ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ekim 2011 16:59
Son Ziyaret:
19 Eylül 2013 19:14
Toplam Mesaj:
376 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nail Yörükoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bakarsan Bağ Bakmazsan Bu Olur.yeni Vdeo Syf:25
[QUOTE=yavuzger]Ya kim kimi neden kandırıyor su leş gibi akvaryum leş gibi bunu zorla yok kimya yok başka şeyler işin içine katarak temizmiş gibi doğruymuş gibi göstermenin ne anlamı var .Maksadınız dikkat çekmek mi.Leş gibi akbaryum işte.İnsan nasıl 2 ay çorap değiştirmeden duramazsa akvaryumda temizliksiz olmaz.Ha bakteri ölmesin diye suyun tamamını değiştirmeyiz ,dış filtreyi akvaryum suyuyla yıkarız,dip çekimi yaparken abrtmayı ama temizlik yaparız,yapmalıyız.Çünkü akvaryum 4 köşe bir kutu rüzgarı yok,yağmuru yok içinde bir miktar su sen o suya müdahele etmek zorundasın.Madem müdahele etmeye gerek yok diyenlere ben şunu diyorum 5 ya da 10 sene hiç bir şey yapmayalım bakalım ne olacak.Değil 5 10 1 sene sonra kokmaya başlar.[/QUOTE]
Ben bu yorumu alkışlarım.Bana cahil demeye kadar gidenler vardı konuda, sinirlendim, foruma yazmama kararı aldım.Hatta o kadar sinirlendim ki 25 km yol gidip OMÜ hidrobiyoloji labaratuarlarında buna birebir benzer akvaryumlarda test yapıp videoya alacaktım.Sakinleşince değmeyeceğini anladım, değmez. Acaba dedim bende mi hata var.Okuldaki Nazmi Polat hocamı aradım.Kendisi yaklaşık yarım asırdır bu işlerle uğraşan üstaddır.İsteyen internette araştırabilir.Üstad beni teyit etti, onlar etmese de olur. Sizin belirttiğiniz koşullarda(rüzgar yok, yağmur yok vb) ufacık yerde doğayı birebir taklit ettiklerini savunuyorlar Yavuz bey.Dess 2013-08-19 16:45:49
[QUOTE=yavuzger]Ya kim kimi neden kandırıyor su leş gibi akvaryum leş gibi bunu zorla yok kimya yok başka şeyler işin içine katarak temizmiş gibi doğruymuş gibi göstermenin ne anlamı var .Maksadınız dikkat çekmek mi.Leş gibi akbaryum işte.İnsan nasıl 2 ay çorap değiştirmeden duramazsa akvaryumda temizliksiz olmaz.Ha bakteri ölmesin diye suyun tamamını değiştirmeyiz ,dış filtreyi akvaryum suyuyla yıkarız,dip çekimi yaparken abrtmayı ama temizlik yaparız,yapmalıyız.Çünkü akvaryum 4 köşe bir kutu rüzgarı yok,yağmuru yok içinde bir miktar su sen o suya müdahele etmek zorundasın.Madem müdahele etmeye gerek yok diyenlere ben şunu diyorum 5 ya da 10 sene hiç bir şey yapmayalım bakalım ne olacak.Değil 5 10 1 sene sonra kokmaya başlar.[/QUOTE]
Ben bu yorumu alkışlarım.Bana cahil demeye kadar gidenler vardı konuda, sinirlendim, foruma yazmama kararı aldım.Hatta o kadar sinirlendim ki 25 km yol gidip OMÜ hidrobiyoloji labaratuarlarında buna birebir benzer akvaryumlarda test yapıp videoya alacaktım.Sakinleşince değmeyeceğini anladım, değmez. Acaba dedim bende mi hata var.Okuldaki Nazmi Polat hocamı aradım.Kendisi yaklaşık yarım asırdır bu işlerle uğraşan üstaddır.İsteyen internette araştırabilir.Üstad beni teyit etti, onlar etmese de olur. Sizin belirttiğiniz koşullarda(rüzgar yok, yağmur yok vb) ufacık yerde doğayı birebir taklit ettiklerini savunuyorlar Yavuz bey.
