ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DeLorean26
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Şubat 2019 23:03
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2019 00:15
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ne Mutlu Türk’üm Diyene!
SON 10 MESAJI
Lepisteslerin Kuyruk Yemesi
[QUOTE=Cnbrk10]Yalpalayarak yüzdüğü için belki de o dişi tırtıklama yapıyordu. Yani hastalık sebebiyle kondisyondan düşen balığa bazen bu tarz girişimler olabiliyor.[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler. Takip edeceğim akşama... Şu an zaten yalpalı yüzüyor, devam ederse kuyruk erime hastalığı tedavisi uygulamayı düşünüyorum.
[QUOTE=DeLorean26]
Cevap için teşekkürler. Takip edeceğim akşama... Şu an zaten yalpalı yüzüyor, devam ederse kuyruk erime hastalığı tedavisi uygulamayı düşünüyorum.[/QUOTE]
Kuyruğu tırtıklanan yavru tıpkı diğerleri gibi kapışarak yedi yemleri... Hatta cüssesine güvenip diğerlerini itekleyerek [^_^] New Life Spectrum Thera A+ dahil... [:3] Hasta olmadığını yanlızca yaralandığını düşünüyorum...[:)]
[QUOTE=Cnbrk10]Yalpalayarak yüzdüğü için belki de o dişi tırtıklama yapıyordu. Yani hastalık sebebiyle kondisyondan düşen balığa bazen bu tarz girişimler olabiliyor.[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler. Takip edeceğim akşama... Şu an zaten yalpalı yüzüyor, devam ederse kuyruk erime hastalığı tedavisi uygulamayı düşünüyorum.
[QUOTE=DeLorean26]
Cevap için teşekkürler. Takip edeceğim akşama... Şu an zaten yalpalı yüzüyor, devam ederse kuyruk erime hastalığı tedavisi uygulamayı düşünüyorum.[/QUOTE]
Kuyruğu tırtıklanan yavru tıpkı diğerleri gibi kapışarak yedi yemleri... Hatta cüssesine güvenip diğerlerini itekleyerek [^_^] New Life Spectrum Thera A+ dahil... [:3] Hasta olmadığını yanlızca yaralandığını düşünüyorum...[:)]
Lepisteslerin Kuyruk Yemesi
Selamlar. Konuyu canlandırmış oluyorum ama yeni başlıktan iyidir.
Bu sabah henüz ana tanka aldığım 1.5 cm’lik yavrularımdan birinin yalpalı yüzdüğünü gördüm, 2-3 dk takip edince de yetişkin bir dişinin göz göre göre kuyruğunu tırtıkladığına şahit oldum. Derhal yaralanan balığı alıp ana tanka monteli olan yavruluğa koydum...
Yosunlanmadan ötürü aldığım cüce vatozların işlerini biraz hızlandırması için 1 günlük (hatta 18 saat) yemleme yapmamıştım. Acaba bu yüzden mi böyle bir saldırı oldu? Forumda bir çok üye lepisteslerin bu şekilde saldırmayacağını belirtmiş, ama gözümle gördüm bildiğin yiyordu yavrunun kuyruğu...
Selamlar. Konuyu canlandırmış oluyorum ama yeni başlıktan iyidir.
Bu sabah henüz ana tanka aldığım 1.5 cm’lik yavrularımdan birinin yalpalı yüzdüğünü gördüm, 2-3 dk takip edince de yetişkin bir dişinin göz göre göre kuyruğunu tırtıkladığına şahit oldum. Derhal yaralanan balığı alıp ana tanka monteli olan yavruluğa koydum...
Yosunlanmadan ötürü aldığım cüce vatozların işlerini biraz hızlandırması için 1 günlük (hatta 18 saat) yemleme yapmamıştım. Acaba bu yüzden mi böyle bir saldırı oldu? Forumda bir çok üye lepisteslerin bu şekilde saldırmayacağını belirtmiş, ama gözümle gördüm bildiğin yiyordu yavrunun kuyruğu...
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
[QUOTE=levoo1979]
Sevindim hayırlı olsun. [:)] Ufaklık o ortamda sorunsuz bir şekilde büyür. Sabah ufalanmış balık yemi, akşam artemia verirseniz hızlı bir şekilde toparlar. Zaten diğerlerinin ağzına sığmayacak kadar olduğunda ana tanka dahil edebilirsiniz.
