ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Naty32
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Nisan 2022 23:47
Son Ziyaret:
31 Mayıs 2023 16:42
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Merve Altın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Merve Altın
SON 10 MESAJI
Macracanta Ve Tetra Yem Yememe
Merhabalar. Tankimizda 10 adet tetra, 5 adet zebra danio, 3 panda çöpçü, 1vatoz ve iki adet macracantamiz var. Geçen hafta neonlardan birini ölü bulmuştum nedenini hiç anlamadık bir gün öncesinde hicbirseyi yoktu. Şimdi yine tetralardan biri yem yemiyor ve rengi soluklastı. Aynı şekilde macracantalarda da bir sıkıntı var. Bugün ilk defa bir tanesini suyun yüzüne doğru çıkarken gördüm. Şimdi ikiside yem yemiyor. Oysaki yemleme yaptığımda diğer balıkları bile kovalarlardi yem yemek için. Ne yapmak lazım sizce? Hasta olan tetrayla macracantalari ayrı bir akvaryuma alsam nasıl bir tedavi uygulamam lazım? Acil yardımınıza ihtiyacım var [:'(]
Merhabalar. Tankimizda 10 adet tetra, 5 adet zebra danio, 3 panda çöpçü, 1vatoz ve iki adet macracantamiz var. Geçen hafta neonlardan birini ölü bulmuştum nedenini hiç anlamadık bir gün öncesinde hicbirseyi yoktu. Şimdi yine tetralardan biri yem yemiyor ve rengi soluklastı. Aynı şekilde macracantalarda da bir sıkıntı var. Bugün ilk defa bir tanesini suyun yüzüne doğru çıkarken gördüm. Şimdi ikiside yem yemiyor. Oysaki yemleme yaptığımda diğer balıkları bile kovalarlardi yem yemek için. Ne yapmak lazım sizce? Hasta olan tetrayla macracantalari ayrı bir akvaryuma alsam nasıl bir tedavi uygulamam lazım? Acil yardımınıza ihtiyacım var [:'(]
Neon Tetram Dik Yüzüyor
Merhabalar tekrar [:)] neon tetralarin bir tanesinde dünden beri bir gariplik var. Nedense dik yüzüyor. Ben akvaryuma yaklaştığımda normale dönüyor. Bunun dışında herhangi bir sıkıntısı yok. Sabah yemledigimde gözlemledim gayet normal yedi. Dün ögleden sonra canlı artemia vermiştim. Ondan bir süre sonra bu şekilde yüzmeye başladı. Onunla bir alakası olabilir mi? Bu konuyla ilgili forumda araştırma yaptım hayvanın sürüden ayrı bir şekilde hareket edip etmediği sorulmuş hep ve strese girdiği söylenmiş. Ancak bizde öyle birseyde yok. Arkadaşlarının arasında takılıyor gayette [:D] ben anlamlandiramadim sizce sorun nedir?
Merhabalar tekrar [:)] neon tetralarin bir tanesinde dünden beri bir gariplik var. Nedense dik yüzüyor. Ben akvaryuma yaklaştığımda normale dönüyor. Bunun dışında herhangi bir sıkıntısı yok. Sabah yemledigimde gözlemledim gayet normal yedi. Dün ögleden sonra canlı artemia vermiştim. Ondan bir süre sonra bu şekilde yüzmeye başladı. Onunla bir alakası olabilir mi? Bu konuyla ilgili forumda araştırma yaptım hayvanın sürüden ayrı bir şekilde hareket edip etmediği sorulmuş hep ve strese girdiği söylenmiş. Ancak bizde öyle birseyde yok. Arkadaşlarının arasında takılıyor gayette [:D] ben anlamlandiramadim sizce sorun nedir?
