ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
_Serdar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Kasım 2020 20:37
Son Ziyaret:
10 Kasım 2022 11:04
Toplam Mesaj:
67 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Serdar Damılı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet Serdar Damılı
SON 10 MESAJI
Mutasyon Mu? Şekil Bozukluğu Mu?
Bu yavru bir lepistes. Genç bir birey. Yeni renklenmeye başladı ancak kardeşleri beyaz renklenirken bu gri renklendi. Benim de dikkatimi çekti ve yan yüzgeçlerinin normalden yukarıda olduğunu fark ettim. İlk bakışta iki tane üst yüzgeci (köpek balığındaki gibi) olduğu izlenimini veriyor. Ama son 3 fotoğrafta da görüldüğü gibi sağ ve sol yüzgeçleri normalden yukarı doğru. Bu durum hakkında bilgisi olan var mı? Herkese iyi hobiler..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058551.jpg[/IMG]
Bu yavru bir lepistes. Genç bir birey. Yeni renklenmeye başladı ancak kardeşleri beyaz renklenirken bu gri renklendi. Benim de dikkatimi çekti ve yan yüzgeçlerinin normalden yukarıda olduğunu fark ettim. İlk bakışta iki tane üst yüzgeci (köpek balığındaki gibi) olduğu izlenimini veriyor. Ama son 3 fotoğrafta da görüldüğü gibi sağ ve sol yüzgeçleri normalden yukarı doğru. Bu durum hakkında bilgisi olan var mı? Herkese iyi hobiler..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058551.jpg[/IMG]
Akvaryum Neden Bir Günde Bulandı?
[QUOTE=mkocak]Şu sağ tarafta bulunan plastik kapların içerisinde yem bulunduruyorsanız onları değiştirmelisiniz. Bu kaplar hava alır. Hava almayan sağlam kaba koyun. [/QUOTE]
Tamam hocam o iş bende 🙂
[QUOTE=ogurcay]Yemden dolayı da olmuş olabilir.Canlılarınız sağlıklı gözüküyor.Bence önemli bir durum yok...Sağlıkla büyüsünler inşallah[:nazar:][/QUOTE]
Öyle görünüyor şuan bulanıklık dünkünden çok çok düştü , inşallah 🙃
[QUOTE=mkocak]Şu sağ tarafta bulunan plastik kapların içerisinde yem bulunduruyorsanız onları değiştirmelisiniz. Bu kaplar hava alır. Hava almayan sağlam kaba koyun. [/QUOTE]
Tamam hocam o iş bende 🙂
[QUOTE=ogurcay]Yemden dolayı da olmuş olabilir.Canlılarınız sağlıklı gözüküyor.Bence önemli bir durum yok...Sağlıkla büyüsünler inşallah[:nazar:][/QUOTE]
Öyle görünüyor şuan bulanıklık dünkünden çok çok düştü , inşallah 🙃
Akvaryum Neden Bir Günde Bulandı?
