ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akindemir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
46
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Kasım 2020 21:22
Son Ziyaret:
25 Kasım 2021 03:48
Toplam Mesaj:
85 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
akın demir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
akın demir
SON 10 MESAJI
Rotıfısh Kabuksuz Artemia Değişti Mi?
[QUOTE=salih_alpbaz]Herkese merhaba,
Öncelikle yıllardır kendine pazarda iyi bir yer edinmiş dekapsüle artemia ile ilgili yaşanan sorundan dolayı herkesten özür dilerim.
Son partide nedenini çözemediğimiz bir sorun var, suya atılınca tepkileri eskilerden farklı, serbest dolaşıma geçmesi gerekirken topaklanıyor. Önce bunu ambalaj değişikliği kaynaklı diye düşündük, ama sorunun gerçek kaynağının ürünün kendisinden olduğunu farkettik. Hammadde tedarikçimiz, üründe teknik veya biyolojik bir sorun olmadığını, sadece su içinde davranışının topaklanma olduğunu ısrarla söylüyor. Ama ben bu şekilde piyasaya vermek istemediğim için başka bir tedarikçiden temin etmeye başladım ve yeni parti ürünün gelmesi birkaç ay daha sürecek. Bu pandemi döneminde hem nakliye firmalarında büyük sorunlar ve gecikmeler yaşanıyor, hem de yurtdışında imalatta da büyük yavaşlamalar var.
Öncelikle şunu belirteyim, balıklarımıza zarar verecek sağlık ile ilgili bir sorunu yok, sadece su içerisinde tepkisi alışkın olduğumuz, ve bence olması gereken tepkiden farklı. Benim beklentim, suya girince birbiri ile topaklanmadan gezinmesi. Kİ küçük balık yavruları rahatlıkla ağzına alıp yiyebilsin.
Bu sorun ile ilgili ilk e.mail geldiği gün satışlarımızı durdurduk. İnceledikten sonra toptancılarımızdan ellerindeki ürünleri geri göndermelerini rica ettik, onlar da gönderdiler. Ama binlerce petshoplara dağılan ürünleri geri toplamayı başaramıyoruz, çünkü biz direkt temasta değiliz, toptancılarımız temasta, yani ülkemizde binlerce olan petshopların kapısını çalıp, "biz geldik, raflarınızdaki dekapsüle artemia ürünlerimizi geri topluyoruz, bu da verdiğiniz ücret" diyemiyoruz. Toptancılarımız kendilerine ulaşmaya çalışıyorlar ama bir kısım petshopa ulaşamıyorlar, Bir kısım petshop da, bir süre daha piyasada bu ürün olmayacağı için ve satılan bir ürün olduğu için geri vermek istemiyorlar diye düşünüyorum, ben ne kadar geri toplamak istesem de. Buradan bu ürünü son kullanıcıya satanlara da sesleniyorum, lütfen bizimle iletişime geçsinler, faturalı son kullanma tarihi geçmemiş ürünleri geri almak istiyoruz. Son kullanma tarihi geçmemiş dememizin sebebi tekrar satış amaçlı değil, yanlış anlaşılmak istemem. SKT'si geçmiş ürünleri zaten satamayacaklar, onların stok anlamında da maddi bir değeri yok. Yeni parti gelene kadar bu iadeleri alacağım, çünkü bu işe gönül vererek, hobi tarafından gelmemiş, sadece ticari düşünen bazı evcil hayvan ürünü satan kişilerin yeni parti gelene kadar stoksuz kalmamak için ellerindeki ürünleri satmaya çalışacaklarından endişe ediyorum.
Dediğim gibi sağlık açısından bir sorun yok, ama su içindeki tepkisi farklı, topaklanıyor.
Sizlerden ricam, ürünü kullanmak istemeyen hobicilerin bana özelden alım faturanızı/fişinizi ve iban numaralarınızı göndermeniz, adresinizi de yazarsanız sevinirim. Ürün için ödediğiniz tutarı telafi etmek isterim. e.mail adresim: [email protected]
Yeni parti geldiğinde, ki gelmesine birkaç ay var, yeni parti ürünlerin ambalajlarında, yeni sorunsuz parti olduğunun kolayca anlaşılması için, mevcut etiketin yanında/üzerinde veya kapağın üzerinde ek bir etiket daha olacak veya parti numarasında rakamların yanında bir ibare daha olacak, daha hangisini uygulayacağıma karar vermedim. İleride alırken bu farklılığa dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Bu sorun için herkesten tekrar özür dileriz.
