ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Cihat Mızrakçı
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
97
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mayıs 2019 13:42
Son Ziyaret:
15 Mart 2021 22:53
Toplam Mesaj:
54 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cihat Mızlarkçı
Doğum Tarihi:
02 Ekim 1997
Yaş:
28
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cihat Mızlarkçı
SON 10 MESAJI
Yeni Alınan Ürünlerin Temizlenmesi
Metilen mavisi kullanmayın. Belki tuzlu suda bekletebilir ve kaynatabilirsiniz. Ancak denildiği gibi balkonda havalandırmak covid-19 için yeterli olur.
Metilen mavisi kullanmayın. Belki tuzlu suda bekletebilir ve kaynatabilirsiniz. Ancak denildiği gibi balkonda havalandırmak covid-19 için yeterli olur.
15 Litre Akvaryum İçin Dış Filtre Önerisi
[QUOTE=Abu]15 litre akvaryuma dış filtre hem gereksiz hemde fazla debi yaratır. İmkanınız var ise akvaryumu büyütün. En az 50 litre tavsiyemdir. [/QUOTE]
Bende 15L tank kullanıyorum. Evet fazla küçük ve işleri zorlaştırıyor. Ekipmanlar güzel olursa bu dez avantajı avantaja çevirebilirsiniz. Sunsun alabileceğiniz en iyi filtre. Ancak maalesef ülkemizde Nano tanklara uygun filtreler büyük tanklarda kullanılıyor. Yanlış! Filitre seçimi için suyun berraklığına bakılarak karar vermek doğru değil. Yolun başında pişman olmayacağınız bir seçim yapın. Emin olun harcadığınız bütçeye değecek.
Kendi 15L Nano tankımdan bir iki örnek fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/270420202343231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/270420202337201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/281120191410111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/281120191446351.jpg[/IMG]
[QUOTE=Abu]15 litre akvaryuma dış filtre hem gereksiz hemde fazla debi yaratır. İmkanınız var ise akvaryumu büyütün. En az 50 litre tavsiyemdir. [/QUOTE]
Bende 15L tank kullanıyorum. Evet fazla küçük ve işleri zorlaştırıyor. Ekipmanlar güzel olursa bu dez avantajı avantaja çevirebilirsiniz. Sunsun alabileceğiniz en iyi filtre. Ancak maalesef ülkemizde Nano tanklara uygun filtreler büyük tanklarda kullanılıyor. Yanlış! Filitre seçimi için suyun berraklığına bakılarak karar vermek doğru değil. Yolun başında pişman olmayacağınız bir seçim yapın. Emin olun harcadığınız bütçeye değecek.
Kendi 15L Nano tankımdan bir iki örnek fotoğraf:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/270420202343231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/270420202337201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/281120191410111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215580/281120191446351.jpg[/IMG]
15 Litre Akvaryum İçin Dış Filtre Önerisi
Filitre seçiminde filtrenin saat/L si akvaryum hacminin beş katı olması önerilir. Örneğin. 100l bir tank için saaatte 500l su debisi olan bir filitre gereklidir. Bu beş katı oranı küçük akvaryumlarda10-15 kata kadar artabilir. Aynı ışık ihtiyacı gibi. Normal şartlarda ortalama büyüklükteki bir tank için L başına 0.3w aydınlatma önerilirken benim 15 litrede 7 w kullanmam gibi. Küçük tanklar riskli olduğu için ekipmanlar sağlam olmalı. Filitrenin zayıf olması sorunken gereğinden fazla olmasının zararı yok. Sunsun hw-603b filitresi Nano tanklara göre ideal. Saatte 400L ve 6W. Hem sesssiz hem debi ayarı hem tasarrufu hemde çok işlevsel. Gayet makul bence. Küçük tanklardaki su degerlerinin hızla bozulmasını önleyebiliyor[EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 18:35:58[/EDIT]
Filitre seçiminde filtrenin saat/L si akvaryum hacminin beş katı olması önerilir. Örneğin. 100l bir tank için saaatte 500l su debisi olan bir filitre gereklidir. Bu beş katı oranı küçük akvaryumlarda10-15 kata kadar artabilir. Aynı ışık ihtiyacı gibi. Normal şartlarda ortalama büyüklükteki bir tank için L başına 0.3w aydınlatma önerilirken benim 15 litrede 7 w kullanmam gibi. Küçük tanklar riskli olduğu için ekipmanlar sağlam olmalı. Filitrenin zayıf olması sorunken gereğinden fazla olmasının zararı yok. Sunsun hw-603b filitresi Nano tanklara göre ideal. Saatte 400L ve 6W. Hem sesssiz hem debi ayarı hem tasarrufu hemde çok işlevsel. Gayet makul bence. Küçük tanklardaki su degerlerinin hızla bozulmasını önleyebiliyor[EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 18:35:58[/EDIT]
Yeni Başladım Ama Akvaryumum 165 Lt
[QUOTE=Justin1903]
4 adet çok az değil mi Resul Bey?
