ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ahmethakan61
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Mayıs 2019 08:05
Son Ziyaret:
06 Mayıs 2024 16:22
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Hakan Çubukcu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
60 Litre tank - Yeni başlayan
SON 10 MESAJI
Bitkilerim Çok Kızardı
[QUOTE=compassheart1]Selam
Bitkileriniz henüz suya adapte olmamışlar .
Yapraklardan, henüz emers formda oldukları belli oluyor . Bambaşka bir hale gelecekler zamanla . Şuan gayet iyi duruyor . İyi hobiler . [/QUOTE]
1 aydır akvaryumda bitkiler, bugün de baktığımda tilki kuyruklarının yaprakları kızarmış ve dökülmüş hep
[QUOTE=compassheart1]Selam
Bitkileriniz henüz suya adapte olmamışlar .
Yapraklardan, henüz emers formda oldukları belli oluyor . Bambaşka bir hale gelecekler zamanla . Şuan gayet iyi duruyor . İyi hobiler . [/QUOTE]
1 aydır akvaryumda bitkiler, bugün de baktığımda tilki kuyruklarının yaprakları kızarmış ve dökülmüş hep
Bitkilerim Çok Kızardı
[QUOTE=mutlubaba]Bir sorununuz yok bitkiler normal seyrinde merak etmeyin
[/QUOTE]
Gülden yana çok sıkıntım yok da tilki kulakları yemyeşildi aldığımda dipleri biraz kızarınca moralim bozuldu
[QUOTE=mutlubaba]Bir sorununuz yok bitkiler normal seyrinde merak etmeyin
[/QUOTE]
Gülden yana çok sıkıntım yok da tilki kulakları yemyeşildi aldığımda dipleri biraz kızarınca moralim bozuldu
Bitkilerim Çok Kızardı
100 litre Bitkili akvaryumda Gül ve Tilki kuyruğu bitkilerim var. Işıklandırmayı 28 adet (20 soğuk beyaz 6500K 4 Kırmızı 4 Mavi) modül led ile yapıyorum. Toplamda 35Watt ışığım var. Akvaryum yüksekliğim 45-50 cm civarı. Günde 10 saat ışık veriyorum lakin bitkilerimde kızarma oldu. Acaba ışık mı fazla geliyor ya da bitkilere besin mi vermeliyim? Yardımlarınızı istiyorum saygılarımla
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241033521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241033581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241034021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241034061.jpg[/IMG]
100 litre Bitkili akvaryumda Gül ve Tilki kuyruğu bitkilerim var. Işıklandırmayı 28 adet (20 soğuk beyaz 6500K 4 Kırmızı 4 Mavi) modül led ile yapıyorum. Toplamda 35Watt ışığım var. Akvaryum yüksekliğim 45-50 cm civarı. Günde 10 saat ışık veriyorum lakin bitkilerimde kızarma oldu. Acaba ışık mı fazla geliyor ya da bitkilere besin mi vermeliyim? Yardımlarınızı istiyorum saygılarımla
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241033521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241033581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241034021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/260220241034061.jpg[/IMG]
Üretim İçin Tavsiye?
[QUOTE=deatless22]60 litrede ciklet üretilmez. Daha büyük hacim gerekir.
60 litrede üretip satabileceginiz balık türü lepistestir. Hem hızlı ürerler hemde canlı doğurdukları için kayıp az olur.
Ürettiğiniz balıklar için alıcı bulabilirmisiniz onu bilmem. [/QUOTE]
Peki cichlid icin kac litrelik bi tank gerekir sizce? Canli doguran üretmek daha uygun biliyorum lakin alacak kimseyi bulamam gibi duruyor o yüzden yunus veya sariprenses falan uretimi düşündüm
[QUOTE=deatless22]60 litrede ciklet üretilmez. Daha büyük hacim gerekir.
60 litrede üretip satabileceginiz balık türü lepistestir. Hem hızlı ürerler hemde canlı doğurdukları için kayıp az olur.
Ürettiğiniz balıklar için alıcı bulabilirmisiniz onu bilmem. [/QUOTE]
Peki cichlid icin kac litrelik bi tank gerekir sizce? Canli doguran üretmek daha uygun biliyorum lakin alacak kimseyi bulamam gibi duruyor o yüzden yunus veya sariprenses falan uretimi düşündüm
Üretim İçin Tavsiye?
