ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
furkankurthasan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ekim 2012 17:31
Son Ziyaret:
27 Mart 2017 01:42
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan KURTHASAN
Doğum Tarihi:
01 Şubat 1997
Yaş:
29
İl:
Ankara
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Furkan KURTHASAN
80*30*40h - Beyaz Prenses ve Portakal Ciklet
SON 10 MESAJI
Dıy Dış Filtre
[QUOTE=Jumbokılıç]selam
sizin yapmak istediğiniz bidonlu filtre 20 senedir akvaryumcular tarafından kullanılır,akvaryumcu güçlü bir kafa motoruna bu bidonlardan T boru çıkışlarla 3 - 4 tane bağlar ve akvaryumlara su alıp verir. 100 tankın olduğu her tanka birer dış filtre bağlamanın maliyeti dükkanı batırır dı malum[zzz]
kafa motoru ve kova bağlantıları doğru yapılırsa sağlıklı devirdaim olursa tamamdır.
açtığın deliklerden boru geçirdiğinde deliklerin etrafını akvaryum silikonuyla da sabitleyip kapatabilirsin.ama en az 24 saat beklemelisin.
porselen tabak çok yüksek ısıda fırınlanmıştır, içinde bakteri barındıracak müsait saklanma yüzeyi yoktur. akvaryumculardan 2 liraya bir torba seramik makarna al 3 liraya aktif karbon al bunları file içinde kullan. mavi sert sünger tavsiye ederim, mavi sünger hem filtrasyon yapar hemde bakteri kolonisine ev sahipliği yapar. açık substrat alabilirsen meseleyi halledersin zaten, olmazsa olmaz budur bakteri kolonisi için 300- 400 gram alman yeterlidir.
ve mutlaka en üstteki aktif karbonun üzerinde ince bir parça beyaz elyaf kullan yorgan elyafı(tuhafiyecilerde yorgancılarda yastıkçılarda çeyizcilerde pikocularda bulunur), çok iyi yıka ve ince bir tabaka kullan bunu, karbonun son zerrecikleri tutarak incelterek verdiği suya son filtrasyonu yapan elyaftır ve suyun billur gibi full hd olur.[:D]
300 gr açık substrat 10 lira
300 gr açık seramik makarna 2 lira
400 gr açık aktif karbon 3 lira
30x30 bir parça elyaf 1 lira
30x30 bir parça mavi sünger 3 lira
kafa motoru çıkışına uygun hortum 2 metre 3 lira
akvaryum silikonu 7 lira
musluk contası 2 - 3 adet, tesisatçı para almaz
kafa motoru 30 tl resimdeki atman sana yeter saatte 400 litre basar , atman taş gibi markadır.
total 60 tl , bidon 5 lik yada 8 lik pet bakkaldan bedava
bunu daha ucuza mal edeyim dersen berbat edersin, o zaman gidip kınayu nın dediği gibi hazır filtre al daha iyi daha ekonomik olur.[;)]
rast gelsin[:iyi:]
[IMG]http://www.evcilbesinleri.com/atman-akvaryum-kafa-motoru-at-101-12209-12-B.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Yorumunuz için çok çok teşekkür ederim [:)] Bidonu yapmayla uğraştım kaç gündür hep su kaçırdı kafayı yedim pişman oldum şimdi gidip tekrar bir bidon ve akvaryum silikonu almaya karar verdim inşallah başarıcam [:)] Malzemeleri tedarik ettim fakat substrat bulamadım birde mavi süngeri çok pahalıya veriyorlardı o yüzden almadım onun yerine bulaşık süngeri kullanayım dedim [:)] Hala yapım aşamasındayım ilerlemeleri sizlerle paylaşacağım. Sağlıklı hobiler [:)]
[QUOTE=Jumbokılıç]selam
sizin yapmak istediğiniz bidonlu filtre 20 senedir akvaryumcular tarafından kullanılır,akvaryumcu güçlü bir kafa motoruna bu bidonlardan T boru çıkışlarla 3 - 4 tane bağlar ve akvaryumlara su alıp verir. 100 tankın olduğu her tanka birer dış filtre bağlamanın maliyeti dükkanı batırır dı malum[zzz]
kafa motoru ve kova bağlantıları doğru yapılırsa sağlıklı devirdaim olursa tamamdır.
