ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
NatHeo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
37
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Ağustos 2023 21:57
Son Ziyaret:
14 Kasım 2025 14:57
Toplam Mesaj:
82 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emirhan GÜNEY
Doğum Tarihi:
09 Mayıs 2010
Yaş:
16
İl:
Bursa
Meslek:
Bilişim Teknolojileri Öğrencisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
NatHeo
SON 10 MESAJI
Kapsül Gübreler Toprağın Üzerine Çıktı
Merhaba kapsül gübreler bitkileri ekerken toprağın üzerine çıktı bir sorun olurmu? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240598/060220252207011.jpg[/IMG][EDIT]NatHeo,2025-02-06 22:07:13[/EDIT]
Merhaba kapsül gübreler bitkileri ekerken toprağın üzerine çıktı bir sorun olurmu? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240598/060220252207011.jpg[/IMG][EDIT]NatHeo,2025-02-06 22:07:13[/EDIT]
Eleocharis Parvula Mini-hagen Kumda Yetişirmi?
Merhaba şu sıralar bir Eleocharis Parvula Mini akvaryumu kurmak istiyorum acaba Hagen kumda yetişirmi ve hangi sıvı gübreyi ne aralıklarla kullanmalıyım rica etsem söylermisiniz?[:D][EDIT]NatHeo,2024-12-28 12:51:18[/EDIT]
Merhaba şu sıralar bir Eleocharis Parvula Mini akvaryumu kurmak istiyorum acaba Hagen kumda yetişirmi ve hangi sıvı gübreyi ne aralıklarla kullanmalıyım rica etsem söylermisiniz?[:D][EDIT]NatHeo,2024-12-28 12:51:18[/EDIT]
Co2siz Arkaplan Ve Zemin Bitkisi
[QUOTE=Ömer Kaan]
Ben sadece yapacağım tabandan bahsettim elbette gübre alacağım sıvı yada tablet şeklinde [:D]
Evimiz doğalgazlı ancak dış cephe olmadığı için benim odam soğuk. Odam da termometre var 22 24 derece arası hep odam. Isıtıcıyı da muhtemelen 22ye sabitlerim diye düşünüyorum oda sıcaklığında kalır oca sıcaklığından düşünce açılır.[/QUOTE]
Tablet gübre hiç kullanmadım ama sıvı kullandım Creaqua nın Grow Tech gübresini kullandım biztkileriniz için yeterli ise sizede öneririm zemin harika iyi hobiler.[:D]
[QUOTE=Ömer Kaan]
Ben sadece yapacağım tabandan bahsettim elbette gübre alacağım sıvı yada tablet şeklinde [:D]
Evimiz doğalgazlı ancak dış cephe olmadığı için benim odam soğuk. Odam da termometre var 22 24 derece arası hep odam. Isıtıcıyı da muhtemelen 22ye sabitlerim diye düşünüyorum oda sıcaklığında kalır oca sıcaklığından düşünce açılır.[/QUOTE]
Tablet gübre hiç kullanmadım ama sıvı kullandım Creaqua nın Grow Tech gübresini kullandım biztkileriniz için yeterli ise sizede öneririm zemin harika iyi hobiler.[:D]
Akvaryum Dizayn 😀
Bence tasarım bu boyutlarda bir akvaryuma göre kötü olmuş kaya olsada rasgele koyulmuş gibi ağaç dallarının şekillerde kötü bence ek olarak teldeki bitkilerde ortaya rasgele atılmış gibi onu yerine kaya koyup ona ekseydiniz daha iyi olurdu bence kötülemek için yapmıyoryum sadece be tasarımı beğenmedim ama bitkiler gayet sağlıklı ve güzel sadece görüşümü belirttim iyi hobiler. [EDIT]NatHeo,2024-12-26 08:26:10[/EDIT]
