ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
İlyascitak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Mayıs 2020 18:06
Son Ziyaret:
13 Haziran 2026 23:25
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İlyas çıtak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İlyas çıtak
SON 10 MESAJI
Alttan Sumplu Çok Yönlü Tasarım
[QUOTE=Orhan76]
Bir kaç gördüğüm sorun yaşaman muhtemel noktayı paylaşmak isterim. Emiş boruları sadece çok uzun değil aynı zamanda çok dirsekli, bu nedenle emiş gücünde fazlaca azalma yaşayabilirsin ve sık sık tıkanmalarla karşılaşabilirsin. Ben olsam emiş borularını hem az dirsek kullanmak hem de daha güçlü emiş yaptırmak için zeminden başlatırdım. Gördüğüm kadarıyla tahliye vanası açmak için delik açma imkanın var bu nedenle akvaryum camının arka dibinden emiş borularına uygun delikler açtırabilirsin. Bunun haricinden alternatif bir filtrasyon olarak arka sumpu da düşünebilirsin. Bu da çok büyük avantajlar sağlayabilir alt sumpa nazaran, her ne kadar az daha arka boşluğu genişletmiş olsan da. İlk gördüğümde aklıma gelenler bunlardı keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Değerli fikirleriniz için teşekkürler alt tarafa delik açarak boruları kısa tutma fikriniz cok daha mantıklı geldi çizimi göncelleyip bu fikir üzerinden ilerleyeceğim arka sump yapmak istemiyorum hem akvaryuma cok müdahale etmemek için hemde temizlemenin daha zor olması sebebiyle bunu şekilde kullanmak istemiyorum diğer taraftan akvaryum genişliğini olabildiğince fazla tutmak istiyorum yardımınız için teşşekkürler
[QUOTE=mutlubaba]Değişik ve cesur bir fikir olmuş gibi
ama zaten yenilikleri de cesurlar bulurmuş
tesisatçı değilim ama bana göre su çeken tahliye boruları birleşince birer parmaktan 2 parmak boruya ulaşır dolayısıyla aynı kalınlıkta boruda çekim yavaş olur gibi sadece orasına takıldım
yani birleşip aşağıya inen borunun biraz daha büyük olması lazım gibi
birde borular ile ara fon mesafesi elinizin girebileceği kadar geniş tutmak iyi olur gibi olası müdahele lerde el girmezse uğraşmayın
keyifli hobiler[/QUOTE]
Değerli fikirleriniz için teşekkürler evet o boru boyutu arttırmak kesinlikle işe yarayacaktır teşekkürler el girecek bir mesafeye ihtiyac var mı emin değilim aşağıdaki resimde görünen kısmı sökülür takılır yapacağım dibind olusabilecek herhangi soruna karşı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251318241.jpg[/IMG]
[QUOTE=K0L0Ni]
Merhaba, tasarımınız hoş duruyor. Ancak bir iki şeyi gözden geçirmek gerek;
6 tane tahliye (pis su çekme) borusu var. Sump da aşağıda, motor bir durursa su basar çok meşakkatli işler çıkar.
Bu konudaki önerim Tahliye borusunu sağ ve sol olmak üzere ikiye düşürmeniz. 1.5 metre akvaryuma 6 tahliye çok gereksiz, hatta fazla.
3 tane de temiz su tahliye borusu var. Max 2 tane olması yeterli. Bu şekliyle sump itiş motoru çıkışını 3'e bölmeniz veya 3 ayrı motor kullanmanız gerekir. Tek motoru 3'e bölecekseniz her bir çıkış için vana, ek bağlantı gibi aparatlara ihtiyacınız olacak. Boru ve bağlantı meselesi zaten riskli, zamanla sorunlar baş gösteriyor. Bence tek bile yeterli ama yine de sizin tercihiniz.
Son olarak tankta boruların girdiği arka hazne var. Orada pis su ve temiz su sürekli dar alanda buluşuyor. Bunun size bir faydası olmaz. Pis su boruları haznede kalsın, temiz su borusunu direkt akvaryuma verin. Hazne duvarının yukarısında yanlamasına üç tane delik var onları da kapatın. Pis suyu aşağıdan çeksin, temiz suyu yukarıdan versin. Bu şekilde tüm tank suyunu döndürürsünüz.
Sanırım o deliklere temiz su boruları giriyor şimdi fark ettim. Fotoların bazılarında boş görünüyor gözümden kaçmış. Temiz su borusunu o deliklere girecekseniz olabilir. Ama dediğim gibi 3 tane fazla. Sağ ve sol alttan pis suyu çekmeniz, sağ ve sol üstten temiz suyu vermeniz gayet uygun olur.
