ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Yavuz ÇANKAYA
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Mayıs 2012 21:14
Son Ziyaret:
29 Mayıs 2014 22:08
Toplam Mesaj:
65 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yavuz ÇANKAYA
Doğum Tarihi:
28 Ağustos 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yavuz ÇANKAYA 120*50*70 13d 4e Bemba ergenleri
SON 10 MESAJI
Ev taşıyorum akvaryumu nasıl taşıyacağım önerisi olan varmı?
Merhaba; Evet uzun bir süre oldu ve sonuçları ancak paylaşıyorum biraz geç bir zaman oldu farkındayım ama teknik problemlerden dolayı yaşandığını bilmenizi isterim. Akvaryumu mu yorucu ama sağlıklı bir şekilde taşıdım bir kaç ufak yavru dışında hiç kayıp vermedim. Sumpı komple boşalttım ve temizledim yeni malzemeler ekledim yeni elyaf sadece biyolojik süngerler kaldı onları da yıkadım akvaryum için ayırdığım 80lt suyu saumpa boşalttım sump motorunu taktım ve sumpı çalıştırdım kendi içinde 1 gün devir daim yaparak bakteri oluşumunu sağlamayı umarak bekledim sanırım başarılı oldum hala sorun yok. Akvaryumun iç dekorasyonunda ciddi değişime gittim kayaları çok azalttım sadece 3 kaya var. Kumu değiştirdim 0.01 mm silis kum kullandım mercan kırığı daha iyiymiş pişman oldum. Son olarak yavru hiç alamadım taşındığımdan beri balıklarda her şey normal gözüküyor renkleri ve hareketleri gayet normal ama çok kurlaşma az hatta neredeyse hiç yok ve yavruda alamıyorum doğal olarak, şaşkınım ne yapacağımı bilemedim..Yavuz ÇANKAYA 2013-08-19 18:42:33
Merhaba; Evet uzun bir süre oldu ve sonuçları ancak paylaşıyorum biraz geç bir zaman oldu farkındayım ama teknik problemlerden dolayı yaşandığını bilmenizi isterim. Akvaryumu mu yorucu ama sağlıklı bir şekilde taşıdım bir kaç ufak yavru dışında hiç kayıp vermedim. Sumpı komple boşalttım ve temizledim yeni malzemeler ekledim yeni elyaf sadece biyolojik süngerler kaldı onları da yıkadım akvaryum için ayırdığım 80lt suyu saumpa boşalttım sump motorunu taktım ve sumpı çalıştırdım kendi içinde 1 gün devir daim yaparak bakteri oluşumunu sağlamayı umarak bekledim sanırım başarılı oldum hala sorun yok. Akvaryumun iç dekorasyonunda ciddi değişime gittim kayaları çok azalttım sadece 3 kaya var. Kumu değiştirdim 0.01 mm silis kum kullandım mercan kırığı daha iyiymiş pişman oldum. Son olarak yavru hiç alamadım taşındığımdan beri balıklarda her şey normal gözüküyor renkleri ve hareketleri gayet normal ama çok kurlaşma az hatta neredeyse hiç yok ve yavruda alamıyorum doğal olarak, şaşkınım ne yapacağımı bilemedim..
Bemba & Duboisi
[QUOTE=celalabay]Ben halen bemba olduklarını iddaa ediyorum :) Bembalar resimlerde farklı çıkabiliyor. Birde tam yetişkiln olmadan adam gibi renk vermiyebiliyor.
Renklerin daha koyu olduğunu söyledim ama arkadaşın balıkları gibi öyle kırmızıya yakın bi turuncu değil ayrıca balıklar kırma yada kriza olabilir bu benim kesinlikle keyfimi kaçırmaz çünkü idda ediyorum isteyen misafirim olabilir bu balıkların bant forumları siyahları çok iyi aynı zamanda hiç aç brakmamış olmama rağmen insana çok yakınlar ufaktan elden yem bile yiyorlar keyifle besliyorum ticari amaçda gütmüyorum dolayısıyla ben kırma balıklarımla çok mutluyum :D
[QUOTE=celalabay]Ben halen bemba olduklarını iddaa ediyorum :) Bembalar resimlerde farklı çıkabiliyor. Birde tam yetişkiln olmadan adam gibi renk vermiyebiliyor.
Özellikle telefonlardan dengesiz flash ile çekilen resimlerde renkler sarıya yakın çıkıyor.
