ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Yilmaz Agdac
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ocak 2020 23:58
Son Ziyaret:
19 Eylül 2020 02:15
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yilmaz Agdac
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yilmaz Agdac
Kibris
SON 7 MESAJI
Before / After Kendi Çapimizda :)
Bayaği yanlis baslayip, zamanla gelistirmekte oldugum minik akvaryum :)
Eve geldiginde 2 melek, 6 danio zebra vardi. 3/4 gun sonra bir melek olumu gerceklesince akvaryum hobisini arastirip temellerini ogrenmeye basladim. Bu arada kirlendi diye,bir de akvaryuma gore buyuk leopar vatoz almistim. Konuya o kadar uzaktim ki hayvanlar nerdeyse ust uste olacakti.
Sans eseri 1 melekten baska olum yasanmadan melek ve vatozu ayirip ayri daha buyuk akvaryum alip oraya koydum.
Edindigim temel bilgilerle birlikte bu sekle soktum akvaryumu. Belki hatali unsurlar vardir halen bilemiyorum ama goze daha hos geliyor. Sadece danio zebralar ve yeni aldigim cuce vatoz var. Bir de cim tarzi bitki ekleyip, gemiyi cikarip yerine vatoz icin kucuk kup koyup,bitirmeyi planliyorum.
Bayaği yanlis baslayip, zamanla gelistirmekte oldugum minik akvaryum :)
Eve geldiginde 2 melek, 6 danio zebra vardi. 3/4 gun sonra bir melek olumu gerceklesince akvaryum hobisini arastirip temellerini ogrenmeye basladim. Bu arada kirlendi diye,bir de akvaryuma gore buyuk leopar vatoz almistim. Konuya o kadar uzaktim ki hayvanlar nerdeyse ust uste olacakti.
Sans eseri 1 melekten baska olum yasanmadan melek ve vatozu ayirip ayri daha buyuk akvaryum alip oraya koydum.
Edindigim temel bilgilerle birlikte bu sekle soktum akvaryumu. Belki hatali unsurlar vardir halen bilemiyorum ama goze daha hos geliyor. Sadece danio zebralar ve yeni aldigim cuce vatoz var. Bir de cim tarzi bitki ekleyip, gemiyi cikarip yerine vatoz icin kucuk kup koyup,bitirmeyi planliyorum.
Before / After Kendi Çapimizda :)
Ölçüler: 30x20x20
Canlı Türleri: Danio zebra/ cuce vatoz
Bitki Türleri: yok
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: selale filtre / led
Tasarım ve Dekorasyon: kök, siyah kum, gemi [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/060220202317561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/060220202318301.jpg[/IMG]
Ölçüler: 30x20x20
Canlı Türleri: Danio zebra/ cuce vatoz
Bitki Türleri: yok
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: selale filtre / led
Tasarım ve Dekorasyon: kök, siyah kum, gemi [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/060220202317561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/060220202318301.jpg[/IMG]
19lt Den, Daha Buyuk Akvaryuma Gecis
[QUOTE=Alina_Meleğim]
O zaman ailenizin bir parçası olan balığa neden daha iyi bir ortam sağlamıyorsunuz.
Beyza kardeşime'de katılıyorum.
Melek için çok küçük bir akvaryum.[/QUOTE]
Dedigim gibi yeni ogreniyorum, daha once hic ilgilenmedigim bir hobi, o derece ki 1 bucuk yildir fanusta yasiyordu japonumuz. Iyi ortam saglayamadigimi yeni ogreniyorum, saglayamayacagim diye bir sey yok. Petshop orda yasar dedi bizde surekli su degistik temizlik maksatli bir sekilde geldi bu gune, tavsiyelerinizle daha saglikli bir ortam kurmaya calisacagiz.
[QUOTE=Beta_balik]Japonu vermiyorsanız gerken ortamı kurmlısınız. 36 litre bir japon için az bir hacimdir. Ayrıca zebra danio ile bakım şartları uyuşmaz. Vatoz ise zaten 15-20 cm boyu aşacağı için bakılmaz.