Bu arada bir konuya dikkat çekeyim;
Temiz su gelince direkt karşı cama vuracak. E kısmen de debisi yüksek gelecektir. Oralarda bir akıntı duvarı olacaktır balıkları çok yorabilir ve belli bölgelerde akıntı yaratamayabilirsiniz bu şekilde. Bunun yerine suyun akvaryumda boylamasına akıntı yaratacağı bir şekilde tasarlamanızı öneririm. Bunu da o deliklerin akvaryum çıkışına birer 45 derecelik dirsek daha ekleyerek halledebilirsiniz. biri sağ cama, diğeri sol cama vurursa orta kısımda sakin bir akıntı olur balıklar rahat eder.[/QUOTE]
Değerli fikirleriniz için teşekkürler 6 adet olması sadece fikir 3 adete de düşürebilirim boruların içine elektrik kesintisine karsı valf koymayı düşünüyorum aşağı akışı engellemek adına temiz su akışı için 45 derecelik dirsek fikrinizi beğendim mutlaka kullanacağım teşekkürler
Fikirlerinize göre resimlerdeki gibi bir güncelleme yaptım tekrar fikirlerinize ve eleştirinize açık olarak sunuyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405331.jpg[/IMG]
[QUOTE=Orhan76]
Bir kaç gördüğüm sorun yaşaman muhtemel noktayı paylaşmak isterim. Emiş boruları sadece çok uzun değil aynı zamanda çok dirsekli, bu nedenle emiş gücünde fazlaca azalma yaşayabilirsin ve sık sık tıkanmalarla karşılaşabilirsin. Ben olsam emiş borularını hem az dirsek kullanmak hem de daha güçlü emiş yaptırmak için zeminden başlatırdım. Gördüğüm kadarıyla tahliye vanası açmak için delik açma imkanın var bu nedenle akvaryum camının arka dibinden emiş borularına uygun delikler açtırabilirsin. Bunun haricinden alternatif bir filtrasyon olarak arka sumpu da düşünebilirsin. Bu da çok büyük avantajlar sağlayabilir alt sumpa nazaran, her ne kadar az daha arka boşluğu genişletmiş olsan da. İlk gördüğümde aklıma gelenler bunlardı keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Değerli fikirleriniz için teşekkürler alt tarafa delik açarak boruları kısa tutma fikriniz cok daha mantıklı geldi çizimi göncelleyip bu fikir üzerinden ilerleyeceğim arka sump yapmak istemiyorum hem akvaryuma cok müdahale etmemek için hemde temizlemenin daha zor olması sebebiyle bunu şekilde kullanmak istemiyorum diğer taraftan akvaryum genişliğini olabildiğince fazla tutmak istiyorum yardımınız için teşşekkürler
[QUOTE=mutlubaba]Değişik ve cesur bir fikir olmuş gibi
ama zaten yenilikleri de cesurlar bulurmuş
tesisatçı değilim ama bana göre su çeken tahliye boruları birleşince birer parmaktan 2 parmak boruya ulaşır dolayısıyla aynı kalınlıkta boruda çekim yavaş olur gibi sadece orasına takıldım
yani birleşip aşağıya inen borunun biraz daha büyük olması lazım gibi
birde borular ile ara fon mesafesi elinizin girebileceği kadar geniş tutmak iyi olur gibi olası müdahele lerde el girmezse uğraşmayın
keyifli hobiler[/QUOTE]
Değerli fikirleriniz için teşekkürler evet o boru boyutu arttırmak kesinlikle işe yarayacaktır teşekkürler el girecek bir mesafeye ihtiyac var mı emin değilim aşağıdaki resimde görünen kısmı sökülür takılır yapacağım dibind olusabilecek herhangi soruna karşı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251318241.jpg[/IMG]
[QUOTE=K0L0Ni]
Merhaba, tasarımınız hoş duruyor. Ancak bir iki şeyi gözden geçirmek gerek;
6 tane tahliye (pis su çekme) borusu var. Sump da aşağıda, motor bir durursa su basar çok meşakkatli işler çıkar.
Bu konudaki önerim Tahliye borusunu sağ ve sol olmak üzere ikiye düşürmeniz. 1.5 metre akvaryuma 6 tahliye çok gereksiz, hatta fazla.
3 tane de temiz su tahliye borusu var. Max 2 tane olması yeterli. Bu şekliyle sump itiş motoru çıkışını 3'e bölmeniz veya 3 ayrı motor kullanmanız gerekir. Tek motoru 3'e bölecekseniz her bir çıkış için vana, ek bağlantı gibi aparatlara ihtiyacınız olacak. Boru ve bağlantı meselesi zaten riskli, zamanla sorunlar baş gösteriyor. Bence tek bile yeterli ama yine de sizin tercihiniz.