Göz Fungusu Ve Yüzgeç Erimesi
[QUOTE=Aqua Discovery][URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=1973309[/URL]
Geçen forumda gezerken bu konuya denk gelmiştim doğal yoldan iyileşme sağlamışlar ama şuan bulunabilir mi ceviz yaprağı bilemedim [/QUOTE]
AA ben görmemiştim çok sağolun. Cok iyi bir yontemmis ama dediğiniz gibi ceviz yapragini nerden bulabilirim şu an bilmiyorum yinede aklımda bulunsun [:)] ben geçenlerde artemia verdim balıklara ama kabuklarda akvaryum içine gitmisti zaten bı killanmistim bişey olur mu diye. Hemen kendini belli etti [:'(]
Dün hemen dip çekimi ile %30 kadar su değişimi yaptım ve 8-10 damla kadarda metilen mavisi ekledim şu an başka birşey yapamıyorum gozlemleyecegim [:((]
[QUOTE=Aqua Discovery][URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=1973309[/URL]
Geçen forumda gezerken bu konuya denk gelmiştim doğal yoldan iyileşme sağlamışlar ama şuan bulunabilir mi ceviz yaprağı bilemedim [/QUOTE]
AA ben görmemiştim çok sağolun. Cok iyi bir yontemmis ama dediğiniz gibi ceviz yapragini nerden bulabilirim şu an bilmiyorum yinede aklımda bulunsun [:)] ben geçenlerde artemia verdim balıklara ama kabuklarda akvaryum içine gitmisti zaten bı killanmistim bişey olur mu diye. Hemen kendini belli etti [:'(]
Dün hemen dip çekimi ile %30 kadar su değişimi yaptım ve 8-10 damla kadarda metilen mavisi ekledim şu an başka birşey yapamıyorum gozlemleyecegim [:((]
Göz Fungusu Ve Yüzgeç Erimesi
Merhabalar. Yaklaşık 80 litrelik bir tankimiz var. İçinde 1 adet vatoz, 2 adet panda çöpçü, 5 adet zebra danio ve 10 adette neon tetramiz var. Ancak bugün bugün farkettigim kadarıyla pandanın bir tanesinin bir gözünde beyazlık oluşmuş göz fungusu diye tahmin ediyorum. Tetralarin bir tanesininde alt yuzgecinin birinde çok hafif erime var sanki [:(] nasıl bir tedavi uygulamaliyim? Bir de bazı yerlerde hasta balıkları ayrı bir yere almalısınız gibi şeyler okudum ancak bu hayvanlar sürü balığı olduğu için ayrı bir yere almak strese sokmaz mi?
Merhabalar. Yaklaşık 80 litrelik bir tankimiz var. İçinde 1 adet vatoz, 2 adet panda çöpçü, 5 adet zebra danio ve 10 adette neon tetramiz var. Ancak bugün bugün farkettigim kadarıyla pandanın bir tanesinin bir gözünde beyazlık oluşmuş göz fungusu diye tahmin ediyorum. Tetralarin bir tanesininde alt yuzgecinin birinde çok hafif erime var sanki [:(] nasıl bir tedavi uygulamaliyim? Bir de bazı yerlerde hasta balıkları ayrı bir yere almalısınız gibi şeyler okudum ancak bu hayvanlar sürü balığı olduğu için ayrı bir yere almak strese sokmaz mi?
Artemia Kabukları
Merhabalar. İlk defa artemia denemesi yaptım ancak herhangi bir düzeneğim vs. yok. Klasik tuzlu su olayını denedim ve başarılı oldum. bir tülbentle artemialari süzüp tuzlu sudan arindirdiktan sonra balıklara verdim. çokta güzel yediler 😂 ancak kabukları ayiramadim maalesef akvaryumun içine baya kabuk gitmiş olabilir. Bu beni biraz düşündürdü açıkçası sizce bir zararı olur mu? Balıkları çok dikkatli takip ettim kabukları yemediler ancak akvaryumda kalma olasılığı beni biraz korkutuyor.
