ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mvguran
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Nisan 2018 11:19
Son Ziyaret:
10 Haziran 2018 00:00
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Volkan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Volkan
SON 7 MESAJI
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yoğunluktan ancak cevap yazabiliyorum.
Terbiye sınırlarını aşan, hakarete varan birtakım değerlendirmeler olmuş gördüğüm kadarıyla.
Bu gönderilere cevap verecek değilim, saygılı bir üslupla paylaşım yapmayı tercih etmekle hata ettiğimi anlıyorum.
Kimse sizin önerilerinizi uygulamak zorunda değil, saygı çerçevesinde yanlışlığını vurgularsınız, doğru olduğunu düşündüğünüzü söylersiniz, konunun muhatabı da payına düşeni alır.
Tüm bu olumsuzluklara karşın faydalandıgım öneriler oldu, bunlar için teşekkür ederim.
Yoğunluktan ancak cevap yazabiliyorum.
Terbiye sınırlarını aşan, hakarete varan birtakım değerlendirmeler olmuş gördüğüm kadarıyla.
Bu gönderilere cevap verecek değilim, saygılı bir üslupla paylaşım yapmayı tercih etmekle hata ettiğimi anlıyorum.
Kimse sizin önerilerinizi uygulamak zorunda değil, saygı çerçevesinde yanlışlığını vurgularsınız, doğru olduğunu düşündüğünüzü söylersiniz, konunun muhatabı da payına düşeni alır.
Tüm bu olumsuzluklara karşın faydalandıgım öneriler oldu, bunlar için teşekkür ederim.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Bettam, (en azından şimdilik) son derece sağlıklı ve hareketli görünüyor. Elimden yem yeme meselesi tabi ki işin eğlence boyutu :) Ama bu iyi anlaştığımız gerçeğini değiştirmez :D Özellikle betta konusunda tecrübeli olmadığım doğru, bu yüzden görüşlerinize ihtiyacım var, bu hobiye yeni başlıyorum.
Filtre veya ısıtıcı kullanmayı düşünmüyorum. Bunlar olmadan tabanla, aydınlatmayla, yemlerle, takviyelerle ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik niyetim elektriksiz, sıfır sesli, kendi kendine yetebilen minyatür bir ekosistem yaratmak.
Selamlar.
[QUOTE=OsmanSezen]O akvaryum da o şartlar altında balık beslenmesi doğru değil. Son sözüm bu. Sağlıklı beslemeler :) [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim değerli görüşleriniz ve tavsiyeleriniz için.
Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Bettam, (en azından şimdilik) son derece sağlıklı ve hareketli görünüyor. Elimden yem yeme meselesi tabi ki işin eğlence boyutu :) Ama bu iyi anlaştığımız gerçeğini değiştirmez :D Özellikle betta konusunda tecrübeli olmadığım doğru, bu yüzden görüşlerinize ihtiyacım var, bu hobiye yeni başlıyorum.
Filtre veya ısıtıcı kullanmayı düşünmüyorum. Bunlar olmadan tabanla, aydınlatmayla, yemlerle, takviyelerle ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik niyetim elektriksiz, sıfır sesli, kendi kendine yetebilen minyatür bir ekosistem yaratmak.
Selamlar.
[QUOTE=OsmanSezen]O akvaryum da o şartlar altında balık beslenmesi doğru değil. Son sözüm bu. Sağlıklı beslemeler :) [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim değerli görüşleriniz ve tavsiyeleriniz için.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Walstad metodunun herhangi bir filtre kullanmadan başarıyla uygulandığı çok sayıda örnekle karşılaştım, benim amacım da bu örneklerden birini yaratabilmek.
Su değerleri testi için ekipmanım yok maalesef. Sanırım acilen temin etmem gerekecek. Esasen yaptığım araştırmalarda JBL'nin test kitlerinin yeterli olduğu yönünde değerlendirmelerle karşılaştım ancak tavsiyeniz olursa memnuniyetle öğrenmek isterim.