Bence tasarım bu boyutlarda bir akvaryuma göre kötü olmuş kaya olsada rasgele koyulmuş gibi ağaç dallarının şekillerde kötü bence ek olarak teldeki bitkilerde ortaya rasgele atılmış gibi onu yerine kaya koyup ona ekseydiniz daha iyi olurdu bence kötülemek için yapmıyoryum sadece be tasarımı beğenmedim ama bitkiler gayet sağlıklı ve güzel sadece görüşümü belirttim iyi hobiler. [EDIT]NatHeo,2024-12-26 08:26:10[/EDIT]
Yeniden Doğuş
[QUOTE=EMRECAN12]Arkadaşlar herkese merhaba 40x40x40 ölçülerindeki akvaryumu mu tekrardan kurdum bitki olarak az gibi geldi bana ne ekleyebilirim co2 im yok ona göre söylerseniz daha iyi olur 6 adet neon tetram var henüz akvaryuma eklemedim bi tetra türü daha eklemek istiyorum 6 lı grup halinde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212738/221220240027351.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumun tasarımu çok güzel olmuş bitki olarak da zeytin eklemenizi öneririm tetra olarak kırmızı burun tetra olabilir bence onların dışında sağ tarafta bir minyatür ağaç gördüm crismas moss ederseniz çok güzel durur bence iyi hobiler. [:D]
[QUOTE=EMRECAN12]Arkadaşlar herkese merhaba 40x40x40 ölçülerindeki akvaryumu mu tekrardan kurdum bitki olarak az gibi geldi bana ne ekleyebilirim co2 im yok ona göre söylerseniz daha iyi olur 6 adet neon tetram var henüz akvaryuma eklemedim bi tetra türü daha eklemek istiyorum 6 lı grup halinde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212738/221220240027351.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryumun tasarımu çok güzel olmuş bitki olarak da zeytin eklemenizi öneririm tetra olarak kırmızı burun tetra olabilir bence onların dışında sağ tarafta bir minyatür ağaç gördüm crismas moss ederseniz çok güzel durur bence iyi hobiler. [:D]
Co2siz Arkaplan Ve Zemin Bitkisi
[QUOTE=Ömer Kaan]
Ben de low tech kurdum hep. Reeflowers black sand aldım içerisinde demir içeriği mevcutmuş. Taban da hindistan cevizi torfu , file içerisinde lav kırığı üzerine ise tablet Aquario Neo plants gübre kullanmayı düşünüyorum (nasıl olduğunu bilmiyorum forumdan bir arkadaş önerdi) en üste ise black sandi koymayı düşünüyorum.
Bu arada 100w ısıtıcımı bulamıyorum...
100litreye 25w takıp idare edeceğim gibi görünüyor [:D][:D][:D][/QUOTE]
Merhaba eviniz doğal gazlı ise ısıtıcı 50w bile yeter bence ama siz bilirsiniz black sand i en üste koymak tasarım açısından akvaryumu güzel gösterecektir bencede ama kum ne kadar demir içerikli olsada demir gübresi kullanmalısınız iyi hobiler. [:D]
[QUOTE=Ömer Kaan]
Ben de low tech kurdum hep. Reeflowers black sand aldım içerisinde demir içeriği mevcutmuş. Taban da hindistan cevizi torfu , file içerisinde lav kırığı üzerine ise tablet Aquario Neo plants gübre kullanmayı düşünüyorum (nasıl olduğunu bilmiyorum forumdan bir arkadaş önerdi) en üste ise black sandi koymayı düşünüyorum.
Bu arada 100w ısıtıcımı bulamıyorum...
