ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Oquzhan32
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2009 17:45
Son Ziyaret:
18 Haziran 2012 09:12
Toplam Mesaj:
34 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
oğuzhan başaranoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Isparta
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bitki tavsiyeleriniz..(Canlı,Bitki,Yem vb.))
Yorumunuz için çok çok teşekkür ediyorum Sn. umutgunay bey. Yalnız, ben de eledoa düşünüyodum ve bitki listeme de eklemiştim ama ilk akvaryumumdaki salyangozlar eledoadan geldiği için dilim biraz yandı ve açıkçası korkuyorum ki gerekli dezenfekteyi yaparsam salyangoz kalmaz diye düşünüyorum. Peki akvaryum hacmi ve içindeki canlı ve bitkiler yeterli mi?Oquzhan32 2012-06-14 23:39:48
Yorumunuz için çok çok teşekkür ediyorum Sn. umutgunay bey. Yalnız, ben de eledoa düşünüyodum ve bitki listeme de eklemiştim ama ilk akvaryumumdaki salyangozlar eledoadan geldiği için dilim biraz yandı ve açıkçası korkuyorum ki gerekli dezenfekteyi yaparsam salyangoz kalmaz diye düşünüyorum. Peki akvaryum hacmi ve içindeki canlı ve bitkiler yeterli mi?
Bitki tavsiyeleriniz..(Canlı,Bitki,Yem vb.))
İlk önce herkese merhaba arkadaşlar.İzninizle doğrudan sorunuma geçmek istiyorum...
Benim 55*21*36 ebatlarında 42 Lt. akvaryumum var. Akvaryum'umu bitkili canlı doğuran akvaryumu yapma niyetiyle aldım ve bunu gerçekleştirmek istiyorum..
Elimde şuan 2e7d lepistes,5 tane kılıç yavrusu,5 tane Neon tetra,1e1d kılıç ,1 tane vatoz ve 2 tane saz mevcut... Haftalık dip çekimi ve su değişimleri yapıyorum.Klor giderici ve mavi dezenfektan kullanıyorum. İlk bitkili denememde akvaryumum bitkilerden dolayı hep salyangoz ile doldu ve akvaryumu sil baştan yapmak zorunda kaldım..Şimdi ise sizin engin bilgilerinize ihtiyacım var.. Eğer yazmadığım , unuttuğum bir yer varsa soyleyin ben yazayım.
Yarın bitki ve bitkiler için kum ve Mangrow kökü almaya gideceğim(ihtiyac varsa canlı da alabilirim), eğer yarın alamazsam haftaya kalıcak..
Eksiklerim nelerdir, neler yapmalıyım bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Herkese sağlıklı balıklar inşallah.
İlk önce herkese merhaba arkadaşlar.İzninizle doğrudan sorunuma geçmek istiyorum...
Benim 55*21*36 ebatlarında 42 Lt. akvaryumum var. Akvaryum'umu bitkili canlı doğuran akvaryumu yapma niyetiyle aldım ve bunu gerçekleştirmek istiyorum..
Elimde şuan 2e7d lepistes,5 tane kılıç yavrusu,5 tane Neon tetra,1e1d kılıç ,1 tane vatoz ve 2 tane saz mevcut... Haftalık dip çekimi ve su değişimleri yapıyorum.Klor giderici ve mavi dezenfektan kullanıyorum. İlk bitkili denememde akvaryumum bitkilerden dolayı hep salyangoz ile doldu ve akvaryumu sil baştan yapmak zorunda kaldım..Şimdi ise sizin engin bilgilerinize ihtiyacım var.. Eğer yazmadığım , unuttuğum bir yer varsa soyleyin ben yazayım.
Yarın bitki ve bitkiler için kum ve Mangrow kökü almaya gideceğim(ihtiyac varsa canlı da alabilirim), eğer yarın alamazsam haftaya kalıcak..
Eksiklerim nelerdir, neler yapmalıyım bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Herkese sağlıklı balıklar inşallah.
