ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Kasım 2011 18:25
Son Ziyaret:
06 Ocak 2014 18:12
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak gur
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1979
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
IT
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hayat tuzlayınca güzel lalala
SON 10 MESAJI
Ben yaptım olmadı :)
Serengeti : Bakıyorum forumun ikinci elinde ama ya ben yanlış bakıyorum yada satan yok 2. el böyle giderse sıfır alıcam sanırsam ..
Heraklia : ana tank yükseklik 45 cm sump 35 cm aralarında 15 cm açıklık var yok 95cm 1 metre arası bişi olucak mesafe
iki iş birden olucak hanım salondaki gümüşlükten kurtlmak için teklif etti bende cmartesi dekopajla dalıcam yarıısını uçurcam :) dolap masrafıda yok göya canım eşya gidiyor :)
Bir'de aklıma takılan bir şey var. Ps aldığım zaman ona tekrardan motor almama gerek varmı yoksa içinde geliyormu . Kafa motorunu anladım sumptan akvaryuma suyu taşıyoruz bu hava motorunda takıldım :(
Ps : Bubble Magus BM-NAC5A Protein Skimmer 300 - 500 Lt.
Serengeti : Bakıyorum forumun ikinci elinde ama ya ben yanlış bakıyorum yada satan yok 2. el böyle giderse sıfır alıcam sanırsam ..
Heraklia : ana tank yükseklik 45 cm sump 35 cm aralarında 15 cm açıklık var yok 95cm 1 metre arası bişi olucak mesafe
iki iş birden olucak hanım salondaki gümüşlükten kurtlmak için teklif etti bende cmartesi dekopajla dalıcam yarıısını uçurcam :) dolap masrafıda yok göya canım eşya gidiyor :)
Bir'de aklıma takılan bir şey var. Ps aldığım zaman ona tekrardan motor almama gerek varmı yoksa içinde geliyormu . Kafa motorunu anladım sumptan akvaryuma suyu taşıyoruz bu hava motorunda takıldım :(
Ps : Bubble Magus BM-NAC5A Protein Skimmer 300 - 500 Lt.
Ben yaptım olmadı :)
Düşündüm taşındım vede kaşındım :)
Tamamen sizin isteklerinize göre ekipmanlar artıyor . Ne kadar litre o kadar TL
200 Ltlik akvaryum için pekte ahım şahım bir masraf yok benim için sonuçta sadece balık olucak ilerde mercanda istersem ona göre masrafımı yaparım
500 lt yerine 100 200 arası düşünseydiniz 3000'lerin yarısına kurardınız belkide daha aşağısına ,
Bana bak hele daha fol yok yumurta yok bide yorum yapıyorum :)
Düşündüm taşındım vede kaşındım :)
Tamamen sizin isteklerinize göre ekipmanlar artıyor . Ne kadar litre o kadar TL
200 Ltlik akvaryum için pekte ahım şahım bir masraf yok benim için sonuçta sadece balık olucak ilerde mercanda istersem ona göre masrafımı yaparım
500 lt yerine 100 200 arası düşünseydiniz 3000'lerin yarısına kurardınız belkide daha aşağısına ,
Bana bak hele daha fol yok yumurta yok bide yorum yapıyorum :)
Ben yaptım olmadı :)
Ana tank ile sump arası 1 metre civarında olucak o zaman bu kafa motoru işimi görüyor ,
peki ps için 2. el satan bir yerde bubble nac 7 buldum sıfır diyor 300 tl rakkam koymuş çok ucuz geldi güvenilirmi acaba yada forumda ikinci el satan varmıdır bu ürünü arama tarama yaptım ama bulamadım .
Yada hiç 2. el filan uğraşma git yeni al diyorsanız gidip alıcam cumartesi . tanklarında yapımı başladı çok ucuz geldi bana umarım bi aksilik çıkmaz
80*55*45
50*35*35 iki tank'a 120 tl istedi arkadaş ana tankın ön camı ekstra clean
mobilyasız
Ana tank ile sump arası 1 metre civarında olucak o zaman bu kafa motoru işimi görüyor ,
peki ps için 2. el satan bir yerde bubble nac 7 buldum sıfır diyor 300 tl rakkam koymuş çok ucuz geldi güvenilirmi acaba yada forumda ikinci el satan varmıdır bu ürünü arama tarama yaptım ama bulamadım .
