ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HBturan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ağustos 2019 21:10
Son Ziyaret:
29 Ekim 2019 12:13
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüseyin Turan Budak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Yozgat
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hüseyin Turan Budak
SON 7 MESAJI
Mikro Kurt Ve Sporcu İçeceği
[QUOTE=Flexa]Güzel bir soru sorduğunuzu düşünüyorum, lakin cevaplamak da bir o kadar zor. Kim ne yazarsa yazsın varsaymış olacaktır.
Fakat şunu belirtmek isterim ki sporcu ürününün içerisindeki elementler, özellikle iyonlardan oluşuyor. Bunlar kasların ve sinirlerin çalışmasında kritik bir role sahip ve fazla dozda ölümcül dahi olabilirler. Öyle ki bazı kişiler bu ürünleri tüketmeden, yaşadığı bazı biyokimyasal sıkıntılar sebebiyle bu iyonların birikimi sonucunda hayatlarını kaybedebiliyorlar.
Sporcu gıdalarının insan tüketimi için uygun oranlara göre ayarlandığını göz önüne alacak olursak, bence bizden ufak canlılar için sakıncalı olması pek muhtemel. Her ne kadar suya karıştığında çözeltideki oranı azalsa da, bunu ayarlaması oldukça güç olacaktır.
Bunun yanında her bir türde farklı etkileri olacağı da ayrı bir nokta. Eğer böyle bir bilimsel çalışma yapıldıysa bile akvaryum canlılarının birçoğunda yapılmamıştır, çünkü genelde bu tür çalışmalarda hep belli türler kullanılır ki bunlardan Zebra danio hariç neredeyse çoğunu akvaryumda beslemiyoruz.
Benim şahsi önerim, ekstra heyecanlar aramamanız yönünde olacaktır [:)] Doğal gıdalarla, iyi yemlerle beslediğiniz takdirde, zaten gıdalardan bu tür iyonları canlı "ihtiyacı olduğu" kadar alıyor. [/QUOTE]
Aslında dediklerinizde çok haklısınız bu konuyu merak etme sebebim piyasada görmüş olduğum satılan spurilinalı veya astaxin v.b. katkılı mikro kurtlar bende acaba evde dururken böyle besin değeri yüksek mikro kurtlar elde etmekti ve böyle bişey yapmış olsaydım zaten 2d 1e ve 2-3 yavru üzerinde gözlem yapıp üremelerini ve büyümelerini seyredecektim ama sizin bu dediklerinizi göz önünde bulundurduktan sonra böyle yüksek elektrolit değerlerini belkide kurtların bile kaldıramayacakları muhtemel duruyor görüşlerin için saol.[;)]
[QUOTE=Flexa]Güzel bir soru sorduğunuzu düşünüyorum, lakin cevaplamak da bir o kadar zor. Kim ne yazarsa yazsın varsaymış olacaktır.
Fakat şunu belirtmek isterim ki sporcu ürününün içerisindeki elementler, özellikle iyonlardan oluşuyor. Bunlar kasların ve sinirlerin çalışmasında kritik bir role sahip ve fazla dozda ölümcül dahi olabilirler. Öyle ki bazı kişiler bu ürünleri tüketmeden, yaşadığı bazı biyokimyasal sıkıntılar sebebiyle bu iyonların birikimi sonucunda hayatlarını kaybedebiliyorlar.
Sporcu gıdalarının insan tüketimi için uygun oranlara göre ayarlandığını göz önüne alacak olursak, bence bizden ufak canlılar için sakıncalı olması pek muhtemel. Her ne kadar suya karıştığında çözeltideki oranı azalsa da, bunu ayarlaması oldukça güç olacaktır.
Bunun yanında her bir türde farklı etkileri olacağı da ayrı bir nokta. Eğer böyle bir bilimsel çalışma yapıldıysa bile akvaryum canlılarının birçoğunda yapılmamıştır, çünkü genelde bu tür çalışmalarda hep belli türler kullanılır ki bunlardan Zebra danio hariç neredeyse çoğunu akvaryumda beslemiyoruz.
