ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
alperenchngr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
24
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Aralık 2017 17:13
Son Ziyaret:
12 Ağustos 2018 15:12
Toplam Mesaj:
120 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alperen Cihangir
Doğum Tarihi:
03 Mayıs 1997
Yaş:
29
İl:
Rize
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Alperen Cihangir
SON 10 MESAJI
Betta Akvaryumu
[QUOTE=Splendor]Akvaryum büyük, temizlemesi zahmetli olacak. Bahçe gibi bir ortamınız varsa tankın kumunu akvaryumdan çıkarmadan hortumla yıkayabilirsiniz. Tank içinde çalkalayıp suyu boşaltırsınız, kumunuz ve camlarınız temizlenir.
Eğer böyle bir yer yoksa; tüm kumu çıkarıp kovada yıkayın. Tanka da 3-4 parmak su olacak şekilde su basıp içini güzelce yumuşak süngerle temizleyip dip çekimi yapıp suyu boşaltın.
Deterjana ya da ilaca gerek yok, klorlu çeşme suyu yeterli gelir temizliğe.
Erkek bettalar birbirlerini gördükleri an biri ölene kadar kavgaya tutuşur. Böyle olmasa bile sürekli diken üstünde olurlar. Sizin akvaryumunuz için;
- En fazla iki tanesini kurtarırsınız, o da tankı bayağı bitkili yapar birini bir köşeye, diğerini diğer köşeye koyarsınız. Doğal olur, fakat birbirlerini görürlerse büyük sıkıntı.
- Akvaryumu şeffaf pleksiler ya da camlar kullanarak bölersiniz. 25*40*35 şeklinde 5 bölme yapar, 5 farklı betta eklersiniz. Cam bölmeleri koyduğunuz yerleri bol bitkilendirirseniz, çocuklar birbirini kolay kolay görmez ve böylece strese girmezler.[/QUOTE]
Malesef öyle bir ortamım yok ama kumu yine içeride su ile çalkalayabilirim sonra süpürge ile suyu çekerim dediğiniz gibi sünger ile camları temizlerim, akvaryumu pek bölmek istemiyorum bir erkek betabın yanına dişi koyamazmıyız dişiyedemi öldürene kadar saldırıyor, birde bitki olarak anubias var 1 tanr ve elodea var yetersiz sanırım sizin bildiğiniz rahat bakılabilen bitkiler varmı birde led lambaya ihtiyacım var, burda akvaryuma çerçeve ettiremiyorum yapacak yer yok pek bilgimde yok marangoza sadece dibine esnememesi için bir ahşap çerçeve yaptırdım o duruyor ama çok isterim beyaz şekil bir çerçeve yaptırmak, bu yüzden led lambayı mandallı almak istiyorum rahat takabilmek için. Sizin önerileriniz nelerdir?
[QUOTE=Splendor]Akvaryum büyük, temizlemesi zahmetli olacak. Bahçe gibi bir ortamınız varsa tankın kumunu akvaryumdan çıkarmadan hortumla yıkayabilirsiniz. Tank içinde çalkalayıp suyu boşaltırsınız, kumunuz ve camlarınız temizlenir.
Eğer böyle bir yer yoksa; tüm kumu çıkarıp kovada yıkayın. Tanka da 3-4 parmak su olacak şekilde su basıp içini güzelce yumuşak süngerle temizleyip dip çekimi yapıp suyu boşaltın.
Deterjana ya da ilaca gerek yok, klorlu çeşme suyu yeterli gelir temizliğe.
Erkek bettalar birbirlerini gördükleri an biri ölene kadar kavgaya tutuşur. Böyle olmasa bile sürekli diken üstünde olurlar. Sizin akvaryumunuz için;
- En fazla iki tanesini kurtarırsınız, o da tankı bayağı bitkili yapar birini bir köşeye, diğerini diğer köşeye koyarsınız. Doğal olur, fakat birbirlerini görürlerse büyük sıkıntı.
