ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Nelth
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
43
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Nisan 2020 18:06
Son Ziyaret:
16 Nisan 2025 23:43
Toplam Mesaj:
41 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arpat Dağhan
Doğum Tarihi:
25 Temmuz 1993
Yaş:
32
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Amatör
SON 10 MESAJI
Sıvı Gübresiz Olur Mu?
Limnophila sessiliflora(yazım yanlışı olabilir) gübresiz yetişti bende ama yavaş tabiki 1 ayda 10 cm anca büyüdüler.
elodea da olur başka bitki yetiştirmedim. [EDIT]Nelth,2020-06-10 01:20:01[/EDIT]
Limnophila sessiliflora(yazım yanlışı olabilir) gübresiz yetişti bende ama yavaş tabiki 1 ayda 10 cm anca büyüdüler.
elodea da olur başka bitki yetiştirmedim. [EDIT]Nelth,2020-06-10 01:20:01[/EDIT]
Bezelye
Kaşıkla veya parmağınızla bastırdığınızda eziliyor ise tamamdır.
Kaşıkla veya parmağınızla bastırdığınızda eziliyor ise tamamdır.
Monte Carlo
Vitasand kum dan ben memnunum fiyat performans ürünü bence ama sen yinede biraz daha araştır bu konularda bilirkişi sayılmam.
Vitasand kum dan ben memnunum fiyat performans ürünü bence ama sen yinede biraz daha araştır bu konularda bilirkişi sayılmam.
Sitrik Asit Co2 Sorunu
[QUOTE=Sirri42]Herkese merhaba. Sitrik asit co2 sisteme geçtim. İlk basta hava hortumuyla yapmıştım. Sistem gayet iyidi. Kapakları 4mm lik matkap ucuyla delmiştim. Ve sistem çalışıyordu şişe cok fazla sismeden difizor den co2 çıkışı oluyordu. Şimdi ince ayar vanası aldim ve bunun icin 6mm lik pnömatik boruya gectim bu borular daha sert ve kalın. 6 lık matkap ucuyla deldim ve sistemi çalıştırınca şişeler taş gibi oluyor. Ona rağmen azıcık co2 çıkışı oluyor. Ve kapaklar , borular sert olduğu icin japonda sürsem, silikonda sıksam hava kaçırıyor. Sorularım şunlar;
1. Bu sistemde hava kaçırıyor tamam fakat şişeler taş gibi olsa da cok az co2 çıkışı oluyor. Neden?
2.Hava hortumlu sistemde bunun yari sertliğinde co2 çıkışı cok iyidi anlayamadım?[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/190520201835021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/190520201835041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/190520201835051.jpg[/IMG]
bende sitrik asit karbonat sisteminde bu 6mm dış 4mm iç pnomatik boru ve ince ayar vanası kullanıyorum co2 çıkışında hiçbir problem yaşamıyorum. sisteminizdeki kaçak yüzünden çıkışınız az olabilir. Akvaryumu kurarken kullandığım silikon ile kapladım kapakların içini herhangi bir kaçak durumum yok. birde boruları direk kapaktan geçirmek yerine hortum eki kullandım belki kaçak olmamasının nedeni o olabilir. Borular sert olduğu için herhangi bir oynamada silikonu esnetiyor olabilir kapaktan direk geçenler.
[QUOTE=Sirri42]Herkese merhaba. Sitrik asit co2 sisteme geçtim. İlk basta hava hortumuyla yapmıştım. Sistem gayet iyidi. Kapakları 4mm lik matkap ucuyla delmiştim. Ve sistem çalışıyordu şişe cok fazla sismeden difizor den co2 çıkışı oluyordu. Şimdi ince ayar vanası aldim ve bunun icin 6mm lik pnömatik boruya gectim bu borular daha sert ve kalın. 6 lık matkap ucuyla deldim ve sistemi çalıştırınca şişeler taş gibi oluyor. Ona rağmen azıcık co2 çıkışı oluyor. Ve kapaklar , borular sert olduğu icin japonda sürsem, silikonda sıksam hava kaçırıyor. Sorularım şunlar;
1. Bu sistemde hava kaçırıyor tamam fakat şişeler taş gibi olsa da cok az co2 çıkışı oluyor. Neden?
2.Hava hortumlu sistemde bunun yari sertliğinde co2 çıkışı cok iyidi anlayamadım?[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/190520201835021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/190520201835041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/190520201835051.jpg[/IMG]
bende sitrik asit karbonat sisteminde bu 6mm dış 4mm iç pnomatik boru ve ince ayar vanası kullanıyorum co2 çıkışında hiçbir problem yaşamıyorum. sisteminizdeki kaçak yüzünden çıkışınız az olabilir. Akvaryumu kurarken kullandığım silikon ile kapladım kapakların içini herhangi bir kaçak durumum yok. birde boruları direk kapaktan geçirmek yerine hortum eki kullandım belki kaçak olmamasının nedeni o olabilir. Borular sert olduğu için herhangi bir oynamada silikonu esnetiyor olabilir kapaktan direk geçenler.
