ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
river24
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ocak 2009 13:02
Son Ziyaret:
03 Mart 2009 15:22
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan Akarsu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökhan Akarsu
SON 10 MESAJI
Astronot değil Kozmonot bunlar..

Arkadaşlar selam yeniden.. Napıyor bunlar? Doğumhane herhalde o köşe? ' kırmızı siyah dişiye sahip olmaya çalışıyor sürekli.. Başka birşey yok değil mi, tahmin ettiğimiz gibi mi?
Dereceyi yükseltmiştim bi aksaklık vardır belki diye 30-31 lere geitrdim birşey değişmedi. Yeni aldım bende. İkisini de takacaktım, ama 200lük eski ısıtıcım kırıldı ve çatladı. Yeni aldığım 300w lık var şimdi. Harıl harıl çalışıyor hala 25.5 te, su ısınamadı tam olarak.. Herhalde birkaç güne halledicek o işi.
Son sorum cehaletimi ve hazıra konma isteğimi mazur görün, araştırmadan direk size soruyorum. Bu balıklarda üreme nasıl? Baba adayları gelip dölleyecek mi yoksa yumurta çıktığı gibi etraftan dölleniyor mu hemen? Nedir durum? Yumurta görünce hemen ayırayım mı bir başka bidona falan?
river24 2009-02-27 15:21:07

Arkadaşlar selam yeniden.. Napıyor bunlar? Doğumhane herhalde o köşe? ' kırmızı siyah dişiye sahip olmaya çalışıyor sürekli.. Başka birşey yok değil mi, tahmin ettiğimiz gibi mi?
Dereceyi yükseltmiştim bi aksaklık vardır belki diye 30-31 lere geitrdim birşey değişmedi. Yeni aldım bende. İkisini de takacaktım, ama 200lük eski ısıtıcım kırıldı ve çatladı. Yeni aldığım 300w lık var şimdi. Harıl harıl çalışıyor hala 25.5 te, su ısınamadı tam olarak.. Herhalde birkaç güne halledicek o işi.
Son sorum cehaletimi ve hazıra konma isteğimi mazur görün, araştırmadan direk size soruyorum. Bu balıklarda üreme nasıl? Baba adayları gelip dölleyecek mi yoksa yumurta çıktığı gibi etraftan dölleniyor mu hemen? Nedir durum? Yumurta görünce hemen ayırayım mı bir başka bidona falan?
Astronot değil Kozmonot bunlar..
Fotonun sol tarafından daha ileri devam edyor akvaryum 1 e 1 gibi kare düşünün bir köşesi kesik, orasıda cephe yani beşgen.
100*100*50*50*70 gibi ölçüleri var. su derinliği de 55 cm 60 cm civarı.
Tüp olayınını çözemedim. Çok incelemek lazım. ve yeni bir ısıtıcı alıyorum. şimdilik bu kadar.
son olarak yüzgeçlerin ucunda beyazlama var. su soğukluğundan mıdır? yada darbe mi aldı acaba. diğerlerinde yok.
Fotonun sol tarafından daha ileri devam edyor akvaryum 1 e 1 gibi kare düşünün bir köşesi kesik, orasıda cephe yani beşgen.
100*100*50*50*70 gibi ölçüleri var. su derinliği de 55 cm 60 cm civarı.
Tüp olayınını çözemedim. Çok incelemek lazım. ve yeni bir ısıtıcı alıyorum. şimdilik bu kadar.
son olarak yüzgeçlerin ucunda beyazlama var. su soğukluğundan mıdır? yada darbe mi aldı acaba. diğerlerinde yok.
Astronot değil Kozmonot bunlar..
Isıtıcı hep aktif ama demekki gücü yetmiyor. Su ısıtıp 28 dereceye çıkarttım ekleye ekleye dışardan. Ama ertesi gün yine 24,50 ye düştü. Akşama kadar 25 e çıktı daha da ısınmıyor. Yeni bir ısıtıcı şart galiba.
Bİrde tüp nedir, tüp çıkarmaktan bahsedliyor.
Isıtıcı hep aktif ama demekki gücü yetmiyor. Su ısıtıp 28 dereceye çıkarttım ekleye ekleye dışardan. Ama ertesi gün yine 24,50 ye düştü. Akşama kadar 25 e çıktı daha da ısınmıyor. Yeni bir ısıtıcı şart galiba.
Bİrde tüp nedir, tüp çıkarmaktan bahsedliyor.
astronot hakkında herşey
Tüpçük nedir? Bizimkiler bazen çok babacan dışkılıyor..
Tüpçük nedir? Bizimkiler bazen çok babacan dışkılıyor..
Astronot değil Kozmonot bunlar..

