ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tozdogru
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Temmuz 2010 16:07
Son Ziyaret:
Dün 19:58
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tanju ÖZDOĞRU
Doğum Tarihi:
28 Kasım 1968
Yaş:
57
İl:
Izmir
Meslek:
Emekli Öğretim Görevlisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tanju ÖZDOĞRU
SON 10 MESAJI
Yeni Bir Betta Serüveni İle Tekrar Karşınızdayım
Hobiye gönül vermiş pek çok insanın hayalini kurduğu şeyleri gerçekleştirmenin adımlarını atmışsınız. Zorlu, heyecanlı ama çok da güzel bir yolculuğa başlamışsınız. Başarılar diliyorum.
Hobiye gönül vermiş pek çok insanın hayalini kurduğu şeyleri gerçekleştirmenin adımlarını atmışsınız. Zorlu, heyecanlı ama çok da güzel bir yolculuğa başlamışsınız. Başarılar diliyorum.
Betta Bakmak
Sevgili Karides999, insanın hayallerinin olması ve bunların peşinden koşması muhteşem bir duygu. Profilindeki yaş doğruysa bu hayallerin peşinden gitmek, gidebilmek çok daha güzel. Ben de senin yaşlarında bu hobiye başladım ama benim zamanımda internet yoktu (senin için anlaması zor bir durum ve muhtemelen dinazorların yaşadığı dönem diye düşünüyorsundur :)) ) ve bulabildiğim Türkçe ve İngilizce ne kadar kitap varsa okumaya çalışırdım. İlk betta denemem 17 yaşındayken oldu ve 2. çiftte başarılı oldum. 1 hafta içinde neredeyse tüm yavrular öldü. Daha sonrada diğerleri. Ancak 10 yavruyu büyütebildim. Bir daha betta yumurtlatmadım. Hergün onlarca ölü yavruyu toplayıp atmak çok acı bir deneyim. Bu forumda, bu konuda tecrübesi olan insanlar, sen de aynı deneyimi yaşama diye tavsiyelerde bulunuyor ve bulunacak. Her ne kadar küçücük olsalar da onlar da birer canlı. Lütfen bunu hiç unutma. Bugüne kadar onlarca farklı türden binlerce yavru almışımdır ama betta sanıldığı gibi kolay yetiştirilecek bir tür değil. Diğer arkadaşların söylemiş olduğu alt yapıyı hazırlamadan, balıklara form tutturup yeterli bilgi edinmeden sakın bu işe girişme. Bu hobiyi uzun bir yolculuk olarak düşün. Eğer gerçekten betta üretmeyi istiyorsan bunu yapabilirsin ama şu an bunun için hazır olduğunu düşünmüyorum. Diğer arkadaşların söylediklerine bir şey daha eklemek gerekiyor. ZAMAN! Günde 4 5 kez vereceğin yemleri hazırlaman bile çok zaman alacak. Sabırla bekleyip kendini geliştirip hayallerini gerçekleştirdiğin bir hayat diliyorum.