Birde artemialari ortalama 24 saatte çıkar diye düşünerek planmayi biraz yanlış yaptım 😂 cumartesi günü akşam üstü artemialari tuzlu suya koydum.1 buçuk günü geçtikten sonra çıktılar. Bu sırada da çıkmayacaklarini düşündüğüm için gündüz balıklarıda yemlemis bulundum 🥲 normalde balıkları günde iki kere 12 saat arayla yemliyorum. Çıkan artemialarida sabahki yemlemeden 12 saat sonra falan verdim fazla mı olur sizce?
Merhabalar. İlk defa artemia denemesi yaptım ancak herhangi bir düzeneğim vs. yok. Klasik tuzlu su olayını denedim ve başarılı oldum. bir tülbentle artemialari süzüp tuzlu sudan arindirdiktan sonra balıklara verdim. çokta güzel yediler 😂 ancak kabukları ayiramadim maalesef akvaryumun içine baya kabuk gitmiş olabilir. Bu beni biraz düşündürdü açıkçası sizce bir zararı olur mu? Balıkları çok dikkatli takip ettim kabukları yemediler ancak akvaryumda kalma olasılığı beni biraz korkutuyor.
Birde artemialari ortalama 24 saatte çıkar diye düşünerek planmayi biraz yanlış yaptım 😂 cumartesi günü akşam üstü artemialari tuzlu suya koydum.1 buçuk günü geçtikten sonra çıktılar. Bu sırada da çıkmayacaklarini düşündüğüm için gündüz balıklarıda yemlemis bulundum 🥲 normalde balıkları günde iki kere 12 saat arayla yemliyorum. Çıkan artemialarida sabahki yemlemeden 12 saat sonra falan verdim fazla mı olur sizce?
Neon Tetralar İçin Hangi Yemleri Kullanabilirim?
[QUOTE=Nursun]Tavsiye edilen yemlere ek olarak nls small fish formula ve tropical nanovit granulat yemlerini de öneririm . [/QUOTE]
Dediğiniz yemlere de bakacağım mutlaka. Teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=UEK]Ben haftalık olarak bu şekilde yapıyordum;
Pazartesi: sabah Tropical Pro Defence Size S/ akşam Tetra Pro Algea
Salı: sabah Sera Vipan/ akşam Sera Flora
Çarşamba: Canlı Artemia(tek öğün)
Perşembe: sabah Tropical D-Allio Plus/ akşam Tropical D-Allio Plus
Cuma: Sabah Taze Ispanak/Akşam Tropical Spirulina Super Forte
Cumartesi: Sabah Tropical Vitality&Color / akşam Sera Flora
Pazar: Canlı Artemia
Yoğunluk durumuna bağlı olarak haftada bir günü boş geçiyorum yani yem vermiyorum.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Harika bir aciklama olmus işime çok yarayacak [:)]
[QUOTE=Nursun]Tavsiye edilen yemlere ek olarak nls small fish formula ve tropical nanovit granulat yemlerini de öneririm . [/QUOTE]
Dediğiniz yemlere de bakacağım mutlaka. Teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=UEK]Ben haftalık olarak bu şekilde yapıyordum;
Pazartesi: sabah Tropical Pro Defence Size S/ akşam Tetra Pro Algea
Salı: sabah Sera Vipan/ akşam Sera Flora
Çarşamba: Canlı Artemia(tek öğün)
Perşembe: sabah Tropical D-Allio Plus/ akşam Tropical D-Allio Plus
Cuma: Sabah Taze Ispanak/Akşam Tropical Spirulina Super Forte
Cumartesi: Sabah Tropical Vitality&Color / akşam Sera Flora
Pazar: Canlı Artemia
Yoğunluk durumuna bağlı olarak haftada bir günü boş geçiyorum yani yem vermiyorum.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Harika bir aciklama olmus işime çok yarayacak [:)]
Neon Tetralar İçin Hangi Yemleri Kullanabilirim?