Selamlar arkadaşlar, daha önce 5gen akvaryumum patlamıştı balıklarımızı koymadan evvel.. genel başlığı altından iyi dileklerinizi ve tavsiyelerinizi dinledim. şimdi yeninden tankı kurduk, sağsalim 550 litre civarı su var içerde.
sıcaklık 24-25 civarlarına düşüyor geceleri.. normal mi sizce, üşür mü tosunlar? normali kaç olmalı?
ayrıca gebelik sorunumuz var galiba.. 4 astranot en büyük siyah olan balık dişi, geçen yaz yumurtladı. ama kızıllardan birisi erkekti ve yumurtaları yedi..diğer ikisininin yarattığı stresten diye düşünüyorum. mermer parçasına yumurtlamıştı.. şimdi yine siyah dellendi her an yumurtlayabilir bu aralar. yumurtaları mı ayırmalıyız yoksa anne adayını mı? kimler dişi kimler erkek dağılımdan da emin değiliz. nasıl anlayabiliriz? yavruların geleceği için neler yapılmalı?
yumurtlayan siyah ve yumurtaları yiyen kırmızılardan birinin erkek olduğu kesin (hangisi olduğundan tam emin olamasam) diğerleri hakkında emin olamadık.
bir de son oalrak siyah inanılmaz açlık yapıyor artık doyma olayını bıraktı ne atsak o yiyor sadece, beyaz olan karidesleri beğenmemeye başladı ama siyah için fark etmiyor artık çer çöp götürüyor herşeyi.
Son olarak, aradabir işyerinin önünden balıkçı geçiyor hamsi attık içine birkaç defe parazit bakımından bizimkiler nasıl etkilenir sizce?
çok miktarda, bir sürü soru sordum, kusuruma bakmayın.
Acil yardımlara ihtiyacım var.
river24 2009-02-21 16:34:05

Selamlar arkadaşlar, daha önce 5gen akvaryumum patlamıştı balıklarımızı koymadan evvel.. genel başlığı altından iyi dileklerinizi ve tavsiyelerinizi dinledim. şimdi yeninden tankı kurduk, sağsalim 550 litre civarı su var içerde.
sıcaklık 24-25 civarlarına düşüyor geceleri.. normal mi sizce, üşür mü tosunlar? normali kaç olmalı?
ayrıca gebelik sorunumuz var galiba.. 4 astranot en büyük siyah olan balık dişi, geçen yaz yumurtladı. ama kızıllardan birisi erkekti ve yumurtaları yedi..diğer ikisininin yarattığı stresten diye düşünüyorum. mermer parçasına yumurtlamıştı.. şimdi yine siyah dellendi her an yumurtlayabilir bu aralar. yumurtaları mı ayırmalıyız yoksa anne adayını mı? kimler dişi kimler erkek dağılımdan da emin değiliz. nasıl anlayabiliriz? yavruların geleceği için neler yapılmalı?
yumurtlayan siyah ve yumurtaları yiyen kırmızılardan birinin erkek olduğu kesin (hangisi olduğundan tam emin olamasam) diğerleri hakkında emin olamadık.
bir de son oalrak siyah inanılmaz açlık yapıyor artık doyma olayını bıraktı ne atsak o yiyor sadece, beyaz olan karidesleri beğenmemeye başladı ama siyah için fark etmiyor artık çer çöp götürüyor herşeyi.
Son olarak, aradabir işyerinin önünden balıkçı geçiyor hamsi attık içine birkaç defe parazit bakımından bizimkiler nasıl etkilenir sizce?
çok miktarda, bir sürü soru sordum, kusuruma bakmayın.
Acil yardımlara ihtiyacım var.
Yepyeni beşgen akvaryumumuz..Tank kırıldı
Altına strafor koymak zorundayız öyle mi şimdi ?Sadece sunta olmaz mı?
river24 2009-01-22 11:25:01
Altına strafor koymak zorundayız öyle mi şimdi ?Sadece sunta olmaz mı?
Yepyeni beşgen akvaryumumuz..Tank kırıldı
Test amaçlı su koymuştuk 1-2 gün bekleticektik, balıklar orjinal tanklarındalar hala direk kurmuş olsaydık şimdi çok kötü durumda olurduk gerçekten..
Test amaçlı su koymuştuk 1-2 gün bekleticektik, balıklar orjinal tanklarındalar hala direk kurmuş olsaydık şimdi çok kötü durumda olurduk gerçekten..
Yepyeni beşgen akvaryumumuz..Tank kırıldı
Dilimde tüy bitti ama anlatamadım.. Mantar koymayı önermişlerdi mantar yapıştırdık çift taraflı bantla yumuşak ve tartan bir yüzey olsun diye ama maalesef kötü sonuçlandı.
Dilimde tüy bitti ama anlatamadım.. Mantar koymayı önermişlerdi mantar yapıştırdık çift taraflı bantla yumuşak ve tartan bir yüzey olsun diye ama maalesef kötü sonuçlandı.
Yepyeni beşgen akvaryumumuz..Tank kırıldı

Arkadaşlar selamlar yeniden.. Maalesef alltan çatladı ve kırıldı tank. Bütün işyerini su bastı. Su pompamız vardı alltan boşalırken bir yandan da sokağa su bastık ucuz kurtulduk gece patlasa çok kötü olurdu. Herşey sil baştan başlaycak şimdi. Alt kısıma cama güvenip sunta satıh koymadık. Büyük bir hataydı demek ki. Yeniden hazırlayacağız. Herkese selamlar.