Bana sadece kaya tuzu verdiler. Bunu suya at dediler. Yaklaşık 20 tane attım; bakteri kültürünün ne olduğuyla alakalı tek bir fikrim yok. Esasında bana ışık olacak birine yada birilerine ihtiyacım var. İnternette okuduğum her bilgi kafamı karıştırdı. Ne yapacağımı şaşırdım. Mesela biri ısıtıcı al diyor, biri japon için gerek yok diyor. [/QUOTE]
Yapmanız gereken son şey akvaryumculara danışmak. Bir işi meslek edinip nasıl konuya bukadar uzak olabiliyorlar şaşırıyorum doğrusu.
Konular karışık değil özellikle başlangıç için basit ve yüzeysel bilgiler yeterli olacaktır. Hobiye başlamak tanka su eklemekle olmuyor maalesef. Araştırmak, okumak ve bilgi birikiminizi çoğaltmak ne yaptığınızın farkında olmanızı sağlar. İşte bu farkındalıkla beraber hobiye başlamanız yapabileceğiniz en rahat ve sağlıklı başlangıç olacaktır. Tankınız yokken Tankınız varmışçasına araştırmalar yapmak, bu işin bir hafta sonrasını, bir ay sonrasını ve bir yıl sonrasını düşünüp planlamak bu hobide size hem rahatlık hem profesyonellik kazandıracaktır. Şimdiden sağlıklı hobiler ve araştırmalarınızda kolaylık diliyorum.[:iyi:][EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 18:05:36[/EDIT]
[QUOTE=Justin1903]
4 adet çok az değil mi Resul Bey?
Bana sadece kaya tuzu verdiler. Bunu suya at dediler. Yaklaşık 20 tane attım; bakteri kültürünün ne olduğuyla alakalı tek bir fikrim yok. Esasında bana ışık olacak birine yada birilerine ihtiyacım var. İnternette okuduğum her bilgi kafamı karıştırdı. Ne yapacağımı şaşırdım. Mesela biri ısıtıcı al diyor, biri japon için gerek yok diyor. [/QUOTE]
Yapmanız gereken son şey akvaryumculara danışmak. Bir işi meslek edinip nasıl konuya bukadar uzak olabiliyorlar şaşırıyorum doğrusu.
Konular karışık değil özellikle başlangıç için basit ve yüzeysel bilgiler yeterli olacaktır. Hobiye başlamak tanka su eklemekle olmuyor maalesef. Araştırmak, okumak ve bilgi birikiminizi çoğaltmak ne yaptığınızın farkında olmanızı sağlar. İşte bu farkındalıkla beraber hobiye başlamanız yapabileceğiniz en rahat ve sağlıklı başlangıç olacaktır. Tankınız yokken Tankınız varmışçasına araştırmalar yapmak, bu işin bir hafta sonrasını, bir ay sonrasını ve bir yıl sonrasını düşünüp planlamak bu hobide size hem rahatlık hem profesyonellik kazandıracaktır. Şimdiden sağlıklı hobiler ve araştırmalarınızda kolaylık diliyorum.[:iyi:][EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 18:05:36[/EDIT]
Yeni Başladım Ama Akvaryumum 165 Lt
En önemlisi ekipmanlardır. Gerekli araştırmayı yapmadan kuruluma başlamamalısınız. Akvaryum ve balıklardan önce ekipmanları temin etmelisiniz. Büyükçe bir filitreye ve ısıtıcıya ihtiyacınız var. Bu boydaki tank için biraz masraflı olacaktır. Enazından hayatı değere sahip, olmazsa olmaz ekiplanlari alın. Sonra su doldurun. Bakteri kültürü satın alıp akvaryuma ekleyin. Bir veya iki hafta kadar boş çalıştırın. Daha sonra balıkları ekleyin.