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
[QUOTE=leaf21]Azoo Nano Tech Snail Treater 250 ml(salyangoz öldürücü) kesinlikle çözümmm bitki ve diger canlılaraa hiçbir şekilde zarar vermemektee [/QUOTE]
Tşk. ederim sn leaf21 denemeye çalışırım..:)
[QUOTE=leaf21]Azoo Nano Tech Snail Treater 250 ml(salyangoz öldürücü) kesinlikle çözümmm bitki ve diger canlılaraa hiçbir şekilde zarar vermemektee [/QUOTE]
Tşk. ederim sn leaf21 denemeye çalışırım..:)
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
[QUOTE=onuruygun] İkinci mesajimin sadece bakir sülfatla ilgili olan son paragrafi size yazilmiştir, karişiklik olmasin. Tartişma çikartmak istemediğinizi biliyorum, benim tepkim sizin akvaryum boşaltmak gibi gereksiz ve aşiri zahmetli uygulamalara yönlendirilmenizdir. Akvaryumu bir kez bozup, her şeyi kurutup yeniden yerine koymaniz sonrasinda biyolojik sistemin yeniden yerine oturmasi için gereken süre aylar ile ölçülür.
Salyangozdan kurtulmak için pek çok şey yapilmiştir ama kesin çözüm çok zahmetli. Benim size önerim nüfuslarinin azalmasini sağlamaktir.
Mesela yosunlanmayla mücadele için vatoz sayisini arttirabilirsiniz, bu durumda salyangozlarin yem bulma şanslari azalacaktir.
Akvaryuma attiğiniz yem miktarini gözden geçirin. Dibe çok yem düşmesin.
Bunun dişinda anlatilan canlilar denenebilir.
Her şey bir yana bunlari yapmanin yaninda elle toplama da yapabilirsiniz ama sanirim biraz zor ve zahmetli bir iş.
Bakir sülfat dediğim gibi uygularsaniz genelde epey etkilidir. Yalniz yumurtalara çok fazla etkisi olmuyor.(kimyasallara karşi dirençlidirler)
Macracanta büyüdüğünde ve yeme aliştiğinda pek iş yapmiyor. Cüce amazon puffer'i ve ufak boylu loachlar iyi iş görür.
Az biraz salyangoz ise bence yararlidir. Dipteki atiklari çürümeden parçalayip daha ufak taneler haline getirir. Bu sayede küf mantarlari gibi su sağliğina olumsuz etkisi olan çürükçüllerin nüfusu düşük tutulabilir. Ayrica yosunlara karşi da az çok etkilidirler. Bu sebeple tamamen yok etmeseniz bile nüfuslarinin kontrol altinda tutulmasini sağlamaniz da hem daha kolaydir hem de faydalarindan yararlanmiş olursunuz. Yalniz hiç olmasin istemenizde de haklisiniz, sonuçta bu hobi ağirlikli olarak göz zevki için yapiliyor.
[/QUOTE]
Dediklerinizi göz önünde bulunduracağım sn.onur bey... teşekkürler...
[QUOTE=onuruygun] İkinci mesajimin sadece bakir sülfatla ilgili olan son paragrafi size yazilmiştir, karişiklik olmasin. Tartişma çikartmak istemediğinizi biliyorum, benim tepkim sizin akvaryum boşaltmak gibi gereksiz ve aşiri zahmetli uygulamalara yönlendirilmenizdir. Akvaryumu bir kez bozup, her şeyi kurutup yeniden yerine koymaniz sonrasinda biyolojik sistemin yeniden yerine oturmasi için gereken süre aylar ile ölçülür.
Salyangozdan kurtulmak için pek çok şey yapilmiştir ama kesin çözüm çok zahmetli. Benim size önerim nüfuslarinin azalmasini sağlamaktir.
Mesela yosunlanmayla mücadele için vatoz sayisini arttirabilirsiniz, bu durumda salyangozlarin yem bulma şanslari azalacaktir.
