ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cmoakcay
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2026 21:45
Son Ziyaret:
15 Haziran 2026 01:28
Toplam Mesaj:
10 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
7 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cemal AKÇAY
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cemal AKÇAY
SON 7 MESAJI
Axolotl Tedavi
Merhaba canlının son durumu nedir
Merhaba canlının son durumu nedir
Dıy Peltierli Termostatlı Akvaryum Soğutucu Deneme
Merhaba son durum nedir acaba projeniz işe yaradı mı
Merhaba son durum nedir acaba projeniz işe yaradı mı
Akvaryum Suyunu Nasıl Düzeltebilirim?
[3)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274969/090320262339521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274969/090320262339441.jpg[/IMG]
160 litre akvaryum içinde 2 adet 11 cm axolotl var. Akvaryum Hemen hemen yeni kurulmuş sayılır. 1 hafta önce suyu boşaltıp 0. 50 silis kum ekledim (7 - 8 kere yıkadıktan sonra). Bu biraz bulanıklaştı fakat kumdan kaynaklandığını düşünüyordum. Dün 40 litre civarı su değişimi yaptım ve bugün bu halde. Hobide yeniyim ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Bu suyun zararı var mıdır nasıl midahale edebilirim?
Klor giderici olarak reef lowers effective condıtıoner kullanıyorum.
Su değişimlerinde çok az bir şekilde de bacto feed kullanıyorum.
Axolotllardanbir stres belirtisi yok iştahları da yerinde fakat bir zarar gelmesinden korkuyorum sizce müdahale etmeli miyim?
Veya nasıl müdahale edebilirim?
Isı şuan sabit 17 derece de
(Su ısısı 9-10 deecelere kadsr düştüğü için ısıtıcı taktım ve ısının 20 derece üstüne çıkmaması için düzenli kontrol ediyorum)
İçinde 2 adet köşe filtre var. [:/][EDIT]cmoakcay,2026-03-09 23:51:34[/EDIT]
[3)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274969/090320262339521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274969/090320262339441.jpg[/IMG]
160 litre akvaryum içinde 2 adet 11 cm axolotl var. Akvaryum Hemen hemen yeni kurulmuş sayılır. 1 hafta önce suyu boşaltıp 0. 50 silis kum ekledim (7 - 8 kere yıkadıktan sonra). Bu biraz bulanıklaştı fakat kumdan kaynaklandığını düşünüyordum. Dün 40 litre civarı su değişimi yaptım ve bugün bu halde. Hobide yeniyim ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Bu suyun zararı var mıdır nasıl midahale edebilirim?
Klor giderici olarak reef lowers effective condıtıoner kullanıyorum.
Su değişimlerinde çok az bir şekilde de bacto feed kullanıyorum.
Axolotllardanbir stres belirtisi yok iştahları da yerinde fakat bir zarar gelmesinden korkuyorum sizce müdahale etmeli miyim?
Veya nasıl müdahale edebilirim?
Isı şuan sabit 17 derece de
(Su ısısı 9-10 deecelere kadsr düştüğü için ısıtıcı taktım ve ısının 20 derece üstüne çıkmaması için düzenli kontrol ediyorum)
İçinde 2 adet köşe filtre var. [:/][EDIT]cmoakcay,2026-03-09 23:51:34[/EDIT]
Axolotl Akvaryumu Hakkında Bilgiye İhtiyacım Var
Axolotl lar Farklı şehirde olduğu için getirtmek zorunda kaldım. Yaklaşık 4 gün 30l bir kabta beklettim hava taşı ve pipo filtre ile kabta besledim o 4 günlük süreçte akvaryum boş çalıştı. Sonrasında akvryuma aldım. Ve amonyak seviyesinin yükselmemesi için günlük 40 litre su değişimi yapıyorum. Ve bakteri kültürü besleyici ilaçlar damlatıyorum. Biraznüst üste geldiği için bu şeklide oldu ben de durumu idare etmeye çalışıyorum. Ektradan bir tavsiyeniz varsa gerçekten memnun olurum. Hatalarım veya şunu söyle yapsanız daha iyi olur dediğiniz birşey var mı?
