ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
carbonie
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Mart 2016 22:39
Son Ziyaret:
12 Ekim 2018 22:21
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ercan sarıkaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Çanakkale
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ercan sarıkaya
SON 10 MESAJI
Lenssiz Power Led Kullanımı
[QUOTE=sorceres]25cm yüksekliği olan tankımda lenssiz olarak power led kullandım. Bir sorun olmadı. Lens olmadığı için daha homojen dağıldı ışıklar. Hopar armatüre montelemiştim. Tanktan yüksekliği sanırım 5-6cm dir. Sizinkine çok yakın ölçüler.[/QUOTE]
teşekkür ederim sanırım sağlıklı olacak fakat tam verimliliği konusunda aydınlatma konusunda uzman birisi detaylandırırsa içim rahatlıycak. Tekrardan çok saolun en azından tecrübe edilmiş bir durum.
[QUOTE=sorceres]25cm yüksekliği olan tankımda lenssiz olarak power led kullandım. Bir sorun olmadı. Lens olmadığı için daha homojen dağıldı ışıklar. Hopar armatüre montelemiştim. Tanktan yüksekliği sanırım 5-6cm dir. Sizinkine çok yakın ölçüler.[/QUOTE]
teşekkür ederim sanırım sağlıklı olacak fakat tam verimliliği konusunda aydınlatma konusunda uzman birisi detaylandırırsa içim rahatlıycak. Tekrardan çok saolun en azından tecrübe edilmiş bir durum.
Lenssiz Power Led Kullanımı
40x28x28Y - 30L
boyutlarında bir tank için yine 40x8cm 6x1watt adet power led armatür yapmayı düşünüyorum 4x10000K beyaz 2x440nm mavi
tanktan sadece 8cm yükseklikte olacak sorum şu ki?
lenssiz power ledler 120 derece açıda aydınlatıyor LENS OLMADAN bu şekilde kullansam verimli sonuç alır mıyım? bu ölçülerde ve armatür yüksekliği bu şekilde tankın içi doğru şekilde yayılır mı?
40x28x28Y - 30L
boyutlarında bir tank için yine 40x8cm 6x1watt adet power led armatür yapmayı düşünüyorum 4x10000K beyaz 2x440nm mavi
tanktan sadece 8cm yükseklikte olacak sorum şu ki?
lenssiz power ledler 120 derece açıda aydınlatıyor LENS OLMADAN bu şekilde kullansam verimli sonuç alır mıyım? bu ölçülerde ve armatür yüksekliği bu şekilde tankın içi doğru şekilde yayılır mı?
Dıy Protein Skimmer
Arkadaşlar bir ps denemesi yaptım..
Tank 3 haftadır sadece su dönmekte ve 4 gündürde yemleme yapmaktayım sizce köpük kalitesi nasıl.. Daha öyle kahverengi bir su toplamıyor su ve yemleme çok yeni ve birazda diatom oluşmaya başladı yorumlarınız değerlidir.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=RNfhFO1mQOs[/VID]
[EDIT]carbonie,2017-07-15 21:14:04[/EDIT]
Arkadaşlar bir ps denemesi yaptım..
Tank 3 haftadır sadece su dönmekte ve 4 gündürde yemleme yapmaktayım sizce köpük kalitesi nasıl.. Daha öyle kahverengi bir su toplamıyor su ve yemleme çok yeni ve birazda diatom oluşmaya başladı yorumlarınız değerlidir.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=RNfhFO1mQOs[/VID]
[EDIT]carbonie,2017-07-15 21:14:04[/EDIT]
Dıy Skimmer Motoru
Arkadaşlar boyut olarak gerçekten küçük, 10cm gibi bir en su girişi ve arkaya kadar olan kısım uzun olabilir bu ölçülerde 500/1000 litre/saat sessiz ve kaliteli bir skimmer motoru mecvut mu link verme öneride bulunma şansınız var mıdır?
