ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gozturk
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2007 10:06
Son Ziyaret:
19 Haziran 2026 09:54
Toplam Mesaj:
938 [0.14 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gürkan ÖZTÜRK
Doğum Tarihi:
09 Haziran 1979
Yaş:
47
İl:
Ankara
Meslek:
İnşaat Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
F0 Pterophyllum Altum
Corydoras Türleri
L serisi Vatozlar
L 144 Süper Tül Koloni
Singapur Ponponlu Cüce Vatozlar
130x60x60 Temaks Tank
115x40x40 Sump
Gürkan ÖZTÜRK
SON 10 MESAJI
Yeni Poster Deniz Balıkları (sayfa 5)
Cory ve pleco için rica edebilir miyim ?
Teşekkür ederim.
[email protected]
Cory ve pleco için rica edebilir miyim ?
Teşekkür ederim.
[email protected]
Discus Günlüğüm
Discus besleyen biri olarak heyecanla , bir çırpıda, soluksuz okudum. Elinize sağlık.
Ne yaptıysam discustan kurtulamıyorum.
Zor bir balık mı? Benim kanaatim kesinlikle zor balık. Kendi içinde tarzı olan bir balık.
Zorluğu; discus için sayısız hobici nin sorduğu klasik sorulardan da zaten anlaşılıyor
- kuru yeme alıştırmak ,
- muhtemel ürkeklik saklanma sorunları,
- bakteri çakışması,
- eş tutma dönemindeki klasik cichlid davranışları,
- üretim esnasındaki su degerleri
- ebeveynin sırtına çıkabilmesi, indikten sonraki ayirma süreci,
-boylandirma aşamasındaki gereklilikleri,
Gibi maddeler sanırım ana başlıklar ki sayısız konu var bunlara cevap arandığı.
Ben yaşadım mi? Elbette yaşadım.
Bugün olsa ne beslerdin diye sorulsa tereddütsüz discus derdim.
İmla hataları için özür dilerim. Telefondan yazdım. [EDIT]gozturk,2017-11-02 10:57:52[/EDIT]
Discus besleyen biri olarak heyecanla , bir çırpıda, soluksuz okudum. Elinize sağlık.
Ne yaptıysam discustan kurtulamıyorum.
Zor bir balık mı? Benim kanaatim kesinlikle zor balık. Kendi içinde tarzı olan bir balık.
Zorluğu; discus için sayısız hobici nin sorduğu klasik sorulardan da zaten anlaşılıyor
- kuru yeme alıştırmak ,
- muhtemel ürkeklik saklanma sorunları,
- bakteri çakışması,
- eş tutma dönemindeki klasik cichlid davranışları,
- üretim esnasındaki su degerleri
- ebeveynin sırtına çıkabilmesi, indikten sonraki ayirma süreci,
-boylandirma aşamasındaki gereklilikleri,
Gibi maddeler sanırım ana başlıklar ki sayısız konu var bunlara cevap arandığı.
Ben yaşadım mi? Elbette yaşadım.
Bugün olsa ne beslerdin diye sorulsa tereddütsüz discus derdim.
İmla hataları için özür dilerim. Telefondan yazdım. [EDIT]gozturk,2017-11-02 10:57:52[/EDIT]
L -46 L-333 L-201 L-134 L-236 L-173 Vb.
Değerli Akvarist dostlar.
Bu tanıtımı yapan kişi ile alışverişim olmuştur. Ne kendisi ile ticari bir bağım ne de bu mesajı yazarken herhangi bir maddi kaygım yada beklentim yoktur.
Akvaryum.com şuan piyasada bozulmadan kalmış bence tek ve ansiklopedik niteliğini hiç kaybetmemiş bir ortam olduğu için buradan öğrenilen / okunulan herşeyin de doğru ve temiz kalması taraftariyim.
Bu mesajımı üstte yazdığım gerçekler nispetinde okumaya devam etmenizi dilerim.
Kişi hakkında yargısız infaz yapmayın lütfen. Buraya yazmamis olabilir. Ancak üretim besleme vs konularda ne sorarsanız tüm bildiğini oturur 3 saat anlatabilir. Kesinlikle hobici dostudur ki kendisi de halen bir hobisttir. Vatoz üretebilen bir adama oturur üretenden çok sevinir.
Saygılarimla
Değerli Akvarist dostlar.
Bu tanıtımı yapan kişi ile alışverişim olmuştur. Ne kendisi ile ticari bir bağım ne de bu mesajı yazarken herhangi bir maddi kaygım yada beklentim yoktur.
Akvaryum.com şuan piyasada bozulmadan kalmış bence tek ve ansiklopedik niteliğini hiç kaybetmemiş bir ortam olduğu için buradan öğrenilen / okunulan herşeyin de doğru ve temiz kalması taraftariyim.
Bu mesajımı üstte yazdığım gerçekler nispetinde okumaya devam etmenizi dilerim.
