ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Colorfull
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2013 15:00
Son Ziyaret:
02 Mart 2013 23:30
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yılmaz fırat kaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
43 Bin Liraya Sıfır Araba?
Abi Bekar arabası olucaksa olabildiğince şık olsun derim.Şu aralar sıfır araçların bir çoğunun tasarımları dandik.Ben bi ikinci ellere bak derim.Profil fotomdada göründüğü gibi bmw yi seven biriyim.Hemde çok
.Şu an 520i bulunuyor.Ama şu araca bir bakmanı öneriyorum.
Colorfull 2013-02-28 16:35:38
Abi Bekar arabası olucaksa olabildiğince şık olsun derim.Şu aralar sıfır araçların bir çoğunun tasarımları dandik.Ben bi ikinci ellere bak derim.Profil fotomdada göründüğü gibi bmw yi seven biriyim.Hemde çok
.Şu an 520i bulunuyor.Ama şu araca bir bakmanı öneriyorum.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-e39-red-175.000km-de-114967020/detay
Abi 2500 motor 170 bg var.Bu kadar güçlü olmasına ragmen gerçektende az yakıyor.Bmw ye binmeden önce dışardan çok yakıyor gibi gözüküyor ama en az yakan araçlardan birisidir.Araba inceden bir modifiyesi var ama stock haliyle çok fazla göze güzel gitmiyor.523i serisinin belkide en temiz aracı budur sanırım.Zaten tanındık bir araba.Bi düşün abi...
Ama illaki sıfır bir araç istiyorsanız Chevrolet aveo veya cruze lar var çok şık spor az yakar ayrıcada konforludur.
43 Bin Liraya Sıfır Araba?
Dacia sandero stepway-bmwm3 e36-e46-520i 2000 modelleri ( ki 520i yi almalısınız öneriyorum) ford focus-opel-nisssan 43 binlara sıfıra bir çok araba alırsınız hiç meraklanmayın .Dizelleri bilemiycem.Fiat linea clasic veya yeni linea yı seçmelisiniz.Fiat linelar oldukça ucuz ve az yakıyor.İç dizaynı keyifli sürüşüyle size adete bentley sürermiş gibi bir hava veriyor (biraz abartmış olabilirim ama :D).http://www.fiat.com.tr/modeller/sayfalar/yenilinea.aspx şu tasarıma bir bakın.Kesinlikle fiat lineayı şiddetle öneriyorum.En şık aile arabası.Eğer hız arabası isterseniz onada yardımcı oluruz :)Colorfull 2013-02-20 22:13:10
Dacia sandero stepway-bmwm3 e36-e46-520i 2000 modelleri ( ki 520i yi almalısınız öneriyorum) ford focus-opel-nisssan 43 binlara sıfıra bir çok araba alırsınız hiç meraklanmayın .Dizelleri bilemiycem.Fiat linea clasic veya yeni linea yı seçmelisiniz.Fiat linelar oldukça ucuz ve az yakıyor.İç dizaynı keyifli sürüşüyle size adete bentley sürermiş gibi bir hava veriyor (biraz abartmış olabilirim ama :D).http://www.fiat.com.tr/modeller/sayfalar/yenilinea.aspx şu tasarıma bir bakın.Kesinlikle fiat lineayı şiddetle öneriyorum.En şık aile arabası.Eğer hız arabası isterseniz onada yardımcı oluruz :)
Küçük Akvaryumlar İçin Bir Seçenek
Evet abi haklısınbir kere göerdüm ondada alamadım.Zaten üremelerinden yana değilim.Neden akvaryum küçük olduğu için.Yorumun için teşekkürler abi.
Evet abi haklısınbir kere göerdüm ondada alamadım.Zaten üremelerinden yana değilim.Neden akvaryum küçük olduğu için.Yorumun için teşekkürler abi.
Küçük Akvaryumlar İçin Bir Seçenek
Umut abi (abi diyorum çünkü benden büyüksünüz:)endler bulamıyorum sıkıntı çekiyorum.Rasborayıda sadece sezon başlarında getiriyorlar.Onlarda sağlıklı olmuyorlar.Acaba tetra türleride olabilirmi?.Neon gibi balck neon gibi.Yapıcağın yorumlar benim için önemli.Konuyu hortlattım gibi olabilir ama merak ediyorum.
Umut abi (abi diyorum çünkü benden büyüksünüz:)endler bulamıyorum sıkıntı çekiyorum.Rasborayıda sadece sezon başlarında getiriyorlar.Onlarda sağlıklı olmuyorlar.Acaba tetra türleride olabilirmi?.Neon gibi balck neon gibi.Yapıcağın yorumlar benim için önemli.Konuyu hortlattım gibi olabilir ama merak ediyorum.
Japon Mu, Canlı Doğuran Mı?
