ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Alvina
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Mart 2020 14:51
Son Ziyaret:
19 Nisan 2022 02:08
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Buse m
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gülebildiğin kadar mutlusun
SON 10 MESAJI
Kolay Bitkisel Pul Yem Yapımı
[QUOTE=RobinsonDefoe]
Haklısınız pul yemden ziyade pond yeme daha çok benziyodu ama balıklar büyük olduğu için çok şekline önem vermemiştim [:D] Ben tamamen elimde kalan artemiaları değerlendirme amaçlı yapıyorum. Nohut mükemmel besin kaynağı gerçekten balıklar çıldırarak yiyor nohutu tek başınada.[/QUOTE]
İyi düşünmüşsünüz balıklarınız büyükse tabiki sorun yok canlı doğuranlar için pul yem tarzı daha ideal oluyor. [:)]
[QUOTE=RobinsonDefoe]
Haklısınız pul yemden ziyade pond yeme daha çok benziyodu ama balıklar büyük olduğu için çok şekline önem vermemiştim [:D] Ben tamamen elimde kalan artemiaları değerlendirme amaçlı yapıyorum. Nohut mükemmel besin kaynağı gerçekten balıklar çıldırarak yiyor nohutu tek başınada.[/QUOTE]
İyi düşünmüşsünüz balıklarınız büyükse tabiki sorun yok canlı doğuranlar için pul yem tarzı daha ideal oluyor. [:)]
Kolay Bitkisel Pul Yem Yapımı
[QUOTE=Merend]
Besleyici bir yem olmuş elinize sağlık, fakat artemiayla nohutu kıyaslamak doğru olmaz. Biri hayvansal protein biri bitkisel, içerdikleri aminoasitler farklı. İkisinin birlikte kullanılması en doğrusu olur. Keyifli hobiler :) [/QUOTE]
Ben anlatamadım sanırım. [:)] Zaten tarifi okursanız her zaman vermek için yapmadığımı anlarsınız. Ben protein ağırlıklı yemlerin yanında haftada 1-2 gün kullanmak için hazırladım o da sindirim rahatlatmak vs. için. İkisinin kıyaslanamayacağını farkındayım. Diğer arkadaşlar sürekli vermek için artemia ekledi sanırım kimse tarifin kendisini tam okumadan yorum yapmış enteresan. [:)]
[QUOTE=Merend]
Besleyici bir yem olmuş elinize sağlık, fakat artemiayla nohutu kıyaslamak doğru olmaz. Biri hayvansal protein biri bitkisel, içerdikleri aminoasitler farklı. İkisinin birlikte kullanılması en doğrusu olur. Keyifli hobiler :) [/QUOTE]
Ben anlatamadım sanırım. [:)] Zaten tarifi okursanız her zaman vermek için yapmadığımı anlarsınız. Ben protein ağırlıklı yemlerin yanında haftada 1-2 gün kullanmak için hazırladım o da sindirim rahatlatmak vs. için. İkisinin kıyaslanamayacağını farkındayım. Diğer arkadaşlar sürekli vermek için artemia ekledi sanırım kimse tarifin kendisini tam okumadan yorum yapmış enteresan. [:)]
Kolay Bitkisel Pul Yem Yapımı
[QUOTE=sina00]
Aradığım bir tarif...
Ben farklı olarak tonbalığı ekledim iyice mixerden geçirip kuruttum.
Balıklar severek yediler.
Şu anlık az az veriyorum.
Eğer bir sıkıntı olmazsa oranı artıracağım.
[/QUOTE]
Tonbalığının yağsız olanından olması lazım. Güzel olabilir tarifiniz. Diğer yemlerde zaten balık olduğu için ben rahatlatıcı olarak sadece bitki tercih ettim.
[QUOTE=RobinsonDefoe]Un koymanıza gerek yokmuş aslında zaten nohutun içi de un gibi püre oluyor, ben bunu un koymadan bezelye, nohut, ıspanak ve kabuksuz toz artemiayı karıştırarak yapıp buz dolabında 1 gün bekleterek denemiştim. Kurudu ve suda dağılmadı güzel yediler. Yine yapıcam yoksa kabuksuz artemialar çöp olacak yiyemiyor balıklar büyük olduğu için. [:D][/QUOTE]
Un olmadan kesinlikle dağılıyor defalarca denedim. Sizin yaptığınız pul yem olacak kadar ince olmamış sanırım dağılmadığına göre. Bir de nohutun içerdiği besinleri okursanız bezelye ve artemiaya gerek bile kalmadığını zaten çok yüklü besin içerdiğini görürsünüz [:)]
[QUOTE=sina00]
Aradığım bir tarif...
