ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nis4.nc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Mayıs 2023 08:14
Son Ziyaret:
03 Temmuz 2023 23:17
Toplam Mesaj:
18 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nisa Nur Çevik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Nisa Nur Çevik
SON 10 MESAJI
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=MasterChiefHakan]Zorunluluk durumu sizinki; elden geldiğince küçük müdahalelerle idare edeceksiniz. Daha büyük plastik bir kap bulabilirseniz daha uygun olur, örneğin 20 litrelik (damacana şişesi de olur [:D]). Her gün 2,5 litrelik su değişimi yapın, ekleyeceğiniz su 1-2 gün öncesinden beklemiş olsun. Bu sayede, suyu daha oksijenli ve daha temiz tutmuş olursunuz. Balıklarınıza az yem verin, örneğin sabahları olacak şekilde günde 1 öğün, az yem yiyerek az dışkı çıkarırlar ve dışkı kaynaklı olabilecek amonyak zehirlenmesinden etkilenmemiş olurlar.
Akvaryumdaki tüm dekoru çıkarın, hepsinin zararı var, yararı yok. Boş hâli daha güvenli olur.
Son olarak, akvaryum sıcaklığı 24 dereceyi geçmesin, Japonlar serin suları sever, sıcak sularda oksijen daha az olur.[/QUOTE]
Çok teşekkürler🤍
[QUOTE=MasterChiefHakan]Zorunluluk durumu sizinki; elden geldiğince küçük müdahalelerle idare edeceksiniz. Daha büyük plastik bir kap bulabilirseniz daha uygun olur, örneğin 20 litrelik (damacana şişesi de olur [:D]). Her gün 2,5 litrelik su değişimi yapın, ekleyeceğiniz su 1-2 gün öncesinden beklemiş olsun. Bu sayede, suyu daha oksijenli ve daha temiz tutmuş olursunuz. Balıklarınıza az yem verin, örneğin sabahları olacak şekilde günde 1 öğün, az yem yiyerek az dışkı çıkarırlar ve dışkı kaynaklı olabilecek amonyak zehirlenmesinden etkilenmemiş olurlar.
Akvaryumdaki tüm dekoru çıkarın, hepsinin zararı var, yararı yok. Boş hâli daha güvenli olur.
Son olarak, akvaryum sıcaklığı 24 dereceyi geçmesin, Japonlar serin suları sever, sıcak sularda oksijen daha az olur.[/QUOTE]
Çok teşekkürler🤍
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=TuRKeR]Nisanın yazdıklarını okurken kafa sesi olarak küçük kız sesi canlandıranlar. [:)][/QUOTE]
😂 evet biraz küçük emrah gibi yazmışım ama aslında o kadar küçük değilim😅
[:((][QUOTE=nis4.nc][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306411.jpg[/IMG]
Turuncu balığım dropsy olmuştu onu iyileştirdim. Bu balıpım ise sabah hiçbir şeyi yoktu. Az önce baktığımda taşlara yatıyordu. Sanki kafasını kaldıramıyormuş ve nefes alamıyormuş gibi duruyor. Ne yapmam lazım[:'(] (şuanda epsomlu su içinde, rahatlasın diye ona koydum) [/QUOTE]
Arkadaşlar balığım vefat etti. [:'(]
[QUOTE=TuRKeR]Nisanın yazdıklarını okurken kafa sesi olarak küçük kız sesi canlandıranlar. [:)][/QUOTE]
😂 evet biraz küçük emrah gibi yazmışım ama aslında o kadar küçük değilim😅
[:((][QUOTE=nis4.nc][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306411.jpg[/IMG]
Turuncu balığım dropsy olmuştu onu iyileştirdim. Bu balıpım ise sabah hiçbir şeyi yoktu. Az önce baktığımda taşlara yatıyordu. Sanki kafasını kaldıramıyormuş ve nefes alamıyormuş gibi duruyor. Ne yapmam lazım[:'(] (şuanda epsomlu su içinde, rahatlasın diye ona koydum) [/QUOTE]
Arkadaşlar balığım vefat etti. [:'(]
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=Alp3]
Yani düşünceniz çok hoş fakat isterseniz balıkları sahiplendirmeye çalışabilirsiniz elbet almak isteyecek birileri çıkacaktır hemen olmasa da. Eğer ki onlar için iyisini istiyorsanız böyle bir şey yapabilirsiniz. Ya da şu anlık ısıtıcı filtre edinip erimeyecek salınım yapmayacak 40 - 50 litrelik plastik bi kapta bakabilirsiniz araştırıp. [/QUOTE]
Ben sahiplenmeden önce aramışlardı sahiplenecek insan ama kimse almamıştı. Sonra adam atacağını babama söyleyince babam bana sormuştu. Ölmesin istedim aldım. Önceliğim şuanlık oksijen motoru ve oksijen taşı. O dediğiniz litrelerde bir şey bulursam deneyeceğim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Alp3]
Yani düşünceniz çok hoş fakat isterseniz balıkları sahiplendirmeye çalışabilirsiniz elbet almak isteyecek birileri çıkacaktır hemen olmasa da. Eğer ki onlar için iyisini istiyorsanız böyle bir şey yapabilirsiniz. Ya da şu anlık ısıtıcı filtre edinip erimeyecek salınım yapmayacak 40 - 50 litrelik plastik bi kapta bakabilirsiniz araştırıp. [/QUOTE]
Ben sahiplenmeden önce aramışlardı sahiplenecek insan ama kimse almamıştı. Sonra adam atacağını babama söyleyince babam bana sormuştu. Ölmesin istedim aldım. Önceliğim şuanlık oksijen motoru ve oksijen taşı. O dediğiniz litrelerde bir şey bulursam deneyeceğim. Teşekkür ederim.