Sevgili Karides999, insanın hayallerinin olması ve bunların peşinden koşması muhteşem bir duygu. Profilindeki yaş doğruysa bu hayallerin peşinden gitmek, gidebilmek çok daha güzel. Ben de senin yaşlarında bu hobiye başladım ama benim zamanımda internet yoktu (senin için anlaması zor bir durum ve muhtemelen dinazorların yaşadığı dönem diye düşünüyorsundur :)) ) ve bulabildiğim Türkçe ve İngilizce ne kadar kitap varsa okumaya çalışırdım. İlk betta denemem 17 yaşındayken oldu ve 2. çiftte başarılı oldum. 1 hafta içinde neredeyse tüm yavrular öldü. Daha sonrada diğerleri. Ancak 10 yavruyu büyütebildim. Bir daha betta yumurtlatmadım. Hergün onlarca ölü yavruyu toplayıp atmak çok acı bir deneyim. Bu forumda, bu konuda tecrübesi olan insanlar, sen de aynı deneyimi yaşama diye tavsiyelerde bulunuyor ve bulunacak. Her ne kadar küçücük olsalar da onlar da birer canlı. Lütfen bunu hiç unutma. Bugüne kadar onlarca farklı türden binlerce yavru almışımdır ama betta sanıldığı gibi kolay yetiştirilecek bir tür değil. Diğer arkadaşların söylemiş olduğu alt yapıyı hazırlamadan, balıklara form tutturup yeterli bilgi edinmeden sakın bu işe girişme. Bu hobiyi uzun bir yolculuk olarak düşün. Eğer gerçekten betta üretmeyi istiyorsan bunu yapabilirsin ama şu an bunun için hazır olduğunu düşünmüyorum. Diğer arkadaşların söylediklerine bir şey daha eklemek gerekiyor. ZAMAN! Günde 4 5 kez vereceğin yemleri hazırlaman bile çok zaman alacak. Sabırla bekleyip kendini geliştirip hayallerini gerçekleştirdiğin bir hayat diliyorum.
Betam Hasta Mı? Karantinaya Aldım Ne Yapmalıyım?
Aynı şey benim de başıma geldi ve ne zaman akvaryumdaki siyah kumdan kurtuldum o zaman hastalıktan da kurtuldum. Bettalarımı karantina akvaryumunda iyileştirip tuzlu kaynar suda temizlediğim siyah kumla sıfırdan kurduğum (bitkileri bile atıp yeniden aldım) akvaryuma ne zaman koysam tekrar aynı hastalığa yakalandılar. Sonradan midye kırığı ile kurduğum akvaryumda 3 aydır sapasağlam yaşıyorlar. Sera costapur ile tedavi sonrası o kumlardan kurtulup başka bir kum kullanarak akvaryumu yeniden kurmanızı tavsiye ederim. Tedavi sonrası kullandığım catappa yaprağının da iyileşmeyi hızlandırdığını düşünüyorum. Catappa yaprağı koymadığım akvaryumdaki balık daha geç düzeldi. İyi hobiler.
Not: Bu arada zebranın betta için iyi bir tank arkadaşı olduğunu düşünmüyorum. [EDIT]tozdogru,2021-07-23 23:20:04[/EDIT]
Aynı şey benim de başıma geldi ve ne zaman akvaryumdaki siyah kumdan kurtuldum o zaman hastalıktan da kurtuldum. Bettalarımı karantina akvaryumunda iyileştirip tuzlu kaynar suda temizlediğim siyah kumla sıfırdan kurduğum (bitkileri bile atıp yeniden aldım) akvaryuma ne zaman koysam tekrar aynı hastalığa yakalandılar. Sonradan midye kırığı ile kurduğum akvaryumda 3 aydır sapasağlam yaşıyorlar. Sera costapur ile tedavi sonrası o kumlardan kurtulup başka bir kum kullanarak akvaryumu yeniden kurmanızı tavsiye ederim. Tedavi sonrası kullandığım catappa yaprağının da iyileşmeyi hızlandırdığını düşünüyorum. Catappa yaprağı koymadığım akvaryumdaki balık daha geç düzeldi. İyi hobiler.
Not: Bu arada zebranın betta için iyi bir tank arkadaşı olduğunu düşünmüyorum. [EDIT]tozdogru,2021-07-23 23:20:04[/EDIT]
Vatoz İle Pleco Arasındaki Fark Nedir
Niye AvrO da Avru değil?
Niye AvrO da Avru değil?