Benim şahsi önerim, ekstra heyecanlar aramamanız yönünde olacaktır [:)] Doğal gıdalarla, iyi yemlerle beslediğiniz takdirde, zaten gıdalardan bu tür iyonları canlı "ihtiyacı olduğu" kadar alıyor. [/QUOTE]
Aslında dediklerinizde çok haklısınız bu konuyu merak etme sebebim piyasada görmüş olduğum satılan spurilinalı veya astaxin v.b. katkılı mikro kurtlar bende acaba evde dururken böyle besin değeri yüksek mikro kurtlar elde etmekti ve böyle bişey yapmış olsaydım zaten 2d 1e ve 2-3 yavru üzerinde gözlem yapıp üremelerini ve büyümelerini seyredecektim ama sizin bu dediklerinizi göz önünde bulundurduktan sonra böyle yüksek elektrolit değerlerini belkide kurtların bile kaldıramayacakları muhtemel duruyor görüşlerin için saol.[;)]
Mikro Kurt Ve Sporcu İçeceği
Herkese merhabalar birçoğumuzun bildiği üzere mikro kurtlar balık yavrularını büyütmede çok faydalı bir canlı yemdir. Şimdi asıl meselemiz bu kurtların besleyicilik değerlerini arttırmak evinde mikro kurt olanlar besi yataklarına lifli,besin değeri yüksek,balıklarımıza yediremediğimiz ve spurilina gibi besinleri karıştırarak tüketime sunarız. Benim size sormak istediğim şey ise bu karışıma çoğu marketlerde satılan mavi renkli sporcu içecekleri(sodyum-50mg potasyum-12.5mg kalsiyum-1.3mg magnezyum-0.6 mg 100mg için)ni eklesek balıklardaki besleyicilik değerleri sağlıkları renkleri büyümeleri olsun ne yönde değişir ? Balıklara zararı olurmu bu konu hakkındaki bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/191020191909051.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar birçoğumuzun bildiği üzere mikro kurtlar balık yavrularını büyütmede çok faydalı bir canlı yemdir. Şimdi asıl meselemiz bu kurtların besleyicilik değerlerini arttırmak evinde mikro kurt olanlar besi yataklarına lifli,besin değeri yüksek,balıklarımıza yediremediğimiz ve spurilina gibi besinleri karıştırarak tüketime sunarız. Benim size sormak istediğim şey ise bu karışıma çoğu marketlerde satılan mavi renkli sporcu içecekleri(sodyum-50mg potasyum-12.5mg kalsiyum-1.3mg magnezyum-0.6 mg 100mg için)ni eklesek balıklardaki besleyicilik değerleri sağlıkları renkleri büyümeleri olsun ne yönde değişir ? Balıklara zararı olurmu bu konu hakkındaki bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/191020191909051.jpg[/IMG]
Hangi Irk
[QUOTE=Mehmetfatasavun]Hiç farket mez kardeş olmaları. Hem endler hem lepistese benziyor
Bu arada dişi ler çoğunlukla zaten şişkin olur.
Bu arada dişi ler çoğunlukla zaten şişkin olur.
Bu arada dişi ler çoğunlukla zaten şişkin olur. [/QUOTE]
Bunlara backcrossing yapardam iyi sonuç alırmıyım
[QUOTE=Mehmetfatasavun]Hiç farket mez kardeş olmaları. Hem endler hem lepistese benziyor
Bu arada dişi ler çoğunlukla zaten şişkin olur.
Bu arada dişi ler çoğunlukla zaten şişkin olur.
Bu arada dişi ler çoğunlukla zaten şişkin olur. [/QUOTE]
Bunlara backcrossing yapardam iyi sonuç alırmıyım
Hangi Irk
Öncelikle merhaba bu konuda üstad haline gelmiş kişiler yardımcı olursa sevinirim size sorularım
1- Balıklarım hangi ırk
2- Balıklarım hepsi kardeş bu yüzden yavrularında sorun olurmu
3- Bu balıklarda backcrossing olurmu olursa nasıl
4- Dişi balık hamilemi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192134571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/26082019213527
1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192135571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192136261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192136551.jpg[/IMG]
Yardımlarınız için teşekkürler[;)][EDIT]HBturan,2019-08-26 21:48:00[/EDIT]
Öncelikle merhaba bu konuda üstad haline gelmiş kişiler yardımcı olursa sevinirim size sorularım
1- Balıklarım hangi ırk
2- Balıklarım hepsi kardeş bu yüzden yavrularında sorun olurmu
3- Bu balıklarda backcrossing olurmu olursa nasıl
4- Dişi balık hamilemi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192134571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/26082019213527
1.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192135571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192136261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217202/260820192136551.jpg[/IMG]
Yardımlarınız için teşekkürler[;)][EDIT]HBturan,2019-08-26 21:48:00[/EDIT]
Görüşleriniz Neler
[QUOTE=Akif12]1- Ben LED kullanıyorum (gün ışığı ) sarı ve gayet memnunum
2-Eğer çok bir bilgin yoksa yada CO2 ve gübre işlerini bilmiyorsan kolay bakılabilenlerden başla derim.
