ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Buğra55
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Nisan 2012 23:49
Son Ziyaret:
31 Mayıs 2012 13:32
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burhan demir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burhan demir
SON 10 MESAJI
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=SerkanAkın]Çamaşır makinesinin tahliye motorunun 30-35 W elektrik sarfiyatı vardır. Sump içinde kullanmak için Thermoplast ile yalıtım yapmak lazım. Ben o şekilde kullanmadım, kulllanmam da. Elektrik kaçırma riski yüksek. Motorun parçaları ABS den olsa olur da, aksine Polipropilen ( naylon). Hal böyle iken hiçbir yapıştırıcı, polyester vs. tutmaz. [/QUOTE]
[QUOTE=SerkanAkın]Çamaşır makinesinin tahliye motorunun 30-35 W elektrik sarfiyatı vardır. Sump içinde kullanmak için Thermoplast ile yalıtım yapmak lazım. Ben o şekilde kullanmadım, kulllanmam da. Elektrik kaçırma riski yüksek. Motorun parçaları ABS den olsa olur da, aksine Polipropilen ( naylon). Hal böyle iken hiçbir yapıştırıcı, polyester vs. tutmaz. [/QUOTE]
İşin açığı yalıtım da benim kafamı karıştırıyor iyi bir yalıtımla güzel olur da riske girmeye değmez.Biz 825 le devam.En son sizin yaptığınız çalışmayı deneye bilirim ileri ki zamanlar da teşekkürler.
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55]Valla bir daha bu tip bir dış filtre almam hatta dış filtre almam (büyük konuşmayım) :) çamaşır makinesi su pompası yada bulaşık makinesinin, kullanarak bir sump sistem yapmayı düşünüyorum ya da elimdeki 825 in kafa motorunu çıkartarak onun yerine çamaşır makinesi pompası da takılabilir ufak bir modifiyeyle.Ya da sizin yaptığınız gibi bir çalışma da yapabilirim saygılar.
Bir şey sormak istiyorum, motorunuzun giriş kısmındaki boru su kaçırmasın diye beyaz silikon mu sürdünüz yoksa,502+karbonat mı var?[/QUOTE]
Çamaşır makinesi motorunu ben 20 sene evvel kullanmıştım. 825 e fazla gelir o motor. Yarardan çok zararı olur. Zaten benim yaptığım gibi yapınca su çıkışı net 1000 litre ölçtüğüm motorun debisine göre çok az farklı. 800-850 litre / sa gibi. Daha fazla devir bu filtrenin hacmine uymaz. Dediğim gibi 2217 ye göre daha performanslı. Daha ne olsun. Şahine Ferrari motoru taksan motor alır başını gider, şasi yerinde kalır
. Yani çamaşır makinesi motoru gelmez bu alete.
Yapıştırma işlerinde japon+karbonat kullandım. Plastik aksamlarda silikon pek işe yaramaz. Olabilecek en sağlam şekilde yapıştı. Penseyle tutup kırmaya çalışsanız bile plastik kısım kırılır, yapıştırdığım yer yerinde kalır ( denenmiştir).
[/QUOTE]Buğra55 2012-05-20 20:42:38
[QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55]Valla bir daha bu tip bir dış filtre almam hatta dış filtre almam (büyük konuşmayım) :) çamaşır makinesi su pompası yada bulaşık makinesinin, kullanarak bir sump sistem yapmayı düşünüyorum ya da elimdeki 825 in kafa motorunu çıkartarak onun yerine çamaşır makinesi pompası da takılabilir ufak bir modifiyeyle.Ya da sizin yaptığınız gibi bir çalışma da yapabilirim saygılar.
