ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yigiterylmz08
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ocak 2025 14:21
Son Ziyaret:
27 Nisan 2025 11:08
Toplam Mesaj:
13 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yiğit Eryılmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yiğit Eryılmaz
SON 10 MESAJI
Yeni Aldığım Betam Yüzmüyor
[QUOTE=NightWist]
Betaya en büyük yatırım yemdir. İyi beslenen betanın ekstra minerallere ihtiyacı olmaz. Artemia alın hasta ve yavru balıkların yemesi daha kolay oluyor. [/QUOTE]
Artemia için hava motoru gerekiyor sanırım bir hafta içinde o sistemi düzebilirim ama şimdilik bettagram aldım umarım fayda sağlar. Ayrıca haftalık düzenli su değişimini de ihmal etmeyeceğim :)
[QUOTE=NightWist]
Betaya en büyük yatırım yemdir. İyi beslenen betanın ekstra minerallere ihtiyacı olmaz. Artemia alın hasta ve yavru balıkların yemesi daha kolay oluyor. [/QUOTE]
Ayrıca iki çeşit bettagram vardı ben bettagram color olanını aldım. Umarım hata etmemişimdir. Farkı var mıdır yok mudur kalite olarak bilemiyorum ama sonuçta ikisi de seranın ürünü.
[QUOTE=NightWist]
Betaya en büyük yatırım yemdir. İyi beslenen betanın ekstra minerallere ihtiyacı olmaz. Artemia alın hasta ve yavru balıkların yemesi daha kolay oluyor. [/QUOTE]
Artemia için hava motoru gerekiyor sanırım bir hafta içinde o sistemi düzebilirim ama şimdilik bettagram aldım umarım fayda sağlar. Ayrıca haftalık düzenli su değişimini de ihmal etmeyeceğim :)
[QUOTE=NightWist]
Betaya en büyük yatırım yemdir. İyi beslenen betanın ekstra minerallere ihtiyacı olmaz. Artemia alın hasta ve yavru balıkların yemesi daha kolay oluyor. [/QUOTE]
Ayrıca iki çeşit bettagram vardı ben bettagram color olanını aldım. Umarım hata etmemişimdir. Farkı var mıdır yok mudur kalite olarak bilemiyorum ama sonuçta ikisi de seranın ürünü.
Yeni Aldığım Betam Yüzmüyor
[QUOTE=orhan0624]Merhabalar. Balığı akvaryuma ekleme yönteminiz de önemli bu konuda. Aşılama yapılmadan konulduysa balık şoka girmiş olabilir. Umarım düzelir. [/QUOTE]
Yok hayır onu da yaptım aslında. Petshoptaki bardakta bulunan çoğu beta yatıyordu aslında normal olabileceğini düşündüm ama benimki yine fazla hareket etmiyor yine düne göre biraz daha açıldı ama.
[QUOTE=BeyzPl]Hele bir birkaç gün geçsin. Bu akvaryuma geliş yolculuğunda sarılıp yorulduysa o yüzden olabilir. Genelde, sizin de yaşadığınız gibi, betanın çok sık yatması iyiye işaret değil. Bu durum devam ederse akvaryumuna ekleyebileceğiniz şeyler yok, akvaryumu yeterince iyi durumda çünkü. O zaman çok sıkı bir gözleme alabilirsiniz. Bir hastalığı varsa hemen fark etmek için. [/QUOTE]
Elimde crystalpro spotex ile sera bactopur mevcut daha teşhis koymadan tedaviye başlamak mantıksız olur değil mi?
[QUOTE=orhan0624]Merhabalar. Balığı akvaryuma ekleme yönteminiz de önemli bu konuda. Aşılama yapılmadan konulduysa balık şoka girmiş olabilir. Umarım düzelir. [/QUOTE]
Yok hayır onu da yaptım aslında. Petshoptaki bardakta bulunan çoğu beta yatıyordu aslında normal olabileceğini düşündüm ama benimki yine fazla hareket etmiyor yine düne göre biraz daha açıldı ama.