Balıklarımın sorunu ne? Ölüyorlar hemen cevap lütf
Filtrasyon hakkında bilgi vermemişsiniz.Sadece hava motoru mu kullanıyorsunuz?Ayrıca akvaryum hacmi ve balık türü-sayısı hakkında bilgi verirseniz forumdaşlar yardımcı olabilirler.
Filtrasyon hakkında bilgi vermemişsiniz.Sadece hava motoru mu kullanıyorsunuz?Ayrıca akvaryum hacmi ve balık türü-sayısı hakkında bilgi verirseniz forumdaşlar yardımcı olabilirler.
Bakarsan Bağ Bakmazsan Bu Olur.yeni Vdeo Syf:25
Böyle bir-iki kelimeye takılmayalım Onur bey.Burada yazarken gözden kaçırdığımız, yazarken anlık olarak hata yaptığımız mesajlar atabiliyoruz.
Hiçbirimiz her konuyu yalayıp yutmuş insanlar değiliz.Mesaja attığım ilk mesajlarda da yapıcı olmaya özen gösterdim, kendimce doğru olanı savundum.İlk mesajlarda silinenler ve düzeltilenler oldu.Bunun sonucunda da konu başka bir hal aldı.Kimseye ahkam kesmek gibi bir niyetim olmadı.Hiçbir şekilde de öyle bir amaç içerisinde değildim.
Evet, ben bu sistem için mekanizmanın sekteye uğrayacağını, doğru işleyemeyeceğini yazıyorum ki ben bu fikrimin de arkasındayım.Siz de bunun olabileceğini iddia ediyorsunuz, ben katılmıyorum.
Böyle bir-iki kelimeye takılmayalım Onur bey.Burada yazarken gözden kaçırdığımız, yazarken anlık olarak hata yaptığımız mesajlar atabiliyoruz.
Hiçbirimiz her konuyu yalayıp yutmuş insanlar değiliz.Mesaja attığım ilk mesajlarda da yapıcı olmaya özen gösterdim, kendimce doğru olanı savundum.İlk mesajlarda silinenler ve düzeltilenler oldu.Bunun sonucunda da konu başka bir hal aldı.Kimseye ahkam kesmek gibi bir niyetim olmadı.Hiçbir şekilde de öyle bir amaç içerisinde değildim.
Evet, ben bu sistem için mekanizmanın sekteye uğrayacağını, doğru işleyemeyeceğini yazıyorum ki ben bu fikrimin de arkasındayım.Siz de bunun olabileceğini iddia ediyorsunuz, ben katılmıyorum.
ryukin japon oranda aslanbaş ?
İstanbul hakikaten japon balığı bulmak için bir cennet.Aranılırsa her türlü varyete bulunabiliyor.Maalesef buralara uğramıyor böyle balıklar.Mesut abi fotoğrafını koyduğun balık da şahane.Yasin bey böyle balık bulursanız kaçırmayın derim.
İstanbul hakikaten japon balığı bulmak için bir cennet.Aranılırsa her türlü varyete bulunabiliyor.Maalesef buralara uğramıyor böyle balıklar.Mesut abi fotoğrafını koyduğun balık da şahane.Yasin bey böyle balık bulursanız kaçırmayın derim.
Bakarsan Bağ Bakmazsan Bu Olur.yeni Vdeo Syf:25
Yukarıda yazdığım gibi:'Sizin savunduğunuz; izole olmuş yaklaşık 1 senedir el değmemiş bir ortamda ekosistemin sekteye uğramayacağını yönünde.Bana göre de uğrayacağı yönünde.İşin özeti bu.'
Sizin yazdığınızın tersini de ben en az 100 sistemde görmüşümdür.Benim yazdıklarım da gayet açık ve nettir, görüşüm sabittir.1 senedir ufacık alanda sistemin sorunsuz işlemesi benim açımdan mümkün değildir.Empati kurarsanız sizin yazdıklarınızın tam tersi hakkında yorum yaptığımı görürsünüz.Yani sizin yazdıklarınıza göre de benim yazdıklarım mümkün değildir.Yani bu şekilde bir kısır döngüye girdi tartışma.