Vatoz İle Pleco Arasındaki Fark Nedir
Vaay! Yılların akvaryum platformu dilbilim platformuna dönmüş. İşin ilginci bir dilbilimci olarak ben bile bu kadar kesin yargılarda bulunmaktan çekinirken pek çok insan dilbilim kürsüsü sahibiymiş gibi yorumlar yapmış. İşin doğrusu dillerin dağarcığına kelimelerin girmesinin pek çok farklı yolu vardır. Kimisi olduğu gibi alınır, kimisi değiştirilerek alınır kimisi de tamamen sıfırdan türetilir gibi. İşin bir de toplum tarafından kabulü vardır. Bu kimi zaman resmi makamlar tarafından kullanılması ile de hızlandırılabilmekte veya yönlendirilebilmektedir. Konu derin bir konudur ve bilim insanları bile her noktada hemfikir değildir. Dolayısıyla burada kavgası edilecek bir konu da değildir.
Not: Bu arada Euro kötü bir örnek ithamlar da saçma olmuş. Alamancının teki Avro demiş İngilizceci de Yuro demiş. Bizde de kim hangisine yakınsa onu seçmiş. Yuro diyenler İngiliz özentisi Avro diyenler de Alman özentisi değil yani. Sonuçta Avro da Türkçe değil. Herkese sevgiler ve selamlar. Balıklara, bitkilere kısaca tüm canlılara iyi davranın...
Vaay! Yılların akvaryum platformu dilbilim platformuna dönmüş. İşin ilginci bir dilbilimci olarak ben bile bu kadar kesin yargılarda bulunmaktan çekinirken pek çok insan dilbilim kürsüsü sahibiymiş gibi yorumlar yapmış. İşin doğrusu dillerin dağarcığına kelimelerin girmesinin pek çok farklı yolu vardır. Kimisi olduğu gibi alınır, kimisi değiştirilerek alınır kimisi de tamamen sıfırdan türetilir gibi. İşin bir de toplum tarafından kabulü vardır. Bu kimi zaman resmi makamlar tarafından kullanılması ile de hızlandırılabilmekte veya yönlendirilebilmektedir. Konu derin bir konudur ve bilim insanları bile her noktada hemfikir değildir. Dolayısıyla burada kavgası edilecek bir konu da değildir.
Not: Bu arada Euro kötü bir örnek ithamlar da saçma olmuş. Alamancının teki Avro demiş İngilizceci de Yuro demiş. Bizde de kim hangisine yakınsa onu seçmiş. Yuro diyenler İngiliz özentisi Avro diyenler de Alman özentisi değil yani. Sonuçta Avro da Türkçe değil. Herkese sevgiler ve selamlar. Balıklara, bitkilere kısaca tüm canlılara iyi davranın...
Irıs Kelebek - Betta Tank -
Bazen yanlışlara, kötülere fazla odaklanıp doğruları ve güzellikleri göz ardı edebiliyoruz. Sözler bazen olması gerekenden daha ağır olabiliyor ama eminim yapılan eleştiriler beslediğimiz canların daha güzel daha iyi olmaları için yapılıyor. Öncelikle bence gayet güzel bir kurulum yapmışsınız tebrik ederim. Eksikler var mı? Kesinlikle var. Ben Antalya'da kaloriferli bir dairede yaşıyorum ve ısıtıcı çalıştırmıyorum. Ama bu akvaryumumda ısıtıcı yok demek değil. Şu an melek akvaryumum 26 derece. Yeni kurmayı planladığım akvaryum için ise 28 dereceyle balıkları alıştırmak istediğim için ısıtıcıyı bir hafta kadar çalıştıracağım ama. Size de önerim bettanın daha sıcak suları sevmesi nedeniyle ısıtıcı kullanmanız. Resimde sol arka tarafta görünen bitkileri biraz daha öne çekip arkalarına da küçük bir pipo filitre koyabilirseniz bence hem balığınız hem de sizin için gayet güzel olur. Siz de olumsuzluklara değil güzelliklere odaklanın ve biraz daha gayretle hobinin zevkini çıkarın. Dediğim gibi bence gayet şık bir kurulum olmuş. Sadece biraz geliştirilmeye ihtiyacı var. Sağlıklı günler ve keyifli hobiler diliyorum.