[QUOTE=BeyzPl]Hele bir birkaç gün geçsin. Bu akvaryuma geliş yolculuğunda sarılıp yorulduysa o yüzden olabilir. Genelde, sizin de yaşadığınız gibi, betanın çok sık yatması iyiye işaret değil. Bu durum devam ederse akvaryumuna ekleyebileceğiniz şeyler yok, akvaryumu yeterince iyi durumda çünkü. O zaman çok sıkı bir gözleme alabilirsiniz. Bir hastalığı varsa hemen fark etmek için. [/QUOTE]
Elimde crystalpro spotex ile sera bactopur mevcut daha teşhis koymadan tedaviye başlamak mantıksız olur değil mi?
Yeni Aldığım Betam Yüzmüyor
[QUOTE=BeyzPl]Hele bir birkaç gün geçsin. Bu akvaryuma geliş yolculuğunda sarılıp yorulduysa o yüzden olabilir. Genelde, sizin de yaşadığınız gibi, betanın çok sık yatması iyiye işaret değil. Bu durum devam ederse akvaryumuna ekleyebileceğiniz şeyler yok, akvaryumu yeterince iyi durumda çünkü. O zaman çok sıkı bir gözleme alabilirsiniz. Bir hastalığı varsa hemen fark etmek için. [/QUOTE]
Evet yaklaşık bir bir buçuk saatlik yoldan geldi poşet içerisinde. Umarım o yüzdendir. Formunu sağlaması için neler yapabilirim? Elimde tetranın granül yemi var karma akvaryumlar için ama sanırım sera bettagram alacağım ekstra olarak betalar için ayrı su düzenleyiciler var. Crystalpronun beta minerals tarzında, bunlar gerekli mi acaba ?
[QUOTE=BeyzPl]Hele bir birkaç gün geçsin. Bu akvaryuma geliş yolculuğunda sarılıp yorulduysa o yüzden olabilir. Genelde, sizin de yaşadığınız gibi, betanın çok sık yatması iyiye işaret değil. Bu durum devam ederse akvaryumuna ekleyebileceğiniz şeyler yok, akvaryumu yeterince iyi durumda çünkü. O zaman çok sıkı bir gözleme alabilirsiniz. Bir hastalığı varsa hemen fark etmek için. [/QUOTE]
Evet yaklaşık bir bir buçuk saatlik yoldan geldi poşet içerisinde. Umarım o yüzdendir. Formunu sağlaması için neler yapabilirim? Elimde tetranın granül yemi var karma akvaryumlar için ama sanırım sera bettagram alacağım ekstra olarak betalar için ayrı su düzenleyiciler var. Crystalpronun beta minerals tarzında, bunlar gerekli mi acaba ?
Yeni Aldığım Betam Yüzmüyor
Merhabalar daha yeni iki saat önce falan bakteri kültürünün oturmaya başladığını düşündüğüm akvaryumuma beta balığı aldım ve balık koyduğumdan beri farklı farklı yerlerde yatıyor yüzmüyor. Daha önce normal olduğunu düşündüğüm yine çokça yatan bi beta balığımı kaybettim. Acaba alışma sürecinde olduğu için bardaktan akvaryuma geçtiği için mi böyle yoksa bir hastalığı mı var acaba akvaryumum 27 litre 50w ısıtıcım 25 derece ve pipo filtrem var görüş ve yardımlarınızı bekliyorum:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827441.jpg[/IMG]
Merhabalar daha yeni iki saat önce falan bakteri kültürünün oturmaya başladığını düşündüğüm akvaryumuma beta balığı aldım ve balık koyduğumdan beri farklı farklı yerlerde yatıyor yüzmüyor. Daha önce normal olduğunu düşündüğüm yine çokça yatan bi beta balığımı kaybettim. Acaba alışma sürecinde olduğu için bardaktan akvaryuma geçtiği için mi böyle yoksa bir hastalığı mı var acaba akvaryumum 27 litre 50w ısıtıcım 25 derece ve pipo filtrem var görüş ve yardımlarınızı bekliyorum:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827441.jpg[/IMG]
Beta İçin Filtre Önerisi