3-Ben kesinlikle lav kırığı ile hageni karıştırıp koymanı tavsiye ederim ben senin ebatlarında ki akvaryumda 2 melek bakıyorum 15 kilo kum kullanıyorum 10 u lav.k 5 i hagen nedenini sorarsan balıkların rengi daha güzel oluyor zaten bitki için diğer kumlar pek uygun değil
4-Gökkuşağı balığı ve neon tetra öneriyorum hem güzel olur hem de lav kırığı kullandığın zaman akvaryum karanlıklaşır ren katmış olurlar
5- Eğer küçük tip balık besleyecek sen ve bunlar canlı doğuran olacaksa bence dış flitre kullanma onun yerine 2 li olan pipo filtre lerden 2 adet ve 1 adette kaliteli bir iç filtre kullanmanı tavsiye ederim sebibi ise hem balıklar o suyu çok fazla kirletemez hem de yavruladıkları zaman malesef filtre içine çekebilir son bir öneri daha akvaryumda dekor canlı doğuranlar için önemlidir yavrular kaçıp dekora saklanırlar dekor kullanacaksan açık mavi ve kırmızı renkleri tercih etmen balıklar açısından daha uygun olur diye düşünüyorum şimdiden hayırlı olsun ve keyifli hobiler dilerim
[/QUOTE]
Çok teşekkürler tecrübe ve tavsiyelerinizi dikkate alacağım[:iyi:]
[QUOTE=Akif12]1- Ben LED kullanıyorum (gün ışığı ) sarı ve gayet memnunum
2-Eğer çok bir bilgin yoksa yada CO2 ve gübre işlerini bilmiyorsan kolay bakılabilenlerden başla derim.
3-Ben kesinlikle lav kırığı ile hageni karıştırıp koymanı tavsiye ederim ben senin ebatlarında ki akvaryumda 2 melek bakıyorum 15 kilo kum kullanıyorum 10 u lav.k 5 i hagen nedenini sorarsan balıkların rengi daha güzel oluyor zaten bitki için diğer kumlar pek uygun değil
4-Gökkuşağı balığı ve neon tetra öneriyorum hem güzel olur hem de lav kırığı kullandığın zaman akvaryum karanlıklaşır ren katmış olurlar
5- Eğer küçük tip balık besleyecek sen ve bunlar canlı doğuran olacaksa bence dış flitre kullanma onun yerine 2 li olan pipo filtre lerden 2 adet ve 1 adette kaliteli bir iç filtre kullanmanı tavsiye ederim sebibi ise hem balıklar o suyu çok fazla kirletemez hem de yavruladıkları zaman malesef filtre içine çekebilir son bir öneri daha akvaryumda dekor canlı doğuranlar için önemlidir yavrular kaçıp dekora saklanırlar dekor kullanacaksan açık mavi ve kırmızı renkleri tercih etmen balıklar açısından daha uygun olur diye düşünüyorum şimdiden hayırlı olsun ve keyifli hobiler dilerim
[/QUOTE]
Çok teşekkürler tecrübe ve tavsiyelerinizi dikkate alacağım[:iyi:]
Görüşleriniz Neler
Peki ledinizde smd power yada şerit ledlerden hangisini kullandınız ve tam adı hakkında bilgi verebilirmisiniz ayrıyetten kaç m ve kaç şerit var.[:geek:]
Peki ledinizde smd power yada şerit ledlerden hangisini kullandınız ve tam adı hakkında bilgi verebilirmisiniz ayrıyetten kaç m ve kaç şerit var.[:geek:]
Görüşleriniz Neler
Öncelikle herkese merhaba bu forumdaki ilk mesajım çok uzun zamandır ziyaretçi olarak bu forumda dolaşıyodum.Şimdi yeni aldığım kararla akvaryumumu büyütmeye karar verdim. 