Arkadaşlar herkese merhabalar. Akvaryum işine 1.5 yıldır merakli olan birisiyim. 60 ltlik 2 tane tankim var biri karma bitkili ve canlidoguran var. Diğeri boş. Ben balik uretip satmak istiyorum. Bunun için hangi türü daha kolay uretebilirim bilmiyorum. Ekonomik kaygılarım yok yani yüksek miktarda para kazanmak gibi hi gayem yok sadece kendim üretip büyütmek ve sonrasında al sat veya takas içinde bulunmak hosuma gidiyor. Yilda 200-300 lira kazansam yeter benim için.
Sizin tavsiyeniz hangi türleri beslemem yönünde olurdu? Ben biraz araştırdım da cichlid türleri hem cok zor olmayan bakımı hem de üretiminin kolay olmasi sebebiyle mantikli geldi. Yavru alip aldigim yavrulari büyütebilirim diye de düşündüm. Bunun için sizin tavsiyeniz nedir. Çok bir masraf yapma durumum yok suanlik. Tanki buyutmemi tavsiye eder misiniz?
Arkadaşlar herkese merhabalar. Akvaryum işine 1.5 yıldır merakli olan birisiyim. 60 ltlik 2 tane tankim var biri karma bitkili ve canlidoguran var. Diğeri boş. Ben balik uretip satmak istiyorum. Bunun için hangi türü daha kolay uretebilirim bilmiyorum. Ekonomik kaygılarım yok yani yüksek miktarda para kazanmak gibi hi gayem yok sadece kendim üretip büyütmek ve sonrasında al sat veya takas içinde bulunmak hosuma gidiyor. Yilda 200-300 lira kazansam yeter benim için.
Sizin tavsiyeniz hangi türleri beslemem yönünde olurdu? Ben biraz araştırdım da cichlid türleri hem cok zor olmayan bakımı hem de üretiminin kolay olmasi sebebiyle mantikli geldi. Yavru alip aldigim yavrulari büyütebilirim diye de düşündüm. Bunun için sizin tavsiyeniz nedir. Çok bir masraf yapma durumum yok suanlik. Tanki buyutmemi tavsiye eder misiniz?
Bu Akvaryumda Yavrular Saklanabilir Mi?
[QUOTE=28fatih28]800 lt /H 150/200 litre akvaryumlar icin hocam ben bile 200 litrede 700/H kullanıyorum filtreniZi değiştirmenizi öneririm yoksa balıklarınız yorgun düşecek ve gelişemeyecekler.[/QUOTE]
Hocam petshoptan aldim 60L tankım olduğunu da söyledim aslında. Daha ucuzlari vardi ama bu kalitelidir diye bunu aldirdi bana.
[QUOTE=Superozo]Bitkilerin duruşuna bakarsak akıntı gereğinden fazla gibi gözükmüyor bence o konuda çok bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum ama yavruların saklanması konusunda bitkilerinizin şimdilik yeterli olacağını zannetmiyorum. Hepsini daha birleşik bir şekilde dikerseniz belki olur ama bence bitkilerin büyümelerini bekleyip zamanla bitkileri sıklaştırmak daha iyi olur. İyi hobiler[:)][/QUOTE]
Anladim hocam, internette cok dipdipe dikersem besin yarısına girerler diye okumustum o yuzden 2-3 cm arayla diktim. Dediginiz gibi sık dikim yapabilirim büyüdükçe, ama yanyana dikerken de kumu biraz eseliyorum yer acmak için o sirada diğeri çıkıyor buna bi çözüm varmi? Bitkilerim zaten kumda da cok durmuyor. Lav kırığım var siyah kumu geciyor kok lav kiriginda takılıyor derinlere indiremiyorum kökü. Taşların arasina sokamiyorum. Siyah kum eklersem düzelir mi?
[QUOTE=28fatih28]800 lt /H 150/200 litre akvaryumlar icin hocam ben bile 200 litrede 700/H kullanıyorum filtreniZi değiştirmenizi öneririm yoksa balıklarınız yorgun düşecek ve gelişemeyecekler.[/QUOTE]
Hocam petshoptan aldim 60L tankım olduğunu da söyledim aslında. Daha ucuzlari vardi ama bu kalitelidir diye bunu aldirdi bana.