Ben farklı olarak tonbalığı ekledim iyice mixerden geçirip kuruttum.
Balıklar severek yediler.
Şu anlık az az veriyorum.
Eğer bir sıkıntı olmazsa oranı artıracağım.
[/QUOTE]
Tonbalığının yağsız olanından olması lazım. Güzel olabilir tarifiniz. Diğer yemlerde zaten balık olduğu için ben rahatlatıcı olarak sadece bitki tercih ettim.
[QUOTE=RobinsonDefoe]Un koymanıza gerek yokmuş aslında zaten nohutun içi de un gibi püre oluyor, ben bunu un koymadan bezelye, nohut, ıspanak ve kabuksuz toz artemiayı karıştırarak yapıp buz dolabında 1 gün bekleterek denemiştim. Kurudu ve suda dağılmadı güzel yediler. Yine yapıcam yoksa kabuksuz artemialar çöp olacak yiyemiyor balıklar büyük olduğu için. [:D][/QUOTE]
Un olmadan kesinlikle dağılıyor defalarca denedim. Sizin yaptığınız pul yem olacak kadar ince olmamış sanırım dağılmadığına göre. Bir de nohutun içerdiği besinleri okursanız bezelye ve artemiaya gerek bile kalmadığını zaten çok yüklü besin içerdiğini görürsünüz [:)]
Moli Balığım Hamilemi
Şuan için hamile gibi durmuyorlar veya çok başındalar.
Şuan için hamile gibi durmuyorlar veya çok başındalar.
Kolay Bitkisel Pul Yem Yapımı
[QUOTE=ertunc89]Benim dün hazırladığım kuru yemler de burada. Çok uğraştım ama oldu çok şükür. Taze yem kadar besleyici olduğunu düşünmüyorum ama akvaryuma dağılıp kirletmemesi benim için önemliydi. Balıkların gerçekten hoşuna gitti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222850/220420201331251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222850/220420201331281.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Gayet güzel görünüyor, sindirimlerini rahatlatmak için ideal olduğunu düşünüyorum.
[QUOTE=ertunc89]Benim dün hazırladığım kuru yemler de burada. Çok uğraştım ama oldu çok şükür. Taze yem kadar besleyici olduğunu düşünmüyorum ama akvaryuma dağılıp kirletmemesi benim için önemliydi. Balıkların gerçekten hoşuna gitti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222850/220420201331251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222850/220420201331281.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Gayet güzel görünüyor, sindirimlerini rahatlatmak için ideal olduğunu düşünüyorum.
Kolay Bitkisel Pul Yem Yapımı
[QUOTE=ertunc89]Ben nasıl dağılmayan kuru bir yem oluşturabilirim diye aramalar yapıyordum. Sarı prenseslerim için hazır yemlere benzeyen yemler yapmak istiyordum. Bir türlü bulamamıştım. Tarifinizde belirttiğiniz "un" aklıma hiç gelmedi. Bu fikir gerçekten hoşuma gitti. Deneyeceğim. Teşekkür derim.[/QUOTE]
Rica ederim. Balıklarınız beğenirse ne mutlu.[:)]
[QUOTE=ertunc89]Ben nasıl dağılmayan kuru bir yem oluşturabilirim diye aramalar yapıyordum. Sarı prenseslerim için hazır yemlere benzeyen yemler yapmak istiyordum. Bir türlü bulamamıştım. Tarifinizde belirttiğiniz "un" aklıma hiç gelmedi. Bu fikir gerçekten hoşuma gitti. Deneyeceğim. Teşekkür derim.[/QUOTE]
Rica ederim. Balıklarınız beğenirse ne mutlu.[:)]
Cüce Vatoz Kavgası
[QUOTE=menesc]Cüce vatoz erkekleri akvaryumda yer tuttuktan sonra ve üremeye hazır olduklarında saldırgan olabiliyor. Fotoğraflarını atsaydınız cinsiyet konusunda yardımcı olabilirdik.
