ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
omer87
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Eylül 2010 17:38
Son Ziyaret:
16 Aralık 2024 14:21
Toplam Mesaj:
105 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Faruk Yumuk
Doğum Tarihi:
04 Ocak 1987
Yaş:
39
İl:
Balikesir
Meslek:
Kamu
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Omer Faruk Yumuk
SON 10 MESAJI
Bu Su Canlısını Bilen Duyan Gören ?
Yorumlar için teşekkürler. İzlediğim videolardan davranış şekilleriyle de gammarus'a benziyor. gammarus'ları Bursa'nın dağ ilçesi olan Büyükorhan'dan bulmuştum. Arkadaşın dediği gibi berrak soğuk bir çeşmenin akıntısından buldum.
Yorumlar için teşekkürler. İzlediğim videolardan davranış şekilleriyle de gammarus'a benziyor. gammarus'ları Bursa'nın dağ ilçesi olan Büyükorhan'dan bulmuştum. Arkadaşın dediği gibi berrak soğuk bir çeşmenin akıntısından buldum.
YENİ İKOLA CİNSİYET AYRIMI
Katılıyorum ilk ve son resimde ki balıklarınız dişi gerisi erkek gibi duruyor...
Katılıyorum ilk ve son resimde ki balıklarınız dişi gerisi erkek gibi duruyor...
Peki Son resimde ki daha önce yumurta almamış bir dişi diyebilir miyiz? Yoksa yumurtlama zamanına daha çok mu var deriz ?
Bu Su Canlısını Bilen Duyan Gören ?
Dağ kıyısında ki bir çeşmede rastladım. Su piresi umuduyla biraz topladım ve boş bir akvaryuma attım. Yaklaşık bir aydır orada yaşıyorlar. Hatta üremişler. Ancak türünü bilmiyorum. Bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Dağ kıyısında ki bir çeşmede rastladım. Su piresi umuduyla biraz topladım ve boş bir akvaryuma attım. Yaklaşık bir aydır orada yaşıyorlar. Hatta üremişler. Ancak türünü bilmiyorum. Bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Tropesk Kuruluş 2013 - 2014
Allah utandırmasın... Gıbta edilmeyecek gibi değil...
Allah utandırmasın... Gıbta edilmeyecek gibi değil...
Büyük Dış Filtre Yapımı (Fluval Fx5 Tarzı )
[QUOTE=techno72]Ömer bey öncelikle ilginize teşekkür ederim.kapağın sıkıştırma çemberi var ben şu an kullanmadığım için resme eklemedim.Giriş borusunun çapını büyültme önerinizi yapacağım teşekkür ederim. [/QUOTE]
Yardımcı olabıldıysem ne mutlu
[QUOTE=techno72]Ömer bey öncelikle ilginize teşekkür ederim.kapağın sıkıştırma çemberi var ben şu an kullanmadığım için resme eklemedim.Giriş borusunun çapını büyültme önerinizi yapacağım teşekkür ederim. [/QUOTE]
Yardımcı olabıldıysem ne mutlu
Büyük Dış Filtre Yapımı (Fluval Fx5 Tarzı )
[QUOTE=techno72] Arkadaşlar ben bu sistemin aynısını yaptım.Evet sistem mükemmel çalıştı.Bir kaç gün sonra yaptığım kontrolde kapağı açtığımda karşılaştığım manzara şu idi.bidon yarısına kadar su ile dolu idi yani bu zaman zarfında hava yapmış ve devir daimi yarısından itibaren yapmış.Elyafa ve süngere su temas etmeden tam ortasından aşağı akmış elyafın tam ortasında çok küçük bir alandan geçmiş bunun sonucunda su bulanık oldu.Yaklaşık bir ay boyunca sabırla takip ettim sonuç hep aynı idi.Yani verim alamadım.Bu konuda fikri olan arkadaş varsa çok sevirim.

Ömer bey ilginize teşekkür ederim.su üstten bidona giriş yapıyor alt vanayada newjet 3000 bağlı yukarı suyu basıyor.En üstte elyaf ,altında sünger, altında iri mercan kırığ,ı en alttada kaliteli seramik var.Değerlendirmenizi rica ederim.teşekkürler [/QUOTE]
Oktay Bey şimdi çalışma sistemi aslında tam olarak dogru çalışmış yani bu sistem tamamen su dolu sekılde çalışmayacaktı. Bende çalışma sistemi ile ilgili kucuk bır çizim yapıp anlatmaya çalışayım. Aşagıdaki vanaya bağladıgınız motorun debısı kadar su çekme işlemi olmuyor akvaryuma bagladınız pis su giriş borusunun çapının yaptıgı sifon kadar su çekimi oluyor. Hava yapması ise bidonun basıncına dayanma ile alakalı yanı gördugum kadarıyla bidonun halka sıkıstırması yok dolayısıyla hava yapması normal....