Henüz balık almadıysanız şanslısınız. Önce akvaryumu kurun akvaryum otursun canlıyı sonra alırsınız. Tüm eksikleri gerek bilgi gerek ekipman olarak tamamladıktan sonra canlıları almalısınız. Herzaman en son iş canlılardır. Başarıya giden yol sabır ve emek ister. Şimdiden sağlıklı hobiler diliyorum.[:iyi:][EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 10:37:07[/EDIT]
En önemlisi ekipmanlardır. Gerekli araştırmayı yapmadan kuruluma başlamamalısınız. Akvaryum ve balıklardan önce ekipmanları temin etmelisiniz. Büyükçe bir filitreye ve ısıtıcıya ihtiyacınız var. Bu boydaki tank için biraz masraflı olacaktır. Enazından hayatı değere sahip, olmazsa olmaz ekiplanlari alın. Sonra su doldurun. Bakteri kültürü satın alıp akvaryuma ekleyin. Bir veya iki hafta kadar boş çalıştırın. Daha sonra balıkları ekleyin.
Henüz balık almadıysanız şanslısınız. Önce akvaryumu kurun akvaryum otursun canlıyı sonra alırsınız. Tüm eksikleri gerek bilgi gerek ekipman olarak tamamladıktan sonra canlıları almalısınız. Herzaman en son iş canlılardır. Başarıya giden yol sabır ve emek ister. Şimdiden sağlıklı hobiler diliyorum.[:iyi:][EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 10:37:07[/EDIT]
15l İlk Bitkili Nano Tankım
[QUOTE=mertcanaltinel]Çok güzel bir çalışma olmuş fakat aktif karbonu çıkarmanızı öneririm aktif karbon akvaryum ilk kurulduğunda 1-2 kullanılabilir fakat uzun kullanım önermiyorum.[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkürler. Ben aktif karbon kullanımına karşı değilim. Sürekli kullanıyorum.
Filtre malzemelerini de akvaryumla beraber yeniledim. Suyun girişinden çıkışına doğru; Biyolojik sünger, Eurostar Bio Glass Ring (seramik), Eurostar Bio Active Carbon, Sera Crystal Clear (4 adet), EuroStar Aquaclay Biyolojik Filtre Malzemesi ve son olarak Eurostar Amonyak Giderici Zeolit kullandım.
Herşey yolunda. Su değerleri güzel. Berraklık deseniz akvaryumda su varmı yok mu belli değil. Cam gibi..[:nazar:] Bakteri kültürü oturduktan sonra bu tankta can kaybının olması pek mümkün gözükmüyor. [:iyi:]
[QUOTE=mertcanaltinel]Çok güzel bir çalışma olmuş fakat aktif karbonu çıkarmanızı öneririm aktif karbon akvaryum ilk kurulduğunda 1-2 kullanılabilir fakat uzun kullanım önermiyorum.[/QUOTE]
Tavsiyeniz için teşekkürler. Ben aktif karbon kullanımına karşı değilim. Sürekli kullanıyorum.
Filtre malzemelerini de akvaryumla beraber yeniledim. Suyun girişinden çıkışına doğru; Biyolojik sünger, Eurostar Bio Glass Ring (seramik), Eurostar Bio Active Carbon, Sera Crystal Clear (4 adet), EuroStar Aquaclay Biyolojik Filtre Malzemesi ve son olarak Eurostar Amonyak Giderici Zeolit kullandım.
Herşey yolunda. Su değerleri güzel. Berraklık deseniz akvaryumda su varmı yok mu belli değil. Cam gibi..[:nazar:] Bakteri kültürü oturduktan sonra bu tankta can kaybının olması pek mümkün gözükmüyor. [:iyi:]
15l İlk Bitkili Nano Tankım
[QUOTE=Haniball]Elinize sağlık benimde 1 hafta oldu bugün tek tek uzayan bazı paravulaları budadım sabır ve heycan ile bekliyorum kurulum devam ediyor
Ben bişey sormak istedim nano akvaryumlarda ısıtıcıyı içine koyunca alan daralıyor ve çirkin duruyor diye kendim bunu dışarıda bulundurmak istedim dış filitre hortumuna takılıyormuş sistem hakkında bilgisi olan var mı[/QUOTE]
Teşekkürler. Başarılar diliyorum. [:iyi:]
Dış filtrenin içine koyulabilir. Detayları bilmiyorum ancak bağzı dış filtrelerin ısıtıcı bölmesi oluyor. Ancak ısıtıcının bulunduğu nokta önemli. Suyun ısıtıcıdan akış hızı dahi önemli (tasarruf için). Konuyu yabancı kaynaklarla beraber detaylı şekilde araştırmanız gerekir.
