ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İnsica01
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
73
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Mart 2019 13:07
Son Ziyaret:
26 Ağustos 2021 16:33
Toplam Mesaj:
90 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fahri Çınar Gülek
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fahri Çınar Gülek
SON 10 MESAJI
Yetişin Dostlar...
[QUOTE=SelmanTaskin]Ağız mantarlaması gibi duruyor . Deniz tuzu ihtiyacınızı karşılayabilir . Ayrıca bol dip çekimi ve bulabilirseniz Çay Ağacı Yağı .[/QUOTE] Nazik yanıtlarınız için teşekkür ederim ama daha çok bakteriyel gibi duruyor. Ölü balığa yakından baktım sporla ma gibi oluşumlar göremedim. [QUOTE=kdrackgz]Columnaris, aşırı bulaşıcı ve çok çabuk kayıplara sebep veriyor. Düşük su kalitesi en büyük sebeplerinden biridir. Su sıcaklığının yüksek olması hastalığın ilerleyişini hızlandırır.
Büyük ihtimalle akvaryumunuz yeni eklenen balık yükünü kaldıramadı. Seachem kanaplex ile tedavi etmeye çalışabilirsiniz. Ancak en etkili ilaç teramycindir, çözelti halinde tedarik edebilirseniz iyi olur.[/QUOTE]
Bende aynı fikirdeyim öyle olmasından çok çekiniyorum. Adana dediğiniz gibi çok sıcak ve ben iki haftadır pek ilgilenemedim normalde her gün taze su koyuyorum. Kanaplex ürününü sadece hasta balıklara mi uygulamam gerekiyor.? Direkt olarak bu akvaryumuma uygulasam tüm diğer balıklara da faydası olur mu acaba? İçerisinde belki 100 den fazla helena salyangozu var onları kaybetmek istemiyorum. Kusuruma bakmayın sizlerinde değerli vaktinizi çalıyorum.
[QUOTE=SelmanTaskin]Ağız mantarlaması gibi duruyor . Deniz tuzu ihtiyacınızı karşılayabilir . Ayrıca bol dip çekimi ve bulabilirseniz Çay Ağacı Yağı .[/QUOTE] Nazik yanıtlarınız için teşekkür ederim ama daha çok bakteriyel gibi duruyor. Ölü balığa yakından baktım sporla ma gibi oluşumlar göremedim. [QUOTE=kdrackgz]Columnaris, aşırı bulaşıcı ve çok çabuk kayıplara sebep veriyor. Düşük su kalitesi en büyük sebeplerinden biridir. Su sıcaklığının yüksek olması hastalığın ilerleyişini hızlandırır.
Büyük ihtimalle akvaryumunuz yeni eklenen balık yükünü kaldıramadı. Seachem kanaplex ile tedavi etmeye çalışabilirsiniz. Ancak en etkili ilaç teramycindir, çözelti halinde tedarik edebilirseniz iyi olur.[/QUOTE]
Bende aynı fikirdeyim öyle olmasından çok çekiniyorum. Adana dediğiniz gibi çok sıcak ve ben iki haftadır pek ilgilenemedim normalde her gün taze su koyuyorum. Kanaplex ürününü sadece hasta balıklara mi uygulamam gerekiyor.? Direkt olarak bu akvaryumuma uygulasam tüm diğer balıklara da faydası olur mu acaba? İçerisinde belki 100 den fazla helena salyangozu var onları kaybetmek istemiyorum. Kusuruma bakmayın sizlerinde değerli vaktinizi çalıyorum.
Yetişin Dostlar...
İyi akşamlar herkese benimkinden daha keyifli hobiler diliyorum. Evdeki tanklardan biri çatlayınca mecburiyetten iki tanktaki balıkları bir yaptım.(Yeni akvaryumu aldım kurdum bu hafta herkes evine taşınacak) Mücevher tetra siyah tetra lar kendi halinde yaşıyorlardı (tank 2 yıllık) ama bir haftadan beri balıklar beyaz beyaz olup tetra larin ağızları eriyor resmen ve her gün ölüm var. Balığın resmini ekliyorum. Şuan en hasta balık bu. Ama bu durumdan daha hafif olanlar da var. Her hangi bir ilaç falan koyamıyorum çünkü salyangozlarim da var nasıl bir yol izleyebilirim. Bir bilen yol gösterebilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212054591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212056141.jpg[/IMG]
İyi akşamlar herkese benimkinden daha keyifli hobiler diliyorum. Evdeki tanklardan biri çatlayınca mecburiyetten iki tanktaki balıkları bir yaptım.(Yeni akvaryumu aldım kurdum bu hafta herkes evine taşınacak) Mücevher tetra siyah tetra lar kendi halinde yaşıyorlardı (tank 2 yıllık) ama bir haftadan beri balıklar beyaz beyaz olup tetra larin ağızları eriyor resmen ve her gün ölüm var. Balığın resmini ekliyorum. Şuan en hasta balık bu. Ama bu durumdan daha hafif olanlar da var. Her hangi bir ilaç falan koyamıyorum çünkü salyangozlarim da var nasıl bir yol izleyebilirim. Bir bilen yol gösterebilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212054591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212055211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/110720212056141.jpg[/IMG]
1 Metre Bombeli Akvaryum / Balık Ve Diğer Öneriler
[QUOTE=lojistisyen]
Neye göre yeterli ? Hangi türe göre?
Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayın. Cichlid türlerine göre bu filtrasyon yetersiz. En azından orta büyüklükteki bir dış filtre kullanılması gerekiyor.[/QUOTE]
Ufuk Bey siz neden yetmeyeceğini düşünüyorsunuz. Bundan daha kalabalık akvaryumlar sadece pipo filtre ile çalışıyor. Sadece arkadaşın şu değişim sıklığı artacak. Sürekli bir dip çekimi yapması gerekecek.
Dış filtre olmadan sarı prenses bakılmaz diye bir kaide mi var?
Ben Sait beyi de yanlış yönlendirdiğimi düşünmüyorum. Zamanla o da kendi akvaryumunun dengesini bulacaktır. Her akvaryum birbirinden farklı, ayrı birer habitat. Siz dış filtreyi ayda temizlersin. Sait bey iç filtreyi haftada temizlemek zorunda kalır.
Tekrar söylüyorum sadece bakım aralığı sıklaştır. Dış filtrenin konforunda olmaz.
Benim şahsi fikrim bu yönde siz kendi fikrinizi açıklarsanız bu mecra da tartışma imkanımız da olur.
[QUOTE=lojistisyen]
Neye göre yeterli ? Hangi türe göre?
Lütfen yanlış bilgilendirme yapmayın. Cichlid türlerine göre bu filtrasyon yetersiz. En azından orta büyüklükteki bir dış filtre kullanılması gerekiyor.[/QUOTE]
Ufuk Bey siz neden yetmeyeceğini düşünüyorsunuz. Bundan daha kalabalık akvaryumlar sadece pipo filtre ile çalışıyor. Sadece arkadaşın şu değişim sıklığı artacak. Sürekli bir dip çekimi yapması gerekecek.
Dış filtre olmadan sarı prenses bakılmaz diye bir kaide mi var?
Ben Sait beyi de yanlış yönlendirdiğimi düşünmüyorum. Zamanla o da kendi akvaryumunun dengesini bulacaktır. Her akvaryum birbirinden farklı, ayrı birer habitat. Siz dış filtreyi ayda temizlersin. Sait bey iç filtreyi haftada temizlemek zorunda kalır.
Tekrar söylüyorum sadece bakım aralığı sıklaştır. Dış filtrenin konforunda olmaz.
Benim şahsi fikrim bu yönde siz kendi fikrinizi açıklarsanız bu mecra da tartışma imkanımız da olur.
Sizin İlginç Bir Hikayeniz Var Mı?
[:)))][:D]7 yıldır kanarya üretimi bakımı beslemesi ile uğraşıyorum. Bi sene kuşları sattık elimize de güzel para kaldı gittim bunu aldım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/141220192212261.jpg[/IMG]
İlk önce kaplumbağa içindi sonra ciklet oldu sonra büyüdü adam oldu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/190320201959061.jpg[/IMG]
Sonra bu arkadaş geldi... [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/070320202028221.jpg[/IMG]
Bugün yeni bir akvaryum kurulumu için çalışmalara başladık [:D]
Söylemeyi unuttum akvaryum kanarya hobimize baskın geldi... Kuşhanemiz yakında akvaryumhane olma yolunda ilerliyor [:)))][EDIT]İnsica01,2020-03-26 20:04:29[/EDIT]
[:)))][:D]7 yıldır kanarya üretimi bakımı beslemesi ile uğraşıyorum. Bi sene kuşları sattık elimize de güzel para kaldı gittim bunu aldım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/141220192212261.jpg[/IMG]
İlk önce kaplumbağa içindi sonra ciklet oldu sonra büyüdü adam oldu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/190320201959061.jpg[/IMG]
Sonra bu arkadaş geldi... [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214128/070320202028221.jpg[/IMG]
Bugün yeni bir akvaryum kurulumu için çalışmalara başladık [:D]
Söylemeyi unuttum akvaryum kanarya hobimize baskın geldi... Kuşhanemiz yakında akvaryumhane olma yolunda ilerliyor [:)))][EDIT]İnsica01,2020-03-26 20:04:29[/EDIT]
Hangi Kumu Almalıyım?
