ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Nisan 2011 11:14
Son Ziyaret:
28 Ağustos 2011 23:21
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Günal Zafer
Doğum Tarihi:
11 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Günal Zafer
Whoever Wins... We Lose..
Whoever Wins... We Lose..
SON 10 MESAJI
lepistes yavruları kayboldu
Bitki yani öyle söyliyim. bitkide çıkanların hepsi sağdı ölü yoktu. 2 3 tane ölü vardı onlarıda vatoz yemiştir
Bitki yani öyle söyliyim. bitkide çıkanların hepsi sağdı ölü yoktu. 2 3 tane ölü vardı onlarıda vatoz yemiştir
lepistes yavruları kayboldu
Doğum yapan 4 kişi ve 2 erkek öldü zaten tankta sadece yavrular var.. geçen bir baktım 8 9 tane kalmış. tanktaki ağacı bir salladım en az 15 20 tane yavru çıktı içinden
Doğum yapan 4 kişi ve 2 erkek öldü zaten tankta sadece yavrular var.. geçen bir baktım 8 9 tane kalmış. tanktaki ağacı bir salladım en az 15 20 tane yavru çıktı içinden
lepistes yavruları kayboldu
Büyük balık yok. sadece vatoz ve yavrular var
Büyük balık yok. sadece vatoz ve yavrular var
lepistes yavruları kayboldu
Kötü oldu şimdi
Kötü oldu şimdi
lepistes yavruları kayboldu
Kolay gelsin. lepisteslerim 50ye yakın yavru yapmıştı ama şimdi 10 15 tane yavru kaldı :s cesetlerinide göremiyorum. motor çekmio onları içine bunu biliyorum.. tek şüphe vatoz. vatoz yemez diye biliyorum ama ?
Kolay gelsin. lepisteslerim 50ye yakın yavru yapmıştı ama şimdi 10 15 tane yavru kaldı :s cesetlerinide göremiyorum. motor çekmio onları içine bunu biliyorum.. tek şüphe vatoz. vatoz yemez diye biliyorum ama ?
balık ölümü hakkında :((
[QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] [QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
[/QUOTE]Merhaba,öncelikle geçmiş olsun.Kayıplar her zaman benide çok üzer. Akvaryum yeni demişsiniz,çarşamba günü suyu doldurup akabinde hemen balıkları eklediyseniz,karşılaştığınız durum şaşırtıcı değil. Tankınıza en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu koymanız, yine su düzenleyicileri eklemeniz gerekir. Daha sonra full sistem en az 1 hafta boşta çalışmalı ki tanktaki su döngüsü, bakteri kültürü oluşmaya başlasın. Ayrıca, lepistesler çok sıcak suyu sevmez. suyun sıcaklığı fark edemediğiniz bir hastalığa sebep olabilir. Özelliklede mantar hastalıklarına. Normalde lepisteslerden eşit yada birbirine yakın erkek dişi yavru alınması için , su sıcaklığı 25-26 derecede sabit tutulur.Sıcaklık daha yüksek olduğunda erkek yavru, daha düşük olduğunda da dişi yavru sayısı artar.Öncelikle tankınızdaki sıcaklığı sabitleyin, daha sonra elinizde kalan balıklarınızın rahat etmeleri için %30 su değişimi (dinlenmiş su ile) yapın ve su düzenleyicileri ekleyin. Yemlemeyide mümkün olduğunca az yapın (miktar olarak). Herkesin hoşuna gider akvaryumcudan hamile balık almak.ama işin aslı öyle değildir.Orada satılan balıklar artık ömürlerinin sonuna gelmiş balıklardır. Seçiminizi yaparken genç ve mümkünse hamile olmayanlardan seçerek alın. Yada bildiğiniz bir hobciden alın. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
teşekkür ederim. zaten dinlenmiş su koymuştum ısı şuan 26-28 derece arasında. sabah ve akşam pul yemleri ufalayarak veriyorum. su ise gayet iyiydi düzenleyicisi herşeyi koymuştum. yavrulardan 60 taneden 3 tanesi öldü sadece o kadar.. yemleme olarak zaman aralıkları nasıl olsun peki ?