Selamlar ve iyi forumlar
Salih Alpbaz
Genel Müdür
Makina Mühendisi
Rotifer Su Ürünleri Ltd.Şti.
e.mail adresim : [email protected][/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim. Benim de arayıp durumu bildirdiğim arkadaş yeni parti geldiğinde aldığım ürünler yerine yenisini göndereceğini söylemişti. Gayet ilgili ve yardımseverler
[QUOTE=salih_alpbaz]Herkese merhaba,
Öncelikle yıllardır kendine pazarda iyi bir yer edinmiş dekapsüle artemia ile ilgili yaşanan sorundan dolayı herkesten özür dilerim.
Son partide nedenini çözemediğimiz bir sorun var, suya atılınca tepkileri eskilerden farklı, serbest dolaşıma geçmesi gerekirken topaklanıyor. Önce bunu ambalaj değişikliği kaynaklı diye düşündük, ama sorunun gerçek kaynağının ürünün kendisinden olduğunu farkettik. Hammadde tedarikçimiz, üründe teknik veya biyolojik bir sorun olmadığını, sadece su içinde davranışının topaklanma olduğunu ısrarla söylüyor. Ama ben bu şekilde piyasaya vermek istemediğim için başka bir tedarikçiden temin etmeye başladım ve yeni parti ürünün gelmesi birkaç ay daha sürecek. Bu pandemi döneminde hem nakliye firmalarında büyük sorunlar ve gecikmeler yaşanıyor, hem de yurtdışında imalatta da büyük yavaşlamalar var.
Öncelikle şunu belirteyim, balıklarımıza zarar verecek sağlık ile ilgili bir sorunu yok, sadece su içerisinde tepkisi alışkın olduğumuz, ve bence olması gereken tepkiden farklı. Benim beklentim, suya girince birbiri ile topaklanmadan gezinmesi. Kİ küçük balık yavruları rahatlıkla ağzına alıp yiyebilsin.
Bu sorun ile ilgili ilk e.mail geldiği gün satışlarımızı durdurduk. İnceledikten sonra toptancılarımızdan ellerindeki ürünleri geri göndermelerini rica ettik, onlar da gönderdiler. Ama binlerce petshoplara dağılan ürünleri geri toplamayı başaramıyoruz, çünkü biz direkt temasta değiliz, toptancılarımız temasta, yani ülkemizde binlerce olan petshopların kapısını çalıp, "biz geldik, raflarınızdaki dekapsüle artemia ürünlerimizi geri topluyoruz, bu da verdiğiniz ücret" diyemiyoruz. Toptancılarımız kendilerine ulaşmaya çalışıyorlar ama bir kısım petshopa ulaşamıyorlar, Bir kısım petshop da, bir süre daha piyasada bu ürün olmayacağı için ve satılan bir ürün olduğu için geri vermek istemiyorlar diye düşünüyorum, ben ne kadar geri toplamak istesem de. Buradan bu ürünü son kullanıcıya satanlara da sesleniyorum, lütfen bizimle iletişime geçsinler, faturalı son kullanma tarihi geçmemiş ürünleri geri almak istiyoruz. Son kullanma tarihi geçmemiş dememizin sebebi tekrar satış amaçlı değil, yanlış anlaşılmak istemem. SKT'si geçmiş ürünleri zaten satamayacaklar, onların stok anlamında da maddi bir değeri yok. Yeni parti gelene kadar bu iadeleri alacağım, çünkü bu işe gönül vererek, hobi tarafından gelmemiş, sadece ticari düşünen bazı evcil hayvan ürünü satan kişilerin yeni parti gelene kadar stoksuz kalmamak için ellerindeki ürünleri satmaya çalışacaklarından endişe ediyorum.
Dediğim gibi sağlık açısından bir sorun yok, ama su içindeki tepkisi farklı, topaklanıyor.
Sizlerden ricam, ürünü kullanmak istemeyen hobicilerin bana özelden alım faturanızı/fişinizi ve iban numaralarınızı göndermeniz, adresinizi de yazarsanız sevinirim. Ürün için ödediğiniz tutarı telafi etmek isterim. e.mail adresim: [email protected]
Yeni parti geldiğinde, ki gelmesine birkaç ay var, yeni parti ürünlerin ambalajlarında, yeni sorunsuz parti olduğunun kolayca anlaşılması için, mevcut etiketin yanında/üzerinde veya kapağın üzerinde ek bir etiket daha olacak veya parti numarasında rakamların yanında bir ibare daha olacak, daha hangisini uygulayacağıma karar vermedim. İleride alırken bu farklılığa dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Bu sorun için herkesten tekrar özür dileriz.
