ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emregfb1907
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Kasım 2009 16:02
Son Ziyaret:
10 Temmuz 2012 12:51
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Özbay
Doğum Tarihi:
12 Aralık 1987
Yaş:
38
İl:
Denizli
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre Özbay
SON 10 MESAJI
Arka Fon Yapımı İçin Derz
[QUOTE=Eray Gurdogan][QUOTE=emregfb1907]Öncelikle merhaba arkadaşlar 160*70 ölçülerinde strafordan arkaplan yapmak için hangi derzi kullanmalıyım diye arama yaparken kalekimin sitesinde derzleri incelemeye başladım. Öncelikle fugapool derz dolgunun özelliklerine baktım ve açıklamada > Çimento esaslı, küf ve mantar oluşumuna dirençli yüksek performanslı 1-6 mm derz aralığı için uygun, esnek derz dolgu malzemesi yazıyor. Yani kullandığımız derzlerin hepsinde çimento var ancak en altta şöyle bir ibare yer alıyor.
Hacettepe Üniversitesi Türkiye Doping Kontrol Merkezi ve
Kimyasal Analiz Laboratuvarı BS 6920 Standardı’na göre içme suyu
temasına uygun raporlu.
Yani içme suyuna temas halinde salınım yapmıyor. Bence akvaryuma uygun başka marka derz kullanırkende derz markasının çimento esaslı olup olmadığından ziyade su ile temasta salınım yapıp yapmadığını araştırmamız gerekiyor. incelemek isteyenler için sitenin linkini yazıyorum. Sizinde bu konu hakkındaki görüşlerinizi dinlemek isterim hepinize iyi günler dilerim.
http://www.kalekim.com/Urunler.asp?ProdGroupID=2&ProductID=34&ident=1&ident1=
[/QUOTE]
Kalekimin sitesinde kullanım alanlarında şöyle yazıyor
> Havuz, su deposu, sauna, kaplıca, banyo gibi ıslak hacimli mekanlarda, dış cephe, alttan ısıtmalı sistem gibi ani ısı dönüşümlerinin olduğu mekanlarda, yatay ve düşey uygulamalarda mükemmel sonuç verir.
Tabiki her malzemenin ömrü olduğu gibi bununda ömrü vardır. Ancak kullanım alanlarında yazdığı gibi sürekli suyla temas halinde olan yerler için kullanımı uygundur ibaresi var. Yani benim anlatmak istediğim derz in içerisinde çimento olup olmaması önemli değil en kaliteli en güvenilen derzdede çimento var ama önemli olan suyla temas halinde çabuk çözünüp bozulup suya salınım yapmamasıdır.
[QUOTE=Eray Gurdogan][QUOTE=emregfb1907]Öncelikle merhaba arkadaşlar 160*70 ölçülerinde strafordan arkaplan yapmak için hangi derzi kullanmalıyım diye arama yaparken kalekimin sitesinde derzleri incelemeye başladım. Öncelikle fugapool derz dolgunun özelliklerine baktım ve açıklamada > Çimento esaslı, küf ve mantar oluşumuna dirençli yüksek performanslı 1-6 mm derz aralığı için uygun, esnek derz dolgu malzemesi yazıyor. Yani kullandığımız derzlerin hepsinde çimento var ancak en altta şöyle bir ibare yer alıyor.
Hacettepe Üniversitesi Türkiye Doping Kontrol Merkezi ve
Kimyasal Analiz Laboratuvarı BS 6920 Standardı’na göre içme suyu
temasına uygun raporlu.
Yani içme suyuna temas halinde salınım yapmıyor. Bence akvaryuma uygun başka marka derz kullanırkende derz markasının çimento esaslı olup olmadığından ziyade su ile temasta salınım yapıp yapmadığını araştırmamız gerekiyor. incelemek isteyenler için sitenin linkini yazıyorum. Sizinde bu konu hakkındaki görüşlerinizi dinlemek isterim hepinize iyi günler dilerim.
http://www.kalekim.com/Urunler.asp?ProdGroupID=2&ProductID=34&ident=1&ident1=
[/QUOTE]
"içme suyu temasına uygun" ifadesi bence suya salınım yapmadığının değil, çabuk erimediğini gösterir. Bu tarz derz malzemeleri genellikle banyo mutfak gibi kısa süreli ıslaklığa ve suya maruz kalan alanlarda kulanılır. Yani uzun süre su içinde kalacak ise bence zaman içinde çözünecek ve ufalanacaktır. Strafor malzeme kullanacaksanız onun montaında neden şeffaf akvaryum silikonu kullanmıyorsunuz? akvaryuma yapıştırırken de, straforları birbirine sabitlerken de silikon kullanabilirsiniz diye düşünüyorum.