açtığın deliklerden boru geçirdiğinde deliklerin etrafını akvaryum silikonuyla da sabitleyip kapatabilirsin.ama en az 24 saat beklemelisin.
porselen tabak çok yüksek ısıda fırınlanmıştır, içinde bakteri barındıracak müsait saklanma yüzeyi yoktur. akvaryumculardan 2 liraya bir torba seramik makarna al 3 liraya aktif karbon al bunları file içinde kullan. mavi sert sünger tavsiye ederim, mavi sünger hem filtrasyon yapar hemde bakteri kolonisine ev sahipliği yapar. açık substrat alabilirsen meseleyi halledersin zaten, olmazsa olmaz budur bakteri kolonisi için 300- 400 gram alman yeterlidir.
ve mutlaka en üstteki aktif karbonun üzerinde ince bir parça beyaz elyaf kullan yorgan elyafı(tuhafiyecilerde yorgancılarda yastıkçılarda çeyizcilerde pikocularda bulunur), çok iyi yıka ve ince bir tabaka kullan bunu, karbonun son zerrecikleri tutarak incelterek verdiği suya son filtrasyonu yapan elyaftır ve suyun billur gibi full hd olur.[:D]
300 gr açık substrat 10 lira
300 gr açık seramik makarna 2 lira
400 gr açık aktif karbon 3 lira
30x30 bir parça elyaf 1 lira
30x30 bir parça mavi sünger 3 lira
kafa motoru çıkışına uygun hortum 2 metre 3 lira
akvaryum silikonu 7 lira
musluk contası 2 - 3 adet, tesisatçı para almaz
kafa motoru 30 tl resimdeki atman sana yeter saatte 400 litre basar , atman taş gibi markadır.
total 60 tl , bidon 5 lik yada 8 lik pet bakkaldan bedava
bunu daha ucuza mal edeyim dersen berbat edersin, o zaman gidip kınayu nın dediği gibi hazır filtre al daha iyi daha ekonomik olur.[;)]
rast gelsin[:iyi:]
[IMG]http://www.evcilbesinleri.com/atman-akvaryum-kafa-motoru-at-101-12209-12-B.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Yorumunuz için çok çok teşekkür ederim [:)] Bidonu yapmayla uğraştım kaç gündür hep su kaçırdı kafayı yedim pişman oldum şimdi gidip tekrar bir bidon ve akvaryum silikonu almaya karar verdim inşallah başarıcam [:)] Malzemeleri tedarik ettim fakat substrat bulamadım birde mavi süngeri çok pahalıya veriyorlardı o yüzden almadım onun yerine bulaşık süngeri kullanayım dedim [:)] Hala yapım aşamasındayım ilerlemeleri sizlerle paylaşacağım. Sağlıklı hobiler [:)]
Dıy Dış Filtre
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ellerine sağlık baya çizmiş ve kafa yormuşsunuz [:iyi:] Yanlız elinizde bir kafa motoru veya iç filtre motoru varsa bunlara gerek yok kafası bozulmuş bir dış filre zaten bu düşündüklerinizi yapacaktır. Resmini attığım iki adet aldığım baya güçlü iki adet iç filtre motorlarını şuan bu şekilde kafaları yanmış iki adet dış filtre kovasında bu şekilde kullanmaktayım ve gayet memnunum [:)]
Hatta bir tanesi üsten alış üsten verişti.Veriş vanasını kapatarak sizin gibi alttan alış yaptım . Veriş ağzından temiz su akvaryuma dönüş yapıyor.