Merhabalar tekrar. Bir beta akvaryumu kuruyorum ve filtre olarak şelale filtre düşünüyorum. 30x30 küp 27 litre hacimli bir akvaryumda beta için nasıl bir filtre almalıyım. Elimde cama yapıştırmalı bir pipo filtre var ama görüntü kirliliğinden dolayı kullanmak istemiyorum. Dophin h80 ile Dophin h100 arasında kaldım 100 olanı alırsam sanırım filtrenin haznesi daha büyük oluyor ama balığı yorar mı o hacimde bilemedim. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Merhabalar tekrar. Bir beta akvaryumu kuruyorum ve filtre olarak şelale filtre düşünüyorum. 30x30 küp 27 litre hacimli bir akvaryumda beta için nasıl bir filtre almalıyım. Elimde cama yapıştırmalı bir pipo filtre var ama görüntü kirliliğinden dolayı kullanmak istemiyorum. Dophin h80 ile Dophin h100 arasında kaldım 100 olanı alırsam sanırım filtrenin haznesi daha büyük oluyor ama balığı yorar mı o hacimde bilemedim. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Kayalar Ve Akvaryum Hakkında
[QUOTE=Emsica]Cevabı siz vermişsiniz elyaf japon, pamuk japon, izmarit japon kullanabilirsiniz. Donduktan sonra zararı yoktur. [/QUOTE]
Dediğim gibi salınımı konusunda emin olamadım. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Emsica]Cevabı siz vermişsiniz elyaf japon, pamuk japon, izmarit japon kullanabilirsiniz. Donduktan sonra zararı yoktur. [/QUOTE]
Dediğim gibi salınımı konusunda emin olamadım. Teşekkür ederim.
Kayalar Ve Akvaryum Hakkında
Hepinize selamlar yeni bir akvaryum kurdum. Bazalt kayalar ile set çekip içini bazalt kum, dışını ise silisle doldurdum ama kafamda şöyle bir sorun var kayaların arasından kumlar sızacakmış gibi hissediyorum ilerleyen zamanlarda, bunu erkenden nasıl önleyebilirim. Akvaryumu tekrar bozabilirim sorun değil ama o kayaların arasını ne ile doldurabilirim. Japon ve pamuk kullanın diyenleri okumuştum ama japonun salınımı hakkında bilgisi olan var mı en temiz nasıl yapılır ya da yapmam gerekir mi? Ve eksik yada yanlış yaptığım şeyleri yazabilirsiniz. Kökü biraz daha büyük alıp bir kaç tane daha bitki ekleyeceğim şimdilik elimde bunlar vardı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252035511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252035551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252035591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252036031.jpg[/IMG]
Hepinize selamlar yeni bir akvaryum kurdum. Bazalt kayalar ile set çekip içini bazalt kum, dışını ise silisle doldurdum ama kafamda şöyle bir sorun var kayaların arasından kumlar sızacakmış gibi hissediyorum ilerleyen zamanlarda, bunu erkenden nasıl önleyebilirim. Akvaryumu tekrar bozabilirim sorun değil ama o kayaların arasını ne ile doldurabilirim. Japon ve pamuk kullanın diyenleri okumuştum ama japonun salınımı hakkında bilgisi olan var mı en temiz nasıl yapılır ya da yapmam gerekir mi? Ve eksik yada yanlış yaptığım şeyleri yazabilirsiniz. Kökü biraz daha büyük alıp bir kaç tane daha bitki ekleyeceğim şimdilik elimde bunlar vardı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252035511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252035551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252035591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252036031.jpg[/IMG]
Kuyruğu Kısılan Beta
[QUOTE=Taha Yanık]
Her güne çıkartın su değişimini keşke dediğimi yapsaydınız ilk önce. [/QUOTE]
İlaç daha iyi etki eder diye düşünmüştüm ama her güne döneceğim.
[QUOTE=Taha Yanık]
Her güne çıkartın su değişimini keşke dediğimi yapsaydınız ilk önce. [/QUOTE]
İlaç daha iyi etki eder diye düşünmüştüm ama her güne döneceğim.
