavsiye ederim. Bende burada size ortandan ikiye bölmek yada akvaryum camını parçalı takmak gibi küçük fikirler verebilirim ama bunlar gerçekten çok yüzeysel ve hiç bir hesaplamaya dayanmadan yapılan tavsiyeler olacaktır.
Akvaryumdan çok anlamam açıkçası miniminnacık bir akvaryumda bir minicik bir beta beslemek dışında da pek tecrübem yok [:)))] Ama gerçekten ciddi bir meseleden bahsediyorsunuz. Ciddi hesaplamaları yapmadan bu işe başlarsanız hem zaman hem para kaybına uğrayabilirsiniz. Biz buradan ancak gelişim ve yapım aşamalarınızı takip ederek mutlu olmaktan başka çok verimli yardımlar yapamayız gibi geliyor bana. Ama dediğim gibi ne akvaryum konusunda profesyonelim nede yapı konusunda dediğim gibi görünce bende heyecanlandım ve fikirlerimi sunmak istedim.
Umarım her şey hayal ettiğiniz gibi olur da bir gün bizi davet edersiniz dev akvaryumu izleyerek beraber bir çay içeriz. [:D]
İyi çalışmalar dilerim....
Betam Akşam Yem Yemiyor
Bettagran kullanıyorum. Yaşını tam kestiremiyorum ama yetişkin bir balik. Sabah iki uc parca kadar gece de aynı şekilde besliyorum. Sanırım saatleri değiştirmem faydalı olabilir. Teşekkürler herkese. Aranızda bu yemi kullananlar varsa nasıl kullandığınızı yazarsanız belki benim içinde faydalı olur [:D]
Bettagran kullanıyorum. Yaşını tam kestiremiyorum ama yetişkin bir balik. Sabah iki uc parca kadar gece de aynı şekilde besliyorum. Sanırım saatleri değiştirmem faydalı olabilir. Teşekkürler herkese. Aranızda bu yemi kullananlar varsa nasıl kullandığınızı yazarsanız belki benim içinde faydalı olur [:D]
Betam Akşam Yem Yemiyor
Önceikle merhabalar aranızda yeniyim ve bu hobiye küçük bir akvaryumda bir erkek beta ile başlamış bulundum. Zaten yeni üye forumunda da betami ve akvaryumunu paylaşmıştım belki görenleriniz olmuştur [;)]
Ancak bir sıkımtım var. Betami sabah saat oniki ve akşam oniki olmak üzere günde iki kere besliyorum. Betam sabah yem verdiğimde parmağından kapacak kadar iştahlı ve çabuk yerken gece verdiğim yemin yanından geçip gidiyor ve yemiyor. Yem dibe çöküyor daha sonra dipte kalan yem görmüyorüm belki sonra yiyodur ama sabah yemi vermem için sabırsızlanan balık gece verdiğim yeme karşı neden bu kadar duyarsız davranıyor anlamış değilim[:(]
Önceikle merhabalar aranızda yeniyim ve bu hobiye küçük bir akvaryumda bir erkek beta ile başlamış bulundum. Zaten yeni üye forumunda da betami ve akvaryumunu paylaşmıştım belki görenleriniz olmuştur [;)]
Ancak bir sıkımtım var. Betami sabah saat oniki ve akşam oniki olmak üzere günde iki kere besliyorum. Betam sabah yem verdiğimde parmağından kapacak kadar iştahlı ve çabuk yerken gece verdiğim yemin yanından geçip gidiyor ve yemiyor. Yem dibe çöküyor daha sonra dipte kalan yem görmüyorüm belki sonra yiyodur ama sabah yemi vermem için sabırsızlanan balık gece verdiğim yeme karşı neden bu kadar duyarsız davranıyor anlamış değilim[:(]
Beta Yemi
[QUOTE=Mn7zf][QUOTE=atmaca54]Bende betama aynı yemden kullaniyorum. Zaten çok küçük parçalı bir yem. Sabah akşam az miktar üç dört parça kadar yani veriyorum. [/QUOTE] Hem sabah hem Akşam 4 parça yani doğru mu[/QUOTE]
Aynen öle[:iyi:]
[QUOTE=Mn7zf][QUOTE=atmaca54]Bende betama aynı yemden kullaniyorum. Zaten çok küçük parçalı bir yem. Sabah akşam az miktar üç dört parça kadar yani veriyorum. [/QUOTE] Hem sabah hem Akşam 4 parça yani doğru mu[/QUOTE]
Aynen öle[:iyi:]
Beta Yemi
Bende betama aynı yemden kullaniyorum. Zaten çok küçük parçalı bir yem. Sabah akşam az miktar üç dört parça kadar yani veriyorum.
Bende betama aynı yemden kullaniyorum. Zaten çok küçük parçalı bir yem. Sabah akşam az miktar üç dört parça kadar yani veriyorum.