Bir şey sormak istiyorum, motorunuzun giriş kısmındaki boru su kaçırmasın diye beyaz silikon mu sürdünüz yoksa,502+karbonat mı var?[/QUOTE]
Çamaşır makinesi motorunu ben 20 sene evvel kullanmıştım. 825 e fazla gelir o motor. Yarardan çok zararı olur. Zaten benim yaptığım gibi yapınca su çıkışı net 1000 litre ölçtüğüm motorun debisine göre çok az farklı. 800-850 litre / sa gibi. Daha fazla devir bu filtrenin hacmine uymaz. Dediğim gibi 2217 ye göre daha performanslı. Daha ne olsun. Şahine Ferrari motoru taksan motor alır başını gider, şasi yerinde kalır
. Yani çamaşır makinesi motoru gelmez bu alete.Yapıştırma işlerinde japon+karbonat kullandım. Plastik aksamlarda silikon pek işe yaramaz. Olabilecek en sağlam şekilde yapıştı. Penseyle tutup kırmaya çalışsanız bile plastik kısım kırılır, yapıştırdığım yer yerinde kalır ( denenmiştir).
[/QUOTE]
Evet japon+karbonat çok sağlam benim 825 in musluğu kaçırıyordu bende musluğu çıkarttım orayı japon+karbonat ile tıkadım çok sağlam oldu
. Peki bir şey daha çamaşır makinesi pompasının elektrik sarfiyatı nedir bir bilginiz varmı ? 825 e fazla gelir demişsiniz ayrı bir yerde sump olarak da kullanılabilirmi teşekkürler şimdiden.
. Peki bir şey daha çamaşır makinesi pompasının elektrik sarfiyatı nedir bir bilginiz varmı ? 825 e fazla gelir demişsiniz ayrı bir yerde sump olarak da kullanılabilirmi teşekkürler şimdiden.jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
Valla bir daha bu tip bir dış filtre almam hatta dış filtre almam (büyük konuşmayım) :) çamaşır makinesi su pompası yada bulaşık makinesinin, kullanarak bir sump sistem yapmayı düşünüyorum ya da elimdeki 825 in kafa motorunu çıkartarak onun yerine çamaşır makinesi pompası da takılabilir ufak bir modifiyeyle.Ya da sizin yaptığınız gibi bir çalışma da yapabilirim saygılar.
Bir şey sormak istiyorum, motorunuzun giriş kısmındaki boru su kaçırmasın diye beyaz silikon mu sürdünüz yoksa,502+karbonat mı var?
Valla bir daha bu tip bir dış filtre almam hatta dış filtre almam (büyük konuşmayım) :) çamaşır makinesi su pompası yada bulaşık makinesinin, kullanarak bir sump sistem yapmayı düşünüyorum ya da elimdeki 825 in kafa motorunu çıkartarak onun yerine çamaşır makinesi pompası da takılabilir ufak bir modifiyeyle.Ya da sizin yaptığınız gibi bir çalışma da yapabilirim saygılar.
Bir şey sormak istiyorum, motorunuzun giriş kısmındaki boru su kaçırmasın diye beyaz silikon mu sürdünüz yoksa,502+karbonat mı var?
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55] [QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55]Sık kullanım dememden kasıt cihazın ömrünü tamamlaması 7/24 çalıştığı zaman debi düşmüyecek diyede birşey yok (malzemeler pislik dolar borularda yosun oluşması motorun ömrünü tamamlaması v.b gibi)debinin düşme faktörleri sonuçta bu allah yapısı değil insan yapısı mutlaka birgün ömrünü dolduracaktır. Kenarlardan su kaçırıyor dediğiniz şey nedir ? İlk defa duyuyorum bu kenarlardan su kaçırma olayını. [/QUOTE]
30 senelik çalışan filtre gördüm. Ömrünü tamamlaması diye birşey yok. Ya motoru yanar ya da yanmaz ( Alet susuz kalmaz ise böyle bir sorun olmaz ). Ömrünü tamamlaması bence budur. Malzemelerin kirlenmesi başka bir olay. Kenarlarından su kaçırıyor dediğim şey ise pervane yuvasının kenarlarından su atmasıdır. Zira benim Lifetech 825 de böyle bir sorun vardı ve hallettim. Dia 825 de benim filtre ile aynıdır. İlk defa duymanız da normaldir. Benim gibi filtreleri modifiye edip ( filtreleri klasik sisteme çevirme, debisini ve filtre hacmini arttırma, pervane tıkırtısını kesme, gerekli ise eldeki mıknatıslardan pervane yapmak gibi işler) kullansaydınız, nerde ne arızası olabileceğini tahmin etmeniz hiç de zor olmazdı.
