ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Eminator
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
149
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Kasım 2024 23:30
Son Ziyaret:
02 Ekim 2025 13:29
Toplam Mesaj:
186 [0.32 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet emin
Doğum Tarihi:
07 Ekim 2007
Yaş:
18
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet emin
Bir sen Bir ben Bir de Balık
SON 10 MESAJI
Beta Cinsiyet
[QUOTE=Sadel]
Balığın fotoğrafını atabilir misiniz?[/QUOTE]
Olmak yada olmamak,hepsi bu. [:)]
[QUOTE=Sadel]
Balığın fotoğrafını atabilir misiniz?[/QUOTE]
Olmak yada olmamak,hepsi bu. [:)]
Beta Genel Bilgi
[QUOTE=Dogukankun]
Benim akvaryumun üstü su mercimeği dolu hiç tutunup dinlendiğini görmedim Anubias ile karıştırmış olabilir misiniz? [/QUOTE]
Ondan kastım köklerinin arasına sıkıştırıp dinlendiriyordu kendi betam.
Dediğiniz gibi anubiasa da yatıyolar[:)]
[QUOTE=Dogukankun]
Benim akvaryumun üstü su mercimeği dolu hiç tutunup dinlendiğini görmedim Anubias ile karıştırmış olabilir misiniz? [/QUOTE]
Ondan kastım köklerinin arasına sıkıştırıp dinlendiriyordu kendi betam.
Dediğiniz gibi anubiasa da yatıyolar[:)]
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
[QUOTE=KaanE].
https://www.akvaryum.com/Forum/500_tl_akvaryum_i117500.asp[/QUOTE]
Hocam baktım da arada 50 km var[:)))] şuanda ertelemek istiyorum biraz daha. Çok karışacağına herşeyi tam tıkırında istiyorum katlı böyle güzel habitatlarda akvaryum yapıcam he eğer yurda gidersem bi 5 yıl daha iptal[:(]
[QUOTE=KaanE].
https://www.akvaryum.com/Forum/500_tl_akvaryum_i117500.asp[/QUOTE]
Hocam baktım da arada 50 km var[:)))] şuanda ertelemek istiyorum biraz daha. Çok karışacağına herşeyi tam tıkırında istiyorum katlı böyle güzel habitatlarda akvaryum yapıcam he eğer yurda gidersem bi 5 yıl daha iptal[:(]
30 Litre Akvaryum İçin Ne Önerirsiniz ?
[QUOTE=proavkayrumcu]Resim atamıyorum ama ölçü 24, 36, 38 gibi küpe yakın uzun bir şey güzel tasarım olabilir, dediğiniz gibi. Daha büyük akvaryumluk yerim yok, ondan değiştiremem. Bitkileri büyüdükten sonra patika yapsam nasıl olur? Karidesin yanında az da olsa bir balık koysam olmaz mı? Hepsinden azar azar olsa. Ve bir kaç tane daha kafama takılan soru vardı metinde onlarıda cevaplarsanız sevinirim.
Bide gittiğim akvaryumcuda afrika kedi balığı ve odunbaşı köpek balığı gibi etçil türler vardı. Akvaryumları küçük sayıları çoktu bende besleyebilir miyim? etçil tür zormu ? karma olmuyormu ?detayları nedir.[/QUOTE]
Hocam bence küçük akvaryumlarda patika yapılmamalı zaten büyük bir alan olmadığı için yerden çalarsınız ve o patikanın varlığı yokluğu belli olmaz bitkileri sıklaştırıp kayalarla yükseklik yapmak daha mantıklı kedi balıkları konusunda ise Japon balığını fanusa atmak gibi birşey katiyen olmaz[:)]
Canlı türleri sıkıntı oluyor bu litrelerde
Ama ben bir çift gurami önerebilirim[:)]
[QUOTE=proavkayrumcu]Resim atamıyorum ama ölçü 24, 36, 38 gibi küpe yakın uzun bir şey güzel tasarım olabilir, dediğiniz gibi. Daha büyük akvaryumluk yerim yok, ondan değiştiremem. Bitkileri büyüdükten sonra patika yapsam nasıl olur? Karidesin yanında az da olsa bir balık koysam olmaz mı? Hepsinden azar azar olsa. Ve bir kaç tane daha kafama takılan soru vardı metinde onlarıda cevaplarsanız sevinirim.