Japon Balığı Yemi Hakkında Soru
Emre kardeşim bende forumda yeniyim ama maşallah hangi konuya girsem altinda illaki bir yorumun var [:)]
Araştırman merak etmen gayet güzel tabi hevesli olduğun çok belli ama malesef elindeki tankla bu işler olmaz gibi. Biliyorum çünkü o tank filtresi vs. komple set olarak 25 liraya satılanlardan. Bende o tankda bi kaç kere japon falan beslemeyi denedim ama olmadı. Hayvanlara yazık oluyor. Yukarda bir arkadaşın da dediği gibi o filtre balıkları çok yoruyor. Yapma ben hiç başaramadım. Açtığım konuda ben o tankda betta beslemeye başladım ki beta gibi bir balık için bile yeterli hacime sahip değil. Biliyorum bende o tankda japon yanına vatoz bile atmıştım ama yazık oldu balıklara bak şuan vicdanım sızlıyor. Bence bu işi yapıcam diyosan o tanki ya buyut yada bnm gibi kucuk bi beta tankına çevir. Satılan o akvaryum seti tamamen akvaryumcuların oyunu bunu anca anlıyorum. Ben alırken adam bana on tane japon yaşar bunda dıyodu bende iki üç tane aldım diye üzülüyordum. Ama sen onları dinleme bak burada tecrübeli arkadaşlarımız güzelce açıklıyor bence onları dinle balıklara işkence etme sonra benim gibi vicdanın sızlamasın!!!![EDIT]atmaca54,2015-08-08 22:23:47[/EDIT]
Emre kardeşim bende forumda yeniyim ama maşallah hangi konuya girsem altinda illaki bir yorumun var [:)]
Araştırman merak etmen gayet güzel tabi hevesli olduğun çok belli ama malesef elindeki tankla bu işler olmaz gibi. Biliyorum çünkü o tank filtresi vs. komple set olarak 25 liraya satılanlardan. Bende o tankda bi kaç kere japon falan beslemeyi denedim ama olmadı. Hayvanlara yazık oluyor. Yukarda bir arkadaşın da dediği gibi o filtre balıkları çok yoruyor. Yapma ben hiç başaramadım. Açtığım konuda ben o tankda betta beslemeye başladım ki beta gibi bir balık için bile yeterli hacime sahip değil. Biliyorum bende o tankda japon yanına vatoz bile atmıştım ama yazık oldu balıklara bak şuan vicdanım sızlıyor. Bence bu işi yapıcam diyosan o tanki ya buyut yada bnm gibi kucuk bi beta tankına çevir. Satılan o akvaryum seti tamamen akvaryumcuların oyunu bunu anca anlıyorum. Ben alırken adam bana on tane japon yaşar bunda dıyodu bende iki üç tane aldım diye üzülüyordum. Ama sen onları dinleme bak burada tecrübeli arkadaşlarımız güzelce açıklıyor bence onları dinle balıklara işkence etme sonra benim gibi vicdanın sızlamasın!!!![EDIT]atmaca54,2015-08-08 22:23:47[/EDIT]
Beta Akvaryumum Ve Yapacaklarım Hakında
[QUOTE=ahmet.nal]Silikonun Antibakteriyel olanini kullanacaksiniz hirdavatcilardada bulabilirsiniz[/QUOTE]
Tesekurler degerli bilgileriniz icin ..
[QUOTE=ahmet.nal]Silikonun Antibakteriyel olanini kullanacaksiniz hirdavatcilardada bulabilirsiniz[/QUOTE]
Tesekurler degerli bilgileriniz icin ..
Beta Akvaryumum Ve Yapacaklarım Hakında
[QUOTE=HACI LOBO]Selamlar öncelikle tek balık için bu kadar özverili olduğun için tebrik ederim. Önüne gelen ağaç dalını suya sokma ilerde sıkıntı çıkabilir forumda araştır. Petşopa sipariş verirsin getirir magrow yada yati kökü alırsın ister bitkiye sar ister saklanma alanı olarak kullanırsın en fazla 50 tl gibi bi fiyata bulabilirsin bunu mağara olarak da balığını kesmeyecek bir ürün kullan elindeki fıçı şekli tahminim kesecektir balığı. Ayrıca plastik testi güveç küpleri oluyor onlardan alabilirsin 10 tl gibi fiyata hatta yazdığımdan ucuza bulmalısın bunları 5 8 arası 15 35 arası gibi fiyatlara bulursun umarım. Bitki için güvenli bir ışık düzeneği kurman gerekecek onuda forumda araştırırsın bitkide de su mercimeği yüzeyi kaplar beta besleyenler çok memnun su marulu da aynı, eledoa, tilki kuyruğu moss türleri gibi basit bitkileri hem kolay bulursun hem maliyeti zorlamaz hem bakımı kolaydır Co2 gübre falan olmasa da olur akvaryum suyuna faydalıdır kafana göre biri yada ikisini seçersin betayıda bitki mutlu eder farkedersin bu değişimi.
