ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akheron
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
36
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Temmuz 2016 09:54
Son Ziyaret:
21 Kasım 2017 15:29
Toplam Mesaj:
56 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İSA KARALI
Doğum Tarihi:
15 Mayıs 1989
Yaş:
37
İl:
Burdur
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
360 LT F0 İlangi Yellow
500 LT F1 Canary Cheek
SON 10 MESAJI
2017 Yılı Takvim Dağıtımı İle İlgili Konu.
Çok teşekkür ediyorum gerçekten çok güzel bir hatıra olacak :)
Çok teşekkür ediyorum gerçekten çok güzel bir hatıra olacak :)
Japon Yavruların 3.günü
[QUOTE=eraybicakci]Merhabalar.Bugün japon balığı yavrularının 3 veya 4.günü.Akvaryumda pipo filtre var. Çalışmalımı? Çalışırsa zarar veririmi yavrulara? Ve yumurta ile besleyince akvaryum çok bulandı. Suyu değişmelimi yoksa sıkıntı olmaz mı ? İlginiz için şimdiden çok teşekkür ederim...
Cevap verebilecek yok mu ???
[/QUOTE]
Yavurların kaç cm? ayrıca pipo filtre mutlaka 24 saat çalışmalı ve oturmamış suya koyduysanız sıkıntı çıkarabilir koyduğunuz yumurta eğer imkanınız varsa ısısı akvaryum ısısı ile aynı olmak şartı ile dinlendirilmiş %50 su değişimi yapın ayrıca akvaryum suyuna sera nitrivec ve bakteri besini ekleyin
[QUOTE=eraybicakci]Merhabalar.Bugün japon balığı yavrularının 3 veya 4.günü.Akvaryumda pipo filtre var. Çalışmalımı? Çalışırsa zarar veririmi yavrulara? Ve yumurta ile besleyince akvaryum çok bulandı. Suyu değişmelimi yoksa sıkıntı olmaz mı ? İlginiz için şimdiden çok teşekkür ederim...
Cevap verebilecek yok mu ???
[/QUOTE]
Yavurların kaç cm? ayrıca pipo filtre mutlaka 24 saat çalışmalı ve oturmamış suya koyduysanız sıkıntı çıkarabilir koyduğunuz yumurta eğer imkanınız varsa ısısı akvaryum ısısı ile aynı olmak şartı ile dinlendirilmiş %50 su değişimi yapın ayrıca akvaryum suyuna sera nitrivec ve bakteri besini ekleyin
Tropheus İsiklandirm
[QUOTE=meydey_d2]Evet emre bey 8 saat aralıksız açık birakiyordum...yarın yeni florosanlari alip takarim önerileriniz için tskler..
Peki kayalardaki kahverengi oluşumlar balıklara zarar verir mi?[/QUOTE]
kayalardaki kahverengi oluşum diatom başlangıcı yani yosun başlangıcı da diyebiliriz. Tankta vatoz varsa çıkarın yoksa diatomları yer. Bu diatomlar zamanla yeşil yosun olacaktır. Yalnız Emre beyinde dediği gibi 865 kodlu florasandan alıp 2 saat açık 2 saat kapalı şekilde yaparsanız bu yeşile dönüş daha çabuk olur. Ayrıca alacağınız flarosanların watt değeri önemli. 1 litreye 1 watt düşecek şekilde alırsanız sorunsuz yosun oluşumu başlar. Tabi bu oluşum camlarda da olacak bunları da kullanılmamış bir bulaşık süngeri ile temizleyerek baş edebilirsiniz.
[QUOTE=meydey_d2]Evet emre bey 8 saat aralıksız açık birakiyordum...yarın yeni florosanlari alip takarim önerileriniz için tskler..