Bide gittiğim akvaryumcuda afrika kedi balığı ve odunbaşı köpek balığı gibi etçil türler vardı. Akvaryumları küçük sayıları çoktu bende besleyebilir miyim? etçil tür zormu ? karma olmuyormu ?detayları nedir.[/QUOTE]
Hocam bence küçük akvaryumlarda patika yapılmamalı zaten büyük bir alan olmadığı için yerden çalarsınız ve o patikanın varlığı yokluğu belli olmaz bitkileri sıklaştırıp kayalarla yükseklik yapmak daha mantıklı kedi balıkları konusunda ise Japon balığını fanusa atmak gibi birşey katiyen olmaz[:)]
Canlı türleri sıkıntı oluyor bu litrelerde
Ama ben bir çift gurami önerebilirim[:)]
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Hint bülbülü çift halindeyse daha hareketli ve sevimli oluyor. Dükkanda olsa yine dua ederim odamda bir çift vardı. (Çekilecek hayvan değil) [:)))][:)))]
Dediğim gibi alternatiflere yönelirsin hemen enseyi karartmaya değmez. Bütçe engel oluyorsa kısa bir süre daha ertelenir ama istediğin sürece o akvaryum kurulur. Zaten marangozun yapacağı akvaryum tedirgin ederdi. [:)))][/QUOTE] dükkanda değil hocam odamda işte bide tek eşi öldüğü için getirdiler diğer erkekleri de reddetti takılıyo tek ama eş bulmak istiyorum sabah 7 de başlıyor mesaisi sustur susturabilirsen [:D] şuan ertelenmiş olsa bile bana aldırdığı silikona yanarım silikonlar kuruyor çünkü bir süre sonra
Arkadaşlar herşey yolunda gidiyormuş gibi silikonun da tarihi geçmiş çıktı dün gece farkettim iade etmelimiyim yoksa ilerideki projede kullanılırmı ve normal piyasadan daha pahalıya aldım üstelik yakın diye[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/270620251251431.jpg[/IMG]
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Hint bülbülü çift halindeyse daha hareketli ve sevimli oluyor. Dükkanda olsa yine dua ederim odamda bir çift vardı. (Çekilecek hayvan değil) [:)))][:)))]
Dediğim gibi alternatiflere yönelirsin hemen enseyi karartmaya değmez. Bütçe engel oluyorsa kısa bir süre daha ertelenir ama istediğin sürece o akvaryum kurulur. Zaten marangozun yapacağı akvaryum tedirgin ederdi. [:)))][/QUOTE] dükkanda değil hocam odamda işte bide tek eşi öldüğü için getirdiler diğer erkekleri de reddetti takılıyo tek ama eş bulmak istiyorum sabah 7 de başlıyor mesaisi sustur susturabilirsen [:D] şuan ertelenmiş olsa bile bana aldırdığı silikona yanarım silikonlar kuruyor çünkü bir süre sonra
Arkadaşlar herşey yolunda gidiyormuş gibi silikonun da tarihi geçmiş çıktı dün gece farkettim iade etmelimiyim yoksa ilerideki projede kullanılırmı ve normal piyasadan daha pahalıya aldım üstelik yakın diye[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/270620251251431.jpg[/IMG]
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Bazen geri dönüşü olmayan aksiliklerde yaşanabiliyor. O yüzden çokta kafaya takmadan mücadeleye devam etmek gerekir.
En kötü ihtimalde kendine biraz daha zaman tanır para biriktirirsin veya 2. ele yönelirsin, İstanbul'da alternatif çok.
Evcil hayvan konusunda sana bir anımı anlatayım. Bundan 8 yıl önce arkadaşla evde ne besleyebiliriz derken kedi köpek zahmetli olacağından eledik, balık ve kuş mantıklıydı ama kaygılarımız vardı. Çocukken gördüğüm hamster benzeri iri bir hayvanı hatırladım, türünü buldum guinea pig. İnternetten Ankara, İstanbul, Kocaeli, Sakarya'ya baktım düzgün bir yer bulamadım. Ozaman bulunduğum il Zonguldak'ta mı olacak diyerek öylesine yazdım ve çok kaliteli çiftlik buldum. O canlı hala daha yanımda, yıllar içinde 2 arkadaş daha aldım.
Seneler sonra kaygı duyduğum balıklara ilgi duyunca bir çok akvaryum kurdum. Kuşları sevmezdim, akrabamın kalp yetmezliği çıkınca mecbur kuşunu sahiplendim. Mübarek hayvan kapı cam açık asla çıkmaz odadan, 7/24 serbest ginepiglerin yanında takılıyor. Sırf bu huyu yüzünden şuan kuşlarıda seviyorum.
Çocukluğumdan beri onlarca köpeğim olduğundan favorim köpekler. Şuan hala köpek bakacak şartlara sahip değilim ama bir gün elbet bakacağım.
