ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Nisan 2020 08:54
Son Ziyaret:
19 Şubat 2026 14:34
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuzhan Elikara
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Giresun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Oğuzhan Elikara
SON 10 MESAJI
Yarın Olacak Elektrik Kesintisi Ve Riskleri
Arkadaşlar hepinize tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Genel olarak pilli hava motorundan bahsedilmiş, şuan elimde yok lakin en yakın zamanda edineceğim. Ayrı yeten 2 saatte bir tanktan su çekip akvaryuma damlatma yolu ile bir havalandırma yaptım. 5 litrelik su bidonu hesaplarıma göre yaklaşık 1 saatte boşalacak. Bidonu 5 - 6 kez yeniden doldurmam lazım zaten pazar günü evde ve işim olmadığından sıkıntı değil. Umarım bir aksilik yaşamadan atlatırız durumu. Herkese tekrardan teşekkürler.
[QUOTE=darkfreez]Ben olsam o hacimde ve o yoğunlukta bir tankta balıklar için değil de dış filtre için korkarım filtrenin fişini çekin ve filtreyi temizleyin daha sonra elektrik gelene kadar biyolojik filtre malzemelerini bir kova suda bekletin. Bakterilerinizin ne kadarını kurtarsanız kar.[/QUOTE]
Hocam zaten 2 gün önce dış filtre temizliği yapmıştım. Şuan dış filtre bakteri kültürüm tahminimce %40 -%50 civarındadır ama yinede ölüm olacağı için bir temizlik düşünüyorum.
Arkadaşlar hepinize tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Genel olarak pilli hava motorundan bahsedilmiş, şuan elimde yok lakin en yakın zamanda edineceğim. Ayrı yeten 2 saatte bir tanktan su çekip akvaryuma damlatma yolu ile bir havalandırma yaptım. 5 litrelik su bidonu hesaplarıma göre yaklaşık 1 saatte boşalacak. Bidonu 5 - 6 kez yeniden doldurmam lazım zaten pazar günü evde ve işim olmadığından sıkıntı değil. Umarım bir aksilik yaşamadan atlatırız durumu. Herkese tekrardan teşekkürler.
[QUOTE=darkfreez]Ben olsam o hacimde ve o yoğunlukta bir tankta balıklar için değil de dış filtre için korkarım filtrenin fişini çekin ve filtreyi temizleyin daha sonra elektrik gelene kadar biyolojik filtre malzemelerini bir kova suda bekletin. Bakterilerinizin ne kadarını kurtarsanız kar.[/QUOTE]
Hocam zaten 2 gün önce dış filtre temizliği yapmıştım. Şuan dış filtre bakteri kültürüm tahminimce %40 -%50 civarındadır ama yinede ölüm olacağı için bir temizlik düşünüyorum.
Yarın Olacak Elektrik Kesintisi Ve Riskleri
Herkese iyi günler,
Dostlar 100 litre 5 lepistes,3 plati, 2 cory ve 2 sae beslediğim bitkili bir tankım var. Yarın bulunduğum ilçede pazar olmasından dolayı genel bir elektrik tamiratı için sabah 9 dan akşam 17.00'e kadar bir elektrik kesintisi olacakmış. Yarın ki kesintide akvaryumum için neler yapmalıyım. Şuan alabileceğim önlemler nelerdir acaba yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Herkese iyi günler,
Dostlar 100 litre 5 lepistes,3 plati, 2 cory ve 2 sae beslediğim bitkili bir tankım var. Yarın bulunduğum ilçede pazar olmasından dolayı genel bir elektrik tamiratı için sabah 9 dan akşam 17.00'e kadar bir elektrik kesintisi olacakmış. Yarın ki kesintide akvaryumum için neler yapmalıyım. Şuan alabileceğim önlemler nelerdir acaba yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Platim De İç Parazit Sorunu Tekrarladı.