100litreye 25w takıp idare edeceğim gibi görünüyor [:D][:D][:D][/QUOTE]
Merhaba eviniz doğal gazlı ise ısıtıcı 50w bile yeter bence ama siz bilirsiniz black sand i en üste koymak tasarım açısından akvaryumu güzel gösterecektir bencede ama kum ne kadar demir içerikli olsada demir gübresi kullanmalısınız iyi hobiler. [:D]
Co2siz Arkaplan Ve Zemin Bitkisi
[QUOTE=Ömer Kaan]
Neyden dolayı pişman edebilir zevk vermez beğenmezsiniz gibisinden mi? Kendim belirttim görünüşleri güzel
Ancak co2 olmadığı için kızarmazlar değil mi? Benim isteğim kızarmalarını en azından denemek olmaz biliyorum ama yeşil halleri de oldukça güzel sadece co2 olmadan çürürler mi büyümelerinde sıkıntı olur mu düşüncesi. Orta hızda veya hızlı büyüse yeşil kalsa benim için kafi [:)][/QUOTE]
evet bana uyup ileride beğenmeyebilirsiniz o açıdan güller co2 siz de kızarır fakat demir gübresi kullanmalısınız galiba diğer kızıl bitkiler için birşey söyleyemem çünkü şimdiye kadar sadece low tech akvaryum kurdum iyi honiler.[:D]
[QUOTE=Ömer Kaan]
Neyden dolayı pişman edebilir zevk vermez beğenmezsiniz gibisinden mi? Kendim belirttim görünüşleri güzel
Ancak co2 olmadığı için kızarmazlar değil mi? Benim isteğim kızarmalarını en azından denemek olmaz biliyorum ama yeşil halleri de oldukça güzel sadece co2 olmadan çürürler mi büyümelerinde sıkıntı olur mu düşüncesi. Orta hızda veya hızlı büyüse yeşil kalsa benim için kafi [:)][/QUOTE]
evet bana uyup ileride beğenmeyebilirsiniz o açıdan güller co2 siz de kızarır fakat demir gübresi kullanmalısınız galiba diğer kızıl bitkiler için birşey söyleyemem çünkü şimdiye kadar sadece low tech akvaryum kurdum iyi honiler.[:D]
Co2siz Arkaplan Ve Zemin Bitkisi
[QUOTE=Ömer Kaan]@NatHeo
Bitki listemi güncelledim şu şekilde tekrar bakabilir misiniz arka plan ve ön plan bitkilerine. Dönmüş olmanız yeterli teşekkürler tekrardan ve şuanda sadece alacaklarım listesi fiyat ve miktarları yapıyorum. Genç bir arkadaşınızım konumum yüzünden bir işim yok 2 3 ayımı alıcak muhtemelen tankı kurmak [:D][:)]
[K]Akvaryum Bitki[/K]
[K]Arka plan için[/K]
Eleocharis
Vallisneria Spiralis
Cabomba Caroliniana
Ludwigia türleri Çok beğendim açıkçası
YSIMACHIA NUMMULARIA AUREA
Rotala türleri yeşil kalması önemli değil çürümesin büyüsün yeterli
Hangi rotalayı önerirsiniz?
Vallisneria Rubra
Alternanthera Rosanervig
Limnophila Sessiliflora
Pogostemon Octopus Stellata
Hygrophila Pinnatifida
[K]Ön taraf için :[/K]
Cryptonun hangisini önerirsiniz? Daha önce spiralis ve petchii baktım
Bucephalandra
Fissidens fontanus
Subulata
Lilaeopsis Novaezelandiae
Echinodorus tenellus Pigme
[/QUOTE]
Arka plan rotala "Rotala Rotundifolia" gayet güzel bence "Ludwigia olarak bence Ludwigia Mini Super Red" gayet iyi Cryptocoryne'un "Cryptocoryne Wendtii Brown" türü tank a bence renk katar diğer türlerde size kalmış çünkü benim söyleyeceğim bir söz sizi ileride pişman edebilir bu belirttiğim türler bana göre mükemmel ama siz ne düşünürsünüz bilemem benden öneri bu kadar çıkar siz bana göre bu hobide daha eskisiniz saygı sonsuz. [:D]
[QUOTE=Ömer Kaan]@NatHeo
Bitki listemi güncelledim şu şekilde tekrar bakabilir misiniz arka plan ve ön plan bitkilerine. Dönmüş olmanız yeterli teşekkürler tekrardan ve şuanda sadece alacaklarım listesi fiyat ve miktarları yapıyorum. Genç bir arkadaşınızım konumum yüzünden bir işim yok 2 3 ayımı alıcak muhtemelen tankı kurmak [:D][:)]
[K]Akvaryum Bitki[/K]
[K]Arka plan için[/K]
Eleocharis
Vallisneria Spiralis
Cabomba Caroliniana
Ludwigia türleri Çok beğendim açıkçası
YSIMACHIA NUMMULARIA AUREA
Rotala türleri yeşil kalması önemli değil çürümesin büyüsün yeterli
Hangi rotalayı önerirsiniz?
