ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Night33
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Nisan 2024 12:37
Son Ziyaret:
30 Temmuz 2024 18:15
Toplam Mesaj:
13 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mustafa
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Içel
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mustafa
SON 10 MESAJI
Yeni Akvaryum Kurulumu (kafa Motoru Vb Malzemeler)
[QUOTE=thundereblue]O markanın küçüğünü bende seyyar sumpda kullandım debi kaybı %30 kesin var yani saatte 1200-1300 su çevirir ses ben pek etkilenmedim sünger falan sıkıştırdım dibe sabitledim sessiz kafa motoru bakacaksan eheim başka çözümü yok. Ha bu arada o kökler bana hiç iyi gözükmedi full salınıp yapacak gibi duruyorlar bilginize [/QUOTE]
Teşekkür ediyorum. Fiyat konusunda fazla açılamadığımdan seçenekler kısıtlı kalıyor maalesef beni bir süre idare etsin daha sonra geçeceğim daha kaliteli bir ürüne. Kökler konusunda 2 tanesini iyice kaynattım salınım yaptı, fırınladım şimdi de soğuk suda bekleteceğim bakalım tekrar salınım yaparsa vazgeçerim artık. Kafa motoru olarak ta sunsun hqb-2000 alacağım şansa artık napalım.
[QUOTE=thundereblue]O markanın küçüğünü bende seyyar sumpda kullandım debi kaybı %30 kesin var yani saatte 1200-1300 su çevirir ses ben pek etkilenmedim sünger falan sıkıştırdım dibe sabitledim sessiz kafa motoru bakacaksan eheim başka çözümü yok. Ha bu arada o kökler bana hiç iyi gözükmedi full salınıp yapacak gibi duruyorlar bilginize [/QUOTE]
Teşekkür ediyorum. Fiyat konusunda fazla açılamadığımdan seçenekler kısıtlı kalıyor maalesef beni bir süre idare etsin daha sonra geçeceğim daha kaliteli bir ürüne. Kökler konusunda 2 tanesini iyice kaynattım salınım yaptı, fırınladım şimdi de soğuk suda bekleteceğim bakalım tekrar salınım yaparsa vazgeçerim artık. Kafa motoru olarak ta sunsun hqb-2000 alacağım şansa artık napalım.
Yeni Akvaryum Kurulumu (kafa Motoru Vb Malzemeler)
Arkadaşlar biraz aciliyeti var yardımlarınızı esirgemezseniz sevinirim.
https://atakanpetshop.com/aquawing-aq904-sump-motoru-45w-2000l-h
bu ürün nasıl yorumları okuyorum güzel diyen var sesli diyen var işimi görürmü bir müddet.
Arkadaşlar biraz aciliyeti var yardımlarınızı esirgemezseniz sevinirim.
https://atakanpetshop.com/aquawing-aq904-sump-motoru-45w-2000l-h
bu ürün nasıl yorumları okuyorum güzel diyen var sesli diyen var işimi görürmü bir müddet.
Yeni Akvaryum Kurulumu (kafa Motoru Vb Malzemeler)
[QUOTE=Laterthanbefore]Kafa motoru yetersiz kalacaktır, litrenizin en az 3-4 katını çevirecek bir motor alın, sump hacmini büyük tutun.
Durgun suyu düşük kapasiteli motor ile sağlamayı düşünüyorsanız bence biraz hatalı düşünüyorsunuz filtrasyon çok daha önemli, tankınız uzun olduğu için sirkülasyon diğer uca kadar ulaşmayabilir buda problem yaratacaktır.
Ağaçların uygunluğu hakkında ağacın cinsini bilmeden karar veremeyiz, çok iyi şekilde dezenfekte edip büyük bir kap içerisinde batıp batmadıklarını, salınım yapıp yapmadıklarını test etmeniz gerekli.
1 Hafta kadar kontrol edip salınım yapanları, batmayanları ayırabilirsiniz ama tavsiyem hiç uğraşmamanız.
Uğraşmak istiyorsanız kendi deneyimimden bahsedeyim:
Ağaçları topladıktan sonra bulaşık makinesinde en yüksek ısıda 1 saat kadar sterile ettim, büyük plastik kap içerisinde batmaları ve salınımlarını tamamlamaları için uzun süre uğraştım büyük parçaların batması 1 ay sürdü
salınım yaptıkça su değişimi yaptım tahminen 500 lt civarı su değiştirmem gerekti en sonunda çoğunu atmak zorunda kaldım işe yarayacak birkaç küçük parça haricinde elle tutulur hiçbir şey kalmadı büyük miktarda su israf oldu, anlayacağınız çok uğraştırıcı ve süreç sonunda ağaçların kullanılıp kullanılamayacağı kesin değil.