Artık bu kıssadan hisse çıkarmak sana bağlı. Zaman her şeyin ilacı mı dersin, çözüm 1 adım ötende mi dersin veya insanoğlu değişkendir mi dersin; karar senin.
[/QUOTE]
Umarım birgün istediğiniz köpeği sahiplenirsiniz hocam benimde şuanda hint bülbülüm var dükkana biri geldi bıraktı gitti tatlı hayvan ama çok ürkek ve sesi düdük yutmuş gibi olduğu için acayip rahatsız edici sabahları[:)))] kendimi bildim bileli balıklara ilgi duymuşumdur ama şuan yapamazsam ileride pişmanlık olarak kalacağından korkuyorum onun için bu kadar aceleci davranıyorum olmazsa olmaz değil dünyanın sonuda değil ama bazen sadece istiyor insan ve etrafına sürekli engeller çıktıkça dahada hırçınlaşıyor geçenki 3 balığımıda benim hatam değil güvenimden kaybetmiş olmakta pişmanlık bırakıyor evet balık çok basit bir hayvan ama bunun sorumluluğu ve vebali çok olduğu için üzülüyor insan
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Bazen geri dönüşü olmayan aksiliklerde yaşanabiliyor. O yüzden çokta kafaya takmadan mücadeleye devam etmek gerekir.
En kötü ihtimalde kendine biraz daha zaman tanır para biriktirirsin veya 2. ele yönelirsin, İstanbul'da alternatif çok.
Evcil hayvan konusunda sana bir anımı anlatayım. Bundan 8 yıl önce arkadaşla evde ne besleyebiliriz derken kedi köpek zahmetli olacağından eledik, balık ve kuş mantıklıydı ama kaygılarımız vardı. Çocukken gördüğüm hamster benzeri iri bir hayvanı hatırladım, türünü buldum guinea pig. İnternetten Ankara, İstanbul, Kocaeli, Sakarya'ya baktım düzgün bir yer bulamadım. Ozaman bulunduğum il Zonguldak'ta mı olacak diyerek öylesine yazdım ve çok kaliteli çiftlik buldum. O canlı hala daha yanımda, yıllar içinde 2 arkadaş daha aldım.
Seneler sonra kaygı duyduğum balıklara ilgi duyunca bir çok akvaryum kurdum. Kuşları sevmezdim, akrabamın kalp yetmezliği çıkınca mecbur kuşunu sahiplendim. Mübarek hayvan kapı cam açık asla çıkmaz odadan, 7/24 serbest ginepiglerin yanında takılıyor. Sırf bu huyu yüzünden şuan kuşlarıda seviyorum.
Çocukluğumdan beri onlarca köpeğim olduğundan favorim köpekler. Şuan hala köpek bakacak şartlara sahip değilim ama bir gün elbet bakacağım.
Artık bu kıssadan hisse çıkarmak sana bağlı. Zaman her şeyin ilacı mı dersin, çözüm 1 adım ötende mi dersin veya insanoğlu değişkendir mi dersin; karar senin.
[/QUOTE]
Umarım birgün istediğiniz köpeği sahiplenirsiniz hocam benimde şuanda hint bülbülüm var dükkana biri geldi bıraktı gitti tatlı hayvan ama çok ürkek ve sesi düdük yutmuş gibi olduğu için acayip rahatsız edici sabahları[:)))] kendimi bildim bileli balıklara ilgi duymuşumdur ama şuan yapamazsam ileride pişmanlık olarak kalacağından korkuyorum onun için bu kadar aceleci davranıyorum olmazsa olmaz değil dünyanın sonuda değil ama bazen sadece istiyor insan ve etrafına sürekli engeller çıktıkça dahada hırçınlaşıyor geçenki 3 balığımıda benim hatam değil güvenimden kaybetmiş olmakta pişmanlık bırakıyor evet balık çok basit bir hayvan ama bunun sorumluluğu ve vebali çok olduğu için üzülüyor insan
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Ne kadar dürüstler bilemem ama aynı semtteki fiyatlar ise ikinci el cam kullanılıyor olabilir. Camda çizik vs yok diye bende ikinci el camdan yaptırdım. [/QUOTE]
Hocam çizik yada mikro çatlaklar olmadığı sürece sorun yok şuan sadece balık beslemek istiyorum ve biraz daha önüme blok koyarlarsa küresel bir tehdit oluşturabilirim sınav dediniz tamam yaptım spor dediniz tamam sporcu oldum iş dediniz onuda yaptım ama şu hobimi bi gazlayamadım yapamama sebebim cam var hallederim diyip 5 gün sonraya gel deyip gelince aa cam yokmuş oldu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/020520250003181.jpg[/IMG]