- Akvaryumu şeffaf pleksiler ya da camlar kullanarak bölersiniz. 25*40*35 şeklinde 5 bölme yapar, 5 farklı betta eklersiniz. Cam bölmeleri koyduğunuz yerleri bol bitkilendirirseniz, çocuklar birbirini kolay kolay görmez ve böylece strese girmezler.[/QUOTE]
Malesef öyle bir ortamım yok ama kumu yine içeride su ile çalkalayabilirim sonra süpürge ile suyu çekerim dediğiniz gibi sünger ile camları temizlerim, akvaryumu pek bölmek istemiyorum bir erkek betabın yanına dişi koyamazmıyız dişiyedemi öldürene kadar saldırıyor, birde bitki olarak anubias var 1 tanr ve elodea var yetersiz sanırım sizin bildiğiniz rahat bakılabilen bitkiler varmı birde led lambaya ihtiyacım var, burda akvaryuma çerçeve ettiremiyorum yapacak yer yok pek bilgimde yok marangoza sadece dibine esnememesi için bir ahşap çerçeve yaptırdım o duruyor ama çok isterim beyaz şekil bir çerçeve yaptırmak, bu yüzden led lambayı mandallı almak istiyorum rahat takabilmek için. Sizin önerileriniz nelerdir?
Lepistes Egitimi
[QUOTE=Baliksever1genc]Her ne konuda olursa olsun hic canli doguran egitebilen arkadas varmi ?
Varsa nasil egitti?[/QUOTE[QUOTE=Baliksever1genc]Her ne konuda olursa olsun hic canli doguran egitebilen arkadas varmi ?
Varsa nasil egitti?[/QUOTE]
Eğitim denmez ama sabah hepsi kum üstünde gezinirken yanlarına gidince aynı anda suyun üzerine çıkıyolardı güzel bir görüntü oluyordu eğitim değil açlık :)
[QUOTE=Baliksever1genc]Her ne konuda olursa olsun hic canli doguran egitebilen arkadas varmi ?
Varsa nasil egitti?[/QUOTE[QUOTE=Baliksever1genc]Her ne konuda olursa olsun hic canli doguran egitebilen arkadas varmi ?
Varsa nasil egitti?[/QUOTE]
Eğitim denmez ama sabah hepsi kum üstünde gezinirken yanlarına gidince aynı anda suyun üzerine çıkıyolardı güzel bir görüntü oluyordu eğitim değil açlık :)
Betta Akvaryumu
Arkadaşlar elimde 35cm yükseklik 100cm uzunluk 40cm genişlik boyutlarında bir akvaryum var, akvaryumda 15-16 lepistes 1 büyük vatoz vardı bakımı pisliği olsun çok zorladı beni son zamanlar uğraşamadım işden vakit kalmadı bende tüm balıkları toplayıp lepistesleri petshopa verdim, vatozuda arkadaşa verdim.
Şuan akvaryum boş içerisinde bir tane çok sağlıklı anubias 6-7 kök elodea var bir de iç filtre var, bu akvaryumda şu ana kadar 4 lepistesim öldü ve vatoz parçaladı en son temizlemeden öncede bir tane ölmüştü filtre çok pis, şuan filtreyi çıkarmak istiyorum yani betta almak istiyorum, halfmoon betta olmadı normalde alırım, bizim orda bir petshopda gördüm bardaklara koymuşlar güzelim canlıları bu ölçülerde ne kadarını kurtarabilirim.
Akvaryum dipte hagen kum var, bu içerisinde önceden 4 tane balığa mezar olmuş akvaryumdaki pisliği ve bakteriyi nasıl temizlemeliyim ayrıca bir bitki öneriyormusunuz betta ya çok bitki gerekiyormuş ve bakımı nasıl olur sizlerden bilgi almak istedim yardımcı olursanız sevinirim. [EDIT]alperenchngr,2018-07-07 19:06:11[/EDIT]
Arkadaşlar elimde 35cm yükseklik 100cm uzunluk 40cm genişlik boyutlarında bir akvaryum var, akvaryumda 15-16 lepistes 1 büyük vatoz vardı bakımı pisliği olsun çok zorladı beni son zamanlar uğraşamadım işden vakit kalmadı bende tüm balıkları toplayıp lepistesleri petshopa verdim, vatozuda arkadaşa verdim.