Akvaryuma attiğiniz yem miktarini gözden geçirin. Dibe çok yem düşmesin.
Bunun dişinda anlatilan canlilar denenebilir.
Her şey bir yana bunlari yapmanin yaninda elle toplama da yapabilirsiniz ama sanirim biraz zor ve zahmetli bir iş.
Bakir sülfat dediğim gibi uygularsaniz genelde epey etkilidir. Yalniz yumurtalara çok fazla etkisi olmuyor.(kimyasallara karşi dirençlidirler)
Macracanta büyüdüğünde ve yeme aliştiğinda pek iş yapmiyor. Cüce amazon puffer'i ve ufak boylu loachlar iyi iş görür.
Az biraz salyangoz ise bence yararlidir. Dipteki atiklari çürümeden parçalayip daha ufak taneler haline getirir. Bu sayede küf mantarlari gibi su sağliğina olumsuz etkisi olan çürükçüllerin nüfusu düşük tutulabilir. Ayrica yosunlara karşi da az çok etkilidirler. Bu sebeple tamamen yok etmeseniz bile nüfuslarinin kontrol altinda tutulmasini sağlamaniz da hem daha kolaydir hem de faydalarindan yararlanmiş olursunuz. Yalniz hiç olmasin istemenizde de haklisiniz, sonuçta bu hobi ağirlikli olarak göz zevki için yapiliyor.
[/QUOTE]
Dediklerinizi göz önünde bulunduracağım sn.onur bey... teşekkürler...
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
[QUOTE=onuruygun] [QUOTE=Oquzhan32]İlk once herkese merhaba...
Beni 50 lt bitkili akvaryumum var..(lepistes+kılıç kuyruk+vatoz+çöpçü)
Bitki olarakta: Eledoa Densa var.
Bitkiyi akvaryuma attıktan 1 hafta sonra falan camda salyangoz gördüm.Gördüklerimi topladım ve attım, ama sürekli çoğalıyorlar.Bu soruna ne yapmalıyım?Akvaryumdaki kumlar(çakıl,taş,bitki vb.)gibi şeyleri çıkarıp atsam yerine yeni zemin için kum,taş,bitki alsam olurmu yani bu sorun ortadan kalkar mı? Yada eski malzemeler dururkende bi çözümü var mıdır?
Teşekkürler.İyi balıklar...
[/QUOTE]
Konu boyunca size bazi konularda birisi tarafindan devamli yanliş bilgiler verilmiş.
Salyangozlardan kurtulmak için loach, cüce amazon pufferi vb. canlilar kullanabilirsiniz.
Ayrica hayvanlarin göz zevkinizi bozmak dişinda bir zarari yok. İlla kurtulmak istiyorsaniz gördüğünüzü parmağinizla ezebilirsiniz. Bir de bu kadar çoğaldilarsa gidalari çok demektir. Akvaryuma fazla yem atiyor da olabilirsiniz, fazla yosunlanma da oluyor olabilir.
Salyangozlardan kurtulmak için neden bu kadar zahmete giriyorsunuz? Hani akvaryumu boşaltmak, kumu değiştirmek, yeni malzemeler almak gibi...
[/QUOTE]
[QUOTE=onuruygun] Durumu abartiyorsunuz. Neredeyse salyangozdan kurtulmak için akvaryumu boşaltin diyeceksiniz.(pardon, şimdi baktim demişsiniz bile)
Katil salyangoz doğru yaklaşim ama başka akvaryumdan gelecek her şey salyangoz taşiyabilir, komple akvaryum temizliği, akvaryumu boşaltip kurutmak vb. şekilde dramatize ve abartili yaklaşimlara gerek yoktur. Sonuçta akvaryumu uzaylilar işgal etmedi, alti üstü salyangoz.
