ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Garraro
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Nisan 2010 22:07
Son Ziyaret:
23 Haziran 2019 14:19
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan SENTURK
Doğum Tarihi:
15 Ocak 1979
Yaş:
47
İl:
Ankara
Meslek:
Bil. Müh.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan SENTURK - by Gãrrãrõ ®
SON 10 MESAJI
Goko's Reefs / İki Resif Güncel Foto S.12-14
[QUOTE=gokberkgonenc]
Merhaba, güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Konuyu gelen bildirimlerden de anladığım kadarıyla baştan sona takip etmişsiniz bunun için de ayrıca teşekkür ederim. Evet önceden nature ocean marka canlı kum kullanmış çok ince taneli olmasıs sebebiyle akvaryum eve taşınırken 3-5mm mercan kırığı kum ile değiştirmiştim. Sonuç olarak 6 aya yakın oldu sanırım mercan kırığı kullanalı, hiç bir dezavantajını görmedim. Akvaryumun doğal döngüsü sebebiyle zamanla kızıllaşmalar, kararmalar ve morlaşmalar tabiiki oldu. Ama bu doğal bir görüntü veriyor bana göre. Nitrat sorunum da hiç olmadı, aöa bana göre kullanılabilecek kum kalınlığı maksimum bu olmalı. Bu yüzden ben ofiste kurduğum yeni akvaryuma 1-2mm mercan kırığı kullandım. Görsel olarak sanırım daha güzel durdu. Bir daha kuracak olsam 1-2mm mercan kırığı kullanırım diye düşünüyorum.
Bu arada ekstrem akvaryumda çok uygun fiyatlı güzel bir kum daha bulunmakta. 25kg fiyatı 96 lira olan Aqua-Techniek marka Juraperle (Kalsiyum karbonatlı bir kumdur.) kumunu da tavsiye ederim. Tek dezavantajı 25kg lık olması sanırım. Ama yine de değerlendirin çünkü mercan kırığından daha ekonomik.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bilgilendirme için. herkese (bilinçli tüketicilere) fayda sağlayacağını düşünüyorum. bende yorumların ve paylaşımların çoğunu harmanladığım da 1-2mm 8-10kg ve 3-5mm 8-10kg karışım yapacaktım. 3-5mm nin hantallık dez avantajını gidermek için. demek ki ekstremden, bunu yormadan ve fiyat/performans teknolojisiyle alabileceğiz. iyi ki varsınız üstat Görkberk [:3]
[QUOTE=gokberkgonenc]
Merhaba, güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Konuyu gelen bildirimlerden de anladığım kadarıyla baştan sona takip etmişsiniz bunun için de ayrıca teşekkür ederim. Evet önceden nature ocean marka canlı kum kullanmış çok ince taneli olmasıs sebebiyle akvaryum eve taşınırken 3-5mm mercan kırığı kum ile değiştirmiştim. Sonuç olarak 6 aya yakın oldu sanırım mercan kırığı kullanalı, hiç bir dezavantajını görmedim. Akvaryumun doğal döngüsü sebebiyle zamanla kızıllaşmalar, kararmalar ve morlaşmalar tabiiki oldu. Ama bu doğal bir görüntü veriyor bana göre. Nitrat sorunum da hiç olmadı, aöa bana göre kullanılabilecek kum kalınlığı maksimum bu olmalı. Bu yüzden ben ofiste kurduğum yeni akvaryuma 1-2mm mercan kırığı kullandım. Görsel olarak sanırım daha güzel durdu. Bir daha kuracak olsam 1-2mm mercan kırığı kullanırım diye düşünüyorum.
Bu arada ekstrem akvaryumda çok uygun fiyatlı güzel bir kum daha bulunmakta. 25kg fiyatı 96 lira olan Aqua-Techniek marka Juraperle (Kalsiyum karbonatlı bir kumdur.) kumunu da tavsiye ederim. Tek dezavantajı 25kg lık olması sanırım. Ama yine de değerlendirin çünkü mercan kırığından daha ekonomik.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bilgilendirme için. herkese (bilinçli tüketicilere) fayda sağlayacağını düşünüyorum. bende yorumların ve paylaşımların çoğunu harmanladığım da 1-2mm 8-10kg ve 3-5mm 8-10kg karışım yapacaktım. 3-5mm nin hantallık dez avantajını gidermek için. demek ki ekstremden, bunu yormadan ve fiyat/performans teknolojisiyle alabileceğiz. iyi ki varsınız üstat Görkberk [:3]
Goko's Reefs / İki Resif Güncel Foto S.12-14
[QUOTE=IESER]
Merhabalar size bende öneride bulunayım ben şuan 3-5 mm mercan kumu kullanıyorum canlı yatağı bakımından çok faydasını gördüm akıntıda fazla uçuşmaz bu da bir artı onundışında bazı mercanlar kolay tutunuyor bana kalırsa tek eksisi kuma girmek isteyen canlılar kolay giremiyor ben memnunum açıkçası[;)][/QUOTE]
O zaman mercan kırığını alıyoruz ve kaya konusunda da araştırmayı bitirip tedarik sağlanınca kıyır kıyır diatom sürecine başlayabiliriz inşallah.