[QUOTE=smithiseek]Merhaba,keyifli hobiler dilerim. Şuan Neon tetra beslemiyorum ama beslediğim dönem kullandığım yemleri aklıma geldiği kadarıyla yazayım;
-Sera Flora pul yem ,ufalayarak verirseniz rahatlıkla yerler. (Sera San da olabilir onu da seviyorlardı)
-Tetra Pro Algae ve Pro Color. Bunları da aynı şekilde ufalarsanız rahat yerler.
-Sera Immun Pro (Probiyotik içeriği bağırsak florası için faydalı)
-Tropical Supervit Tab,Spirutabin Tab,Breederline Garlic Tab, Sera O Nip, Sera Spirulina Tab (Cama yapışan tablet yem, içlerinden hoşunuza gidenleri araştırıp seçebilirsiniz)
-Rotifish Kabuksuz Artemia (Vereceğiniz miktarı 5 dk kadar bir miktar su da bekletip sonrasında şırınga ile az az sıkıyorum. Proteini yüksek,form ve kondisyon kazandırmak için çok iyidir.)
Aklıma geldiğince yazdım, uzun süre bu yemleri kullandım ve hem Neon Tetra hem de Cardinal Tetra lardan bolca yavru almıştım.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim cevabınız için [:)] bunları dönüşümlü olarak nasıl verebilirim peki onu da söylerseniz çok sevinirim [:)] birde discus yemini kullanmaya devam etmeli miyim sizce? Benim zebralar baya seviyorlar o yemide ama neonlara denemedim henüz
[QUOTE=smithiseek]Merhaba,keyifli hobiler dilerim. Şuan Neon tetra beslemiyorum ama beslediğim dönem kullandığım yemleri aklıma geldiği kadarıyla yazayım;
-Sera Flora pul yem ,ufalayarak verirseniz rahatlıkla yerler. (Sera San da olabilir onu da seviyorlardı)
-Tetra Pro Algae ve Pro Color. Bunları da aynı şekilde ufalarsanız rahat yerler.
-Sera Immun Pro (Probiyotik içeriği bağırsak florası için faydalı)
-Tropical Supervit Tab,Spirutabin Tab,Breederline Garlic Tab, Sera O Nip, Sera Spirulina Tab (Cama yapışan tablet yem, içlerinden hoşunuza gidenleri araştırıp seçebilirsiniz)
-Rotifish Kabuksuz Artemia (Vereceğiniz miktarı 5 dk kadar bir miktar su da bekletip sonrasında şırınga ile az az sıkıyorum. Proteini yüksek,form ve kondisyon kazandırmak için çok iyidir.)
Aklıma geldiğince yazdım, uzun süre bu yemleri kullandım ve hem Neon Tetra hem de Cardinal Tetra lardan bolca yavru almıştım.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim cevabınız için [:)] bunları dönüşümlü olarak nasıl verebilirim peki onu da söylerseniz çok sevinirim [:)] birde discus yemini kullanmaya devam etmeli miyim sizce? Benim zebralar baya seviyorlar o yemide ama neonlara denemedim henüz
Neon Tetralar İçin Hangi Yemleri Kullanabilirim?