Şuan akvaryum boş içerisinde bir tane çok sağlıklı anubias 6-7 kök elodea var bir de iç filtre var, bu akvaryumda şu ana kadar 4 lepistesim öldü ve vatoz parçaladı en son temizlemeden öncede bir tane ölmüştü filtre çok pis, şuan filtreyi çıkarmak istiyorum yani betta almak istiyorum, halfmoon betta olmadı normalde alırım, bizim orda bir petshopda gördüm bardaklara koymuşlar güzelim canlıları bu ölçülerde ne kadarını kurtarabilirim.
Akvaryum dipte hagen kum var, bu içerisinde önceden 4 tane balığa mezar olmuş akvaryumdaki pisliği ve bakteriyi nasıl temizlemeliyim ayrıca bir bitki öneriyormusunuz betta ya çok bitki gerekiyormuş ve bakımı nasıl olur sizlerden bilgi almak istedim yardımcı olursanız sevinirim. [EDIT]alperenchngr,2018-07-07 19:06:11[/EDIT]
Akvaryum Bitkisi
Rotala rotundifolia Red bu bitkinin bakımı zormu arkadaşlar elodea ve anubias ile bakılabilirmi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202446/160620181354351.jpg[/IMG]
Rotala rotundifolia Red bu bitkinin bakımı zormu arkadaşlar elodea ve anubias ile bakılabilirmi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202446/160620181354351.jpg[/IMG]
Lepistes Akvaryumum
[QUOTE=41altay41]Azda olsa doğallık ,, daha güzel durmazmı acaba bi süreden sonra sıkılır insan. Ve canlılar için de şart gibi diyelim[/QUOTE]
Ne yapabilirim bu akvaryuma doğallık ve güzellik açısından ay ıca birde ışık kaynağı lazım.
[QUOTE=41altay41]Azda olsa doğallık ,, daha güzel durmazmı acaba bi süreden sonra sıkılır insan. Ve canlılar için de şart gibi diyelim[/QUOTE]
Ne yapabilirim bu akvaryuma doğallık ve güzellik açısından ay ıca birde ışık kaynağı lazım.
Lepistes Akvaryumum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202446/140620181640591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202446/140620181641081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202446/140620181641171.jpg[/IMG]
Selam arkadaşlar bugün akvaryumu temizledim dişi lepisteslerimin hepsi öldü suda anti dişi lepistes gibi bir etki var aldığım tüm dişi lepisteslerim önce başarılı bir şekilde hamile kalıyo yavruluyor sonra hastalanıp ölüyo bir türlü çare bulamadım şuan 3 Erkek yetişkin lepistes var ve büyüğünden küçüğünden yaklaşık 15 tanr yavru lepistes var bunların 7 tanesi çok küçük cinsiyetlerini çözemedim 8 tanesinden 3 ü erkek 5 i dişi erkekler yaklaşık 2 aydır renklenmedi yani hafif mavi kırmızı tonları var üstlerinde saydam renkler mevcut ama öyle kaldılar dişiler zaten hepsi annelerinin aynısı ışık yok odayada pek ışık girmiyo ondan dolayı galiba renk almıyolar sizden bu akvaryuma uygun bir yerine tutturabileceğim beyaz led ışık önerisi istiyorum dipteki tahtadan akvaryumun her çerçevesine koyucam buna üstüde dahil yani ışık koyabileceğim yer 5 cm kalınlaşıcak ona göre bir şey bulamadım tahtaların kalınlığı 5 cm böyle sadecr aşağısında çok kötğ duruyor o yüzden etrafınada koyacam filtre önceden sun sun hw dış filtreydi hem temizliği zordu hemde dışkılara ve akvaryumun görünür pisliklerini dışkılarını çekmiyodu bende eski 1000F lik iç filtreme döndğm belki biyolojik temizlikte kötü ama akvaryum temiz gözüküyor zaten her hafta su değişikliği yapıyorum sizden eksiklikler ve buna uygun bir ışık kaynağı önerisi istiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202446/140620181640591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202446/140620181641081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202446/140620181641171.jpg[/IMG]