[/QUOTE]
Ben "filtreleri modifiye edip kullansaydınız" dedim, filtreyi kullanmadınız demedim. Ben zaten konunun gerisinde modifiye ile ilgili paylaşımlar yaptım. İncelerseniz nasıl yaptığım konusunda fikir edinebilirsiniz. Hortumların kirlenmesi zaten debiyi bir miktar düşürür, bu normaldir. Madem nasıl modifiye ettiğim konusunda bilgi istemişsiniz ben de Lifetech 825 in resimlerini koyup nasıl yaptığımı anlatayım ama bu anlattıklarımı kendiniz nasıl uygularsınız ya da ne kadar başarılı olursunuz onu bilemem. Çünkü hala lastik bilyenin debiyi arttıracağını düşünen arkadaşlar var. Neyse ben anlatayım yaptığım işleri;
- Filtreye alttan giriş verdim ve sepetleri dip kısımlarından kesip düz bir ızgara şekline getirdim(resmi var)
- Su giren kısmı tıkadım ve su çıkış kısmındaki lastik bilyeyi çıkarttım. Hatta lastik bilyanın bulunduğu kısmı da genişlettim. Genişletmeden önce serçe parmak ilk boğumuna kadar zor girecek bir çapı var ( Lastik bilye düşmesin diye yapmışlar). Bu darlık su geçişini önemli ölçüde etkiliyor. Genişlettikten sonra baş parmak rahatlıkla giriyor. Genişleyen yere resimdeki gibi boru monte ediyorum. Yani lastik bilye falan yok. Demek ki lastik bilyenin debi üzerinde arttırıcı bir rolü yok.
- Pervane kısmını kapatan ince lastik contayı da biraz daha kalın olanları ile değiştiriyorum ve eğer bu pervane yuvasının kenarlarında kaçak var ise yapıştırıcı ile dolgu yapıyorum. Ayrıca 2 tane de ufak delik vardır, onları da aynı şekilde tıkıyorum.
- Pervanesini çıkartıp ( içinde ufak plastik bir parça vardır. Bu parça pervanenin yalpalama yapmasını önlemek için konulmuştur ama bir süre sonra takır tukur ses yapmasına yol açar. Sonra pervanenin dibine uygun bir O ring conta koyup onun üzerine de ortası delik düz bir conta koyuyorum ve pervanenin dönmesine izin verecek kadar zımpara ile inceltiyorum. Amaç kolayca dönmesi ama yalpalamaması.
Bu işlemler sonucunda filtrenin hacmi artmış, debisi en az iki kat artmış ve pervane sesi kesilmiş oluyor.
Buyrun resimler.





Eğer bu yazdıklarıma göre mofiye yapıp başarısız olan arkadaşlar olur ise sorumluluğu kendilerine aittir.