Benim size tavsiyem 60 litrelik bir akvaryum alın. Bir bölmesini sump yapın, ısıtıcı, silis kum ve kayalar ile güzel bir dekorasyon oluşturun. Sonra bir tane daha japon balığı alıp ikisini 60 litrede besleyin, çünkü japonların tek bakılması tavsiye edilmiyor. Diğer tüm balıkları da bir hobiciye hediye edin yada kabul ederse petshoba verin.
Hobide biraz tecrübe sahibi olunca diğer iki akvaryumda, uygun türler bekleyebilirsiniz mesela. [/QUOTE]
Manevi degeri en yuksek japonunumuz, ona gore birseyler yapmaya calisacagim, tesekkurler.
[QUOTE=Alina_Meleğim]
O zaman ailenizin bir parçası olan balığa neden daha iyi bir ortam sağlamıyorsunuz.
Beyza kardeşime'de katılıyorum.
Melek için çok küçük bir akvaryum.[/QUOTE]
Dedigim gibi yeni ogreniyorum, daha once hic ilgilenmedigim bir hobi, o derece ki 1 bucuk yildir fanusta yasiyordu japonumuz. Iyi ortam saglayamadigimi yeni ogreniyorum, saglayamayacagim diye bir sey yok. Petshop orda yasar dedi bizde surekli su degistik temizlik maksatli bir sekilde geldi bu gune, tavsiyelerinizle daha saglikli bir ortam kurmaya calisacagiz.
[QUOTE=Beta_balik]Japonu vermiyorsanız gerken ortamı kurmlısınız. 36 litre bir japon için az bir hacimdir. Ayrıca zebra danio ile bakım şartları uyuşmaz. Vatoz ise zaten 15-20 cm boyu aşacağı için bakılmaz.
Benim size tavsiyem 60 litrelik bir akvaryum alın. Bir bölmesini sump yapın, ısıtıcı, silis kum ve kayalar ile güzel bir dekorasyon oluşturun. Sonra bir tane daha japon balığı alıp ikisini 60 litrede besleyin, çünkü japonların tek bakılması tavsiye edilmiyor. Diğer tüm balıkları da bir hobiciye hediye edin yada kabul ederse petshoba verin.
Hobide biraz tecrübe sahibi olunca diğer iki akvaryumda, uygun türler bekleyebilirsiniz mesela. [/QUOTE]
Manevi degeri en yuksek japonunumuz, ona gore birseyler yapmaya calisacagim, tesekkurler.
19lt Den, Daha Buyuk Akvaryuma Gecis
[QUOTE=Beta_balik]Tavsiyem tüm balıkları bir petshoba yada bir hobiciye verin. Çünkü elinizdekiler ile yalnız zebra danio beslenir.
Melek balığı 150 litrede bakılması gereken bir balıktır. Akvaryum yüksekliği ise en az 40 cm olmalıdır, daha aşağısı uygun olmaz. Agresif bir türdür ve gerektiğinde küçük boyda olan balıkları, yani tetra türleri, lepistes, danio gibi küçük balıkları yiyebilir.
Japon balığına ise en az 50 litre gerekir. Büyük yüzme alanı isteyen bir türüdür. 19 litrede kesinlikle rahat yaşayamaz.
Vatoz cüce vatoz değil ise zaten direk çıkartmanız lazım. [/QUOTE]
Beyza hanim, onerileriniz icin tesekkurler. Japonu veremem ailenin parcasi, 1 bucuk yildir bizimle. Melek baligini verebilirim, simdilik kucuk zaten o bahsettiginiz agresiflikleri yapmiyor ama anladigim kadariyle gerek tabiat gerekse akvaryum yuksekligi olarak rahat olmayacak.
Zebralarda japon birlikte bakilabilirmi buyuk akvaryumda, vatoz da dahil? Cuce vatoz degil.