Selam arkadaşlar bugün akvaryumu temizledim dişi lepisteslerimin hepsi öldü suda anti dişi lepistes gibi bir etki var aldığım tüm dişi lepisteslerim önce başarılı bir şekilde hamile kalıyo yavruluyor sonra hastalanıp ölüyo bir türlü çare bulamadım şuan 3 Erkek yetişkin lepistes var ve büyüğünden küçüğünden yaklaşık 15 tanr yavru lepistes var bunların 7 tanesi çok küçük cinsiyetlerini çözemedim 8 tanesinden 3 ü erkek 5 i dişi erkekler yaklaşık 2 aydır renklenmedi yani hafif mavi kırmızı tonları var üstlerinde saydam renkler mevcut ama öyle kaldılar dişiler zaten hepsi annelerinin aynısı ışık yok odayada pek ışık girmiyo ondan dolayı galiba renk almıyolar sizden bu akvaryuma uygun bir yerine tutturabileceğim beyaz led ışık önerisi istiyorum dipteki tahtadan akvaryumun her çerçevesine koyucam buna üstüde dahil yani ışık koyabileceğim yer 5 cm kalınlaşıcak ona göre bir şey bulamadım tahtaların kalınlığı 5 cm böyle sadecr aşağısında çok kötğ duruyor o yüzden etrafınada koyacam filtre önceden sun sun hw dış filtreydi hem temizliği zordu hemde dışkılara ve akvaryumun görünür pisliklerini dışkılarını çekmiyodu bende eski 1000F lik iç filtreme döndğm belki biyolojik temizlikte kötü ama akvaryum temiz gözüküyor zaten her hafta su değişikliği yapıyorum sizden eksiklikler ve buna uygun bir ışık kaynağı önerisi istiyorum.
Melike İle Mustafanın Akvaryumu
MaşAllah çok güzel o üstteki kumun ismi ne lepistes akvaryumu için uygunmudur çok güzel gözüküyor.
MaşAllah çok güzel o üstteki kumun ismi ne lepistes akvaryumu için uygunmudur çok güzel gözüküyor.
Eheim İç Filtr
[QUOTE=OsmanSezen]Alperen bey noktalama işareti kullanırsanız sizi daha iyi anlar, daha çabuk cevap veririz. Sudaki bitkilere oksijen için güvenmek yanlış bir tercih olabilir. Zaten filtrenizin çıkış suyunu su yüzeyini dalgalandıracak şekilde yönlendirirseniz bu sorunda çözülür.
Sorunuza gelince, o filtre akvaryumunuz için uygun.
Yem değişikliğinin bir sıkıntısı yok. Hatta bir gün birini ertesi gün diğerini verin. Ne kadar çok çeşit yem o kadar mutlu balık. Yapabilirseniz yem çeşidini arttırabilirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim, telefondan yazdığım için dikkat etmemişim anlaşılmadığım için özür dilerim ozaman bu filtre ve yemi alıcam.
[QUOTE=OsmanSezen]Alperen bey noktalama işareti kullanırsanız sizi daha iyi anlar, daha çabuk cevap veririz. Sudaki bitkilere oksijen için güvenmek yanlış bir tercih olabilir. Zaten filtrenizin çıkış suyunu su yüzeyini dalgalandıracak şekilde yönlendirirseniz bu sorunda çözülür.
Sorunuza gelince, o filtre akvaryumunuz için uygun.
Yem değişikliğinin bir sıkıntısı yok. Hatta bir gün birini ertesi gün diğerini verin. Ne kadar çok çeşit yem o kadar mutlu balık. Yapabilirseniz yem çeşidini arttırabilirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim, telefondan yazdığım için dikkat etmemişim anlaşılmadığım için özür dilerim ozaman bu filtre ve yemi alıcam.