Lepisteslerin renkleri düzelmez maalesef. Ama yeni doğumlarda daha kaliteli yavrular meydana gelebilir.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Fotoğraf yakar yakalamaz atacağım. İkisinin de kafalarında anten gibi çıkıntınlar yok bildiğim kadarıyla biraz daha büyüyünce belli oluyor. Eski vatozum yer tuttu ama yuvasından çıkıp özellikle uzaktaki diğer vatozumun yanına gelip kavga ediyor diğeride karşılık veriyor. Diğerinde yer tutma gözlemlemedim. Acaba dişi olduğu için kur vs. olabilir mi ben mi yanlış yorumluyorum?
[QUOTE=menesc]Cüce vatoz erkekleri akvaryumda yer tuttuktan sonra ve üremeye hazır olduklarında saldırgan olabiliyor. Fotoğraflarını atsaydınız cinsiyet konusunda yardımcı olabilirdik.
Lepisteslerin renkleri düzelmez maalesef. Ama yeni doğumlarda daha kaliteli yavrular meydana gelebilir.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Fotoğraf yakar yakalamaz atacağım. İkisinin de kafalarında anten gibi çıkıntınlar yok bildiğim kadarıyla biraz daha büyüyünce belli oluyor. Eski vatozum yer tuttu ama yuvasından çıkıp özellikle uzaktaki diğer vatozumun yanına gelip kavga ediyor diğeride karşılık veriyor. Diğerinde yer tutma gözlemlemedim. Acaba dişi olduğu için kur vs. olabilir mi ben mi yanlış yorumluyorum?
Cüce Vatoz Kavgası
Merhaba. Lepisteslerimin olduğu akvaryumumda 4 cm boyunda cüce vatozum vardı. 2 gün önce bir tane daha hemen hemen aynı boyda bir cüce vatoz daha aldım ama önceki vatozum pek huzur vermiyor akvaryumun ortasında resmen kavga ediyorlar diğer zamanlarda herkes kendi bölgesinde. Henüz cinsiyetlerini anlayamıyorum ama bildiğim kadarıyla barışçıl bir tür ve bu kavga gerçekten canımı sıktı nedeni nedir? Bilen arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim [:(]
Bir de aldığım dişi lepisteslerin kuyruklarındaki desen sadece kuyruğun yarısını kaplıyor bu düzelir mi?
Merhaba. Lepisteslerimin olduğu akvaryumumda 4 cm boyunda cüce vatozum vardı. 2 gün önce bir tane daha hemen hemen aynı boyda bir cüce vatoz daha aldım ama önceki vatozum pek huzur vermiyor akvaryumun ortasında resmen kavga ediyorlar diğer zamanlarda herkes kendi bölgesinde. Henüz cinsiyetlerini anlayamıyorum ama bildiğim kadarıyla barışçıl bir tür ve bu kavga gerçekten canımı sıktı nedeni nedir? Bilen arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim [:(]
Bir de aldığım dişi lepisteslerin kuyruklarındaki desen sadece kuyruğun yarısını kaplıyor bu düzelir mi?
Isıtıcı Sorunu
10 litrelik akvaryuma ısıtıcı koyduysanız balığın yanması normaldir.
10 litrelik akvaryuma ısıtıcı koyduysanız balığın yanması normaldir.
Kolay Bitkisel Pul Yem Yapımı
Merhabalar. Denediğim ve iyi sonuç aldığım bitkisel yem tarifimi sizlerle paylaşmak istedim. Yaptığım araştırmalar sonucu bir sürü tarifle karşılaştım fakat hiçbiri hoşuma gitmedi ve kendim denemek istedim. Yaptığım yemi moli ve platilerime verdim ve gerçekten severek yediler. Balıkların sağlığı ve yavruların hızlı büyümesi için kullanabilirsiniz. Umarım sizler için de faydalı bir paylaşım olur. [:$]
[K][/K]MALEZEMELER
-Nohut (5-6 adet haşlanmış)
-Ispanak (2-3 yaprak)
-Un (1 çay kaşığı) (Mısır unu da olabilir)