Dess 2013-08-18 11:46:12
Yukarıda yazdığım gibi:'Sizin savunduğunuz; izole olmuş yaklaşık 1 senedir el değmemiş bir ortamda ekosistemin sekteye uğramayacağını yönünde.Bana göre de uğrayacağı yönünde.İşin özeti bu.'
Sizin yazdığınızın tersini de ben en az 100 sistemde görmüşümdür.Benim yazdıklarım da gayet açık ve nettir, görüşüm sabittir.1 senedir ufacık alanda sistemin sorunsuz işlemesi benim açımdan mümkün değildir.Empati kurarsanız sizin yazdıklarınızın tam tersi hakkında yorum yaptığımı görürsünüz.Yani sizin yazdıklarınıza göre de benim yazdıklarım mümkün değildir.Yani bu şekilde bir kısır döngüye girdi tartışma.
Lepistesim Neden Böyle ?
Deniz bey balık yüzme yetisini kaybetmiş, sağa sola savruluyorsa maalesef o balığı kurtaramazsınız.
Deniz bey balık yüzme yetisini kaybetmiş, sağa sola savruluyorsa maalesef o balığı kurtaramazsınız.
Bakarsan Bağ Bakmazsan Bu Olur.yeni Vdeo Syf:25
[QUOTE=unotim123]"Siz halen bu populasyona sahip bu hacimdeki bir akvaryumda doğal bir döngü sağlanacağını savunuyorsunuz, ben de bu örnek için bunun mümkün olmadığını söylüyorum.Benim analizler sonucu edindiğim bilgilere göre bu mümkün değildir.Eninde sonunda sekteye uğrayacaktır ki bu örnek için benim düşünceme göre de çoktan uğramış vaziyettedir."
Mesajımda gördüğünüz gibi 'benim düşünceme' göre yazıyor.Sizin savunduğunuz; izole olmuş yaklaşık 1 senedir el değmemiş bir ortamda ekosistemin sekteye uğramayacağını yönünde.Bana göre de uğrayacağı yönünde.İşin özeti bu.Şu son cümleniz de halen imalı.Ben de aynı şeyi sizin için düşünüyorum o halde.Konunun daha da uzamasını istemiyorum, çünkü konu aramızda bir tartışma-görüş meselesine döndü.
Saygılar
Dess 2013-08-18 11:31:33
[QUOTE=unotim123]"Siz halen bu populasyona sahip bu hacimdeki bir akvaryumda doğal bir döngü sağlanacağını savunuyorsunuz, ben de bu örnek için bunun mümkün olmadığını söylüyorum.Benim analizler sonucu edindiğim bilgilere göre bu mümkün değildir.Eninde sonunda sekteye uğrayacaktır ki bu örnek için benim düşünceme göre de çoktan uğramış vaziyettedir."
Böyle kesin ifadeyle bir cümle kuruyor ve bize olamayacağınızı söylüyorsunuz. Ben de genele hitap ederek üniversitelerde okutulan ezber bilgiler dedim. Herkes için bu geçerli, mesleğime dair öğrendiğim gerçek bilgilerin büyük bir yüzdesi bile üniversiteden değil diyebilirim. Tekrar ediyorum, biz böyle bir sorun olmadığını söylüyoruz. Siz de bilgilerinize dayanarak aksini iddia ettiğiniz için öğrendiklerinizin yeterli ve doğru olmadığını söylemek durumunda kalıyorum.
[/QUOTE]Mesajımda gördüğünüz gibi 'benim düşünceme' göre yazıyor.Sizin savunduğunuz; izole olmuş yaklaşık 1 senedir el değmemiş bir ortamda ekosistemin sekteye uğramayacağını yönünde.Bana göre de uğrayacağı yönünde.İşin özeti bu.Şu son cümleniz de halen imalı.Ben de aynı şeyi sizin için düşünüyorum o halde.Konunun daha da uzamasını istemiyorum, çünkü konu aramızda bir tartışma-görüş meselesine döndü.
Saygılar
Bakarsan Bağ Bakmazsan Bu Olur.yeni Vdeo Syf:25
Evet karışmış; farkettim ve düzelttim.Sağolun.
Dess 2013-08-18 11:22:16
Evet karışmış; farkettim ve düzelttim.Sağolun.