Herkese iyi günler,
Plati balığımda araştırıp gördüğüme göre iç parazit sorunu vardı. Jel, ipliksi dışkılama ve ilk zamanda karnında şişkinlik farkettim. Sarımsak suyu ile pul yemi karıştırıp yaklaşık 3 gün yemleme yaptım.Ardından ipliksi dışkılama geçti. Ama sonradan fark ettiğimde yeniden platim de ipliksi dışkılama ve sabki diğer balıklara bir kabadayılık seziyorum diğer balıklara saldırmıyor ama balıklar bu platime hiç yaklaşmıyor. Ayrı bir karanti tankım malesef yok balığımı tedavi etmek için flagy tedavisine başlamalı mıyım ya da son bir kere daha sarımsak sulu yemlemeyi denesem olur mu ? Haftada bir %20 su değişimi yapıyorum.Beslediğim balıklar 2 lepistes,3 plati, 1panda 1 komando cory, 1 sae
80*28*44 Akvaryum
LifeTech 835 Dış Filtre
Jeneca AP-9804 Hava Motoru
Hopar H-606 100 W Isıtıcı
E-Jet 907-F İç Filtre 25W[EDIT]Oghzn,2020-06-08 00:19:42[/EDIT]
Herkese iyi günler,
Plati balığımda araştırıp gördüğüme göre iç parazit sorunu vardı. Jel, ipliksi dışkılama ve ilk zamanda karnında şişkinlik farkettim. Sarımsak suyu ile pul yemi karıştırıp yaklaşık 3 gün yemleme yaptım.Ardından ipliksi dışkılama geçti. Ama sonradan fark ettiğimde yeniden platim de ipliksi dışkılama ve sabki diğer balıklara bir kabadayılık seziyorum diğer balıklara saldırmıyor ama balıklar bu platime hiç yaklaşmıyor. Ayrı bir karanti tankım malesef yok balığımı tedavi etmek için flagy tedavisine başlamalı mıyım ya da son bir kere daha sarımsak sulu yemlemeyi denesem olur mu ? Haftada bir %20 su değişimi yapıyorum.Beslediğim balıklar 2 lepistes,3 plati, 1panda 1 komando cory, 1 sae
80*28*44 Akvaryum
LifeTech 835 Dış Filtre
Jeneca AP-9804 Hava Motoru
Hopar H-606 100 W Isıtıcı
E-Jet 907-F İç Filtre 25W[EDIT]Oghzn,2020-06-08 00:19:42[/EDIT]
Akvaryumda Kaçak Bir Canlı Var
[QUOTE=pofdzm]Ramshorn salyangozu o su değerlerini düzende tutmkiakla alakalı bir kaç avantajı vardı sanırım. Üreseler de pek birşey olmaz hatta bazı insanların salyangozları ezip yem olarak verdiğini görmüştüm. Zararsız bir canlı.
Ölümlernoturmamış su dengeisnden olduğunu düşünüyorum ben de. Su değerleri ölçme şansınız varsa ölçün. Ammonia alert kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Fiyatının yüksek olması nedeniyle kullanmıyorum ama sanırım en yakın zamanda alacağım. İlgilendiğiniz için teşekkürler[:)]
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar büyük geçmiş olsun öncelikle [:'(] Yanlız keşke nasıl kurtarırım dan önce nasıl başlamalıyım ne yapmalıyım nasıl olsa daha iyi olur sorul sa veya yapılmış örnekler araştırılsaydı [:((]
Elimizin altında formumuz gibi bir nimet varken üstelik [:nazar:] Tekrar büyük geçmiş olsun acı bir tercübe olmuş sizin içinde .[/QUOTE]
Sayın Kınayu yorumunuz için teşekkürler. İnanın kurulum yapmadan önce 1 ay sadece forumu inceledim balıkları da alırken sürekli adım adım ilerledim birden balıkları akvaryuma doldurmadım. Yeni balık aldığımda bile bir kovaya koyup akvaryumdan damlacık yoluyla yaklaşık 25 dk akvaryum suyuna alıştırıyorum. Ama akvaryuma yerleşim yaptıktan 13-14 gün sonra ölüm yaşıyorum. Bir türlü anlayamadım.[EDIT]Oghzn,2020-06-02 15:13:12[/EDIT]
[QUOTE=pofdzm]Ramshorn salyangozu o su değerlerini düzende tutmkiakla alakalı bir kaç avantajı vardı sanırım. Üreseler de pek birşey olmaz hatta bazı insanların salyangozları ezip yem olarak verdiğini görmüştüm. Zararsız bir canlı.