Siz yine de bu kalekimi kullanacaksanız, uygulama sonrasındaki deneyimlerinizi de bizlerle paylaşmanızı rica ederim. Belki ben yanlışımdır ve ileride yanlışımdan dönmüş olurum sayenizde.
Sevgielr saygılar
Eray
[/QUOTE]Kalekimin sitesinde kullanım alanlarında şöyle yazıyor
> Havuz, su deposu, sauna, kaplıca, banyo gibi ıslak hacimli mekanlarda, dış cephe, alttan ısıtmalı sistem gibi ani ısı dönüşümlerinin olduğu mekanlarda, yatay ve düşey uygulamalarda mükemmel sonuç verir.
Tabiki her malzemenin ömrü olduğu gibi bununda ömrü vardır. Ancak kullanım alanlarında yazdığı gibi sürekli suyla temas halinde olan yerler için kullanımı uygundur ibaresi var. Yani benim anlatmak istediğim derz in içerisinde çimento olup olmaması önemli değil en kaliteli en güvenilen derzdede çimento var ama önemli olan suyla temas halinde çabuk çözünüp bozulup suya salınım yapmamasıdır.
Bitkilerin bazıları yemyeşil bazıları sararıyor yaprakları dökülüyor.
[QUOTE=Ümit Birkol]Tabanda kullanılan kumların katman katman olması uzun vadede imkansız bir durumdur. Ne yaparsanız yapın zaman içinde hepsi birbirine karışacaktır.
[/QUOTE]
Ümit bey açıklamanız için çok teşekkür ederim.
Akvaryum tabanı şuan 5cm civarı bunun üzerini sineklikle kapatarak hem görsellik hemde performans açısından 2-3cm hagen siyah kum koyacağım. Kumun altına bitki dikilecek yerlere misket gübre koyacağım. Bitkileri diktikten sonra el yapımı sıvı gübre alıp gerektiği kadar kullanacağım. Bu şekilde taban işini halletmiş olacağız.
Işık olayına gelince 200w lık bir ışık günde 8-9 saat kullanımda 17tl civarı tutuyor. Bunun yerine led kullanmayı düşündüm uzun bir araştırmadan sonra pahalıya mal olacağını ve performas açısından yetersiz olacağını anladım bu yüzden T5 florasan kullanmaya karar verdim.
2 Tane 120cm Sylvania Grolüx 36w
2 tanede 120cm Sylvania 36w lık Daylight florasan alsam ayda 10tl elektrik masrafıyla ışık gereksinimi düşük bitkilerle sorun yaşamadan bu işide hallederim sanırım
Co2ye gelince dediğiniz gibi zaten benim akvaryum için şimdilik lüx ancak ilerde lazım olursa şişe içerisinde mayadan elde ederek hava taşı yardımıyla bişeyler yapmaya çalışırım. Yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim.
[QUOTE=Ümit Birkol]Tabanda kullanılan kumların katman katman olması uzun vadede imkansız bir durumdur. Ne yaparsanız yapın zaman içinde hepsi birbirine karışacaktır.
Tabandaki kum kalınlığınız 5+ cm ise hiç uğraşmayın. Öylece kalsın. Eğer 5- cm ise kum takviyesi uygun olacaktır. Kurulu bir akvaryumun tabanına kum ilavesi yapmak sıkıntılı olacaktır. Yapabilirim, sorun değil derseniz mevcut kumunuzdan ilave bir miktar daha alıp kullanın. İleride karışmalar sonucu ortaya çıkacak kötü görüntünün önüne geçmiş olursunuz. Besin eksiliğinizi de sık su değişimi, sıvı gübre takviyesi ve tablet gübre kullanımı ile giderebilirsiniz.
Aydınlatma konusunda da toplamda en az 200 watt civarında grolux, aquastar gibi floresanlar kullanabilirsin. Bunlar da günde en az 8-9 saat çalışırlarsa ve düzenli olarak aynı saatlerde yanıp, aynı saatlerde sönerse çok daha iyi sonuçlar alabilirsin.