[QUOTE=Superozo]Bitkilerin duruşuna bakarsak akıntı gereğinden fazla gibi gözükmüyor bence o konuda çok bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum ama yavruların saklanması konusunda bitkilerinizin şimdilik yeterli olacağını zannetmiyorum. Hepsini daha birleşik bir şekilde dikerseniz belki olur ama bence bitkilerin büyümelerini bekleyip zamanla bitkileri sıklaştırmak daha iyi olur. İyi hobiler[:)][/QUOTE]
Anladim hocam, internette cok dipdipe dikersem besin yarısına girerler diye okumustum o yuzden 2-3 cm arayla diktim. Dediginiz gibi sık dikim yapabilirim büyüdükçe, ama yanyana dikerken de kumu biraz eseliyorum yer acmak için o sirada diğeri çıkıyor buna bi çözüm varmi? Bitkilerim zaten kumda da cok durmuyor. Lav kırığım var siyah kumu geciyor kok lav kiriginda takılıyor derinlere indiremiyorum kökü. Taşların arasina sokamiyorum. Siyah kum eklersem düzelir mi?
Bu Akvaryumda Yavrular Saklanabilir Mi?
[QUOTE=28fatih28]Motor su içinde kalacak şekilde yerleştirilirse su üstüne doğru Su dalgalandıkca tanka su girecektir hortumu takarsanız hava kabarcıkları su yüzeyine cıktıkca daha çok dalga yaratacaktır balık sayınıza göre kullanabilirsiniz zaten hortumunuz su içinde kalmış ucunun dışarda olması lazım kullanmasanız sökün üstünden görüntü kirliliği yaratmasın.Akvaryumunuz 60 Lt anlaşılan peki iç filtrenin debisi kaç üstünde etiketinde yazar örnek 500LT/H diye bu ölçü sizin tankınızı saatte 3/4 defa çevirebilen bir filtre olması lazım Canlı doğuranlar daha narin olduğu icin sürkilasyona maruz kalmamaları icin 240LT/H üstü filtre debisi hem bitkiler icin hemde balıklar icin iyi olur.Eğerki motorunuz güçlü ise elektirik kablosu yardımı ile biraz araştırarak örnekleri YouTube’da var şelale aparatı yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Filtrem HDom 13W 800 L/h
[QUOTE=28fatih28]Motor su içinde kalacak şekilde yerleştirilirse su üstüne doğru Su dalgalandıkca tanka su girecektir hortumu takarsanız hava kabarcıkları su yüzeyine cıktıkca daha çok dalga yaratacaktır balık sayınıza göre kullanabilirsiniz zaten hortumunuz su içinde kalmış ucunun dışarda olması lazım kullanmasanız sökün üstünden görüntü kirliliği yaratmasın.Akvaryumunuz 60 Lt anlaşılan peki iç filtrenin debisi kaç üstünde etiketinde yazar örnek 500LT/H diye bu ölçü sizin tankınızı saatte 3/4 defa çevirebilen bir filtre olması lazım Canlı doğuranlar daha narin olduğu icin sürkilasyona maruz kalmamaları icin 240LT/H üstü filtre debisi hem bitkiler icin hemde balıklar icin iyi olur.Eğerki motorunuz güçlü ise elektirik kablosu yardımı ile biraz araştırarak örnekleri YouTube’da var şelale aparatı yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Filtrem HDom 13W 800 L/h
Bu Akvaryumda Yavrular Saklanabilir Mi?