Son olarak tankta boruların girdiği arka hazne var. Orada pis su ve temiz su sürekli dar alanda buluşuyor. Bunun size bir faydası olmaz. Pis su boruları haznede kalsın, temiz su borusunu direkt akvaryuma verin. Hazne duvarının yukarısında yanlamasına üç tane delik var onları da kapatın. Pis suyu aşağıdan çeksin, temiz suyu yukarıdan versin. Bu şekilde tüm tank suyunu döndürürsünüz.
Sanırım o deliklere temiz su boruları giriyor şimdi fark ettim. Fotoların bazılarında boş görünüyor gözümden kaçmış. Temiz su borusunu o deliklere girecekseniz olabilir. Ama dediğim gibi 3 tane fazla. Sağ ve sol alttan pis suyu çekmeniz, sağ ve sol üstten temiz suyu vermeniz gayet uygun olur.
Bu arada bir konuya dikkat çekeyim;
Temiz su gelince direkt karşı cama vuracak. E kısmen de debisi yüksek gelecektir. Oralarda bir akıntı duvarı olacaktır balıkları çok yorabilir ve belli bölgelerde akıntı yaratamayabilirsiniz bu şekilde. Bunun yerine suyun akvaryumda boylamasına akıntı yaratacağı bir şekilde tasarlamanızı öneririm. Bunu da o deliklerin akvaryum çıkışına birer 45 derecelik dirsek daha ekleyerek halledebilirsiniz. biri sağ cama, diğeri sol cama vurursa orta kısımda sakin bir akıntı olur balıklar rahat eder.[/QUOTE]
Değerli fikirleriniz için teşekkürler 6 adet olması sadece fikir 3 adete de düşürebilirim boruların içine elektrik kesintisine karsı valf koymayı düşünüyorum aşağı akışı engellemek adına temiz su akışı için 45 derecelik dirsek fikrinizi beğendim mutlaka kullanacağım teşekkürler
Fikirlerinize göre resimlerdeki gibi bir güncelleme yaptım tekrar fikirlerinize ve eleştirinize açık olarak sunuyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251405331.jpg[/IMG]
Alttan Sumplu Çok Yönlü Tasarım
Herkese merhaba
1.5 metrelik bir akvaryuma alttan sump olacak şekilde kırmızı borular çekim yeşil borular suyun geri takviyesi için kullanılacak amaç tüm akvaryumdan zeminden sürekli temizlik daha fazla su sirkülasyonu sağlamak eksik veya hatalı gördüğünüz varsa fikirlerinizi almak isterim boruların önünde cam olacak ve beyaz fon olacak borular gözükmeyecek yan tarafta vanalı sistem olacak su boşaltmayı kolaştırmak için discus akvaryumu rüm fikirlere ve eleştirilere açığım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223411.jpg[/IMG]
Herkese merhaba
1.5 metrelik bir akvaryuma alttan sump olacak şekilde kırmızı borular çekim yeşil borular suyun geri takviyesi için kullanılacak amaç tüm akvaryumdan zeminden sürekli temizlik daha fazla su sirkülasyonu sağlamak eksik veya hatalı gördüğünüz varsa fikirlerinizi almak isterim boruların önünde cam olacak ve beyaz fon olacak borular gözükmeyecek yan tarafta vanalı sistem olacak su boşaltmayı kolaştırmak için discus akvaryumu rüm fikirlere ve eleştirilere açığım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/230920251223411.jpg[/IMG]
Litobotes Erkeğim Ve Durmak Bilmeyen Üremesi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/201120221707441.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar bu erkeğimin 7 dişilik bi haremi var fakat balıkları hiç rahat bırakmıyor sürekli bı çiftleşme sürekli hepsinin ağzı dolu eğer kusturmazsam balıklar çok bitkin düşüyor kovalamaca vurma hepsi bı köşede bekliyor erkek koca akvaryumda tek geziyor erkeği ayirinca da erkek kendini sağa sola vuruyor ben buna nasıl bir çözüm bulabilirim şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/201120221707441.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar bu erkeğimin 7 dişilik bi haremi var fakat balıkları hiç rahat bırakmıyor sürekli bı çiftleşme sürekli hepsinin ağzı dolu eğer kusturmazsam balıklar çok bitkin düşüyor kovalamaca vurma hepsi bı köşede bekliyor erkek koca akvaryumda tek geziyor erkeği ayirinca da erkek kendini sağa sola vuruyor ben buna nasıl bir çözüm bulabilirim şimdiden teşekkürler
Litobotes İle Gelen Balığın Türü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/171020222300391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/171020222301051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/171020222301401.jpg[/IMG]
Yani türünden emin olmak istiyorum balıkları yanlışlıkla kırmak istemiyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/171020222300391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/171020222301051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/171020222301401.jpg[/IMG]