(En*Boy*X) /1000 size gereken kumun litresini verir yani sizin durumunuzda 5 cm yükseklik için yaklaşık 8.5 & 9 lt kum yeterli olacaktır. Tabi ki yine de düşündüğünüz tasarım burda büyük etkendir.
(En*Boy*X) /1000 size gereken kumun litresini verir yani sizin durumunuzda 5 cm yükseklik için yaklaşık 8.5 & 9 lt kum yeterli olacaktır. Tabi ki yine de düşündüğünüz tasarım burda büyük etkendir.
Rotala Macrandra Problemim
Uğur Bey , aynı sorunu bende yaşıyordum iki ayrı akvaryumumdan örnek vereyim belki faydası olur. aynı sizinki gibi taban malzemesi gübresiz, katkısız bir akvaryumda baktım ve aynı bu durumdalardı.Diğer kurulumda aquabasis kullandım, bunları ektim ama havada kalmış sanırım büyümedi pek ama sonra bir 5 adet daha aldım ve bu sefer iyice itekledim. kökü oraya verince yeni ekilenler bile sanki hep ordaymış gibi gelişim gösterdi kendine geldi yaprakları düzeldi sıklaştı. Sizin durumunuzla aynı olduğunu,bitkilerin suda ki kökleriyle pek beslenemediklerini düşünüyorum . Kimi bitki yalancı kök gibi bişeyler yapıyor onla sudan besleniyor ,kimisi ise kazık kök gibi yapıyor ve o kök torf gibi aquabasis gibi bir yere ulaşınca cidden coşuyor. Tabi ki yeni kurulum yapamayacağınız için kaliteli bir markanın taban gübresini deneyebilirsiniz . İlaç kapsülü gibi şeyin içinde olanlar bana pek güven vermedi takdir sizin. Umarım dilediğiniz gibi bir kuruluma sahip olursunuz .
Uğur Bey , aynı sorunu bende yaşıyordum iki ayrı akvaryumumdan örnek vereyim belki faydası olur. aynı sizinki gibi taban malzemesi gübresiz, katkısız bir akvaryumda baktım ve aynı bu durumdalardı.Diğer kurulumda aquabasis kullandım, bunları ektim ama havada kalmış sanırım büyümedi pek ama sonra bir 5 adet daha aldım ve bu sefer iyice itekledim. kökü oraya verince yeni ekilenler bile sanki hep ordaymış gibi gelişim gösterdi kendine geldi yaprakları düzeldi sıklaştı. Sizin durumunuzla aynı olduğunu,bitkilerin suda ki kökleriyle pek beslenemediklerini düşünüyorum . Kimi bitki yalancı kök gibi bişeyler yapıyor onla sudan besleniyor ,kimisi ise kazık kök gibi yapıyor ve o kök torf gibi aquabasis gibi bir yere ulaşınca cidden coşuyor. Tabi ki yeni kurulum yapamayacağınız için kaliteli bir markanın taban gübresini deneyebilirsiniz . İlaç kapsülü gibi şeyin içinde olanlar bana pek güven vermedi takdir sizin. Umarım dilediğiniz gibi bir kuruluma sahip olursunuz .
Bu Kirler Nedir? :(
ahaha Çok güldüm Şeyda Hn. Allah da sizi güldürsün. Evet bence de diatom yosunu epeyde güzel gelişmiş
ahaha Çok güldüm Şeyda Hn. Allah da sizi güldürsün. Evet bence de diatom yosunu epeyde güzel gelişmiş
Ceyhun's
Bayanlar ,baylar merdivenden kayanlar ...
Bayanlar ,baylar merdivenden kayanlar ...
Inventerlar ışık,ısıtıcı,iç-dış filtre gibi şeyleri çalıştırır mı?