[QUOTE=fishhyy]
Acaba akvaryumu kurup suyu oturttunuz mu tavsiyem kurduktan sonra 1 ay bakteri kulturu tutmasini beklemeniz. Yazik olur canlilara
Çok dayanikli hayvanlar, buyuk su degisimlerini ya da isi dalgalanmalarini tolere edebiliyorlar fakat kabızlık mantar gibi riskleri de oluyor ilk önce oturmuş su olmali[/QUOTE]
Axolotl lar Farklı şehirde olduğu için getirtmek zorunda kaldım. Yaklaşık 4 gün 30l bir kabta beklettim hava taşı ve pipo filtre ile kabta besledim o 4 günlük süreçte akvaryum boş çalıştı. Sonrasında akvryuma aldım. Ve amonyak seviyesinin yükselmemesi için günlük 40 litre su değişimi yapıyorum. Ve bakteri kültürü besleyici ilaçlar damlatıyorum. Biraznüst üste geldiği için bu şeklide oldu ben de durumu idare etmeye çalışıyorum. Ektradan bir tavsiyeniz varsa gerçekten memnun olurum. Hatalarım veya şunu söyle yapsanız daha iyi olur dediğiniz birşey var mı?
[QUOTE=fishhyy]
Acaba akvaryumu kurup suyu oturttunuz mu tavsiyem kurduktan sonra 1 ay bakteri kulturu tutmasini beklemeniz. Yazik olur canlilara
Çok dayanikli hayvanlar, buyuk su degisimlerini ya da isi dalgalanmalarini tolere edebiliyorlar fakat kabızlık mantar gibi riskleri de oluyor ilk önce oturmuş su olmali[/QUOTE]
Axolotl Akvaryumu Hakkında Bilgiye İhtiyacım Var
2 adet 10cm satın aldım hatta bu yanıtı verirken otobüste onları bekliyorum [:)]
Umarım sizin gibi uzun yıllar besleyebilirim. Yeni edindiğim bir hobi o yizden heyecanlıyım.
Zeminde 20 kg ince silis kum ilerleyen zamanlarda dekor da ekleyebilirim onun dışında birşey eklemedim zamanla belki eklerim. Yanıt ve tavsiyeler için teşekkür ederim. [:)]
2 adet 10cm satın aldım hatta bu yanıtı verirken otobüste onları bekliyorum [:)]
Umarım sizin gibi uzun yıllar besleyebilirim. Yeni edindiğim bir hobi o yizden heyecanlıyım.
Zeminde 20 kg ince silis kum ilerleyen zamanlarda dekor da ekleyebilirim onun dışında birşey eklemedim zamanla belki eklerim. Yanıt ve tavsiyeler için teşekkür ederim. [:)]
Axolotl Akvaryumu Hakkında Bilgiye İhtiyacım Var
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Videonuzu daha önce defalarca izledim [:)]
Hatta youtube 'daki tüm axolotl videolarını izlemiş bile olabilirim. Tavsiyenize uyarak direkt olarak ince silis kum siparişimi verdim . Zamanla pipo filtreleri değiştirmeyi düşünüyorum. Sanki yeterli gelmez diye hissediyorum. Ne olur ne olmaz diye bir tane de dip çekim aparatı aldım.
[QUOTE=Aguamentist]
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun hocam [:3]
Akvaryum hacmini çok çok yeterli, ileride çift olarak da axolotl bakabilirsiniz..
Size kendi deneyimlerden yola çıkarak şunları tavsiye edebilirim:
1- Axolotl akvaryumlarında mekanik filtrasyon yapacak bir filtre kullanmanız daha iyi olur. Pipo filtre de kullanabilirsiniz ama hayvanların dışkılarını sürekli çekmeniz gerekir.
Pipo filtreler biyolojik filtrasyon yapar.
2- Zeminde ince silis kum kullanmak daha sağlıklı olur. Hem bakteri tutar hem de kozmetik olarak göze hoş görünür.
Aynı zamanda akvaryumda canlı bitki olarak anubias gibi rizomlu bitkiler kullanabilirisiniz.
3- Basit ve ucu bir aydınlatma kullanabilirsiniz.