Selamlar ve iyi forumlar
Salih Alpbaz
Genel Müdür
Makina Mühendisi
Rotifer Su Ürünleri Ltd.Şti.
e.mail adresim : [email protected][/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim. Benim de arayıp durumu bildirdiğim arkadaş yeni parti geldiğinde aldığım ürünler yerine yenisini göndereceğini söylemişti. Gayet ilgili ve yardımseverler
Çöpçü Balığı En Net Yumurta Dökme Ve Çiftleşme Anı
Yumurtalar 6. Günde çatladı ve yavrular çıktı. Yaklaşık 1 aylık komando yavrularımız [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212008341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212009041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212009371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212010031.jpg[/IMG]
Yumurtalar 6. Günde çatladı ve yavrular çıktı. Yaklaşık 1 aylık komando yavrularımız [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212008341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212009041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212009371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212010031.jpg[/IMG]
Dış Flitremde Conta Yok Ve Su Sızdırıyor..
Teflon bant:) nalburdan alabilirsiniz. Contanın olması gereken yere dolayın iyice. Baya bol kullanmanız gerekecektir büyük ihtimalle. Evlerde musluk çevresine su sızdırmayı engellemek için kullanılır. O basınca dayanıyorken filtre basıncına da dayanır. Ama iyi sarmanız lazım
Teflon bant:) nalburdan alabilirsiniz. Contanın olması gereken yere dolayın iyice. Baya bol kullanmanız gerekecektir büyük ihtimalle. Evlerde musluk çevresine su sızdırmayı engellemek için kullanılır. O basınca dayanıyorken filtre basıncına da dayanır. Ama iyi sarmanız lazım
Fiyatlar Neden Pahalı?
Tam olarak konu neden bu kadar uzuyor ne tartışılıyor anlam veremedim. Sanırım hangi ülkede ya da hangi coğrafyada yaşadığınızı unutuyorsunuz? Arkadaşlar burası Türkiye. Teneke yağ olmuş 70 tl, süt 7 tl, iyi bir peynir 60 70 tl, simidin tanesi olmuş 2 tl, tuvalet... bu böyle gider yani. Kalanını siz düşünün çevrenizde market bakkal vardır diye düşünüyorum çıkıp biraz bakın sorun sadece bu akvaryum sektöründe mi? Ve bu fiyatları bir de geçen sene ile önceki senelerle kıyaslayın. Sorun hobide değil arkadaşlar sorun yaşadığımız coğrafyada :)
Tam olarak konu neden bu kadar uzuyor ne tartışılıyor anlam veremedim. Sanırım hangi ülkede ya da hangi coğrafyada yaşadığınızı unutuyorsunuz? Arkadaşlar burası Türkiye. Teneke yağ olmuş 70 tl, süt 7 tl, iyi bir peynir 60 70 tl, simidin tanesi olmuş 2 tl, tuvalet... bu böyle gider yani. Kalanını siz düşünün çevrenizde market bakkal vardır diye düşünüyorum çıkıp biraz bakın sorun sadece bu akvaryum sektöründe mi? Ve bu fiyatları bir de geçen sene ile önceki senelerle kıyaslayın. Sorun hobide değil arkadaşlar sorun yaşadığımız coğrafyada :)
Hamile Mi Lepistesim
Bendekiler böyle olunca 3 4 güne yavruluyordu
Bendekiler böyle olunca 3 4 güne yavruluyordu
Merhabalar Yeni Akvaryum Kurulumu Ve Masa Tercihi
Şimdi olmasa bile zamanla ortadan çökme yapacaktır. Ben ortadan destek verdiğim halde (mobilya uyumsuz olduğu için tam orta nokta olmadı) zamanla kapaklar birbirine sürtmeye başladı. Yani pek güvenilir değil
Şimdi olmasa bile zamanla ortadan çökme yapacaktır. Ben ortadan destek verdiğim halde (mobilya uyumsuz olduğu için tam orta nokta olmadı) zamanla kapaklar birbirine sürtmeye başladı. Yani pek güvenilir değil
Rotıfısh Kabuksuz Artemia Değişti Mi?
[QUOTE=bLind]Bende firmaya mail atmıştım detaylı açıklama yaptılar ve denemem için birkaç sorunsuz ürün gönderdiler.
Ürününün arkasında duran işini profesyonel bir şekilde yapan firmaymış...
Yeni gelen ürün daha açık renk hemen suyun içine batıyor ve asla kaşığa vs yapışmıyor.[/QUOTE]
Sorun kronik değilse iyi sevindim. Ben de uzun zamandır kullanıyorum iyiydi
[QUOTE=bLind]Bende firmaya mail atmıştım detaylı açıklama yaptılar ve denemem için birkaç sorunsuz ürün gönderdiler.
Ürününün arkasında duran işini profesyonel bir şekilde yapan firmaymış...
