ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
GhostKoi
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10200
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Şubat 2012 23:07
Son Ziyaret:
16 Haziran 2026 16:26
Toplam Mesaj:
5842 [1.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
236 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
erkut akkaya
Doğum Tarihi:
04 Ağustos 1972
Yaş:
53
İl:
Antalya
Meslek:
Tıp Doktoru-Hekim
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erkut
lowtech bitkili
rasbora, helena, karides, neon, kırmızıburun, ramshorn, physa, goldfish, corydoras, cüce kerevit
SON 10 MESAJI
Betta Yanına Nano Balık Mı, Yeni Tank Mı?
[QUOTE=NotEvenBeginner]
Elimde 3 adet 30x30x30 betta akvaryumu var. Bir süredir bu şekilde devam ediyorum ama biraz hareket katmak istiyorum.
[/QUOTE]
Hacminiz 27 litre. Fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla 20 litreye de iniyordur net olarak. Biraz araştırırsanız göreceksiniz, Betta + küçük sürü balığı için biraz yetersiz kalıyor. Hareket katayım derken zorlanabilirsiniz.
[QUOTE=NotEvenBeginner]
Elimde 3 adet 30x30x30 betta akvaryumu var. Bir süredir bu şekilde devam ediyorum ama biraz hareket katmak istiyorum.
[/QUOTE]
Hacminiz 27 litre. Fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla 20 litreye de iniyordur net olarak. Biraz araştırırsanız göreceksiniz, Betta + küçük sürü balığı için biraz yetersiz kalıyor. Hareket katayım derken zorlanabilirsiniz.
80x50x25cm Akvaryum İçin 4mm Cam?
Sizin arzuladığınız ölçüler yer almıyor ama yine de bu yazı size bir fikir verebilir. https://www.akvaryum.com/kac_mm_cam_kullanilmali_makaler_21_978.asp
Bende 50x20x35h ve 60x25x35h olarak 4 mm cam var. 100x30x45h de ise 6 mm var. Yani 50 litreyi geçmeyecek ve yükseklik 35 altında güvenli olabilir.
Sizin arzuladığınız ölçüler yer almıyor ama yine de bu yazı size bir fikir verebilir. https://www.akvaryum.com/kac_mm_cam_kullanilmali_makaler_21_978.asp
Bende 50x20x35h ve 60x25x35h olarak 4 mm cam var. 100x30x45h de ise 6 mm var. Yani 50 litreyi geçmeyecek ve yükseklik 35 altında güvenli olabilir.
80x50x25cm Akvaryum İçin 4mm Cam?
[QUOTE=DarioDario]80x50x25cm akvaryum için 4mm cam ile kayıtlı kuşaklı akvaryum yapsam sıkıntı olur mu?[/QUOTE]
Elinizde bu cam mı var? 4 mm çok ufak akvaryumlar için uygun. siz 100 lt hacim düşünüyorsunuz. toplamda en az 120-130 kg olacaktır. Yerinizde olsam ya ölçüleri küçültür ya da 6 mm kullanırdım.
[QUOTE=DarioDario]80x50x25cm akvaryum için 4mm cam ile kayıtlı kuşaklı akvaryum yapsam sıkıntı olur mu?[/QUOTE]
Elinizde bu cam mı var? 4 mm çok ufak akvaryumlar için uygun. siz 100 lt hacim düşünüyorsunuz. toplamda en az 120-130 kg olacaktır. Yerinizde olsam ya ölçüleri küçültür ya da 6 mm kullanırdım.
Ranchu Beslemek İstiyorum.
[QUOTE=Oldestblack]Merhabalar, elimde 60x30x35 ölçülerinde yaklaşık 65 litre akvaryum var içerisinde iki tane 6-8cm yada daha küçük ranchu beslemeyi düşünüyorum.
Sobo 3w 3LtMin hava motoru ve atlantik ATL-300 pipo filtre yeterli olur mu?