teşekkür ederim [;)]
[QUOTE=IESER]
Merhabalar size bende öneride bulunayım ben şuan 3-5 mm mercan kumu kullanıyorum canlı yatağı bakımından çok faydasını gördüm akıntıda fazla uçuşmaz bu da bir artı onundışında bazı mercanlar kolay tutunuyor bana kalırsa tek eksisi kuma girmek isteyen canlılar kolay giremiyor ben memnunum açıkçası[;)][/QUOTE]
O zaman mercan kırığını alıyoruz ve kaya konusunda da araştırmayı bitirip tedarik sağlanınca kıyır kıyır diatom sürecine başlayabiliriz inşallah.
teşekkür ederim [;)]
Goko's Reefs / İki Resif Güncel Foto S.12-14
Yeni tank için ne kumu tercih edeceksiniz? evde ki tankta aragonit vardı sanırım, onun yerine 3-5mm mercan kırığı koydunuz. bu ofise kurduğunuz tanka hangi kum gelecek acaba. ben de tüm aşamaları heycanla okudum ve bu tuzlu işine girmek için adımlarımı attım. ama kum ve kaya olayını çözüp diatom sürecini beklemek istiyorum.
Bu arada sabırlı, faydalı ve emek dolu paylaşımlarınız için teşekkür ederim üstad Gökberk [:3][:nazar:]
Yeni tank için ne kumu tercih edeceksiniz? evde ki tankta aragonit vardı sanırım, onun yerine 3-5mm mercan kırığı koydunuz. bu ofise kurduğunuz tanka hangi kum gelecek acaba. ben de tüm aşamaları heycanla okudum ve bu tuzlu işine girmek için adımlarımı attım. ama kum ve kaya olayını çözüp diatom sürecini beklemek istiyorum.
Bu arada sabırlı, faydalı ve emek dolu paylaşımlarınız için teşekkür ederim üstad Gökberk [:3][:nazar:]
Boyu Tl 550 Kurulumu Başlangıç
[QUOTE=burakoztirpan]
Tekrar selam, epey bi kurcaladım; hava hortumuna su doluyor sanırım yeterince hava çekemediği için bundan dolayı taşma yapıyor galiba. hortuma suyu itecek kadar kendim hava üflediğimde herşey normal olarak çalışıyor. Akvaryuma uygun bir ps alıcam.[/QUOTE]
merhabalar, sisteminizde hava motoru göremedim. ben de yeni aldım ve yavaş yavaş kuruluma başlayacağım için herkesin yorumlarını okuyorum. acaba hava motoru olarak PS nin hava akış kanalından mı bahsediyorsunuz ve sorunu çözdünüz mü bu arada? [:geek:]
[QUOTE=burakoztirpan]
Tekrar selam, epey bi kurcaladım; hava hortumuna su doluyor sanırım yeterince hava çekemediği için bundan dolayı taşma yapıyor galiba. hortuma suyu itecek kadar kendim hava üflediğimde herşey normal olarak çalışıyor. Akvaryuma uygun bir ps alıcam.[/QUOTE]
merhabalar, sisteminizde hava motoru göremedim. ben de yeni aldım ve yavaş yavaş kuruluma başlayacağım için herkesin yorumlarını okuyorum. acaba hava motoru olarak PS nin hava akış kanalından mı bahsediyorsunuz ve sorunu çözdünüz mü bu arada? [:geek:]
ÜRETTİĞİMİZ BAZI TÜRLERİN RESİMLERİ
Gittim gördüm alışveriş yaptım, ilgi alaka güzel ama balıklarla daha fazla ilgileniyorlar, bu da bizim için daha iyi :) chilumbalardan 1-2 set aldım. güzelce yolluk hazırladılar. O2 falan bastılar içine. problemsiz şekilde ankaraya getirdim. gerçekten balıklar çok sağlıklılar. üretimdeki balıkların hepsi türlerininin iyi örneklerinden.
Gittim gördüm alışveriş yaptım, ilgi alaka güzel ama balıklarla daha fazla ilgileniyorlar, bu da bizim için daha iyi :) chilumbalardan 1-2 set aldım. güzelce yolluk hazırladılar. O2 falan bastılar içine. problemsiz şekilde ankaraya getirdim. gerçekten balıklar çok sağlıklılar. üretimdeki balıkların hepsi türlerininin iyi örneklerinden.
Hayırlı işler, sağlıklı balıklar diliyorum.