4- Alacağınız soğutucu fanları alırken iyi araştırma yapmalısınız. Fan sayısı fazla olacağı için çıkacak ses sizi çok rahatsız eddebilir. Ben 2'li fanda bile çıldırmıştım [:)))]
Aynı zamanda detayları anlattığım bu video da size fikir verecektir, keyifli hobiler [:3]
[VID]https://youtu.be/WPpQinl5oKI?si=uToehwWdTcBnA5Ql[/VID][/QUOTE]
[QUOTE=Aguamentist]
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun hocam [:3]
Akvaryum hacmini çok çok yeterli, ileride çift olarak da axolotl bakabilirsiniz..
Size kendi deneyimlerden yola çıkarak şunları tavsiye edebilirim:
1- Axolotl akvaryumlarında mekanik filtrasyon yapacak bir filtre kullanmanız daha iyi olur. Pipo filtre de kullanabilirsiniz ama hayvanların dışkılarını sürekli çekmeniz gerekir.
Pipo filtreler biyolojik filtrasyon yapar.
2- Zeminde ince silis kum kullanmak daha sağlıklı olur. Hem bakteri tutar hem de kozmetik olarak göze hoş görünür.
Aynı zamanda akvaryumda canlı bitki olarak anubias gibi rizomlu bitkiler kullanabilirisiniz.
3- Basit ve ucu bir aydınlatma kullanabilirsiniz.
4- Alacağınız soğutucu fanları alırken iyi araştırma yapmalısınız. Fan sayısı fazla olacağı için çıkacak ses sizi çok rahatsız eddebilir. Ben 2'li fanda bile çıldırmıştım [:)))]
Aynı zamanda detayları anlattığım bu video da size fikir verecektir, keyifli hobiler [:3]
[VID]https://youtu.be/WPpQinl5oKI?si=uToehwWdTcBnA5Ql[/VID][/QUOTE]
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Videonuzu daha önce defalarca izledim [:)]
Hatta youtube 'daki tüm axolotl videolarını izlemiş bile olabilirim. Tavsiyenize uyarak direkt olarak ince silis kum siparişimi verdim . Zamanla pipo filtreleri değiştirmeyi düşünüyorum. Sanki yeterli gelmez diye hissediyorum. Ne olur ne olmaz diye bir tane de dip çekim aparatı aldım.
[QUOTE=Aguamentist]
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun hocam [:3]
Akvaryum hacmini çok çok yeterli, ileride çift olarak da axolotl bakabilirsiniz..
Size kendi deneyimlerden yola çıkarak şunları tavsiye edebilirim:
1- Axolotl akvaryumlarında mekanik filtrasyon yapacak bir filtre kullanmanız daha iyi olur. Pipo filtre de kullanabilirsiniz ama hayvanların dışkılarını sürekli çekmeniz gerekir.
Pipo filtreler biyolojik filtrasyon yapar.
2- Zeminde ince silis kum kullanmak daha sağlıklı olur. Hem bakteri tutar hem de kozmetik olarak göze hoş görünür.
Aynı zamanda akvaryumda canlı bitki olarak anubias gibi rizomlu bitkiler kullanabilirisiniz.
3- Basit ve ucu bir aydınlatma kullanabilirsiniz.
4- Alacağınız soğutucu fanları alırken iyi araştırma yapmalısınız. Fan sayısı fazla olacağı için çıkacak ses sizi çok rahatsız eddebilir. Ben 2'li fanda bile çıldırmıştım [:)))]
Aynı zamanda detayları anlattığım bu video da size fikir verecektir, keyifli hobiler [:3]
[VID]https://youtu.be/WPpQinl5oKI?si=uToehwWdTcBnA5Ql[/VID][/QUOTE]
[QUOTE=Aguamentist]
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun hocam [:3]
Akvaryum hacmini çok çok yeterli, ileride çift olarak da axolotl bakabilirsiniz..
Size kendi deneyimlerden yola çıkarak şunları tavsiye edebilirim:
1- Axolotl akvaryumlarında mekanik filtrasyon yapacak bir filtre kullanmanız daha iyi olur. Pipo filtre de kullanabilirsiniz ama hayvanların dışkılarını sürekli çekmeniz gerekir.
Pipo filtreler biyolojik filtrasyon yapar.
2- Zeminde ince silis kum kullanmak daha sağlıklı olur. Hem bakteri tutar hem de kozmetik olarak göze hoş görünür.