Oğuzhan Bey; bitki aldiğinizda gelen salyangoz miktarini minimumda tutmak istiyorsaniz 10 litre suya 2 çay kaşiği göz taşi(bakir sülfat) atip bitkileri veya ekipmanlari 20-30 dakika bu çözeltide bekletin. Sonra temiz suda 5 dakika bekletip akvaryuma koyarsiniz. %100 çözüm değildir ama salyangozlarin büyük kismi o anda veya birkaç güne ölecektir.
[/QUOTE]
Forumda araştırmalarıma göre bu salyangozlardan, ya katil salyangoz yada makrakanta ile çözülebileceğini okudum(gördüm) ama makrakantanın da faydalı olmadığını sonradan fark ettim.Salyangozdan hoşlanmadığım için katil salyangozu almadım.Ve bu salyangozlara kökten çözüm bulmak için akvaryumu boşaltmak, kumu değiştirmek, yeni malzemeler almak gibi şeylerle kurtulma yolunu aramaktayım.Sonuç olarak bu hobiyi yapıyorsam sonuçlarına katlanacağım.Ama hobi bir zevktir ve ben bu zevkiimi bozmak istemedim ve hala bu salyangozların sonunu getirmek için uğraşıyorum(kendi tankımda)...Yanlış anlamayın tartışma amaçlı yazmıyorum bu yazıyı.:)
Sn.onur bey;Bitkiyi bir kaç kez okuduğum makalelerden yola çıkarak yıkadım.Ve hala bu salyangozlardan var.ve hala kurtulmuş değilim.Bu hobiye başladıysam hobi amaçlı,göz zevkime uygun bir tank kurmak amacıyla yola çıktım ve karşıma bazı görmediğim canlılar çıktı ve beni sıkıntıya soktu.Ve bu yüzden bu kadar uğraş içindeyim.
iyi forumlar...
Oquzhan32 2010-01-24 18:49:40
[QUOTE=onuruygun] [QUOTE=Oquzhan32]İlk once herkese merhaba...
Beni 50 lt bitkili akvaryumum var..(lepistes+kılıç kuyruk+vatoz+çöpçü)
Bitki olarakta: Eledoa Densa var.
Bitkiyi akvaryuma attıktan 1 hafta sonra falan camda salyangoz gördüm.Gördüklerimi topladım ve attım, ama sürekli çoğalıyorlar.Bu soruna ne yapmalıyım?Akvaryumdaki kumlar(çakıl,taş,bitki vb.)gibi şeyleri çıkarıp atsam yerine yeni zemin için kum,taş,bitki alsam olurmu yani bu sorun ortadan kalkar mı? Yada eski malzemeler dururkende bi çözümü var mıdır?
Teşekkürler.İyi balıklar...
[/QUOTE]
Konu boyunca size bazi konularda birisi tarafindan devamli yanliş bilgiler verilmiş.
Salyangozlardan kurtulmak için loach, cüce amazon pufferi vb. canlilar kullanabilirsiniz.
Ayrica hayvanlarin göz zevkinizi bozmak dişinda bir zarari yok. İlla kurtulmak istiyorsaniz gördüğünüzü parmağinizla ezebilirsiniz. Bir de bu kadar çoğaldilarsa gidalari çok demektir. Akvaryuma fazla yem atiyor da olabilirsiniz, fazla yosunlanma da oluyor olabilir.
Salyangozlardan kurtulmak için neden bu kadar zahmete giriyorsunuz? Hani akvaryumu boşaltmak, kumu değiştirmek, yeni malzemeler almak gibi...
[/QUOTE]
[QUOTE=onuruygun] Durumu abartiyorsunuz. Neredeyse salyangozdan kurtulmak için akvaryumu boşaltin diyeceksiniz.(pardon, şimdi baktim demişsiniz bile)
Katil salyangoz doğru yaklaşim ama başka akvaryumdan gelecek her şey salyangoz taşiyabilir, komple akvaryum temizliği, akvaryumu boşaltip kurutmak vb. şekilde dramatize ve abartili yaklaşimlara gerek yoktur. Sonuçta akvaryumu uzaylilar işgal etmedi, alti üstü salyangoz.