Gün ışığının akvaryuma doğrudan temas etmemesini temin edebiliyorum, ancak su miktarı çok az olduğu için çok çabuk ısınma ve soğuma olacaktır, özellikle sıcak yaz günleri risk yaratacak benim için, bu eleştirinizi dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz. Metilen mavisini de ihmal etmem benekler için. Diğer taraftan, söylediğim gibi ısınma ile ilgili problem yaşayacağımı düşünmüyorum, odanın sıcaklığı sürekli ölçülüyor ve kesinlikle 23 derecenin altına düşmüyor, benim derdim aşırı ısınmayla olacak sanırım.
Betta konusunda ilk deneyimim olacak. Daha evvel lepistes, melek, japon, çöpçü balıklarının bulunduğu konvansiyonel akvaryumlarla ilgili çok sayıda deneyimim oldu. Esasen nano tank kurulumumda betadan da küçük bir balık denemeyi düşünmedim değil, ancak ekosisteminin devamlılığını sağlamamasından korktum, bir de bettanın hayatta kalabilme konusundaki yüksek dayanıklılığına güvendim açıkçası. Ancak betta bu sıcaklık değerlerinde sağlıklı olarak yaşamaz şeklinde bir bilgi edinirsem veya bettamın ileriki günlerde sağlığının kötüye gittiğini hissedersem tank değişimini değil ancak balık değişimini düşünebilirim.
Selamlar.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Walstad metodunun herhangi bir filtre kullanmadan başarıyla uygulandığı çok sayıda örnekle karşılaştım, benim amacım da bu örneklerden birini yaratabilmek.
Su değerleri testi için ekipmanım yok maalesef. Sanırım acilen temin etmem gerekecek. Esasen yaptığım araştırmalarda JBL'nin test kitlerinin yeterli olduğu yönünde değerlendirmelerle karşılaştım ancak tavsiyeniz olursa memnuniyetle öğrenmek isterim.
Gün ışığının akvaryuma doğrudan temas etmemesini temin edebiliyorum, ancak su miktarı çok az olduğu için çok çabuk ısınma ve soğuma olacaktır, özellikle sıcak yaz günleri risk yaratacak benim için, bu eleştirinizi dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz. Metilen mavisini de ihmal etmem benekler için. Diğer taraftan, söylediğim gibi ısınma ile ilgili problem yaşayacağımı düşünmüyorum, odanın sıcaklığı sürekli ölçülüyor ve kesinlikle 23 derecenin altına düşmüyor, benim derdim aşırı ısınmayla olacak sanırım.
Betta konusunda ilk deneyimim olacak. Daha evvel lepistes, melek, japon, çöpçü balıklarının bulunduğu konvansiyonel akvaryumlarla ilgili çok sayıda deneyimim oldu. Esasen nano tank kurulumumda betadan da küçük bir balık denemeyi düşünmedim değil, ancak ekosisteminin devamlılığını sağlamamasından korktum, bir de bettanın hayatta kalabilme konusundaki yüksek dayanıklılığına güvendim açıkçası. Ancak betta bu sıcaklık değerlerinde sağlıklı olarak yaşamaz şeklinde bir bilgi edinirsem veya bettamın ileriki günlerde sağlığının kötüye gittiğini hissedersem tank değişimini değil ancak balık değişimini düşünebilirim.
Selamlar.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Masa lambasıyla bu ışıklandırmanın sağlanması mümkün değil midir acaba? Tüm akvaryumu aydınlatacak şekilde hemen yanında 3 saat açık kalıyor, oldukça güçlü bir ışık, teknik detaylarını da akşam yazabileceğim. Ayrıca ftoğraf ekleyince bir kez daha değerlendirmenizi rica edeceğim.
Bu arada walstad metoduyla ilgili ilave önerilerinize açığım. Kumun altında torf var şu anda, ben sıvı gübre düşünmüyorum. Yalnızca gazı alınmış maden suyundan ve haşlanmış yumurta suyundan faydalanmak niyetindeyim.
Selamlar.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Masa lambasıyla bu ışıklandırmanın sağlanması mümkün değil midir acaba? Tüm akvaryumu aydınlatacak şekilde hemen yanında 3 saat açık kalıyor, oldukça güçlü bir ışık, teknik detaylarını da akşam yazabileceğim. Ayrıca ftoğraf ekleyince bir kez daha değerlendirmenizi rica edeceğim.