Kullandığınız bitkilerin türleri ve adetleri dolayısıyla Co2 kullanmanıza gerek yok diyebilirim. Kullanacaksanız öncelikle bitki adetlerinizi arttırmanızı tavsiye ederim. Yoksa gerçekten anlamsız olur. Bunun dışında mayalı sistem Co2 kullanımında suyun pH seviyesi sürekli dalgalandığı için hem bitkileriniz hem de balıklarınız sıkıntı duyacaktır. İlla Co2 kullanmanız gerekiyorsa kontrollü bir sistem edinmekte fayda var.
Bitkilerin fotosentez yapabilmesi için 3 ana unsur sözkonusudur:
1. Işık: Işık bitkiler için olmazsa olmazdır. Yeterli aydınlatma sağlanmadan hiçbir bitkinin yaşaması düşünülemez. Bitkilerin doğada yaşadıkları bölgelere vs. göre farklı aydınlatma ihtiyaçları bulunur. Bitkileri araştırarak bunları öğrenebilirsiniz.
2. Gübre: Bitkilerin besini gübredir. Yeterli beslenemeyen bitki ölür veya gelişemez. Gereğinden fazla besin verirseniz de akvaryumunuzda yosunlanmaya yol açarsınız. Tabandan gübreleme yosun sorununun önüne geçmek için en iyi yöntemdir. Sık su değişimi yaparak akvaryum ortamınızda bulunan besin içeriğinizin tazelenmesini sağlayabilirsiniz ancak musluk suyunuzda bulunan veya bulunmayan elementler sebebiyle yine de sorunlar yaşamanız kuvvetle muhtemeldir.
3. Co2: Karbondioksit az belli miktarlarda akvaryum ortamında kendiliğinden oluşur. Balıklarınız vasıtasıyla, bitkilerinizin gece aktiviteleri vasıtasıyla ve hatta suyununuz yüzey hareketliliği sayesinde Co2 akvaryumunuza girer. Birçok bitki için bu Co2 seviyesi yaşamaları ve gelişmeleri için yeterlidir. Bu sebeple kolay olarak nitelenebilecek bitkileri tercih ederek Co2 kullanmayabilirsiniz. Ancak bazı bitkiler için Co2 olmazsa olmazdır. Bu tip bitkileriniz varsa Co2 takviyesi yapmalısınız.
Sonuç olarak; Yeterli aydınlatma ve gübreleme olmazsa olmazdır. Fazlası yosun yapar. Herşey kararınca kullanıldığında güzel. Co2 ise lükstür.
Ümit bey açıklamanız için çok teşekkür ederim.
Akvaryum tabanı şuan 5cm civarı bunun üzerini sineklikle kapatarak hem görsellik hemde performans açısından 2-3cm hagen siyah kum koyacağım. Kumun altına bitki dikilecek yerlere misket gübre koyacağım. Bitkileri diktikten sonra el yapımı sıvı gübre alıp gerektiği kadar kullanacağım. Bu şekilde taban işini halletmiş olacağız.
Işık olayına gelince 200w lık bir ışık günde 8-9 saat kullanımda 17tl civarı tutuyor. Bunun yerine led kullanmayı düşündüm uzun bir araştırmadan sonra pahalıya mal olacağını ve performas açısından yetersiz olacağını anladım bu yüzden T5 florasan kullanmaya karar verdim.
2 Tane 120cm Sylvania Grolüx 36w
2 tanede 120cm Sylvania 36w lık Daylight florasan alsam ayda 10tl elektrik masrafıyla ışık gereksinimi düşük bitkilerle sorun yaşamadan bu işide hallederim sanırım

Co2ye gelince dediğiniz gibi zaten benim akvaryum için şimdilik lüx ancak ilerde lazım olursa şişe içerisinde mayadan elde ederek hava taşı yardımıyla bişeyler yapmaya çalışırım. Yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim.
Bu guramiler dişi mi erkek mi
Bendede 5-6cm boylarında 2 tane gurami var. 15-16cm lik green terrorlerle şeker pembe çiklitlerle sarı prenseslerle gül gibi geçinip gidiyorlar.
Green Terrorleri aldığım akvaryumcum guramileri getir birlikte yaşamazlar diyordu ama daha aralarında bir sürtüşme olduğunu dahi görmedim. Dediğiniz gibi balıkların karakterleriyle ilgili galiba.