[/QUOTE]Merhaba, dediğin gibiyse,o zaman başka konular giriyor işin içine. Balıkları tankına nasıl koydun? Poşetten hemen koymaman gerekir. Poşeti açıp suyu ile ayrı bir kaba boşaltacaksın. Daha sonra bir hahve fincanı ile her 10 dakikada bir tankından su alıp kaba boşaltacaksın ki balıklar senin tankına adapte olabilsinler. Bu işlemi 2 saat boyunca yapmalı daha sonrada 1 saat o kapta bekletmelisin. Sonunda ise,o kaptan kepçe ile alıp tankına koymalısın balıkları. Yem konusuna gelince, az ama sık yemleme yapabilirsin. Yavrular için büyüklere verdiğin pul yemi iyice ezip ufalayıp verebilirsin. Yavrulukta iseler dibe düşmeyecek ve balıklar tarafından çabucak bitirilecek miktarda vermen lazım. Tankın hakkındada bilgi verirsen daha yardımcı olunur. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim. [/QUOTE]
saolasın akvaryum ufak 20 ltlik içinde 600 lük ve 300lük 2 iç filtre var ama 600 lük şuanda kapalı. açık olduğundada şelale gibi kenara çarptırıyorum suyu. balıkları ilk daha ufak akvaryumuma koymuştum bu akvaryumumu hazırlarken sonra kepçe ile aldım tek tek koydum. yavruluk yok ortada bi tane plastik ağaç var büyük onun arasında geziniyorlar ve çoğu su üstünde duruolar. yemleride öyle yapıorum çok ufalıyorum öyle veriyorum
[QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] [QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
[/QUOTE]Merhaba,öncelikle geçmiş olsun.Kayıplar her zaman benide çok üzer. Akvaryum yeni demişsiniz,çarşamba günü suyu doldurup akabinde hemen balıkları eklediyseniz,karşılaştığınız durum şaşırtıcı değil. Tankınıza en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu koymanız, yine su düzenleyicileri eklemeniz gerekir. Daha sonra full sistem en az 1 hafta boşta çalışmalı ki tanktaki su döngüsü, bakteri kültürü oluşmaya başlasın. Ayrıca, lepistesler çok sıcak suyu sevmez. suyun sıcaklığı fark edemediğiniz bir hastalığa sebep olabilir. Özelliklede mantar hastalıklarına. Normalde lepisteslerden eşit yada birbirine yakın erkek dişi yavru alınması için , su sıcaklığı 25-26 derecede sabit tutulur.Sıcaklık daha yüksek olduğunda erkek yavru, daha düşük olduğunda da dişi yavru sayısı artar.Öncelikle tankınızdaki sıcaklığı sabitleyin, daha sonra elinizde kalan balıklarınızın rahat etmeleri için %30 su değişimi (dinlenmiş su ile) yapın ve su düzenleyicileri ekleyin. Yemlemeyide mümkün olduğunca az yapın (miktar olarak). Herkesin hoşuna gider akvaryumcudan hamile balık almak.ama işin aslı öyle değildir.Orada satılan balıklar artık ömürlerinin sonuna gelmiş balıklardır. Seçiminizi yaparken genç ve mümkünse hamile olmayanlardan seçerek alın. Yada bildiğiniz bir hobciden alın. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
teşekkür ederim. zaten dinlenmiş su koymuştum ısı şuan 26-28 derece arasında. sabah ve akşam pul yemleri ufalayarak veriyorum. su ise gayet iyiydi düzenleyicisi herşeyi koymuştum. yavrulardan 60 taneden 3 tanesi öldü sadece o kadar.. yemleme olarak zaman aralıkları nasıl olsun peki ?
[/QUOTE]Merhaba, dediğin gibiyse,o zaman başka konular giriyor işin içine. Balıkları tankına nasıl koydun? Poşetten hemen koymaman gerekir. Poşeti açıp suyu ile ayrı bir kaba boşaltacaksın. Daha sonra bir hahve fincanı ile her 10 dakikada bir tankından su alıp kaba boşaltacaksın ki balıklar senin tankına adapte olabilsinler. Bu işlemi 2 saat boyunca yapmalı daha sonrada 1 saat o kapta bekletmelisin. Sonunda ise,o kaptan kepçe ile alıp tankına koymalısın balıkları. Yem konusuna gelince, az ama sık yemleme yapabilirsin. Yavrular için büyüklere verdiğin pul yemi iyice ezip ufalayıp verebilirsin. Yavrulukta iseler dibe düşmeyecek ve balıklar tarafından çabucak bitirilecek miktarda vermen lazım. Tankın hakkındada bilgi verirsen daha yardımcı olunur. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim. [/QUOTE]
saolasın akvaryum ufak 20 ltlik içinde 600 lük ve 300lük 2 iç filtre var ama 600 lük şuanda kapalı. açık olduğundada şelale gibi kenara çarptırıyorum suyu. balıkları ilk daha ufak akvaryumuma koymuştum bu akvaryumumu hazırlarken sonra kepçe ile aldım tek tek koydum. yavruluk yok ortada bi tane plastik ağaç var büyük onun arasında geziniyorlar ve çoğu su üstünde duruolar. yemleride öyle yapıorum çok ufalıyorum öyle veriyorum