[/QUOTE]
GOLDFİSH beslemeye başlayacak olanların en büyük yanılgısı küçük balık alındığında küçük kalacağını sanmak. 3-4 cm olarak alınan balık hiç büyümeyecek değil mi? 1 yılda rahatlıkla 15 cm olacak. Koşullar uygunsa daha da büyümesi işten değil.
Hangi varyete olursa olsun balık başına minimum 40 litre ve buna uygun biyolojik filtreleme önerildiğini her yerde görürsünüz. Dolayısıyla 65 litrede yaşatırsınız fakat sizi her türlü sıkıntıya açık halde tutar. Bu durumda bile tercihiniz en azından sunsun 603b gibi bir mini dış filtre olmalıdır.
[QUOTE=Oldestblack]Merhabalar, elimde 60x30x35 ölçülerinde yaklaşık 65 litre akvaryum var içerisinde iki tane 6-8cm yada daha küçük ranchu beslemeyi düşünüyorum.
Sobo 3w 3LtMin hava motoru ve atlantik ATL-300 pipo filtre yeterli olur mu?
[/QUOTE]
GOLDFİSH beslemeye başlayacak olanların en büyük yanılgısı küçük balık alındığında küçük kalacağını sanmak. 3-4 cm olarak alınan balık hiç büyümeyecek değil mi? 1 yılda rahatlıkla 15 cm olacak. Koşullar uygunsa daha da büyümesi işten değil.
Hangi varyete olursa olsun balık başına minimum 40 litre ve buna uygun biyolojik filtreleme önerildiğini her yerde görürsünüz. Dolayısıyla 65 litrede yaşatırsınız fakat sizi her türlü sıkıntıya açık halde tutar. Bu durumda bile tercihiniz en azından sunsun 603b gibi bir mini dış filtre olmalıdır.
Chemiclean Kullanımı
Macrol sorulan bir başlıkta chemiclean tartışmanız da ayrı bir şanssızlık olmuş. Sizin adınıza üzüldüm.
Macrol sorulan bir başlıkta chemiclean tartışmanız da ayrı bir şanssızlık olmuş. Sizin adınıza üzüldüm.
Chemiclean Kullanımı
[QUOTE=Cyber_Scout]
Hangi ülkede ikamet ediyorsunuz?
Antibiyotik (geniş spektrum) olması yeterli, illa belli bir marka yada içeriğe ihtiyacınız yok alg mücadelesi ise amacınız. [/QUOTE]
Konu gereksiz yere hortlatılmış. Sudaki Yosunla mücadelede piyasada bulunabilecek sürüyle ilaç var.
Antibiyotiklerin yosun tedavisinde yeri olup olmadığını tartışmayı bir yana bırakırsak,
Bu ilaçlar insan kullanımı için üretilmiş olan yani beşeri ilaçlardır. Ve türkiye dahil modern dünyanın hiçbir yerinde doktor reçetesi olmadan temin edemezsiniz. Bunlar reçeteye tabi ilaçlardır. Eczaneden güneş kremi alır gibi alamazsınız.
Bu konuda arayışları olanlar illegal yollara başvurmak yerine bir veteriner hekime başvurup derdini anlatıp reçete yazdırmayı denemelidirler.
Söz konusu olan Makrol (klaritromisin) çok güçlü bir antibiyotik olup alt solunum yolları, sinüzit, kemik doku gibi yerlerde halen insanlar üzerinde kullanılmaktadır. Bunun olur olmaz kullanımı mikroorganizmalarda direnç gelişmesine yol açacağından elimizdeki silahı kaybetmek anlamına gelir ve sakıncalıdır. Aklı başında hiçbir doktor gereksiz antibiyotik yazmaz. Yazarsa hem sorumluluğu vardır hem de işin içinde başka şeyler var demektir. Zaten bir antibiyotiğin insanda ya da sığırda ya da balıkta ne etki edeceği ve hangi dozda kullanılması gerektiği apayrı bir konudur.