Bazen yanlışlara, kötülere fazla odaklanıp doğruları ve güzellikleri göz ardı edebiliyoruz. Sözler bazen olması gerekenden daha ağır olabiliyor ama eminim yapılan eleştiriler beslediğimiz canların daha güzel daha iyi olmaları için yapılıyor. Öncelikle bence gayet güzel bir kurulum yapmışsınız tebrik ederim. Eksikler var mı? Kesinlikle var. Ben Antalya'da kaloriferli bir dairede yaşıyorum ve ısıtıcı çalıştırmıyorum. Ama bu akvaryumumda ısıtıcı yok demek değil. Şu an melek akvaryumum 26 derece. Yeni kurmayı planladığım akvaryum için ise 28 dereceyle balıkları alıştırmak istediğim için ısıtıcıyı bir hafta kadar çalıştıracağım ama. Size de önerim bettanın daha sıcak suları sevmesi nedeniyle ısıtıcı kullanmanız. Resimde sol arka tarafta görünen bitkileri biraz daha öne çekip arkalarına da küçük bir pipo filitre koyabilirseniz bence hem balığınız hem de sizin için gayet güzel olur. Siz de olumsuzluklara değil güzelliklere odaklanın ve biraz daha gayretle hobinin zevkini çıkarın. Dediğim gibi bence gayet şık bir kurulum olmuş. Sadece biraz geliştirilmeye ihtiyacı var. Sağlıklı günler ve keyifli hobiler diliyorum.
Sezaryen Yapmalı Mıyım?
Merhaba, öncelikle 5 dakika kadar haşlanmış ve akvaryum suyu sıcaklığına gelmiş ıspanak verebilirseniz iyi olur (balık kabız gibi görünüyor) bu karın bölgesini rahatlatacaktır ve suyun ısısını yavaş yavaş arttırırsanız bu da balıklarınızın daha kısa aralıklarla daha rahat doğurmasını sağlayacaktır. Isıyı arttırdığınızda ısınan suda oksijenin azalacağını hesap ederek havalandırmayı da arttırmayı unutmayın. Sezeryansız mutlu balıklar dilerim.
Merhaba, öncelikle 5 dakika kadar haşlanmış ve akvaryum suyu sıcaklığına gelmiş ıspanak verebilirseniz iyi olur (balık kabız gibi görünüyor) bu karın bölgesini rahatlatacaktır ve suyun ısısını yavaş yavaş arttırırsanız bu da balıklarınızın daha kısa aralıklarla daha rahat doğurmasını sağlayacaktır. Isıyı arttırdığınızda ısınan suda oksijenin azalacağını hesap ederek havalandırmayı da arttırmayı unutmayın. Sezeryansız mutlu balıklar dilerim.
80/50/50 Oranda Goldfish Kurulum/üretim
Merhaba, Japonu üretmek işin en kolay kısmı. Hassas balıklar yetiştirmiş biri olduğunuza göre su ısısının. yemin, aydınlatmanın balıklar için önemini biliyorsunuzdur. Yani balıklara form tutturur ve yumurtlatırsınız. Ancak keratalar cidden çok yumurta döküyorlar ve sık sık boylama yapmadığınızda büyümüyorlar. Tarih öncesi çağlara denk gelse de :)) üniversite yıllarımda evde bu işi yapmıştım. Önce ağabeyimin odası büyük olduğu için onun odasına geçmiş, sonra hole, salona akvaryumlar kurmuştum. Sonunda rahmetli annem ya ben ya akvaryumlar deyince Japonları bırakmıştım. Yani evin her yerini işgal etmenize ses çıkartacak birileri varsa üretim düşünmeyin bence. Öyle 50 60 yavruyla gelmiyorlar sevimli canavarlar. Masrafından bahsetmiyorum bile.
