ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Atlantic
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
25
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ağustos 2006 20:47
Son Ziyaret:
12 Mart 2026 09:12
Toplam Mesaj:
1691 [0.23 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Olgay Çingur
Doğum Tarihi:
29 Temmuz 1979
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
IT Professional
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
200 Litre Ultra Low Tech Bitkili Tankım
[QUOTE=Dorduncuadam][VID]https://youtu.be/ZXL0e7tKuNY?si=9Sj0S46TH-JFVGdt[/VID][/QUOTE]
Merhaba,
Uzun zaman sonra ilk mesajım oldu sayenizde. [:3]
Bitkiler ve balıklar çok sağlıklı görünüyor, izlerken huzur buldum. Elinize sağlık.
Kendi doğal ortamlarında bulamayacakları huzuru vermişsiniz balıklarınıza. Bunun sayesinde onlar da size görsel bir şölen sunuyorlar. Tebrikler.
[QUOTE=Dorduncuadam][VID]https://youtu.be/ZXL0e7tKuNY?si=9Sj0S46TH-JFVGdt[/VID][/QUOTE]
Merhaba,
Uzun zaman sonra ilk mesajım oldu sayenizde. [:3]
Bitkiler ve balıklar çok sağlıklı görünüyor, izlerken huzur buldum. Elinize sağlık.
Kendi doğal ortamlarında bulamayacakları huzuru vermişsiniz balıklarınıza. Bunun sayesinde onlar da size görsel bir şölen sunuyorlar. Tebrikler.
demasoni ve kakadu
Akvaryumunuzda balıklar taşa kuma sürtmeye başlamışsa nitrat seviyesi artmıştır. Dip çekimi ve su değişimi yapmalısınız. Demasoni ve kakadu, biri malawi biri amerikan chiclidi. Çokta uyumlu olacağını sanmam.. Demasoni ile en uyumlu balık sarı prenses bence. Akvaryumunuz müsaitse sp ekleyebilirsiniz.Atlantic 2013-10-19 16:16:24
Akvaryumunuzda balıklar taşa kuma sürtmeye başlamışsa nitrat seviyesi artmıştır. Dip çekimi ve su değişimi yapmalısınız. Demasoni ve kakadu, biri malawi biri amerikan chiclidi. Çokta uyumlu olacağını sanmam.. Demasoni ile en uyumlu balık sarı prenses bence. Akvaryumunuz müsaitse sp ekleyebilirsiniz.
YENİ TETRA TEC EX 1200
Tetratec 1200 dış filtrem var, alalı yaklaşık 5 sene olacak. Eski modelinden hem de.. Öyle çift conta falan da yok
sadece bir kez su kaçırma sorunu yaşadım, onda da sorunu hemen çözdüm zaten. Sepetler bazen düzgün yerleştirilemiyor ve kapak düzgün kapanmıyor. Benim yöntemim sepetleri dışarıda üst üste düzgün şekilde yerleştirip sonra kenardan iki koli bantı atıp o şekilde kutuya yerleştirmek. Bu şekilde yapınca motor kısmı gayet güzel yerine oturuyor ve 1 damla bile su kaçırmıyor. Çokta memnunum. Çalışma sesini anca kulağımı dayayınca duyuyorum neredeyse... Bunca zamandır debisinde de hiç düşme olmadı diyebilirim. Nazarım değecek maşallah diyim 
Tetratec 1200 dış filtrem var, alalı yaklaşık 5 sene olacak. Eski modelinden hem de.. Öyle çift conta falan da yok
sadece bir kez su kaçırma sorunu yaşadım, onda da sorunu hemen çözdüm zaten. Sepetler bazen düzgün yerleştirilemiyor ve kapak düzgün kapanmıyor. Benim yöntemim sepetleri dışarıda üst üste düzgün şekilde yerleştirip sonra kenardan iki koli bantı atıp o şekilde kutuya yerleştirmek. Bu şekilde yapınca motor kısmı gayet güzel yerine oturuyor ve 1 damla bile su kaçırmıyor. Çokta memnunum. Çalışma sesini anca kulağımı dayayınca duyuyorum neredeyse... Bunca zamandır debisinde de hiç düşme olmadı diyebilirim. Nazarım değecek maşallah diyim 
Çeşme suyu mucizeleri...
Çok güzeller maşşallah. Fotoları görünce resmen içimdeki discus aşkı alevlendi yeniden.
Tebrik ederimmm.
Çok güzeller maşşallah. Fotoları görünce resmen içimdeki discus aşkı alevlendi yeniden.
Tebrik ederimmm. Arka fon çalışmam
Selam arkadaşlar. Nihayet ben de uzun uğraşlar sonucu arka fon çalışmamı bitirebildim. Öncelikle çok zahmetli bir iş olduğunu belirtmek isterim. Ama sabırlı ve özenli bir çalışmadan sonra zafere ulaşacağınız garanti.
İlk önce Tekzen yapı marketten gerekli malzemeleri aldım.
1. 3 adet beyaz 5cm. lik normal strafor + 1 adet 2,5cm. lik sert strafor.
2. 3 adet sista siyah akvaryum silikonu.
3. Silikon tabancası.
4. Kalekim Fuga Flex 2300 (5kg). Fuga Pool'un 5kg. lık paketlerini bulamadım malesef. Bu ürünle de çalışmalarını bitiren ve sorun olmadığını söyleyen arkadaşlara güvenerek bu üründen almaya karar verdim.
Şu ana kadar hiç bir sorun yok.
5. Kaliteli bir falçata ve falçata bıçakları.
6. İnce ve kalın olmak üzere iki adet fırça.
Evde havya olduğu için almaya gerek duymadım. Tüm bu malzemeler 37 lira gibi bişey tuttu.
Gelelim yapıma. İlk işim bütün straforları birbirine yapıştırmak oldu;


