ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Neothauma
Kullanıcı Grubu:
Kıdemli Akvarist
Kullanıcı Başlığı:
[B]14943,1[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7883
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Haziran 2007 17:28
Son Ziyaret:
17 Haziran 2026 16:26
Toplam Mesaj:
3710 [0.54 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
12 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Armağan Yücel Şahin
Doğum Tarihi:
17 Nisan 1994
Yaş:
32
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[B]Armağan Yücel Şahin[/B]
Artik forumda bazen yazıyorum bazense hiç yazmıyorum.
SON 10 MESAJI
Doğada Koi Balığı Yaşar Mı?
Harbiden 6 yil gecmis, ben bu konuya yazdigimi bile hatirlamiyordum.
Linc konusunda bence biraz alinganlik ediyorsunuz. Alinganlik yapmayin, kafanizda buyutmeyin bence sorun yok, iciniz rahat olsun diye, iyi niyetle soyluyorum. Konuda silinen mesajlar var mi bilemem ama eger sizle ayni mesajlari okuduysak, yazan uyelerin birkaci harici hepsi ya kendi aralarinda tartismis ya da konu uzerinde fikirlerini bildirmis, musait ortaminiz varsa ev sartlarinda bakmanizi tavsiye etmis. Size hak verenler de olmus, yer yer siz de fikir tartismasina girmissiniz. Yani genel olarak konu, dogaya salinan yabanci turler ekseninde tartismalar seklinde olmus. Linc is loading diye cigirtkanlik yapan uyeler zaten ucmus gitmis. Kim bilir ne kabahatleri oldu. Konunuza sert giren ilk mesaj sahibinin 6 yil onceki yasini dusunursek o da muhtemelen liseliydi o zamanlar, yani akraniniz sayilir. Yani sizin uzerinize dogrudan yuklenen,linc etmek isteyen birini ben pek goremedim acikcasi.
Dereye baglanan kanalizasyon giderleri konusuna gelecek olursak; konunun cikis noktasi bu degil ki ya da ust mercilere tepki gosteremeyen insanlar burada iclerini dokuyor, hincini cikariyor demek yabancilarin dedigi gibi 'whataboutism' oluyor. Derenizin akibeti gercekten uzucu, ama 'ona tepki gosteremeyen insanlar geliyor burada hinc cikariyor' cikarimi yapmak da cok mantikli gelmedi bana.
[EDIT]Neothauma ,2026-06-10 15:52:52[/EDIT]
Harbiden 6 yil gecmis, ben bu konuya yazdigimi bile hatirlamiyordum.
Linc konusunda bence biraz alinganlik ediyorsunuz. Alinganlik yapmayin, kafanizda buyutmeyin bence sorun yok, iciniz rahat olsun diye, iyi niyetle soyluyorum. Konuda silinen mesajlar var mi bilemem ama eger sizle ayni mesajlari okuduysak, yazan uyelerin birkaci harici hepsi ya kendi aralarinda tartismis ya da konu uzerinde fikirlerini bildirmis, musait ortaminiz varsa ev sartlarinda bakmanizi tavsiye etmis. Size hak verenler de olmus, yer yer siz de fikir tartismasina girmissiniz. Yani genel olarak konu, dogaya salinan yabanci turler ekseninde tartismalar seklinde olmus. Linc is loading diye cigirtkanlik yapan uyeler zaten ucmus gitmis. Kim bilir ne kabahatleri oldu. Konunuza sert giren ilk mesaj sahibinin 6 yil onceki yasini dusunursek o da muhtemelen liseliydi o zamanlar, yani akraniniz sayilir. Yani sizin uzerinize dogrudan yuklenen,linc etmek isteyen birini ben pek goremedim acikcasi.
Dereye baglanan kanalizasyon giderleri konusuna gelecek olursak; konunun cikis noktasi bu degil ki ya da ust mercilere tepki gosteremeyen insanlar burada iclerini dokuyor, hincini cikariyor demek yabancilarin dedigi gibi 'whataboutism' oluyor. Derenizin akibeti gercekten uzucu, ama 'ona tepki gosteremeyen insanlar geliyor burada hinc cikariyor' cikarimi yapmak da cok mantikli gelmedi bana.