Kişi hakkında yargısız infaz yapmayın lütfen. Buraya yazmamis olabilir. Ancak üretim besleme vs konularda ne sorarsanız tüm bildiğini oturur 3 saat anlatabilir. Kesinlikle hobici dostudur ki kendisi de halen bir hobisttir. Vatoz üretebilen bir adama oturur üretenden çok sevinir.
Saygılarimla
Mayalı Sistem
Düşünürseniz alttaki linke bir bakın. Difüzör var...
https://www.akvaryum.com/Forum/cesitli_ise_yarar_malzemelerbakmadan_gecmeyin_i34249.asp
Düşünürseniz alttaki linke bir bakın. Difüzör var...
https://www.akvaryum.com/Forum/cesitli_ise_yarar_malzemelerbakmadan_gecmeyin_i34249.asp
akvaryem.com gerçekten bukadar kusursuz firma yok
Kimbilir kaçıncı alışverişim oldu hiçbirinde sorun yaşamadım.
Kimbilir kaçıncı alışverişim oldu hiçbirinde sorun yaşamadım.
Eheim Pro 3 Elektronik Debi Kontrollü Filtreler Hk
Arkadaşlar,
Yeni bir dış filtre almaya niyetim var. Eheim pro 3 yada 4 filtrelerin elektronik debi kontrollü olanları üzerinde yoğunlaştım.
Tankım 300 litre. Pro3 e serisinden 350 (2074) ve 450 (2076) veya Pro 4e serisinden 350 (2274) kodlu cihazlar üzerinde yoğunlaştım.
Bu modellerden herhangi birini kullanan arkadaşların memnuniyetlerini varsa memnuniyetsizliklerini öğrenmek isterim.
Genel bir değerlendirme yapacak olursanız çok memnun olurum.
Arkadaşlar,
Yeni bir dış filtre almaya niyetim var. Eheim pro 3 yada 4 filtrelerin elektronik debi kontrollü olanları üzerinde yoğunlaştım.
Tankım 300 litre. Pro3 e serisinden 350 (2074) ve 450 (2076) veya Pro 4e serisinden 350 (2274) kodlu cihazlar üzerinde yoğunlaştım.
Bu modellerden herhangi birini kullanan arkadaşların memnuniyetlerini varsa memnuniyetsizliklerini öğrenmek isterim.
Genel bir değerlendirme yapacak olursanız çok memnun olurum.
Dikkat Dikkat Melek Dünyasına Girdiniz." E_C_N--rcall--gozturk"
Balıkları tanka ekleyeli ne kadar oldu?
Balıkları tanka ekleyeli ne kadar oldu?
Dikkat Dikkat Melek Dünyasına Girdiniz." E_C_N--rcall--gozturk"
[QUOTE=Bawangel]Merhabalar birkaç gündür konuyu ilk sayfalardan beri okumaya çalıştım pipo filtrenin larvanın belenmesi açısından önemli olduğunu rotifer oluşturduğuna değinilmiş .Cama cam akvaryumlarda eş meleklerim var yüksek ph nedeniyle yumurtaları mantarlaştırdığımdan dolayı henüz larva göremedim akvaryumlarda corner filtre kullanıyorum larva görmeye başladığımda larvalar için bir eksiklik veya sorun teşkil eder mi ?[/QUOTE] Bahsettiğiniz filtre motorlu ve yüksek çekim gücüne sahipse sorun teşkil eder.Bu arada yüksek pH dan sebep yavru alamadım demişsiniz.İlgili bölümleri yeniden okuyun derim.Çok kararlı bir teşhis olmuş...
[QUOTE=Bawangel]Merhabalar birkaç gündür konuyu ilk sayfalardan beri okumaya çalıştım pipo filtrenin larvanın belenmesi açısından önemli olduğunu rotifer oluşturduğuna değinilmiş .Cama cam akvaryumlarda eş meleklerim var yüksek ph nedeniyle yumurtaları mantarlaştırdığımdan dolayı henüz larva göremedim akvaryumlarda corner filtre kullanıyorum larva görmeye başladığımda larvalar için bir eksiklik veya sorun teşkil eder mi ?[/QUOTE] Bahsettiğiniz filtre motorlu ve yüksek çekim gücüne sahipse sorun teşkil eder.Bu arada yüksek pH dan sebep yavru alamadım demişsiniz.İlgili bölümleri yeniden okuyun derim.Çok kararlı bir teşhis olmuş...
Dikkat Dikkat Melek Dünyasına Girdiniz." E_C_N--rcall--gozturk"
[QUOTE=akgul] [QUOTE=rcall]
[VID]http://www.dailymotion.com/video/xw0uay_video0006_animals#.UM-oF-QyIcw[/VID]
[/QUOTE]
Cenk Bildir 2013-04-01 15:51:16
[QUOTE=akgul] [QUOTE=rcall]
Mesut bey merhaba,
Akvaryumunuz sade ve güzel olmuş. Testilerin yerine bir kaç mangrov veya red mor kökü koysanız daha güzel olurdu. Dış filtrenin çıkışı soldan sağa doğru yağmurlama aparatıyla verilmiş görünüyor. Ve bu durum melekleri rahatsız ediyor. Bunun yerine orta üst kısımdan yağmurlama gibi su üzerinden ön cama doğru verseniz daha rahat yüzerler.