Arkadaşlar boyut olarak gerçekten küçük, 10cm gibi bir en su girişi ve arkaya kadar olan kısım uzun olabilir bu ölçülerde 500/1000 litre/saat sessiz ve kaliteli bir skimmer motoru mecvut mu link verme öneride bulunma şansınız var mıdır?
Nano Tank
[QUOTE=blackMagic]Önerebileceğim bir ro markası yok, hatta markalardan kaçının diyebilirim ancak ben şöyle yapıyorum aktif karbonu USA malı alıyorum, mixbed reçine markası purolite kullanıyorum . Membran olarakta filmtec almaya gayret ediyorum.[/QUOTE]
Hemen detaylı araştıracağım teşekkür ederim.
[QUOTE=blackMagic]Önerebileceğim bir ro markası yok, hatta markalardan kaçının diyebilirim ancak ben şöyle yapıyorum aktif karbonu USA malı alıyorum, mixbed reçine markası purolite kullanıyorum . Membran olarakta filmtec almaya gayret ediyorum.[/QUOTE]
Hemen detaylı araştıracağım teşekkür ederim.
Nano Tank
[QUOTE=blackMagic]İlk döngüde diatom olması normal ancak çeşme suyu kötü bir seçim olmuş :( Ro' suz deniz akvaryumu düşünemiyorum. O kadar ürün almak yerine keşke RO alsaydınız. Ya da damıtılmış suya mineral madde katıp satılan içme suları oluyor, en azından bu sularla devam edin derim.[/QUOTE]
Evet Alper bey kesinlikle bu hatayı yaptım nasıl oldu bilmem. Bütün sistemi baştan aşağı değiştireceğin yenileyeceğim. Önerebileceğiniz bir arıtma ro sistem vs var mıdır? Bu konuda çok bilgim yok.
[QUOTE=blackMagic]İlk döngüde diatom olması normal ancak çeşme suyu kötü bir seçim olmuş :( Ro' suz deniz akvaryumu düşünemiyorum. O kadar ürün almak yerine keşke RO alsaydınız. Ya da damıtılmış suya mineral madde katıp satılan içme suları oluyor, en azından bu sularla devam edin derim.[/QUOTE]
Evet Alper bey kesinlikle bu hatayı yaptım nasıl oldu bilmem. Bütün sistemi baştan aşağı değiştireceğin yenileyeceğim. Önerebileceğiniz bir arıtma ro sistem vs var mıdır? Bu konuda çok bilgim yok.
Nano Tank
Arakadaşlar yeni kurduğum 65x35x30 (68 litre) + 50 litre sump olmak üzere
Yeterli tuz(red sea coral pro salt) eklendi.
Uygun miktarda seachem seagel, seachem matrix, seachem purigen, ehein phosphate out, 50 adet bio ball reaktorler aracılığı ile ekledim. Bir miktarda su hazırlayıcı.
5cm reeflowers natural aquasand kum ve 2 sirkülasyon motoru ile suyu (şebeke suyu malesef) döndürmekteyim. Protein skimmer'ım daha gelmedi. Işık normal bir akvaryum ışığını sadece arada bakmak içn açıyorum.
PH değeri şuan için 7.5
ÇOK HAFİF DİATOM OLUŞMAYA BAŞLADI. SU 3-4 GÜNDÜR DÖNMEKTE. BU BİR SORUN MUDUR? ÖNÜNE NASIL GEÇEBİLİRİM. ÖNÜNE NASIL GEÇEBİLİRİM? [EDIT]carbonie,2017-06-18 20:05:53[/EDIT]
Arakadaşlar yeni kurduğum 65x35x30 (68 litre) + 50 litre sump olmak üzere
Yeterli tuz(red sea coral pro salt) eklendi.
Uygun miktarda seachem seagel, seachem matrix, seachem purigen, ehein phosphate out, 50 adet bio ball reaktorler aracılığı ile ekledim. Bir miktarda su hazırlayıcı.