Ölümlernoturmamış su dengeisnden olduğunu düşünüyorum ben de. Su değerleri ölçme şansınız varsa ölçün. Ammonia alert kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Fiyatının yüksek olması nedeniyle kullanmıyorum ama sanırım en yakın zamanda alacağım. İlgilendiğiniz için teşekkürler[:)]
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar büyük geçmiş olsun öncelikle [:'(] Yanlız keşke nasıl kurtarırım dan önce nasıl başlamalıyım ne yapmalıyım nasıl olsa daha iyi olur sorul sa veya yapılmış örnekler araştırılsaydı [:((]
Elimizin altında formumuz gibi bir nimet varken üstelik [:nazar:] Tekrar büyük geçmiş olsun acı bir tercübe olmuş sizin içinde .[/QUOTE]
Sayın Kınayu yorumunuz için teşekkürler. İnanın kurulum yapmadan önce 1 ay sadece forumu inceledim balıkları da alırken sürekli adım adım ilerledim birden balıkları akvaryuma doldurmadım. Yeni balık aldığımda bile bir kovaya koyup akvaryumdan damlacık yoluyla yaklaşık 25 dk akvaryum suyuna alıştırıyorum. Ama akvaryuma yerleşim yaptıktan 13-14 gün sonra ölüm yaşıyorum. Bir türlü anlayamadım.[EDIT]Oghzn,2020-06-02 15:13:12[/EDIT]
Akvaryumda Kaçak Bir Canlı Var
Öncelikle herkese iyi günler.
Akvaryum kurulduktan sonra sırayla önce 2d1e plati ekledim. Sonra yeni balıklarla su değerlerinin oturmasını 2 hafta bekleyerek 4d1e lepistes ekledim. Yaklaşık 13 gün sonra dişi lepisteslerim her gün bir dişi olmak üzere 4 günde her sabah 1 ölü alarak malesef kaybettim.Şimdi 2d1e plati 1 erkek lepistes 1panda 1 komando 1sae kaldı. Ayriyeten dün farkettigim akvaryum camında ve tabanda resimdeki bir canlı var yakından baktığımda hareket ediyor cinsi nedir ve ya balıklara zararı var midir ? Akvaryumu nasıl kurtarırım?
Şimdiden teşekkürler iyi günler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/020620201203081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/020620201203171.jpg[/IMG][EDIT]Oghzn,2020-06-02 12:11:25[/EDIT]
Öncelikle herkese iyi günler.
Akvaryum kurulduktan sonra sırayla önce 2d1e plati ekledim. Sonra yeni balıklarla su değerlerinin oturmasını 2 hafta bekleyerek 4d1e lepistes ekledim. Yaklaşık 13 gün sonra dişi lepisteslerim her gün bir dişi olmak üzere 4 günde her sabah 1 ölü alarak malesef kaybettim.Şimdi 2d1e plati 1 erkek lepistes 1panda 1 komando 1sae kaldı. Ayriyeten dün farkettigim akvaryum camında ve tabanda resimdeki bir canlı var yakından baktığımda hareket ediyor cinsi nedir ve ya balıklara zararı var midir ? Akvaryumu nasıl kurtarırım?