-Yağlı kağıt
[K][/K]YAPILIŞI
1. Haşlanmış nohutlarımızın dışındaki kabuğu soyuyoruz.
2. Ispanaklarımızı küçük bir cezvede 7-8 dakika haşlıyoruz.
3. Haşlanmış ıspanaklarımızı küçük bir tabakta ince ince bir bıçak yardımıyla doğruyoruz.
4. Kabuğunu soyduğumuz nohutları toz haline gelene kadar dövüyoruz.
5. Ispanak ve nohutlarımızı bir kapta birleştirip içine bir çay kaşığı un ekliyoruz ve iyice karıştırıyoruz.
6. Yağlı kağıda ince bir tabaka halinde yayıyoruz ve kurumaya bırakıyoruz.
7. Kuruyan yemimiz kolaylıkla kağıttan ayrılıyor, pul pul hale getirerek balıklarınıza verebilirsiniz.
NOT: Oda sıcaklığında kurutmanızı tavsiye ederim Peteğin üzerinde olmasın. Yaklaşık 1 günde kuruyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221765/270320202003021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221765/270320202013291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221765/270320202014071.jpg[/IMG]
[B][/B]Burada unu yemin pul pul olması ve dağılmaması için kullandım. Malzemeleri az tuttum önce denemek istedim ve yemin bozulmaması için az tercih ettim. Bana yaklaşık 15 gün gitti. Siz isterseniz artırabilirsiniz. Nohut ve ıspanak zaten fazlasıyla besleyici besinler bu sebeple pek fazla çeşit olsun istemedim. Balıklarınız hepçil ise haftada 1-2 gün gönül rahatlığıyla verebilirsiniz benim balıklarıma bir zararı olmadı aksine faydası oldu. [:)] Yeminizi fazla yaparsanız buzdolabında saklayabilirsiniz. Sağlıklı balıklar diliyorum. [:3]
Merhabalar. Denediğim ve iyi sonuç aldığım bitkisel yem tarifimi sizlerle paylaşmak istedim. Yaptığım araştırmalar sonucu bir sürü tarifle karşılaştım fakat hiçbiri hoşuma gitmedi ve kendim denemek istedim. Yaptığım yemi moli ve platilerime verdim ve gerçekten severek yediler. Balıkların sağlığı ve yavruların hızlı büyümesi için kullanabilirsiniz. Umarım sizler için de faydalı bir paylaşım olur. [:$]
[K][/K]MALEZEMELER
-Nohut (5-6 adet haşlanmış)
-Ispanak (2-3 yaprak)
-Un (1 çay kaşığı) (Mısır unu da olabilir)
-Yağlı kağıt
[K][/K]YAPILIŞI
1. Haşlanmış nohutlarımızın dışındaki kabuğu soyuyoruz.
2. Ispanaklarımızı küçük bir cezvede 7-8 dakika haşlıyoruz.
3. Haşlanmış ıspanaklarımızı küçük bir tabakta ince ince bir bıçak yardımıyla doğruyoruz.
4. Kabuğunu soyduğumuz nohutları toz haline gelene kadar dövüyoruz.
5. Ispanak ve nohutlarımızı bir kapta birleştirip içine bir çay kaşığı un ekliyoruz ve iyice karıştırıyoruz.
6. Yağlı kağıda ince bir tabaka halinde yayıyoruz ve kurumaya bırakıyoruz.
7. Kuruyan yemimiz kolaylıkla kağıttan ayrılıyor, pul pul hale getirerek balıklarınıza verebilirsiniz.
NOT: Oda sıcaklığında kurutmanızı tavsiye ederim Peteğin üzerinde olmasın. Yaklaşık 1 günde kuruyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221765/270320202003021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221765/270320202013291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221765/270320202014071.jpg[/IMG]
[B][/B]Burada unu yemin pul pul olması ve dağılmaması için kullandım. Malzemeleri az tuttum önce denemek istedim ve yemin bozulmaması için az tercih ettim. Bana yaklaşık 15 gün gitti. Siz isterseniz artırabilirsiniz. Nohut ve ıspanak zaten fazlasıyla besleyici besinler bu sebeple pek fazla çeşit olsun istemedim. Balıklarınız hepçil ise haftada 1-2 gün gönül rahatlığıyla verebilirsiniz benim balıklarıma bir zararı olmadı aksine faydası oldu. [:)] Yeminizi fazla yaparsanız buzdolabında saklayabilirsiniz. Sağlıklı balıklar diliyorum. [:3]
SON MESAJLAR
- Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