Bendede 5-6cm boylarında 2 tane gurami var. 15-16cm lik green terrorlerle şeker pembe çiklitlerle sarı prenseslerle gül gibi geçinip gidiyorlar.
Green Terrorleri aldığım akvaryumcum guramileri getir birlikte yaşamazlar diyordu ama daha aralarında bir sürtüşme olduğunu dahi görmedim. Dediğiniz gibi balıkların karakterleriyle ilgili galiba.Renk değiştiren Cichlid
Merhabalar bendede 2 tane eş green terror var birirlerinin yanına yaklaştıklarında kararıyorlar ve üzerlerinde siyah benek oluşuyor hatta 20-30 saniye içinde gözlerinin etrafındaki beyazlıklar simsiyah oluyor. Türlerine göre balıklarda renk değişimi oluyor galiba ama bende çözemedim gitti
Merhabalar bendede 2 tane eş green terror var birirlerinin yanına yaklaştıklarında kararıyorlar ve üzerlerinde siyah benek oluşuyor hatta 20-30 saniye içinde gözlerinin etrafındaki beyazlıklar simsiyah oluyor. Türlerine göre balıklarda renk değişimi oluyor galiba ama bende çözemedim gitti

Akvaryuma Ucuz El Yapımı Kapak (Tamamen Bitti) (Detaylı Anlatım)
Arkadaşım daha önce nerelerdeydin sen
Bendede 160*70*50 boyutunda akvaryum var 75tl ye saçtan akvaryum kapağı yağtırdım ancak boyutu itibariyle çok büyük olduğu için açık kapatırken yem verirken falan çok zor oluyordu. Senin akvaryum kapağını gördükten sonra en kısa zamanda bende strafordan kapak yapmaya karar verdim. Kapağı şimdiye kadar kullandıktan sonra bir sorunla karşılaştın mı yada kapağın şurasını keşke şöyle yapsam daha iyi olurmuş dediğiniz biryer oldumu? Paylaşımınız için şimdiden çok teşekkür ederim iyi çalışmalar dilerim.
Arkadaşım daha önce nerelerdeydin sen
Bendede 160*70*50 boyutunda akvaryum var 75tl ye saçtan akvaryum kapağı yağtırdım ancak boyutu itibariyle çok büyük olduğu için açık kapatırken yem verirken falan çok zor oluyordu. Senin akvaryum kapağını gördükten sonra en kısa zamanda bende strafordan kapak yapmaya karar verdim. Kapağı şimdiye kadar kullandıktan sonra bir sorunla karşılaştın mı yada kapağın şurasını keşke şöyle yapsam daha iyi olurmuş dediğiniz biryer oldumu? Paylaşımınız için şimdiden çok teşekkür ederim iyi çalışmalar dilerim.Arka Fon Yapımı İçin Derz
Öncelikle merhaba arkadaşlar 160*70 ölçülerinde strafordan arkaplan yapmak için hangi derzi kullanmalıyım diye arama yaparken kalekimin sitesinde derzleri incelemeye başladım. Öncelikle fugapool derz dolgunun özelliklerine baktım ve açıklamada > Çimento esaslı, küf ve mantar oluşumuna dirençli yüksek performanslı 1-6 mm derz aralığı için uygun, esnek derz dolgu malzemesi yazıyor. Yani kullandığımız derzlerin hepsinde çimento var ancak en altta şöyle bir ibare yer alıyor.
Hacettepe Üniversitesi Türkiye Doping Kontrol Merkezi ve
Kimyasal Analiz Laboratuvarı BS 6920 Standardı’na göre içme suyu
temasına uygun raporlu.
Yani içme suyuna temas halinde salınım yapmıyor. Bence akvaryuma uygun başka marka derz kullanırkende derz markasının çimento esaslı olup olmadığından ziyade su ile temasta salınım yapıp yapmadığını araştırmamız gerekiyor. incelemek isteyenler için sitenin linkini yazıyorum. Sizinde bu konu hakkındaki görüşlerinizi dinlemek isterim hepinize iyi günler dilerim.
http://www.kalekim.com/Urunler.asp?ProdGroupID=2&ProductID=34&ident=1&ident1=
Öncelikle merhaba arkadaşlar 160*70 ölçülerinde strafordan arkaplan yapmak için hangi derzi kullanmalıyım diye arama yaparken kalekimin sitesinde derzleri incelemeye başladım. Öncelikle fugapool derz dolgunun özelliklerine baktım ve açıklamada > Çimento esaslı, küf ve mantar oluşumuna dirençli yüksek performanslı 1-6 mm derz aralığı için uygun, esnek derz dolgu malzemesi yazıyor. Yani kullandığımız derzlerin hepsinde çimento var ancak en altta şöyle bir ibare yer alıyor.
