ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Yyenessi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Eylül 2022 04:22
Son Ziyaret:
28 Şubat 2026 18:31
Toplam Mesaj:
8 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yusuf Enes İman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yusuf Enes İman
SON 8 MESAJI
Hangi İmparator?
[QUOTE=Orhan76]
Anal yüzgeç beneksiz, Sciaenochromis fryeri. Ülkemizde Ahli deniyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Orhan Bey cevap için
[QUOTE=Orhan76]
Anal yüzgeç beneksiz, Sciaenochromis fryeri. Ülkemizde Ahli deniyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Orhan Bey cevap için
Hangi İmparator?
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Çok zor soru bu. Ülkemizde maalesef en çok kırma bu türde oluştu, oluşuyor. Daha net bir kaç fotoğraflarla yorum yapılabilir. Melez olma ihtimali çok yüksektir.[/QUOTE]
Öncelikle cevaplar için teşekkür ederim, daha net iki fotoğraf ekledim, saygılarımla.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220251349401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220251349511.jpg[/IMG]
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Çok zor soru bu. Ülkemizde maalesef en çok kırma bu türde oluştu, oluşuyor. Daha net bir kaç fotoğraflarla yorum yapılabilir. Melez olma ihtimali çok yüksektir.[/QUOTE]
Öncelikle cevaplar için teşekkür ederim, daha net iki fotoğraf ekledim, saygılarımla.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220251349401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220251349511.jpg[/IMG]
Hangi İmparator?
Ekteki imparatorun net türü konusunda tereddüt yaşıyorum, yardımcı olabilecek hobidaşlarımın yardımını bekliyorum, şimdiden teşekkürlerimle.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220250001471.jpg[/IMG]
Ekteki imparatorun net türü konusunda tereddüt yaşıyorum, yardımcı olabilecek hobidaşlarımın yardımını bekliyorum, şimdiden teşekkürlerimle.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/280220250001471.jpg[/IMG]
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
Tekrardan bi bilgilendirme yapmak adına tekrardan başlığı hortlatıyorum, değerli ve muhtemelen benden daha tecrübeli hobidaşlarım, abilerim
Galiba biraz inat bir yapım var bir şeyin olacağına inandığım zaman peşinden gidiyorum ve yukarıda tavsiye istediğim, pek olumlu bakılmayan ışığı aldım, akvaryumumla ilgili bilgiler yukarıda mevcuttu, aydınlatmayı yukarıdaki ledle 6 saat sağ taraf 6 saat sol taraf olacak şekilde 12 saat sağlıyorum. Bitkilerin gelişmesi mükemmel hatta şimdiden 60 cmlik yüksekliğe ulaşan bitkiler mevcut, ben 1 ayda bu ışıkla bu sonucu aldım, akvaryumda sürekli fotosentez gözlemleyebiliyorum, sizlerin de bilgisine sunmak ve denemek isteyen olursa diye tecrübelerimi paylaşmak istedim. Bitkilerin ilk hali de ilk mesajımda mevcuttur. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/281020222250011.jpg[/IMG][EDIT]Yyenessi,2022-10-28 22:54:30[/EDIT]
Tekrardan bi bilgilendirme yapmak adına tekrardan başlığı hortlatıyorum, değerli ve muhtemelen benden daha tecrübeli hobidaşlarım, abilerim
Galiba biraz inat bir yapım var bir şeyin olacağına inandığım zaman peşinden gidiyorum ve yukarıda tavsiye istediğim, pek olumlu bakılmayan ışığı aldım, akvaryumumla ilgili bilgiler yukarıda mevcuttu, aydınlatmayı yukarıdaki ledle 6 saat sağ taraf 6 saat sol taraf olacak şekilde 12 saat sağlıyorum. Bitkilerin gelişmesi mükemmel hatta şimdiden 60 cmlik yüksekliğe ulaşan bitkiler mevcut, ben 1 ayda bu ışıkla bu sonucu aldım, akvaryumda sürekli fotosentez gözlemleyebiliyorum, sizlerin de bilgisine sunmak ve denemek isteyen olursa diye tecrübelerimi paylaşmak istedim. Bitkilerin ilk hali de ilk mesajımda mevcuttur. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/281020222250011.jpg[/IMG][EDIT]Yyenessi,2022-10-28 22:54:30[/EDIT]