Fotolarda 3 kat beyaz strafor görünüyor. Bunun bir katını ilk çalışmam olmasından dolayı rezil ettiğimden kaldırdım.
Zaten 3 kat kullanmamın sebebi bunu önlemekti.
Ortalığı berbat ederekten şekil verme işini de bitirdim
ve akvaryuma yerleştirdim. Ancak ben fon çalışmamın tek parça halinde olması için akvaryumdaki kuşakları sökmeyi tercih ettim. O da ne zor işmiş. Silikon denen meret çok kuvvetli tutuyor.
İşim bittikten sonra tekrar silikonladım tabi...

Daha sonra ısıtıcı ve dış filitre hortumlarını yerleştirmek için kanallar açtım. Ortalık yine battı tabi.
Bu sol tarafı. Burayı ısıtıcıya ayırdım. Ayrıca dış filitre çıkış borusundan gelen su buraya boşalarak akvaryuma gidiyor. Böylece ısıtıcının çevresindeki sirkülasyon problemi de giderilmiş oldu.

Üst tarafta açılan kanaldan görüntüler; dış filitreden gelen su bu kanaldan geçerek akvaryuma boşalıyor,


Bu da sağ tarafı; bu bölümü de dış filitrenin su çekiş borusu için ayırdım,

Şekil verme işi bittikten sonra işin en zevksiz kısmına geldim. Temizlik!!!
Kalın strafor sinirleri alt üst ediyor. Elinize, kıyafetinize, odanın sağına soluna her tarafa yapışıyor. Bu işi yaparken mümkünse annenizden veya eşinizden laf yememek için kapıyı kilitli tutun. Kişisel ihtiyaçlarınız haricinde iş bitene kadar da odayı terk etmeyin, benden söylemesi.
Neyse, süpürge ile odayı güzelce temizledim ve boyama işine geçtim.
Fuga Flex 2300 ün güzel renkleri mevcuttu Tekzende. Ben de akvaryumun dolabına ve kendisine uyabilecek açık bir kahve tonunu tercih ettim. Böylece boya kullanmama da gerek kalmadı. İlk katı attıktan sonra;

Kanalların boyanması;

Katlar arası 1 gün bekledikten sonra 3.günün sonunda akvaryuma yerleştirme ve yapıştırma işine geldi sıra. Arkasından, altından ve yanlarından güzelce silikonlayarak sert straforla sabitlemeyi sağladım.