Bir yorumum olacak. Sizin ısıtıcınız tankın öbür ucunda. Kafa motoruna yakın bir yere koyarsanız hem daha homojen bir sıcaklık dağılımı olur hem de ayarladığınız dereceye kadar ısıtabilir. Fakat bana sorarsanız sizin suyunuzun sıcaklığı güzel. Sizin yerinizde olsam ısıtıcıyı filtrenin yakınına koyar ve ısıtıcının ayarını 24 derece yapardım. Zaten 32 derece ayarı bir lepistes için çok fazla. Benim suyum 22 derecede duruyor. Isıtıcı kullanmıyorum. Balıklar mutlular epey. Eskiden ısıtıcı kullanırdım ama 24 dereceyi pek geçmezdim. Isıtıcının termostatının bozulup balıkları öldürmesi benim en büyük fobilerimden biri. O yüzden riske girmiyorum pek [:D] [/QUOTE]
Onu (ısının homojen dağılımı için ısıtıcının konumunu değiştirmeyi) bende düşünüyorum; 32 dediğine bakmayın kanaatimce düğme kaymış; 32 ayarladığımda 25 yapıyor [;)] Çok ısıtmak istemiyorum, metabolizmaları hızlanmasın diye. Artemiayı 3 günde 1 kullanıyorum ama doğrusu tüm balıkların diyetini de çeşitlendirmek istiyorum bunun için araştırmaya başladım.
[QUOTE=77Mert77]Geçenlerde bir üreticinin akvaryumlarında hediye paketi için kullandığımız parlak iplerden gördüm bukle bukle hediye paketi kaplanacak gibi uzun şeritler halinde, neden koyduğunu sorduğumda yavruların saklanması için demişti.. ilginç bir görüntü oluşmuştu akvaryumda su yüzeyinde öbek halinde yüzüyordu ipler aralarında yavrular dolaşıyordu, bir fikir..
Bu arada geçenlerde 5 tane sandığım lepistes yavruları 5 gün içinde 20 den fazla olduğunu fark ettim, benim tankımda saklanacak yer bol biraz, daha önceden aldığım artemia yemi veriyorum, önceden biraz ıslatıp verince daha iyi oluyor, yavrular yiyebiliyor..[/QUOTE]
Şu anda sizin deneyiminizin aynısını yaşıyorum. Yavrulukta 5 tane var ama tankta da 1 tane gördüm, alamadım. Çakılları fena kullanıyorlar [:3]
[QUOTE=levoo1979]
Sevindim hayırlı olsun. [:)] Ufaklık o ortamda sorunsuz bir şekilde büyür. Sabah ufalanmış balık yemi, akşam artemia verirseniz hızlı bir şekilde toparlar. Zaten diğerlerinin ağzına sığmayacak kadar olduğunda ana tanka dahil edebilirsiniz.
Bir yorumum olacak. Sizin ısıtıcınız tankın öbür ucunda. Kafa motoruna yakın bir yere koyarsanız hem daha homojen bir sıcaklık dağılımı olur hem de ayarladığınız dereceye kadar ısıtabilir. Fakat bana sorarsanız sizin suyunuzun sıcaklığı güzel. Sizin yerinizde olsam ısıtıcıyı filtrenin yakınına koyar ve ısıtıcının ayarını 24 derece yapardım. Zaten 32 derece ayarı bir lepistes için çok fazla. Benim suyum 22 derecede duruyor. Isıtıcı kullanmıyorum. Balıklar mutlular epey. Eskiden ısıtıcı kullanırdım ama 24 dereceyi pek geçmezdim. Isıtıcının termostatının bozulup balıkları öldürmesi benim en büyük fobilerimden biri. O yüzden riske girmiyorum pek [:D] [/QUOTE]
Onu (ısının homojen dağılımı için ısıtıcının konumunu değiştirmeyi) bende düşünüyorum; 32 dediğine bakmayın kanaatimce düğme kaymış; 32 ayarladığımda 25 yapıyor [;)] Çok ısıtmak istemiyorum, metabolizmaları hızlanmasın diye. Artemiayı 3 günde 1 kullanıyorum ama doğrusu tüm balıkların diyetini de çeşitlendirmek istiyorum bunun için araştırmaya başladım.