Hacettepe Üniversitesi Türkiye Doping Kontrol Merkezi ve
Kimyasal Analiz Laboratuvarı BS 6920 Standardı’na göre içme suyu
temasına uygun raporlu.
Yani içme suyuna temas halinde salınım yapmıyor. Bence akvaryuma uygun başka marka derz kullanırkende derz markasının çimento esaslı olup olmadığından ziyade su ile temasta salınım yapıp yapmadığını araştırmamız gerekiyor. incelemek isteyenler için sitenin linkini yazıyorum. Sizinde bu konu hakkındaki görüşlerinizi dinlemek isterim hepinize iyi günler dilerim.
http://www.kalekim.com/Urunler.asp?ProdGroupID=2&ProductID=34&ident=1&ident1=
170x60x60 tank yaptırmayı planlıyorum.. Önerilere ihtiyacım var.
Merhaba Görkem bey bende geçen sene kendime 160*70*50 boyutlarında alttan üstten kayıtlı kuşaklı 10mm camdan akvaryum yaptım. Şu ana kadar hiçbir sıkıntısını görmedim. Kaliteli bir silikonla rodajlanmış camla birlikte alttan üstten kayıt ve kuşak yaptıktan sonra son derece güvenli ve zevkli bir akvaryum sizi bekliyor. Şimdiden kolay gelsin.
Merhaba Görkem bey bende geçen sene kendime 160*70*50 boyutlarında alttan üstten kayıtlı kuşaklı 10mm camdan akvaryum yaptım. Şu ana kadar hiçbir sıkıntısını görmedim. Kaliteli bir silikonla rodajlanmış camla birlikte alttan üstten kayıt ve kuşak yaptıktan sonra son derece güvenli ve zevkli bir akvaryum sizi bekliyor. Şimdiden kolay gelsin.
Bitkilerin bazıları yemyeşil bazıları sararıyor yaprakları dökülüyor.
[QUOTE=femrahh]Merhaba,bitkileriniz ışıksızlık ve besinsizlikten o hale gelmiş, öncelikle yapmanız gereken aydınlatmaları bitki için uygun florasanlar ile değiştirmek. mutlaka değiştirmeniz gerekli.Üst toprağınız aquaclay bu bitki için uygun ama çakıl taşı olmaz.Onun yerine fondo vivo veya ona benzer bir ürün kullanmanız katman olarak yeterli. Bitki diplerine misket gübre ve sıvı gübre mutlaka kullanmanız gereklidir.[/QUOTE]
Öncelikle ilgilendiğin için teşekkür ederim. Işıklandırma olarak maddi açıdan beni zorlamayacak az elektrik harcayan hangi florasanı tavsiye dersiniz? Birde fondo vivo kullanmamı tavsiye etmissiniz. Akvaryumdaki taban malzemeleri arasında hiçbirşey yok yani çakıl ve aquaclay karışık duruyor. çakıl ağır olduğundan altta kalıyor. 25kg fondo vivo alıp akvaryuma yaysam zamanla aquaclayın altına inermi yada sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
[QUOTE=femrahh]Merhaba,bitkileriniz ışıksızlık ve besinsizlikten o hale gelmiş, öncelikle yapmanız gereken aydınlatmaları bitki için uygun florasanlar ile değiştirmek. mutlaka değiştirmeniz gerekli.Üst toprağınız aquaclay bu bitki için uygun ama çakıl taşı olmaz.Onun yerine fondo vivo veya ona benzer bir ürün kullanmanız katman olarak yeterli. Bitki diplerine misket gübre ve sıvı gübre mutlaka kullanmanız gereklidir.[/QUOTE]
Öncelikle ilgilendiğin için teşekkür ederim. Işıklandırma olarak maddi açıdan beni zorlamayacak az elektrik harcayan hangi florasanı tavsiye dersiniz? Birde fondo vivo kullanmamı tavsiye etmissiniz. Akvaryumdaki taban malzemeleri arasında hiçbirşey yok yani çakıl ve aquaclay karışık duruyor. çakıl ağır olduğundan altta kalıyor. 25kg fondo vivo alıp akvaryuma yaysam zamanla aquaclayın altına inermi yada sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Bitkilerin bazıları yemyeşil bazıları sararıyor yaprakları dökülüyor.