İç filtreler bunlar: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/491.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/110320170607271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/110320170611561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/110320170608301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/110320170608491.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim Erhan bey [:)] Fakat ben şuan Düzce de yaşayan bir öğrenciyim ve bu dediğiniz sistem mantıklı evet ama ben burada kafası yanmış dış filtreyi çok zor bulurum o yüzden turşu bidonu projemden devam etmeyi düşünüyorum [:)]
Peki sizce bu çizdiğim projede filtrasyon malzemeleri ve sırası doğru mu? [:)] Eklemek istediğiniz ya da düzeltmek istediğiniz birşey varmı? [:)]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ellerine sağlık baya çizmiş ve kafa yormuşsunuz [:iyi:] Yanlız elinizde bir kafa motoru veya iç filtre motoru varsa bunlara gerek yok kafası bozulmuş bir dış filre zaten bu düşündüklerinizi yapacaktır. Resmini attığım iki adet aldığım baya güçlü iki adet iç filtre motorlarını şuan bu şekilde kafaları yanmış iki adet dış filtre kovasında bu şekilde kullanmaktayım ve gayet memnunum [:)]
Hatta bir tanesi üsten alış üsten verişti.Veriş vanasını kapatarak sizin gibi alttan alış yaptım . Veriş ağzından temiz su akvaryuma dönüş yapıyor.
İç filtreler bunlar: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/491.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/110320170607271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/110320170611561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/110320170608301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/110320170608491.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim Erhan bey [:)] Fakat ben şuan Düzce de yaşayan bir öğrenciyim ve bu dediğiniz sistem mantıklı evet ama ben burada kafası yanmış dış filtreyi çok zor bulurum o yüzden turşu bidonu projemden devam etmeyi düşünüyorum [:)]
Peki sizce bu çizdiğim projede filtrasyon malzemeleri ve sırası doğru mu? [:)] Eklemek istediğiniz ya da düzeltmek istediğiniz birşey varmı? [:)]
2017 Yılı Takvim Dağıtımı İle İlgili Konu.
Kargom sorunsuz biçimde bana ulaştı emeği geçenlere teşekkür ederim [:)]
Kargom sorunsuz biçimde bana ulaştı emeği geçenlere teşekkür ederim [:)]
Dıy Dış Filtre
Merhaba hobici dostlarım. [:)] Yaklaşık 100 lt olan tankıma dış filtre yapmayı düşünüyorum forumda birçok konuda gezdim birçok proje gördüm ve bende kendime bir proje çizdim. [:)] Şimdi benim sormak istediğim birkaç soru var. Öncelikle en çok merak ettiğim konu ve tek aklıma takılan nokta bu dış filtreyi yaptığımda akvaryumda hava motoruna gerek varmı yoksa bu dış filtrenin temiz su çıkışını tanktaki su seviyesinin 1-2 cm üzerine koymam yeterli olur mu? Filtrasyon sırası doğru mu? Birde bazı söylenenlere göre seramik yerine evdeki bir porselen tabağı kırıp koyabilirsiniz diyenler var doğru mudur öyle yapablir miyiz faydası olur mu? Birde bu aktif karbon bildiğimiz kömür diyenler var normal kömürü koyabilirsiniz diyenler var bu doğru mudur böyle bir şey yapabilir miyiz? Ve son olarak sizce filtrasyonda ya da projede herhangi bir eksiklik varmı değiştirmem gereken noktalar var mı? Tüm fikirlerinize görüşlerinize yorumlarınıza eleştirilerinize ve tavsiyelerinize açığım. Şimdiden teşekkür eder sağlıklı hobiler dilerim. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135530/100320171706521.jpg[/IMG]
Merhaba hobici dostlarım. [:)] Yaklaşık 100 lt olan tankıma dış filtre yapmayı düşünüyorum forumda birçok konuda gezdim birçok proje gördüm ve bende kendime bir proje çizdim. [:)] Şimdi benim sormak istediğim birkaç soru var. Öncelikle en çok merak ettiğim konu ve tek aklıma takılan nokta bu dış filtreyi yaptığımda akvaryumda hava motoruna gerek varmı yoksa bu dış filtrenin temiz su çıkışını tanktaki su seviyesinin 1-2 cm üzerine koymam yeterli olur mu? Filtrasyon sırası doğru mu? Birde bazı söylenenlere göre seramik yerine evdeki bir porselen tabağı kırıp koyabilirsiniz diyenler var doğru mudur öyle yapablir miyiz faydası olur mu? Birde bu aktif karbon bildiğimiz kömür diyenler var normal kömürü koyabilirsiniz diyenler var bu doğru mudur böyle bir şey yapabilir miyiz? Ve son olarak sizce filtrasyonda ya da projede herhangi bir eksiklik varmı değiştirmem gereken noktalar var mı? Tüm fikirlerinize görüşlerinize yorumlarınıza eleştirilerinize ve tavsiyelerinize açığım. Şimdiden teşekkür eder sağlıklı hobiler dilerim. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135530/100320171706521.jpg[/IMG]
Balığımın Cinsi Ne
[QUOTE=Furkancngr]Balıklarınız Portakal Ciklet.