[QUOTE=Beta_balik]Tavsiyem tüm balıkları bir petshoba yada bir hobiciye verin. Çünkü elinizdekiler ile yalnız zebra danio beslenir.
Melek balığı 150 litrede bakılması gereken bir balıktır. Akvaryum yüksekliği ise en az 40 cm olmalıdır, daha aşağısı uygun olmaz. Agresif bir türdür ve gerektiğinde küçük boyda olan balıkları, yani tetra türleri, lepistes, danio gibi küçük balıkları yiyebilir.
Japon balığına ise en az 50 litre gerekir. Büyük yüzme alanı isteyen bir türüdür. 19 litrede kesinlikle rahat yaşayamaz.
Vatoz cüce vatoz değil ise zaten direk çıkartmanız lazım. [/QUOTE]
Beyza hanim, onerileriniz icin tesekkurler. Japonu veremem ailenin parcasi, 1 bucuk yildir bizimle. Melek baligini verebilirim, simdilik kucuk zaten o bahsettiginiz agresiflikleri yapmiyor ama anladigim kadariyle gerek tabiat gerekse akvaryum yuksekligi olarak rahat olmayacak.
Zebralarda japon birlikte bakilabilirmi buyuk akvaryumda, vatoz da dahil? Cuce vatoz degil.
19lt Den, Daha Buyuk Akvaryuma Gecis
Burak bey, tesekkurler. Bakteri asilamasi nasil yapilabilir?
Hobide yeniyim, japon haric yaklasik 1 aydir ilgilenmekteyim. Eve baliklar ve akvaryum gelince japonun da fanusta yasamamasi gerektigini ogrendim, 1 bucuk yildir fanusta. Arastirinca 19 lt nin de gelen baliklara gore az oldugunu ogrendim, ordan hem yeni baliklara daha rahat hem bizim obeze (japon) daha konforlu bir hayat surdurmek istiyorum :)
Burak bey, tesekkurler. Bakteri asilamasi nasil yapilabilir?
Hobide yeniyim, japon haric yaklasik 1 aydir ilgilenmekteyim. Eve baliklar ve akvaryum gelince japonun da fanusta yasamamasi gerektigini ogrendim, 1 bucuk yildir fanusta. Arastirinca 19 lt nin de gelen baliklara gore az oldugunu ogrendim, ordan hem yeni baliklara daha rahat hem bizim obeze (japon) daha konforlu bir hayat surdurmek istiyorum :)
19lt Den, Daha Buyuk Akvaryuma Gecis
Iyi aksamlar arkadaslar. Hobiue yeniyim, 19lt minik bir akvaryumda 1 melek 6 danio zebra ve 1 vatoz var.
2/3 hafta calistiriyor olacagim, yeni 60x20x30 akvaryuma gecirecegim hepsini. Bugun doldurup, uzun zamandir fanusta olan japonu icine attim. Vatozu da atmami onerirmisiniz?
Gecis ve kurulum bitince 19lt de tek japonu besleyecem.
Nasil ilerleyelim?
Iyi aksamlar arkadaslar. Hobiue yeniyim, 19lt minik bir akvaryumda 1 melek 6 danio zebra ve 1 vatoz var.
2/3 hafta calistiriyor olacagim, yeni 60x20x30 akvaryuma gecirecegim hepsini. Bugun doldurup, uzun zamandir fanusta olan japonu icine attim. Vatozu da atmami onerirmisiniz?
Gecis ve kurulum bitince 19lt de tek japonu besleyecem.
Nasil ilerleyelim?
Merhaba Yeni Hobici, Bilgilenirizi Yorumlarinizi B
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200010501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200011151.jpg[/IMG]
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200011491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200012461.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar yardim lazim :) Ben Yilmaz, Kibris'tan, hobiye 3/4 hafta once eve gelen kutu akvaryumla basladim. 1 baligi 4/5 gun icerisinde kaybedince, arastirmaya basladim ve akvaryum ebatindan tut, baliklarin uyumsuzlugu, bakteri kulturu olusmasi geresinimi vb yeni yeni ogreniyorum. Bu arada goze hos gelen, bitkili kumlu kayali akvaryumlar gordukce kendimi hobide buldum [:)]
3/4 haftalik minik akvaryumdaki baliklari bir tik daha konforlu bir yere gecirmek icin 2. el daha buyuk bir akvaryum aldim. Baliklar danio zebra(6), melek(1), copcu(1) copcunun cinsini bilmiyorum onu da bugun aldim.