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=Alp3]Akvaryum boyutu çok küçük, ısıtıcı yok ani su değişimleri yaşanabilir veya su gereğinden sıcak veya soğuk olabilir, filtre de yok balıklar hem temiz bir akvaryuma hem de oksijene ihtiyaç duyarlar. Kalan balıklarınız için 60-80 litreden daha büyük bir akvaryum edinin, ısıtıcı alın ve akvaryumunuza uygun filtre alın. Lütfen japon balıklarının ihtiyaç duyduğu akvaryum boyutlarını ve gereksinimlerini araştırın ve edinmeye çalışın elinizden geldiğince[/QUOTE]
Senin ve "yoda" nın yazdıklarını biliyorum ve ben de öyle bir akvaryum almak istiyorum. Evet haklısınız ama ailem karşıyken elimden bir şey gelmiyor. Ha neden bu durumda balık aldın derseniz sahibi balıkları atacaktı, onları kendim sahiplendim. Zaten balıklar aşağı yukarı 6 yaşındalar. Yakın bir zamanda hava taşı alacağım ama durumumuz müsait olmadığından bir türlü alamadım. Yazın işe başlayacağım ve o zaman alma planım var. Herneyse.. Dediğim gibi onlara sunabileceğim en iyi hayat buydu. Üni kazanıp okuduğumda kendi evime akvaryum köşesi koyup balık alacağım. Şimdilik bu yaşlı balıklarım ölene kadar böyle. Sonra da balık almam zaten. [:)]
[QUOTE=Alp3]Akvaryum boyutu çok küçük, ısıtıcı yok ani su değişimleri yaşanabilir veya su gereğinden sıcak veya soğuk olabilir, filtre de yok balıklar hem temiz bir akvaryuma hem de oksijene ihtiyaç duyarlar. Kalan balıklarınız için 60-80 litreden daha büyük bir akvaryum edinin, ısıtıcı alın ve akvaryumunuza uygun filtre alın. Lütfen japon balıklarının ihtiyaç duyduğu akvaryum boyutlarını ve gereksinimlerini araştırın ve edinmeye çalışın elinizden geldiğince[/QUOTE]
Senin ve "yoda" nın yazdıklarını biliyorum ve ben de öyle bir akvaryum almak istiyorum. Evet haklısınız ama ailem karşıyken elimden bir şey gelmiyor. Ha neden bu durumda balık aldın derseniz sahibi balıkları atacaktı, onları kendim sahiplendim. Zaten balıklar aşağı yukarı 6 yaşındalar. Yakın bir zamanda hava taşı alacağım ama durumumuz müsait olmadığından bir türlü alamadım. Yazın işe başlayacağım ve o zaman alma planım var. Herneyse.. Dediğim gibi onlara sunabileceğim en iyi hayat buydu. Üni kazanıp okuduğumda kendi evime akvaryum köşesi koyup balık alacağım. Şimdilik bu yaşlı balıklarım ölene kadar böyle. Sonra da balık almam zaten. [:)]
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=MasterChiefHakan]Akvaryumun hacmi veya ölçüleri hakkında bilgi verin lütfen. Ayrıca fotoğrafını da paylaşın. Bu sayede akvaryum boytundan kaynaklı olup olmadığı hakkında yorum yapılabilir.[/QUOTE]
Akvaryum 30-23 boylarında 5-6 litre su alıyor[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231516151.jpg[/IMG]
[QUOTE=MasterChiefHakan]Akvaryumun hacmi veya ölçüleri hakkında bilgi verin lütfen. Ayrıca fotoğrafını da paylaşın. Bu sayede akvaryum boytundan kaynaklı olup olmadığı hakkında yorum yapılabilir.[/QUOTE]
Akvaryum 30-23 boylarında 5-6 litre su alıyor[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231516151.jpg[/IMG]
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306411.jpg[/IMG]
Turuncu balığım dropsy olmuştu onu iyileştirdim. Bu balıpım ise sabah hiçbir şeyi yoktu. Az önce baktığımda taşlara yatıyordu. Sanki kafasını kaldıramıyormuş ve nefes alamıyormuş gibi duruyor. Ne yapmam lazım[:'(] (şuanda epsomlu su içinde, rahatlasın diye ona koydum)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306411.jpg[/IMG]
Turuncu balığım dropsy olmuştu onu iyileştirdim. Bu balıpım ise sabah hiçbir şeyi yoktu. Az önce baktığımda taşlara yatıyordu. Sanki kafasını kaldıramıyormuş ve nefes alamıyormuş gibi duruyor. Ne yapmam lazım[:'(] (şuanda epsomlu su içinde, rahatlasın diye ona koydum)