[/QUOTE]
[QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55] [QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55]Sık kullanım dememden kasıt cihazın ömrünü tamamlaması 7/24 çalıştığı zaman debi düşmüyecek diyede birşey yok (malzemeler pislik dolar borularda yosun oluşması motorun ömrünü tamamlaması v.b gibi)debinin düşme faktörleri sonuçta bu allah yapısı değil insan yapısı mutlaka birgün ömrünü dolduracaktır. Kenarlardan su kaçırıyor dediğiniz şey nedir ? İlk defa duyuyorum bu kenarlardan su kaçırma olayını. [/QUOTE]
30 senelik çalışan filtre gördüm. Ömrünü tamamlaması diye birşey yok. Ya motoru yanar ya da yanmaz ( Alet susuz kalmaz ise böyle bir sorun olmaz ). Ömrünü tamamlaması bence budur. Malzemelerin kirlenmesi başka bir olay. Kenarlarından su kaçırıyor dediğim şey ise pervane yuvasının kenarlarından su atmasıdır. Zira benim Lifetech 825 de böyle bir sorun vardı ve hallettim. Dia 825 de benim filtre ile aynıdır. İlk defa duymanız da normaldir. Benim gibi filtreleri modifiye edip ( filtreleri klasik sisteme çevirme, debisini ve filtre hacmini arttırma, pervane tıkırtısını kesme, gerekli ise eldeki mıknatıslardan pervane yapmak gibi işler) kullansaydınız, nerde ne arızası olabileceğini tahmin etmeniz hiç de zor olmazdı.
[/QUOTE]
Kullanmadığım hakkında bir bilginiz yok, bende lifetech 825 kullanıcısıyım. Sonuç olarak bildiklerimizi paylaşmamız lazım ki yeni şeyler öğrenelim.(amacım tartışmak değil yanlış anlamayın lütfen) Dış filtre modifiyesi demişsiniz ne tür bir modifiye bizimle paylaşırsanız bizde bir takım şeyler öğrenmiş oluruz. Ama bir tek şeyde size katılmıyorum debinin düşmemesinde .(beni yanlış anlamayın) Çünkü filtremin 4. senesi gözle görülebilir bir debi düşmesi var ama kendi yöntemlerimle biraz arttırdım.Kenarlardan su atması dediğiniz ise büyük ihtimal conta da bir sıkıntı olmasından dolayıdır kanımca.
[/QUOTE]Ben "filtreleri modifiye edip kullansaydınız" dedim, filtreyi kullanmadınız demedim. Ben zaten konunun gerisinde modifiye ile ilgili paylaşımlar yaptım. İncelerseniz nasıl yaptığım konusunda fikir edinebilirsiniz. Hortumların kirlenmesi zaten debiyi bir miktar düşürür, bu normaldir. Madem nasıl modifiye ettiğim konusunda bilgi istemişsiniz ben de Lifetech 825 in resimlerini koyup nasıl yaptığımı anlatayım ama bu anlattıklarımı kendiniz nasıl uygularsınız ya da ne kadar başarılı olursunuz onu bilemem. Çünkü hala lastik bilyenin debiyi arttıracağını düşünen arkadaşlar var. Neyse ben anlatayım yaptığım işleri;
- Filtreye alttan giriş verdim ve sepetleri dip kısımlarından kesip düz bir ızgara şekline getirdim(resmi var)
- Su giren kısmı tıkadım ve su çıkış kısmındaki lastik bilyeyi çıkarttım. Hatta lastik bilyanın bulunduğu kısmı da genişlettim. Genişletmeden önce serçe parmak ilk boğumuna kadar zor girecek bir çapı var ( Lastik bilye düşmesin diye yapmışlar). Bu darlık su geçişini önemli ölçüde etkiliyor. Genişlettikten sonra baş parmak rahatlıkla giriyor. Genişleyen yere resimdeki gibi boru monte ediyorum. Yani lastik bilye falan yok. Demek ki lastik bilyenin debi üzerinde arttırıcı bir rolü yok.
- Pervane kısmını kapatan ince lastik contayı da biraz daha kalın olanları ile değiştiriyorum ve eğer bu pervane yuvasının kenarlarında kaçak var ise yapıştırıcı ile dolgu yapıyorum. Ayrıca 2 tane de ufak delik vardır, onları da aynı şekilde tıkıyorum.
- Pervanesini çıkartıp ( içinde ufak plastik bir parça vardır. Bu parça pervanenin yalpalama yapmasını önlemek için konulmuştur ama bir süre sonra takır tukur ses yapmasına yol açar. Sonra pervanenin dibine uygun bir O ring conta koyup onun üzerine de ortası delik düz bir conta koyuyorum ve pervanenin dönmesine izin verecek kadar zımpara ile inceltiyorum. Amaç kolayca dönmesi ama yalpalamaması.