[/QUOTE]
Renklerin daha koyu olduğunu söyledim ama arkadaşın balıkları gibi öyle kırmızıya yakın bi turuncu değil ayrıca balıklar kırma yada kriza olabilir bu benim kesinlikle keyfimi kaçırmaz çünkü idda ediyorum isteyen misafirim olabilir bu balıkların bant forumları siyahları çok iyi aynı zamanda hiç aç brakmamış olmama rağmen insana çok yakınlar ufaktan elden yem bile yiyorlar keyifle besliyorum ticari amaçda gütmüyorum dolayısıyla ben kırma balıklarımla çok mutluyum :D
Bemba & Duboisi
[QUOTE=melancholyy][QUOTE=DeepPurple] [QUOTE=melancholyy]
[QUOTE=Yavuz ÇANKAYA] İkolalarda çapraz bant olmaz ayrıca bantları turuncuya yakın bir sarı fotoğraflarda net belli olmuyor yani bemba olduklarına eminim.. Çaprazlama da olmuyor demişsiniz olmuyor değil araştırdım oluyormuş ama sık rastlanan bir durum değilmiş..[/QUOTE] Yavuz bey, 10 dişi bembanın arasına 1 erkek duboisi veya 10 dişi duboisinin arasına bir erkek bemba atacaksanız eğer çaprazlama olma ihtimali yüksektir, bakın olacaktır bile demiyorum hala yüksektir diyorum. Fakat yavru duboisi ekleyeceksiniz, öyle yazmışsınız, ben hala bir sakınca göremiyorum. Birde kırma bir duboisi bulup fotoğraflamanızı rica ediyorum. Kesinlikle tek tür tropheus beslemek en akıllıcası fakat illa başka bir tür eklenecekse bu duboisi olmalı. Ayrıca araştırmalarınızı konu açmadan önce yapmanızı öneririm.
Hangi kırma balık bu formda bant ve siyah rengi verir balıklarımın bantları fotoğraftakinden daha koyu evet ama sizin bembalarınızla alakası yok.. Şunuda bilmenizi isterim şahsi görüşüm benim balıklarım sizinkilerden çok çok daha güzel yani alıcı olsam kesinlikle kendi balıklarımı alırım çünkü bant formları çok daha iyi siyah formuda oldukca iyi sizin balıklarınız benim için daha iyi olsa bunuda objektif bir şekilde yazardım.. Kırma duboisi demişsiniz size bir şey kanıtlamaya ihtiyacım yok youtube girin araştırın çiftleşirken görüntüleri var.. Sarı renkli bemba olmaz diyorsunuz bunu neye dayanarak söylüyorsunuz googla bemba yazıp görsellere tıklayın mutlaka göreceksiniz.. Birini balığına kırma olabilir derken bile çok dikkat etmelisiniz bunu unutmayın..
[QUOTE=statistician06] Yavuz bey bembalar kriza olmasın
Bantları sarı olarak çıkmış resimlerde ama şahane renkleri var ,maşallah. [/QUOTE]
Bemba diye aldık olmayabilir sonuçta otopsiyle ırkı incelenmedi, eğer bemba arkadaşın paylaştığı gibiyse ben bunlara razıyım :) Bu arada sarı bantlı bemba olmaz demeden bir araştırın derim..
Bunca zamandır beslediğim balıklarım kriza çıkarsa ben o balıkcıyı vururum :D
[QUOTE=melancholyy][QUOTE=DeepPurple] [QUOTE=melancholyy]
Resimdeki balıkların bemba olduklarına eminmisiniz? Bana İkola gibi geldi. Duboisi çaprazlama olmayan bir türdür. Gönül rahatlığıyla ekleyebilirsiniz.
[/QUOTE]Yukarıda ki yorumun sahibi elle balık besliyor lakin bembalarla ikolaları ayıramıyor. Arkadaşlar bembalar verev bant açar! İkolaların tersine yuvarlak değildirler. Birde öyle kesin yorumlar yapıyorlar ki anlamak mümkün değil! Soran arkadaşlar bu gibi yorumlar karşısında elbette bilgi kirliliği yüzünden boğuluyorlar.
(Yeni bir türe geçen yada yeni başlayanlar))Siz siz olun bir şeye karar vermeden önce, yapılan bir-kaç yorumu aldanıp araştırmalarınıza ara vermeyiniz.