[QUOTE=yusufbugra123456]Kusura bakmayın capslock açık kalmış amacım hiç kimseye bağırmak değildi [/QUOTE]
Mühim değil herhangi bir yanlış anlaşılmanin önüne geçmiş olduk. Şu günlerde herkes evde sinirler gergin :))
[QUOTE=serhat480]
Kardeş ınverter sadece cevırıcı yoktan bışey yaratmıyo inverterin sisteme yeteceğini düşünmeden önce sistemin gerekliliklerini karşılayacak ekıpmanları dusun inverter son aşama.[/QUOTE]
Ben de bunu kast etmek istemiştim. Böyle işler astarı yüzünden pahalıya gelir her zaman. Eğer ki elinizde boşta panel vb. yok ise cidden 2.000 TL gibi bi fiyata mal olacağını düşünüyorum
[QUOTE=yusufbugra123456]Kusura bakmayın capslock açık kalmış amacım hiç kimseye bağırmak değildi [/QUOTE]
Mühim değil herhangi bir yanlış anlaşılmanin önüne geçmiş olduk. Şu günlerde herkes evde sinirler gergin :))
[QUOTE=serhat480]
Kardeş ınverter sadece cevırıcı yoktan bışey yaratmıyo inverterin sisteme yeteceğini düşünmeden önce sistemin gerekliliklerini karşılayacak ekıpmanları dusun inverter son aşama.[/QUOTE]
Ben de bunu kast etmek istemiştim. Böyle işler astarı yüzünden pahalıya gelir her zaman. Eğer ki elinizde boşta panel vb. yok ise cidden 2.000 TL gibi bi fiyata mal olacağını düşünüyorum
Inventerlar ışık,ısıtıcı,iç-dış filtre gibi şeyleri çalıştırır mı?
[QUOTE=yusufbugra123456](KUSURA BAKMA ELİMDEN DOLAYI COK YAVAŞ YAZIYORUM ABİ , SANADA GEÇ CEVAP VERDİM) ABİ BİLİYORUM HERKES AKÜ KULLANIYO AMA BENİM PİL KULLANMAMIN SEBEBİ MALİYETİ AZALTMAK (DÜŞÜNCEM O MALİYET AZALIR MI BİLMİYORUM) İKİNCİ OLARAK BENİM KURUCAĞIM BİRİNCİ SİSTEM 50W ISITICI 8 W HAVA POMPASI 25W LAMBA OLAN BİR KARİDES AKVAYUMU İKİNCİ OLARAK 50W ISITICI 15W İÇ FİLTRE 25 W LAMBA OLAN BİR MELEK AKVARYUMU BENİM KURUCAĞIM SİSTEM BU BUNLAR TOPLAM 183 W LIK BİR ENERJİ HARCAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BUNLARA O PİRANHA İNVENTERİ ALIP İKİSİNE BAĞLASAM KALDIRIRMI
[/QUOTE]
Forumda büyük harf kullanımı bağırmak anlamına gelmektedir. Lütfen kurallara dikkat edelim... Önemli olan panelin ne kadar üreteceği size kadar panel lazım olacağı konuları . Önce bu kısma kafa yormaniz lazım bence.[EDIT]İnsica01,2020-03-21 21:48:53[/EDIT]
[QUOTE=yusufbugra123456](KUSURA BAKMA ELİMDEN DOLAYI COK YAVAŞ YAZIYORUM ABİ , SANADA GEÇ CEVAP VERDİM) ABİ BİLİYORUM HERKES AKÜ KULLANIYO AMA BENİM PİL KULLANMAMIN SEBEBİ MALİYETİ AZALTMAK (DÜŞÜNCEM O MALİYET AZALIR MI BİLMİYORUM) İKİNCİ OLARAK BENİM KURUCAĞIM BİRİNCİ SİSTEM 50W ISITICI 8 W HAVA POMPASI 25W LAMBA OLAN BİR KARİDES AKVAYUMU İKİNCİ OLARAK 50W ISITICI 15W İÇ FİLTRE 25 W LAMBA OLAN BİR MELEK AKVARYUMU BENİM KURUCAĞIM SİSTEM BU BUNLAR TOPLAM 183 W LIK BİR ENERJİ HARCAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BUNLARA O PİRANHA İNVENTERİ ALIP İKİSİNE BAĞLASAM KALDIRIRMI
[/QUOTE]
Forumda büyük harf kullanımı bağırmak anlamına gelmektedir. Lütfen kurallara dikkat edelim... Önemli olan panelin ne kadar üreteceği size kadar panel lazım olacağı konuları . Önce bu kısma kafa yormaniz lazım bence.[EDIT]İnsica01,2020-03-21 21:48:53[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