Peki kayalardaki kahverengi oluşumlar balıklara zarar verir mi?[/QUOTE]
kayalardaki kahverengi oluşum diatom başlangıcı yani yosun başlangıcı da diyebiliriz. Tankta vatoz varsa çıkarın yoksa diatomları yer. Bu diatomlar zamanla yeşil yosun olacaktır. Yalnız Emre beyinde dediği gibi 865 kodlu florasandan alıp 2 saat açık 2 saat kapalı şekilde yaparsanız bu yeşile dönüş daha çabuk olur. Ayrıca alacağınız flarosanların watt değeri önemli. 1 litreye 1 watt düşecek şekilde alırsanız sorunsuz yosun oluşumu başlar. Tabi bu oluşum camlarda da olacak bunları da kullanılmamış bir bulaşık süngeri ile temizleyerek baş edebilirsiniz.
Akvaryuma İlk Adım Discus (4 Cm'den Yavru Almaya)
[QUOTE=BrcMr]Son 3 eleştiri yapan arkadaşlara toplu bir cevap vereyim. Zahmet edip konuyu baştan okumuş olsaydınız bu yorumları yapmaya gerek duymayacaktınız ama maalesef okuma alışkanlığımız yok bu durumu doğal görüyorum. Arkadaşlar balıklar 3 aya yakındır bendeler ve ilk kurulum yaptığımda 85x40x49 boyutlarındaki akvaryumda balıkları beslemeye başladım. Bu boyutlardaki balıkları ve sayı da az olunca büyük tanka koyduğunuz zaman devede kulak gözüküyorlar. Balıkları yeterli boyuta geldikleri zaman büyük akvaryuma koyacağımı açtığım konunun başında belirtmiştim. Size de iyi hobiler.[/QUOTE]
Konuyu ilk açtığınızdan beri favorimde ekli devede kulak deyimi hiç uymamış bari biraz dekore edin balıklarınızı sitrese sokmayın ticari olarak hayvanların sırtından para kazananlardan bi farkınız kalmamış... bence vebali çok büyük ben bi forumu okumadan asla yorum yapmam... insanlara bu şekilde ön yargılı davranmayın... okuma alışkanlığına gelince emin olun bir günde okuduğum yazıları görseniz dudağınız uçuklar.. zaten yaptığım iş gereği okumayı seven birisiyim sevmek de zorundayım.... her ne olursa olsun ne amaçla olursa olsun yaptığınız şeyin benim gözümde savunulacak bir yanı yok... saygılarımla...
[QUOTE=BrcMr]Son 3 eleştiri yapan arkadaşlara toplu bir cevap vereyim. Zahmet edip konuyu baştan okumuş olsaydınız bu yorumları yapmaya gerek duymayacaktınız ama maalesef okuma alışkanlığımız yok bu durumu doğal görüyorum. Arkadaşlar balıklar 3 aya yakındır bendeler ve ilk kurulum yaptığımda 85x40x49 boyutlarındaki akvaryumda balıkları beslemeye başladım. Bu boyutlardaki balıkları ve sayı da az olunca büyük tanka koyduğunuz zaman devede kulak gözüküyorlar. Balıkları yeterli boyuta geldikleri zaman büyük akvaryuma koyacağımı açtığım konunun başında belirtmiştim. Size de iyi hobiler.[/QUOTE]
Konuyu ilk açtığınızdan beri favorimde ekli devede kulak deyimi hiç uymamış bari biraz dekore edin balıklarınızı sitrese sokmayın ticari olarak hayvanların sırtından para kazananlardan bi farkınız kalmamış... bence vebali çok büyük ben bi forumu okumadan asla yorum yapmam... insanlara bu şekilde ön yargılı davranmayın... okuma alışkanlığına gelince emin olun bir günde okuduğum yazıları görseniz dudağınız uçuklar.. zaten yaptığım iş gereği okumayı seven birisiyim sevmek de zorundayım.... her ne olursa olsun ne amaçla olursa olsun yaptığınız şeyin benim gözümde savunulacak bir yanı yok... saygılarımla...