[QUOTE=ogurcay]Fotoğraf paylaşma şansınız var mı?Kurulumunuzu ne zaman yaptınız?Detay bilgileri rica edeceğim;Filtreniz,ışıklandırmanız ve süresi,akvaryum ölçüleriniz,canlı miktarı.Bunları bilirsek daha doğru yorumlar yapabiliriz.Saygılarımla[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/070120221158261.jpg[/IMG] Şuan bulanıklık biraz gitmiş durumda. Akvaryumu yaklaşık 2 yıl önce kurmuştum. İç filtre var motorun etrafında sünger olandan. Işıklandırma beyaz led. 25,5 litre akvaryum. 2 büyük, 1 yavru, yaklaşık 60 yeni doğan yavru. Yavrular 4 gün önce doğdu. Evvelsi gün hiçbir şey yoktu gayet normal ve duruydu suyu. Ama dün sabah annem biraz bulanık olduğunu fark etmiş. Akşam da ben gelince çok bulanıktı. Yavrular gelince yemlerden birini toz haline getirmiştim. Birkaç gün sonra da bu olay oldu bilmem bağlantısı var mıdır?[EDIT]_Serdar,2022-01-07 13:02:28[/EDIT]
[QUOTE=ogurcay]Fotoğraf paylaşma şansınız var mı?Kurulumunuzu ne zaman yaptınız?Detay bilgileri rica edeceğim;Filtreniz,ışıklandırmanız ve süresi,akvaryum ölçüleriniz,canlı miktarı.Bunları bilirsek daha doğru yorumlar yapabiliriz.Saygılarımla[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/070120221158261.jpg[/IMG] Şuan bulanıklık biraz gitmiş durumda. Akvaryumu yaklaşık 2 yıl önce kurmuştum. İç filtre var motorun etrafında sünger olandan. Işıklandırma beyaz led. 25,5 litre akvaryum. 2 büyük, 1 yavru, yaklaşık 60 yeni doğan yavru. Yavrular 4 gün önce doğdu. Evvelsi gün hiçbir şey yoktu gayet normal ve duruydu suyu. Ama dün sabah annem biraz bulanık olduğunu fark etmiş. Akşam da ben gelince çok bulanıktı. Yavrular gelince yemlerden birini toz haline getirmiştim. Birkaç gün sonra da bu olay oldu bilmem bağlantısı var mıdır?[EDIT]_Serdar,2022-01-07 13:02:28[/EDIT]
Akvaryum Neden Bir Günde Bulandı?
Okuldan geldim ve balıklara bakmak için eğildiğimde büyük şok yaşadım. Su çok fazla bulanmıştı ve ip gibi solucan benzeri canlılar türemişti akvaryumda. Bu canlıları bir süredir görüyorum ama hangi yöntemi denediysem akvaryumdan atamadım. Bu canlılar su yüdeyine doğru kıvrıla kıvrıla yüzüyordu. Gerçekten korkunç bir görüntüydü. Bu sırada saat gece bir buçuktu ve ne yapmama çabuk karar vermeliydim. Eğer suyu dinlenmeye bırakıp bugünü bekleseydim muhtemelen balıklarımın hepsi oksijensizlikten ölecekti. Ben de hemen suyunu değiştirmeye karar verdim. Suyun birkaç gün dinlenmesi gerek, biliyorum. Ama başka çarem yoktu. Ben de suyun yaklaşık yarısını alıp üçte biri kadarlık kısmına yeni su koydum. Kalan kısmına da koyacktım ama en azından bugünü bekledim. Dün su biraz durulmuştu ama bugün geri bulanmış, eskisi kadar olmasa da. Kalan suyu koydum az önce. Arkadaşlar ben neden bu kadar macera yaşadım? Suyumu değiştireli çok olmamıştı, camlarda alg yoktu, bu ipliksi şeyler iyice azalmıştı... Sadece yemim biraz eskidi ama bir günde bu kadar değişime yem sebep olabilir mi? Bilemiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Allah kimseye o görüntüyü göstermesin. İyi hobiler.[EDIT]_Serdar,2022-01-07 08:14:06[/EDIT]