Eheim İç Filtr
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202446/050620181248181.jpg[/IMG]
Bi arkadaşım bu filtreyi önerdi pislikleri falan iyi çekiyomış kumu temizliyomuş suda çok bitki var o yüzden havalandırmada sıkıntım yok sadece kumdaki kabaca pislikleri temizlesin istiyorum 1000F diyo sizce iyimidir kullanan varmı birde konuyu açmışken balıklar lepistes lepistes için alttaki yemi alıcam önceki kullandığım yem farklı yem değişikliği yapmak balıklar için sıkıntı olurmu? [:?][EDIT]alperenchngr,2018-06-05 12:51:21[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202446/050620181248181.jpg[/IMG]
Bi arkadaşım bu filtreyi önerdi pislikleri falan iyi çekiyomış kumu temizliyomuş suda çok bitki var o yüzden havalandırmada sıkıntım yok sadece kumdaki kabaca pislikleri temizlesin istiyorum 1000F diyo sizce iyimidir kullanan varmı birde konuyu açmışken balıklar lepistes lepistes için alttaki yemi alıcam önceki kullandığım yem farklı yem değişikliği yapmak balıklar için sıkıntı olurmu? [:?][EDIT]alperenchngr,2018-06-05 12:51:21[/EDIT]
Eheim İç Filtr
[QUOTE=imbellis]Üç adet 80x40x40 akvaryumum var ve üçünde de Eheim Pick up 2010 kullanıyorum, çok memnunum ve performans/fiyat olarak piyasadaki muadilleriyle kıyasladığımda daha başarılı buluyorum. İthal ürünler oldukları için maalesef kurdan etkileniyorlar ve pahalı oluyor. Arada yaklaşık 10 aylık bir zaman farkıyla aldığım iki filtrenin fiyat farkı 60 lira gibi birşeydi. Sizin akvaryumunuzun hacmi de benimkilere yakın olduğu için 2010 modeli işinizi görecektir. Çalışmasındaki tek problem olarak uzun periyodlarda tıkanmasını ve debisinin düşmesini söyleyebilirim. Onu da 3-4 ayda bir süngerdeki kaba pisliği temizlemek şeklinde çözüyorum. [/QUOTE]
Şimdi baktım eminim çok kalitelidir çünkü çok pahalı akvaryumda hala eksikler varken ona o kadar para veremem malesef. [EDIT]alperenchngr,2018-06-05 12:46:36[/EDIT]
[QUOTE=imbellis]Üç adet 80x40x40 akvaryumum var ve üçünde de Eheim Pick up 2010 kullanıyorum, çok memnunum ve performans/fiyat olarak piyasadaki muadilleriyle kıyasladığımda daha başarılı buluyorum. İthal ürünler oldukları için maalesef kurdan etkileniyorlar ve pahalı oluyor. Arada yaklaşık 10 aylık bir zaman farkıyla aldığım iki filtrenin fiyat farkı 60 lira gibi birşeydi. Sizin akvaryumunuzun hacmi de benimkilere yakın olduğu için 2010 modeli işinizi görecektir. Çalışmasındaki tek problem olarak uzun periyodlarda tıkanmasını ve debisinin düşmesini söyleyebilirim. Onu da 3-4 ayda bir süngerdeki kaba pisliği temizlemek şeklinde çözüyorum. [/QUOTE]
Şimdi baktım eminim çok kalitelidir çünkü çok pahalı akvaryumda hala eksikler varken ona o kadar para veremem malesef. [EDIT]alperenchngr,2018-06-05 12:46:36[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
MurathanM,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
ternapi,
fikret43,
altanilker,
Çağatay Tozak,
ProfMalawi,
Tortuga7,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
mrah,
yeekim,
a.gumrah,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
hankuarn,
corail79,
Balikcidede,
ciways,
tarikyksl,
balta11,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Joec,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
hounddog,
BilalM.,
Efeayd,
NightWist,
osmandbnl,
denizx5,
riderfish,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
abaybay,
serhan16,
JujuSeri,
Liga,
Hkncan,
Wolkan,
harsebjk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
