ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kotyorian
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Nisan 2022 19:37
Son Ziyaret:
02 Mayıs 2022 23:31
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Jan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Jan
SON 10 MESAJI
Zebra Elma Karidesi Dışkılama
Dün bitkileri yediği için akvaryumdan ayırdığım zebra salyangozumun bu kadar dışkı yapması beni şaşırttı. Bence bu hayvanlar temizlediğinden fazla kirletiyor akvaryumları.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/280420221842091.jpg[/IMG]
Dün bitkileri yediği için akvaryumdan ayırdığım zebra salyangozumun bu kadar dışkı yapması beni şaşırttı. Bence bu hayvanlar temizlediğinden fazla kirletiyor akvaryumları.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/280420221842091.jpg[/IMG]
18lt
Selamlar, salyangozumun yumurtladığını farkettim. Bu yavrular kaç güne yumurtadan çıkar? Bu haldeyken akvaryumdan ayırma şansım var mı? Yoksa yavrular büyüyünce mi ayırayım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/260420221446101.jpg[/IMG]
Selamlar, salyangozumun yumurtladığını farkettim. Bu yavrular kaç güne yumurtadan çıkar? Bu haldeyken akvaryumdan ayırma şansım var mı? Yoksa yavrular büyüyünce mi ayırayım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/260420221446101.jpg[/IMG]
Taç Kuyruk
Başlarda çok sönük, yem yemeyen, korkak bir balıktı. Bu yüzden elimden çıkarmayı düşünüyordum fakat akvaryuma alışınca adeta canavara döndü [:D] Parmağıma falan bile dikleniyor. Betta başka bir balıkmış gerçekten, kendi karakteri var resmen.
[VID]https://youtu.be/IjKjDlvsdDQ[/VID][EDIT]Kotyorian,2022-04-25 18:37:21[/EDIT]
Başlarda çok sönük, yem yemeyen, korkak bir balıktı. Bu yüzden elimden çıkarmayı düşünüyordum fakat akvaryuma alışınca adeta canavara döndü [:D] Parmağıma falan bile dikleniyor. Betta başka bir balıkmış gerçekten, kendi karakteri var resmen.
[VID]https://youtu.be/IjKjDlvsdDQ[/VID][EDIT]Kotyorian,2022-04-25 18:37:21[/EDIT]
Taç Kuyruk
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222133411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222134171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222134421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222133411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222134171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222134421.jpg[/IMG]
18lt
Salyangoz, kum ve bitki ekledim. Akvaryumcuda tek bir bitki vardı onuda ben aldım. Bu bitkinin cinsi nedir bakımı kolay mıdır? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222039541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222040271.jpg[/IMG]
Bu da evin meraklısı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222040521.jpg[/IMG]
Zebra elma da akvaryumda gezinmeye başladı ayrıca ilk yemini az önce yedi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/240420220105381.jpg[/IMG][EDIT]Kotyorian,2022-04-24 01:05:46[/EDIT]
Salyangoz, kum ve bitki ekledim. Akvaryumcuda tek bir bitki vardı onuda ben aldım. Bu bitkinin cinsi nedir bakımı kolay mıdır? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222039541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222040271.jpg[/IMG]
Bu da evin meraklısı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/230420222040521.jpg[/IMG]
Zebra elma da akvaryumda gezinmeye başladı ayrıca ilk yemini az önce yedi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/240420220105381.jpg[/IMG][EDIT]Kotyorian,2022-04-24 01:05:46[/EDIT]
18lt
[QUOTE=whoami]Sanırım çeşmeden suyu doldurduğunuz gibi balığı koymuşsunuz. Tür değişimi yapacaksanız acele etmeyin. Betayı çıkarın, kumu ekleyin, bitkileri ekleyin. Biraz dönsün akvaryum boş şekilde. Sonra önce salyangozlarınızı ekleyin. Elma salyangozu almayın, çok büyürler kötü görünür bu kadar ufak bir tankta. Nerite veya zebra elma alabilirsiniz. Salyangozları koyduktan 2 gün sonra isterseniz karides, kerevit tarzı kabuklulardan ekleyebilirsiniz. Baktınız bitkiler iyi, canlılar iyi, birkaç gün sonra balıklarınızı koyabilirsiniz. Ne konabilir balık olarak? Pigme puffer önerilmiş ama başlangıç balığı olarak önermem. Pigme gurami olabilir. Tek veya çift ya da ufak bir grup alınabilir. Dario dario olabilir. Endler olabilir. Ember tetra bence almayın, biraz daha büyük olsa tankınız güzel olurdu. Sivrisinek rasbora gibi cüce rasboralardan bir grup olabilir, microdevorio rasbora olabilir. Galaxy rasbora olabilir. Platy, Moli, lepistes vs canlıdoğuranlar, çöpçüler, cüce de olsa Vatozlar, ember bile bence olmaz ama diğer tetra çeşitleri de, bu akvaryuma olmaz. Almayınız.