@Cyber_Scout , sizden alıntı yaptım, üzerinize alınmayın. Bu konu son zamanlarda çok gündeme geldiği için yazdıklarım genel uyarı niteliğinde.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Hangi ülkede ikamet ediyorsunuz?
Antibiyotik (geniş spektrum) olması yeterli, illa belli bir marka yada içeriğe ihtiyacınız yok alg mücadelesi ise amacınız. [/QUOTE]
Konu gereksiz yere hortlatılmış. Sudaki Yosunla mücadelede piyasada bulunabilecek sürüyle ilaç var.
Antibiyotiklerin yosun tedavisinde yeri olup olmadığını tartışmayı bir yana bırakırsak,
Bu ilaçlar insan kullanımı için üretilmiş olan yani beşeri ilaçlardır. Ve türkiye dahil modern dünyanın hiçbir yerinde doktor reçetesi olmadan temin edemezsiniz. Bunlar reçeteye tabi ilaçlardır. Eczaneden güneş kremi alır gibi alamazsınız.
Bu konuda arayışları olanlar illegal yollara başvurmak yerine bir veteriner hekime başvurup derdini anlatıp reçete yazdırmayı denemelidirler.
Söz konusu olan Makrol (klaritromisin) çok güçlü bir antibiyotik olup alt solunum yolları, sinüzit, kemik doku gibi yerlerde halen insanlar üzerinde kullanılmaktadır. Bunun olur olmaz kullanımı mikroorganizmalarda direnç gelişmesine yol açacağından elimizdeki silahı kaybetmek anlamına gelir ve sakıncalıdır. Aklı başında hiçbir doktor gereksiz antibiyotik yazmaz. Yazarsa hem sorumluluğu vardır hem de işin içinde başka şeyler var demektir. Zaten bir antibiyotiğin insanda ya da sığırda ya da balıkta ne etki edeceği ve hangi dozda kullanılması gerektiği apayrı bir konudur.
@Cyber_Scout , sizden alıntı yaptım, üzerinize alınmayın. Bu konu son zamanlarda çok gündeme geldiği için yazdıklarım genel uyarı niteliğinde.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=TonyMcLegend]
Forumda yeni olduğum için beğeni veya teşekkürün bence çok bir değeri yok, alınca güzel ama almasamda bence bir sorun yok. Kişiye özgü bir durum tabi. Cevabınız için teşekkürler. [:3][/QUOTE]
Ne demek değeri yok? Sorunuza verilen yanıta göstereceğiniz olumlu olumsuz her tepki önemlidir. Bir geri bildirimle biz de sizin anlayıp anlamadığınızı ya da neyi ne kadar anladığınızı öğrenmiş oluyoruz.
Bir geri bildirimde bulunma zahmetine katlanmayacaksanız sorularınızı yapay zekaya da sorabilirsiniz. Bir farkı olmaz. Daha iyi olur.
[QUOTE=TonyMcLegend]
Forumda yeni olduğum için beğeni veya teşekkürün bence çok bir değeri yok, alınca güzel ama almasamda bence bir sorun yok. Kişiye özgü bir durum tabi. Cevabınız için teşekkürler. [:3][/QUOTE]
Ne demek değeri yok? Sorunuza verilen yanıta göstereceğiniz olumlu olumsuz her tepki önemlidir. Bir geri bildirimle biz de sizin anlayıp anlamadığınızı ya da neyi ne kadar anladığınızı öğrenmiş oluyoruz.
Bir geri bildirimde bulunma zahmetine katlanmayacaksanız sorularınızı yapay zekaya da sorabilirsiniz. Bir farkı olmaz. Daha iyi olur.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Barış bey, forumda yeni sayılırsınız. Burda bir adet vardır, yapılan yorumları beğenmiyor yada yeterince aydınlanmış değilseniz cevap yazarsınız. Aksi durumda nezaketen teşekkür yada beğeni butonlarıyla duygularınızı ifade edersiniz. Siz hiçbirini yapmıyorsunuz. Sanki buradaki insanlar sorularınızı cevaplamaya memurmuş gibi davranıyorsunuz. daha önce 2 sorunuza yararlı olabilecek yanıtlar verdim. Görmezden geldiniz. Bu, üçüncü oluyor. Bu davranışınızı doğru bulmuyorum. Bundan sonra ben kendi adıma hiçbir sorunuzu cevaplamayacağım. Bu tavrınızla bundan sonra sorularınızı cevaplayacak pek fazla insan da bulamazsınız.