Beta Balığım Beyaz Benek Oldu
Yakınlarda camcı var mı ? 2-3 ay önce balkon için katlanır cam yapan biryerden 30x30x30 akvaryumu 50 liraya yaptırdım. (silikon fiyata dahil değil)
Yakınlarda camcı var mı ? 2-3 ay önce balkon için katlanır cam yapan biryerden 30x30x30 akvaryumu 50 liraya yaptırdım. (silikon fiyata dahil değil)
Artemia
Bende sünger ile çıkarıyorum musluk suyu ve sofra tuzu kullanıyorum en geç 2 gün içinde çıkıyor. Çıkma oranı düşüktür belki ama 2 balık için yeterli.
Bende sünger ile çıkarıyorum musluk suyu ve sofra tuzu kullanıyorum en geç 2 gün içinde çıkıyor. Çıkma oranı düşüktür belki ama 2 balık için yeterli.
Karnı Şiş Betta
[VID]https://youtu.be/ekknskg9usY[/VID]
Şu şekilde düşük devirde şelale filtre kullanıyorum sadece su üstünü biraz dalgalandırıyor. Alttaki co2 baloncuklarına bile çok bir akıntı yaratmıyor. 3-4 gün önce natans, frogbit ve su mercimeği siparişim kargo firmasının kayıp edip 5 gün güneş altında bırakması ve poşeti patlatması sonucu yapraklar kopmuş kökler çürümüş şekilde elime ulaştı :( aradan 2 yaprak su mercimeği ve 4 yaprak natans kurtarabildim kökü olan satıcı bir sonraki siparişimde ürünleri tekrar yollayacak inşallah. şu kargolardaki yoğunluğun biraz azalmasını bekliyorum yeni sipariş için en kısa zamanda sipariş geçeceğim yeni bitkiler.
ilave olarak elodea repens ve micra siparişimde olacak inşallah bol bitkiye kavuşacak akvaryum.
EK : Konudan bağımsız olarak ANTALYA içinde bitki alabileceğim bir yer bilen var ise bilgilendiriniz lütfen. Kaçtane akvaryumcu petshop gezdim coronadan dolayı kimsenin elinde birşey kalmamış sanırım hortum eki bile bulmakta zorlandım :)
EK2: Yaprakları kopan amazon frogbiti yinede akvaryuma aldım karantina sürecinden sonra hala yapraklar çürümedi belki kök salar umuduyla bekliyorum frogbit çoğaltma hakkında bilgisi olan yazarsa sevirnim :)[EDIT]Nelth,2020-05-17 23:06:37[/EDIT]
[VID]https://youtu.be/ekknskg9usY[/VID]
Şu şekilde düşük devirde şelale filtre kullanıyorum sadece su üstünü biraz dalgalandırıyor. Alttaki co2 baloncuklarına bile çok bir akıntı yaratmıyor. 3-4 gün önce natans, frogbit ve su mercimeği siparişim kargo firmasının kayıp edip 5 gün güneş altında bırakması ve poşeti patlatması sonucu yapraklar kopmuş kökler çürümüş şekilde elime ulaştı :( aradan 2 yaprak su mercimeği ve 4 yaprak natans kurtarabildim kökü olan satıcı bir sonraki siparişimde ürünleri tekrar yollayacak inşallah. şu kargolardaki yoğunluğun biraz azalmasını bekliyorum yeni sipariş için en kısa zamanda sipariş geçeceğim yeni bitkiler.
ilave olarak elodea repens ve micra siparişimde olacak inşallah bol bitkiye kavuşacak akvaryum.
EK : Konudan bağımsız olarak ANTALYA içinde bitki alabileceğim bir yer bilen var ise bilgilendiriniz lütfen. Kaçtane akvaryumcu petshop gezdim coronadan dolayı kimsenin elinde birşey kalmamış sanırım hortum eki bile bulmakta zorlandım :)
EK2: Yaprakları kopan amazon frogbiti yinede akvaryuma aldım karantina sürecinden sonra hala yapraklar çürümedi belki kök salar umuduyla bekliyorum frogbit çoğaltma hakkında bilgisi olan yazarsa sevirnim :)[EDIT]Nelth,2020-05-17 23:06:37[/EDIT]
Sünger İle Artemia Çıkarma
Sallama poşet çayın poşetini kullanıyorum ben süzmek için işe yarıyor bence. Alta hiç artemia geçmedi şimdiye kadar.