[QUOTE=Haniball]Elinize sağlık benimde 1 hafta oldu bugün tek tek uzayan bazı paravulaları budadım sabır ve heycan ile bekliyorum kurulum devam ediyor
Ben bişey sormak istedim nano akvaryumlarda ısıtıcıyı içine koyunca alan daralıyor ve çirkin duruyor diye kendim bunu dışarıda bulundurmak istedim dış filitre hortumuna takılıyormuş sistem hakkında bilgisi olan var mı[/QUOTE]
Teşekkürler. Başarılar diliyorum. [:iyi:]
Dış filtrenin içine koyulabilir. Detayları bilmiyorum ancak bağzı dış filtrelerin ısıtıcı bölmesi oluyor. Ancak ısıtıcının bulunduğu nokta önemli. Suyun ısıtıcıdan akış hızı dahi önemli (tasarruf için). Konuyu yabancı kaynaklarla beraber detaylı şekilde araştırmanız gerekir.
15l İlk Bitkili Nano Tankım
[QUOTE=hozemorinyo]Emeğinize sağlık çok güzel bir akvaryum olmuş bayıldım :)
Armatürdeki plexi ayakları siz mi yaptınız yoksa hazır yapılmış bir yerden mi aldınız ? [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler. Armatür forum üyesi "darkaura" yapımı.[:iyi:]
[QUOTE=hozemorinyo]Emeğinize sağlık çok güzel bir akvaryum olmuş bayıldım :)
Armatürdeki plexi ayakları siz mi yaptınız yoksa hazır yapılmış bir yerden mi aldınız ? [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler. Armatür forum üyesi "darkaura" yapımı.[:iyi:]
15l İlk Bitkili Nano Tankım
[QUOTE=Sirri42]
Patlama riski korkutan[/QUOTE]
Patlama söz konusu değil. Sitrik asit - karbonat sistemi patlamayı önlemek içindir. Asit sisteminin basıncı 1-2 bar'dır. Asitli içecek şişeleri ise 10 bar basınca kadar dayanıklıdır. Yani su şişesi kullanmadığınız sürece patlama riski her iki sistemde de sıfırdır. (Mayalı sistemlerde hortum bağlantılarında kopma, patlama vs olabilir. Çünkü asit sistemin aksine mayalı sistemde basınç sürekli artar. Tankınız büyükse yani Co2 çok kullanacaksanız mayalı sistemde olabilir. Ancak tavsiyem asit-karbonat sistemidir)[EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 10:08:29[/EDIT]
[QUOTE=Sirri42]
Patlama riski korkutan[/QUOTE]
Patlama söz konusu değil. Sitrik asit - karbonat sistemi patlamayı önlemek içindir. Asit sisteminin basıncı 1-2 bar'dır. Asitli içecek şişeleri ise 10 bar basınca kadar dayanıklıdır. Yani su şişesi kullanmadığınız sürece patlama riski her iki sistemde de sıfırdır. (Mayalı sistemlerde hortum bağlantılarında kopma, patlama vs olabilir. Çünkü asit sistemin aksine mayalı sistemde basınç sürekli artar. Tankınız büyükse yani Co2 çok kullanacaksanız mayalı sistemde olabilir. Ancak tavsiyem asit-karbonat sistemidir)[EDIT]Cihat Mızrakçı,2020-05-02 10:08:29[/EDIT]
15l İlk Bitkili Nano Tankım
[QUOTE=Sirri42]
Hayırlı olsun yeni kurulumunuz hocam.
Co2 sitrik asit sisteminin tehlikesinden korkuyorum benimde nano tankim var ve kurmayi planlıyorum. Evde çocuk varsa yapma dediler de😃[/QUOTE]
Teşekkürler. Korkulacak şey nedir? Anlayamadım
[QUOTE=Sirri42]
Hayırlı olsun yeni kurulumunuz hocam.
Co2 sitrik asit sisteminin tehlikesinden korkuyorum benimde nano tankim var ve kurmayi planlıyorum. Evde çocuk varsa yapma dediler de😃[/QUOTE]
Teşekkürler. Korkulacak şey nedir? Anlayamadım
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
MurathanM,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
ternapi,
fikret43,
altanilker,
Çağatay Tozak,
ProfMalawi,
Tortuga7,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
mrah,
yeekim,
a.gumrah,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
hankuarn,
corail79,
Balikcidede,
ciways,
tarikyksl,
balta11,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Joec,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
hounddog,
BilalM.,
Efeayd,
NightWist,
osmandbnl,
denizx5,
riderfish,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
abaybay,
serhan16,
JujuSeri,
Liga,
Hkncan,
Wolkan,
harsebjk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