Maksimum kurulumum bu ortadaki kırıldı işte maalesef. Çocukluktan beri bu hobiye olan hevesim kırılmak üzere biraz daha böyle olursa
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Ne kadar dürüstler bilemem ama aynı semtteki fiyatlar ise ikinci el cam kullanılıyor olabilir. Camda çizik vs yok diye bende ikinci el camdan yaptırdım. [/QUOTE]
Hocam çizik yada mikro çatlaklar olmadığı sürece sorun yok şuan sadece balık beslemek istiyorum ve biraz daha önüme blok koyarlarsa küresel bir tehdit oluşturabilirim sınav dediniz tamam yaptım spor dediniz tamam sporcu oldum iş dediniz onuda yaptım ama şu hobimi bi gazlayamadım yapamama sebebim cam var hallederim diyip 5 gün sonraya gel deyip gelince aa cam yokmuş oldu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/020520250003181.jpg[/IMG]
Maksimum kurulumum bu ortadaki kırıldı işte maalesef. Çocukluktan beri bu hobiye olan hevesim kırılmak üzere biraz daha böyle olursa
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
[QUOTE=KaanE]Cam falan bulursanız, fotosunu paylaştığınız silikonu kullanmayın. Herhangi bir markanın akvaryum için uygun olan silikonunu kullanın. Sistanın normal silikonları da olmaz yani.
500liraya 40x küp alabiliyorsan cam kaçırma. 4 camın sadece bir kenarını rodajlatıp paradan tasarruf edebilirsin. Akvaryumun üst kısmına denk getirirsin. Oradan yapacağın tasarrufu tek ön camı clear alabilirsin. Zaten hepsi rodajlı 40x 500liraysa direkt al zaten. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/260620251951471.jpg[/IMG]
Bunu aldım hocam 500 tl dediğim camcı da bedava verse bile almam müşteriye lan denirmi evrendeki tek camcı oymuş gibi davranışları bir görseniz hocam sövdüm kapattım onun için aramaktayım şuanda
[QUOTE=KaanE]Cam falan bulursanız, fotosunu paylaştığınız silikonu kullanmayın. Herhangi bir markanın akvaryum için uygun olan silikonunu kullanın. Sistanın normal silikonları da olmaz yani.
500liraya 40x küp alabiliyorsan cam kaçırma. 4 camın sadece bir kenarını rodajlatıp paradan tasarruf edebilirsin. Akvaryumun üst kısmına denk getirirsin. Oradan yapacağın tasarrufu tek ön camı clear alabilirsin. Zaten hepsi rodajlı 40x 500liraysa direkt al zaten. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252419/260620251951471.jpg[/IMG]
Bunu aldım hocam 500 tl dediğim camcı da bedava verse bile almam müşteriye lan denirmi evrendeki tek camcı oymuş gibi davranışları bir görseniz hocam sövdüm kapattım onun için aramaktayım şuanda
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Geçmiş olsun, her şerde bir hayır vardır diyelim. Akvaryum yapmayı bilen birini bulursunuz belki.
Duşakabin silikonu felan yenilenmesi gerekiyorsa oraya kullanabilirsiniz. [/QUOTE] inşallah hocam cam istiyorum sadece cam 40x kendim yapıcam onu bile geçtim öyle bir dalgalanma varki 500-1800 arasında değişiyor cam yahu sadece
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Geçmiş olsun, her şerde bir hayır vardır diyelim. Akvaryum yapmayı bilen birini bulursunuz belki.
Duşakabin silikonu felan yenilenmesi gerekiyorsa oraya kullanabilirsiniz. [/QUOTE] inşallah hocam cam istiyorum sadece cam 40x kendim yapıcam onu bile geçtim öyle bir dalgalanma varki 500-1800 arasında değişiyor cam yahu sadece
40x40 Akvaryuma 6 Mm Yetermi
Arkadaşlar şuan proje iptal bugün yaptırmaya gittim silikonu falanda aldım sistanın ama camları götürmüşler şuan yapamıyorum çok arada kaldım o yüzden[:)]
[EDIT]Eminator,2025-06-26 18:54:59[/EDIT]
Arkadaşlar şuan proje iptal bugün yaptırmaya gittim silikonu falanda aldım sistanın ama camları götürmüşler şuan yapamıyorum çok arada kaldım o yüzden[:)]
[EDIT]Eminator,2025-06-26 18:54:59[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
