ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
frumoos
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mart 2014 02:07
Son Ziyaret:
04 Nisan 2023 22:51
Toplam Mesaj:
34 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sinan MERAL
Doğum Tarihi:
31 Ağustos 1988
Yaş:
37
İl:
Bursa
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Filtrede yeni meteryal karsinizda Diatomit resim9
Hobiye yeni başlayan biriyim, tüm konuyu okumuş bulunmaktayım.Gerçekten çok güzel bir şey bu yaptığınız. Akvaryumum ve iç filtrem küçük o yüzden kullanıma çok müsait değil bu materyal şu anda benim için. Fakat ilerde aklımın kenarında kalacak bir konu mutlaka. Yorum yazan kişiler genellikle belirli kişiler gördüğüm kadarıyla. Fakat konu 14000 defa okunmuş. Burada yazmayan fakat tavsiyenizden faydalanan bir çok kişi vardır mutlaka. Şu anda pasif olarak da olsa takipteyim konuyu, çalışmalarınızı merakla bekliyorum.
Hobiye yeni başlayan biriyim, tüm konuyu okumuş bulunmaktayım.Gerçekten çok güzel bir şey bu yaptığınız. Akvaryumum ve iç filtrem küçük o yüzden kullanıma çok müsait değil bu materyal şu anda benim için. Fakat ilerde aklımın kenarında kalacak bir konu mutlaka. Yorum yazan kişiler genellikle belirli kişiler gördüğüm kadarıyla. Fakat konu 14000 defa okunmuş. Burada yazmayan fakat tavsiyenizden faydalanan bir çok kişi vardır mutlaka. Şu anda pasif olarak da olsa takipteyim konuyu, çalışmalarınızı merakla bekliyorum.
Sumplu 280 Litre Akvaryum Sizce Nasıl
Gözlemlediğim kadarıyla (şu beyaz olan ve parçalandığında taneler halinde etrafa saçılanlar hariç )bir sıkıntı olmuyor.2-3 cm kalınlığındaki straforlar çok daha hacimli akvaryumlar için bile kullanılabiliyor.
Gözlemlediğim kadarıyla (şu beyaz olan ve parçalandığında taneler halinde etrafa saçılanlar hariç )bir sıkıntı olmuyor.2-3 cm kalınlığındaki straforlar çok daha hacimli akvaryumlar için bile kullanılabiliyor.
Hobi Nereye Kadar?
[QUOTE=akbulut2894] [QUOTE=frumoos] 2 ay oldu başlayalı. Fanus ile geldi 2 japon. uzun bir araştırma sonrasında direk 40 litrelik bir akvaryum kurdum,atanırsam bu sene aklımda 250lt+ bişey var :)) fanustan sonra büyük olarak düşündüğüm akvaryumum gözümde ufalmaya başladı gitgide :) ne zaman nete girsem kendimi çeşitli akvaryum kurulumlarını-çeşitlerini-ekipmanlarını incelerken buluyorum. Eğer at'a doğru gidecekse bu olay söyleyin şimdiden bırakayım :D[/QUOTE]
Bırak desek bırakacak mısın?
............................BIRAK
[/QUOTE]
[QUOTE=akbulut2894] [QUOTE=frumoos] 2 ay oldu başlayalı. Fanus ile geldi 2 japon. uzun bir araştırma sonrasında direk 40 litrelik bir akvaryum kurdum,atanırsam bu sene aklımda 250lt+ bişey var :)) fanustan sonra büyük olarak düşündüğüm akvaryumum gözümde ufalmaya başladı gitgide :) ne zaman nete girsem kendimi çeşitli akvaryum kurulumlarını-çeşitlerini-ekipmanlarını incelerken buluyorum. Eğer at'a doğru gidecekse bu olay söyleyin şimdiden bırakayım :D[/QUOTE]
Bırak desek bırakacak mısın?
............................BIRAK
[/QUOTE]kimsenin bırak diyebileceğini düşünmemiştim burda ya
hazırlıksız yakaladın abi
hazırlıksız yakaladın abi
Hobi Nereye Kadar?