[QUOTE=77Mert77]Geçenlerde bir üreticinin akvaryumlarında hediye paketi için kullandığımız parlak iplerden gördüm bukle bukle hediye paketi kaplanacak gibi uzun şeritler halinde, neden koyduğunu sorduğumda yavruların saklanması için demişti.. ilginç bir görüntü oluşmuştu akvaryumda su yüzeyinde öbek halinde yüzüyordu ipler aralarında yavrular dolaşıyordu, bir fikir..
Bu arada geçenlerde 5 tane sandığım lepistes yavruları 5 gün içinde 20 den fazla olduğunu fark ettim, benim tankımda saklanacak yer bol biraz, daha önceden aldığım artemia yemi veriyorum, önceden biraz ıslatıp verince daha iyi oluyor, yavrular yiyebiliyor..[/QUOTE]
Şu anda sizin deneyiminizin aynısını yaşıyorum. Yavrulukta 5 tane var ama tankta da 1 tane gördüm, alamadım. Çakılları fena kullanıyorlar [:3]
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
[QUOTE=levoo1979]Merhaba,
Ben de başımdan geçenleri anlatayım. Daha önce içinde filtresi olan bir fanus akvaryumum vardı. İçinde de kum yerine sizin akvaryum gibi çakıllar vardı. Bir gün fanusu temizlerken çakılların altında iki tane yavru fark ettim ve çok şaşırdım. Minicik fanusta bile saklanmayı becermişler. Tam doğal seleksiyon! [:D] Neyse sonra fanusu temizlerken yanlışlıkla kırdım. Ben de gidip 20 lt bir akvaryum alıp balıkları içine koydum. Yavruları da yavruluğa aktardım. Bundan bir süre sonra akvaryumda yine iki yavru keşfettim. Onları da aynı yavruluğa koydum. Şimdi büyüdüler ve yetişkinlerle aynı tankta yüzüyorlar.
Yiyecek olarak lepisteslere verdiğim yemleri elimde iyice ufaltıp öyle veriyordum. Günde bir kere de kuru artemia yavru yemi verdim. Artemia büyümeyi çok hızlandırıyor tavsiye ederim. Artemiaları vermeden önce 5 dakika kadar akvaryum suyunu küçük bir kaba (ben öksürük şuruplarından çıkan ufak ölçek kapakları kullanıyorum) aktarın ve az bir miktar kuru artemia koyarak artemiaların su çekip yumuşamalarını bekleyin. Daha sonra bir şırınga veya damlalıkla minik minik yemlerseniz balıklarınız daha rahat tüketebilirler. Artemiaların kötü tarafı da yetişkin balıkların hamile kalma sıklığını arttırması. Sanırım balıklar protein bulunca üremeleri artıyor.
Ben rafya kullanmadım ama yeni yavrular saklanabilsin diye bitki ve delikli kayalar koydum. O şekilde ilerliyorum. Size de bunu tavsiye ederim. Eğer kumunuzu değiştirmek istemezseniz çok güzel görünen yapay bitkiler var. Onlardan alırsanız yavrular hemen saklanırlar. Hem size de stres kaynağı olmaz. Kendi başlarının çaresine bakarlar. [:)]
iyi hobiler![:)][/QUOTE]
Değerli levoo; aynen bahsettiğiniz gibi minik yavru 3 gündür saklanmış! Uzun uğraşlar sonucunda (ilk deneyimim) kepçeyle yavruyu alıp ana tanktaki az bir rafya ve birkaç çakılla süslediğim yavruluğa koydum, dereceyi de 25’e yükselttim (Her ne kadar ısıtıcım 32’ye ısıttığını iddia etse de su soğuk ve termometre 24.8 gösteriyor). Bu esnada yavruyu kovalarken epey bir bulandığı için tank birde %20 dipten su değişimi yaptım.