Vallisneria Rubra
Alternanthera Rosanervig
Limnophila Sessiliflora
Pogostemon Octopus Stellata
Hygrophila Pinnatifida
[K]Ön taraf için :[/K]
Cryptonun hangisini önerirsiniz? Daha önce spiralis ve petchii baktım
Bucephalandra
Fissidens fontanus
Subulata
Lilaeopsis Novaezelandiae
Echinodorus tenellus Pigme
[/QUOTE]
Arka plan rotala "Rotala Rotundifolia" gayet güzel bence "Ludwigia olarak bence Ludwigia Mini Super Red" gayet iyi Cryptocoryne'un "Cryptocoryne Wendtii Brown" türü tank a bence renk katar diğer türlerde size kalmış çünkü benim söyleyeceğim bir söz sizi ileride pişman edebilir bu belirttiğim türler bana göre mükemmel ama siz ne düşünürsünüz bilemem benden öneri bu kadar çıkar siz bana göre bu hobide daha eskisiniz saygı sonsuz. [:D]
Hobiye Dönüş
[QUOTE=Uhsr]Yıllar sonra keyifli hobiye tekrar dönmeye karar verdim ,ilk yıllarda bundan 25 yıl önce kendi imkanların ile 100*50*50 tarzında akvaryum yapmıştım fakat bir temizlik sonrası akvaryumun ortasına gelişi güzel oturtmuş olduğum kaya taban camını çatlatıp salonun su basmasına neden olmuştu,şimdi aynı hatayı tekrarlamak için taban için ne gibi bir önlem almak gerekir,düşüncem yine kaya ve bitki kullanmak ve karışık moli,Lepistes, kılıç kuyruk,gurami türü karışık akvaryum yapma niyetindeyim,vereceğiniz fikirler daha bilinçli bir şekilde bu hobiyi bir zevke dönüştürme yolu açacak bana ,şimdiden teşekkürler [/QUOTE]
Merhaba ben kayalarımın altına sünger koydum şuan bir problem yok ama ileride olurmu bilemem iyi hobiler.[:D]
[QUOTE=Uhsr]Yıllar sonra keyifli hobiye tekrar dönmeye karar verdim ,ilk yıllarda bundan 25 yıl önce kendi imkanların ile 100*50*50 tarzında akvaryum yapmıştım fakat bir temizlik sonrası akvaryumun ortasına gelişi güzel oturtmuş olduğum kaya taban camını çatlatıp salonun su basmasına neden olmuştu,şimdi aynı hatayı tekrarlamak için taban için ne gibi bir önlem almak gerekir,düşüncem yine kaya ve bitki kullanmak ve karışık moli,Lepistes, kılıç kuyruk,gurami türü karışık akvaryum yapma niyetindeyim,vereceğiniz fikirler daha bilinçli bir şekilde bu hobiyi bir zevke dönüştürme yolu açacak bana ,şimdiden teşekkürler [/QUOTE]
Merhaba ben kayalarımın altına sünger koydum şuan bir problem yok ama ileride olurmu bilemem iyi hobiler.[:D]
Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=nurtensultan]İlk canlı eklememi yaptım. 2 dişi 1 erkek plati balığı sanırım biri hamile [:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/241220241633111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/241220241633431.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayırlı olsun iyi hobiler.[:D]
[QUOTE=nurtensultan]İlk canlı eklememi yaptım. 2 dişi 1 erkek plati balığı sanırım biri hamile [:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/241220241633111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240573/241220241633431.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayırlı olsun iyi hobiler.[:D]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