Ertesi gün ön kısımdan görünen siyah silikonları tekrar boyadım ve hava hortumunu gizli bir şekilde geçirdim. 1 gün sonra da su doldurmaya başladım.

1 gün kaya tuzu ilave ederek tüm filitre ve hava motorlarıya birlikte bol sirkülasyonlu şekilde çalıştırdım. Ertesi gün boşalttım ve güzelce yıkadım. Arkadaşlar 1 gün de tatlı su ile çalıştırmışlar ama ben gerek duymadım. Dış filitreye karbon ve diğer tüm malzemeleri ekleyerek çalışır duruma getirdim. Kumu ekledim ama çok beyaz durdu. Onu biraz daha koyulaştırıcam.
En sonunda dün akşam çekmiş olduğum görüntü; su halen biraz bulanık. Henüz ikinci günü. Birkaç güne berraklaşacaktır. Bu akşam ufak ufak dekore etmeyi düşünüyorum. Her zamanki gibi bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum. Amerikan koyarım büyük ihtimal, bulabilirsem agassizi, kakadu ve ramirezi olabilir. Kardinal neon, kırmızı burun tetra olabilir. Tam emin değilim, öncelikle bitkilerin ve suyun oturmasını sağlamam lazım. :)

Umarım fotolar görünür. Zira bende giriş başarısız diye bir hata veriyor sürekli. Görünmezse başka birşey denicem. :)
Aslında istediğim şekli tam olarak veremedim. Budur diyemedim yani. Ama yine de hortumları ve ısıtıcıyı gizleyebildiğim için fon çalışmamdan oldukça memnun kaldım. Ön tarafta sağdaki ve soldaki iç filitreler suya biraz hareket kazandırması için, bikaç güne çıkarıcam.
Olumlu veya olumsuz her türlü yoruma açığım. Bu uzun yazıyı okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim. Herkese kolay gelsin.
Edit: Unutmuşum yazmayı. Akvaryum ölçülerim 100*45*60h. Fon yaklaşık olarak 70 litre kadar su hacmini düşürüyor. Ortalama 200 litrelik bir akvaryum oldu yani. Tam istediğim gibi.
ConqueroR 2008-11-05 16:21:43
Selam arkadaşlar. Nihayet ben de uzun uğraşlar sonucu arka fon çalışmamı bitirebildim. Öncelikle çok zahmetli bir iş olduğunu belirtmek isterim. Ama sabırlı ve özenli bir çalışmadan sonra zafere ulaşacağınız garanti.
İlk önce Tekzen yapı marketten gerekli malzemeleri aldım.
1. 3 adet beyaz 5cm. lik normal strafor + 1 adet 2,5cm. lik sert strafor.
2. 3 adet sista siyah akvaryum silikonu.
3. Silikon tabancası.
4. Kalekim Fuga Flex 2300 (5kg). Fuga Pool'un 5kg. lık paketlerini bulamadım malesef. Bu ürünle de çalışmalarını bitiren ve sorun olmadığını söyleyen arkadaşlara güvenerek bu üründen almaya karar verdim.
Şu ana kadar hiç bir sorun yok.5. Kaliteli bir falçata ve falçata bıçakları.
6. İnce ve kalın olmak üzere iki adet fırça.
Evde havya olduğu için almaya gerek duymadım. Tüm bu malzemeler 37 lira gibi bişey tuttu.
Gelelim yapıma. İlk işim bütün straforları birbirine yapıştırmak oldu;