[/QUOTE]
Önder bey öncelikle bu hırçın yaklaşımınıza bir anlam veremedim. Yavuz bey bir konu açmış ve bunu paylaşıma sunmuş, herkes istediği yorumu yapmakta özgürdür. Sizde kendi yorumunuzu, konuyu açan kişinin aklında kalacak soru işaretlerini giderecek şekilde, benim yorumumla polemiğe girmeden yapsaydınız daha hoş olmazmıydı. Malum konu başlığı bemba ve duboisi. Böylece dediğiniz gibi bilgi kirliliği yüzünden boğulmazdı insanlar. Kesin yorum yapıldığını ileri sürmüşsünüz yaptığım yorumu bir daha okumanızı öneririm. Ben balıklara ikola demedim, ikolaya haksızlık edemem çünkü. Fotoğraflara bakınca ne ikola ne bemba diyemessiniz kesin ve net olarak. Fotoğraflar yanıltıcı olabilir, tabiki herkes kendi beslediği balığı daha iyi tanır.
Orange bemba diye bir tür olduğunu sanmıyorum, ithalatçı listelerinide araştırabilirsiniz, hadi bunlar orange bemba olsun dicem bu fotoğraflarda bir nebze turunculuk bile göremiyorum.
Bunlarda kendi tankımdan fotoğraflar, yanlış anlaşılmasın kendi balıklarımın reklamını yapmıyorum. Önder bey bendekilerin cinsi nedir, ben bemba diye besliyorum ama bilemedim şimdi.
Kendi görüşüm red bemba veya orange bemba diye bir ayırım yoktur. İkola kırması bemba vardır.
Önder bey yaşınıza hürmeten yaptığınız yoruma saygı duyuyorum, keşke sataşma tarzında değil de tartışmaya yönelik bir kaç şey yazsaydınız seve seve tartışabilirdik.
[QUOTE=Yavuz ÇANKAYA] İkolalarda çapraz bant olmaz ayrıca bantları turuncuya yakın bir sarı fotoğraflarda net belli olmuyor yani bemba olduklarına eminim.. Çaprazlama da olmuyor demişsiniz olmuyor değil araştırdım oluyormuş ama sık rastlanan bir durum değilmiş..[/QUOTE] Yavuz bey, 10 dişi bembanın arasına 1 erkek duboisi veya 10 dişi duboisinin arasına bir erkek bemba atacaksanız eğer çaprazlama olma ihtimali yüksektir, bakın olacaktır bile demiyorum hala yüksektir diyorum. Fakat yavru duboisi ekleyeceksiniz, öyle yazmışsınız, ben hala bir sakınca göremiyorum. Birde kırma bir duboisi bulup fotoğraflamanızı rica ediyorum. Kesinlikle tek tür tropheus beslemek en akıllıcası fakat illa başka bir tür eklenecekse bu duboisi olmalı. Ayrıca araştırmalarınızı konu açmadan önce yapmanızı öneririm.
Yavuz bey herkes balığının fotoğrafını paylaşır ve altında güzel bir kaç yorum görmek ister, ama boş yerede kırma balığa aman ne güzel balık, mükemmel formda, çok şeker şey vs.vs. yazılmaz, gerek yok. Ben sizin balığınıza kırma demiyorum, fotoğraf makinanızdada bir problem olabilir, tamamen kendi yorumum.
[/QUOTE]
Hangi kırma balık bu formda bant ve siyah rengi verir balıklarımın bantları fotoğraftakinden daha koyu evet ama sizin bembalarınızla alakası yok.. Şunuda bilmenizi isterim şahsi görüşüm benim balıklarım sizinkilerden çok çok daha güzel yani alıcı olsam kesinlikle kendi balıklarımı alırım çünkü bant formları çok daha iyi siyah formuda oldukca iyi sizin balıklarınız benim için daha iyi olsa bunuda objektif bir şekilde yazardım.. Kırma duboisi demişsiniz size bir şey kanıtlamaya ihtiyacım yok youtube girin araştırın çiftleşirken görüntüleri var.. Sarı renkli bemba olmaz diyorsunuz bunu neye dayanarak söylüyorsunuz googla bemba yazıp görsellere tıklayın mutlaka göreceksiniz.. Birini balığına kırma olabilir derken bile çok dikkat etmelisiniz bunu unutmayın..
[QUOTE=statistician06] Yavuz bey bembalar kriza olmasın
Bantları sarı olarak çıkmış resimlerde ama şahane renkleri var ,maşallah. [/QUOTE]
Bemba diye aldık olmayabilir sonuçta otopsiyle ırkı incelenmedi, eğer bemba arkadaşın paylaştığı gibiyse ben bunlara razıyım :) Bu arada sarı bantlı bemba olmaz demeden bir araştırın derim..