Neler yapabilirsiniz... kapagın girişi itibari ile suyu parçalayın yanı su girişte tek bir boru ile elyafa dokuluyorsa bu elfayı parçalayacaktır. oraya T ile veya her iki tarafına kor tıpa baglanmıs boruları delenere fıskıye yaparak elyafla bulusan ılk pıs suyun debısını dusurun. yada ikinci secenek giriş borunuzun capını buyeterek hava yapmasını engelleye bilirsiniz
[QUOTE=techno72] Arkadaşlar ben bu sistemin aynısını yaptım.Evet sistem mükemmel çalıştı.Bir kaç gün sonra yaptığım kontrolde kapağı açtığımda karşılaştığım manzara şu idi.bidon yarısına kadar su ile dolu idi yani bu zaman zarfında hava yapmış ve devir daimi yarısından itibaren yapmış.Elyafa ve süngere su temas etmeden tam ortasından aşağı akmış elyafın tam ortasında çok küçük bir alandan geçmiş bunun sonucunda su bulanık oldu.Yaklaşık bir ay boyunca sabırla takip ettim sonuç hep aynı idi.Yani verim alamadım.Bu konuda fikri olan arkadaş varsa çok sevirim.

Ömer bey ilginize teşekkür ederim.su üstten bidona giriş yapıyor alt vanayada newjet 3000 bağlı yukarı suyu basıyor.En üstte elyaf ,altında sünger, altında iri mercan kırığ,ı en alttada kaliteli seramik var.Değerlendirmenizi rica ederim.teşekkürler [/QUOTE]
Oktay Bey şimdi çalışma sistemi aslında tam olarak dogru çalışmış yani bu sistem tamamen su dolu sekılde çalışmayacaktı. Bende çalışma sistemi ile ilgili kucuk bır çizim yapıp anlatmaya çalışayım. Aşagıdaki vanaya bağladıgınız motorun debısı kadar su çekme işlemi olmuyor akvaryuma bagladınız pis su giriş borusunun çapının yaptıgı sifon kadar su çekimi oluyor. Hava yapması ise bidonun basıncına dayanma ile alakalı yanı gördugum kadarıyla bidonun halka sıkıstırması yok dolayısıyla hava yapması normal....
Neler yapabilirsiniz... kapagın girişi itibari ile suyu parçalayın yanı su girişte tek bir boru ile elyafa dokuluyorsa bu elfayı parçalayacaktır. oraya T ile veya her iki tarafına kor tıpa baglanmıs boruları delenere fıskıye yaparak elyafla bulusan ılk pıs suyun debısını dusurun. yada ikinci secenek giriş borunuzun capını buyeterek hava yapmasını engelleye bilirsiniz
Büyük Dış Filtre Yapımı (Fluval Fx5 Tarzı )
[QUOTE=keynesforever]Ben de bu tarz bir filtre yapmayı planlıyorum. "Elimde at-106 var ama oceanrunner6500 tercih ettim" yazmışsınız. Bu filtreden acaba at 106 kullanırsak ne gibi bir sorun oluşur?
Bunu şu yüzden sordum. 30-40 litrelik o tipte bidon bulursam bu filtreyi yapabilirim ama bende at-104 var 2000 litre su basıyor. ama sorun değil at-106 da edinebilir ocean runner meblağ olarak beni biraz aşar. Japon balıkları beslediğim için temizlik kapasitesi (30-40 litre filtre hacmi gibi) çok önemli 2000-3000 litre debi yeterli diye düşünüyorum. Ancak benim düşündüğüm modelde motor üstte olacak şekilde kapağa içten monte edilecek. Yani sizin yaptığınız fluval fx5'i anımsatırken benim kafamdaki tip ise eheim 2260 gibi olacak.
Kısaca o gösterdiğiniz tipteki 40 litrelik bidona at-104(2000 litre) veya at-106(4000 litre idi sanırsam) alıp kapağa içten motoru monteleyip kullanırsam sizce bi sıkıntı olur mu? [/QUOTE]
[QUOTE=keynesforever]Ben de bu tarz bir filtre yapmayı planlıyorum. "Elimde at-106 var ama oceanrunner6500 tercih ettim" yazmışsınız. Bu filtreden acaba at 106 kullanırsak ne gibi bir sorun oluşur?
Bunu şu yüzden sordum. 30-40 litrelik o tipte bidon bulursam bu filtreyi yapabilirim ama bende at-104 var 2000 litre su basıyor. ama sorun değil at-106 da edinebilir ocean runner meblağ olarak beni biraz aşar. Japon balıkları beslediğim için temizlik kapasitesi (30-40 litre filtre hacmi gibi) çok önemli 2000-3000 litre debi yeterli diye düşünüyorum. Ancak benim düşündüğüm modelde motor üstte olacak şekilde kapağa içten monte edilecek. Yani sizin yaptığınız fluval fx5'i anımsatırken benim kafamdaki tip ise eheim 2260 gibi olacak.