Okuldan geldim ve balıklara bakmak için eğildiğimde büyük şok yaşadım. Su çok fazla bulanmıştı ve ip gibi solucan benzeri canlılar türemişti akvaryumda. Bu canlıları bir süredir görüyorum ama hangi yöntemi denediysem akvaryumdan atamadım. Bu canlılar su yüdeyine doğru kıvrıla kıvrıla yüzüyordu. Gerçekten korkunç bir görüntüydü. Bu sırada saat gece bir buçuktu ve ne yapmama çabuk karar vermeliydim. Eğer suyu dinlenmeye bırakıp bugünü bekleseydim muhtemelen balıklarımın hepsi oksijensizlikten ölecekti. Ben de hemen suyunu değiştirmeye karar verdim. Suyun birkaç gün dinlenmesi gerek, biliyorum. Ama başka çarem yoktu. Ben de suyun yaklaşık yarısını alıp üçte biri kadarlık kısmına yeni su koydum. Kalan kısmına da koyacktım ama en azından bugünü bekledim. Dün su biraz durulmuştu ama bugün geri bulanmış, eskisi kadar olmasa da. Kalan suyu koydum az önce. Arkadaşlar ben neden bu kadar macera yaşadım? Suyumu değiştireli çok olmamıştı, camlarda alg yoktu, bu ipliksi şeyler iyice azalmıştı... Sadece yemim biraz eskidi ama bir günde bu kadar değişime yem sebep olabilir mi? Bilemiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Allah kimseye o görüntüyü göstermesin. İyi hobiler.[EDIT]_Serdar,2022-01-07 08:14:06[/EDIT]
Lepistesin Kuyruğundaki Delik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/031020212215171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/031020212224441.jpg[/IMG]
Bu dişi lepistesim yarın bir yaşına girecek. Kuyruğunda ördek ayağındaki gibi çıkıntılar birkaç haftadır, delik de (sağ üstte) birkaç gündür var. Sabah su değişimi yaptım. Direnci yüksek bir balıktır. Bir zamanlar kuyruk erimesi vardı (diğer balıklarımda da vardı ama onlar hastalığa yenildi) ve tek kurtulan bu balığım oldu. İlaç vs tavsiyeniz olursa çok sevinirim. Doğal yöntemleri her zaman tercih ederim ama başka çare yok gibi. [EDIT]_Serdar,2021-10-03 22:25:27[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/031020212215171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/031020212224441.jpg[/IMG]
Bu dişi lepistesim yarın bir yaşına girecek. Kuyruğunda ördek ayağındaki gibi çıkıntılar birkaç haftadır, delik de (sağ üstte) birkaç gündür var. Sabah su değişimi yaptım. Direnci yüksek bir balıktır. Bir zamanlar kuyruk erimesi vardı (diğer balıklarımda da vardı ama onlar hastalığa yenildi) ve tek kurtulan bu balığım oldu. İlaç vs tavsiyeniz olursa çok sevinirim. Doğal yöntemleri her zaman tercih ederim ama başka çare yok gibi. [EDIT]_Serdar,2021-10-03 22:25:27[/EDIT]
Nerede Hata Yapıyorum?
[QUOTE=Oguzhank]Selamlar.15 lt yavru büyütme akvaryumum var.An itibariye içerisinde 30 40 civari küçük ramshorn salyangoz vardir.1 ay önce 100 e yakınlaridi.Anca bu kadar azaltabildim.10 tane civari 1 cm lik moli kılıçkuyruk yavrularida var içerisinde.Filte yok.Isıtma yok.Havalandirma yok.Tahminlerime göre biyolojik yük sizin akvaryumunuzdan fazladir.Yinede ne baliklarda nede salyangozlarda sorun var.Tek yaptiğim iki günde bir suyun yüzde 30 unu değiştirmek.Bence bunu deneyin sorununuzu çözer.Ben bu durumlari kendimce şöyle değerlendiriyorum.akvaryumlarda pek çok sorun olabilir.Yetersiz filtrasyon aşiri yemleme yetersiz havalandirma ilk aklima gelenler.Bunlarin hepsinin sonucunda su değerleriniz bozulur.Düzenli ve uygun dozda su değişimi yapmak bu sorunlari anlamanizi ve çözmenizi sağlamaz.Ama tankınızdaki canlilarin hatalarin sonuçlari ile yüzleşmesi ihtimalini çok çok azaltir hatta ortadan kaldirir.Benim düşüncem budur.[/QUOTE]
Teşekkür ediyorum. Mutlaka suyu iki üç güne bir değiştireceğim.