5cm reeflowers natural aquasand kum ve 2 sirkülasyon motoru ile suyu (şebeke suyu malesef) döndürmekteyim. Protein skimmer'ım daha gelmedi. Işık normal bir akvaryum ışığını sadece arada bakmak içn açıyorum.
PH değeri şuan için 7.5
ÇOK HAFİF DİATOM OLUŞMAYA BAŞLADI. SU 3-4 GÜNDÜR DÖNMEKTE. BU BİR SORUN MUDUR? ÖNÜNE NASIL GEÇEBİLİRİM. ÖNÜNE NASIL GEÇEBİLİRİM? [EDIT]carbonie,2017-06-18 20:05:53[/EDIT]
Dıy Protein Skimmer
[QUOTE=erkan candemir]Uygun formül olur mu bilemem, diy bu sonuçta. Yüksekliği 40 yapın bence ve deneyin. Motoru bilmiyorum, aralarında az fiyat farkı varsa 2000 neden olmasın.
Birileri PS yi yerlileştirse de biz de ucuza alsak[:)] Sonuçta her şey pleksi kalıp işi. Yabancıları o kadar gözünüzde büyütmeyin, arge denilen şey, bıkmadan deneme-yanılmadır bu tip üretimlerde. Geçmişte aldığım marka PS yi modifiye edip, daha iyi verim aldığım olmuştur[;)][/QUOTE]
http://www.bulkreefsupply.com/reef-octopus-classic-110sss-5-internal-space-saving-protein-skimmer.html
reef octopus bu düz skimmer baz alınabilir. Birçok yabancı satış kanalı fiyat ve performans konusunda çok övülen bir skimmer. Benim ölçülerime de hem hacim ve motor gücü olarak yakın. Sadece 12cm çap yerine 15cm çp ve 1000L/H motor yerine 1500L/H kullanacağım. Düz yükselen bir ps bakalım benzeri bir DIY çalışmada nasıl çalışacak.
[QUOTE=erkan candemir]Uygun formül olur mu bilemem, diy bu sonuçta. Yüksekliği 40 yapın bence ve deneyin. Motoru bilmiyorum, aralarında az fiyat farkı varsa 2000 neden olmasın.
Birileri PS yi yerlileştirse de biz de ucuza alsak[:)] Sonuçta her şey pleksi kalıp işi. Yabancıları o kadar gözünüzde büyütmeyin, arge denilen şey, bıkmadan deneme-yanılmadır bu tip üretimlerde. Geçmişte aldığım marka PS yi modifiye edip, daha iyi verim aldığım olmuştur[;)][/QUOTE]
http://www.bulkreefsupply.com/reef-octopus-classic-110sss-5-internal-space-saving-protein-skimmer.html
reef octopus bu düz skimmer baz alınabilir. Birçok yabancı satış kanalı fiyat ve performans konusunda çok övülen bir skimmer. Benim ölçülerime de hem hacim ve motor gücü olarak yakın. Sadece 12cm çap yerine 15cm çp ve 1000L/H motor yerine 1500L/H kullanacağım. Düz yükselen bir ps bakalım benzeri bir DIY çalışmada nasıl çalışacak.
Dıy Protein Skimmer
[QUOTE=erkan candemir]Ercan bey, atladığınız konu, 20 ile başlayıp 5-6 cm. ye düşüyor konikleşerek. Esas itibarı ile konikleşmeyen PS'lerin daha güçlü motorlara ihtiyacı vardır. Size önerim 5-6 cm. düz pleksi ile denemeler yapın[/QUOTE]
Evet usta o konuda haklısın. Peki bizde aynı şekil bir formül bulmak kaidesi ile;
Gövde: 35cm yükseklik, 15cm çap 5 cm'ye konikleşerek çıkacak (kalıpla halledebilirim), 12cm toplama kabı ve 1500L/H skimmer motoru sizce uygun bir formül olur mu?