2 ay oldu başlayalı. Fanus ile geldi 2 japon. uzun bir araştırma sonrasında direk 40 litrelik bir akvaryum kurdum,atanırsam bu sene aklımda 250lt+ bişey var :)) fanustan sonra büyük olarak düşündüğüm akvaryumum gözümde ufalmaya başladı gitgide :) ne zaman nete girsem kendimi çeşitli akvaryum kurulumlarını-çeşitlerini-ekipmanlarını incelerken buluyorum. Eğer at'a doğru gidecekse bu olay söyleyin şimdiden bırakayım :D
2 ay oldu başlayalı. Fanus ile geldi 2 japon. uzun bir araştırma sonrasında direk 40 litrelik bir akvaryum kurdum,atanırsam bu sene aklımda 250lt+ bişey var :)) fanustan sonra büyük olarak düşündüğüm akvaryumum gözümde ufalmaya başladı gitgide :) ne zaman nete girsem kendimi çeşitli akvaryum kurulumlarını-çeşitlerini-ekipmanlarını incelerken buluyorum. Eğer at'a doğru gidecekse bu olay söyleyin şimdiden bırakayım :D
balık ısıtıcısı
Isıtıcının asıl amacı sıcaklığı artırmanın yanı sıra, su sıcaklığını istenilen sıcaklıkta sabit tutmaktır. O yüzden termostatlıdır ısıtıcılar. İstenilen sıcaklığa getirip kapatır kendini. Isı düşerken yine çalışır termostat devreye girerek. ısıtınca yine kapanır. Sticker termometrelerden edinebilirsiniz. Göreceksiniz ki sıcaklık ayarladığınız ısıda sabit kalacak.
Isıtıcının asıl amacı sıcaklığı artırmanın yanı sıra, su sıcaklığını istenilen sıcaklıkta sabit tutmaktır. O yüzden termostatlıdır ısıtıcılar. İstenilen sıcaklığa getirip kapatır kendini. Isı düşerken yine çalışır termostat devreye girerek. ısıtınca yine kapanır. Sticker termometrelerden edinebilirsiniz. Göreceksiniz ki sıcaklık ayarladığınız ısıda sabit kalacak.
bakın yolladığım konuda 29 derecelerden bahsediliyor.okuyun ona göre harekete geçin lütfen.
balık ısıtıcısı
http://www.akvaryum.com/forum/kuyruk_erimesi_icin_en_ideal_ilac_k162649.asp
İstediklerinizi konu da bulabilirsiniz.konuda da okuyacağınız gibi önce hastalık sebebini ortadan kaldırın.yoksa pek bir anlamı kalmıyor tedavinin.
ısıtıcınız açık kalsın sürekli sıcaklığı sabitlemek için. Konuda ki ilaçları araştırabilirsiniz isimlerini google'a yazarak, güncel olmayabilir.
bu arada 11 litrede 2 tane 10 cm lik japon bakmak hayvancağızlara tam bir işkencedir, günahtır.gerçekten seviyorsanız balıklarınızı ve imkanınız varsa en azından 40 litrelik bir akvaryuma geçmenizi öneririm.Geçmiş olsun tekrar...
Japon Akvaryumu Hakkında...
ben şu anda 40 litrelik bir akvaryuma 10 liralık bir iç filtre kullanıyorum. daha büyüğünü alsa idim kesinlikle balıkların rahatsız olacağını ve yorulacağını gözlemledim.dediğim gibi alacağınız filtre 350 litre/saat'lik debiyi geçmesin.yoksa sıkıntı yaşayabilirsiniz,hem de büyük ihtimal.eğer daha önce kullanmadıysanız iç filtrelerin debileri kutularının yan tarafında bir tablo halinde yazar. filtrenin model numarasına karşılık gelen rakamlar debinizi gösterir.kesinlikle akvaryumculara aldanmayın. "bir şey olmaz büyüğünü al" derlerse net bir şekilde reddedin. çünkü kesinlikle daha sonra ya değiştirmek isteyeceksiniz, ya alternatif çözüm için uğraşacaksınız yada gidip yenisini alacaksınız.bende küçük diye düşünmüştüm ama akvaryum oturduğunda sık temizleme ihtiyacı dışında yeterli geliyor küçük bir filtre.