Bu arada walstad metoduyla ilgili ilave önerilerinize açığım. Kumun altında torf var şu anda, ben sıvı gübre düşünmüyorum. Yalnızca gazı alınmış maden suyundan ve haşlanmış yumurta suyundan faydalanmak niyetindeyim.
Selamlar.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Maalesef ben de katılıyorum hiçbir akvaryumun aslında bir balığı hapsetmek için yeterince büyük olmadığına, ancak bilinçli olarak böyle nano bir tank tercih ettiğimi bilmenizi isterim. Dolayısıyla bu aşamada değiştirmeyi düşünmüyorum. Tek bir betta tercihi de bu koşullar göz önünde bulundurularak yapıldı.
Akvaryum gün içerisinde stor perde arkasından sürekli gün ışığı alıyor. Akşam da yaklaşık 3 saat kadar hemen yanında bir masa lambasından faydalanıyor, fotoğrafta sadece gölgesi çıkmış, daha büyük bir fotoğraf çekip iletirim. Ona göre yeniden değerlendirirseniz çok memnun olurum, zira yeterli gelmez derseniz farklı bir aksiyon almayı düşünürüm, ancak bu asla akvaryuma özel bir aydınlatma olmayacak, masa lambasının ampulü değiştirilebilir belki. Dediğim gibi elektriksiz bir akvaryumda kararlıyım.
Paylaştığım linkte filtre kullanımı önerilmiyor, sadece balık sayısı artırılırsa gerekli olabileceğinden bahsedilmiş, filtreleme işini bitkilerin yapması öngörülüyor. Isıtıcıya gelince, bu oda derecesi hiçbir şekilde 23'ün altına düşmeyen ve çoğunlukla daha yüksek olan bir oda (bebek odası) ve su miktarı çok az olduğu için suyun soğuk olması gibi bir durum da kesinlikle mümkün değil. Betta için daha yüksek derecelere ihtiyaç olduğundan bahsedilmiş, sıcaklık açısından sağladığım koşulların ideal olmadığının farkındayım ancak yeterli olduğunu iddia ediyorum. Bu bakımdan hiçbir şekilde ısıtıcı da düşünmüyorum.
İlave görüşlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.
Selamlar.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Maalesef ben de katılıyorum hiçbir akvaryumun aslında bir balığı hapsetmek için yeterince büyük olmadığına, ancak bilinçli olarak böyle nano bir tank tercih ettiğimi bilmenizi isterim. Dolayısıyla bu aşamada değiştirmeyi düşünmüyorum. Tek bir betta tercihi de bu koşullar göz önünde bulundurularak yapıldı.
Akvaryum gün içerisinde stor perde arkasından sürekli gün ışığı alıyor. Akşam da yaklaşık 3 saat kadar hemen yanında bir masa lambasından faydalanıyor, fotoğrafta sadece gölgesi çıkmış, daha büyük bir fotoğraf çekip iletirim. Ona göre yeniden değerlendirirseniz çok memnun olurum, zira yeterli gelmez derseniz farklı bir aksiyon almayı düşünürüm, ancak bu asla akvaryuma özel bir aydınlatma olmayacak, masa lambasının ampulü değiştirilebilir belki. Dediğim gibi elektriksiz bir akvaryumda kararlıyım.
Paylaştığım linkte filtre kullanımı önerilmiyor, sadece balık sayısı artırılırsa gerekli olabileceğinden bahsedilmiş, filtreleme işini bitkilerin yapması öngörülüyor. Isıtıcıya gelince, bu oda derecesi hiçbir şekilde 23'ün altına düşmeyen ve çoğunlukla daha yüksek olan bir oda (bebek odası) ve su miktarı çok az olduğu için suyun soğuk olması gibi bir durum da kesinlikle mümkün değil. Betta için daha yüksek derecelere ihtiyaç olduğundan bahsedilmiş, sıcaklık açısından sağladığım koşulların ideal olmadığının farkındayım ancak yeterli olduğunu iddia ediyorum. Bu bakımdan hiçbir şekilde ısıtıcı da düşünmüyorum.
