ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
reyhal
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Aralık 2012 02:03
Son Ziyaret:
03 Mayıs 2016 00:09
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Reyhan Tunalı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Reyhan Tunalı
100x40x55

SON 10 MESAJI

Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
Arkadaşlar tekrar merhaba,
Konunun üzerinden yaklaşık 1 hafta geçti ve güncel durum ile ilgili size bilgi vermek istedim.Pazartesi günü aldığım tüm ürünleri iade için kargoya verdim. Hesap ekstremi kontrol ettiğimde perşembe günü alışveriş bedelinin iade edildiğini gördüm.
Bilgilerinize sunarım.
Saygılar..
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
Arkadaşlar bizler internet üzerinden ürün alırken zaten bir mesafeli satış sözleşmesine onay veriyoruz. İlgili sitenin satış sözleşmesinden bir bölüm;
4.4 – www.akvaryem.com.tr sözleşme konusu ürünün saglam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım klavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
Zaten firma en başında ürünlerin eksiksiz gönderilmesini taahhüt ediyor. Buna rağmen tüketici olarak yine de siparişi teyit etme durumu bu ülkede yaşadığımız ve ticarette bu gibi aksilikler olduğunu bilmemizden kaynaklanmaktadır.
Firma hakkında bağımsız platformlarda geri bildirim yapmak herkesin yararınadır. Firma mağduriyeti giderirse buraya da zaten yazılacaktır.Buradan alışveriş yapan kişi de satış kararını bu bilgiler ışığında verir.
Saygılar..
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
[QUOTE=Tunc Berk]Olaya bakış açıları çok farklı.

Bu firma "etik satış yapmıyor" demek firmaya haksızlıktır. Bende firmanın iletişiminden dolayı mağdur oldum. Bana etik davranmadı, Sn. Rehyan'a etik davranmadı fakat diğer sekiz kişi çok memnun ise firmanın etiklikten uzak olduğu anlamı çıkmaz, eksikleri olduğu ve düzeltmez ise müşteri kaybedeceği anlamına gelir. Bunu defalarca dile getirdim.

Başka bir konuda 10 çeşit yem, ph metre ve tds metre alan bir arkadaşımız, ürünler ertesi gün eline geçtiği için çok memnun. Bu açıdan bakarsan etik+ olmuyor mu?

Şahsen alanım muhasebe/finans olduğu için fatura olayına girmek bile istemiyorum.[:)]


[/QUOTE]

Zaten olması gereken bedeli ödenmiş ve teyit alınmış ürünlerin eksiksiz bir şekilde gönderilmesi değil mi? Bana göre yanlış bilgi verme ve rızası olmadan hizmet alan kişiye para iadesi yapmadan eksik ürün gönderme etiklik ilkesi ile bağdaşmıyor.

[QUOTE=YASİN BOZKURT]Etik satış yapılmadığı ithamı faturaya bağlandığı için olabilirmi ? Tunç bey. Tek üründe de eheim filtremi yazıyor acaba ?[/QUOTE]
Toplam satış miktarı Eheim filtre karşına yazılmış.
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
[QUOTE=akvaryuminsani]Bende firmanın satış konusunda eksiklikleri olduğunu düşünüyorum bir miktar alışveriş yaptım ve ödeme yaptığım miktar ile faturaya yansitilan miktar aynı değildi.[/QUOTE]
Benim fatura miktarı ile ilgili bir sorun yok fakat ürün detayları yazılmamış.fatura sadece tek ürüne kesilmiş. Zaten firma stok durumlarındaki karışıklığın en büyük nedeni de bu bence. Muhasebe ve stok programlarının çoğu kesilen faturadaki satış adetlerinden düşerek gerçek stok değerine ulaşıyor. Fatura sisteminin bu şekilde yapılmasının ana bir kaç nedeni olabilir ama burada dile getirmek istemiyorum.
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
İnternet üzerinden satış yapan bir firmanın bedelini peşin aldığı ürünleri eksik göndermesi bunu şeffaflık adına göndermeden önce tüketiciye bilgi vermemesi aksine 3 kez görüşme yapılmasına rağmen sorun yok, stoklarımızda sipariş verdiğiniz ürünler bulunmakta gibi ifadeler kullanılması üstüne ürünlerin eksik gelmesi size göre etik ise benim buna diyebileceğim hiçbir şey yok.
zaten mağduriyetin giderilmesi firmanın sorumluluğundadır. Firma göndermediği ürünlerin bedelini iade etmek zorundadır. giderilmemesi durumda zaten sorunlu olan satın alma işlemi tüketici hakem heyetine gönderilir.
Bedeli peşin alınan bir ürün ve hizmet ile ilgili tüketiciye yanlış bilgi verilmesi sizin açınızdan küçük sorunlar olarak görülüyor sanırım.
Konunun ayrı bir başlık olarak açılması etik değil diye yorumlanmış. Konunun diğer şikayet başlığı altına taşınmasını rica ederim.
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
[QUOTE=Omer_MG]Eksik olanları göndermiyorlar demişsiniz, tutanakta ise tedarik edilince göndereceklerini belirtmişler.[/QUOTE]
Tedarik edilince ucu çok açık bir ifade. Kaldı ki ben bu firmayı seachem in nitrat nitrit testi ve seachem sıvı gübre stokta var gözükmesi nedeniyle tercih etmiştim. seachem in bazı ürünlerinde şuan için ithalat gerçeleşmiyor. ürünlerin tedarik edilince gönderilmesi bu yüzden pek mümkün değil. ürünler eksik geldikten sonra yaptığım görüşmede Seachem ürünlerinin gelmediğini zaten firma yetkilisi de belirtti. Dolayısı ile bu duruma zaten hakimler.
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
[QUOTE=Tunc Berk]Bence bu kadar abartarak kınamaya gerek yok.
Daha önce bende alış veriş yaptım ve bir takım memnuniyetsizliklerimi, sorunu ve gelişmeleri yazdım.