Sıkıntım şu ki elimi birazcık (!) fazla tanka daldırdığımı düşünüyorum. Yavruyu yakalamam şerefine verdiğim artemia ziyafetinden sonra balıklarım keyifli gözüküyor. Umarım sorun olmaz. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213331/250220192353241.jpg[/IMG][EDIT]DeLorean26,2019-02-25 23:53:29[/EDIT]
[QUOTE=levoo1979]Merhaba,
Ben de başımdan geçenleri anlatayım. Daha önce içinde filtresi olan bir fanus akvaryumum vardı. İçinde de kum yerine sizin akvaryum gibi çakıllar vardı. Bir gün fanusu temizlerken çakılların altında iki tane yavru fark ettim ve çok şaşırdım. Minicik fanusta bile saklanmayı becermişler. Tam doğal seleksiyon! [:D] Neyse sonra fanusu temizlerken yanlışlıkla kırdım. Ben de gidip 20 lt bir akvaryum alıp balıkları içine koydum. Yavruları da yavruluğa aktardım. Bundan bir süre sonra akvaryumda yine iki yavru keşfettim. Onları da aynı yavruluğa koydum. Şimdi büyüdüler ve yetişkinlerle aynı tankta yüzüyorlar.
Yiyecek olarak lepisteslere verdiğim yemleri elimde iyice ufaltıp öyle veriyordum. Günde bir kere de kuru artemia yavru yemi verdim. Artemia büyümeyi çok hızlandırıyor tavsiye ederim. Artemiaları vermeden önce 5 dakika kadar akvaryum suyunu küçük bir kaba (ben öksürük şuruplarından çıkan ufak ölçek kapakları kullanıyorum) aktarın ve az bir miktar kuru artemia koyarak artemiaların su çekip yumuşamalarını bekleyin. Daha sonra bir şırınga veya damlalıkla minik minik yemlerseniz balıklarınız daha rahat tüketebilirler. Artemiaların kötü tarafı da yetişkin balıkların hamile kalma sıklığını arttırması. Sanırım balıklar protein bulunca üremeleri artıyor.
Ben rafya kullanmadım ama yeni yavrular saklanabilsin diye bitki ve delikli kayalar koydum. O şekilde ilerliyorum. Size de bunu tavsiye ederim. Eğer kumunuzu değiştirmek istemezseniz çok güzel görünen yapay bitkiler var. Onlardan alırsanız yavrular hemen saklanırlar. Hem size de stres kaynağı olmaz. Kendi başlarının çaresine bakarlar. [:)]
iyi hobiler![:)][/QUOTE]
Değerli levoo; aynen bahsettiğiniz gibi minik yavru 3 gündür saklanmış! Uzun uğraşlar sonucunda (ilk deneyimim) kepçeyle yavruyu alıp ana tanktaki az bir rafya ve birkaç çakılla süslediğim yavruluğa koydum, dereceyi de 25’e yükselttim (Her ne kadar ısıtıcım 32’ye ısıttığını iddia etse de su soğuk ve termometre 24.8 gösteriyor). Bu esnada yavruyu kovalarken epey bir bulandığı için tank birde %20 dipten su değişimi yaptım.
Sıkıntım şu ki elimi birazcık (!) fazla tanka daldırdığımı düşünüyorum. Yavruyu yakalamam şerefine verdiğim artemia ziyafetinden sonra balıklarım keyifli gözüküyor. Umarım sorun olmaz. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213331/250220192353241.jpg[/IMG][EDIT]DeLorean26,2019-02-25 23:53:29[/EDIT]
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
[QUOTE=DeLorean26]
Anlıyorum. Bende bu üründen sipariş edeceğim; bir daha hazırlıksız yakalanmak istemiyorum.[:)] Tank benimde küçük yaklaşık 55-60 lt. forumda canlı artemia konusunu da inceledim; şu an için biraz teferruatlı gözüktü gözüme.[/QUOTE]
Ürün geldi; filtreyi kapatıp kullandım; çöpçüm dahil çıldırdı balıklar [:)]
[QUOTE=DeLorean26]
Anlıyorum. Bende bu üründen sipariş edeceğim; bir daha hazırlıksız yakalanmak istemiyorum.[:)] Tank benimde küçük yaklaşık 55-60 lt. forumda canlı artemia konusunu da inceledim; şu an için biraz teferruatlı gözüktü gözüme.[/QUOTE]
Ürün geldi; filtreyi kapatıp kullandım; çöpçüm dahil çıldırdı balıklar [:)]
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
[QUOTE=levoo1979]
Ben bu ürünü kullanıyorum ama daha uygun olanlarını internette bulabilirsiniz. Balıklar resmen deliriyor bunu görünce. [:P]
https://www.hepsiburada.com/rotifish-decapsulated-artemia-yavru-yemi-30ml-13gr-dekapsule-artemia-p-PTROROT061
Üretim yapanlar ya da tankı büyük olanlar canlı artemia ya da su piresi kullanıyor ama benim tankım ufak olduğundan o işlere girmedim açıkçası.[/QUOTE]
Anlıyorum. Bende bu üründen sipariş edeceğim; bir daha hazırlıksız yakalanmak istemiyorum.[:)] Tank benimde küçük yaklaşık 55-60 lt. forumda canlı artemia konusunu da inceledim; şu an için biraz teferruatlı gözüktü gözüme.