İlave görüşlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.
Selamlar.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Walstad metodu hakkında bilginiz var mı?? Örneklerini bu siteden görebilirsiniz.
[URL]http://www.theaquariumwiki.com/wiki/Walstad_method[/URL]
Bu arada akvaryumuma elodea ilavesi yaptım. Son halinin fotoğraflarını en geç bu akşam veya yarın paylaşmış olurum.
Eleştirilerinizi anlıyorum, ancak bettamın fazlasıyla mutlu olduğundan emin olabilirsiniz, 1 haftada elimden yem yemeye başladı :)
Selamlar.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Walstad metodu hakkında bilginiz var mı?? Örneklerini bu siteden görebilirsiniz.
[URL]http://www.theaquariumwiki.com/wiki/Walstad_method[/URL]
Bu arada akvaryumuma elodea ilavesi yaptım. Son halinin fotoğraflarını en geç bu akşam veya yarın paylaşmış olurum.
Eleştirilerinizi anlıyorum, ancak bettamın fazlasıyla mutlu olduğundan emin olabilirsiniz, 1 haftada elimden yem yemeye başladı :)
Selamlar.
Bitkili Sıfır Ses Nano Betta Tankım
Merhaba, ben de bu hobiye yeni başlayanlardanım.
Nano betta tankımı oluşturdum, bitkilerimi, dekorları ve balığımı tankın içerisine yerleştirdim.
Dekorlar mercan ve deniz kabuğu, bitkiler anubias, java moss ve su mercimeği. Balığımın erkek betta olduğunu biliyorum ama cinsini net bilmiyorum. Ayna koyunca yanaklarının aslan yelesi gibi açılmasından erkek olduğu anlaşılıyor :)
Havalandırma, filtre, ısıtıcı veya aydınlatıcı kullanmayı düşünmüyorum. Amacım sıfır sesli elektiriğe ihtiyacı olmayan bir tank oluşturmak. Tek erkek bettam var ve onunla yetinmeyi planlıyorum. Ancak merak ettiğim java moss bitkisini doğru sarıp sarmadığım. Sizce çok sıkı mı sarmışım, güneş alamayan yerlerden sararma yapar mı? Sadece gün ışığından faydalanacaklarını dikkate alıp yanıtlarsanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205939/260420181136051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205939/260420181137051.jpg[/IMG]
Merhaba, ben de bu hobiye yeni başlayanlardanım.
Nano betta tankımı oluşturdum, bitkilerimi, dekorları ve balığımı tankın içerisine yerleştirdim.
Dekorlar mercan ve deniz kabuğu, bitkiler anubias, java moss ve su mercimeği. Balığımın erkek betta olduğunu biliyorum ama cinsini net bilmiyorum. Ayna koyunca yanaklarının aslan yelesi gibi açılmasından erkek olduğu anlaşılıyor :)
Havalandırma, filtre, ısıtıcı veya aydınlatıcı kullanmayı düşünmüyorum. Amacım sıfır sesli elektiriğe ihtiyacı olmayan bir tank oluşturmak. Tek erkek bettam var ve onunla yetinmeyi planlıyorum. Ancak merak ettiğim java moss bitkisini doğru sarıp sarmadığım. Sizce çok sıkı mı sarmışım, güneş alamayan yerlerden sararma yapar mı? Sadece gün ışığından faydalanacaklarını dikkate alıp yanıtlarsanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205939/260420181136051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205939/260420181137051.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
MurathanM,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
ternapi,
fikret43,
altanilker,
Çağatay Tozak,
ProfMalawi,
Tortuga7,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
mrah,
yeekim,
a.gumrah,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
hankuarn,
corail79,
Balikcidede,
ciways,
tarikyksl,
balta11,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Joec,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
hounddog,
BilalM.,
Efeayd,
NightWist,
osmandbnl,
denizx5,
riderfish,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
abaybay,
serhan16,
JujuSeri,
Liga,
Hkncan,
Wolkan,
harsebjk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