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
[QUOTE=Ahmetkngr]Şuna da ben bir açıklama getireyim en fazla 40 cm lerde başarı alınmış smd lerdlerde 45 cm tankimda modül led kullanıyorum zemin 6-7 cm arası üst ttaraftan da bi 5 cm boşluk birkaiyorum şuanlık bitkilerim iyi gidiyor ama sizin tankinizda ışıkların kırılma oranı artacağı için smd ledlerden verim alamayabilirsiniz ha suda var birçok low bitkiler daha basit ışıklarda da yetişiyor ama 3-4 bitki ile sınırlandırmak tankı güzel olmaz bence power ledlere yonelmenizi öneririm [/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam değerli bilgiler için
[QUOTE=Ahmetkngr]Şuna da ben bir açıklama getireyim en fazla 40 cm lerde başarı alınmış smd lerdlerde 45 cm tankimda modül led kullanıyorum zemin 6-7 cm arası üst ttaraftan da bi 5 cm boşluk birkaiyorum şuanlık bitkilerim iyi gidiyor ama sizin tankinizda ışıkların kırılma oranı artacağı için smd ledlerden verim alamayabilirsiniz ha suda var birçok low bitkiler daha basit ışıklarda da yetişiyor ama 3-4 bitki ile sınırlandırmak tankı güzel olmaz bence power ledlere yonelmenizi öneririm [/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam değerli bilgiler için
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
[QUOTE=EmirY]Kısıtlı bilgim ile beraber cevap vermeye çalışayım, hatalı bulabilecek üstadım vardır düzeltme yaparlar en kötü ihtimalle. Kırmızının 100 mavinin 35 beyazın 10 adet olduğunu görüyorum ki bu bitkileriniz için uygun değildir. Genel olarak düz armatürlerde 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi kullanılır. Bitkilerin ihtiyacı olan ışığı bu tarz dağılımlar karşılar. Kırmızının veya mavinin aşırı fazla olması tankinizda farklı problemlere yol açacaktır. Dolayısıyla bu ürün uygun değildir hocam. Lowtech tanklarda bitkilere verebileceğiniz misket gübre yeterli aydınlatma ile beraber işinizi görecektir. Sıvı gübre in yeterliliği konusunda yanlış yönlendirmek istemem. Kum kalınlığını artırmanın sizin yararınıza olacağını düşünüyorum fakat bunu tankta bitkiler varken yapmamalisiniz. Aydınlatma olarak Power Led bütçenizi zorluyor ise smd Led kullanabilir hatta kendiniz dahi yapabilirsiniz. Forumda smd Led kullanarak çok iyi sonuçlar almış kişilerin makaleleri mevcut. Aynı zamanda armaturk ün smd Led kullanarak hazırda sattığı nispeten daha uygun fiyatlı smd armatürler var. Kum kalınlığını yükseltirken tanka derinlik de katması açısından arka kısmı daha da yukseltirseniz hem smd led in verimliliğini artirirsiniz hem de tankinizda daha güzel bir görünüm yakalayabilirsiniz. İyi hobiler [/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam tavsiyeleriniz için
[QUOTE=EmirY]Kısıtlı bilgim ile beraber cevap vermeye çalışayım, hatalı bulabilecek üstadım vardır düzeltme yaparlar en kötü ihtimalle. Kırmızının 100 mavinin 35 beyazın 10 adet olduğunu görüyorum ki bu bitkileriniz için uygun değildir. Genel olarak düz armatürlerde 5 şerit soğuk beyaz 1 şerit deep Red 1 şerit mavi kullanılır. Bitkilerin ihtiyacı olan ışığı bu tarz dağılımlar karşılar. Kırmızının veya mavinin aşırı fazla olması tankinizda farklı problemlere yol açacaktır. Dolayısıyla bu ürün uygun değildir hocam. Lowtech tanklarda