Arkadaşlar selamlar yeniden.. Maalesef alltan çatladı ve kırıldı tank. Bütün işyerini su bastı. Su pompamız vardı alltan boşalırken bir yandan da sokağa su bastık ucuz kurtulduk gece patlasa çok kötü olurdu. Herşey sil baştan başlaycak şimdi. Alt kısıma cama güvenip sunta satıh koymadık. Büyük bir hataydı demek ki. Yeniden hazırlayacağız. Herkese selamlar.
Yepyeni beşgen akvaryumumuz..Tank kırıldı

Boyut (cm): 100*50*70*50*100 yükseklik: 60 cm
Kapasite (litre): hesaplara göre 600 civarları
Canlılar: 4 adet sabırsız astronot 1 tane emektar vatoz
Malzemeler: yok ???
Arkadaşlar selamlar.. İlk defa konu açıyorum daha önce astronotlarımız için hastalık teadavilerini anlamak üzere forumu sık sık ziyaret ederdim. Bizimkileri rahat ettirme amaçlı tankımızı büyüttük.. 1-2 saattir su dolu durumda herhangi bir açılma sızma yok şükürler olsun. beşgen bir formu var tankın merdiven altına cuk oturuyor işyerimizde özel cam kestirdik yapıştırdık. Nasıl bir yol izlemeliyiz sizce? tepeye aydınlatma takmak için nasıl bir yol izlemeliyiz. Suyu koyduk ama silikon kalıntıları ve pislikleri temizleyemedik tam olarak onları bi akıtıpo yeniden mi su doldurmalı. su buz gibi 2 tane mi ısıtıcı gerekli bu miktardaki sulara.. ayrıca 0 km sularda hangi ilaçlar ne kadar kullanmalıyız. son olarak bizim 200 litrelik eski tankı bile tam olarak temizleyemeyen motorumuz "lifetech aquarium 838" kodlu birşey tanıyan bilen var mı bizi idare eder mi bu tankta? sizce neler yapmalıyız neler önerirsiniz. çok ömemli yorumlarınızı bekliyorum. hepinize kolay gelsin. sağlıklı balıklar.
river24 2009-01-20 17:36:31

Boyut (cm): 100*50*70*50*100 yükseklik: 60 cm
Kapasite (litre): hesaplara göre 600 civarları
Canlılar: 4 adet sabırsız astronot 1 tane emektar vatoz
Malzemeler: yok ???
Arkadaşlar selamlar.. İlk defa konu açıyorum daha önce astronotlarımız için hastalık teadavilerini anlamak üzere forumu sık sık ziyaret ederdim. Bizimkileri rahat ettirme amaçlı tankımızı büyüttük.. 1-2 saattir su dolu durumda herhangi bir açılma sızma yok şükürler olsun. beşgen bir formu var tankın merdiven altına cuk oturuyor işyerimizde özel cam kestirdik yapıştırdık. Nasıl bir yol izlemeliyiz sizce? tepeye aydınlatma takmak için nasıl bir yol izlemeliyiz. Suyu koyduk ama silikon kalıntıları ve pislikleri temizleyemedik tam olarak onları bi akıtıpo yeniden mi su doldurmalı. su buz gibi 2 tane mi ısıtıcı gerekli bu miktardaki sulara.. ayrıca 0 km sularda hangi ilaçlar ne kadar kullanmalıyız. son olarak bizim 200 litrelik eski tankı bile tam olarak temizleyemeyen motorumuz "lifetech aquarium 838" kodlu birşey tanıyan bilen var mı bizi idare eder mi bu tankta? sizce neler yapmalıyız neler önerirsiniz. çok ömemli yorumlarınızı bekliyorum. hepinize kolay gelsin. sağlıklı balıklar.
SON MESAJLAR
- Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Su Yosunu bendeniztayfun, 00:02
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 23:42
Hastalıklar ve İlaçlar - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
tukabu,
Sarp___.......,
MiSoSiKiaN,
Malawi market,
sina cen,
ByOscar:),
bendeniztayfun,
JujuSeri,
SinanBulut,
EKAR,
OKIRATLI,
Kınayu,
florasan,
0rnn,
Sungurr,
ozksrt,
Kuduoglu,
Urar,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
Ancalagon,
yeekim,
osmandbnl,
osmangunay,
Metinmert Yiğit,
epidosin,
Hidro Dinamik,
CevdetSERBEST,
ozherele_bpoi,
Tortuga7,
NightWist,
Fatih_hakankaan,
portre,
ozherele_zfPa,
CoryCory,
CagriTURK,
tunahannn28,
ternapi,
ALTEMUR,
RecepOnar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