Merhaba üstadlarım ilk başta söylemeliyimki bitkili akvaryumda çok amatörüm. Akvaryumu kuralı 6 ay oldu 6 ay önce aldığım bitkilerin bazıları yemyeşil dururken bazı türler sarardı ve yapraklarını dökmeye başladı. Saz bitkisini ilk aldığımda günde 1-2 cm boy attığını gözlemleyebiliyordum fakan şimdi bitkinin uzaması durdu ve sararmaya ve erimeye başladı. Keza diğer resimde görünen bitkide artık yaprak bile kalmadı. Akvaryumumda bulunan bitkilerin türleri ve bitki için nelerin eksik olduğunu ve az ışık isteyen yeni tür bitkiler paylaşırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
Akvaryumum 160*70*50 boyutlarında kum olarak en altta 2cm çakıl ve onun üstünde akvaryumcudan aldığım 4cm kalınlığında bitki kumu var. Aydınlatma olarak 2 tane Philips 18w tasarruf ampulü kullanıyorum biliyorum aydınlatma için yetersizdir ancak kışın ısıtıcı fazla elektrik çektiği için böyle yaptım. ve haftada bir kez 40lt su değişimi yapıyorum.
Bitkileri ilk aldığım gün resim

Bir ay sonraki resim


Şimdiki Resimler:(





Merhaba üstadlarım ilk başta söylemeliyimki bitkili akvaryumda çok amatörüm. Akvaryumu kuralı 6 ay oldu 6 ay önce aldığım bitkilerin bazıları yemyeşil dururken bazı türler sarardı ve yapraklarını dökmeye başladı. Saz bitkisini ilk aldığımda günde 1-2 cm boy attığını gözlemleyebiliyordum fakan şimdi bitkinin uzaması durdu ve sararmaya ve erimeye başladı. Keza diğer resimde görünen bitkide artık yaprak bile kalmadı. Akvaryumumda bulunan bitkilerin türleri ve bitki için nelerin eksik olduğunu ve az ışık isteyen yeni tür bitkiler paylaşırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
Akvaryumum 160*70*50 boyutlarında kum olarak en altta 2cm çakıl ve onun üstünde akvaryumcudan aldığım 4cm kalınlığında bitki kumu var. Aydınlatma olarak 2 tane Philips 18w tasarruf ampulü kullanıyorum biliyorum aydınlatma için yetersizdir ancak kışın ısıtıcı fazla elektrik çektiği için böyle yaptım. ve haftada bir kez 40lt su değişimi yapıyorum.
Bitkileri ilk aldığım gün resim

Bir ay sonraki resim


Şimdiki Resimler:(





Melek balığında Ağızda Deformasyon
[QUOTE=sufy]Üstad beim melek balığımda da aynısı olmustu. 2 adet eş meleği tel ile ayırdım fakat erkekler telden bile olsa ağız ağıza kavga ettiler. Senin balıkta kavga eseri var gibi. [/QUOTE]
560lt akvaryumda topu topu 3 tane melek balığı var cüsse olarak en büyüğü ağzı deforme olan balık zaten hiç bir birini yaralıyacakmış gibi saldırdıklarını görmedim ancak akvaryumda bir tane frenatusum var biraz agresif acaba onla kavgamı etti diye düşünmeye başladım.
Üstadım birde melek balığım hep bu haliylemi kalacak yoksa iyileşmesi için elimden gelen bişeyler olur mu?
[QUOTE=sufy]Üstad beim melek balığımda da aynısı olmustu. 2 adet eş meleği tel ile ayırdım fakat erkekler telden bile olsa ağız ağıza kavga ettiler. Senin balıkta kavga eseri var gibi. [/QUOTE]
560lt akvaryumda topu topu 3 tane melek balığı var cüsse olarak en büyüğü ağzı deforme olan balık zaten hiç bir birini yaralıyacakmış gibi saldırdıklarını görmedim ancak akvaryumda bir tane frenatusum var biraz agresif acaba onla kavgamı etti diye düşünmeye başladım.
Üstadım birde melek balığım hep bu haliylemi kalacak yoksa iyileşmesi için elimden gelen bişeyler olur mu?
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