Silikon mağara yapacam dersen silikon akvaryum silikonu olmalı unutma bunu suyu bozarsın yada direk zehirlersin betanı. O akvaryumundaki fıçı şeklini burdaki petşoplarda gördüydüm hiç kullanışlı değil çıkarmanı tevsiye ederim balığını yaralayacaktır gerçi beta dayanıklıdır ama ben olsam bir dakika riske girmem. Beta beslerken el kadar bi deniz salyangozu kabuğu kullanmıştım çizecek bir yanı yoktu ve salyangozun arkasına pislerdi yanlızca koca akvaryumda kedi köpek gibi. Her konuyu forumda araştıranı tavsiye edrim. Sağlıkla esen kalın [/QUOTE]
Öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Sanırım bahsettiğiniz kökü almam zor gibi daha filtrem bile yokken 50 tl gibi bir bütçeyi sadece bitki köküne ayıramam sanırım. Dediğiniz gibi bu saklanma alanı beni de çok rahatsız ettiği için böyle bir şey yapmaya karar verdim çünkü bu fıçı daha çok küçük boyutlardaki balıklar için daha ideal gibi duruyor. Ben şuan için kararımı az çok verdim gibi kendime küçük bir mağara inşaa edip( nedense bu akvaryuma hoş bir hava katacak gibime geliyor) ufak bitkilerle akvaryumumu süsleyip küçük bir pipo filtreyle bu olayı bitirmek istiyorum şimdilik. Bahsettiğiniz akvaryum silikonunu akvaryumculardan mı yoksa camcılardan mı alabilirim ?
[QUOTE=HACI LOBO]Selamlar öncelikle tek balık için bu kadar özverili olduğun için tebrik ederim. Önüne gelen ağaç dalını suya sokma ilerde sıkıntı çıkabilir forumda araştır. Petşopa sipariş verirsin getirir magrow yada yati kökü alırsın ister bitkiye sar ister saklanma alanı olarak kullanırsın en fazla 50 tl gibi bi fiyata bulabilirsin bunu mağara olarak da balığını kesmeyecek bir ürün kullan elindeki fıçı şekli tahminim kesecektir balığı. Ayrıca plastik testi güveç küpleri oluyor onlardan alabilirsin 10 tl gibi fiyata hatta yazdığımdan ucuza bulmalısın bunları 5 8 arası 15 35 arası gibi fiyatlara bulursun umarım. Bitki için güvenli bir ışık düzeneği kurman gerekecek onuda forumda araştırırsın bitkide de su mercimeği yüzeyi kaplar beta besleyenler çok memnun su marulu da aynı, eledoa, tilki kuyruğu moss türleri gibi basit bitkileri hem kolay bulursun hem maliyeti zorlamaz hem bakımı kolaydır Co2 gübre falan olmasa da olur akvaryum suyuna faydalıdır kafana göre biri yada ikisini seçersin betayıda bitki mutlu eder farkedersin bu değişimi.
Silikon mağara yapacam dersen silikon akvaryum silikonu olmalı unutma bunu suyu bozarsın yada direk zehirlersin betanı. O akvaryumundaki fıçı şeklini burdaki petşoplarda gördüydüm hiç kullanışlı değil çıkarmanı tevsiye ederim balığını yaralayacaktır gerçi beta dayanıklıdır ama ben olsam bir dakika riske girmem. Beta beslerken el kadar bi deniz salyangozu kabuğu kullanmıştım çizecek bir yanı yoktu ve salyangozun arkasına pislerdi yanlızca koca akvaryumda kedi köpek gibi. Her konuyu forumda araştıranı tavsiye edrim. Sağlıkla esen kalın [/QUOTE]
Öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Sanırım bahsettiğiniz kökü almam zor gibi daha filtrem bile yokken 50 tl gibi bir bütçeyi sadece bitki köküne ayıramam sanırım. Dediğiniz gibi bu saklanma alanı beni de çok rahatsız ettiği için böyle bir şey yapmaya karar verdim çünkü bu fıçı daha çok küçük boyutlardaki balıklar için daha ideal gibi duruyor. Ben şuan için kararımı az çok verdim gibi kendime küçük bir mağara inşaa edip( nedense bu akvaryuma hoş bir hava katacak gibime geliyor) ufak bitkilerle akvaryumumu süsleyip küçük bir pipo filtreyle bu olayı bitirmek istiyorum şimdilik. Bahsettiğiniz akvaryum silikonunu akvaryumculardan mı yoksa camcılardan mı alabilirim ?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
tukabu,
TheDS,
osmandbnl,
ILGIN,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
EKAR,
DigitalPen,
Sarp___.......,
akinsinan,
Kınayu,
sina cen,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
ilterisdoğukan,
Stoke,
0rnn,
hasancn,
alperibis,
Urar,
Tuby,
Goldfish2000,
Hidro Dinamik,
altuntasseref,
MDForensic,
Kaya ankara,
yeekim,
portre,
Sütçü,
Standart Moss,
Mesaquarium,
syerli,
Ehtiyar,
Ekin.sinan,
Legionsgamer,
Hknçkl,
Mertkk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