Oğuzhan Bey; bitki aldiğinizda gelen salyangoz miktarini minimumda tutmak istiyorsaniz 10 litre suya 2 çay kaşiği göz taşi(bakir sülfat) atip bitkileri veya ekipmanlari 20-30 dakika bu çözeltide bekletin. Sonra temiz suda 5 dakika bekletip akvaryuma koyarsiniz. %100 çözüm değildir ama salyangozlarin büyük kismi o anda veya birkaç güne ölecektir.
[/QUOTE]
Forumda araştırmalarıma göre bu salyangozlardan, ya katil salyangoz yada makrakanta ile çözülebileceğini okudum(gördüm) ama makrakantanın da faydalı olmadığını sonradan fark ettim.Salyangozdan hoşlanmadığım için katil salyangozu almadım.Ve bu salyangozlara kökten çözüm bulmak için akvaryumu boşaltmak, kumu değiştirmek, yeni malzemeler almak gibi şeylerle kurtulma yolunu aramaktayım.Sonuç olarak bu hobiyi yapıyorsam sonuçlarına katlanacağım.Ama hobi bir zevktir ve ben bu zevkiimi bozmak istemedim ve hala bu salyangozların sonunu getirmek için uğraşıyorum(kendi tankımda)...Yanlış anlamayın tartışma amaçlı yazmıyorum bu yazıyı.:)
Sn.onur bey;Bitkiyi bir kaç kez okuduğum makalelerden yola çıkarak yıkadım.Ve hala bu salyangozlardan var.ve hala kurtulmuş değilim.Bu hobiye başladıysam hobi amaçlı,göz zevkime uygun bir tank kurmak amacıyla yola çıktım ve karşıma bazı görmediğim canlılar çıktı ve beni sıkıntıya soktu.Ve bu yüzden bu kadar uğraş içindeyim.
iyi forumlar...
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
Sn.cahit bey bende suan bitkiyi attım bendede görünmüyorlar şimdilik inşallah bir daha olmazlar...Plastik bitki ile idare edicez artık :) syg.
Sn.cahit bey bende suan bitkiyi attım bendede görünmüyorlar şimdilik inşallah bir daha olmazlar...Plastik bitki ile idare edicez artık :) syg.
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
[QUOTE=ELPRESACANARİO]Lepistes ile kılıç kuyruk su yüzeyinden nefes alabilir, ama vatoz ile çöpçü için sıkıntı olabilir. Sürekli gözlem altında tutarsanız pek sorun olmaz. Ayrıca nefes almak için sudan hoplayabilirler.[/QUOTE]
Doğru diyorsunuz..akvaryumun içindeki oksijen aletini kova gibi bir şeyi içine dip olarak koyabilirim..Ama dik olduğu için yüzme alanı olmaz oda yoracaktır onları..:(Arasıra akvaryumun suyundan alıp yukarıdan kovaya yavasca tas yardımıyla su akıtsam oksijen ihtiyacını karşılar mı acaba(çok soru sordum kusura bakmayın.Bu balıklarımıda kaybetmek istemiyorum.Çünkü ilk aldığım lepisteslerin hepsi öldü...)
Teşekkürler...
[QUOTE=ELPRESACANARİO]Lepistes ile kılıç kuyruk su yüzeyinden nefes alabilir, ama vatoz ile çöpçü için sıkıntı olabilir. Sürekli gözlem altında tutarsanız pek sorun olmaz. Ayrıca nefes almak için sudan hoplayabilirler.[/QUOTE]
Doğru diyorsunuz..akvaryumun içindeki oksijen aletini kova gibi bir şeyi içine dip olarak koyabilirim..Ama dik olduğu için yüzme alanı olmaz oda yoracaktır onları..:(Arasıra akvaryumun suyundan alıp yukarıdan kovaya yavasca tas yardımıyla su akıtsam oksijen ihtiyacını karşılar mı acaba(çok soru sordum kusura bakmayın.Bu balıklarımıda kaybetmek istemiyorum.Çünkü ilk aldığım lepisteslerin hepsi öldü...)