Bu işlemler sonucunda filtrenin hacmi artmış, debisi en az iki kat artmış ve pervane sesi kesilmiş oluyor.
Buyrun resimler.





Eğer bu yazdıklarıma göre mofiye yapıp başarısız olan arkadaşlar olur ise sorumluluğu kendilerine aittir.
[/QUOTE]
Evet direk giriş direk çıkış olmuş ve güzel bir çalışma şimdilik filtrem hemen hemen iyi durumda gibi ileride daha da düşerse debisi bu çalışmayı yapabilirim teşekkürler.
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=Eray59] Hava motoru körüklerinde küçük valfler vardır bilen bilir tek tarafa hava gitmesi gerekir ve bu valflerden birini çıkartırsanız hava motoru çalışır fakat hiç bir şekilde hava basmaz :) motordaki bu bilyede aynı görevi görüyor ve suyun tek tarafa akmasını sağlıyor ve eşittir su debisinde düşüş bu kadar basit. Pervane takımını değiştirdim hiç birşey farketmedi hala su akışı az. [/QUOTE]
[QUOTE=Eray59] Hava motoru körüklerinde küçük valfler vardır bilen bilir tek tarafa hava gitmesi gerekir ve bu valflerden birini çıkartırsanız hava motoru çalışır fakat hiç bir şekilde hava basmaz :) motordaki bu bilyede aynı görevi görüyor ve suyun tek tarafa akmasını sağlıyor ve eşittir su debisinde düşüş bu kadar basit. Pervane takımını değiştirdim hiç birşey farketmedi hala su akışı az. [/QUOTE]
Önemli olan akvaryuma hava basmak değil su sirkülesini sağlamktır. Su akışı istiyorsanız tazik yapması için çıkışa bir daraltıcı gibi birşey koyarsanız tazik olur. İyi günler
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55]Sık kullanım dememden kasıt cihazın ömrünü tamamlaması 7/24 çalıştığı zaman debi düşmüyecek diyede birşey yok (malzemeler pislik dolar borularda yosun oluşması motorun ömrünü tamamlaması v.b gibi)debinin düşme faktörleri sonuçta bu allah yapısı değil insan yapısı mutlaka birgün ömrünü dolduracaktır. Kenarlardan su kaçırıyor dediğiniz şey nedir ? İlk defa duyuyorum bu kenarlardan su kaçırma olayını. [/QUOTE]
30 senelik çalışan filtre gördüm. Ömrünü tamamlaması diye birşey yok. Ya motoru yanar ya da yanmaz ( Alet susuz kalmaz ise böyle bir sorun olmaz ). Ömrünü tamamlaması bence budur. Malzemelerin kirlenmesi başka bir olay. Kenarlarından su kaçırıyor dediğim şey ise pervane yuvasının kenarlarından su atmasıdır. Zira benim Lifetech 825 de böyle bir sorun vardı ve hallettim. Dia 825 de benim filtre ile aynıdır. İlk defa duymanız da normaldir. Benim gibi filtreleri modifiye edip ( filtreleri klasik sisteme çevirme, debisini ve filtre hacmini arttırma, pervane tıkırtısını kesme, gerekli ise eldeki mıknatıslardan pervane yapmak gibi işler) kullansaydınız, nerde ne arızası olabileceğini tahmin etmeniz hiç de zor olmazdı.