Anüs vent kontrolünden anlayabilirsiniz. Bu yaşlarda belli olmaya başlıyor genelde.[/QUOTE]
Teşekkür ederim :)
[QUOTE=Furkancngr]Balıklarınız Portakal Ciklet.
Anüs vent kontrolünden anlayabilirsiniz. Bu yaşlarda belli olmaya başlıyor genelde.[/QUOTE]
Teşekkür ederim :)
Balığımın Cinsi Ne
Merhaba hobici dostlarım. 7 adet beyaz prenses yavrusu bulunan tankıma dayanamayıp tanka görsellik katmak istedim ve bu balıklardan da 7 adet aldım :) Alırken portakal ciklet dediler cinsine ama forumda baktığımda sarı prenses de olabilir dediler. Bende emin olmak istedim ve sizlere danışmak istedim :) Bu balığın kesin türü nedir? Birde balıklarımın cinsiyetini anlayabilmem için en az kaç cm büyüklüğünde olmalılar? Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim :) Sağlıklı hobiler :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135530/060320172240391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135530/060320172240421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135530/060320172240441.jpg[/IMG]
Merhaba hobici dostlarım. 7 adet beyaz prenses yavrusu bulunan tankıma dayanamayıp tanka görsellik katmak istedim ve bu balıklardan da 7 adet aldım :) Alırken portakal ciklet dediler cinsine ama forumda baktığımda sarı prenses de olabilir dediler. Bende emin olmak istedim ve sizlere danışmak istedim :) Bu balığın kesin türü nedir? Birde balıklarımın cinsiyetini anlayabilmem için en az kaç cm büyüklüğünde olmalılar? Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim :) Sağlıklı hobiler :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135530/060320172240391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135530/060320172240421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135530/060320172240441.jpg[/IMG]
Sarı Prenses Uygun Mudur
[QUOTE=BiotopeDogan]
Tek tür beslerseniz sizler için daha yararlı , Balıklar için daha doğal olacaktır. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Uğur Bey. Tavsiyenizi dikkate alacağım.
[QUOTE=BiotopeDogan]
Tek tür beslerseniz sizler için daha yararlı , Balıklar için daha doğal olacaktır. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Uğur Bey. Tavsiyenizi dikkate alacağım.
Sarı Prenses Uygun Mudur
[QUOTE=BiotopeDogan]
Bu tank da 1/3 Sarı prenses beslemeniz uygundur.
İyi forumlar dilerim[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim Uğur Bey. Peki 1e 3d sarı prensesi tek tür olarak mı beslemeliyim yoksa bu beyazların yanına ekleyebilir miyim?
[QUOTE=BiotopeDogan]
Bu tank da 1/3 Sarı prenses beslemeniz uygundur.