[QUOTE=Oguzhank]Selamlar.15 lt yavru büyütme akvaryumum var.An itibariye içerisinde 30 40 civari küçük ramshorn salyangoz vardir.1 ay önce 100 e yakınlaridi.Anca bu kadar azaltabildim.10 tane civari 1 cm lik moli kılıçkuyruk yavrularida var içerisinde.Filte yok.Isıtma yok.Havalandirma yok.Tahminlerime göre biyolojik yük sizin akvaryumunuzdan fazladir.Yinede ne baliklarda nede salyangozlarda sorun var.Tek yaptiğim iki günde bir suyun yüzde 30 unu değiştirmek.Bence bunu deneyin sorununuzu çözer.Ben bu durumlari kendimce şöyle değerlendiriyorum.akvaryumlarda pek çok sorun olabilir.Yetersiz filtrasyon aşiri yemleme yetersiz havalandirma ilk aklima gelenler.Bunlarin hepsinin sonucunda su değerleriniz bozulur.Düzenli ve uygun dozda su değişimi yapmak bu sorunlari anlamanizi ve çözmenizi sağlamaz.Ama tankınızdaki canlilarin hatalarin sonuçlari ile yüzleşmesi ihtimalini çok çok azaltir hatta ortadan kaldirir.Benim düşüncem budur.[/QUOTE]
Teşekkür ediyorum. Mutlaka suyu iki üç güne bir değiştireceğim.
Nerede Hata Yapıyorum?
[QUOTE=Emre0012]Benim aklıma gelenleri sıralıyayım;
-Kumla ilgili bir sıkıntı olabilir. Siyah kumlarda sıkıntı olabiliyor.
-Su değişimini dinlenmiş suyla mı yapıyorsunuz?
-Elma salyangozları çok kirletiyor suyu. Boyutları da baya büyük gözüküyor.
-camdaki o canlılar planarya veya nematod olabilir. Fazla yemleme sebep oluyor.
-Balıklarına verdiğiniz yemlerin markasını yazar mısınız?
-Isıtıcınız var mı?[/QUOTE]
Siyah kum kullanıyorum.
Su değişimini dinlenmiş suyla yapıyorum.
Elma salyangozları gerçekten çok büyüdüler ve nereye bırakacağımı bilemiyorum, ölüme de terk edemem..
Planarya olmadığına eminim. Nematodu araştıracağım, peki nasıl geçer?
Yemlerin markası yazmıyor. Küçük paketler halinde almıştım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/190520211342301.jpg[/IMG]
Isıtıcının gerekli olduğunu pek düşünmüyorum çünkü ev ortamı yeterli geliyor bana. Derece genelde 25 i gösteriyor. Değiştiğini pek görmedim.
[QUOTE=Emre0012]Benim aklıma gelenleri sıralıyayım;
-Kumla ilgili bir sıkıntı olabilir. Siyah kumlarda sıkıntı olabiliyor.
-Su değişimini dinlenmiş suyla mı yapıyorsunuz?
-Elma salyangozları çok kirletiyor suyu. Boyutları da baya büyük gözüküyor.
-camdaki o canlılar planarya veya nematod olabilir. Fazla yemleme sebep oluyor.
-Balıklarına verdiğiniz yemlerin markasını yazar mısınız?
-Isıtıcınız var mı?[/QUOTE]
Siyah kum kullanıyorum.
Su değişimini dinlenmiş suyla yapıyorum.
Elma salyangozları gerçekten çok büyüdüler ve nereye bırakacağımı bilemiyorum, ölüme de terk edemem..
Planarya olmadığına eminim. Nematodu araştıracağım, peki nasıl geçer?
Yemlerin markası yazmıyor. Küçük paketler halinde almıştım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/190520211342301.jpg[/IMG]
Isıtıcının gerekli olduğunu pek düşünmüyorum çünkü ev ortamı yeterli geliyor bana. Derece genelde 25 i gösteriyor. Değiştiğini pek görmedim.
Nerede Hata Yapıyorum?
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Kullandığınız kum nedir? Nitrat kitiniz varsa bir ölçmenizi tavsiye ederim. Yoksa %30-40 civarı dinlenmiş su ile değişim yapıp gözlemleyin.[/QUOTE]
Özellikli bir kum kullanmıyorum. Mutlaka su değişimi yapacağım.
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Kullandığınız kum nedir? Nitrat kitiniz varsa bir ölçmenizi tavsiye ederim. Yoksa %30-40 civarı dinlenmiş su ile değişim yapıp gözlemleyin.[/QUOTE]
Özellikli bir kum kullanmıyorum. Mutlaka su değişimi yapacağım.