[/QUOTE]
[QUOTE=SerkanAkın] [QUOTE=Buğra55]Sık kullanım dememden kasıt cihazın ömrünü tamamlaması 7/24 çalıştığı zaman debi düşmüyecek diyede birşey yok (malzemeler pislik dolar borularda yosun oluşması motorun ömrünü tamamlaması v.b gibi)debinin düşme faktörleri sonuçta bu allah yapısı değil insan yapısı mutlaka birgün ömrünü dolduracaktır. Kenarlardan su kaçırıyor dediğiniz şey nedir ? İlk defa duyuyorum bu kenarlardan su kaçırma olayını. [/QUOTE]
30 senelik çalışan filtre gördüm. Ömrünü tamamlaması diye birşey yok. Ya motoru yanar ya da yanmaz ( Alet susuz kalmaz ise böyle bir sorun olmaz ). Ömrünü tamamlaması bence budur. Malzemelerin kirlenmesi başka bir olay. Kenarlarından su kaçırıyor dediğim şey ise pervane yuvasının kenarlarından su atmasıdır. Zira benim Lifetech 825 de böyle bir sorun vardı ve hallettim. Dia 825 de benim filtre ile aynıdır. İlk defa duymanız da normaldir. Benim gibi filtreleri modifiye edip ( filtreleri klasik sisteme çevirme, debisini ve filtre hacmini arttırma, pervane tıkırtısını kesme, gerekli ise eldeki mıknatıslardan pervane yapmak gibi işler) kullansaydınız, nerde ne arızası olabileceğini tahmin etmeniz hiç de zor olmazdı.
[/QUOTE]
Kullanmadığım hakkında bir bilginiz yok, bende lifetech 825 kullanıcısıyım. Sonuç olarak bildiklerimizi paylaşmamız lazım ki yeni şeyler öğrenelim.(amacım tartışmak değil yanlış anlamayın lütfen) Dış filtre modifiyesi demişsiniz ne tür bir modifiye bizimle paylaşırsanız bizde bir takım şeyler öğrenmiş oluruz. Ama bir tek şeyde size katılmıyorum debinin düşmemesinde .(beni yanlış anlamayın) Çünkü filtremin 4. senesi gözle görülebilir bir debi düşmesi var ama kendi yöntemlerimle biraz arttırdım.Kenarlardan su atması dediğiniz ise büyük ihtimal conta da bir sıkıntı olmasından dolayıdır kanımca.
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
Sık kullanım dememden kasıt cihazın ömrünü tamamlaması 7/24 çalıştığı zaman debi düşmüyecek diyede birşey yok (malzemeler pislik dolar borularda yosun oluşması motorun ömrünü tamamlaması v.b gibi)debinin düşme faktörleri sonuçta bu allah yapısı değil insan yapısı mutlaka birgün ömrünü dolduracaktır. Kenarlardan su kaçırıyor dediğiniz şey nedir ? İlk defa duyuyorum bu kenarlardan su kaçırma olayını.
Sık kullanım dememden kasıt cihazın ömrünü tamamlaması 7/24 çalıştığı zaman debi düşmüyecek diyede birşey yok (malzemeler pislik dolar borularda yosun oluşması motorun ömrünü tamamlaması v.b gibi)debinin düşme faktörleri sonuçta bu allah yapısı değil insan yapısı mutlaka birgün ömrünü dolduracaktır. Kenarlardan su kaçırıyor dediğiniz şey nedir ? İlk defa duyuyorum bu kenarlardan su kaçırma olayını.
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=Eray59] [QUOTE=Buğra55] [QUOTE=Eray59]Benim cihazın debisi fena düştü :( pervane taktım yeni düzelmedi ehiem 2213 daha iyi çıkış veriyor şuan ama bilyeden mi yoksa başka bir problem mi var çözemedim tabi bilyeyide kaybettim yerine koyamıyorum resmen çöp oldu fitre :( [/QUOTE]
Dia 825
akvaryum mobilyasının altında olması gereken yerde
2 ayda bir temizliyorum.. soğuk su ile sünger elyaf falan temizleyip gerekyorsa karbon seramik yeniliyorum.