Fakat bu bayağı ciddi bir yargılama olmuş.
Stok yanlışlığı kabul edilebilecek bir şey, tutanakta da belirtmişler zaten. Faturanın pek manası yok aslında, elektronik ortamda siparişleriniz mevcut zaten.

Her akvaryem konusunda belirttiğim gibi bu firmanın en kötü yanı iletişim problemi.[/QUOTE]

Stok yanlışlığı tabiki kabul edilebilecek bir şey ama sorun telefonda siparişi teyit etmeme ayrıca kargoyu veren kişi ile bizzat görüşmeme rağmen ürünlerin eksiklik formu ile gönderilmesi. hiç değilse şu ürünler elimizde yok bunların yerine muadili başka ürünler gönderelim yada siparişinizi iptal edelim denmesi gerekmez miydi?
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
[QUOTE=byyacut]Bence bu tarz şikayet bildirimlerinde resmi evrak sipariş görüntüleri kargo tarihleri gelen kutu içeriği gibi detaylı bilgilerin resimli bir şekilde kanıtlanmayan paylaşımların şikayet konularının silinmesi lazım bence.

Şahsen ben akvaryem firmasının tam karşısında oturuyorum ve saygı değer Ceylan abim her şeyime yardımcı oldu, Allah razı olsun diyorum, Çoğu petshoptan aldığım fiyatlar ürünün 2 katıydı ama Ceylan abi her şeyi bana uygun şeklinde benim bütçemi düşünerek ayarladığını fark ediyorum.

Buradan Ceylan abiye selamlar olsun, Abi Alican ben [:)] [:iyi:] [:nazar:][/QUOTE]

Faturayı şahsi bilgilerimin olması nedeniyle koymadım fakat eksik ürün bilgilendirme formunu koymuş olmam yeterlidir sanırım.
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
[QUOTE=prisonbreak]Reyhan hanım faturanın fotoğrafını yükleyebilir misiniz ?.[/QUOTE]
faturada kişisel bilgiler olması nedeniyle buraya yüklemedim ama eksik ürün bilgi formu ve ürünlerin fotoğrafını ekledim.

[QUOTE=eseruyar]Eksik olanları göndercekler mi konuştunuz mu?
Bende 4parça almıştım tek ürünün ismini yazmışlar önceden detaylı yazıyorlardı.[/QUOTE]
Eksik olanları göndermiyorlar çünkü stoklarında yokmuş. Zaten sipariş elime ulaşmadan önce 3 kez telefonla görüşmemize rağmen eksik parçalar hakkında bilgi vermemeleri , faturanın tek ürüne kesilmiş olması nedeniyle sorun çıkabilecek ürünlerde garanti problemi çıkma ihtimali nedeniyle hiç bir ürünü kabul etmeyeceğimi bildirdim. Yarın ürünleri geri göndereceğim.
Akvaryem Etik Olmayan Davranışlar
Merhaba,
01 Mart 2016 tarihinde akvaryem.com.tr sitesinden yapmış olduğum alışverişte alınan 8 parça ürünün sadece 5 parçası elime ulaştı. Salı günü sipariş verildikten sonra firmayı arayıp siparişi teyit etmeme ve özellikle stok durumunu sormama rağmen söz konusu firma siparişte sorun olmadığını beyan etmiştir. 04 Mart 2016 tarihinde ürünler 3 eksik ile elime ulaşmıştır. Firmanın kesilen faturayı da sipariş ettiğim tek bir ürün için kestiğini farkettim. İlgili firma etik satış yapmamaktadır. Alışveriş yapacak arkadaşların bilgisine sunarım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138301/1_image.jpeg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/138301/image.jpeg[/IMG][EDIT]reyhal,2016-03-04 21:20:52[/EDIT]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

KULLANICILAR

  • 23 Online Kullanıcı, 13 Üye

Online Kullanıcılar

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.