ben şu anda 40 litrelik bir akvaryuma 10 liralık bir iç filtre kullanıyorum. daha büyüğünü alsa idim kesinlikle balıkların rahatsız olacağını ve yorulacağını gözlemledim.dediğim gibi alacağınız filtre 350 litre/saat'lik debiyi geçmesin.yoksa sıkıntı yaşayabilirsiniz,hem de büyük ihtimal.eğer daha önce kullanmadıysanız iç filtrelerin debileri kutularının yan tarafında bir tablo halinde yazar. filtrenin model numarasına karşılık gelen rakamlar debinizi gösterir.kesinlikle akvaryumculara aldanmayın. "bir şey olmaz büyüğünü al" derlerse net bir şekilde reddedin. çünkü kesinlikle daha sonra ya değiştirmek isteyeceksiniz, ya alternatif çözüm için uğraşacaksınız yada gidip yenisini alacaksınız.bende küçük diye düşünmüştüm ama akvaryum oturduğunda sık temizleme ihtiyacı dışında yeterli geliyor küçük bir filtre.
dediğim balık sayısından şaşmazsanız balıklarınız mutlu ve sağlıklı olarak yaşayacaklardır. o akvaryumcu 100-150 metrekarelik evde 3-4 kişi yaşıyordur tahmini hadi 5 olsun, gitsin 30 akrabasını daha alsın eve hep beraber yaşasınlar o kadar güzel bir şey ise.
Ayrıca FANUSTA KESİNLİKLE BALIK BAKILMAZ!! Fanus bitki yetiştirmek içindir. Hassasiyetiniz için teşekkürler...
Japon Akvaryumu Hakkında...
bende hobiye yeni başlayan biriyim uzman değilim konuda fakat yaptığım araştırmalardan edindiğim bilgileri paylaşabilirim Emin bey.sizde deneyimliymişiniz zaten;
bende hobiye yeni başlayan biriyim uzman değilim konuda fakat yaptığım araştırmalardan edindiğim bilgileri paylaşabilirim Emin bey.sizde deneyimliymişiniz zaten;
1-) kumunuz 0.5-2mm büyüklükteki taneciklerden oluşmalı öncelikle. Japonlar kumu eşelemeyi, ağızlarına almayı çok seviyorlar.benimkiler ayrılmıyor desem yeridir kumdan.o yüzden büyük tanecikli kumlardan uzak durun.midye kırığı-hegen siyah kum-yada silis kum var benim bildiklerim uygun olan ve en çok kullanılan.dekorasyon size kalmış, ama mümkün olduğunca sade ve doğal olmalı.
2-)Ölçüleriniz doğrultusunda en fazla 60 litrelik bir hacminiz var,o da tepeleme doldurursanız.yoksa hacminiz biraz daha düşük olacaktır. japonlarda tavsiye edilen hacim balık başına 20 litredir en ideali.o yüzden 3 japon balığından daha fazlasını tavsiye edilmez sizin haciminize.balıkların boyutları küçük olduğundan 15 litre için 1 balık denebilir belki.ama gelecekte balıklar büyüyecek ve konforları azalacaktır.Bitki olarak ta anubias-eloeda-limon-gül-yosun var benim bildiklerim. forumda daha geniş kapsamlı anlatılan konular var ama japon akvaryumu için kullanılabilecek bitkiler hakkında. japonlar çok ince yaprakları koparabiliyor o yüzden daha kalın yapraklı olan anubias ve eloeda gibi bakılması kolay bitkiler olarak tavsiye ediliyor. ama siz daha öncede bitki bakmışsınız. o yüzden daha iyi bilebilirsiniz bu konuyu.
3) pipo filtre, akvaryum içi biyolojik denge için oldukça faydalıdır. ama 350 L/h lik bir iç filtre de işinizi görür.süngerini doğru şekilde yıkarsanız temizlerken yararlı bakterileri iç filtrede barındırıyor.ben 40 litrelik bir akvaryum için 300 L/h olanı kullanıyorum eğer ön cama yöneltmezsem akıntıyı çok bile geliyor debisi. 350'lik sizin için yeterli olur diye düşünüyorum hava motoru görevini de yerine getiriyor maliyeti düşürüyor oldukça.
4-)ısıtıcı 50w yeterli fakat akvaryumu büyütme ihtimalinizi de göz önünde bulundurarak 100w almanızı tavsiye ediyorum ben.iki iki masraf yapmamış olursunuz.çöpe atacağınız bir şey değil nede olsa.hatta yaz ayları geliyor, Bursa'dayım ve ısıtıcının iki defa aktif çalıştığını gördüm çünkü ısı pek düşmüyor ,su sıcaklığım 23 derece ile 21 derece arasında çok nadir olarak oynuyor.genelde 23 derece. eğer çok soğuk bir yerde değilseniz, yada oda sıcaklığınız çok değişmiyorsa ki bilgilerinizde Adana da olduğunuz görünüyor, kısa süre içerisinde gerek bile olmayabilir.benim gözlemlediğim kadarıyla biraz serin suları seviyorlar sanki.