30*15*20 olacak şekilde minik bir akvaryumum var. İçinde 8×lepistes 3+2kılıç ve 1×moli balıklarım var ilk başta belkide çoğu kişide olduğu gibi bende bu meraka japon balıklarıyla başladım. Ama ne yazıkkı bir türlü japon balığında sürekliliği tutturamadım . Bunun üzerine bir arkadaşımın tavsiyesiyle fanustan 40×30×30 ebatlarında bir akvaryuma sahip oldum ve ilk işim içine beyaz quartz kum ile 4 tane (1e3d) sarı prenses aldım ve üretim için yola koyuldum ilk başta çok hevesliydim ama bu balıkların birkaç sorunu vardı 1-onlar için hava olmassa olmaz idi 2- hemen hemen aynı boyda olmalarına rağmen kendinden küçük balıkları(aynı tür) az bişey aç kalınca yemeleriydi 3-bu balıkların yeminden dolayı su değişimini az bişey aksattığınızda koku ve sarı renk oluyordu bende bunları elimden çıkartıp lepistes aldım yine herşey yolundaydı üremeler başlamıştı ama bu balıklarımıda camın kırılması sonucu kaybettim ve yerlerine yunus aldım (yavru) bu balıklarımıda biraz büyüttükten sonra (30×15×20) yerlerine mücevher aldım onlarıda ertesi gün sudan dolayı kaybettim[:'(]ve yerlerine lepistes aldım bir süre sonra hobiden soğudum bir süreliğine sonra şimdiki balıklarım 1e2d lepistes aldım ve döngü içinde 2 yıldır yasıyorlar ama artık akvaryumu büyütme vakti geldi. Yeni akvaryumumun ebatları 100*50*50 benim sizden kısacası şunları istiyorum
1- smd led ile low tech onerileri 2-akvaryuma canlı bitki önerileri referans varsa ve foto iyi olur
3-Elimde 1l ""hagen"" 1/2lav kırığı 1 l beyaz quartz kum var ne yapmalıyım
4- yeni canlıdoğuranla yasıcak balıklar
5- ve birçok tavsiye
(not:elimde ırmaktan topladığım java mosslarım var sineklikten kafes yaptım)
Sürçü lisan ettiysem affola[:)] teşekkürler. Teorik bilgilerim hemen hemen en üst düzeyde[:D]
Öncelikle herkese merhaba bu forumdaki ilk mesajım çok uzun zamandır ziyaretçi olarak bu forumda dolaşıyodum.Şimdi yeni aldığım kararla akvaryumumu büyütmeye karar verdim. 30*15*20 olacak şekilde minik bir akvaryumum var. İçinde 8×lepistes 3+2kılıç ve 1×moli balıklarım var ilk başta belkide çoğu kişide olduğu gibi bende bu meraka japon balıklarıyla başladım. Ama ne yazıkkı bir türlü japon balığında sürekliliği tutturamadım . Bunun üzerine bir arkadaşımın tavsiyesiyle fanustan 40×30×30 ebatlarında bir akvaryuma sahip oldum ve ilk işim içine beyaz quartz kum ile 4 tane (1e3d) sarı prenses aldım ve üretim için yola koyuldum ilk başta çok hevesliydim ama bu balıkların birkaç sorunu vardı 1-onlar için hava olmassa olmaz idi 2- hemen hemen aynı boyda olmalarına rağmen kendinden küçük balıkları(aynı tür) az bişey aç kalınca yemeleriydi 3-bu balıkların yeminden dolayı su değişimini az bişey aksattığınızda koku ve sarı renk oluyordu bende bunları elimden çıkartıp lepistes aldım yine herşey yolundaydı üremeler başlamıştı ama bu balıklarımıda camın kırılması sonucu kaybettim ve yerlerine yunus aldım (yavru) bu balıklarımıda biraz büyüttükten sonra (30×15×20) yerlerine mücevher aldım onlarıda ertesi gün sudan dolayı kaybettim[:'(]ve yerlerine lepistes aldım bir süre sonra hobiden soğudum bir süreliğine sonra şimdiki balıklarım 1e2d lepistes aldım ve döngü içinde 2 yıldır yasıyorlar ama artık akvaryumu büyütme vakti geldi. Yeni akvaryumumun ebatları 100*50*50 benim sizden kısacası şunları istiyorum
1- smd led ile low tech onerileri 2-akvaryuma canlı bitki önerileri referans varsa ve foto iyi olur
3-Elimde 1l ""hagen"" 1/2lav kırığı 1 l beyaz quartz kum var ne yapmalıyım
4- yeni canlıdoğuranla yasıcak balıklar
5- ve birçok tavsiye
(not:elimde ırmaktan topladığım java mosslarım var sineklikten kafes yaptım)
Sürçü lisan ettiysem affola[:)] teşekkürler. Teorik bilgilerim hemen hemen en üst düzeyde[:D]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 42 Online Kullanıcı, 23 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
