ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
delisari14
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ekim 2024 18:11
Son Ziyaret:
20 Mart 2026 21:31
Toplam Mesaj:
13 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsa YUMRUTAŞ
Doğum Tarihi:
03 Eylül 1995
Yaş:
30
İl:
Balikesir
Meslek:
Astsubay
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İsa YUMRUTAŞ
SON 10 MESAJI
L144 Tül Vatoz İçin Yem Tavsiyesi
[QUOTE=Hidro Dinamik]Kendim gibi vatoz düşkünü biri daha buldum sanırım. [:)))]
Tetra wafer mix'i ana besinleri olarak kullanıyorum. Haftada 1 kez sarımsakla birlikte kaynatılmış kırmızı kapya biber, ıspanak veya bezelye içi veriyorum. (Sarımsağı balıklara vermiyorum, direk çöpe)
Başka tür balıklarla yaşadıklarından kalan yemleride yiyebiliyorlar. Çeşitlendirme kısmını lepistes ve tetralarla ortak yiyebildiklerine göre yapıyorum. Tabii bazı yemlerin içerikleri birbirine benzer olduğundan gereksiz ama elimdekileri yazayım.
Tetra Tetramin pul, Tetra pro energy, Tropical pro defence xxs, Tropical d-50 plus baby, Sera flora
Eğer 0-3 cm arası yavrulukta vatozlarınız varsa önlerinde en az yarım gün çok küçük parça haşlanmış sebze duruyor. Kalan vakitte elimde varsa kabuksuz artemia veriyorum. Kabuksuz artemia yoksa veya biraz çeşitlenme yapmak istersem tetramin, energy, defence ve d-50 plus babyden azar azar attığım oluyor.
Bazı video ve yorumlarda sadece bitkisel veya etçil beslenmeli gibi yorumlar var. Onlara katılmıyorum. %60-40 veya 50-50 gibi bir oran yapılsa yeterli.
Yemlemeyi büyük porsiyonlar şeklinde yaparsanız camlarda dolaşmayı bırakıyorlar. Cam temizliği sorun değil de camda dolaşmalarına bayılıyorum o yüzden hareketlerine göre porsiyon artırıp azaltma denenebilir. Ama kesinlikle aç bırakmayın.[/QUOTE]
İşte aradığım hobici hocam sizinle sabaha kadar hobi üzerine konuşulur 😊
Benimde elimde sera plankton, sera o-nip, tropicalin tablet yemi var bunlar şuan belki 1 ay gidecek seviyede o yüzden bende yem bakıyorum. Her gün birinden veriyorum haftada bir sizinde yazdığınız gibi sarımsakla haşlanmış kapya biber veriyorum. Pazar gününü boş geçiriyorum. Ayrıca diğer akvaryumumda da transgenetik tetra, cardinal, neon, elma salyangozu ve l144 yavru vatozum var. Bu akvaryumada tetralar için tetra pro energy veriyorum. Vatozlarada gece tropicalin tablet yeminden atıyorum. Yemi çeşitlendirip balıkları hem sevindirmek hem daha iyi büyütmek için kendimce araştırma yapıyorum sizin gibi hobidaşlardan bilgi almak istiyorum. 😊
[QUOTE=Hidro Dinamik]Kendim gibi vatoz düşkünü biri daha buldum sanırım. [:)))]
Tetra wafer mix'i ana besinleri olarak kullanıyorum. Haftada 1 kez sarımsakla birlikte kaynatılmış kırmızı kapya biber, ıspanak veya bezelye içi veriyorum. (Sarımsağı balıklara vermiyorum, direk çöpe)
Başka tür balıklarla yaşadıklarından kalan yemleride yiyebiliyorlar. Çeşitlendirme kısmını lepistes ve tetralarla ortak yiyebildiklerine göre yapıyorum. Tabii bazı yemlerin içerikleri birbirine benzer olduğundan gereksiz ama elimdekileri yazayım.