5-)hazır akvaryumlar çok pahalı oluyor benim gördüğüm kadarıyla.camcıda yaptırmak genelde daha mantıklı.ama camcı var camcı var şimdi. benim gittiğim bir camcının başka bir akvaryuma çektiği silikonu gördüm,direk vazgeçtim.işçilik önemli.çünkü akvaryumda sıkıntı olması halinde evin içerisine boşalacak 60 litreden bahsediyoruz. ama şöyle bir şeyde var, boyutlarınızı ne kadar büyük tutarsanız fiyat o kadar uygun oluyor. imkanınız olmadığı için bir şey diyemiyorum.ben bir kampanya buldum bulunduğum yerde ve hazır aldım ama ucuza geldi oldukça.iyi bir araştırın derim(sahibinden com a falan bakabilirsiniz arama yapmak istediğiniz ili seçerek.güzel şeyler çıkabiliyor).
6-) benim 40 litrelik akvaryumum yaklaşık 100 tl civarı bir maliyet oluşturdu.ama ufak tefek malzemeleride katarsar 120 yi bulur. siz en azından 150 tl yi gözden çıkarın derim ben ufak tefek giderleriyle beraber.ışıktı-termometreydi-kepçesiydi derken farkında olmadan masraf oluyor çünkü.bide benim gibi hevesliyseniz... :) ama 150 yi geçmez.tabi ekipmanın kalitesine göre değişir her şeyde olduğu gibi.
dediğim gibi akvaryumu uzun bir süre araştırın,40 liraya aldığım akvaryumu 70 e de yapıyorlar çünkü.
hatalı bir şey söylediysem eğer bilgili üyelerimiz düzeltirler mutlaka. İyi Hobiler...
kızım için ilk akvaryum tavsiyesi
Bende arkadaşlara katılıyorum, akvaryumun hacmini imkanlarınız dahilinde maksimum seviyede tutun. çünkü bu kızınıza bir hediye olarak başlayacak, ama akvaryumla ilgilenmeye başladığınızda gün geçtikçe kızınızdan daha çok saracaksınız :) hatta ileriki zamanlarda kızınız size isyan edebilir :)
Bende arkadaşlara katılıyorum, akvaryumun hacmini imkanlarınız dahilinde maksimum seviyede tutun. çünkü bu kızınıza bir hediye olarak başlayacak, ama akvaryumla ilgilenmeye başladığınızda gün geçtikçe kızınızdan daha çok saracaksınız :) hatta ileriki zamanlarda kızınız size isyan edebilir :)
başlangıç seviyesi japon akvaryumu
pamukçuk için gözlemedeyim o zaman.bükülme konusunu da ellemiyorum bi rahatsızlık vermediği için. bu arada sirkülasyon çok iyiydi ve iyi temizliyordu,fakat balıkların istemsiz sürüklenmeleri çoktu ve çok çaba sarfediyorlardı o yüzden mecburen eski konumuna getirdim filtreyi daha rahatlar böyle.
pamukçuk için gözlemedeyim o zaman.bükülme konusunu da ellemiyorum bi rahatsızlık vermediği için. bu arada sirkülasyon çok iyiydi ve iyi temizliyordu,fakat balıkların istemsiz sürüklenmeleri çoktu ve çok çaba sarfediyorlardı o yüzden mecburen eski konumuna getirdim filtreyi daha rahatlar böyle.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
KULLANICILAR
- 92 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
Kınayu,
-RBG-,
syerli,
bysmokin,
Jeveux,
Sungurr,
EKAR,
sina cen,
Cyber_Scout,
MiSoSiKiaN,
Gggg,
yilmaz006,
fissidens,
TheDS,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Urar,
Tuby,
BilalM.,
Sütçü,
erencaner,
altuntasseref,
Erdinç güngör,
DigitalPen,
osmandbnl,
tuncaysargin,
ternapi,
Kemalk41,
oguzozt,
Yogininhabitadı,
07ahmet,
kasim12,
Hidro Dinamik,
yeekim,
Alibicimcilci,
DY1903,
Kaangzkr,
Thunderbird,
pianoƒish,
ootkn,
AreS,
ylmazodabaşı25,
Amati340,
Ancalagon,
rhn35,
Praton,
Savas37,
L3viathan,
nazemert,
Zaid,
Birtek,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