·Yeni akvaryumu nasil temizlemeliyim?
·Isitici + motor var(resim), motor filtre beraber mi burada? Eksik ekipman var mi?
·Kum bitki falan gerekli mi? Gorsel olarak iyi olabilecegini dusunuyorum.
·Temizlikten sonra cesme suyu ile doldurup klorun ucmasini, sunun dinlenmesini bekleyip, kum vs ekleyip calistirmaya baslayip bir kac gun sonra vatozu atmayi, 2 hafta kadar sonra da kalan baliklari gecirmeyi dusunuyorum. Atladigim bisey var mi?
Konu 2, fanostaki japonumu da bosalacak yere gecirmeyi planliyorum. Normalde fanosta kendi basian yasiyor. Motor isitici falan calismasi lazim mi yoksa hicbiseysiz yasar mi?
Bilgilendirirseniz sevinirim, herkese iyi aksamlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200010501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200011151.jpg[/IMG]
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200011491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220401/190120200012461.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar yardim lazim :) Ben Yilmaz, Kibris'tan, hobiye 3/4 hafta once eve gelen kutu akvaryumla basladim. 1 baligi 4/5 gun icerisinde kaybedince, arastirmaya basladim ve akvaryum ebatindan tut, baliklarin uyumsuzlugu, bakteri kulturu olusmasi geresinimi vb yeni yeni ogreniyorum. Bu arada goze hos gelen, bitkili kumlu kayali akvaryumlar gordukce kendimi hobide buldum [:)]
3/4 haftalik minik akvaryumdaki baliklari bir tik daha konforlu bir yere gecirmek icin 2. el daha buyuk bir akvaryum aldim. Baliklar danio zebra(6), melek(1), copcu(1) copcunun cinsini bilmiyorum onu da bugun aldim.
·Yeni akvaryumu nasil temizlemeliyim?
·Isitici + motor var(resim), motor filtre beraber mi burada? Eksik ekipman var mi?
·Kum bitki falan gerekli mi? Gorsel olarak iyi olabilecegini dusunuyorum.
·Temizlikten sonra cesme suyu ile doldurup klorun ucmasini, sunun dinlenmesini bekleyip, kum vs ekleyip calistirmaya baslayip bir kac gun sonra vatozu atmayi, 2 hafta kadar sonra da kalan baliklari gecirmeyi dusunuyorum. Atladigim bisey var mi?
Konu 2, fanostaki japonumu da bosalacak yere gecirmeyi planliyorum. Normalde fanosta kendi basian yasiyor. Motor isitici falan calismasi lazim mi yoksa hicbiseysiz yasar mi?
Bilgilendirirseniz sevinirim, herkese iyi aksamlar.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
EKAR,
oktay42,
Koksal Gurkan,
gattar5050,
HaydarGul,
fffurkan9,
Ozzgurr,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
yokte,
888starz_fvor,
Eldurmaz,
Niler,
0rnn,
altuntasseref,
AquaShirmp,
sina cen,
MuratOzdemir,
Aquarist101,
Tortuga7,
Kuduoglu,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
Cyber_Scout,
m170,
omerkaya40,
alecozan,
ali özer,
yeekim,
hatesli,
Oquanus,
Ozzgur,
ternapi,
Arch.Hüseyin,
Stoke,
jezey,
İnci Kefali,
Çağatay Tozak,
servet,
artgy,
şansal,
ballantines,
Hoppala,
blackwolf06,
joko29,
GhostKoi,
Gökdeniz Kale,
gyunda,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