Merhabalar. Bu sene ne zamandır istediğim tetra tankını kurmaya karar verdik. Balıkları yavaş yavaş alıyoruz. Şu an 5 adet zebra danio, 6 adet neon tetramiz var. Zebralari aldığımız arkadaş bize yem olarak tetra markasının bir yemini verdi yemin şeklinden anladığım kadarıyla discus bits. Bunun dışında bir kaç çeşit daha almak istiyorum. Sizin önerileriniz hangileri ve sizce kaç çeşit yem kullanmak doğru olur? Yem konusunda bilgisizim biraz aydınlatırsanız çok sevinirim [:)]
Merhabalar. Bu sene ne zamandır istediğim tetra tankını kurmaya karar verdik. Balıkları yavaş yavaş alıyoruz. Şu an 5 adet zebra danio, 6 adet neon tetramiz var. Zebralari aldığımız arkadaş bize yem olarak tetra markasının bir yemini verdi yemin şeklinden anladığım kadarıyla discus bits. Bunun dışında bir kaç çeşit daha almak istiyorum. Sizin önerileriniz hangileri ve sizce kaç çeşit yem kullanmak doğru olur? Yem konusunda bilgisizim biraz aydınlatırsanız çok sevinirim [:)]
Akvaryum Kireçlenme Sorunu
Merhaba arkadaşlar. Yıllar sonra tekrardan hobiye dönme kararı aldım ancak çok büyük bir hata yaptım [:D] akvayumu ilk yaptırdığımızda eşim filtreyi denemek için günlerce çalıştırdı. O arada da ben şehir dışındaydım ve hiç ilgilenemedim. Üstünden su eksildikce cama kireclenme yapmış. Eşimde sağolsun hiç onemsememis [:D] geldikten sonrada onu temizlemek bana kaldı. Kireçlenme baya yoğundu hiçbir şekilde çıkaramadım en son bir sinirle porcöz kullandım [:((] ancak porcozu döküp yikamadim tabiki dış fircasiyla sadece kireç olan kısımları temizleyip nemli bezle duruladim. Daha sonrada akvaryumu bol su ile yıkadım. Ancak tabiki silikon kısımlara porcöz damladı mi damlamadi mi emin olamıyorum. Cumartesi günü aldığım balıklar şu an tek tek ölüyor. Sizce porcöz arinmamis mıdır? Eğer öyleyse arındırmak için tekrar ne yapmam lazım bilenler cevap verirse çok mutlu olurum. Bunun yanında birde ısıtıcı ile ilgili bir sorun yaşadık ve şu an balıklar ısı degisiminden mi yoksa bu porcöz olayından mi ölüyor onu da anlamış degilim inanın. Bana birileri akıl versin lütfen kafayı yedim çünkü [:D][EDIT]Naty32,2023-03-02 15:01:41[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar. Yıllar sonra tekrardan hobiye dönme kararı aldım ancak çok büyük bir hata yaptım [:D] akvayumu ilk yaptırdığımızda eşim filtreyi denemek için günlerce çalıştırdı. O arada da ben şehir dışındaydım ve hiç ilgilenemedim. Üstünden su eksildikce cama kireclenme yapmış. Eşimde sağolsun hiç onemsememis [:D] geldikten sonrada onu temizlemek bana kaldı. Kireçlenme baya yoğundu hiçbir şekilde çıkaramadım en son bir sinirle porcöz kullandım [:((] ancak porcozu döküp yikamadim tabiki dış fircasiyla sadece kireç olan kısımları temizleyip nemli bezle duruladim. Daha sonrada akvaryumu bol su ile yıkadım. Ancak tabiki silikon kısımlara porcöz damladı mi damlamadi mi emin olamıyorum. Cumartesi günü aldığım balıklar şu an tek tek ölüyor. Sizce porcöz arinmamis mıdır? Eğer öyleyse arındırmak için tekrar ne yapmam lazım bilenler cevap verirse çok mutlu olurum. Bunun yanında birde ısıtıcı ile ilgili bir sorun yaşadık ve şu an balıklar ısı degisiminden mi yoksa bu porcöz olayından mi ölüyor onu da anlamış degilim inanın. Bana birileri akıl versin lütfen kafayı yedim çünkü [:D][EDIT]Naty32,2023-03-02 15:01:41[/EDIT]
80*35 Akvaryum Yapımı İçin Tavsiye
[QUOTE=emirkagan]Etrafına çerçeve olarak dönülen çıtalar parça parça degil de bükülerek tek parça halinde olsa idi esnemeye karşı mukavemeti yüksek olurdu ama bu durumda camın esnemesini çıtaların arasındaki silikon önlemeye çalışacak ki silikonda esnek bir materyal. 35 cm yükseklik ve 80 cm uzunluk için 4mm bu hali ile yetersiz gelir. Tabi hiçbir koşulda darbe almayacak, düz bir zemine oturtulacak ve cam üzerine baskı yapılmayacak şekilde kullanılırsa sorun yaşanmayabilir ama böyle bir kullanım ne kadar idame ettirilebilir ? Bu ölçülerde çerçevesiz ve daha şık bir halde 6mm camdan yapmak en iyi çözüm, bir darbe halinde litrelerce su ve cam kırıkları ev yüzeyinde olacak.[/QUOTE]
Bir de iki yaşında bebeğimiz var ben o yüzden korkuyorum açıkçası. Bilemiyorum çok kararsız kaldım bende. Camcı abimiz olur dediği için yaptırmış o da yoksa benim kadar bilgili değil bana sormuş olsaydı en başından yaptırmazdim. Şimdilik deneme amaçlı boş bir odaya almayı düşünüyorum uzun bır süre. Bakalım artık Allah emanet diyelim 😂 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için.