Şimdiden teşekkürler iyi günler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/020620201203081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/020620201203171.jpg[/IMG][EDIT]Oghzn,2020-06-02 12:11:25[/EDIT]
Sizce Dişi Lepistesim Hasta Ve Ya Hamile Mi ?
Merhaba dostlar, bir kaç gündür hastane işim vardı bugün eve gelebildim. Lepistesim doğurmuş yada hala doğuruyor bilemiyorum. Yaklaşık 9 tane yavru sayabildim. Sanırım platimde hastalık ta gitmişe benziyor.
Merhaba dostlar, bir kaç gündür hastane işim vardı bugün eve gelebildim. Lepistesim doğurmuş yada hala doğuruyor bilemiyorum. Yaklaşık 9 tane yavru sayabildim. Sanırım platimde hastalık ta gitmişe benziyor.
Sizce Dişi Lepistesim Hasta Ve Ya Hamile Mi ?
Ölçüler: 80x28x44
Canlı Türleri: 2 Lepistes,3 Plati,1 Sae
Tankın Yaşı: 15 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: LifeTech 835 Dış Filtre + E-Jet 907-F İç Filtre + Şerit led
Isıtıcı ve Hava Motoru: Jeneca AP-9804 Hava Motoru ,Hopar H-606 100 W Isıtıcı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200008021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200008191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200015521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200016071.jpg[/IMG]
Akvaryum kurulumum yaklaşık 15 gün önce oldu. 1D 1E lepistes ve 3 plati ve 1 sae besliyorum şimdilik mecburen 2 günlük kardeşime emanet etmiştim. Turuncu platim sanırım iç parazit olmuş ve ipliksi dışkılama gösteriyor. 2 gündür takip ediyorum bu platimdeki hastalık geçmişe benziyor ama sanki dişi lepistesimde göz yanaklarında bir pullanma ve kuyrukte küçük beyaz noktalar varmış gibi. Ayrı yeten dişi lepistesimi alırken hamile olduğunu söylediler sizce hamile mi ?Yardımcı olursanız sevinirim.İyi günler.
[EDIT]Oghzn,2020-05-06 00:20:13[/EDIT]
Ölçüler: 80x28x44
Canlı Türleri: 2 Lepistes,3 Plati,1 Sae
Tankın Yaşı: 15 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: LifeTech 835 Dış Filtre + E-Jet 907-F İç Filtre + Şerit led
Isıtıcı ve Hava Motoru: Jeneca AP-9804 Hava Motoru ,Hopar H-606 100 W Isıtıcı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200008021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200008191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200015521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222405/060520200016071.jpg[/IMG]
Akvaryum kurulumum yaklaşık 15 gün önce oldu. 1D 1E lepistes ve 3 plati ve 1 sae besliyorum şimdilik mecburen 2 günlük kardeşime emanet etmiştim. Turuncu platim sanırım iç parazit olmuş ve ipliksi dışkılama gösteriyor. 2 gündür takip ediyorum bu platimdeki hastalık geçmişe benziyor ama sanki dişi lepistesimde göz yanaklarında bir pullanma ve kuyrukte küçük beyaz noktalar varmış gibi. Ayrı yeten dişi lepistesimi alırken hamile olduğunu söylediler sizce hamile mi ?Yardımcı olursanız sevinirim.İyi günler.
[EDIT]Oghzn,2020-05-06 00:20:13[/EDIT]
Yeni Kurulum Yapıyorum Tavsiyelere İhtiyacım Var
[QUOTE=lepistes07]Merhaba. Hayirli olsun şimdiden. Bu ölçülerdeki akvaryumu 4 sene kayıtsız kuşaksız rahat bir şekilde kullandım herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız sizde inşallah. Aydınlatmayla ilgili herhangi bir risk oluşmaması için o şekilde kullanmamanızı tavsiye ederim. Dış filtre malzemelerini yenilerseniz daha iyi olur bence. Bitkili akvaryun konusunda pek fazla bilgim yok ama bu akvaryumda en güzel canlı doğuran olabilir diye düsünüyorum.