Yeni gelen ürün daha açık renk hemen suyun içine batıyor ve asla kaşığa vs yapışmıyor.[/QUOTE]
Sorun kronik değilse iyi sevindim. Ben de uzun zamandır kullanıyorum iyiydi
Çöpçü Balığı En Net Yumurta Dökme Ve Çiftleşme Anı
[QUOTE=AkvaristEray]Hayırlı olsun kardeşim[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=AkvaristEray]Hayırlı olsun kardeşim[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim [:)]
Çöpçü Balığı En Net Yumurta Dökme Ve Çiftleşme Anı
[QUOTE=mmemati]Maşallah akvaryumunuz çok canlı biraz balık yoğunluğu fazla gibi ama sıkıntı yaşamıyorsanız sıkıntı yok. Canlı çekim güzel olmuş. Merak ettim vatoz yavrularınız kendi üretiminiz mi? O akvaryumda mı ürettiniz? Bir de bitki üzerinde oluşan yosunları temizliyorlar mı vatozlar bende yavrudan almak istiyorum 2 adet. [/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler. Vatozlar da kendi kendi üretimim hiç dokunmuyorum kendileri çoğalıyorlar. Yosun sorunu hiç yaşamıyorum temizliyorlar bitki olsun cam yüzeyleri olsun. Hatta filtre su çıkış borusuna girip oradaki yosunları yiyorlar tertemiz oluyor.
[QUOTE=mmemati]Maşallah akvaryumunuz çok canlı biraz balık yoğunluğu fazla gibi ama sıkıntı yaşamıyorsanız sıkıntı yok. Canlı çekim güzel olmuş. Merak ettim vatoz yavrularınız kendi üretiminiz mi? O akvaryumda mı ürettiniz? Bir de bitki üzerinde oluşan yosunları temizliyorlar mı vatozlar bende yavrudan almak istiyorum 2 adet. [/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler. Vatozlar da kendi kendi üretimim hiç dokunmuyorum kendileri çoğalıyorlar. Yosun sorunu hiç yaşamıyorum temizliyorlar bitki olsun cam yüzeyleri olsun. Hatta filtre su çıkış borusuna girip oradaki yosunları yiyorlar tertemiz oluyor.
Çöpçü Balığı En Net Yumurta Dökme Ve Çiftleşme Anı
[QUOTE=goldfishlove]Ne güzel akvaryumunuz. Balıklar da çok keyifli duruyor. 1 tanesi ters duruyor gidici sanirim. Ama genel olarak hallerinden memnunlar. Çok net yakalamissiniz. Belki de o T ile yumurtalar dölleniyor olabilir. Sevgiler...[/QUOTE]
Teşekkür ederim :) aslında balık sayısı baya bi fazla ancak bol bitkili ve oksijenli. Pek stres belirtisi görmüyorum kalabalık olmasına rağmen çok barışçıllar. Ters duran balığım 1.5 senedir öyle maalesef. Şişkinlik hastalığından şüphelenip onun da tedavisini uyguladım ama geçmiyor sanırım obez, yem yemede falan sorun yok sadece ters duruyor arada. T pozisyonunda dişi erkekten sperm alıp yumurtaları döllüyor diye biliyorum
[QUOTE=goldfishlove]Ne güzel akvaryumunuz. Balıklar da çok keyifli duruyor. 1 tanesi ters duruyor gidici sanirim. Ama genel olarak hallerinden memnunlar. Çok net yakalamissiniz. Belki de o T ile yumurtalar dölleniyor olabilir. Sevgiler...[/QUOTE]
Teşekkür ederim :) aslında balık sayısı baya bi fazla ancak bol bitkili ve oksijenli. Pek stres belirtisi görmüyorum kalabalık olmasına rağmen çok barışçıllar. Ters duran balığım 1.5 senedir öyle maalesef. Şişkinlik hastalığından şüphelenip onun da tedavisini uyguladım ama geçmiyor sanırım obez, yem yemede falan sorun yok sadece ters duruyor arada. T pozisyonunda dişi erkekten sperm alıp yumurtaları döllüyor diye biliyorum
SON MESAJLAR
- 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 10:23
Yeni Üye Forumu - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
AC-72,
florasan,
Mithrandirr,
altuntasseref,
Hoppala,
Abidin Acun,
yns325,
sina cen,
riderfish,
yeekim,
Tortuga7,
0rnn,
wtreals,
tukabu,
darkaura,
Hiko,
ssener,
Feanor,
JujuSeri,
NightWist,
BadgeR,
forthehordex,
ertug26,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
fikret43,
Sfenks111,
Kınayu,
LeafyAqua,
TOLGA1453,
ferhattt,
zen666,
osmandbnl,
Emerse,
mrah,
Mertkk,
SuperSport,
yusufelik,
Leonaki,
OrdiBuko,
kocoglu,
Aquarist101,
Brdk64,
Kemalk41,
GETS34,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
