ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ibrahimsarıhan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
157
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Şubat 2015 22:39
Son Ziyaret:
19 Nisan 2026 11:04
Toplam Mesaj:
210 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İbrahim Sarıhan
Doğum Tarihi:
20 Eylül 1999
Yaş:
26
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İbrahim Sarıhan
SON 10 MESAJI
Walstadlasak Da Mı Saklasak? Kavanoz Deneme Bir Ki
Üçüncü hafta geride kaldı. Bitkiler gelişiyor. Yosun sorunu var biraz. Özellikle toprağa saplamadığım, yüzen bitkiler ışığa yakın olduğu için fazlaca yosunlu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/281020212232341.jpg[/IMG]
Karideslerden birinin yumurta tuttuğunu gördüm bu arada[:)))][:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/281020212233221.jpg[/IMG]
Diğer yandan da bir adet karides öldü maalesef [:'(] Diğerlerine nazaran en büyükleri buydu. Umarım su değerlerinde ya da başka bir problem nedeniyle değil de ömrünü tamamlamış olduğu için ölmüştür.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/281020212234081.jpg[/IMG]
7/24 bir belgesel izliyor gibiyim. Karides gözümün önünde hareketini kaybetti ve de yavaşça yere yığıldı. Sabah ise salyangozlar üzerindeydi ve neredeyse bir şey bırakmamışlardı geriye. Bir yandan çoğalırlarken diğer yandan eksiliyorlar. Gerçek bir ekosistemi simüle ediyoruz gerçekten.
Üçüncü hafta geride kaldı. Bitkiler gelişiyor. Yosun sorunu var biraz. Özellikle toprağa saplamadığım, yüzen bitkiler ışığa yakın olduğu için fazlaca yosunlu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/281020212232341.jpg[/IMG]
Karideslerden birinin yumurta tuttuğunu gördüm bu arada[:)))][:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/281020212233221.jpg[/IMG]
Diğer yandan da bir adet karides öldü maalesef [:'(] Diğerlerine nazaran en büyükleri buydu. Umarım su değerlerinde ya da başka bir problem nedeniyle değil de ömrünü tamamlamış olduğu için ölmüştür.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/281020212234081.jpg[/IMG]
7/24 bir belgesel izliyor gibiyim. Karides gözümün önünde hareketini kaybetti ve de yavaşça yere yığıldı. Sabah ise salyangozlar üzerindeydi ve neredeyse bir şey bırakmamışlardı geriye. Bir yandan çoğalırlarken diğer yandan eksiliyorlar. Gerçek bir ekosistemi simüle ediyoruz gerçekten.
Walstadlasak Da Mı Saklasak? Kavanoz Deneme Bir Ki
İkinci haftayı da geride bıraktık. Gelişim aynı hızda devam ediyor. Micralar neredeyse ilk günden adapte olup gelişmeye başlamışlardı. Myriophyllum ise ikinci hafta atağa geçti ve yeni dallar çıkardı hızla. Repensler için çok olumlu konuşamam ama bunun önemli bir sebebi de salyangozlar. Çıkardılar bir kaçını topraktan. Ben de tabanı ellemek istemediğim için dokunmadım, öylece geziniyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/201020212207101.jpg[/IMG]
Dün dört adet karides eklemesi yaptım. Biraz çekingen olsalar da harıl harıl çalışıyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/201020212208561.jpg[/IMG]
İkinci haftayı da geride bıraktık. Gelişim aynı hızda devam ediyor. Micralar neredeyse ilk günden adapte olup gelişmeye başlamışlardı. Myriophyllum ise ikinci hafta atağa geçti ve yeni dallar çıkardı hızla. Repensler için çok olumlu konuşamam ama bunun önemli bir sebebi de salyangozlar. Çıkardılar bir kaçını topraktan. Ben de tabanı ellemek istemediğim için dokunmadım, öylece geziniyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/201020212207101.jpg[/IMG]
Dün dört adet karides eklemesi yaptım. Biraz çekingen olsalar da harıl harıl çalışıyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/201020212208561.jpg[/IMG]
Walstadlasak Da Mı Saklasak? Kavanoz Deneme Bir Ki
Genelde high-tech bitkiler tercih edilmiyor. Kullananlar da var ama onlar basit bitkiler kadar hızlı gelişmiyor zaten. CO2 kaynağı ise topraktaki bakteriler, tanktaki canlılar ve bitkilerin solunumu. Dere ve göllere kimse destek çıkmıyor sonuçta :D Ama tabi toprak buradaki kilit nokta diyebiliriz.