Bakarsan Bağ Bakmazsan Bu Olur.yeni Vdeo Syf:25
Onur Uygun bey yazdıklarınıza katılıyorum.Benim bundan önceki mesajda Onur Şahin bey hakkında yazdığım yazıda tanımadan etmeden 'sizin bilginiz deneyimlerinizden, gözlemlerinizden sınırlı' tarzında yaklaşımım doğru değildir.Bunun için özür diliyorum.Fakat daha önce yazdığı mesajda benim nacizane tecrübelerim hakkında ezberci zihniyet tarzındaki yaklaşımına cevap olarak yazılmıştır.Daha sonraki mesajında da çok ağır bir üslup kullanmış.Ben hiçbir mesajımda 'En iyi ben bilirim' tarzında bir yaklaşımda bulunmadım.Kendimce doğru olanı, inandığımı yazmaya çalıştım fakat görüyorum ki Onur Şahin bey benim tamamen yersiz iddialarda bulunduğumu yani kaba tabirle ezberci zihniyetle sallamasyon olarak yazdığımı ima etmiş.Bir de alaycı bir şekilde smileyler kullanmış.
Ayrıca kimseyi yalancılıkla suçladığım yok.Eski mesajlarda asabijapon nickli üye çok ağır bir üslup kullandığı için tartışma o noktaya gelmiştir.O mesajlara bakarsınız mesajların yönetici tarafından düzenlendiğini görürsünüz.Benim bu konu hakkında mesaj yazmama kararım da 'Herşeyi ben bilirim' edasıyla uzaktan yakından alakalı değildir.Onur Şahin beyin son mesajı beni üzdü.
Saygılar.
Dess 2013-08-18 11:21:43
Onur Uygun bey yazdıklarınıza katılıyorum.Benim bundan önceki mesajda Onur Şahin bey hakkında yazdığım yazıda tanımadan etmeden 'sizin bilginiz deneyimlerinizden, gözlemlerinizden sınırlı' tarzında yaklaşımım doğru değildir.Bunun için özür diliyorum.Fakat daha önce yazdığı mesajda benim nacizane tecrübelerim hakkında ezberci zihniyet tarzındaki yaklaşımına cevap olarak yazılmıştır.Daha sonraki mesajında da çok ağır bir üslup kullanmış.Ben hiçbir mesajımda 'En iyi ben bilirim' tarzında bir yaklaşımda bulunmadım.Kendimce doğru olanı, inandığımı yazmaya çalıştım fakat görüyorum ki Onur Şahin bey benim tamamen yersiz iddialarda bulunduğumu yani kaba tabirle ezberci zihniyetle sallamasyon olarak yazdığımı ima etmiş.Bir de alaycı bir şekilde smileyler kullanmış.
Ayrıca kimseyi yalancılıkla suçladığım yok.Eski mesajlarda asabijapon nickli üye çok ağır bir üslup kullandığı için tartışma o noktaya gelmiştir.O mesajlara bakarsınız mesajların yönetici tarafından düzenlendiğini görürsünüz.Benim bu konu hakkında mesaj yazmama kararım da 'Herşeyi ben bilirim' edasıyla uzaktan yakından alakalı değildir.Onur Şahin beyin son mesajı beni üzdü.
Saygılar.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 22:07
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 58 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
bysmokin,
sina cen,
MelihB,
MehmetEgemen,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
m170,
Ancalagon,
BilalM.,
0rnn,
IgorVladimir,
Can78,
OKIRATLI,
Koksal Gurkan,
Lilam,
G_can,
yeekim,
Jeveux,
Sungurr,
GokKurt,
DigitalPen,
osmandbnl,
1win_oter,
1win_mest,
oguzozt,
mostbet_ykPr,
ternapi,
Yusufankarali,
Ibrahimkahraman,
Hidro Dinamik,
reprise,
MK_71,
Riblja Corba,
Rhymestein,
Burak PEKDEMİR,
nurtensultan,
Mfk22,
Tata,
mcakir17,
syerli,
dremreavsar,
kazbek1,
ArdaCelik,
mareq,
Behzad,
Akrattin,
sedatkaryurek,
Baris124,
sorceres,
Cyber_Scout,
emrahdm,
EmiirKaan,
Ramses06,
twinsoul,
tuncaysargin,
mustafa191,
Tuby,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