Tetra Tetramin pul, Tetra pro energy, Tropical pro defence xxs, Tropical d-50 plus baby, Sera flora
Eğer 0-3 cm arası yavrulukta vatozlarınız varsa önlerinde en az yarım gün çok küçük parça haşlanmış sebze duruyor. Kalan vakitte elimde varsa kabuksuz artemia veriyorum. Kabuksuz artemia yoksa veya biraz çeşitlenme yapmak istersem tetramin, energy, defence ve d-50 plus babyden azar azar attığım oluyor.
Bazı video ve yorumlarda sadece bitkisel veya etçil beslenmeli gibi yorumlar var. Onlara katılmıyorum. %60-40 veya 50-50 gibi bir oran yapılsa yeterli.
Yemlemeyi büyük porsiyonlar şeklinde yaparsanız camlarda dolaşmayı bırakıyorlar. Cam temizliği sorun değil de camda dolaşmalarına bayılıyorum o yüzden hareketlerine göre porsiyon artırıp azaltma denenebilir. Ama kesinlikle aç bırakmayın.[/QUOTE]
İşte aradığım hobici hocam sizinle sabaha kadar hobi üzerine konuşulur 😊
Benimde elimde sera plankton, sera o-nip, tropicalin tablet yemi var bunlar şuan belki 1 ay gidecek seviyede o yüzden bende yem bakıyorum. Her gün birinden veriyorum haftada bir sizinde yazdığınız gibi sarımsakla haşlanmış kapya biber veriyorum. Pazar gününü boş geçiriyorum. Ayrıca diğer akvaryumumda da transgenetik tetra, cardinal, neon, elma salyangozu ve l144 yavru vatozum var. Bu akvaryumada tetralar için tetra pro energy veriyorum. Vatozlarada gece tropicalin tablet yeminden atıyorum. Yemi çeşitlendirip balıkları hem sevindirmek hem daha iyi büyütmek için kendimce araştırma yapıyorum sizin gibi hobidaşlardan bilgi almak istiyorum. 😊
L144 Tül Vatoz İçin Yem Tavsiyesi
Saygı değer hobici abilerim ve kardeşlerim l144 tül vatoz bakıyorum 5 6 çeşit yem ile beslemek istiyorum. Kullandığınız ve memnun olduğunuz yemlerden (marka/tür) tavsiye verebilirmisiniz. Saygılarımla. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250925/240120251602551.jpg[/IMG]
Saygı değer hobici abilerim ve kardeşlerim l144 tül vatoz bakıyorum 5 6 çeşit yem ile beslemek istiyorum. Kullandığınız ve memnun olduğunuz yemlerden (marka/tür) tavsiye verebilirmisiniz. Saygılarımla. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250925/240120251602551.jpg[/IMG]
Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
[QUOTE=Muhammedcay]
Yeni başlayan birisi olduğun için çok caf caflı bitkilere girme elodea , tilki kuyruğu , şans bambusu (akvaryumun üstü açıksa) al akv. bunlarla yeşillendir. Aydınlatma olarak da bant armatür al beyaz bitkilere , akvaryuma hem de balıklara yeterli gelecektir[/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim 🙏 Bant Armatür alabileceğim bildiğiniz bir yer var mı acaba
[QUOTE=Muhammedcay]
Yeni başlayan birisi olduğun için çok caf caflı bitkilere girme elodea , tilki kuyruğu , şans bambusu (akvaryumun üstü açıksa) al akv. bunlarla yeşillendir. Aydınlatma olarak da bant armatür al beyaz bitkilere , akvaryuma hem de balıklara yeterli gelecektir[/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim 🙏 Bant Armatür alabileceğim bildiğiniz bir yer var mı acaba
Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
[QUOTE=Hidro Dinamik]Bu hacimde sadece 1 japon önerilirken vatoz ve çöpçüler fazlalık olmuş. Hacim yeterli olsa bile sıcaklık toleransınız çok dar. Japon için üst sınır 22-23 dereceyken, vatoz ve çöpçü için alt limit o civarda.
Anubias için güçlü bir aydınlatmadan ziyade loş bir ortama ihtiyaç var. Su yoncasının ömrü kısa olduğundan uğraşmaya değeceğini düşünmüyorum, zaten japon hepsini yemeye çalışır.