[/QUOTE]
Akvaryumu tam doldurmayacağım 45 cm kadar dolacak (balıklar dışarı atlamasın diye ve üzerini kapatacağım) o yüzden hesaplarıma göre 330 Lt civar su alacak hem fiyat açısından hemde 880 Lt su çevirdiğinden dolayı yeter diye düşünmüştüm başka seçeneklere bakacağım artık çok pahalı olmayan tavsiyelere açığım.
Kökler konusunda benimde şüphelerim var ne kadar uzunca bir müddet suyun içinde kalmış olsalar da dezenfekte etme konusunda beni çok yoracak gibi, küçük birkaç parçayı denerim ama büyükleri kullanmaktan sanırım vazgeçeceğim çünkü dediğiniz gibi çok su gidiyor. Dere kumlarından iki avuç alıp temizleyip fanus ta nasıl durduğuna bakayım dedim ama onda bile çok su harcadım, üzüldüm boşa akan suya.
[QUOTE=Laterthanbefore]Kafa motoru yetersiz kalacaktır, litrenizin en az 3-4 katını çevirecek bir motor alın, sump hacmini büyük tutun.
Durgun suyu düşük kapasiteli motor ile sağlamayı düşünüyorsanız bence biraz hatalı düşünüyorsunuz filtrasyon çok daha önemli, tankınız uzun olduğu için sirkülasyon diğer uca kadar ulaşmayabilir buda problem yaratacaktır.
Ağaçların uygunluğu hakkında ağacın cinsini bilmeden karar veremeyiz, çok iyi şekilde dezenfekte edip büyük bir kap içerisinde batıp batmadıklarını, salınım yapıp yapmadıklarını test etmeniz gerekli.
1 Hafta kadar kontrol edip salınım yapanları, batmayanları ayırabilirsiniz ama tavsiyem hiç uğraşmamanız.
Uğraşmak istiyorsanız kendi deneyimimden bahsedeyim:
Ağaçları topladıktan sonra bulaşık makinesinde en yüksek ısıda 1 saat kadar sterile ettim, büyük plastik kap içerisinde batmaları ve salınımlarını tamamlamaları için uzun süre uğraştım büyük parçaların batması 1 ay sürdü
salınım yaptıkça su değişimi yaptım tahminen 500 lt civarı su değiştirmem gerekti en sonunda çoğunu atmak zorunda kaldım işe yarayacak birkaç küçük parça haricinde elle tutulur hiçbir şey kalmadı büyük miktarda su israf oldu, anlayacağınız çok uğraştırıcı ve süreç sonunda ağaçların kullanılıp kullanılamayacağı kesin değil.
[/QUOTE]
Akvaryumu tam doldurmayacağım 45 cm kadar dolacak (balıklar dışarı atlamasın diye ve üzerini kapatacağım) o yüzden hesaplarıma göre 330 Lt civar su alacak hem fiyat açısından hemde 880 Lt su çevirdiğinden dolayı yeter diye düşünmüştüm başka seçeneklere bakacağım artık çok pahalı olmayan tavsiyelere açığım.
Kökler konusunda benimde şüphelerim var ne kadar uzunca bir müddet suyun içinde kalmış olsalar da dezenfekte etme konusunda beni çok yoracak gibi, küçük birkaç parçayı denerim ama büyükleri kullanmaktan sanırım vazgeçeceğim çünkü dediğiniz gibi çok su gidiyor. Dere kumlarından iki avuç alıp temizleyip fanus ta nasıl durduğuna bakayım dedim ama onda bile çok su harcadım, üzüldüm boşa akan suya.
Yeni Akvaryum Kurulumu (kafa Motoru Vb Malzemeler)
Merhaba arkadaşlar. 150*50*60 ölçülerinde akvaryumumun kurulumu bu hafta sonu yapacağım. Ormanın ortasında dereden dere kumu, taş ve belki yıllardır su da kalmış ağaç kökleri topladım ağaç köklerinin fotosunu en kısa sürede ekleyip uygun olup olmadığını sizlere danışacağım.