Nerede Hata Yapıyorum?
[QUOTE=Mikail Erdoğan]Merhaba,
Geçmiş olsun öncelikle.
İlk olarak sizden ricam tavsiyeleri okurken [K]"Ama yıllardır böyle yapıyordum birşey yoktu."[/K][K] "Falanca kişi şöyle yapıyor ondan birşey olmuyor."[/K] mantığına girmeden okumanız.
Durum ile ilgili olarak ilk söyleyeceğim şey akvaryum hacmimiz canlılarınız için yeterli değil. Hal böyle olunca canlı yükü ile hacim kıyaslandığında suyun bozulması da çok hızlı gerçekleşiyor. Suyunuz bozulduğunda da hastalıklar baş gösteriyor.
Hacim ne kadar küçülürse su değerlerini stabil tutmak da o kadar zorlaşır.
Size tavsiyem yapabiliyorsanız öncelikle hacmi daha geniş bir akvaryum edinin.
Filtrenizi hacminizi kaldıracak şekilde seçin.
Yemlemeyi canlıların kısa sürede bitireceği kadar yapın ve fazla yemlemeden kaçının.
Keyifli Hobiler.[/QUOTE]
Daha büyük bir akvayuma geçmeyi düşünüyordum. Ama şartlar izin vermedi. En kısa sürede geçmeye çalışacağım. Tavsiyeleriniz için teşekkürler. Peki tedaviyi nasıl yapmalıyım?
[QUOTE=Mikail Erdoğan]Merhaba,
Geçmiş olsun öncelikle.
İlk olarak sizden ricam tavsiyeleri okurken [K]"Ama yıllardır böyle yapıyordum birşey yoktu."[/K][K] "Falanca kişi şöyle yapıyor ondan birşey olmuyor."[/K] mantığına girmeden okumanız.
Durum ile ilgili olarak ilk söyleyeceğim şey akvaryum hacmimiz canlılarınız için yeterli değil. Hal böyle olunca canlı yükü ile hacim kıyaslandığında suyun bozulması da çok hızlı gerçekleşiyor. Suyunuz bozulduğunda da hastalıklar baş gösteriyor.
Hacim ne kadar küçülürse su değerlerini stabil tutmak da o kadar zorlaşır.
Size tavsiyem yapabiliyorsanız öncelikle hacmi daha geniş bir akvaryum edinin.
Filtrenizi hacminizi kaldıracak şekilde seçin.
Yemlemeyi canlıların kısa sürede bitireceği kadar yapın ve fazla yemlemeden kaçının.
Keyifli Hobiler.[/QUOTE]
Daha büyük bir akvayuma geçmeyi düşünüyordum. Ama şartlar izin vermedi. En kısa sürede geçmeye çalışacağım. Tavsiyeleriniz için teşekkürler. Peki tedaviyi nasıl yapmalıyım?
Nerede Hata Yapıyorum?
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Akvaryumun görseli var mı?[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/190520211240341.jpg[/IMG]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Akvaryumun görseli var mı?[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/190520211240341.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
kasim12,
Sfenks111,
sina cen,
altuntasseref,
sero456,
syerli,
SeaWorld,
Hoppala,
OKIRATLI,
abunil,
ugurbaran,
0rnn,
MCY4,
Thunderbird,
forthehordex,
sirhill,
eyidasss,
MiSoSiKiaN,
TolgahanA,
Kuduoglu,
osmandbnl,
rexxter,
sakal34,
AquaVita,
betta.ist,
SJess,
LeventYorganci,
KSK lee,
HaydarGul,
ternapi,
Birtek,
İbrahims,
şansal,
Eldurmaz,
Umutoty,
yeekim,
aybas,
OsmanEnes,
Tallha,
metsi,
Jotunheim,
Leo,
oktay42,
murattr,
Savas37,
omererbas,
Kayi1299,
ozan_1903,
Mr. WingMan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