Aydınlatma daha çok balığı izleyebilmek için olacağından soğuk beyaz led barlar yeterli olur. [/QUOTE]
Loş bir ışık yerine daha aydınlık balığın rengini gösteren bir ışık olması seyir zevki için daha hoş olur diye düşünüyorum. Bahsettiğim şekildeki ışık ortamında japon akvaryumu içerisinde başka hangi bitkiler bakılabilir acaba ?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Bu hacimde sadece 1 japon önerilirken vatoz ve çöpçüler fazlalık olmuş. Hacim yeterli olsa bile sıcaklık toleransınız çok dar. Japon için üst sınır 22-23 dereceyken, vatoz ve çöpçü için alt limit o civarda.
Anubias için güçlü bir aydınlatmadan ziyade loş bir ortama ihtiyaç var. Su yoncasının ömrü kısa olduğundan uğraşmaya değeceğini düşünmüyorum, zaten japon hepsini yemeye çalışır.
Aydınlatma daha çok balığı izleyebilmek için olacağından soğuk beyaz led barlar yeterli olur. [/QUOTE]
Loş bir ışık yerine daha aydınlık balığın rengini gösteren bir ışık olması seyir zevki için daha hoş olur diye düşünüyorum. Bahsettiğim şekildeki ışık ortamında japon akvaryumu içerisinde başka hangi bitkiler bakılabilir acaba ?
Japonlar İçin Yem Tavsiyesi
[QUOTE=HOPPALA]Selamlar,
Ana yem olarak goldfish için özel olan yemler daha iyi bir seçim olur. Bende goldfish beslediğim için genel olarak bu yemleri kullanıyorum. Pul dahil tüm yemleri ıslatıp (3-4 dk.) veriyorum. Hastalık veya ödül amaçlı durumlarda ise jel stick yem kullanıyorum. Özellikle hastalık için en ideali. Kuru olarak günde tek sefer yemleme yapıyorum. Bazı günler ise jel yem ile bunu ikiye tamamlamaktayım. Bazende yemin içine bir kaç damla garlicguard, fishtamin gibi ürünlerden damlatıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/041020240303331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/041020240303361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yemleri nerden temin ediyorsunuz acaba, hepsini almaya kalksam maliyet olarak çok yüklü bir miktar çıkacak gibi görünüyor her ay 1 2 tanesini alıp yem envanterini genişletmek istiyorum.
[QUOTE=HOPPALA]Selamlar,
Ana yem olarak goldfish için özel olan yemler daha iyi bir seçim olur. Bende goldfish beslediğim için genel olarak bu yemleri kullanıyorum. Pul dahil tüm yemleri ıslatıp (3-4 dk.) veriyorum. Hastalık veya ödül amaçlı durumlarda ise jel stick yem kullanıyorum. Özellikle hastalık için en ideali. Kuru olarak günde tek sefer yemleme yapıyorum. Bazı günler ise jel yem ile bunu ikiye tamamlamaktayım. Bazende yemin içine bir kaç damla garlicguard, fishtamin gibi ürünlerden damlatıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/041020240303331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236270/041020240303361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yemleri nerden temin ediyorsunuz acaba, hepsini almaya kalksam maliyet olarak çok yüklü bir miktar çıkacak gibi görünüyor her ay 1 2 tanesini alıp yem envanterini genişletmek istiyorum.
Sessiz Hava Motoru Tavsiyesi
[QUOTE=Rafayel]Çift çıkışlı tavsiye ederim. Yavru akvaryumunuz veya artemia çıkaracak olursanız tak çıkar yapmazsınız.
Resun air4000 kullanıyorum.
Sesinden ve hava çıkışından son derece memnunum. [/QUOTE]
Yardımınız için çok teşekkür ederim. Resun air 4000 ile tetra aps 150 arasında kaldım. 🙏
[QUOTE=Orhan76]
İsa Bey 2li, 3lü,4lü hava terminaliyle kullanabilirsiniz. Ben 4 adet 25litrelik akvaryumu Tetra APS 100le (100lt kapasiteli) 4lü hava terminali kullanarak besliyorum. Sizin tankınız takribi 40litre (brüt) olacağı için bu hacimde veya biraz daha yüksek (hava taşı vs. kullanmak istediğiniz için) kapasiteli bir hava motoru işinizi görür. [/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim Orhan bey 🙏 aps 100,150,300 veya resun air 4000 arasında kaldım bunlardan birini alacağım sayfada deneyimleyip kullanan varsa yorumlarınızı beklerim 😊
[QUOTE=Rafayel]Çift çıkışlı tavsiye ederim. Yavru akvaryumunuz veya artemia çıkaracak olursanız tak çıkar yapmazsınız.