Sağlıklı günler. [/QUOTE]
Akvaryum üst kapağı olduğu için ona güveniyorum, inşallah bir sorun yaşamam. Dış filtre malzemelerimi yeniledim. Akvaryum ışık konusuna gelince de akvaryumu odamı 2 kişi olarak kız kardeşimle paylaştığımız için mecburen pencerenin önüne koymak zorundayım. Güneş ışığının engellenmesi storları kapalı konumda tutacağız artık [:)] ayrı yetende arka fon için siyah opak bir fon düşünüyorum bir nebze sıcaklık artışı sağlayabilir ama onuda ısıtıcı- termometre ile dengelerim diye planlarım var bakalım ne olacak.
[QUOTE=lepistes07]Merhaba. Hayirli olsun şimdiden. Bu ölçülerdeki akvaryumu 4 sene kayıtsız kuşaksız rahat bir şekilde kullandım herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız sizde inşallah. Aydınlatmayla ilgili herhangi bir risk oluşmaması için o şekilde kullanmamanızı tavsiye ederim. Dış filtre malzemelerini yenilerseniz daha iyi olur bence. Bitkili akvaryun konusunda pek fazla bilgim yok ama bu akvaryumda en güzel canlı doğuran olabilir diye düsünüyorum.
Sağlıklı günler. [/QUOTE]
Akvaryum üst kapağı olduğu için ona güveniyorum, inşallah bir sorun yaşamam. Dış filtre malzemelerimi yeniledim. Akvaryum ışık konusuna gelince de akvaryumu odamı 2 kişi olarak kız kardeşimle paylaştığımız için mecburen pencerenin önüne koymak zorundayım. Güneş ışığının engellenmesi storları kapalı konumda tutacağız artık [:)] ayrı yetende arka fon için siyah opak bir fon düşünüyorum bir nebze sıcaklık artışı sağlayabilir ama onuda ısıtıcı- termometre ile dengelerim diye planlarım var bakalım ne olacak.
Yeni Kurulum Yapıyorum Tavsiyelere İhtiyacım Var
Forum gerçekten de çok yardım severmiş. Konuyu okuyan 120 kişi var ama sadece iki kişi yazıp ilgileniyor. Bu iki kişiye sonsuz sevgiler. Diğer forum üyelerine ayrı teşekkür ediyorum. [:cool:][EDIT]Oghzn,2020-04-19 23:40:35[/EDIT]
Forum gerçekten de çok yardım severmiş. Konuyu okuyan 120 kişi var ama sadece iki kişi yazıp ilgileniyor. Bu iki kişiye sonsuz sevgiler. Diğer forum üyelerine ayrı teşekkür ediyorum. [:cool:][EDIT]Oghzn,2020-04-19 23:40:35[/EDIT]
Yeni Kurulum Yapıyorum Tavsiyelere İhtiyacım Var
Yorumlarınız için teşekkürler şimdilik Endler ve Günbatımı Plati bakmayı düşünüyorum. Eğer bitki ve dekorasyon öneriniz varsa sevinirim.[:geek:]
Yorumlarınız için teşekkürler şimdilik Endler ve Günbatımı Plati bakmayı düşünüyorum. Eğer bitki ve dekorasyon öneriniz varsa sevinirim.[:geek:]
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
KULLANICILAR
- 112 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
zekigonlum,
sina cen,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
altanilker,
Tatar10,
yasiiinyldrm,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
a.gumrah,
Thunderbird,
hanlarinhani,
emre12ozkan,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
Miller,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
ciways,
erdal61,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
twinsoul,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
ylmazodabaşı25,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
SNBT38,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
Oğul Hüseyin,
şansal,
Mithrandirr,
omerdonmez,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
serhan16,
reprise,
Angelguy,
DenizOlsam,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