Merhaba, Japonu üretmek işin en kolay kısmı. Hassas balıklar yetiştirmiş biri olduğunuza göre su ısısının. yemin, aydınlatmanın balıklar için önemini biliyorsunuzdur. Yani balıklara form tutturur ve yumurtlatırsınız. Ancak keratalar cidden çok yumurta döküyorlar ve sık sık boylama yapmadığınızda büyümüyorlar. Tarih öncesi çağlara denk gelse de :)) üniversite yıllarımda evde bu işi yapmıştım. Önce ağabeyimin odası büyük olduğu için onun odasına geçmiş, sonra hole, salona akvaryumlar kurmuştum. Sonunda rahmetli annem ya ben ya akvaryumlar deyince Japonları bırakmıştım. Yani evin her yerini işgal etmenize ses çıkartacak birileri varsa üretim düşünmeyin bence. Öyle 50 60 yavruyla gelmiyorlar sevimli canavarlar. Masrafından bahsetmiyorum bile.
Bitkili Melek Tankı
Konuyu görünce yine melek aşkı uyandı tam da akvaryumu yeniden kurayım derken. ;)Akvaryuma ne koysam ürüyordu (doğal olarak eve yeni yavru akvaryumları kuruyordum ve sonunda eşim isyan etmişti), üremesin diye 160x50x50 akvaryuma 100 adet yavru melek almıştım. Büyüdükçe eşe dosta dağıtıp en sonunda 15 balık bırakmıştım. E onlar da doğaya karşı gelmediler ve yavrular küçük akvaryuma sığmayınca tüm balıkları verip kendi yavrularımı büyüttüm. En son 15 tane yetişkinle sağlık nedenlerim dolayısıyla jübile yaptım. Şimdi 200ltlik bir tane daha kuracağım. Nostalji yapıp eski Melek akvaryumumun fotoğrafını da buldum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95401/301120201439391.jpg[/IMG]
Konuyu görünce yine melek aşkı uyandı tam da akvaryumu yeniden kurayım derken. ;)Akvaryuma ne koysam ürüyordu (doğal olarak eve yeni yavru akvaryumları kuruyordum ve sonunda eşim isyan etmişti), üremesin diye 160x50x50 akvaryuma 100 adet yavru melek almıştım. Büyüdükçe eşe dosta dağıtıp en sonunda 15 balık bırakmıştım. E onlar da doğaya karşı gelmediler ve yavrular küçük akvaryuma sığmayınca tüm balıkları verip kendi yavrularımı büyüttüm. En son 15 tane yetişkinle sağlık nedenlerim dolayısıyla jübile yaptım. Şimdi 200ltlik bir tane daha kuracağım. Nostalji yapıp eski Melek akvaryumumun fotoğrafını da buldum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95401/301120201439391.jpg[/IMG]
Co2 Üretiminde Yeni Yöntem
İlginç bir çalışma olmuş. Mümkün olursa resimleyebilirseniz ve 1 ay sonunda tekrar bilgi verebilirseniz sanırım biz meraklıları daha mutlu edeceksiniz. İyi akşmlar.
İlginç bir çalışma olmuş. Mümkün olursa resimleyebilirseniz ve 1 ay sonunda tekrar bilgi verebilirseniz sanırım biz meraklıları daha mutlu edeceksiniz. İyi akşmlar.
SON MESAJLAR
- Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
erkanmazici,
sina cen,
Laetacara,
Urar,
Hidro Dinamik,
sedatkaryurek,
altanilker,
Jotunheim,
Savas37,
MDForensic,
TheDS,
Ozzgur,
mrah,
benji,
yeekim,
reano,
aktugsedat,
Formicasmind,
EKAR,
bilginstein,
Balikcidede,
murat efe,
dream07,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
fetocan,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
HalilSefaa,
miracemir,
egecinar,
1xbet app_xska,
kdrustun,
osmandbnl,
Alikadir,
Sufisu,
mirac06,
byzikzak,
riderfish,
İbrahim dur,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Savvah,
burak1996,
TolgaÜNAL,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Alpbaba,
capitano,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