Yada hiç 2. el filan uğraşma git yeni al diyorsanız gidip alıcam cumartesi . tanklarında yapımı başladı çok ucuz geldi bana umarım bi aksilik çıkmaz
80*55*45
50*35*35 iki tank'a 120 tl istedi arkadaş ana tankın ön camı ekstra clean
mobilyasız
Ben yaptım olmadı :)
Sağolun Murat bey aydın beyin önerdiği akvaryumcuya cumartesi günü gidip akvaryumları alıcam umarım . Çok acelem yok 40 tane moli yavrularımla geçinip duruyorum b aralar tuzlu suy nitratı ph değerlerini sabitlemeden midye bile koymam içine :) kaya ve tuz 1-2 ay bekleme oranları sizlerle paylaşma ve sonra ilk balıklarım :)
AQUABEE UP 2000 KAFA MOTORU ş ihtiyacımı görürmü acaba ?
Xorox 2011-11-22 23:18:32
Sağolun Murat bey aydın beyin önerdiği akvaryumcuya cumartesi günü gidip akvaryumları alıcam umarım . Çok acelem yok 40 tane moli yavrularımla geçinip duruyorum b aralar tuzlu suy nitratı ph değerlerini sabitlemeden midye bile koymam içine :) kaya ve tuz 1-2 ay bekleme oranları sizlerle paylaşma ve sonra ilk balıklarım :)
AQUABEE UP 2000 KAFA MOTORU ş ihtiyacımı görürmü acaba ?
Ben yaptım olmadı :)
Camları kestirip biçtirip kendim yapim diyordum ama biraz ego için değmez yaptıralım onuda peki anadolu yakasında imalat yapan birilerini tavsiye edebilirmisiniz
Camları kestirip biçtirip kendim yapim diyordum ama biraz ego için değmez yaptıralım onuda peki anadolu yakasında imalat yapan birilerini tavsiye edebilirmisiniz
Ben yaptım olmadı :)
Hocam mercan belki sonraki aşama ilk etap balık düşünüyorum . Haftalık tam doğru olmamış günlük ilgilenirim tahminimce senede 2-3 defa projeler için şehir dışında olabiliyorum o zamanlarda hanıma paslarız işi :)
Xorox 2011-11-22 17:21:36
Hocam mercan belki sonraki aşama ilk etap balık düşünüyorum . Haftalık tam doğru olmamış günlük ilgilenirim tahminimce senede 2-3 defa projeler için şehir dışında olabiliyorum o zamanlarda hanıma paslarız işi :)
akvaryum ölçüleriyle oynadığımda litre yükseliyor sanki 30 litre bile yükseldiğinde daha farklı ekipman lazım diye paniğe giriyorum kafamda 180 diye tutturdum diye galiba derinlik arttıkça görsel şölen daha iyi oluyor bununda farkındayım peki sizin değerinize çekicem genişliği :)
Armatür kullanmıyabilirim dediğiniz gibi tavan asmalıda yapabilirim nedense üstünü kapatmak istemiyorum ısı porblemi pek yok ne çok sıcak ne çok soğuk ev artık bakıcaz ilerliyen günlerde azcık aydınlatma bilgim var ( teknik lise sağolsun :))
Kafamdaki en önemli soru akvaryumdaki deliğin nerden açılması taban bölümündenmi yoksa dibe yakın bi yerlerdenmi açtırmak daha iyi kullanışlı ( sumpa giden )
Dalga motorunuda hydor koralia 3 ve 2 modelleri olarak değiştirdim .
Ben yaptım olmadı :)
Konuları hatim ederken ben yaptım oldu sizde deneyin cümlesinden türettim başlığı :)
Daha hiç bişi yapmadım 18 litrelik 2 lepistes 2 molide 2 çöpçü'ye 1 aylık bakımdan sonra bu işi kıvırıyosun tuzluya geç bak resifler bak mercanlar bak balıklar deyip tam ultra gazladılar .
Ve tuzluda ilk konumu açtım . Forumdan öğrendiklerimden yola çıkarak ( etrafımda zerre kadar akvaryum bilgisi olan yok )
1. Çok sabırlı olmam lazım bugün tankı koyupta yarın mercanlar balıklarla tango yapıcak diye bir şey yok .
2. okyanusta yaşam neyse ( biyolojik yaşam ) aynısını akvaryumda gerçekleştirebilirsem pek bir sorun yaşamıycam
3. Gerekli ilgi alakayı haftalık periyodlarla akvaryuma göstericem .
4. Haddinden fazla kalabalık nüfus yaratmıycam
5. ekipmanları düzgün seçicem .
6. Akvaryum litresi arttıkça bakımın kolay olup fakat ekipmanların maliyetinin yükseleceğini unutmayacağım :) ( fazla gaza geleneler için bu sakıncalı :))
Şimdi ilk etap 180 litrelik bir akvaryum ne ufak olsun ne büyük tecrübe ve biraz birikimden sonra 300 litrelere çıkarım belki .