[QUOTE=erkan candemir]Ercan bey, atladığınız konu, 20 ile başlayıp 5-6 cm. ye düşüyor konikleşerek. Esas itibarı ile konikleşmeyen PS'lerin daha güçlü motorlara ihtiyacı vardır. Size önerim 5-6 cm. düz pleksi ile denemeler yapın[/QUOTE]
Evet usta o konuda haklısın. Peki bizde aynı şekil bir formül bulmak kaidesi ile;
Gövde: 35cm yükseklik, 15cm çap 5 cm'ye konikleşerek çıkacak (kalıpla halledebilirim), 12cm toplama kabı ve 1500L/H skimmer motoru sizce uygun bir formül olur mu?
Dıy Protein Skimmer
[QUOTE=erkan candemir]15 cm. çapta hiç bir şey toplayamazsınız. max. 7-8 cm. ye düşmelisiniz. Toplama kabınız da en az 12 cm. olsun. DIY olduğu için bol deneme yanılma gerekiyor, en verimli su seviyesini vs. bulmak için. Başarılar. [/QUOTE]
Değerli yorumlarınız için teşekkürler öncelikle. Örnek;
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/bubble-magus-curve-7-protein-skimmer-2015-model-255545859?mkwid=sh896OZWJ_dc&pcrid=98648302287&pkw=&pmt=&ggmktg=PaidSearch*PLA*634605247*35249987247*98648302287*pla**aud-306059955035:pla-78999281127&rfcr=98648302287&gclid=CjwKEAjwgtTJBRDRmd6ZtLrGyxwSJAA7Fy-hJgMlZA4KsP4GDEPLQJ2_V8LQ5zScHo9o_B2TpwtqWBoCqdfw_wcB&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
20cm çap gövde mevcut. ve 2000 lik bir motor kullanıyor..
15cm çap ve 1500 lük bir motor var benimkinde sizce bu mantığa göre yalnış mı?
toplama kabının 12 cm olmasına bende katılıyorum.
[QUOTE=erkan candemir]15 cm. çapta hiç bir şey toplayamazsınız. max. 7-8 cm. ye düşmelisiniz. Toplama kabınız da en az 12 cm. olsun. DIY olduğu için bol deneme yanılma gerekiyor, en verimli su seviyesini vs. bulmak için. Başarılar. [/QUOTE]
Değerli yorumlarınız için teşekkürler öncelikle. Örnek;
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/bubble-magus-curve-7-protein-skimmer-2015-model-255545859?mkwid=sh896OZWJ_dc&pcrid=98648302287&pkw=&pmt=&ggmktg=PaidSearch*PLA*634605247*35249987247*98648302287*pla**aud-306059955035:pla-78999281127&rfcr=98648302287&gclid=CjwKEAjwgtTJBRDRmd6ZtLrGyxwSJAA7Fy-hJgMlZA4KsP4GDEPLQJ2_V8LQ5zScHo9o_B2TpwtqWBoCqdfw_wcB&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
20cm çap gövde mevcut. ve 2000 lik bir motor kullanıyor..
15cm çap ve 1500 lük bir motor var benimkinde sizce bu mantığa göre yalnış mı?
toplama kabının 12 cm olmasına bende katılıyorum.
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
MurathanM,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
ternapi,
fikret43,
altanilker,
Çağatay Tozak,
ProfMalawi,
Tortuga7,
pitsem,
Tatar10,
ngerekli,
mrah,
yeekim,
a.gumrah,
aktugsedat,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
hankuarn,
corail79,
Balikcidede,
ciways,
tarikyksl,
balta11,
bysmokin,
emregungor,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Joec,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
hounddog,
BilalM.,
Efeayd,
NightWist,
osmandbnl,
denizx5,
riderfish,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
abaybay,
serhan16,
JujuSeri,
Liga,
Hkncan,
Wolkan,
harsebjk,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