bitkilere verebileceğiniz misket gübre yeterli aydınlatma ile beraber işinizi görecektir. Sıvı gübre in yeterliliği konusunda yanlış yönlendirmek istemem. Kum kalınlığını artırmanın sizin yararınıza olacağını düşünüyorum fakat bunu tankta bitkiler varken yapmamalisiniz. Aydınlatma olarak Power Led bütçenizi zorluyor ise smd Led kullanabilir hatta kendiniz dahi yapabilirsiniz. Forumda smd Led kullanarak çok iyi sonuçlar almış kişilerin makaleleri mevcut. Aynı zamanda armaturk ün smd Led kullanarak hazırda sattığı nispeten daha uygun fiyatlı smd armatürler var. Kum kalınlığını yükseltirken tanka derinlik de katması açısından arka kısmı daha da yukseltirseniz hem smd led in verimliliğini artirirsiniz hem de tankinizda daha güzel bir görünüm yakalayabilirsiniz. İyi hobiler [/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam tavsiyeleriniz için
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
[QUOTE=Ahmetkngr]Grupta power led armatür yapan arkadaşlar var onlar fiyatıyla birlikte yardımcı olurlar size[/QUOTE]
Hocam öncelikle yorumuz için teşekkür ediyorum, geniş bi piyasa araştırması sonucu en uygun fiyatlı(malum öğrencilik :)), performans açısından da verim alabileceğimi düşündüğüm bu ürünü buldum, ilanlar kısmına da yorumunuza istinaden göz atacak olmakla birlikte, bu ürünün verimli olup olmayacağı noktasında bir yorumunuz var mıdır?[EDIT]Yyenessi,2022-09-21 08:50:37[/EDIT]
[QUOTE=Ahmetkngr]Grupta power led armatür yapan arkadaşlar var onlar fiyatıyla birlikte yardımcı olurlar size[/QUOTE]
Hocam öncelikle yorumuz için teşekkür ediyorum, geniş bi piyasa araştırması sonucu en uygun fiyatlı(malum öğrencilik :)), performans açısından da verim alabileceğimi düşündüğüm bu ürünü buldum, ilanlar kısmına da yorumunuza istinaden göz atacak olmakla birlikte, bu ürünün verimli olup olmayacağı noktasında bir yorumunuz var mıdır?[EDIT]Yyenessi,2022-09-21 08:50:37[/EDIT]
300 Litre Bitkili Akvaryumum İçin Aydınlatma Tavs.
Akvaryum Ölçüleri:100*50 yükseklik:60cm
Taban:7-8 cm dere kumuyla karışık lav kırığı
Gübreleme: Haftalık bir kapak sıvı gübre(tetra plantamin)
Bitkiler ve Canlılar: Adını bilmediğim yaklaşık 75 kök bitki, bir adet altın moli(Su değerlerimin uygun olup olmadığını denemek amacıyla salınmıştır, canlı takviyesi yapılacaktır)
Arkadaşlar öncelikle merhaba, astronot beslediğim akvaryumumu, ani bir kararla bitkili canlı doğuran tankına çevirme kararı aldım. Astronotlarımı bir arkadaşıma hediye ettikten sonra, gezmek amacıyla tuttum Ankarada bitki satan bir akvaryumcunun yolunu, bana ışığımın ve şartlarımın yeterli olduğunu söylemesiyle beraber, adını dahi bilmediğim bitkileri aldım(araştırma yapmamak tamamen benim hatam, eklediğim fotoğraflardan tankımdaki bitkilerin türlerini çıkarabilecek olan değerli hobiciler yardımcı olursa çok sevinirim).Sonrasında, biraz araştırmayla tankımda bulunan 90 cm çin malı mavi beyaz ledin hiçbir şekilde bitkiler için uygun olmadığını bu şartlarda bitki yetiştirmenin de pek mümkün olmadığını fark etmemle hemen ışıklandırma konusunda araştırmalara başladım. Lakin anlaşılacağı üzere bitkili tank konusunda biraz acemiyim ve ışık konusunda siz tecrübeli hobicilerin tavsiyelerinize ihtiyacım var. Aldığım ışığın sitesindeki özellikleri fotoğraflardaki şekilde belirtilmiş(daha beyaz ağırlıklı olmasını tercih ederdim ama uygun model bulamadım f/p açısından), akvaryum kullanımı için de gerekirse taç kapağı çıkarıp yukarıdan kablolu duy yardımıyla tüm akvaryuma ışık verecek şekilde asmayı planlıyorum, sizce uygun olur mu?