Fotolarda 3 kat beyaz strafor görünüyor. Bunun bir katını ilk çalışmam olmasından dolayı rezil ettiğimden kaldırdım.
Zaten 3 kat kullanmamın sebebi bunu önlemekti.
Ortalığı berbat ederekten şekil verme işini de bitirdim
ve akvaryuma yerleştirdim. Ancak ben fon çalışmamın tek parça halinde olması için akvaryumdaki kuşakları sökmeyi tercih ettim. O da ne zor işmiş. Silikon denen meret çok kuvvetli tutuyor.
İşim bittikten sonra tekrar silikonladım tabi...
Daha sonra ısıtıcı ve dış filitre hortumlarını yerleştirmek için kanallar açtım. Ortalık yine battı tabi.
Bu sol tarafı. Burayı ısıtıcıya ayırdım. Ayrıca dış filitre çıkış borusundan gelen su buraya boşalarak akvaryuma gidiyor. Böylece ısıtıcının çevresindeki sirkülasyon problemi de giderilmiş oldu.

Üst tarafta açılan kanaldan görüntüler; dış filitreden gelen su bu kanaldan geçerek akvaryuma boşalıyor,


Bu da sağ tarafı; bu bölümü de dış filitrenin su çekiş borusu için ayırdım,

Şekil verme işi bittikten sonra işin en zevksiz kısmına geldim. Temizlik!!!
Kalın strafor sinirleri alt üst ediyor. Elinize, kıyafetinize, odanın sağına soluna her tarafa yapışıyor. Bu işi yaparken mümkünse annenizden veya eşinizden laf yememek için kapıyı kilitli tutun. Kişisel ihtiyaçlarınız haricinde iş bitene kadar da odayı terk etmeyin, benden söylemesi.
Neyse, süpürge ile odayı güzelce temizledim ve boyama işine geçtim.Fuga Flex 2300 ün güzel renkleri mevcuttu Tekzende. Ben de akvaryumun dolabına ve kendisine uyabilecek açık bir kahve tonunu tercih ettim. Böylece boya kullanmama da gerek kalmadı. İlk katı attıktan sonra;

Kanalların boyanması;

Katlar arası 1 gün bekledikten sonra 3.günün sonunda akvaryuma yerleştirme ve yapıştırma işine geldi sıra. Arkasından, altından ve yanlarından güzelce silikonlayarak sert straforla sabitlemeyi sağladım.


Ertesi gün ön kısımdan görünen siyah silikonları tekrar boyadım ve hava hortumunu gizli bir şekilde geçirdim. 1 gün sonra da su doldurmaya başladım.


1 gün kaya tuzu ilave ederek tüm filitre ve hava motorlarıya birlikte bol sirkülasyonlu şekilde çalıştırdım. Ertesi gün boşalttım ve güzelce yıkadım. Arkadaşlar 1 gün de tatlı su ile çalıştırmışlar ama ben gerek duymadım. Dış filitreye karbon ve diğer tüm malzemeleri ekleyerek çalışır duruma getirdim. Kumu ekledim ama çok beyaz durdu. Onu biraz daha koyulaştırıcam.
En sonunda dün akşam çekmiş olduğum görüntü; su halen biraz bulanık. Henüz ikinci günü. Birkaç güne berraklaşacaktır. Bu akşam ufak ufak dekore etmeyi düşünüyorum. Her zamanki gibi bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum. Amerikan koyarım büyük ihtimal, bulabilirsem agassizi, kakadu ve ramirezi olabilir. Kardinal neon, kırmızı burun tetra olabilir. Tam emin değilim, öncelikle bitkilerin ve suyun oturmasını sağlamam lazım. :)

Umarım fotolar görünür. Zira bende giriş başarısız diye bir hata veriyor sürekli. Görünmezse başka birşey denicem. :)
Aslında istediğim şekli tam olarak veremedim. Budur diyemedim yani. Ama yine de hortumları ve ısıtıcıyı gizleyebildiğim için fon çalışmamdan oldukça memnun kaldım. Ön tarafta sağdaki ve soldaki iç filitreler suya biraz hareket kazandırması için, bikaç güne çıkarıcam.
Olumlu veya olumsuz her türlü yoruma açığım. Bu uzun yazıyı okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim. Herkese kolay gelsin.