''Piri _reis'' abimi diyim kardeşim'mi diyeyi bilmiyorum ama Canlıdoğuran gibi güzel balıkları bikenara atıp kendi seçtiğiniz ve sevdiğiniz balığı arkadaşın gözüne sokmaya çalışıyosunuz.25 sene bakmanızın ilk önce imkanı yoktur.Neden birincisi bizim ülkemize sağlıklı japonlar bir kere yok gerçektende bu olay böyle.Nereye bakarsanız bakın bu böyledir.Ansiklopedide yazan değerler stabil değerlerdir.Ben hiç 10 seneden fazla yaşıyan japon görmedim.(bir video vardı o hariç)Çünkü japonların bir çoğunun genleriyle oynanıyor.Ama akvaryumcular bize bunları söylemiyor hatta onlar ile bilmiyor bunu.Çünkü bakarsanız renkleri çık farklı geliyor bazılarıyla okadar oynuyorlarki japon büyüdükçe tipsizleşiyor.Ben lepisteste besledim.Dayanızksız bi balık asla değil.Eğer sıcaklık olayını bahsediyosanız yanılıyosunuz japonlardan daha dayanıklıdır çünkü japonlar ısı değişimine dayanamaz.Japon balıkları zaten sazanlardan geliyor soyları.Yani binevi oynanmış bir balık gibidir.Lepistesleri kılıç'ları çok severim.Özellikle sarı ay mollyler favorilerim tabiki silver ve black ay kuyruklarda.Bunların hepsini besledin.kılıç,veliferia,lepistes,molly vb canlıd.'ları besledim senelerce.Gerçektende dayanıklılar.Şu an japon da besliyorum .Gerçektende çok canlı şirin balıklar bende çok seviyorum.Ama yorumlarınızı okuyunca Japon balığını ''illada japon illaki japon'' diyerek diğer balıkların dezavantajlarını söyleyip balıktan soğutuyorsunuz.Ben yorumlarınızı okuyunca bunu anladım açıkçası...Colorfull 2013-02-19 23:17:45
''Piri _reis'' abimi diyim kardeşim'mi diyeyi bilmiyorum ama Canlıdoğuran gibi güzel balıkları bikenara atıp kendi seçtiğiniz ve sevdiğiniz balığı arkadaşın gözüne sokmaya çalışıyosunuz.25 sene bakmanızın ilk önce imkanı yoktur.Neden birincisi bizim ülkemize sağlıklı japonlar bir kere yok gerçektende bu olay böyle.Nereye bakarsanız bakın bu böyledir.Ansiklopedide yazan değerler stabil değerlerdir.Ben hiç 10 seneden fazla yaşıyan japon görmedim.(bir video vardı o hariç)Çünkü japonların bir çoğunun genleriyle oynanıyor.Ama akvaryumcular bize bunları söylemiyor hatta onlar ile bilmiyor bunu.Çünkü bakarsanız renkleri çık farklı geliyor bazılarıyla okadar oynuyorlarki japon büyüdükçe tipsizleşiyor.Ben lepisteste besledim.Dayanızksız bi balık asla değil.Eğer sıcaklık olayını bahsediyosanız yanılıyosunuz japonlardan daha dayanıklıdır çünkü japonlar ısı değişimine dayanamaz.Japon balıkları zaten sazanlardan geliyor soyları.Yani binevi oynanmış bir balık gibidir.Lepistesleri kılıç'ları çok severim.Özellikle sarı ay mollyler favorilerim tabiki silver ve black ay kuyruklarda.Bunların hepsini besledin.kılıç,veliferia,lepistes,molly vb canlıd.'ları besledim senelerce.Gerçektende dayanıklılar.Şu an japon da besliyorum .Gerçektende çok canlı şirin balıklar bende çok seviyorum.Ama yorumlarınızı okuyunca Japon balığını ''illada japon illaki japon'' diyerek diğer balıkların dezavantajlarını söyleyip balıktan soğutuyorsunuz.Ben yorumlarınızı okuyunca bunu anladım açıkçası...
Lepistes
Anaçlarla bir tutarsın.Sadece güçlüler ve dayanıklı olananlar kalıcaktır zaten.Bedava balığı almıyan bir petshop gösterin bana yaa.
Anaçlarla bir tutarsın.Sadece güçlüler ve dayanıklı olananlar kalıcaktır zaten.Bedava balığı almıyan bir petshop gösterin bana yaa.
10bin tl ye araba varmı?