Teşekkürler...
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
[QUOTE=ELPRESACANARİO]Salyangozlar kabuklarındaki su ile uzun süre (saatlerce) hayatta kalabiliyor. Bu yüzden kurutma makinesi bence işe yaramaz. Akvaryum yıkandıktan sonra 1 saat kadar suyu akacak şekilde beklesin. Sonra akvaryumu komple silin, köşede filan hiç su kalmasın.
[/QUOTE]
Tamam.Teşekkür ederim elimden geldiğince dediklerinizi yapacağım...balıkları bir saat başka bi yerde akvaryumun kendi suyu ile bekletsem bir sorun olurmu acaba?(kova vb.)
[QUOTE=ELPRESACANARİO]Salyangozlar kabuklarındaki su ile uzun süre (saatlerce) hayatta kalabiliyor. Bu yüzden kurutma makinesi bence işe yaramaz. Akvaryum yıkandıktan sonra 1 saat kadar suyu akacak şekilde beklesin. Sonra akvaryumu komple silin, köşede filan hiç su kalmasın.
Yapılacak başka birşey aklıma gelmiyor.
Akvaryumu bez parçasıyla veya da kullanılmamış bulaşık süngeri ile silebilirsiniz. Bu bez veya sünger kimyasal madde içermemeli.
Tamam.Teşekkür ederim elimden geldiğince dediklerinizi yapacağım...balıkları bir saat başka bi yerde akvaryumun kendi suyu ile bekletsem bir sorun olurmu acaba?(kova vb.)
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
Çok teşekkür ediyorum sn.furkan bey bende şimdi bir proje hazırlıyorum.O resmi bu konu altında paylaşacağım.Görüşlerinizi öğrenmek isterim :)Ayrıca yarın malzemeleri alıcam.Ama bir sorunum var akvaryumdaki balıkları başka bir yerde 2-3 gün tutmak gibi bir imkanım yok...:(Saç kurutma makinesi gibi şeylerle kurutulabilirmi acaba..Birde ne gibi malzemelerle temizliyim,herhangi bi kullanılmamış bir bez bu işlem için uygunmudur?

bu düzen hakkında da bir öneri yaparsanız çok sevinirim nasıl yapayım.ne ekleyeyim şimdiden tavsiyeleriniz için teşekkürler...şimdi akvaryumumda açık pembe ışık var birde ısıtıcı
Oquzhan32 2010-01-23 21:11:39
Çok teşekkür ediyorum sn.furkan bey bende şimdi bir proje hazırlıyorum.O resmi bu konu altında paylaşacağım.Görüşlerinizi öğrenmek isterim :)Ayrıca yarın malzemeleri alıcam.Ama bir sorunum var akvaryumdaki balıkları başka bir yerde 2-3 gün tutmak gibi bir imkanım yok...:(Saç kurutma makinesi gibi şeylerle kurutulabilirmi acaba..Birde ne gibi malzemelerle temizliyim,herhangi bi kullanılmamış bir bez bu işlem için uygunmudur?

bu düzen hakkında da bir öneri yaparsanız çok sevinirim nasıl yapayım.ne ekleyeyim şimdiden tavsiyeleriniz için teşekkürler...şimdi akvaryumumda açık pembe ışık var birde ısıtıcı
Salyangoz ile ilgili bir sorum olacaktı.
Teşekkür ediyorum sn.cihan ÇETİNER..bende öyle deneyeyim o zmn inşallah geçerler...
Teşekkür ediyorum sn.cihan ÇETİNER..bende öyle deneyeyim o zmn inşallah geçerler...
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 42 Online Kullanıcı, 23 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