[QUOTE=28fatih28]Akvaryumunuz ufak gözüküyor resimden ama iç filtrenizi biraz su yüzeyine yakın yapın birde şelale aparatı varsa balıklar için daha iyi olur.Bitkilerinizi biraz daha sık dizerseniz köşelere saklanmaları icin yer olmuş olur .sağlıklı balıklar [/QUOTE]
Filtreyi aslında ben su yüzeyine uzak olmasi için derine koydum, çok akıntı olursa baliklar rahatsiz olur diye. Akinti yonunu de cama dogru verdim. Yüzeye doğru verirsem dalga oluyor bu bir sorun yaratır mı? Şelale aparatı yok. Bi de bu hava hortumunu kullanmak gerekiyo mu
[QUOTE=28fatih28]Akvaryumunuz ufak gözüküyor resimden ama iç filtrenizi biraz su yüzeyine yakın yapın birde şelale aparatı varsa balıklar için daha iyi olur.Bitkilerinizi biraz daha sık dizerseniz köşelere saklanmaları icin yer olmuş olur .sağlıklı balıklar [/QUOTE]
Filtreyi aslında ben su yüzeyine uzak olmasi için derine koydum, çok akıntı olursa baliklar rahatsiz olur diye. Akinti yonunu de cama dogru verdim. Yüzeye doğru verirsem dalga oluyor bu bir sorun yaratır mı? Şelale aparatı yok. Bi de bu hava hortumunu kullanmak gerekiyo mu
Bu Akvaryumda Yavrular Saklanabilir Mi?
Herkese iyi hobiler, fotoğrafta gördüğünüz akvaryumumda 1e2d kılıç kuyruk 1 molly 1e2d danio zebra 1e2d lepistes var. Bunlara ek olarak da 1 vatoz 2 çöpçüm var. Bitkilerimi ektim 3-4 kök çınar, 5 kök zeytin 10-15 kök de elodea var. Burada kılıç kuyruktan alacağım yavrular saklanabilir mi? İleri bir zamanda da lepistes ve zebra yavrularsa onlar da saklanabilir mi? Ekstra boş bir tankım da var. Ama filtresi bozuk olduğu için oraya alamıyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir?
Işık olarak da 5-5-20 mavi kırmızı beyaz modül led yanında da 25cm armatür kullanıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/110520201859511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/110520201904031.jpg[/IMG][EDIT]ahmethakan61,2020-05-11 19:04:14[/EDIT]
Herkese iyi hobiler, fotoğrafta gördüğünüz akvaryumumda 1e2d kılıç kuyruk 1 molly 1e2d danio zebra 1e2d lepistes var. Bunlara ek olarak da 1 vatoz 2 çöpçüm var. Bitkilerimi ektim 3-4 kök çınar, 5 kök zeytin 10-15 kök de elodea var. Burada kılıç kuyruktan alacağım yavrular saklanabilir mi? İleri bir zamanda da lepistes ve zebra yavrularsa onlar da saklanabilir mi? Ekstra boş bir tankım da var. Ama filtresi bozuk olduğu için oraya alamıyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir?
Işık olarak da 5-5-20 mavi kırmızı beyaz modül led yanında da 25cm armatür kullanıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/110520201859511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/110520201904031.jpg[/IMG][EDIT]ahmethakan61,2020-05-11 19:04:14[/EDIT]
Tankımdaki Lav Kırığı Yeterlimi?
Arkadaşlar bitki için akvaryumu yeniden kuruyorum. Tabana lav Kırığı aldım 4cm kadar lav Kırığı koydum. Taban ölçüm 30x50 cm toplamda 5-6 kilo lav Kırığı koydum. Bunun üstüne Hagen koymayi düşünüyorum ama bikac sorum var.
Akvaryumcum 4 kilo Hagen yeterlidir dedi sizce yeter mi?
Lav Kırığı kalinligim yeter mi?
Basit bitkiler yetiştireceğim için gübre şart mi? Ekonomik olarak gübreleme tavsiyeniz nedir? (5-10 tl)
Yeni başlayanlar için onerebileceginiz bitki var mıdır? (Temel amacim yavru almak gizlenmeleri için)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/020520201703151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/020520201703211.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bitki için akvaryumu yeniden kuruyorum. Tabana lav Kırığı aldım 4cm kadar lav Kırığı koydum. Taban ölçüm 30x50 cm toplamda 5-6 kilo lav Kırığı koydum. Bunun üstüne Hagen koymayi düşünüyorum ama bikac sorum var.
Akvaryumcum 4 kilo Hagen yeterlidir dedi sizce yeter mi?
Lav Kırığı kalinligim yeter mi?
Basit bitkiler yetiştireceğim için gübre şart mi? Ekonomik olarak gübreleme tavsiyeniz nedir? (5-10 tl)
Yeni başlayanlar için onerebileceginiz bitki var mıdır? (Temel amacim yavru almak gizlenmeleri için)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/020520201703151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215531/020520201703211.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