Aynı zamanda akvaryumda canlı bitki olarak anubias gibi rizomlu bitkiler kullanabilirisiniz.
3- Basit ve ucu bir aydınlatma kullanabilirsiniz.
4- Alacağınız soğutucu fanları alırken iyi araştırma yapmalısınız. Fan sayısı fazla olacağı için çıkacak ses sizi çok rahatsız eddebilir. Ben 2'li fanda bile çıldırmıştım [:)))]
Aynı zamanda detayları anlattığım bu video da size fikir verecektir, keyifli hobiler [:3]
[VID]https://youtu.be/WPpQinl5oKI?si=uToehwWdTcBnA5Ql[/VID][/QUOTE]
Axolotl Akvaryumu Hakkında Bilgiye İhtiyacım Var
Merhaba,yakın zamanda bir axolotl akvaryumu kurmak istiyorum. Öncelikle akvaryumu 100x40x40 ölçülerinde cam kestirerek ben yapacağım. ondan önce ise yapay zekadan da yardım alarak,
-Sobo Sessiz Ayarlanabilir Çift Çıkışlı Akvaryum Hava Motoru (3W, Ar-10)
-Xinyou Xy-2008 Corner (Köşe) pipo filtre (2 adet)
- dijital su termometresi
-dip çekim aparatı
Satın aldım. Bunların yanında 12 cm 3 fanlı termostatlı soğutucu fan da satın alacağım.
bu noktada şunu söylemeliyim ki henüz camcıya gidip camları dahi kestirmedim. Fakat ekipmanı dşzmeye başladım.
Merak ettiğim konu şu bu ekipmanlar ile axlotl akvaryumu ne kadar sağlıklı olur ?
herşeyi yapay zeka tavsiyesiyle aldım fakat bazı noktalarda hata yapabileceğini,yanlış yönlendireceğini düşündüğüm için yazmak istedim.
bu arada axolotl'u da nereden nasıl alacağımı da bilmiyorum .
sağlıklı ve güvenilir, bildiğiniz biryer varsa, yardımcı olursanız çok sevinirim.
Kurmaya çalıştığım sistem sizce axolotl beslemek için yeterli mi ?
Merhaba,yakın zamanda bir axolotl akvaryumu kurmak istiyorum. Öncelikle akvaryumu 100x40x40 ölçülerinde cam kestirerek ben yapacağım. ondan önce ise yapay zekadan da yardım alarak,
-Sobo Sessiz Ayarlanabilir Çift Çıkışlı Akvaryum Hava Motoru (3W, Ar-10)
-Xinyou Xy-2008 Corner (Köşe) pipo filtre (2 adet)
- dijital su termometresi
-dip çekim aparatı
Satın aldım. Bunların yanında 12 cm 3 fanlı termostatlı soğutucu fan da satın alacağım.
bu noktada şunu söylemeliyim ki henüz camcıya gidip camları dahi kestirmedim. Fakat ekipmanı dşzmeye başladım.
Merak ettiğim konu şu bu ekipmanlar ile axlotl akvaryumu ne kadar sağlıklı olur ?
herşeyi yapay zeka tavsiyesiyle aldım fakat bazı noktalarda hata yapabileceğini,yanlış yönlendireceğini düşündüğüm için yazmak istedim.
bu arada axolotl'u da nereden nasıl alacağımı da bilmiyorum .
sağlıklı ve güvenilir, bildiğiniz biryer varsa, yardımcı olursanız çok sevinirim.
Kurmaya çalıştığım sistem sizce axolotl beslemek için yeterli mi ?
SON MESAJLAR
- Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
erkanmazici,
sina cen,
Laetacara,
Urar,
Hidro Dinamik,
sedatkaryurek,
altanilker,
Jotunheim,
Savas37,
MDForensic,
TheDS,
Ozzgur,
mrah,
benji,
yeekim,
reano,
aktugsedat,
Formicasmind,
EKAR,
bilginstein,
Balikcidede,
murat efe,
dream07,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
fetocan,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
HalilSefaa,
miracemir,
egecinar,
1xbet app_xska,
kdrustun,
osmandbnl,
Alikadir,
Sufisu,
mirac06,
byzikzak,
riderfish,
İbrahim dur,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Savvah,
burak1996,
TolgaÜNAL,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Alpbaba,
capitano,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