"9 EKİM TRGM ANKARA BULUŞMASI"
[QUOTE=mtgokduman][QUOTE=Garraro]Dolan dolan girişi bulamadım. saat kaça kadardı bu etkinlik? resimli bi harita koysaydınız keşke.... [/QUOTE] Hakan aşkolsun o hengamenin içinde bir taraftan çay demle bir taraftan git simit al... Ulaşamamış olmanda kabahat bende çünkü sadece cevapsız aramalara bakınca terekeme nikli kardeşim aradı 3-4 kez sanıp onu aradım artık gelecek sefere telafi ederiz bunu. buda bize ders olur en az 2- 3 kişinin telefonlarını yazarsak birinden birine muhakkak ulaşılır,[/QUOTE]
[QUOTE=mtgokduman][QUOTE=Garraro]Dolan dolan girişi bulamadım. saat kaça kadardı bu etkinlik? resimli bi harita koysaydınız keşke.... [/QUOTE] Hakan aşkolsun o hengamenin içinde bir taraftan çay demle bir taraftan git simit al... Ulaşamamış olmanda kabahat bende çünkü sadece cevapsız aramalara bakınca terekeme nikli kardeşim aradı 3-4 kez sanıp onu aradım artık gelecek sefere telafi ederiz bunu. buda bize ders olur en az 2- 3 kişinin telefonlarını yazarsak birinden birine muhakkak ulaşılır,[/QUOTE]
0506 6127443 bu numarayı aramıştım. tabi kekleri pastaları görünce telefonlar unutuldu demi abi
evet önemli olan bi dahaki sefere yanıma organizasyonu düzenleyenlerden birini alırım. sakata gelmeyim 
evet önemli olan bi dahaki sefere yanıma organizasyonu düzenleyenlerden birini alırım. sakata gelmeyim 
"9 EKİM TRGM ANKARA BULUŞMASI"
[QUOTE=Nicolas] Süperdi mekan gerçekten Ankaranın ortasında saklı bir cennet
Teşekkürler Mehmet abi
tekrar görüşmek dileğiyle
Hakan bey keşke cep numaralarımızı alsaydınız forumda imzamızda yazılı fatih köprüsünün altındaydı giriş taksi duragının oradan girilip 30m içerde saga dönülüyordu
[/QUOTE]
[QUOTE=Nicolas] Süperdi mekan gerçekten Ankaranın ortasında saklı bir cennet
Teşekkürler Mehmet abi
tekrar görüşmek dileğiyle
Hakan bey keşke cep numaralarımızı alsaydınız forumda imzamızda yazılı fatih köprüsünün altındaydı giriş taksi duragının oradan girilip 30m içerde saga dönülüyordu
[/QUOTE]
cepten aradım ama cvp veren olmadı dediğim gibi. artık kısmetse bidahaki sefere dioruz
"9 EKİM TRGM ANKARA BULUŞMASI"
Aradım ama cvp veren olmadı. kısmet değilmiş demekki. teknolojinin son noktasındayız ama nedense adresin screen shot ını kullanmıyoruz...

Aradım ama cvp veren olmadı. kısmet değilmiş demekki. teknolojinin son noktasındayız ama nedense adresin screen shot ını kullanmıyoruz...

"9 EKİM TRGM ANKARA BULUŞMASI"
Dolan dolan girişi bulamadım. saat kaça kadardı bu etkinlik? resimli bi harita koysaydınız keşke....
Dolan dolan girişi bulamadım. saat kaça kadardı bu etkinlik? resimli bi harita koysaydınız keşke....
Cynotilapia Mbamba "Chilumba"
Merhaba arkadaşlar, bu türden 2 gün önce tam 6 adet aldım ama satan arkadaş beni üretimci sandığı yada daha dorusu üretimcilerden bu türü sakındığı için hep erkek sattı. amacım show akvaryumu ama, her cinsten en az 2-3 dişide ekliorumki, balıkların ekosistemini ve psikolojinlerini dengeleyim diye. inanırmısınız ankarada oturuyorum ve ist a bu balıkları almak için gittim. tabi 1-2 iş daha ekledimki boşa benzin yakmayım diye. neyse ki bu türden besleyenleri görünce rahatladım. çünkü 2-3 tane dişi almam gerekiyor. elimdeki 6 erkeğinde 3tanesini benim gibi fanatik hobiciye vericem.herkese sağlıklı balıklar...
Merhaba arkadaşlar, bu türden 2 gün önce tam 6 adet aldım ama satan arkadaş beni üretimci sandığı yada daha dorusu üretimcilerden bu türü sakındığı için hep erkek sattı. amacım show akvaryumu ama, her cinsten en az 2-3 dişide ekliorumki, balıkların ekosistemini ve psikolojinlerini dengeleyim diye. inanırmısınız ankarada oturuyorum ve ist a bu balıkları almak için gittim. tabi 1-2 iş daha ekledimki boşa benzin yakmayım diye. neyse ki bu türden besleyenleri görünce rahatladım. çünkü 2-3 tane dişi almam gerekiyor. elimdeki 6 erkeğinde 3tanesini benim gibi fanatik hobiciye vericem.herkese sağlıklı balıklar...
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