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Barış bey, forumda yeni sayılırsınız. Burda bir adet vardır, yapılan yorumları beğenmiyor yada yeterince aydınlanmış değilseniz cevap yazarsınız. Aksi durumda nezaketen teşekkür yada beğeni butonlarıyla duygularınızı ifade edersiniz. Siz hiçbirini yapmıyorsunuz. Sanki buradaki insanlar sorularınızı cevaplamaya memurmuş gibi davranıyorsunuz. daha önce 2 sorunuza yararlı olabilecek yanıtlar verdim. Görmezden geldiniz. Bu, üçüncü oluyor. Bu davranışınızı doğru bulmuyorum. Bundan sonra ben kendi adıma hiçbir sorunuzu cevaplamayacağım. Bu tavrınızla bundan sonra sorularınızı cevaplayacak pek fazla insan da bulamazsınız.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Merhaba, bence de filtre sisteminizin su girişine bağlarsanız daha iyi sonuç alırsınız. Zaten standart sistemlerde de bu şekilde uygulanıyor. Böylece su biyolojik filtrenize girmeden önce her türlü mikroorganizmadan arındırılarak dezenfekte edilmiş olacaktır.
Burada uygulayacağınız ampulün sağlayacağı dozu araştırmanız lazım. Atıyorum, diyelim ki 12w gücünde bir filtreyle %99 oranında dezenfeksiyon sağlanıyorsa 24w ile %99.9 sağlanabilir. Hedeflenen de bu olmalıdır.
Aynı zamanda verimlilik uv'den geçen suyun akım hızıyla ters orantılıdır. Yani su yavaş geçmelidir. Aksi halde sonuç alamazsınız. Yani bağlayacağınız sistemin debisi hacminizin 5 katından fazla olmamalıdır bana kalırsa. Bu zaten biyolojik filtreler için standart bir üst sınır. Şu an için 300 l ye 1200l/s uygun görünüyor.
Ek olarak ışığın akvaryumdaki canlılarla hiçbir şekilde doğrudan teması olmaması, kapalı sistem olması gerekiyor. Bu şekilde sorun olmaz.[EDIT]GhostKoi,2026-05-13 18:40:50[/EDIT]
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Merhaba, bence de filtre sisteminizin su girişine bağlarsanız daha iyi sonuç alırsınız. Zaten standart sistemlerde de bu şekilde uygulanıyor. Böylece su biyolojik filtrenize girmeden önce her türlü mikroorganizmadan arındırılarak dezenfekte edilmiş olacaktır.
Burada uygulayacağınız ampulün sağlayacağı dozu araştırmanız lazım. Atıyorum, diyelim ki 12w gücünde bir filtreyle %99 oranında dezenfeksiyon sağlanıyorsa 24w ile %99.9 sağlanabilir. Hedeflenen de bu olmalıdır.
Aynı zamanda verimlilik uv'den geçen suyun akım hızıyla ters orantılıdır. Yani su yavaş geçmelidir. Aksi halde sonuç alamazsınız. Yani bağlayacağınız sistemin debisi hacminizin 5 katından fazla olmamalıdır bana kalırsa. Bu zaten biyolojik filtreler için standart bir üst sınır. Şu an için 300 l ye 1200l/s uygun görünüyor.
Ek olarak ışığın akvaryumdaki canlılarla hiçbir şekilde doğrudan teması olmaması, kapalı sistem olması gerekiyor. Bu şekilde sorun olmaz.[EDIT]GhostKoi,2026-05-13 18:40:50[/EDIT]
Corylerin Gelişimi
[QUOTE=BerkBey]. Komando cory olarak bilinen Hoplisoma paleatum türünün albino bireyleri kendileri.