Japon Balığım Şişti
[QUOTE=MasterChiefHakan]Balığınızı akvaryum yerine fanusta bakmaya devam edecekseniz, tedavisi için hiç çaba göstermeyin, çünkü hastalık tekrarlayacaktır. Çünkü japon balıkları fanusta bakılmaz, aslına bakarsanız hiçbir balık fanusta bakılmaz. Bakın bakalım japon balıkları en az kaç litrelik akvaryumda beslenmeliymiş: [URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_(japon_baligi)_tatlisur_7_70.asp[/URL][/QUOTE]
Merhaba zaten fanusta değil akvaryumda besliyorum
[QUOTE=MasterChiefHakan]Balığınızı akvaryum yerine fanusta bakmaya devam edecekseniz, tedavisi için hiç çaba göstermeyin, çünkü hastalık tekrarlayacaktır. Çünkü japon balıkları fanusta bakılmaz, aslına bakarsanız hiçbir balık fanusta bakılmaz. Bakın bakalım japon balıkları en az kaç litrelik akvaryumda beslenmeliymiş: [URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_(japon_baligi)_tatlisur_7_70.asp[/URL][/QUOTE]
Merhaba zaten fanusta değil akvaryumda besliyorum
Dropsy Tedavisi
[QUOTE=HOPPALA]Evet. Epsom tuzu dropsy, kabızlık ve yüzme kesesi gibi problemlerde faydalıdır. Ancak dropsy için tek başına tedavi niteliği yoktur. Antibiyotik etken maddeli ilaç ile ana tedaviye başlamanız lazım.
Dropsy yüzünden dün bir balığımı kaybettim. Vakit kaybetmeden tedaviye başlarsanız kurtarma şansınız olabilir.[/QUOTE]
Flagyl almak istedim eczane vermedi, ilacı da yazmadılar. elimden bir şey gelmiyor
[QUOTE=HOPPALA]Evet. Epsom tuzu dropsy, kabızlık ve yüzme kesesi gibi problemlerde faydalıdır. Ancak dropsy için tek başına tedavi niteliği yoktur. Antibiyotik etken maddeli ilaç ile ana tedaviye başlamanız lazım.
Dropsy yüzünden dün bir balığımı kaybettim. Vakit kaybetmeden tedaviye başlarsanız kurtarma şansınız olabilir.[/QUOTE]
Flagyl almak istedim eczane vermedi, ilacı da yazmadılar. elimden bir şey gelmiyor
Dropsy Tedavisi
Balığımı dün atmıştım. Bugün ingiliz tuzu ile tedavisine başladım ama aklımda bir soru var. 1 litrelik suyun içinde şimdilik. 1 litreye yarım çay kaşığı yeterli mi? Daha fazla atmaya korktum açıkçası.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/010620232144341.jpg[/IMG]
Balığımı dün atmıştım. Bugün ingiliz tuzu ile tedavisine başladım ama aklımda bir soru var. 1 litrelik suyun içinde şimdilik. 1 litreye yarım çay kaşığı yeterli mi? Daha fazla atmaya korktum açıkçası.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/010620232144341.jpg[/IMG]
Japon Balığım Şişti
[QUOTE=Yoda25]Canım ben kullanmadığım için bunun sorunluluğunu alamam kullananlar var forumda google a flagly ile dropsy tedavisi yazıp okuyabilirsin.[/QUOTE]
Epsom almaya gideceğim yarın
[QUOTE=Yoda25]Canım ben kullanmadığım için bunun sorunluluğunu alamam kullananlar var forumda google a flagly ile dropsy tedavisi yazıp okuyabilirsin.[/QUOTE]
Epsom almaya gideceğim yarın
SON MESAJLAR
- 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 22:20
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
KULLANICILAR
- 79 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ootkn,
TheDS,
-doctore-,
SaviaSora,
yeekim,
Sfenks111,
SeaWorld,
EKAR,
pianoƒish,
Birtek,
ErayDemirel,
corail79,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
erdalakçay,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Samoo,
HalilSefaa,
nazemert1,
3K4ĞITÇI,
Jeveux,
osmandbnl,
ruhanuzunoglu,
DigitalPen,
Alibicimcilci,
İbrahim dur,
3muratyucel8,
Meryemmm,
şansal,
Beşirsamur,
Bora Bey,
oguzozt,
Alpbaba,
nazemert,
oguzsel,
MehmetEgemen,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