balık ölümü hakkında :((
[QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
[/QUOTE]Merhaba,öncelikle geçmiş olsun.Kayıplar her zaman benide çok üzer. Akvaryum yeni demişsiniz,çarşamba günü suyu doldurup akabinde hemen balıkları eklediyseniz,karşılaştığınız durum şaşırtıcı değil. Tankınıza en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu koymanız, yine su düzenleyicileri eklemeniz gerekir. Daha sonra full sistem en az 1 hafta boşta çalışmalı ki tanktaki su döngüsü, bakteri kültürü oluşmaya başlasın. Ayrıca, lepistesler çok sıcak suyu sevmez. suyun sıcaklığı fark edemediğiniz bir hastalığa sebep olabilir. Özelliklede mantar hastalıklarına. Normalde lepisteslerden eşit yada birbirine yakın erkek dişi yavru alınması için , su sıcaklığı 25-26 derecede sabit tutulur.Sıcaklık daha yüksek olduğunda erkek yavru, daha düşük olduğunda da dişi yavru sayısı artar.Öncelikle tankınızdaki sıcaklığı sabitleyin, daha sonra elinizde kalan balıklarınızın rahat etmeleri için %30 su değişimi (dinlenmiş su ile) yapın ve su düzenleyicileri ekleyin. Yemlemeyide mümkün olduğunca az yapın (miktar olarak). Herkesin hoşuna gider akvaryumcudan hamile balık almak.ama işin aslı öyle değildir.Orada satılan balıklar artık ömürlerinin sonuna gelmiş balıklardır. Seçiminizi yaparken genç ve mümkünse hamile olmayanlardan seçerek alın. Yada bildiğiniz bir hobciden alın. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
teşekkür ederim. zaten dinlenmiş su koymuştum ısı şuan 26-28 derece arasında. sabah ve akşam pul yemleri ufalayarak veriyorum. su ise gayet iyiydi düzenleyicisi herşeyi koymuştum. yavrulardan 60 taneden 3 tanesi öldü sadece o kadar.. yemleme olarak zaman aralıkları nasıl olsun peki ?
[QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
[/QUOTE]Merhaba,öncelikle geçmiş olsun.Kayıplar her zaman benide çok üzer. Akvaryum yeni demişsiniz,çarşamba günü suyu doldurup akabinde hemen balıkları eklediyseniz,karşılaştığınız durum şaşırtıcı değil. Tankınıza en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu koymanız, yine su düzenleyicileri eklemeniz gerekir. Daha sonra full sistem en az 1 hafta boşta çalışmalı ki tanktaki su döngüsü, bakteri kültürü oluşmaya başlasın. Ayrıca, lepistesler çok sıcak suyu sevmez. suyun sıcaklığı fark edemediğiniz bir hastalığa sebep olabilir. Özelliklede mantar hastalıklarına. Normalde lepisteslerden eşit yada birbirine yakın erkek dişi yavru alınması için , su sıcaklığı 25-26 derecede sabit tutulur.Sıcaklık daha yüksek olduğunda erkek yavru, daha düşük olduğunda da dişi yavru sayısı artar.Öncelikle tankınızdaki sıcaklığı sabitleyin, daha sonra elinizde kalan balıklarınızın rahat etmeleri için %30 su değişimi (dinlenmiş su ile) yapın ve su düzenleyicileri ekleyin. Yemlemeyide mümkün olduğunca az yapın (miktar olarak). Herkesin hoşuna gider akvaryumcudan hamile balık almak.ama işin aslı öyle değildir.Orada satılan balıklar artık ömürlerinin sonuna gelmiş balıklardır. Seçiminizi yaparken genç ve mümkünse hamile olmayanlardan seçerek alın. Yada bildiğiniz bir hobciden alın. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
teşekkür ederim. zaten dinlenmiş su koymuştum ısı şuan 26-28 derece arasında. sabah ve akşam pul yemleri ufalayarak veriyorum. su ise gayet iyiydi düzenleyicisi herşeyi koymuştum. yavrulardan 60 taneden 3 tanesi öldü sadece o kadar.. yemleme olarak zaman aralıkları nasıl olsun peki ?
balık ölümü hakkında :((
Evet. ya dandik ya hassas.. 4 d 2 e grubumdan 1 e 1 d kaldı. onlarda giderse 60 taneyavrum kalıcak onlarla uğraşçam artık mecbur
Evet. ya dandik ya hassas.. 4 d 2 e grubumdan 1 e 1 d kaldı. onlarda giderse 60 taneyavrum kalıcak onlarla uğraşçam artık mecbur
balık ölümü hakkında :((
Akvaryumu daha çarşamba günü aldım yepyeni su. tuzunu atmıştım düzenleyiciyi dökmüştür makineler ful çalışıo...
ve bu sabah 2 dişi daha öldü... 1 d 1 e kaldı + 60 tane yavru
Akvaryumu daha çarşamba günü aldım yepyeni su. tuzunu atmıştım düzenleyiciyi dökmüştür makineler ful çalışıo...
ve bu sabah 2 dişi daha öldü... 1 d 1 e kaldı + 60 tane yavru
balık ölümü hakkında :((
Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
serkan_cetinkol 2011-06-24 00:43:56
Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