Kuyruğu Kısılan Beta
Arkadaşlar baktopur aldım ve uyguladım tedaviyi prospektüsüne göre. Üçüncü gün oldu üçüncü günden sonra herhangi bir kullanım yazmıyor. Balık ara ara ani hareketler yapıyor, köşede hareketsiz bekliyor ve kuyruklarının uçları toplu iğne ucu gibi oldu. Tedaviye kendim tekrar baştan başlamalı mıyım ne yapmalıyım? Isıtıcıyım hala 28 derecede sabit pipo filtrem de çalışıyor. düzeltme: iki günde bir de su değişimi yapıyorum [EDIT]yigiterylmz08,2025-01-26 13:57:33[/EDIT]
Arkadaşlar baktopur aldım ve uyguladım tedaviyi prospektüsüne göre. Üçüncü gün oldu üçüncü günden sonra herhangi bir kullanım yazmıyor. Balık ara ara ani hareketler yapıyor, köşede hareketsiz bekliyor ve kuyruklarının uçları toplu iğne ucu gibi oldu. Tedaviye kendim tekrar baştan başlamalı mıyım ne yapmalıyım? Isıtıcıyım hala 28 derecede sabit pipo filtrem de çalışıyor. düzeltme: iki günde bir de su değişimi yapıyorum [EDIT]yigiterylmz08,2025-01-26 13:57:33[/EDIT]
Kuyruğu Kısılan Beta
[QUOTE=İnci Kefali]Merhaba öncelikle sizi tebrik ederim. Belli ki yeni hobici olmanıza rağmen önceden araştırmışsınız, betaya güzel bir ortam hazırlamaya çalışmışsınız.
Tanınız da doğru
https://www.akvaryum.com/forum/costia_yuzgec_yapismalari_ve_beyazlamalar_k784869.asp
Bu konudan tedavi hakkında bilgi alabilirsiniz.
Ekleme yapayım: Metilen mavisi gibi katkılar kullanacaksanız tankta yapmayın. Balığı ayrı bir yere alın. Orada ilaçlayın. Bu tür ilaçlar suyu bir miktar ağırlaştırır. O yüzden hava da verin lütfen. Ayırdığınız kabı da sıcak ve temiz tutarsanız kısa sürede balık iyileşecektir.
Tankta olabilecek parazitleri de ısı ve bol su değişimi ile yok etmeye çalışın. Değerli bakteri kültürüne zarar gelmesin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştım. Konuya gelirsek burda sera baktopurdan bahsetmiş spotex ne kadar işe yarar ondan mı devam etmeliyim yoksa baktopuru almalı mıyım bilemedim[EDIT]yigiterylmz08,2025-01-19 21:19:22[/EDIT]
[QUOTE=İnci Kefali]Merhaba öncelikle sizi tebrik ederim. Belli ki yeni hobici olmanıza rağmen önceden araştırmışsınız, betaya güzel bir ortam hazırlamaya çalışmışsınız.
Tanınız da doğru
https://www.akvaryum.com/forum/costia_yuzgec_yapismalari_ve_beyazlamalar_k784869.asp
Bu konudan tedavi hakkında bilgi alabilirsiniz.
Ekleme yapayım: Metilen mavisi gibi katkılar kullanacaksanız tankta yapmayın. Balığı ayrı bir yere alın. Orada ilaçlayın. Bu tür ilaçlar suyu bir miktar ağırlaştırır. O yüzden hava da verin lütfen. Ayırdığınız kabı da sıcak ve temiz tutarsanız kısa sürede balık iyileşecektir.
Tankta olabilecek parazitleri de ısı ve bol su değişimi ile yok etmeye çalışın. Değerli bakteri kültürüne zarar gelmesin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştım. Konuya gelirsek burda sera baktopurdan bahsetmiş spotex ne kadar işe yarar ondan mı devam etmeliyim yoksa baktopuru almalı mıyım bilemedim[EDIT]yigiterylmz08,2025-01-19 21:19:22[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
TheDS,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
isakaynak,
AreS,
Ahmedis,
Kemalk41,
gachuafireice,
BilalM.,
Ehtiyar,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Urar,
ternapi,
Öğretmen Ali,
Tuby,
CevdetSERBEST,
Sütçü,
Kınayu,
nazemert,
altuntasseref,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
akinsinan,
MiSoSiKiaN,
DigitalPen,
portre,
osmandbnl,
-RBG-,
Ancalagon,
Balikcidede,
bysmokin,
Jeveux,
Ahmetcn9,
solana_dhOl,
yeekim,
yilmaz006,
Osmand,
Hknçkl,
Laetacara,
SJess,
Alibicimcilci,
fissidens,
OsmanEnes,
kutay3757,
Mustafasesen,
oguzozt,
exCaLiSTa,
Erdinç güngör,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