Bmw nin ucuz olması anavatanının almanya olmasıdır gibi geliyor.Çünkü bakınca neredeyse almanyada her sokakata en az 2-3 hatta daha fazla bmw varken bizim sokaklarımızda 1 tanesini zor görüyoruz.Ayrıca gümrükte zorlanma olucaktır.Yani yine fiyat artıcaktır.Kendim bmw hayranıyım 520i kulanma imkanım oldu.Böylee yağ gibi kayan turbolu bi araçla tofaşları karşılamaları veya düşük üretim araçları karşılaştırmaları saçma geliyor bana.Bana sorsanız ben size her halükarda bmw derim.ama 10.000 liraya ancak e21 alabilirsiniz.Onuda çok kullanamassınız diye düşünüyorum.Dediğim gibi BMW için canımı veririm.Ama gümrükte mutlaka zorlama oluckatır.Öyle olsaydı sokakalar alman plakaları dolardı .Zaten bi plaka alıcaksınız kendinizze.Gümrük mümrük evraklar derken bide araçlarda boya varmı yokmu onuda öğrenmek lazım veya kazalımı.Oyüzden dış ülkelerden almak benim için avantajsız.Araştırdığınız zaman ucuza bulursunuz ama bi yer uçağı az yakıt yakmaz:).Özelikle 318-316-320ci-318i-520i ve ilk göz ağrım hatta ilk aşkım mi diyeyim ne diyim m3 e46.Ama ben bmw sever olarak size dacia öneriyorum.Daciada renoult un ürettiği kaliteli bir araçtır az yakar güzel donanımı hoş dış görünüşüyle tam ilk araba veya aile aracıdır.klimalı ayrıca dacia logan öneriyorum.ilk olarak 2005-2008de üretildiği içinde az kullanılmış olup yıpranmamış olucaktır.bir tane örnek olarak atıyorum izninizle
Bmw nin ucuz olması anavatanının almanya olmasıdır gibi geliyor.Çünkü bakınca neredeyse almanyada her sokakata en az 2-3 hatta daha fazla bmw varken bizim sokaklarımızda 1 tanesini zor görüyoruz.Ayrıca gümrükte zorlanma olucaktır.Yani yine fiyat artıcaktır.Kendim bmw hayranıyım 520i kulanma imkanım oldu.Böylee yağ gibi kayan turbolu bi araçla tofaşları karşılamaları veya düşük üretim araçları karşılaştırmaları saçma geliyor bana.Bana sorsanız ben size her halükarda bmw derim.ama 10.000 liraya ancak e21 alabilirsiniz.Onuda çok kullanamassınız diye düşünüyorum.Dediğim gibi BMW için canımı veririm.Ama gümrükte mutlaka zorlama oluckatır.Öyle olsaydı sokakalar alman plakaları dolardı .Zaten bi plaka alıcaksınız kendinizze.Gümrük mümrük evraklar derken bide araçlarda boya varmı yokmu onuda öğrenmek lazım veya kazalımı.Oyüzden dış ülkelerden almak benim için avantajsız.Araştırdığınız zaman ucuza bulursunuz ama bi yer uçağı az yakıt yakmaz:).Özelikle 318-316-320ci-318i-520i ve ilk göz ağrım hatta ilk aşkım mi diyeyim ne diyim m3 e46.Ama ben bmw sever olarak size dacia öneriyorum.Daciada renoult un ürettiği kaliteli bir araçtır az yakar güzel donanımı hoş dış görünüşüyle tam ilk araba veya aile aracıdır.klimalı ayrıca dacia logan öneriyorum.ilk olarak 2005-2008de üretildiği içinde az kullanılmış olup yıpranmamış olucaktır.bir tane örnek olarak atıyorum izninizle
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-acil-satilik-71975544/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-1,4-dacia-logan-114396681/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-2006-model-148binde-lpg-li-dacia-logan-113880275/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-acil-ihtiyactan-logan-112534953/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-sahibinden-temiz-dacia-1.4-2005-103008112/detay
Bu hobide yeniyim sizce nasıl?
malesef artık yapamıycam.akvaryumum patladığı için.en kısa zamanda 2-3 gün içersinde küçük bir akvaryum alıcam balıkalrımımn ölmemesi için.Zaten yenis ve geniş almak için yeterli nakit ve zaman yok
malesef artık yapamıycam.akvaryumum patladığı için.en kısa zamanda 2-3 gün içersinde küçük bir akvaryum alıcam balıkalrımımn ölmemesi için.Zaten yenis ve geniş almak için yeterli nakit ve zaman yok
Bu hobide yeniyim sizce nasıl?
aRKADAŞLAR AKVARYUMUM BUGÜNSAAAT 10:20 GİBİ PATLADIo yüzden artık ne yapıcağım bilmmiyorum çok az bir nakitim var.O yüzden en yakın günde küçük bir akvaryum edinmem lazım.
aRKADAŞLAR AKVARYUMUM BUGÜNSAAAT 10:20 GİBİ PATLADIo yüzden artık ne yapıcağım bilmmiyorum çok az bir nakitim var.O yüzden en yakın günde küçük bir akvaryum edinmem lazım.

SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