Resun air4000 kullanıyorum.
Sesinden ve hava çıkışından son derece memnunum. [/QUOTE]
Yardımınız için çok teşekkür ederim. Resun air 4000 ile tetra aps 150 arasında kaldım. 🙏
[QUOTE=Orhan76]
İsa Bey 2li, 3lü,4lü hava terminaliyle kullanabilirsiniz. Ben 4 adet 25litrelik akvaryumu Tetra APS 100le (100lt kapasiteli) 4lü hava terminali kullanarak besliyorum. Sizin tankınız takribi 40litre (brüt) olacağı için bu hacimde veya biraz daha yüksek (hava taşı vs. kullanmak istediğiniz için) kapasiteli bir hava motoru işinizi görür. [/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim Orhan bey 🙏 aps 100,150,300 veya resun air 4000 arasında kaldım bunlardan birini alacağım sayfada deneyimleyip kullanan varsa yorumlarınızı beklerim 😊
Japonlar İçin Yem Tavsiyesi
[QUOTE=mclyucel]Merhaba, sera goldy gran, tetra discus, tetra pro vegetable, tetra phyll, tetra pro energy gibi beslenme kombini yapabilirsiniz. Severek tüketeceklerdir. [/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim 🙏😊 Siz karıştırarak mı veriyorsunuz yoksa her gün bir yem şeklinde mi besliyorsunuz ? Birde ben balıklarını günde 1 defa balık başı 3 adet yem olacak şekilde besliyorum sizce bu şekilde uygun mudur ?
[QUOTE=mclyucel]Merhaba, sera goldy gran, tetra discus, tetra pro vegetable, tetra phyll, tetra pro energy gibi beslenme kombini yapabilirsiniz. Severek tüketeceklerdir. [/QUOTE]
Değerli bilgileriniz için teşekkür ederim 🙏😊 Siz karıştırarak mı veriyorsunuz yoksa her gün bir yem şeklinde mi besliyorsunuz ? Birde ben balıklarını günde 1 defa balık başı 3 adet yem olacak şekilde besliyorum sizce bu şekilde uygun mudur ?
Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
50x30x30 akvaryumuma uygun fiyatlı veya kalitesine göre fiyatı pahalı da olabilir akvaryum aydınlatması bakıyorum. Yeni başlayan biri olarak akvaryum içerisinde japon, vatoz ve çöpçü balığı bakmaktayım. Bitki olarak Anubias ve Bitki Yoncası düşünüyorum. Hem aydınlatma hem bitki konusunda verebileceğiniz tavsiyelere çok ihtiyacım var. Forumda açmış olacağım bu başlık sayesinde yeni başlayan veya başlamak isteyenlere altın değerinde tavsiyeler olacağı için şimdiden yardımcı olan balık sever hobici arkadaşlara çok ama çok teşekkür ederim. 🙏😊
50x30x30 akvaryumuma uygun fiyatlı veya kalitesine göre fiyatı pahalı da olabilir akvaryum aydınlatması bakıyorum. Yeni başlayan biri olarak akvaryum içerisinde japon, vatoz ve çöpçü balığı bakmaktayım. Bitki olarak Anubias ve Bitki Yoncası düşünüyorum. Hem aydınlatma hem bitki konusunda verebileceğiniz tavsiyelere çok ihtiyacım var. Forumda açmış olacağım bu başlık sayesinde yeni başlayan veya başlamak isteyenlere altın değerinde tavsiyeler olacağı için şimdiden yardımcı olan balık sever hobici arkadaşlara çok ama çok teşekkür ederim. 🙏😊
Japonlar İçin Yem Tavsiyesi