Akvaryum seyyar sump lu olacak filtre malzemesi olarak bioball, sera siporax, lav taşı, biyolojik sünger, elyaf vb. kullanacağım ancak sorum kafa motoru olarak ne kullanmalıyım?
Balık olarak Channa limbata ya da orna yellow lips besleyeceğim, durgun suları seven canlılar olduğundan ve en önemlisi maddi açıdan "Sobo WP-3400 Kafa Motoru 880 L/H" kafa moturunu tercih etmeyi düşünüyorum akvaryumda debi oluşturmamak için motorun pompaladığı suyu da kayaların, taşların üzerine vermeyi düşünüyorum. Bu motor işimi görürmü sizce.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241930011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241930111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241930181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241930241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241930411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241930521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241931051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241931191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241931291.jpg[/IMG]
Ağaç kök ve dalları bunlar arkadaşlar.
Merhaba arkadaşlar. 150*50*60 ölçülerinde akvaryumumun kurulumu bu hafta sonu yapacağım. Ormanın ortasında dereden dere kumu, taş ve belki yıllardır su da kalmış ağaç kökleri topladım ağaç köklerinin fotosunu en kısa sürede ekleyip uygun olup olmadığını sizlere danışacağım.
Akvaryum seyyar sump lu olacak filtre malzemesi olarak bioball, sera siporax, lav taşı, biyolojik sünger, elyaf vb. kullanacağım ancak sorum kafa motoru olarak ne kullanmalıyım?
Balık olarak Channa limbata ya da orna yellow lips besleyeceğim, durgun suları seven canlılar olduğundan ve en önemlisi maddi açıdan "Sobo WP-3400 Kafa Motoru 880 L/H" kafa moturunu tercih etmeyi düşünüyorum akvaryumda debi oluşturmamak için motorun pompaladığı suyu da kayaların, taşların üzerine vermeyi düşünüyorum. Bu motor işimi görürmü sizce.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241930011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241930111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241930181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241930241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241930411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241930521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241931051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241931191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/245014/200520241931291.jpg[/IMG]
Ağaç kök ve dalları bunlar arkadaşlar.
200 Litre Ultra Low Tech Bitkili Tankım
Çok güzel görünüyor özellikle kuma (çakıllara) bayıldım çok doğal bir görüntü olmuş.
Çok güzel görünüyor özellikle kuma (çakıllara) bayıldım çok doğal bir görüntü olmuş.
100x40x45cm Akvaryum Filtre Modeli Ve Yerleşimi
Merhaba. Bitkili akvaryumlar konusunda çok bilgim olmasa da hatta şuan bir akvaryumum olmasa da ( yapım aşamasında ) eskiden yıllarca Atman (modelini hatırlamıyorum) marka dış filtremi uzun delikli bir aparatı vardı onunla arka camdan şelale şeklinde kullandım hiç sıkıntı yaşamadım hem doğal havalandırma oluyordu hem akıntı çok olmayınca balıklarım daha mutlu görünüyordu.
Merhaba. Bitkili akvaryumlar konusunda çok bilgim olmasa da hatta şuan bir akvaryumum olmasa da ( yapım aşamasında ) eskiden yıllarca Atman (modelini hatırlamıyorum) marka dış filtremi uzun delikli bir aparatı vardı onunla arka camdan şelale şeklinde kullandım hiç sıkıntı yaşamadım hem doğal havalandırma oluyordu hem akıntı çok olmayınca balıklarım daha mutlu görünüyordu.
150*50*50 Akvaryuma Seyyar Sump Tavsiye
Demek istediğinizi anladım teşekkür ederim ilginize tekrardan bir çizim deneyeyim araştırma yapayım.
Demek istediğinizi anladım teşekkür ederim ilginize tekrardan bir çizim deneyeyim araştırma yapayım.
150*50*50 Akvaryuma Seyyar Sump Tavsiye
Peki susuz kalmaması için ne yapmam lazım suyu motora alttan versem ya da taşırma kısımlarını biraz daha genişletsem nasıl olur sizce?
Peki susuz kalmaması için ne yapmam lazım suyu motora alttan versem ya da taşırma kısımlarını biraz daha genişletsem nasıl olur sizce?
150*50*50 Akvaryuma Seyyar Sump Tavsiye
Orhan bey ilginiz için teşekkür ediyorum. Arowana renksiz çok sade geliyor bana. Hatta çevremde bulamazsam green terror den bile vazgeçebilirim internette güvenilir satıcı bulamazsamda nereden alırım bilemiyorum. Birşey daha soracağım Orhan bey bilginiz varmıdır bilmiyorum yapmayı düşündüğüm sump ta ben suyu motorun üzerine şelale şeklinde akıtıyorum gördüklerim genelde motor kısmına su alttan giriyor acaba ben yanlış mı yapıyorum.