Çok araştırdım sump sistemleri hatta ordan burdan araklıyarak bi tanede kendime çizdim akşam imkan olursa resmini koyarım akvaryuma delik deldireceğim için taşırma veya overflow 'a ihtiyacım yok . Sadece canlı kaya ve kum atıcam ve 2 ay gözetlemeyi düşünüyorum suyu ilk etap için şu malzemeler yeterli gelirmi bana yada değiştirmek istediğiniz varsa çok sevinirim . Ekipmanları 200 lt olucak şekilde düşünün ilerde büyütürsün daha yüksek bişi al demeyin çok para yok limitlerde ürünleri önerirseniz sevinirim :)
Akvaryum : 80 boy 50 derinlik 45 yükseklik
Sump : 50 boy 35 derinlik 35 yükseklik ( 3 bölme olucak gibi )
Protein skimmer : Bubble Magus Nac7 ( bu aleti çok serettim 3 gün sonunda ne işe yaradığını anlayabildim iq kaç derler adama :)
Kafa Motoru : Aqua Medic Akvaryum Kafa Motoru Or 2500 veya Eheim Universal 1250
Dalga motoru : resun waver 2000 ( ucuz geldi gözüme ama ısı sorunu olurmu bilemedim )
Isıtıcı : 200 mü 300 mü bilemedim marka model yardım :)
şimdi buraya kadar paraları bitirdik oh afiyet olsun :) canlı kaya ve kum için belki soteye attıklarımızla alırız :) eksikler varmı yokmu bilmedim daha siz değerli üstadlardan her türlü yorum alabilirim
Konuları hatim ederken ben yaptım oldu sizde deneyin cümlesinden türettim başlığı :)
Daha hiç bişi yapmadım 18 litrelik 2 lepistes 2 molide 2 çöpçü'ye 1 aylık bakımdan sonra bu işi kıvırıyosun tuzluya geç bak resifler bak mercanlar bak balıklar deyip tam ultra gazladılar .
Ve tuzluda ilk konumu açtım . Forumdan öğrendiklerimden yola çıkarak ( etrafımda zerre kadar akvaryum bilgisi olan yok )
1. Çok sabırlı olmam lazım bugün tankı koyupta yarın mercanlar balıklarla tango yapıcak diye bir şey yok .
2. okyanusta yaşam neyse ( biyolojik yaşam ) aynısını akvaryumda gerçekleştirebilirsem pek bir sorun yaşamıycam
3. Gerekli ilgi alakayı haftalık periyodlarla akvaryuma göstericem .
4. Haddinden fazla kalabalık nüfus yaratmıycam
5. ekipmanları düzgün seçicem .
6. Akvaryum litresi arttıkça bakımın kolay olup fakat ekipmanların maliyetinin yükseleceğini unutmayacağım :) ( fazla gaza geleneler için bu sakıncalı :))
Şimdi ilk etap 180 litrelik bir akvaryum ne ufak olsun ne büyük tecrübe ve biraz birikimden sonra 300 litrelere çıkarım belki .
Çok araştırdım sump sistemleri hatta ordan burdan araklıyarak bi tanede kendime çizdim akşam imkan olursa resmini koyarım akvaryuma delik deldireceğim için taşırma veya overflow 'a ihtiyacım yok . Sadece canlı kaya ve kum atıcam ve 2 ay gözetlemeyi düşünüyorum suyu ilk etap için şu malzemeler yeterli gelirmi bana yada değiştirmek istediğiniz varsa çok sevinirim . Ekipmanları 200 lt olucak şekilde düşünün ilerde büyütürsün daha yüksek bişi al demeyin çok para yok limitlerde ürünleri önerirseniz sevinirim :)
Akvaryum : 80 boy 50 derinlik 45 yükseklik
Sump : 50 boy 35 derinlik 35 yükseklik ( 3 bölme olucak gibi )
Protein skimmer : Bubble Magus Nac7 ( bu aleti çok serettim 3 gün sonunda ne işe yaradığını anlayabildim iq kaç derler adama :)
Kafa Motoru : Aqua Medic Akvaryum Kafa Motoru Or 2500 veya Eheim Universal 1250
Dalga motoru : resun waver 2000 ( ucuz geldi gözüme ama ısı sorunu olurmu bilemedim )
Isıtıcı : 200 mü 300 mü bilemedim marka model yardım :)
şimdi buraya kadar paraları bitirdik oh afiyet olsun :) canlı kaya ve kum için belki soteye attıklarımızla alırız :) eksikler varmı yokmu bilmedim daha siz değerli üstadlardan her türlü yorum alabilirim
Akvaryum ve dış filtre
Oğuz bey bende tam sizin gibi düşünüyorum ekipmanları gerek forumdan gerek başka ikinci el sitelerinden temin edicem sanş benden yana pek değil hiç bir arkadaşımın bu tarz hobisi yok anca internetten araştırdığım bilgilerle ilerliyorum.