Yeni başlayan biri olarak pet shoptan ufak çıtçıtlı pakette satılan yem ile başladım. Tek çeşit yem ile besliyorum balıklarıma forumda baktığım zaman 6-7 çeşit yem ile balıklarını besleyen arkadaşlar olduğunu gördüm ve tek yemle beslemek balığa yetersiz geldiğini düşündüm. Bu nedenle şuan balıklarıma yeni yemler almak istiyorum. Japonlar İçin en iyi ve güzel yemler hangileridir (Akvaryumcuların kendi üretmiş olduğu yem vs. veya kalite marka olabilir. ) . Kullandıklarınız ve memnun olduklarınız var ise yardımcı olabilirmisiniz ? Yardımcı olan balık sever hobici arkadaşlarıma şimdiden çok teşekkür ederim 🙏😊
Yeni başlayan biri olarak pet shoptan ufak çıtçıtlı pakette satılan yem ile başladım. Tek çeşit yem ile besliyorum balıklarıma forumda baktığım zaman 6-7 çeşit yem ile balıklarını besleyen arkadaşlar olduğunu gördüm ve tek yemle beslemek balığa yetersiz geldiğini düşündüm. Bu nedenle şuan balıklarıma yeni yemler almak istiyorum. Japonlar İçin en iyi ve güzel yemler hangileridir (Akvaryumcuların kendi üretmiş olduğu yem vs. veya kalite marka olabilir. ) . Kullandıklarınız ve memnun olduklarınız var ise yardımcı olabilirmisiniz ? Yardımcı olan balık sever hobici arkadaşlarıma şimdiden çok teşekkür ederim 🙏😊
Sessiz Hava Motoru Tavsiyesi
Orhan bey Sizin attığınız çok güzelmiş ama aklıma takılan bir soru var. Tek çıkışlı olduğu için iki çıkışlı ayraç alıp iki yerden hava verebilirmiyim biri hava taşı biri pipo filtreye gitmesi için güçlü ve yeterli olur mu acaba. 4 çıkışlı veya iki çıkışlı olmasına dikkat ediyorum ben, eğer ilerde bir akvaryum daha alırsam ikinci bir hava motoruna gerek kalmaması için. Birde Sobo air pump ar-60 ve ar-90 var. Ürün için sessiz deniyor ve güçlü bir cihaza benziyor daha önce yurt içinden veya aliexpress'ten satın alıp deneyimleyip kullanan var mı acaba ? [EDIT]delisari14,2024-10-03 14:19:12[/EDIT]
[QUOTE=mutlubaba]Hailea ya bakmanızı tavsiye ederim fiyat performans olayında fazlasıyla mennun kalırsınız çift çıkışlısını kullanıyorum sadece yerini biliyorum sesi yok bile.[/QUOTE]
Ürün modelini biliyorsanız rica etsem onu da yazabilirmisiniz 🙏
Orhan bey Sizin attığınız çok güzelmiş ama aklıma takılan bir soru var. Tek çıkışlı olduğu için iki çıkışlı ayraç alıp iki yerden hava verebilirmiyim biri hava taşı biri pipo filtreye gitmesi için güçlü ve yeterli olur mu acaba. 4 çıkışlı veya iki çıkışlı olmasına dikkat ediyorum ben, eğer ilerde bir akvaryum daha alırsam ikinci bir hava motoruna gerek kalmaması için. Birde Sobo air pump ar-60 ve ar-90 var. Ürün için sessiz deniyor ve güçlü bir cihaza benziyor daha önce yurt içinden veya aliexpress'ten satın alıp deneyimleyip kullanan var mı acaba ? [EDIT]delisari14,2024-10-03 14:19:12[/EDIT]
[QUOTE=mutlubaba]Hailea ya bakmanızı tavsiye ederim fiyat performans olayında fazlasıyla mennun kalırsınız çift çıkışlısını kullanıyorum sadece yerini biliyorum sesi yok bile.[/QUOTE]
Ürün modelini biliyorsanız rica etsem onu da yazabilirmisiniz 🙏
SON MESAJLAR
- Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