[EDIT]Neothauma ,2026-06-10 15:52:52[/EDIT]
Lampeye Killifish,pseudomogil Gertrude Akvaryumu
Merhaba,
Akvaryumunuzu cok begendim. Ozellikle gertrudaeler icin sahane olmus. Ben de bir grup besliyorum, ayni sizinkisi gibi bol bitkili , tam sevdikleri tarzda bir akvaryum. Zaten siz de goruyorsunuzdur erkekler surekli disilere kur yapma ve ciftlesme cabasi icinde. Bu yuzden uremeleri pek de zor degil, bir sabah yuzeyde yuzen cok ciliz yavrular gorebilirsiniz. Yalniz yavrulari buyutmek istiyorsaniz gordugunuz anda ayirmaniz sart, yavrularini yiyen bir tur.
Merhaba,
Akvaryumunuzu cok begendim. Ozellikle gertrudaeler icin sahane olmus. Ben de bir grup besliyorum, ayni sizinkisi gibi bol bitkili , tam sevdikleri tarzda bir akvaryum. Zaten siz de goruyorsunuzdur erkekler surekli disilere kur yapma ve ciftlesme cabasi icinde. Bu yuzden uremeleri pek de zor degil, bir sabah yuzeyde yuzen cok ciliz yavrular gorebilirsiniz. Yalniz yavrulari buyutmek istiyorsaniz gordugunuz anda ayirmaniz sart, yavrularini yiyen bir tur.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Merhaba,
Oncelikle katkilarindan ve ilgilerinden dolayi tum arkadaslara tesekkur ederim. Ozellikle Cyber_Scout'un girisimleri ve bu turlere olan maddi/manevi yatirimlari takdire sayan, herhalde Turkiye'de en zengin vahsi beta-labirentli koleksiyonuna sahip kisi. Calismalarinin devamini ve basarilarini dilerim.
Isler Sofya tarafinda ne yazik ki istedigim sekilde gitmedi. Hendra ciftinin sagligi durumu iyi. Ancak tum cabalarima ve defalarca yumurta gormeme ragmen maalesef yavru gorme asamasina gecemedim. Ya su degerleriyle ilgili bilmedigim bir sorunum var (ideal tum degerleri yakalamama ve akvaryum ortaminin iyi olmasina ragmen) ya da erkek pek de uretime elverisli degil. Betta splendens urettigim zamanda da olmustu. Bazi erkekler yuvaya sahip cikmayabiliyor, yumurtalari yiyebiliyor. Bendeki erkek ilk 2-3 gun yuvada bekcilik ediyor, tam bu sefer oldu derken sonunda ortadan kayboluyor, yumurtalar da oyle. Baliklari burada L serisi vatoz uretimi yapan bir arkadasima verecegim, belki onun sansi yaver gider. Son birkac aydir da tekrar Tanganyika turlerine agirlik verdim, vahsi betalara olan ilgim belirsiz bir sure daha rafa kalkti. Diger hobicilerin bu konuda veya kendi actiklari konulardaki paylasimlarini takip ediyorum, herkese keyifli hobiler dilerim.
Merhaba,
Oncelikle katkilarindan ve ilgilerinden dolayi tum arkadaslara tesekkur ederim. Ozellikle Cyber_Scout'un girisimleri ve bu turlere olan maddi/manevi yatirimlari takdire sayan, herhalde Turkiye'de en zengin vahsi beta-labirentli koleksiyonuna sahip kisi. Calismalarinin devamini ve basarilarini dilerim.
Isler Sofya tarafinda ne yazik ki istedigim sekilde gitmedi. Hendra ciftinin sagligi durumu iyi. Ancak tum cabalarima ve defalarca yumurta gormeme ragmen maalesef yavru gorme asamasina gecemedim. Ya su degerleriyle ilgili bilmedigim bir sorunum var (ideal tum degerleri yakalamama ve akvaryum ortaminin iyi olmasina ragmen) ya da erkek pek de uretime elverisli degil. Betta splendens urettigim zamanda da olmustu. Bazi erkekler yuvaya sahip cikmayabiliyor, yumurtalari yiyebiliyor. Bendeki erkek ilk 2-3 gun yuvada bekcilik ediyor, tam bu sefer oldu derken sonunda ortadan kayboluyor, yumurtalar da oyle. Baliklari burada L serisi vatoz uretimi yapan bir arkadasima verecegim, belki onun sansi yaver gider. Son birkac aydir da tekrar Tanganyika turlerine agirlik verdim, vahsi betalara olan ilgim belirsiz bir sure daha rafa kalkti. Diger hobicilerin bu konuda veya kendi actiklari konulardaki paylasimlarini takip ediyorum, herkese keyifli hobiler dilerim.