Melekleriniz sağlıklı ve erişkin boydalar.
Video linkini sanırım yanlış yüklediniz, ben düzenledim.
[/QUOTE]
Merhabalar bende pazar gunu alacagim es melek ciftim icin (ve bana gore cok cok ozel bir tur)
tankimi hazrladm bugun.. 2 gun dinlenmis su ile doldurdum cama cam tanki..50 lt.. Icine pipo filtre yerlestirdim isitici taktim hassas bir derece koydum. Mangrow kokumu kaynattim onu ekliyecegim..
1- Bir anubias koymayi dusunuyorum ama ne dersiniz??
2 Elodea guzel nitrat emen bir bitki eklesem faydasi yada zarari olur mu?
3 Blacwater aquatan kullandim. Biraz da normal aquatan ekledim toplamda olcuyu asmadan.. Sizce nasil olur??
4 metilen mavisi bulamiyorum yardim edermisiniz?
Cevaplarsaniz cok sevinirim cunku bu cift benim icin cok onemli bir hayalim gerceklesecek eger 3-4 tane bile olsa yavru alip yasatabilirsem benim icin cok sey ifade edecek :/
[/QUOTE]
Selamlar, daha önce neler paylaşıldı bilmiyorum ama cevaplarınız.
1.Cama cam tankta anubias koyarsanız oraya yumurtlama ihtimali çoktur.Yumurtaları kendiniz çatlatacaksanız sorun olabilir. Eşler bırakacaksanız pek sorun olmaz.
2.Nitratı elodea ile emmek yerine hiç oluşturmayın daha iyidir.
3.İlk kurulumda eklemiş olabilirsiniz.Sözüm yok.Habitat oluşturmayı kimyasal eklemeye nispetle daha çok tercih edin.
4.Metilen mavisinden kastınız,hammedesi ise internet siteleri ve bu sitedeki forumlarda satışını yapanlar var.
Dikkat Dikkat Melek Dünyasına Girdiniz." E_C_N--rcall--gozturk"
[QUOTE=teleskop_gfb]Abi benim bilgim yavrulara anaclarin bulundugu akvaryumdan su alinir sebeke suyu yavrulara sikinti olur. Bu gune kadar malawilere hep öyle yaptim hic kayip vermedim.[/QUOTE]
[QUOTE=teleskop_gfb]Abi benim bilgim yavrulara anaclarin bulundugu akvaryumdan su alinir sebeke suyu yavrulara sikinti olur. Bu gune kadar malawilere hep öyle yaptim hic kayip vermedim.[/QUOTE]
Tüm arkadaşlarım,
Öncelikle belli süredir konuya müdahil değilim o nedenle geçmiş sayfalarda neler konuşuldu bilmiyorum yanlış yorum yaparsam kusura bakmayın,yavrulara anaçların tankından su almamanızı öneririm.Çünkü anaçların yaşamasına engel olmayacak kadar olan kötü su şartları yavruların tolere edebileceğinden fazlası olabilir.Ayrıca şebeke suyundan olan rahatsızlıklar var arkadaşlar arasında sanırım.Eğer şebeke suyunuzda çok extreme kötü şartlar yoksaki,Türkiyede zaten kaç tane baraj var bir çok şehrin suyu ortak sayılabilir ki bu durumda şebeke suyundan korkmayın.Sadece suyu akvaryuma damlama metodu ile ekleyin.Balığı etkileyen alıştığı su şartlarından başka su şartlarına alınması değil bunun hızlı bir şekilde yapılmasıdır.
Unutmadığım bir şey var,eski hobici bir akrabam vardı.Kendisi 80 yaşında ve halen balık beslerdi.Ancak gözleri görmüyordu ve ben çocukken akvaryum ne kadar kirli dendiğinde neresi kirli derdi,çünkü onuda görmüyordu zaten :) Ancak bu şartlarda o akvaryumda 3 adet balık yıllarca yaşadı ve balıkları hayal meyal hatırlıyorum suda görünmezlerdi bile.Su değişimi yapılmaksızın belki 5 senedir belki 10 senedir oradalardı.Filtrenin varlığı ile yokluğu belli değildi.
Bu nedenle sizi rahatsız eden şebeke şartlarının uygun olmamasından ziyade değişimlerin hızlı yapılması olsun.Bu altın kuraldır,balık özellikle sıcaklık ve su şartlarındaki ani değişimlere karşı çok hassastır.
"O Çocukları" filminde de bunu işlediler zaten.O akvaryumdaki balıkları tertemiz suya koyunca öldüler.İstediğiniz kadar tertemiz şebeke suyu olsun.Ani değişikliklere toleransları yoktur...
Selamlar,,,
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