Şimdiye kadar baktığım en dayanıklı ve göz dolduran bitki türü cryptocorne wendtii ailesi. Kuma birkaç wendtii dikersiniz. Elodea, tilki kuyruğu eklenebilir, bulması da bakması da kolaydır. Dikim istemezler. Gül, limon, çınar, tütün de kolaydır ancak dikmeniz gerekir. Bulur beğenirseniz alabilirsiniz. Anubias güzel, kolay bakımlı, dayanıklı ama pahalı bir bitkidir. Gücünüz yeterse alınabilir. Su üstü bitkisi beğendinizi alabilirsiniz. Parvula da birkaç tane almanızı öneririm. Balık sayısını az, bitki sayısını yüksek tutmaya çalışın.
Unutmuşum ekleyeyim: çok ufak killifishler ve medeka da olabilir. Akvaryum ve Tür Tavsiyesi forumunda küçük akvaryumlara balık seçenekleri adlı bir konu var bjkalley'in. Onu okuyun derim. [/QUOTE]
Hocam evet beklemeden koydum fakat çeşme suyu değil içme suyu kullandım. Tür değişiminde acele etmeyeceğim şuanlık sadece salyangoz ve bitki alacağım. Nerite çok güzel bir salyangozmuş umarım bulabilirm. Önerdiğiniz bitkileri not aldım. Bu arada benim hayalim 40-50 litre bir şey almaktı fakat Allah aşkına kireç bağlamış düz çerçeve 2. el 50 litre akvaryum için bile 250 lira fiyat istiyorlar. Isıtıcı desen 130 lira, el kadar iç filtre 120 lira. Işıklandırmayı sormadım bile en son bir tanıdıktan rica ettim yurtdışından gelirken bunu alabildi. Yani büyük akvaryumun bahsini bile etmeyin vallahi içim daralıyor... Bu arada yanlış anlamayın size sitem etmiyorum ama derdimi anlatmam lazımdı.
[QUOTE=Alperenkn]Elma salyangozunu bende kesinlikle önermem fakat boyutundan dolayı değil, betanın onun gözlerini rahatsız edebilmesinden ötürü. Bitki koyacaksanız eğer 18 TL bir tanka saz öneririm, bakımı kolay ve rahat bir bitkidir fotosentez yeterli düzeyde sağlarsa bolca yeni kök verecektir[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234975/210420220450151.jpg[/IMG][/QUOTE]
gül, tilki kuyruğu, wendtii, saz, moss önerilenler artık bunlardan birkaçını alıp dahil edeceğim. Kum olarakta bitkili akvaryum için hagen önerilmiş onu alacağım. Bu arada akvaryum sizinse çok güzelmiş tebrikler.[EDIT]Kotyorian,2022-04-21 15:56:54[/EDIT]
[QUOTE=whoami]Sanırım çeşmeden suyu doldurduğunuz gibi balığı koymuşsunuz. Tür değişimi yapacaksanız acele etmeyin. Betayı çıkarın, kumu ekleyin, bitkileri ekleyin. Biraz dönsün akvaryum boş şekilde. Sonra önce salyangozlarınızı ekleyin. Elma salyangozu almayın, çok büyürler kötü görünür bu kadar ufak bir tankta. Nerite veya zebra elma alabilirsiniz. Salyangozları koyduktan 2 gün sonra isterseniz karides, kerevit tarzı kabuklulardan ekleyebilirsiniz. Baktınız bitkiler iyi, canlılar iyi, birkaç gün sonra balıklarınızı koyabilirsiniz. Ne konabilir balık olarak? Pigme puffer önerilmiş ama başlangıç balığı olarak önermem. Pigme gurami olabilir. Tek veya çift ya da ufak bir grup alınabilir. Dario dario olabilir. Endler olabilir. Ember tetra bence almayın, biraz daha büyük olsa tankınız güzel olurdu. Sivrisinek rasbora gibi cüce rasboralardan bir grup olabilir, microdevorio rasbora olabilir. Galaxy rasbora olabilir. Platy, Moli, lepistes vs canlıdoğuranlar, çöpçüler, cüce de olsa Vatozlar, ember bile bence olmaz ama diğer tetra çeşitleri de, bu akvaryuma olmaz. Almayınız.
Şimdiye kadar baktığım en dayanıklı ve göz dolduran bitki türü cryptocorne wendtii ailesi. Kuma birkaç wendtii dikersiniz. Elodea, tilki kuyruğu eklenebilir, bulması da bakması da kolaydır. Dikim istemezler. Gül, limon, çınar, tütün de kolaydır ancak dikmeniz gerekir. Bulur beğenirseniz alabilirsiniz. Anubias güzel, kolay bakımlı, dayanıklı ama pahalı bir bitkidir. Gücünüz yeterse alınabilir. Su üstü bitkisi beğendinizi alabilirsiniz. Parvula da birkaç tane almanızı öneririm. Balık sayısını az, bitki sayısını yüksek tutmaya çalışın.