Neothauma'nın Kullanıcı Adının Hakkını Vermesi
[QUOTE=Sercan Ç.]Üstadım ne durumda tank yavruları görmüş olmanız lazımdı güncelleme de yapmamışsınız.[/QUOTE]
Merhaba,
Bu akvaryumu bozdum. Benzer sekilde daha ufak bir akvaryum kurup baliklari oraya aktardim. Koloni olarak buyuyorlar, keyifleri yerinde. Bu akvaryumu bozma sebebim ise yerine daha buyuk bir akvaryum kurmak oldu. 100x50x40 cm olculerinde bir akvaryum kurdum beslemek istedigim diger Tanganyika turleri icin.
[QUOTE=Sercan Ç.]Üstadım ne durumda tank yavruları görmüş olmanız lazımdı güncelleme de yapmamışsınız.[/QUOTE]
Merhaba,
Bu akvaryumu bozdum. Benzer sekilde daha ufak bir akvaryum kurup baliklari oraya aktardim. Koloni olarak buyuyorlar, keyifleri yerinde. Bu akvaryumu bozma sebebim ise yerine daha buyuk bir akvaryum kurmak oldu. 100x50x40 cm olculerinde bir akvaryum kurdum beslemek istedigim diger Tanganyika turleri icin.
Bu Bir Calvus Mu?
Merhaba,
Bu boyda iken tur ayrimi yapmak guc cunku iki turun de yavru halleri birbirinin neredeyse aynisi. Altolamprologus compressiceps ve Altolamprologus calvus turlerinin ikisinin de sari renkli bolgesel varyeteleri bulunur. Calvus'un sari varyeteleri (Chisanze ve Nkamba Bay) akvaryum hobisinde cok nadir bulunur, genelde siyah varyeteleri yaygin. Comressiceps'in ise sari varyeteleri cok yaygin (Chaitika ve Muzi gibi). Ve akvaryumcularin, ithalatcilarinin genelinde sari compressicepsleri calvus olarak yanlis isimlendirme ile satma egilimi olabiliyor. Bu durumda fotograflarini paylastiginiz baliklarin dogru turleri icin ya ithalat listesindeki tam adina bakmak ve dogru olmasini ummak gerekiyor ya da baliklarin uretildigi yerdeki eriskin baliklarin fotograflarini gorup turlerinden emin olmak gerekiyor. Iki secenek de ne kadar yapilabilir bilemem. Ucuncu secenek ise daha fazla satin alma secenegi arastirip mumkunse bir hobiciden satin almak. Buradaki ilanlari bir bakin, Facebook'taki hobici gruplarina da bakabilirsiniz.
Calvus varyeteleri:
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20calvus/index.html[/URL]
Compressiceps varyeteleri
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20compressiceps/index.html[/URL]
Merhaba,
Bu boyda iken tur ayrimi yapmak guc cunku iki turun de yavru halleri birbirinin neredeyse aynisi. Altolamprologus compressiceps ve Altolamprologus calvus turlerinin ikisinin de sari renkli bolgesel varyeteleri bulunur. Calvus'un sari varyeteleri (Chisanze ve Nkamba Bay) akvaryum hobisinde cok nadir bulunur, genelde siyah varyeteleri yaygin. Comressiceps'in ise sari varyeteleri cok yaygin (Chaitika ve Muzi gibi). Ve akvaryumcularin, ithalatcilarinin genelinde sari compressicepsleri calvus olarak yanlis isimlendirme ile satma egilimi olabiliyor. Bu durumda fotograflarini paylastiginiz baliklarin dogru turleri icin ya ithalat listesindeki tam adina bakmak ve dogru olmasini ummak gerekiyor ya da baliklarin uretildigi yerdeki eriskin baliklarin fotograflarini gorup turlerinden emin olmak gerekiyor. Iki secenek de ne kadar yapilabilir bilemem. Ucuncu secenek ise daha fazla satin alma secenegi arastirip mumkunse bir hobiciden satin almak. Buradaki ilanlari bir bakin, Facebook'taki hobici gruplarina da bakabilirsiniz.