[QUOTE=bilgievreni]Yükseklik 35 cm.. çıtalar da destekler.. Hiç bir sorun çıkmaz merak etmeyin içiniz rahat olsun..[/QUOTE]
Şöyle ki eşim 3-4 tane akvaryumcu gezmiş hepsine sormuş bu şekilde olup olmayacağını. Hepsi hiç bir sıkıntı olmaz demiş. Bir de ben camların çıkma cam olduğunu yazmıştım ancak çıkma cam değilmiş. Kullanılmamış camlardan yapmışlar ben yanlış anlamışım. Kullanılmamış olması içimi bir tık daha rahatlattı. Umarım korktuğum gibi birşey yaşamayız. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🙏
[QUOTE=emirkagan]Etrafına çerçeve olarak dönülen çıtalar parça parça degil de bükülerek tek parça halinde olsa idi esnemeye karşı mukavemeti yüksek olurdu ama bu durumda camın esnemesini çıtaların arasındaki silikon önlemeye çalışacak ki silikonda esnek bir materyal. 35 cm yükseklik ve 80 cm uzunluk için 4mm bu hali ile yetersiz gelir. Tabi hiçbir koşulda darbe almayacak, düz bir zemine oturtulacak ve cam üzerine baskı yapılmayacak şekilde kullanılırsa sorun yaşanmayabilir ama böyle bir kullanım ne kadar idame ettirilebilir ? Bu ölçülerde çerçevesiz ve daha şık bir halde 6mm camdan yapmak en iyi çözüm, bir darbe halinde litrelerce su ve cam kırıkları ev yüzeyinde olacak.[/QUOTE]
Bir de iki yaşında bebeğimiz var ben o yüzden korkuyorum açıkçası. Bilemiyorum çok kararsız kaldım bende. Camcı abimiz olur dediği için yaptırmış o da yoksa benim kadar bilgili değil bana sormuş olsaydı en başından yaptırmazdim. Şimdilik deneme amaçlı boş bir odaya almayı düşünüyorum uzun bır süre. Bakalım artık Allah emanet diyelim 😂 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için.
[QUOTE=bilgievreni]Yükseklik 35 cm.. çıtalar da destekler.. Hiç bir sorun çıkmaz merak etmeyin içiniz rahat olsun..[/QUOTE]
Şöyle ki eşim 3-4 tane akvaryumcu gezmiş hepsine sormuş bu şekilde olup olmayacağını. Hepsi hiç bir sıkıntı olmaz demiş. Bir de ben camların çıkma cam olduğunu yazmıştım ancak çıkma cam değilmiş. Kullanılmamış camlardan yapmışlar ben yanlış anlamışım. Kullanılmamış olması içimi bir tık daha rahatlattı. Umarım korktuğum gibi birşey yaşamayız. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🙏
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
KULLANICILAR
- 45 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