Bunca zamandır beslediğim balıklarım kriza çıkarsa ben o balıkcıyı vururum :D
Bemba & Duboisi
[QUOTE=celalabay]Balıklarıız Bemba. Yanlarına başka tür koymanızı tavsiye etmem. Özellikle bembalar başkalarını kabullenme konusunda oldukça zor balıklardır. Riske girmeye değmez bence. Tabiiki tercih sizin. Sağlıklı balıklar, keyifli hobiler dilerim. [/QUOTE]
Bembalar çok güzel, çok mutluyum ama duboisi yavrularının sevimliliği güzelliği tartışılmaz. Yavrudan alıp büyütmek istiyorum. Çok fazla kayalık olduğundan saklanarak sorunsuz büyüyebileceklerini düşünüyorum. Bembalardan çok fazla yavru alıyorum. İnanın satmıyorum bir iki kez ilan verdim, sonra satmadım. Çünkü yok pahasına gidiyor. Bedava veririm daha iyi, arkadaşlara veriyorum. Bemba yavruları için 80 cm ve 100 cm iki adet yavru tankı kuruyorum. Bunun için yavrular birlikte büyümeyecek çaprazlama olasılığına karşılık, sadece yetişkinlerle beraber olacaklar. Büyüdüklerinde sorun olursa satarım diye düşünüyorum. Kafam iyice karıştı.
Bülent ÖNER 2013-06-03 22:39:44
[QUOTE=celalabay]Balıklarıız Bemba. Yanlarına başka tür koymanızı tavsiye etmem. Özellikle bembalar başkalarını kabullenme konusunda oldukça zor balıklardır. Riske girmeye değmez bence. Tabiiki tercih sizin. Sağlıklı balıklar, keyifli hobiler dilerim. [/QUOTE]
Bembalar çok güzel, çok mutluyum ama duboisi yavrularının sevimliliği güzelliği tartışılmaz. Yavrudan alıp büyütmek istiyorum. Çok fazla kayalık olduğundan saklanarak sorunsuz büyüyebileceklerini düşünüyorum. Bembalardan çok fazla yavru alıyorum. İnanın satmıyorum bir iki kez ilan verdim, sonra satmadım. Çünkü yok pahasına gidiyor. Bedava veririm daha iyi, arkadaşlara veriyorum. Bemba yavruları için 80 cm ve 100 cm iki adet yavru tankı kuruyorum. Bunun için yavrular birlikte büyümeyecek çaprazlama olasılığına karşılık, sadece yetişkinlerle beraber olacaklar. Büyüdüklerinde sorun olursa satarım diye düşünüyorum. Kafam iyice karıştı.

Ustalara bir soru?
Kesinlikle usta değilim söze başlarken belirteyim. Yaklaşık 1.5 yıl önce aldığım bemba yavruları (f0'dan) sizin akvaryumunuzdan daha küçük bir akvaryumda büyüttüm. Önceleri çok uzun geldi büyüme süreleri ama şimdi ilk aldığım yavrular bile sizin resimlerdeki balıklarınızdan büyük. Hatta baskın erkekle kavgaya tutuşmaya bile başladı, 2 erkek çoktandır. Akvaryumumun sol arka köşesinde sump için ayrılan taşırma üçgen bölüm var. Eski tip sistem şimdi daha çok boru kullanılıyor. Onun karşısına bir adet 35w bir adet 15w dalga motoru koydum. Köşedeki cam açılı olduğu için, oraya vuran su, balıkları çok rahatsız etmeden harika bir sirkülasyon oluşturuyor. Yemlerken 35 w ı ve sumpı kapatıyorum. Hiç bir sorun olmuyor. Bunun balıkların hızlı büyümesinde ve sağlıklı şekilde boy atmalarında büyük faydası olduğunu düşünüyorum. Size tavsiye akvaryumda sağlam bir sirkülasyon oluşturmanız ama dikkat edin. Bu güçlü dalga motorları kuma vurduğunda bütün balıklarınız ölebilir, buna çok dikkat edin. Çalışırken bu motorlar dibe doğru kayabiliyor ben mıknatıslı cam temizleyiciyi hep altına destek olarak koyuyorum.. Bunlar kendi tecrübelerim teşekkürler..Bülent ÖNER 2013-06-03 22:37:28
Kesinlikle usta değilim söze başlarken belirteyim. Yaklaşık 1.5 yıl önce aldığım bemba yavruları (f0'dan) sizin akvaryumunuzdan daha küçük bir akvaryumda büyüttüm. Önceleri çok uzun geldi büyüme süreleri ama şimdi ilk aldığım yavrular bile sizin resimlerdeki balıklarınızdan büyük. Hatta baskın erkekle kavgaya tutuşmaya bile başladı, 2 erkek çoktandır. Akvaryumumun sol arka köşesinde sump için ayrılan taşırma üçgen bölüm var. Eski tip sistem şimdi daha çok boru kullanılıyor. Onun karşısına bir adet 35w bir adet 15w dalga motoru koydum. Köşedeki cam açılı olduğu için, oraya vuran su, balıkları çok rahatsız etmeden harika bir sirkülasyon oluşturuyor. Yemlerken 35 w ı ve sumpı kapatıyorum. Hiç bir sorun olmuyor. Bunun balıkların hızlı büyümesinde ve sağlıklı şekilde boy atmalarında büyük faydası olduğunu düşünüyorum. Size tavsiye akvaryumda sağlam bir sirkülasyon oluşturmanız ama dikkat edin. Bu güçlü dalga motorları kuma vurduğunda bütün balıklarınız ölebilir, buna çok dikkat edin. Çalışırken bu motorlar dibe doğru kayabiliyor ben mıknatıslı cam temizleyiciyi hep altına destek olarak koyuyorum.. Bunlar kendi tecrübelerim teşekkürler..