[/QUOTE]
Bu kesin bilgiyse eğer, neden ansiklopedide albino corry için ayrı başlık açılmadığı ve hiç değinilmediği muammasına açıklık getiriyor.
Ben hala corryler arasındaki davranış farklarına ve bunun türsel mi yoksa bireysel ya da grupsal mı olduğuna karar vermeye çalışıyorum.
Şöyle ki, bol bitkili ve saklanma yerleri olan tankımda 2 yıla yakın zamandır Corydoras aeneus-Bronz corry bakıyorum. Sayıları 6 idi ve zamanla kayıplarla 3'e düştü. Bunlar başından beri son derece ürkek davranıyorlar, yemleme dışında kendilerini göstermiyorlar, hatta yakından incelemek mümkün değil. Fakat yumurta falan da yapıştırdılar. Sayının azalması dolayısıyla 5 tane albino corry ekledim. Bunlar ise bambaşka davranıyorlar. Her seviyede dolaşıyorlar, kaçmıyorlar ve son derece sosyal görünüyorlar. Bu eklemeden sonra bronzlar ürkekliklerini biraz atmış olsalar da çok büyük bir değişiklik göremedim. Bu farka anlam veremiyorum açıkçası. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125030/100520261103561.jpg[/IMG][EDIT]GhostKoi,2026-05-10 11:04:02[/EDIT]
[QUOTE=BerkBey]. Komando cory olarak bilinen Hoplisoma paleatum türünün albino bireyleri kendileri.
[/QUOTE]
Bu kesin bilgiyse eğer, neden ansiklopedide albino corry için ayrı başlık açılmadığı ve hiç değinilmediği muammasına açıklık getiriyor.
Ben hala corryler arasındaki davranış farklarına ve bunun türsel mi yoksa bireysel ya da grupsal mı olduğuna karar vermeye çalışıyorum.
Şöyle ki, bol bitkili ve saklanma yerleri olan tankımda 2 yıla yakın zamandır Corydoras aeneus-Bronz corry bakıyorum. Sayıları 6 idi ve zamanla kayıplarla 3'e düştü. Bunlar başından beri son derece ürkek davranıyorlar, yemleme dışında kendilerini göstermiyorlar, hatta yakından incelemek mümkün değil. Fakat yumurta falan da yapıştırdılar. Sayının azalması dolayısıyla 5 tane albino corry ekledim. Bunlar ise bambaşka davranıyorlar. Her seviyede dolaşıyorlar, kaçmıyorlar ve son derece sosyal görünüyorlar. Bu eklemeden sonra bronzlar ürkekliklerini biraz atmış olsalar da çok büyük bir değişiklik göremedim. Bu farka anlam veremiyorum açıkçası. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125030/100520261103561.jpg[/IMG][EDIT]GhostKoi,2026-05-10 11:04:02[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Su Yosunu Cyber_Scout, 12:02
Yosun - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
ilterisdoğukan,
zen666,
forthehordex,
sacityld,
aquaticathearmi,
a.gumrah,
Kınayu,
Ruchansuzen,
sina cen,
ErayDemirel,
ALTEMUR,
ciways,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
Hidro Dinamik,
Fatihsm,
EKAR,
0rnn,
Joec,
Hoppala,
Ozzgur,
sirhill,
osmandbnl,
SinanBulut,
Leo,
DigitalPen,
ezzalisi,
Shortbuff,
yeekim,
altuntasseref,
Jeveux,
scorpion26,
fikret43,
ssener,
Tortuga7,
√olkaπ,
Mithrandirr,
gyunda,
Redko,
zafer3885,
Oğul Hüseyin,
umitlee,
Omer1881,
tuncaysargin,
ternapi,
efkango,
ahmetfiratozkaya,
betta.ist,
syerli,
ThanatoZek,
erdalakçay,
kocoglu,
zolotoe_vvMa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