Akvaryuma İlk Adım Discus (4 Cm'den Yavru Almaya)
Niye ısrarla büyük yere almamak için çapa harcıyorsunuz? tek sorun su değişiminde yaşayacağınız zorluk mu? Yazık değil mi bu kadar hayvanı küçücük yere hapsetmişsiniz... Bu işi belli ki hobi için yapıyorsunuz yani zevkinizi tatmin etmek için.. Zaten çoğumuz bu yüzden yapıyoruz.. bari hayvanlara elimizden geldiğince geniş yaşama alanı sunalım ki onlarda mutlu olsunlar... Balıklara sadece yem verip taze su eklemekle mutlu olmalarını beklemeyelim.. biraz empati yapın.. kendinizi 6 m2 bir odaya hapsetmek yerine 3 m2 yere hapsettiğinizi düşünün... madem onlara bu zindan hayatını yaşatıyoruz bari elimizden geldiğince doğal ortamlarını taklit etmeye çalışalım... uygun dekor ve geniş hacimde bakalım balıklarımıza... Lütfen biraz duyarlı olun... Kendinizi o balıkların yerine koyun... aklı fikri yok diye istediğimiz gibi davranamayız onlara... belki aklı fikri yok ama ağzı dili de yok bu hayvancıkların ve sıkıntılarını dile getiremiyorlar... Unutmayın onlarda birer CAN taşıyorlar ve bu can onlara emanet tıpki sizinki gibi ve onlar bu hayatı tercih etmediler.... Saygılarımla.. iyi hobiler...
Niye ısrarla büyük yere almamak için çapa harcıyorsunuz? tek sorun su değişiminde yaşayacağınız zorluk mu? Yazık değil mi bu kadar hayvanı küçücük yere hapsetmişsiniz... Bu işi belli ki hobi için yapıyorsunuz yani zevkinizi tatmin etmek için.. Zaten çoğumuz bu yüzden yapıyoruz.. bari hayvanlara elimizden geldiğince geniş yaşama alanı sunalım ki onlarda mutlu olsunlar... Balıklara sadece yem verip taze su eklemekle mutlu olmalarını beklemeyelim.. biraz empati yapın.. kendinizi 6 m2 bir odaya hapsetmek yerine 3 m2 yere hapsettiğinizi düşünün... madem onlara bu zindan hayatını yaşatıyoruz bari elimizden geldiğince doğal ortamlarını taklit etmeye çalışalım... uygun dekor ve geniş hacimde bakalım balıklarımıza... Lütfen biraz duyarlı olun... Kendinizi o balıkların yerine koyun... aklı fikri yok diye istediğimiz gibi davranamayız onlara... belki aklı fikri yok ama ağzı dili de yok bu hayvancıkların ve sıkıntılarını dile getiremiyorlar... Unutmayın onlarda birer CAN taşıyorlar ve bu can onlara emanet tıpki sizinki gibi ve onlar bu hayatı tercih etmediler.... Saygılarımla.. iyi hobiler...
F0 Tropheus İçin Granül Yem
[QUOTE=BiotopeDogan]
Merhaba, Granül yem kullanmanızda bir sakınca Yok. Tavsiyem Dainichi Veggie fx , Dainichi veggie deluxe ve nls thera A kullanmanız olacaktır. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yazdığınız yemlerden var elimde hatta daha fazlası var :)
[QUOTE=BiotopeDogan]
Merhaba, Granül yem kullanmanızda bir sakınca Yok. Tavsiyem Dainichi Veggie fx , Dainichi veggie deluxe ve nls thera A kullanmanız olacaktır. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yazdığınız yemlerden var elimde hatta daha fazlası var :)
F0 Tropheus İçin Granül Yem
Arkadaşlar merhaba. Forumda baya araştırdım ama soruma cevap bulamadım. F0 tropheus türleri için granül yem kullanmanın faydaları veya zararlarını sormak istiyorum. Ben f1 balıklarım için uzun süredik granül yem kullanıyorum. Çok faydasını gördüm; ancak f0 balık için danıştığım bir kaç arkadaş kesinlikle verme f0 için granül yem uygun değil dediler. Bende hali ile veremedim. Balıklarımı sadece pul yem ile besliyorum şu anda. Ancak granül yem de vermek istiyorum. Kullandığım granül yemler kaliteli dainchi ve nls markaları kullanıyorum. Şimdiden cevap veren arkadaşlarıma teşekkür ederim. İyi forumlar, neşeli hobiler [:)]
Arkadaşlar merhaba. Forumda baya araştırdım ama soruma cevap bulamadım. F0 tropheus türleri için granül yem kullanmanın faydaları veya zararlarını sormak istiyorum. Ben f1 balıklarım için uzun süredik granül yem kullanıyorum. Çok faydasını gördüm; ancak f0 balık için danıştığım bir kaç arkadaş kesinlikle verme f0 için granül yem uygun değil dediler. Bende hali ile veremedim. Balıklarımı sadece pul yem ile besliyorum şu anda. Ancak granül yem de vermek istiyorum. Kullandığım granül yemler kaliteli dainchi ve nls markaları kullanıyorum. Şimdiden cevap veren arkadaşlarıma teşekkür ederim. İyi forumlar, neşeli hobiler [:)]
Kumun Üstünde Kahverengi Yosun. Resimli
Konuyu yeniden canlandıracağım ama çözüm bulabildiniz mi ?