Bemba & Duboisi
İkolalarda çapraz bant olmaz ayrıca bantları turuncuya yakın bir sarı fotoğraflarda net belli olmuyor yani bemba olduklarına eminim.. Çaprazlama da olmuyor demişsiniz olmuyor değil araştırdım oluyormuş ama sık rastlanan bir durum değilmiş..Yavuz ÇANKAYA 2013-05-31 23:21:54
İkolalarda çapraz bant olmaz ayrıca bantları turuncuya yakın bir sarı fotoğraflarda net belli olmuyor yani bemba olduklarına eminim.. Çaprazlama da olmuyor demişsiniz olmuyor değil araştırdım oluyormuş ama sık rastlanan bir durum değilmiş..
Bemba & Duboisi
Sorunsuz bir şekilde yavrudan büyütüp yavru almaya çoktan başladığım bembalarımın yanına duboisi koyarsam sorun olurmu? Çapraz eşleşme gibi yavru duboisiler alıp eklemek istiyorum..





Sorunsuz bir şekilde yavrudan büyütüp yavru almaya çoktan başladığım bembalarımın yanına duboisi koyarsam sorun olurmu? Çapraz eşleşme gibi yavru duboisiler alıp eklemek istiyorum..





TROPHEUS AKVARYUMU YOSUN SORUNU
Muhtemelen aydınlatmanız led olsada gün ışığı dediğimiz aydınlatmayı tercih etmiş olmalısınız buda yosunlanmaya neden oluyordur tahminen..
Muhtemelen aydınlatmanız led olsada gün ışığı dediğimiz aydınlatmayı tercih etmiş olmalısınız buda yosunlanmaya neden oluyordur tahminen..
Bir arkadaş İkola dedi. Ben bunları bemba diye aldım.
Bemba bende de var besledim büyüttüm yavruladı, yavrularını da büyüttüm hatta ;)
Bemba bende de var besledim büyüttüm yavruladı, yavrularını da büyüttüm hatta ;)
Ev taşıyorum akvaryumu nasıl taşıyacağım önerisi olan varmı?
Sürekli fikir değiştiriyorum halen daha ne yapacağıma karar vermedim her fikri tek tek değerlendiriyorum zaman ayırdığınız için ve yardımcı olduğunuz için tek tek teşekkür ederim. Umarım güzel bir şekilde sonuçlandırırım taşınma işlemini sonuçları paylaşacağım tekrar teşekkürler..
Sürekli fikir değiştiriyorum halen daha ne yapacağıma karar vermedim her fikri tek tek değerlendiriyorum zaman ayırdığınız için ve yardımcı olduğunuz için tek tek teşekkür ederim. Umarım güzel bir şekilde sonuçlandırırım taşınma işlemini sonuçları paylaşacağım tekrar teşekkürler..
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
osmandbnl,
DigitalPen,
sedatkaryurek,
alipaksi,
OKIRATLI,
Ruchansuzen,
ternapi,
ballantines,
JujuSeri,
Sütçü,
TheDS,
Hoppala,
ugurbaran,
layper,
Mustafasesen,
0rnn,
Sercan.,
Ahmet Said,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
sirhill,
Myz26,
Tatar10,
Conix,
berat76,
EmrahGuloglu,
fissidens,
gokhankum,
TolgahanA,
yeekim,
şansal,
Mertkk,
youngaquarist,
LeafyAqua,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.