Yani türünden emin olmak istiyorum balıkları yanlışlıkla kırmak istemiyorum
Litobotes İle Gelen Balığın Türü
[QUOTE=Ali#]Çok uzun süredir akvaryum sakinlerim arasında yer almadı ama rengi, kuyruk yapısı, kuyruğa yakın beneği vs dişi yunusa benzettim. Stres bantları çok belirgin. Karnında da hafif bir şişkinlik var sanki...[/QUOTE]
Yorum için teşekkürler ama elimde yunus balığı da mevcut bununla yakından uzaktan ilgisi yok yeni geldigi anda çektim stresten dolayı pek düzgün çıkmıyor veren kişi bana kadonga olduğunu söylüyor ama ben hiç benzetemiyorum
[QUOTE=Ali#]Çok uzun süredir akvaryum sakinlerim arasında yer almadı ama rengi, kuyruk yapısı, kuyruğa yakın beneği vs dişi yunusa benzettim. Stres bantları çok belirgin. Karnında da hafif bir şişkinlik var sanki...[/QUOTE]
Yorum için teşekkürler ama elimde yunus balığı da mevcut bununla yakından uzaktan ilgisi yok yeni geldigi anda çektim stresten dolayı pek düzgün çıkmıyor veren kişi bana kadonga olduğunu söylüyor ama ben hiç benzetemiyorum
Litobotes İle Gelen Balığın Türü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/161020222234531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/161020222235031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/161020222235121.jpg[/IMG]
Herkese merhaba ,
Bugün litobotes cichlid balığı aldım ve yanında bu balık hediye edildi bunun türünü bilen arkadaşlar yardımci olabilir mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/161020222234531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/161020222235031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/161020222235121.jpg[/IMG]
Herkese merhaba ,
Bugün litobotes cichlid balığı aldım ve yanında bu balık hediye edildi bunun türünü bilen arkadaşlar yardımci olabilir mi ?
Toplu Akvaryum Isıtmak
55 metrekarelik bı alan ve kombi yok ortamı nasıl ısıtacağımı bilmiyorum
55 metrekarelik bı alan ve kombi yok ortamı nasıl ısıtacağımı bilmiyorum
Toplu Akvaryum Isıtmak
Merhaba arkadaşlar 25 den fazla akvaryum için ısıtma yöntemi arıyorum her birine tek tek ısıtıcı koymaktan başka bir yöntem var mıdır bilgisi olan paylaşabilir ise çok sevinirim
Merhaba arkadaşlar 25 den fazla akvaryum için ısıtma yöntemi arıyorum her birine tek tek ısıtıcı koymaktan başka bir yöntem var mıdır bilgisi olan paylaşabilir ise çok sevinirim
Lepistes Doğum Tahmin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/110620221034271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/110620221035081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/110620221036201.jpg[/IMG]
Sizce doğuma ne kadar süre var balıkları yeni aldığım için yavruluga koydum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/110620221034271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/110620221035081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/110620221036201.jpg[/IMG]
Sizce doğuma ne kadar süre var balıkları yeni aldığım için yavruluga koydum
Yunus Ciklet Sarı Renk
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/300720201038111.jpg[/IMG]
Balıklarda hiç bir sorun gözlemlemedim daha önce başına gelen veya tahmini olan var mıdır
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223696/300720201038111.jpg[/IMG]
Balıklarda hiç bir sorun gözlemlemedim daha önce başına gelen veya tahmini olan var mıdır
SON MESAJLAR
- Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 hounddog, 10:09
Akvaryum Tanıtımı - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
umitlee,
sina cen,
koagulant,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
exCaLiSTa,
Tortuga7,
EmiirKaan,
Tatar10,
downbelow,
yeekim,
Durustyilan,
Eldurmaz,
Serengeti,
emre12ozkan,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Mehmet Yavuz,
Piranhabull06,
Ejderha25,
ciways,
bysmokin,
atakan1,
Kınayu,
İsmail YILDIRIM,
hounddog,
ilkerkrsln,
Ylmzuslu,
KadirEmre,
zakazat kyhnu_vfPa,
bawyerank,
barsbingul,
osmandbnl,
altuntasseref,
riderfish,
Füzyon,
akvarist10UR,
Legendrow,
Legionsgamer,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
yyiImaz,
serhan16,
oguzozt,
Assamite,
Aquarist101,
Umt61,
Vess34,
MehmetEgemen,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