Konuyu yeniden canlandıracağım ama çözüm bulabildiniz mi ?
Dış Filtre Yapımı
Eğer bidonu akvaryum seviyesinden aşağıya koyarsan ve sızdırma olursa büyük sorun yaşarsın. Benim tavsiyem bu bidonu olduğu gibi akvaryumun içine koy, tabi akvaryumun büyükse ve fon vs. bir şeylerle görüntüyü kapatabileceksen, eğer ki görüntü senin için önemli değilse bidonu olduğu gibi akvaryumun içine koy ve o şekilde kullan. Bir nevi iç filtre. Şu anda ehemin bir çok filtresi (clasic serileri örneğin eheim 2211, 2213, 2215 ve 2217) akvaryum içerisinde kullanılabiliyor. bu şekilde kullanan çok kişi var bir ara bende denemiştimm. dışarıda kullanmaktan daha iyi oluyor ve boru derdi olmuyor :) Tabi kullandığın silikonun akvaryuma zararının olup olmadığını araştırmanı tavsiye ederim.
Eğer bidonu akvaryum seviyesinden aşağıya koyarsan ve sızdırma olursa büyük sorun yaşarsın. Benim tavsiyem bu bidonu olduğu gibi akvaryumun içine koy, tabi akvaryumun büyükse ve fon vs. bir şeylerle görüntüyü kapatabileceksen, eğer ki görüntü senin için önemli değilse bidonu olduğu gibi akvaryumun içine koy ve o şekilde kullan. Bir nevi iç filtre. Şu anda ehemin bir çok filtresi (clasic serileri örneğin eheim 2211, 2213, 2215 ve 2217) akvaryum içerisinde kullanılabiliyor. bu şekilde kullanan çok kişi var bir ara bende denemiştimm. dışarıda kullanmaktan daha iyi oluyor ve boru derdi olmuyor :) Tabi kullandığın silikonun akvaryuma zararının olup olmadığını araştırmanı tavsiye ederim.
Tropheus İçin Sıkça Sorulan Sorular
Tropheus tankimda canli midye besleyen ve olumsuz bir durumla karsilasan ol du mu? Öldüklerinde baliklar tarafindan midyenin etini yiyerwk blout olmalarindan korkuyorum
Tropheus tankimda canli midye besleyen ve olumsuz bir durumla karsilasan ol du mu? Öldüklerinde baliklar tarafindan midyenin etini yiyerwk blout olmalarindan korkuyorum
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
MurathanM,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
ternapi,
fikret43,
altanilker,
Çağatay Tozak,
ProfMalawi,
Tortuga7,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
mrah,
yeekim,
a.gumrah,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
hankuarn,
corail79,
Balikcidede,
ciways,
tarikyksl,
balta11,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Joec,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
hounddog,
BilalM.,
Efeayd,
NightWist,
osmandbnl,
denizx5,
riderfish,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
abaybay,
serhan16,
JujuSeri,
Liga,
Hkncan,
Wolkan,
harsebjk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