Edit: Unutmuşum yazmayı. Akvaryum ölçülerim 100*45*60h. Fon yaklaşık olarak 70 litre kadar su hacmini düşürüyor. Ortalama 200 litrelik bir akvaryum oldu yani. Tam istediğim gibi.
bitkili discus akvaryumu
[QUOTE=Hakan]DİSKUS VE BİTKİLİ İSTİYORSANIZ TANK ENAZ 300 LİTRE CİVARI OLMALI VE TANKIN UZUNLUĞU 125 CM DEN KISA OLMAMALI.[/QUOTE]
Öyle bir genelleme yok. Uzunluk 120cm olsa ne farkedecek?
Discus ve bitki çok zor. Discus sıcak sudan hoşlanıyor, bitkiler ise o sıcaklığa dayanamıyor ve bir çoğu yaşayamıyor. Discus sık su değişimi istiyor, bitkiler ise su değişimlerinden hiç hoşlanmıyor. Aksine eskimiş sularda daha sağlıklı büyüyorlar. O yüzden bitki ve discus çok ters. Ama olmaz diye bişey de yok.
Ben 2 seneye yakın ikisini birlikte götürmeye çalıştım ama geçen hafta bitirdim discusu. Baya zor oluyor. Ama görüntü muhteşem.
[QUOTE=Hakan]DİSKUS VE BİTKİLİ İSTİYORSANIZ TANK ENAZ 300 LİTRE CİVARI OLMALI VE TANKIN UZUNLUĞU 125 CM DEN KISA OLMAMALI.[/QUOTE]
Öyle bir genelleme yok. Uzunluk 120cm olsa ne farkedecek?
Discus ve bitki çok zor. Discus sıcak sudan hoşlanıyor, bitkiler ise o sıcaklığa dayanamıyor ve bir çoğu yaşayamıyor. Discus sık su değişimi istiyor, bitkiler ise su değişimlerinden hiç hoşlanmıyor. Aksine eskimiş sularda daha sağlıklı büyüyorlar. O yüzden bitki ve discus çok ters. Ama olmaz diye bişey de yok. Ben 2 seneye yakın ikisini birlikte götürmeye çalıştım ama geçen hafta bitirdim discusu. Baya zor oluyor. Ama görüntü muhteşem.