Genelde high-tech bitkiler tercih edilmiyor. Kullananlar da var ama onlar basit bitkiler kadar hızlı gelişmiyor zaten. CO2 kaynağı ise topraktaki bakteriler, tanktaki canlılar ve bitkilerin solunumu. Dere ve göllere kimse destek çıkmıyor sonuçta :D Ama tabi toprak buradaki kilit nokta diyebiliriz.
Walstadlasak Da Mı Saklasak? Kavanoz Deneme Bir Ki
İlk hafta geçti. İlk olarak söylemem gerek ki çalışma masam üzerinde bir tank olması gerçekten güzeldi. Neredeyse her anına şahit oluyorsunuz içerde olan bitenin. Diğer yandan beklemediğim derecede hızlı bir adaptasyon ve gelişim gözlemledim. Her ışığı yakışımda fotosentez oldu bir iki dakika içerisinde. Yosunlaşma başladı ancak bir sorun olarak addedemem. Önümüzdeki hafta bir karides eklemesi yapmayı düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/141020210911491.jpg[/IMG]
13.10.2021
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/141020210921051.jpg[/IMG][EDIT]ibrahimsarıhan,2021-10-14 09:21:24[/EDIT]
İlk hafta geçti. İlk olarak söylemem gerek ki çalışma masam üzerinde bir tank olması gerçekten güzeldi. Neredeyse her anına şahit oluyorsunuz içerde olan bitenin. Diğer yandan beklemediğim derecede hızlı bir adaptasyon ve gelişim gözlemledim. Her ışığı yakışımda fotosentez oldu bir iki dakika içerisinde. Yosunlaşma başladı ancak bir sorun olarak addedemem. Önümüzdeki hafta bir karides eklemesi yapmayı düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/141020210911491.jpg[/IMG]
13.10.2021
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/141020210921051.jpg[/IMG][EDIT]ibrahimsarıhan,2021-10-14 09:21:24[/EDIT]
Walstadlasak Da Mı Saklasak? Kavanoz Deneme Bir Ki
O halde 2. hafta sonrası ben de ekleme yaparım. Daha önce karides beslemediğim için üreme hızları konusunda bir fikrim yoktu o sebeple çekindim. Zaten sonrasında başta bahsettiğim ölçülerde bir tank kurmayı planlıyorum. Öyle bir durumda o planı erkene çekerim. Katkılarınız için teşekkürler.
O halde 2. hafta sonrası ben de ekleme yaparım. Daha önce karides beslemediğim için üreme hızları konusunda bir fikrim yoktu o sebeple çekindim. Zaten sonrasında başta bahsettiğim ölçülerde bir tank kurmayı planlıyorum. Öyle bir durumda o planı erkene çekerim. Katkılarınız için teşekkürler.