Fakat forumdaki bilgiler gerçekten çok iyi.
18 litrelik akvaryumdan direk deniz akvaryumuna sıçramam ya delilik yada okuduklarımın beni çok tatmin etmiş olması . Bakalım ufak ufak tesisatı toplayıp ilerleyen aylarda paylaşırım.
enginkoc34 2011-11-19 12:47:12
Oğuz bey bende tam sizin gibi düşünüyorum ekipmanları gerek forumdan gerek başka ikinci el sitelerinden temin edicem sanş benden yana pek değil hiç bir arkadaşımın bu tarz hobisi yok anca internetten araştırdığım bilgilerle ilerliyorum.
Fakat forumdaki bilgiler gerçekten çok iyi.
18 litrelik akvaryumdan direk deniz akvaryumuna sıçramam ya delilik yada okuduklarımın beni çok tatmin etmiş olması . Bakalım ufak ufak tesisatı toplayıp ilerleyen aylarda paylaşırım.
Akvaryum ve dış filtre
Başlamak başarmanın yarısıdır ;)
Deneyeceğim yakup bey olmaz ise tatlı suya devam ederim çok okumak lazım çok ayrıntılı ama hayatta olmayacak diye bir şey yok.
Hemen hemen tüm deniz akvaryumu konularını okumaya çalışıyorum zaten bir süre sonra kafamda şekillenir diye ümit ediyorum akvaryum boyutları sump şekli tuzuydu kayasıydı kumudu.
Araç gereçleri 2. el seçicem ilk etapta iyice tecrübelendiğimde keyfe keder dizerim tekrar.
enginkoc34 2011-11-19 12:46:45
Başlamak başarmanın yarısıdır ;)
Deneyeceğim yakup bey olmaz ise tatlı suya devam ederim çok okumak lazım çok ayrıntılı ama hayatta olmayacak diye bir şey yok.
Hemen hemen tüm deniz akvaryumu konularını okumaya çalışıyorum zaten bir süre sonra kafamda şekillenir diye ümit ediyorum akvaryum boyutları sump şekli tuzuydu kayasıydı kumudu.
Araç gereçleri 2. el seçicem ilk etapta iyice tecrübelendiğimde keyfe keder dizerim tekrar.
Akvaryum ve dış filtre
Tüm değerli bilgiler için teşekkürler . yaklaşık 1 haftadır forumu (gerekse yabancı siteleri ) hatim ettikten sonra fikrimi değiştirip tuzlu akvaryum yapmaya karar verdim. hiç acelem yok aman kurimde yarın sistem çalışşsın diye .
Bu sebepten dolayı sump sistemlerini araştırdım kafama oldukça yattı akvaryum yapılmaya başlandı dolabıdır filandır 1 haftaya elimde olucak uzun süre canlı koymadan testlerimi yapıcam canlı kayalarımı koyucam iyice ekolojik dengeyi oturttuktan sonra ( umuyorum ) balıklarımı koyabilirim bazı hobici arkadaşların balıkları direk içine atarak test yapmasına çok üzüldüm . karınca bile öldüğünde üzülürüm hayvanlara aşırı bağlıyımdır. Biliyorum belki tepki göstericeksiniz ama deniz akvaryumu çok daha cazip geldi bana görsel olarak tecrübesiz paldır küldür diyenleriniz olucak varsın desin hepsini utandıracağım :)
Tüm değerli bilgiler için teşekkürler . yaklaşık 1 haftadır forumu (gerekse yabancı siteleri ) hatim ettikten sonra fikrimi değiştirip tuzlu akvaryum yapmaya karar verdim. hiç acelem yok aman kurimde yarın sistem çalışşsın diye .
Bu sebepten dolayı sump sistemlerini araştırdım kafama oldukça yattı akvaryum yapılmaya başlandı dolabıdır filandır 1 haftaya elimde olucak uzun süre canlı koymadan testlerimi yapıcam canlı kayalarımı koyucam iyice ekolojik dengeyi oturttuktan sonra ( umuyorum ) balıklarımı koyabilirim bazı hobici arkadaşların balıkları direk içine atarak test yapmasına çok üzüldüm . karınca bile öldüğünde üzülürüm hayvanlara aşırı bağlıyımdır. Biliyorum belki tepki göstericeksiniz ama deniz akvaryumu çok daha cazip geldi bana görsel olarak tecrübesiz paldır küldür diyenleriniz olucak varsın desin hepsini utandıracağım :)
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