Orhan bey ilginiz için teşekkür ediyorum. Arowana renksiz çok sade geliyor bana. Hatta çevremde bulamazsam green terror den bile vazgeçebilirim internette güvenilir satıcı bulamazsamda nereden alırım bilemiyorum. Birşey daha soracağım Orhan bey bilginiz varmıdır bilmiyorum yapmayı düşündüğüm sump ta ben suyu motorun üzerine şelale şeklinde akıtıyorum gördüklerim genelde motor kısmına su alttan giriyor acaba ben yanlış mı yapıyorum.
150*50*50 Akvaryuma Seyyar Sump Tavsiye
[QUOTE=Orhan76]Hocam Selamlar,
Alttaki linkini gönderdiğim 130cm'e kadar tankta kullanabileceğin bir tepe (üst) sump var, ben en küçüğünü aldım şu an kullanıyorum, belki sana da bir alternatif olabilir,
https://www.akvaryumbalikavm.com.tr/sobo-fa-120-akvaryum-tepe-ust-filtre-115-130-cm-akvaryumlar-icin
Green terror biraz sert yapılı belki jack dempsey düşünebilirsiniz yanına, tabana sarı silis kum, bol kaya ve köklerle uygun bir dekorasyon yapabilirsiniz[/QUOTE]
Tavsiye ettiğiniz ürün maddi açıdan biraz tuzlu Orhan bey şuan çok bütçe ayıramayacağım o yüzden sump seyyar olarak kullanmak istiyorum daha sonra daha profesyonel bir ürüne maddi duruma göre geçiş yaparım.
Sarı silis güzel olabilir lav taşları ve çakıl taşları kullanmayı düşünüyorum dekor olarak sarı silis uyumlu olur haklısınız.
Aslında hayalim bir çift güzel renklere sahip yılanbaş beslemek ancak balığa ulaşmak çok zor ve pahalı.
[QUOTE=Orhan76]Hocam Selamlar,
Alttaki linkini gönderdiğim 130cm'e kadar tankta kullanabileceğin bir tepe (üst) sump var, ben en küçüğünü aldım şu an kullanıyorum, belki sana da bir alternatif olabilir,
https://www.akvaryumbalikavm.com.tr/sobo-fa-120-akvaryum-tepe-ust-filtre-115-130-cm-akvaryumlar-icin
Green terror biraz sert yapılı belki jack dempsey düşünebilirsiniz yanına, tabana sarı silis kum, bol kaya ve köklerle uygun bir dekorasyon yapabilirsiniz[/QUOTE]
Tavsiye ettiğiniz ürün maddi açıdan biraz tuzlu Orhan bey şuan çok bütçe ayıramayacağım o yüzden sump seyyar olarak kullanmak istiyorum daha sonra daha profesyonel bir ürüne maddi duruma göre geçiş yaparım.
Sarı silis güzel olabilir lav taşları ve çakıl taşları kullanmayı düşünüyorum dekor olarak sarı silis uyumlu olur haklısınız.
Aslında hayalim bir çift güzel renklere sahip yılanbaş beslemek ancak balığa ulaşmak çok zor ve pahalı.
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
CoryCory,
altuntasseref,
JujuSeri,
pitsem,
ciways,
fikret43,
yeekim,
a.gumrah,
scorpion26,
ilterisdoğukan,
florasan,
ezzalisi,
ternapi,
0rnn,
BilalM.,
Urar,
osmangunay,
DigitalPen,
Hoppala,
Koksal Gurkan,
Feanor,
zen666,
Ancalagon,
tukabu,
forthehordex,
FaSTAaa,
osmandbnl,
Omer1881,
Cyber_Scout,
YAYD06,
MiSoSiKiaN,
MertSoyumert,
Ehtiyar,
ssener,
platinium,
sakal34,
BASARSURMEGOZ,
Oquanus,
metsi,
ibmsony,
sinor,
Rainos,
syerli,
EKAR,
furkanozcan,
İsmail YILDIRIM,
eackgzz,
888starz_oger,
Bozajuniors,
lojistisyen,
NightWist,
Kaya43,
alkoholizem_nnoi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