dış filtrede ne olmalı
[QUOTE=xdiscusx]
Tuttuğu bakteriler demiyelim de kimyasallar diyelim isterseniz. Karbonu en fazla 1 ay sonra dış filitreden almanızı tavsiye ederim. Bu durumda ilk önce şu boş olan bölmeye mavi biyolojik sünger ( Bknz. http://www.otuz.com/product_info.php?products_id=27860 ) koyabilirsiniz. En altta seramikler, üstünde sünger ve en üste de karbon kalsın şimdilik.
Yaklaşık 1 ay sonra karbonu çıkarıp atın. Süngeri en üst bölmeye alın ve üstüne ince bir elyaf ekleyin. En altta seramikler kalacak. Orta bölmeye de bioball ( Bknz: http://www.otuz.com/product_info.php?products_id=25431 ) ekleyin. Gayet yeterli olacaktır. Arkadaşların dediği gibi zeoliti de ekleyebilirsiniz ancak ben hiç kullanmadım. Kolay gelsin.
[QUOTE=xdiscusx]
Tam anlamıyla bitmek değil de işlevini yitiriyor.Örneğin carbon 1.5 ay gibi bir süreden sonra tuttuğu bakterileri tankın içine geri vermeye başlar bu da ciddi problemlere sebep olur.Diğer malzemeleri de dış filtre temizliği yaparken(3-4 ayda 1)değiştirmenizde fayda var.Örneğin elyaf zeolit gibi.Çok pahalı malzemeler değil bunlar.
[/QUOTE]Tuttuğu bakteriler demiyelim de kimyasallar diyelim isterseniz. Karbonu en fazla 1 ay sonra dış filitreden almanızı tavsiye ederim. Bu durumda ilk önce şu boş olan bölmeye mavi biyolojik sünger ( Bknz. http://www.otuz.com/product_info.php?products_id=27860 ) koyabilirsiniz. En altta seramikler, üstünde sünger ve en üste de karbon kalsın şimdilik.
Yaklaşık 1 ay sonra karbonu çıkarıp atın. Süngeri en üst bölmeye alın ve üstüne ince bir elyaf ekleyin. En altta seramikler kalacak. Orta bölmeye de bioball ( Bknz: http://www.otuz.com/product_info.php?products_id=25431 ) ekleyin. Gayet yeterli olacaktır. Arkadaşların dediği gibi zeoliti de ekleyebilirsiniz ancak ben hiç kullanmadım. Kolay gelsin.
Çalışmayan tasarruf ampullerini atmayın!
Bugüne kadar çöpe attığım tasarruf ampullerine yazık oldu.
Bu sabah mutfağın ampulü de sizlere ömür. Akşam hemen denemelere başliyim bari.
Bilgiler için teşekkürler.
Bugüne kadar çöpe attığım tasarruf ampullerine yazık oldu.
Bu sabah mutfağın ampulü de sizlere ömür. Akşam hemen denemelere başliyim bari.
Bilgiler için teşekkürler.
Diskusa kum
Discus akvaryumunda illaki kum kullanıcam diyosanız, kesinlikle aquaclay den şaşmayın. Bitki düşünmüyorsanız ince bir tabaka sadece tabanı kaplayacak kadar yeterli. Temizlemesi sizin için daha kolay olur.
Discus akvaryumunda illaki kum kullanıcam diyosanız, kesinlikle aquaclay den şaşmayın. Bitki düşünmüyorsanız ince bir tabaka sadece tabanı kaplayacak kadar yeterli. Temizlemesi sizin için daha kolay olur.
Yosun Sorunu
[QUOTE=Mithril]Arkadaşlar SAE lerle discuslar beraber yaşıyor. Bende 1 yıl beraber yaşadılar. Sorun olmaz ve yosunlar için SAE ler iyi bir çözüm. Küçük olmalarına dikkat edin büyük SAE leri pek tavsiye etmem. Konunun üzerinden açıldığından bu yana epey zaman geçmiş ama bende bilgi olsun diye ekledim..
O zaman benim discuslarımda bir sorun var.
Ne sae dayanıyor ne neon. Hepsi birkaç gün içinde yem oluyor canavarlarıma.
(Bu duygu simgeleri de ne güzel olmuş bu arada).
[QUOTE=Mithril]Arkadaşlar SAE lerle discuslar beraber yaşıyor. Bende 1 yıl beraber yaşadılar. Sorun olmaz ve yosunlar için SAE ler iyi bir çözüm. Küçük olmalarına dikkat edin büyük SAE leri pek tavsiye etmem. Konunun üzerinden açıldığından bu yana epey zaman geçmiş ama bende bilgi olsun diye ekledim..
saygılar
[/QUOTE]O zaman benim discuslarımda bir sorun var.
Ne sae dayanıyor ne neon. Hepsi birkaç gün içinde yem oluyor canavarlarıma.
(Bu duygu simgeleri de ne güzel olmuş bu arada).SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