Kısaca o gösterdiğiniz tipteki 40 litrelik bidona at-104(2000 litre) veya at-106(4000 litre idi sanırsam) alıp kapağa içten motoru monteleyip kullanırsam sizce bi sıkıntı olur mu? [/QUOTE]
Benim elimde at106 varken or6500 kullanmamın sebebi ikiside elimde vardı daha ıyı ve debisi yuksek olanı tercıh ettım. Hepsi bu. Ama at106 da aynı vazifeyi görür ancak motor üste olmaz....
Motoru altta bulundurmamın sebebi sifonlamayı başlatması ıcındı. Hava yapması da sıkıntı olmuyordu cunku bıraz hava yapınca kendını telafı edebılıyor. ama motoru yukarı montelemenız halınde bırde sıfonlamayı baslatmak ıcın ayrı bır sıstem daha yapmanız gerekecek. bunun ıcınde celk-valf tarzı bır seyler tasarlamanız lazım bıdonun ıcıne ama nasıl yaparsınız onu bılmıyorum .
Büyük Dış Filtre Yapımı (Fluval Fx5 Tarzı )
[QUOTE=techno72]Arkadaşlar ben bu sistemin aynısını yaptım.Evet sistem mükemmel çalıştı.Bir kaç gün sonra yaptığım kontrolde kapağı açtığımda karşılaştığım manzara şu idi.bidon yarısına kadar su ile dolu idi yani bu zaman zarfında hava yapmış ve devir daimi yarısından itibaren yapmış.Elyafa ve süngere su temas etmeden tam ortasından aşağı akmış elyafın tam ortasında çok küçük bir alandan geçmiş bunun sonucunda su bulanık oldu.Yaklaşık bir ay boyunca sabırla takip ettim sonuç hep aynı idi.Yani verim alamadım.Bu konuda fikri olan arkadaş varsa çok sevirim.
[/QUOTE]
Oktay bey suyun iniş kısmını nasıl yaptınız acaba bırde bır kac foto ekleyerek yazarsanız daha net cevap verebılırız cunku anlattıklarınız ile kafamızda cok fazla bır sekıl olusmadı. Ama pis gelen suyun ılk katmanda suyun ıcınde olmayan elyaf ile bulusması daha ıyıdır klasık sump mantıgıdır.
[QUOTE=techno72]Arkadaşlar ben bu sistemin aynısını yaptım.Evet sistem mükemmel çalıştı.Bir kaç gün sonra yaptığım kontrolde kapağı açtığımda karşılaştığım manzara şu idi.bidon yarısına kadar su ile dolu idi yani bu zaman zarfında hava yapmış ve devir daimi yarısından itibaren yapmış.Elyafa ve süngere su temas etmeden tam ortasından aşağı akmış elyafın tam ortasında çok küçük bir alandan geçmiş bunun sonucunda su bulanık oldu.Yaklaşık bir ay boyunca sabırla takip ettim sonuç hep aynı idi.Yani verim alamadım.Bu konuda fikri olan arkadaş varsa çok sevirim.
[/QUOTE]
Oktay bey suyun iniş kısmını nasıl yaptınız acaba bırde bır kac foto ekleyerek yazarsanız daha net cevap verebılırız cunku anlattıklarınız ile kafamızda cok fazla bır sekıl olusmadı. Ama pis gelen suyun ılk katmanda suyun ıcınde olmayan elyaf ile bulusması daha ıyıdır klasık sump mantıgıdır.
İthal Akvaryuma Sump Yapımı
[QUOTE=chumarro]Ömer bey merhaba.paylaşımlarınızla bizleri aydınlattığınız için teşekkür ederiz.Size sormak istediğim bir konu var? Yukardaki birleştiri aparatların her ölçüde çap ölçüsü var mıdır? yoksa biz önce o aparatları alıp sonrasında ona uygun elmas punch mı almamız gerekir?
Elmas punch ların her ölçüsü mevcut türkiyede nerelerde var bilmiyorum ama e-bay da hepsi var
http://www.ebay.com/sch/Drill-Bits-/50382/i.html?_from=R40&_nkw=glass&_mPrRngCbx=1&_udlo=2.27
[QUOTE=chumarro]Ömer bey merhaba.paylaşımlarınızla bizleri aydınlattığınız için teşekkür ederiz.Size sormak istediğim bir konu var? Yukardaki birleştiri aparatların her ölçüde çap ölçüsü var mıdır? yoksa biz önce o aparatları alıp sonrasında ona uygun elmas punch mı almamız gerekir?
teşekkürler
[/QUOTE]Elmas punch ların her ölçüsü mevcut türkiyede nerelerde var bilmiyorum ama e-bay da hepsi var
http://www.ebay.com/sch/Drill-Bits-/50382/i.html?_from=R40&_nkw=glass&_mPrRngCbx=1&_udlo=2.27
Bu canlıda neyin nesi?
Arkadaşlar resimlerdeki kurt türü canlının ismini cismini bilen var mı acaba??
Arkadaşlar resimlerdeki kurt türü canlının ismini cismini bilen var mı acaba??
Birde neden oluşur nasıl yok edilir.
Yararlı mı zararlı mı
Bitki akvaryumunda oluştular ama oluşum sebeplerini bilmiyorum.
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