Sallama poşet çayın poşetini kullanıyorum ben süzmek için işe yarıyor bence. Alta hiç artemia geçmedi şimdiye kadar.
Karnı Şiş Betta
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919531.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/6-D80X6Hds4[/VID]
Akvaryumda keskin birşey yok kayaların arasını açtım belki onlara sürtüp yırtıyordur diye ama ilerlemeye başlayan bir kuyruk erimesi sanırım. Uçlarda herhangi bir kanlanma veya beyazlama ben tespit edemedim. Karantinaya almalı mıyım balığı ? İlaç kullanmam gerekiyor ise tavsiye verebilir misiniz ? Bakteri kaynaklı kuyruk erimesi için baktopur, mantar kaynaklı kuyruk erimesi için mycopur (yazım yanlışı olabilir) kullanılması gerek diye okudum forumda yaptığım araşştırmalarda ama benim balığımdaki ne kaynaklı onu tespit edemediğim için yanlış ilaç kullanmak istemiyorum..
Yine forumda yaptığım araştırmalarda kuyruk erimesi olduğunda balığın hareketlerinde ve iştahında azalma söz konusu olur gibi bilgilere rastladım ama benim balığımda bunların hiçbiri yok. Hala obur, hala bol hareketli. (resimleri zar zor çektim hareketliliği yüzünden)
Bu gün dip çekimi yapıp 10 gündür dinlenen çeşme suyu ekledim (su düzenleyici ile) %10 civarı.
1-2 saat önce ışıkları açtım ve az önce kayaların üzerinde şu şekilde oluşumlar farkettim daha önce ya yoklardı yada dikkatimi çekecek boyutta değillerdi.
Bu gün ilk defa görüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931241.jpg[/IMG]
[QUOTE=monster][/QUOTE]
[QUOTE=Nursun][/QUOTE]
[QUOTE=ternapi][/QUOTE][EDIT]Nelth,2020-05-17 19:33:23[/EDIT]
Yardım ve önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201919531.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/6-D80X6Hds4[/VID]
Akvaryumda keskin birşey yok kayaların arasını açtım belki onlara sürtüp yırtıyordur diye ama ilerlemeye başlayan bir kuyruk erimesi sanırım. Uçlarda herhangi bir kanlanma veya beyazlama ben tespit edemedim. Karantinaya almalı mıyım balığı ? İlaç kullanmam gerekiyor ise tavsiye verebilir misiniz ? Bakteri kaynaklı kuyruk erimesi için baktopur, mantar kaynaklı kuyruk erimesi için mycopur (yazım yanlışı olabilir) kullanılması gerek diye okudum forumda yaptığım araşştırmalarda ama benim balığımdaki ne kaynaklı onu tespit edemediğim için yanlış ilaç kullanmak istemiyorum..
Yine forumda yaptığım araştırmalarda kuyruk erimesi olduğunda balığın hareketlerinde ve iştahında azalma söz konusu olur gibi bilgilere rastladım ama benim balığımda bunların hiçbiri yok. Hala obur, hala bol hareketli. (resimleri zar zor çektim hareketliliği yüzünden)
Bu gün dip çekimi yapıp 10 gündür dinlenen çeşme suyu ekledim (su düzenleyici ile) %10 civarı.
1-2 saat önce ışıkları açtım ve az önce kayaların üzerinde şu şekilde oluşumlar farkettim daha önce ya yoklardı yada dikkatimi çekecek boyutta değillerdi.
Bu gün ilk defa görüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222764/170520201931241.jpg[/IMG]
[QUOTE=monster][/QUOTE]
[QUOTE=Nursun][/QUOTE]
[QUOTE=ternapi][/QUOTE][EDIT]Nelth,2020-05-17 19:33:23[/EDIT]
Yardım ve önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler
Salyangozlar Bitkileri Yer Mi ?
Akvaryumumda limnophila sessiliflora idi sanırım o bitkiden var ve 2 adet elma salyangozum üstten üstten tırtıklıyorlar her gün :) her sabah kalktığımda su üstünde görüyorum 3-5 kafa
Akvaryumumda limnophila sessiliflora idi sanırım o bitkiden var ve 2 adet elma salyangozum üstten üstten tırtıklıyorlar her gün :) her sabah kalktığımda su üstünde görüyorum 3-5 kafa
SON MESAJLAR
- Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı aquaticathearmi, 10:43
Yeni Üye Forumu - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