Calvus varyeteleri:
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20calvus/index.html[/URL]
Compressiceps varyeteleri
[URL]https://tanganyika.si/Tanganjika/Altolamprologus/Altolamprologus%20compressiceps/index.html[/URL]
Arslan Bettamın Yeni Krallığı
[QUOTE=MCY4][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/161120251935121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu halini daha cok begendim fakat son hali de oldukca iyi duruyor. Son halinde betaya daha cok yuzme alani acilmis, bu da pratikte bir arti. Betaniza da masallah, uzun suredir oldukca iyi bakiyorsunuz. Konunuzdaki ilk mesajimda halfmoonlarin kuyruklarinin hassas oldugunu, parcalanmaya cok musait oldugunu soylemistim. Ona ragmen genel sagliginda bir problem gorunmuyor.
[QUOTE=MCY4][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/161120251935121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu halini daha cok begendim fakat son hali de oldukca iyi duruyor. Son halinde betaya daha cok yuzme alani acilmis, bu da pratikte bir arti. Betaniza da masallah, uzun suredir oldukca iyi bakiyorsunuz. Konunuzdaki ilk mesajimda halfmoonlarin kuyruklarinin hassas oldugunu, parcalanmaya cok musait oldugunu soylemistim. Ona ragmen genel sagliginda bir problem gorunmuyor.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Bakınız ben bu şekilde haftada 1 kere banyoya kuruyorum. Duş hortumu çıkışına uygun redüksiyon parçası ile bağlayıp çok düşük debide çeşmeyi açıyorum. Haftalık arıtılmış su ihtiyacım 40-50 litre kadar. Bu işlemi genelde pazar günleri evde temizlik yaparken yapıyorum, zaman kaybetmemiş oluyorum. İşin bitince de kutusuna koyup ortadan kaldırıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/150120262119001.jpg[/IMG]
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Bakınız ben bu şekilde haftada 1 kere banyoya kuruyorum. Duş hortumu çıkışına uygun redüksiyon parçası ile bağlayıp çok düşük debide çeşmeyi açıyorum. Haftalık arıtılmış su ihtiyacım 40-50 litre kadar. Bu işlemi genelde pazar günleri evde temizlik yaparken yapıyorum, zaman kaybetmemiş oluyorum. İşin bitince de kutusuna koyup ortadan kaldırıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/150120262119001.jpg[/IMG]
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Lavabo altina monte edilmis sabit bir set olmasi gerekmiyor. Benimkisi 5 kademeli, portatif olanlardan. Kullanacagim zaman banyo muslugunun dus basligi hortumunu cikariyorum ve oraya takiyorum. Suyu aritip siseleri doldurduktan sonra sokuyorum ve kaldiriyorum. Bir sonraki su doldurumunda fotograf cekerim.
[QUOTE=İnci Kefali]
Ben belli aralıklarla niyetlenip vazcayıyorum. Ev ufak, kim takacak vs gibi dertlerim mevcut. Ne kadar yer kaplıyor sizinki? Musluğa bağlaması kolay mı?[/QUOTE]
Lavabo altina monte edilmis sabit bir set olmasi gerekmiyor. Benimkisi 5 kademeli, portatif olanlardan. Kullanacagim zaman banyo muslugunun dus basligi hortumunu cikariyorum ve oraya takiyorum. Suyu aritip siseleri doldurduktan sonra sokuyorum ve kaldiriyorum. Bir sonraki su doldurumunda fotograf cekerim.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Ben kullanıyorum R/O. Kullanmadan iletkenlik ve sertliği düşürmem pek mümkün değil.
Ben kullanıyorum R/O. Kullanmadan iletkenlik ve sertliği düşürmem pek mümkün değil.
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=Cyber_Scout]Blackwater organik materyallerden salınan tanenlerden ötürü su koyu renge büründüğü için kullanılan bir terim..
Bu terim aynı zamanda suyun kimyası hakkında bize ön bilgilendirme yapıyor..
Yani;
Düşük ph (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük kh (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük gh (anyon katyon etkisi vs.)
Asidik bir su (anyon katyon etkisi vs.)