Bu ne böyle soru yağmuru :) iyi bir şekilde ne gerekiyorsa yapan ve ne bilinmesi gerekiyorsa bilen biriyim. Açık ve net o bilyeyi çıkarttıktan sonra debi düştü bir dahada eski halini ne yapsam ( pervane takımı yenilendi) düzelmedi bu kadar basit :)
[/QUOTE]
[QUOTE=Eray59] [QUOTE=Buğra55] [QUOTE=Eray59]Benim cihazın debisi fena düştü :( pervane taktım yeni düzelmedi ehiem 2213 daha iyi çıkış veriyor şuan ama bilyeden mi yoksa başka bir problem mi var çözemedim tabi bilyeyide kaybettim yerine koyamıyorum resmen çöp oldu fitre :( [/QUOTE]
Merhaba;
1:Cihazın markası nedir?
2:Akvaryumdan yüksekliği ya da alçaklığı ne kadar?
3:Cihazı hangi sıklıkla temizliyorsunuz ve nasıl ?
4:İçindeki filtreleme malzemeleri nedir ve ne kadar çoklukta?
5:Cihazı ne zamandan beri kullanıyorsunuz ?
[/QUOTE]Dia 825
akvaryum mobilyasının altında olması gereken yerde
2 ayda bir temizliyorum.. soğuk su ile sünger elyaf falan temizleyip gerekyorsa karbon seramik yeniliyorum.
Bu ne böyle soru yağmuru :) iyi bir şekilde ne gerekiyorsa yapan ve ne bilinmesi gerekiyorsa bilen biriyim. Açık ve net o bilyeyi çıkarttıktan sonra debi düştü bir dahada eski halini ne yapsam ( pervane takımı yenilendi) düzelmedi bu kadar basit :)
[/QUOTE]
Tek söylenebilecek şey var sık kullanımdan dolayı cihazın ömrünü doldurması ve debide fark etmesi. Bilyenin de debiye bir etki ettiğini sanmıyorum ne işe yaradığını biliyorsunuz.Nebilinmesi gerekiyorsa bilen biriyim demişsiniz, madem biliyorsunuz debinin de neden düştüğünü de bilmeniz gerekir!
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
[QUOTE=Eray59]Benim cihazın debisi fena düştü :( pervane taktım yeni düzelmedi ehiem 2213 daha iyi çıkış veriyor şuan ama bilyeden mi yoksa başka bir problem mi var çözemedim tabi bilyeyide kaybettim yerine koyamıyorum resmen çöp oldu fitre :( [/QUOTE]Buğra55 2012-05-11 12:56:10
[QUOTE=Eray59]Benim cihazın debisi fena düştü :( pervane taktım yeni düzelmedi ehiem 2213 daha iyi çıkış veriyor şuan ama bilyeden mi yoksa başka bir problem mi var çözemedim tabi bilyeyide kaybettim yerine koyamıyorum resmen çöp oldu fitre :( [/QUOTE]
Merhaba;
1:Cihazın markası nedir?
2:Akvaryumdan yüksekliği ya da alçaklığı ne kadar?
3:Cihazı hangi sıklıkla temizliyorsunuz ve nasıl ?
4:İçindeki filtreleme malzemeleri nedir ve ne kadar çoklukta?
5:Cihazı ne zamandan beri kullanıyorsunuz ?
jebo/lifetech dış filtrelerde tıkırtı sorunu
Merhaba belirttim elektrik kesintisinde birşey olmuyacağını.O bilye sadece filtrenin akvaryumun üzerinde kullanımında işe yarıyor elektrik kesintisinde filtredeki suyun geri akvaryuma boşalmamasını sağlıyor.Elektik gelince tekrar kaldığı yerden çalışmaya devam eder.(Dış filtrenin kapağını açamayan arkadaş varsa detaylı anlatabilirim)Buğra55 2012-04-30 12:43:47
Merhaba belirttim elektrik kesintisinde birşey olmuyacağını.O bilye sadece filtrenin akvaryumun üzerinde kullanımında işe yarıyor elektrik kesintisinde filtredeki suyun geri akvaryuma boşalmamasını sağlıyor.Elektik gelince tekrar kaldığı yerden çalışmaya devam eder.(Dış filtrenin kapağını açamayan arkadaş varsa detaylı anlatabilirim)
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