Tabana sonradan malzeme eklemek bir sıkıntı yaratır mı yoksa tabanı tamamen bozmak mı gerekir? (Kum kalınlığımın ince olduğunu düşünüyorum, yükseltme maksadlı kum eklemekte bir sakınca var mıdır?)
Sıvı gübre(haftada bir) sizce yeterli olur mu, misket gübre gerekli midir?
Biraz hızlı bir şekilde, yüksek bir hevesle yeterli araştırma yapmadan bitkileri almış bulundum, bana kızacak tecrübeli hobiciler olacaktır, tez canlılığıma ve amatörlüğüme verirlerse çok sevinirim:)) Ayrıca şuan asıl amacım bitkiler için sağlıklı bir ortam oluşturabilmek, sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220448591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445141.jpg[/IMG][EDIT]Yyenessi,2022-09-21 04:59:31[/EDIT]
Akvaryum Ölçüleri:100*50 yükseklik:60cm
Taban:7-8 cm dere kumuyla karışık lav kırığı
Gübreleme: Haftalık bir kapak sıvı gübre(tetra plantamin)
Bitkiler ve Canlılar: Adını bilmediğim yaklaşık 75 kök bitki, bir adet altın moli(Su değerlerimin uygun olup olmadığını denemek amacıyla salınmıştır, canlı takviyesi yapılacaktır)
Arkadaşlar öncelikle merhaba, astronot beslediğim akvaryumumu, ani bir kararla bitkili canlı doğuran tankına çevirme kararı aldım. Astronotlarımı bir arkadaşıma hediye ettikten sonra, gezmek amacıyla tuttum Ankarada bitki satan bir akvaryumcunun yolunu, bana ışığımın ve şartlarımın yeterli olduğunu söylemesiyle beraber, adını dahi bilmediğim bitkileri aldım(araştırma yapmamak tamamen benim hatam, eklediğim fotoğraflardan tankımdaki bitkilerin türlerini çıkarabilecek olan değerli hobiciler yardımcı olursa çok sevinirim).Sonrasında, biraz araştırmayla tankımda bulunan 90 cm çin malı mavi beyaz ledin hiçbir şekilde bitkiler için uygun olmadığını bu şartlarda bitki yetiştirmenin de pek mümkün olmadığını fark etmemle hemen ışıklandırma konusunda araştırmalara başladım. Lakin anlaşılacağı üzere bitkili tank konusunda biraz acemiyim ve ışık konusunda siz tecrübeli hobicilerin tavsiyelerinize ihtiyacım var. Aldığım ışığın sitesindeki özellikleri fotoğraflardaki şekilde belirtilmiş(daha beyaz ağırlıklı olmasını tercih ederdim ama uygun model bulamadım f/p açısından), akvaryum kullanımı için de gerekirse taç kapağı çıkarıp yukarıdan kablolu duy yardımıyla tüm akvaryuma ışık verecek şekilde asmayı planlıyorum, sizce uygun olur mu?
Tabana sonradan malzeme eklemek bir sıkıntı yaratır mı yoksa tabanı tamamen bozmak mı gerekir? (Kum kalınlığımın ince olduğunu düşünüyorum, yükseltme maksadlı kum eklemekte bir sakınca var mıdır?)
Sıvı gübre(haftada bir) sizce yeterli olur mu, misket gübre gerekli midir?
Biraz hızlı bir şekilde, yüksek bir hevesle yeterli araştırma yapmadan bitkileri almış bulundum, bana kızacak tecrübeli hobiciler olacaktır, tez canlılığıma ve amatörlüğüme verirlerse çok sevinirim:)) Ayrıca şuan asıl amacım bitkiler için sağlıklı bir ortam oluşturabilmek, sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220448591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236536/210920220445141.jpg[/IMG][EDIT]Yyenessi,2022-09-21 04:59:31[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
KULLANICILAR
- 45 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