Walstadlasak Da Mı Saklasak? Kavanoz Deneme Bir Ki
[QUOTE=Neothauma ]
Salyangozların bence çok da işlevi yok bu kavanozlarda. Yosun problemine bakımı kolay karidesler yardımcı oluyor, kiraz karides gibi. Yeşil su oluşursa da bir miktar su piresi ile sorunu çözüyorum. Bu problemler genelde besin fazlalığında dolayı ilk zamanlar oluyor. Problemler çözülünce, sistem iyice oturunca bitki budama ve buharlaşan su eklemesi dışında hiçbir şey yapmadım, yapmıyorum. [/QUOTE]
Peki karidesleri 2 ay bekleyerek mi eklediniz yoksa daha erken mi dahil ettiniz sisteme? Ben de karides eklemeyi düşünüyordum ancak 2 aydan önce oturmadığı için canlı eklenilmemesi öneriliyor. Bu sebeple ramshornlar dahil oldu. Ki bir de karideslerin popülasyon sorunu var. O da bir beta ile çözülebiliyor ancak 5 litre de fazla ufak :(
[QUOTE=Neothauma ]
Salyangozların bence çok da işlevi yok bu kavanozlarda. Yosun problemine bakımı kolay karidesler yardımcı oluyor, kiraz karides gibi. Yeşil su oluşursa da bir miktar su piresi ile sorunu çözüyorum. Bu problemler genelde besin fazlalığında dolayı ilk zamanlar oluyor. Problemler çözülünce, sistem iyice oturunca bitki budama ve buharlaşan su eklemesi dışında hiçbir şey yapmadım, yapmıyorum. [/QUOTE]
Peki karidesleri 2 ay bekleyerek mi eklediniz yoksa daha erken mi dahil ettiniz sisteme? Ben de karides eklemeyi düşünüyordum ancak 2 aydan önce oturmadığı için canlı eklenilmemesi öneriliyor. Bu sebeple ramshornlar dahil oldu. Ki bir de karideslerin popülasyon sorunu var. O da bir beta ile çözülebiliyor ancak 5 litre de fazla ufak :(
Walstadlasak Da Mı Saklasak? Kavanoz Deneme Bir Ki
Aslında şu an tam dik açıdan ışığı yerleştirmemin sebebi dikimin karmaşıklığını bitkilerin ışığa doğru yönelmesi ve büyümesi ile bir nebze olsun gidermek. İstediğim gibi olunca farklı açıları deneyeyim.
Şu anlık iyi gidiyor, gözle görülür gelişme var. Görünür fotosentez ve yeni yapraklar var. Ramshornlar biraz fazla pisliyor gibi. Su berraklığı da gayet iyi. Yapraklar üzerinde yosunlaşma başladı.
Aslında şu an tam dik açıdan ışığı yerleştirmemin sebebi dikimin karmaşıklığını bitkilerin ışığa doğru yönelmesi ve büyümesi ile bir nebze olsun gidermek. İstediğim gibi olunca farklı açıları deneyeyim.
Şu anlık iyi gidiyor, gözle görülür gelişme var. Görünür fotosentez ve yeni yapraklar var. Ramshornlar biraz fazla pisliyor gibi. Su berraklığı da gayet iyi. Yapraklar üzerinde yosunlaşma başladı.
Walstadlasak Da Mı Saklasak? Kavanoz Deneme Bir Ki
Akvaryumu kurana kadar sistemi keşfedeceğim kavanozu kurdum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143281.jpg[/IMG]
Kavanozu aldıktan sonra paketli bahçe toprağını eleyerek içine ekledim. Ancak elimde kum olmadığı için suyu kum olmadan doldurdum ki haliyle biraz bulandı su. Bir gün sonra bu suyu tamamen boşaltıp kum eklemesi yaptım. Daha sonra da bitki ekimini gerçekleştirdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143381.jpg[/IMG]
En arka ve ortada Hemianthus micranthemoides var. Gene arkada Myriophyllum mattogrossense var. En önde ise Staurogyne repens var. Su üstünde de Limnobium laevigatum var. Biraz karışık bir dikim oldu fakat nihai görüntü hoşuma gitti. Bir kavanoza göre fazlaca bitki ekledim gibi ama walstad için bu olumsuz bir şey değil.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143421.jpg[/IMG]
Ek olarak da içinde 3 adet ramshorn salyangoz ve bitkileri eklerken farkettiğim mini mini bir kaç salyangoz daha var.
Haftalık gelişmeleri eklerim.