Bol tanenli
Anlatımı içeriyor..
Balıkları göremiyoruz ama !
Kapalı 8K TV sanki !...
Sizin bir çözümünüz varmı suyun rengi açık yani berrak olacak ama diğer nitelikleri 'black water' olan ?[/QUOTE]
Bu durum sanırım kullanılan malzemelerle alakalı. Mesela mangrov ve mopani gibi kökler suyu baya baya çay kahve rengine getiriyor. Görüntü olarak hoş değil gerçekten. Ben akvaryumları kurarken aktif toprak, catappa yaprakları ve catappa ağaç kabukları kullandım, sonradan da bir file içine koyduğum JBL Tormec Activ peat ekledim. Bu malzemeler suyu sararttı , fakat temiz bir sararma var. Yani temizden kastım akvaryumun önünden arka camına kadar net bir şekilde görebiliyorum. Balıkları görememe konusunda da bir sorun yaşamadım. PH:5,5, TDS:20 ppm, iletkenlik:40 idi en son ölçtüğümde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836131.jpg[/IMG]
Eskiden kurduğum bir akvaryumda mopani kökü kullanmıştım. Bir süre sonra akvaryumda balık olduğuna dair bir iz yoktu… Balıkları ancak flaş ışığı ile falan görebiliyordum. Uzun ömürlü bir akvaryum olmadı tabi. Şöyle:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/291020171430511.jpg[/IMG]
Eğer net, cam gibi netlik ama düşük pH isteniyorsa sanırım kök dal vb. kullanmadan kimsayasala yatırım yapmak gerek. Discus, melek, apistogramma hobicilerinin yollarına bakmak gerek.
[QUOTE=Cyber_Scout]Blackwater organik materyallerden salınan tanenlerden ötürü su koyu renge büründüğü için kullanılan bir terim..
Bu terim aynı zamanda suyun kimyası hakkında bize ön bilgilendirme yapıyor..
Yani;
Düşük ph (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük kh (anyon katyon etkisi vs.)
Düşük gh (anyon katyon etkisi vs.)
Asidik bir su (anyon katyon etkisi vs.)
Bol tanenli
Anlatımı içeriyor..
Balıkları göremiyoruz ama !
Kapalı 8K TV sanki !...
Sizin bir çözümünüz varmı suyun rengi açık yani berrak olacak ama diğer nitelikleri 'black water' olan ?[/QUOTE]
Bu durum sanırım kullanılan malzemelerle alakalı. Mesela mangrov ve mopani gibi kökler suyu baya baya çay kahve rengine getiriyor. Görüntü olarak hoş değil gerçekten. Ben akvaryumları kurarken aktif toprak, catappa yaprakları ve catappa ağaç kabukları kullandım, sonradan da bir file içine koyduğum JBL Tormec Activ peat ekledim. Bu malzemeler suyu sararttı , fakat temiz bir sararma var. Yani temizden kastım akvaryumun önünden arka camına kadar net bir şekilde görebiliyorum. Balıkları görememe konusunda da bir sorun yaşamadım. PH:5,5, TDS:20 ppm, iletkenlik:40 idi en son ölçtüğümde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/140120260836131.jpg[/IMG]
Eskiden kurduğum bir akvaryumda mopani kökü kullanmıştım. Bir süre sonra akvaryumda balık olduğuna dair bir iz yoktu… Balıkları ancak flaş ışığı ile falan görebiliyordum. Uzun ömürlü bir akvaryum olmadı tabi. Şöyle:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/291020171430511.jpg[/IMG]
Eğer net, cam gibi netlik ama düşük pH isteniyorsa sanırım kök dal vb. kullanmadan kimsayasala yatırım yapmak gerek. Discus, melek, apistogramma hobicilerinin yollarına bakmak gerek.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
MurathanM,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
ternapi,
fikret43,
altanilker,
Çağatay Tozak,
ProfMalawi,
Tortuga7,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
mrah,
yeekim,
a.gumrah,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
hankuarn,
corail79,
Balikcidede,
ciways,
tarikyksl,
balta11,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Joec,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
hounddog,
BilalM.,
Efeayd,
NightWist,
osmandbnl,
denizx5,
riderfish,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
abaybay,
serhan16,
JujuSeri,
Liga,
Hkncan,
Wolkan,
harsebjk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