Unutmuşum ekleyeyim: çok ufak killifishler ve medeka da olabilir. Akvaryum ve Tür Tavsiyesi forumunda küçük akvaryumlara balık seçenekleri adlı bir konu var bjkalley'in. Onu okuyun derim. [/QUOTE]
Hocam evet beklemeden koydum fakat çeşme suyu değil içme suyu kullandım. Tür değişiminde acele etmeyeceğim şuanlık sadece salyangoz ve bitki alacağım. Nerite çok güzel bir salyangozmuş umarım bulabilirm. Önerdiğiniz bitkileri not aldım. Bu arada benim hayalim 40-50 litre bir şey almaktı fakat Allah aşkına kireç bağlamış düz çerçeve 2. el 50 litre akvaryum için bile 250 lira fiyat istiyorlar. Isıtıcı desen 130 lira, el kadar iç filtre 120 lira. Işıklandırmayı sormadım bile en son bir tanıdıktan rica ettim yurtdışından gelirken bunu alabildi. Yani büyük akvaryumun bahsini bile etmeyin vallahi içim daralıyor... Bu arada yanlış anlamayın size sitem etmiyorum ama derdimi anlatmam lazımdı.
[QUOTE=Alperenkn]Elma salyangozunu bende kesinlikle önermem fakat boyutundan dolayı değil, betanın onun gözlerini rahatsız edebilmesinden ötürü. Bitki koyacaksanız eğer 18 TL bir tanka saz öneririm, bakımı kolay ve rahat bir bitkidir fotosentez yeterli düzeyde sağlarsa bolca yeni kök verecektir[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234975/210420220450151.jpg[/IMG][/QUOTE]
gül, tilki kuyruğu, wendtii, saz, moss önerilenler artık bunlardan birkaçını alıp dahil edeceğim. Kum olarakta bitkili akvaryum için hagen önerilmiş onu alacağım. Bu arada akvaryum sizinse çok güzelmiş tebrikler.[EDIT]Kotyorian,2022-04-21 15:56:54[/EDIT]
18lt
Bilgilendirici yazınız için teşekkür ediyorum. Betayı çıkarma kararı aldım. 4-5 adet ember tetra(umarım bulabilirim ve tanesi 100 lira değildir) 1 adet de salyangoz almaya karar verdim. Salyangoz konusunda önerilere açığım. Ha birde 2-3 çeşit en az bakım isteyen bitkiler önerirseniz çok mutlu olurum.
Bilgilendirici yazınız için teşekkür ediyorum. Betayı çıkarma kararı aldım. 4-5 adet ember tetra(umarım bulabilirim ve tanesi 100 lira değildir) 1 adet de salyangoz almaya karar verdim. Salyangoz konusunda önerilere açığım. Ha birde 2-3 çeşit en az bakım isteyen bitkiler önerirseniz çok mutlu olurum.
18lt
Peki sadece 4-5 tane erkek lepistes baksam olur mu betta saldırır mı? Ya da sadece erkek baksam lepisteslere zararı olur mu?
Düzeltme; hayvanlar için stresli ve sağlıksız olduğunu okudum bu yüzden sadece erkek lepistesten vazgeçtim. Tetra besleyeceğim teşekkürler.[EDIT]Kotyorian,2022-04-20 22:09:56[/EDIT]
Peki sadece 4-5 tane erkek lepistes baksam olur mu betta saldırır mı? Ya da sadece erkek baksam lepisteslere zararı olur mu?
Düzeltme; hayvanlar için stresli ve sağlıksız olduğunu okudum bu yüzden sadece erkek lepistesten vazgeçtim. Tetra besleyeceğim teşekkürler.[EDIT]Kotyorian,2022-04-20 22:09:56[/EDIT]
18lt
Kavga mı ederler? O halde tetra beslemem için betayı çıkarmam mı gerek? İlk defa balık besliyorum lütfen daha bilgilendirici yazın.
Kavga mı ederler? O halde tetra beslemem için betayı çıkarmam mı gerek? İlk defa balık besliyorum lütfen daha bilgilendirici yazın.
18lt
Hocam ışık çok patlamış ondan filtresi gözükmüyor yoksa kendinden filtreli akvaryum. Tüm ekipmanları tam. Bitki ve kum ekleyeceğim. Ayrıca salyangoz ve tetrazon eklemeyi düşünüyorum 4-5 tane. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/200420222048291.jpg[/IMG]
Hocam ışık çok patlamış ondan filtresi gözükmüyor yoksa kendinden filtreli akvaryum. Tüm ekipmanları tam. Bitki ve kum ekleyeceğim. Ayrıca salyangoz ve tetrazon eklemeyi düşünüyorum 4-5 tane. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234973/200420222048291.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 22:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