İyi forumlar dilerim[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim Uğur Bey. Peki 1e 3d sarı prensesi tek tür olarak mı beslemeliyim yoksa bu beyazların yanına ekleyebilir miyim?
Uzun Bir Aradan Sonra Tekrar Başlıyorum :)
[QUOTE=msyryn2907]
Rica ederim Furkan Bey.Kasttettiğimiz şey paylaşım olarak sadece sorun hastalık vs değil.İlerde yavru aldığınızdaki mutluluğunuzu,tankınızın gelişim fotoğraf ve videolarınıda bizlerle paylaşmanız bizi son derece mutlu eder [;)] Sağlıklı hobiler[:iyi:][/QUOTE]
İnşallah gelişmeleri sizlerle paylaşacağım :) Sağlıklı hobiler :)
[QUOTE=msyryn2907]
Rica ederim Furkan Bey.Kasttettiğimiz şey paylaşım olarak sadece sorun hastalık vs değil.İlerde yavru aldığınızdaki mutluluğunuzu,tankınızın gelişim fotoğraf ve videolarınıda bizlerle paylaşmanız bizi son derece mutlu eder [;)] Sağlıklı hobiler[:iyi:][/QUOTE]
İnşallah gelişmeleri sizlerle paylaşacağım :) Sağlıklı hobiler :)
Sarı Prenses Uygun Mudur
Merhaba arkadaşlar. Uzun bir aradan sonra bu hobiye tekrar başlamaya karar verdim. Öncelikle tankımı anlatayım. Tankım 80*30*40h brüt 96 litre. Kumum beyaz ve siyah silis kum karışımı. Kum yüksekliğim ön taraf 5 cm arka taraf 8 cm. Sobo marka 600l/h debili iç filtre kullanıyorum. 100w lık bir ısıtıcım var. Dekor olarak 5 adet taş ve 2 adet küp kullandım. Tankımın içerisinde şuanda 3 cm boylarında 7 adet beyaz prenses var. Bu balıkların yanına sarı prenses te ekleyebilir miyim yoksa ikisi arasında tercih mi yapmalıyım. Benim en başta aklımdaki fikir 7 adet sarı 7 adet beyaz prenses alıp büyüdüklerinde cinsiyetlerine göre 1e 4d olacak şekilde ayarlayıp toplamda 10 adet balıkla bir koloni oluşturmaktı. Fakat bu hacimde bu kadar balığın yaşayamayacağını söylediler. Bu durumda ben de ikisi arasında tercih yapmak durumunda kalıyorum. Sizce hangisini seçmeliyim. Hangisi bu akvaryumda daha sağlıklı daha huzurlu olur daha çabuk büyür? Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135530/160220171130311.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar. Uzun bir aradan sonra bu hobiye tekrar başlamaya karar verdim. Öncelikle tankımı anlatayım. Tankım 80*30*40h brüt 96 litre. Kumum beyaz ve siyah silis kum karışımı. Kum yüksekliğim ön taraf 5 cm arka taraf 8 cm. Sobo marka 600l/h debili iç filtre kullanıyorum. 100w lık bir ısıtıcım var. Dekor olarak 5 adet taş ve 2 adet küp kullandım. Tankımın içerisinde şuanda 3 cm boylarında 7 adet beyaz prenses var. Bu balıkların yanına sarı prenses te ekleyebilir miyim yoksa ikisi arasında tercih mi yapmalıyım. Benim en başta aklımdaki fikir 7 adet sarı 7 adet beyaz prenses alıp büyüdüklerinde cinsiyetlerine göre 1e 4d olacak şekilde ayarlayıp toplamda 10 adet balıkla bir koloni oluşturmaktı. Fakat bu hacimde bu kadar balığın yaşayamayacağını söylediler. Bu durumda ben de ikisi arasında tercih yapmak durumunda kalıyorum. Sizce hangisini seçmeliyim. Hangisi bu akvaryumda daha sağlıklı daha huzurlu olur daha çabuk büyür? Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/135530/160220171130311.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