Akvaryumu kurana kadar sistemi keşfedeceğim kavanozu kurdum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143281.jpg[/IMG]
Kavanozu aldıktan sonra paketli bahçe toprağını eleyerek içine ekledim. Ancak elimde kum olmadığı için suyu kum olmadan doldurdum ki haliyle biraz bulandı su. Bir gün sonra bu suyu tamamen boşaltıp kum eklemesi yaptım. Daha sonra da bitki ekimini gerçekleştirdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143381.jpg[/IMG]
En arka ve ortada Hemianthus micranthemoides var. Gene arkada Myriophyllum mattogrossense var. En önde ise Staurogyne repens var. Su üstünde de Limnobium laevigatum var. Biraz karışık bir dikim oldu fakat nihai görüntü hoşuma gitti. Bir kavanoza göre fazlaca bitki ekledim gibi ama walstad için bu olumsuz bir şey değil.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171025/061020211143421.jpg[/IMG]
Ek olarak da içinde 3 adet ramshorn salyangoz ve bitkileri eklerken farkettiğim mini mini bir kaç salyangoz daha var.
Haftalık gelişmeleri eklerim.
Walstadlasak Da Mı Saklasak? Kavanoz Deneme Bir Ki
[QUOTE=Neothauma ]Walstad yöntemi son bir iki yıldır yaygınlık kazandı. Ben de 4 kavanoz ve 1 akvaryum olarak bu yöntemle kurulum yaptım. Bu yöntemi kullanacak hobicilere akvaryumdan önce 5 litrelik bir kavanoz veya fanusta deneme yapmalarını ve pratik kazanmalarını tavsiye ederim. Benim 1 senelik kavanozlarım:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/290820210813461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Haklısınız, ben de özellikle akvaryumu kuracağım süreçte böyle bir kapla başlamayı daha uygun buldum. Kavanozlar şahane. Başka konularda görmüştüm kurulumlarınızı. ilk önce güzel bir masa üstü kurulumu yapabilirim ben de. Hem bitkileri çoğaltmış olurum bu dönemde. Hem de bir acil durum tankım olmuş olur. Katkınız için teşekkürler.
[QUOTE=Neothauma ]Walstad yöntemi son bir iki yıldır yaygınlık kazandı. Ben de 4 kavanoz ve 1 akvaryum olarak bu yöntemle kurulum yaptım. Bu yöntemi kullanacak hobicilere akvaryumdan önce 5 litrelik bir kavanoz veya fanusta deneme yapmalarını ve pratik kazanmalarını tavsiye ederim. Benim 1 senelik kavanozlarım:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/290820210813461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Haklısınız, ben de özellikle akvaryumu kuracağım süreçte böyle bir kapla başlamayı daha uygun buldum. Kavanozlar şahane. Başka konularda görmüştüm kurulumlarınızı. ilk önce güzel bir masa üstü kurulumu yapabilirim ben de. Hem bitkileri çoğaltmış olurum bu dönemde. Hem de bir acil durum tankım olmuş olur. Katkınız için teşekkürler.
Walstadlasak Da Mı Saklasak? Kavanoz Deneme Bir Ki
Bana da öyle geldi. Bir kaç yerden daha fiyat alacağım.
Bana da öyle geldi. Bir kaç yerden daha fiyat alacağım.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
GokKurt,
MiSoSiKiaN,
~Emre,
DigitalPen,
osmandbnl,
AreS,
MelihB,
Tortuga7,
zafer3885,
bysmokin,
mcakir17,
hasancn,
osmancem,
Koksal Gurkan,
oguzozt,
sina cen,
OKIRATLI,
EKAR,
BilalM.,
aktugsedat,
Tuby,
Kınayu,
fffurkan9,
0rnn,
tukabu,
JujuSeri,
yeekim,
Jeveux,
Sungurr,
omer18,
lojistisyen,
İnci Kefali,
iakyol,
G_can,
Ankararif06,
ootkn,
Akvarist Batuhan,
EmiirKaan,
Omer0618,
Kemalk41,
Stoke,
platinium,
Ancalagon,
IgorVladimir,
syerli,
darkaura,
emre12ozkan,
Hidro Dinamik,
hankuarn,
ilterisdoğukan,
şansal,
Makkaya,
Amati340,
akvarist0683,
aviator_blkt,
m170,
MehmetEgemen,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