[QUOTE=levoo1979]
Ben bu ürünü kullanıyorum ama daha uygun olanlarını internette bulabilirsiniz. Balıklar resmen deliriyor bunu görünce. [:P]
https://www.hepsiburada.com/rotifish-decapsulated-artemia-yavru-yemi-30ml-13gr-dekapsule-artemia-p-PTROROT061
Üretim yapanlar ya da tankı büyük olanlar canlı artemia ya da su piresi kullanıyor ama benim tankım ufak olduğundan o işlere girmedim açıkçası.[/QUOTE]
Anlıyorum. Bende bu üründen sipariş edeceğim; bir daha hazırlıksız yakalanmak istemiyorum.[:)] Tank benimde küçük yaklaşık 55-60 lt. forumda canlı artemia konusunu da inceledim; şu an için biraz teferruatlı gözüktü gözüme.
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
[QUOTE=levoo1979]Merhaba,
Ben de başımdan geçenleri anlatayım. Daha önce içinde filtresi olan bir fanus akvaryumum vardı. İçinde de kum yerine sizin akvaryum gibi çakıllar vardı. Bir gün fanusu temizlerken çakılların altında iki tane yavru fark ettim ve çok şaşırdım. Minicik fanusta bile saklanmayı becermişler. Tam doğal seleksiyon! [:D] Neyse sonra fanusu temizlerken yanlışlıkla kırdım. Ben de gidip 20 lt bir akvaryum alıp balıkları içine koydum. Yavruları da yavruluğa aktardım. Bundan bir süre sonra akvaryumda yine iki yavru keşfettim. Onları da aynı yavruluğa koydum. Şimdi büyüdüler ve yetişkinlerle aynı tankta yüzüyorlar.
Yiyecek olarak lepisteslere verdiğim yemleri elimde iyice ufaltıp öyle veriyordum. Günde bir kere de kuru artemia yavru yemi verdim. Artemia büyümeyi çok hızlandırıyor tavsiye ederim. Artemiaları vermeden önce 5 dakika kadar akvaryum suyunu küçük bir kaba (ben öksürük şuruplarından çıkan ufak ölçek kapakları kullanıyorum) aktarın ve az bir miktar kuru artemia koyarak artemiaların su çekip yumuşamalarını bekleyin. Daha sonra bir şırınga veya damlalıkla minik minik yemlerseniz balıklarınız daha rahat tüketebilirler. Artemiaların kötü tarafı da yetişkin balıkların hamile kalma sıklığını arttırması. Sanırım balıklar protein bulunca üremeleri artıyor.
Ben rafya kullanmadım ama yeni yavrular saklanabilsin diye bitki ve delikli kayalar koydum. O şekilde ilerliyorum. Size de bunu tavsiye ederim. Eğer kumunuzu değiştirmek istemezseniz çok güzel görünen yapay bitkiler var. Onlardan alırsanız yavrular hemen saklanırlar. Hem size de stres kaynağı olmaz. Kendi başlarının çaresine bakarlar. [:)]
iyi hobiler![:)][/QUOTE]
Cevaplar için çok teşekkür ederim.
Sayın Levoo gerçekten benim de beklentim yavruları çakılların arasında bulmak üzerine [:)] Çünkü dün yarım saat aradım ve bulamadım, doğrusu ümidi kestim. İnşallah başınıza gelen tecrübenin tekrarını yaşarım.
Dekor elbette alacağım; lakin şimdilik abartılı olmadan iki parça rafyadan saklanılacak yer temin ettim yavrulara. Yavrulukta aldım lakin anne balıklar için kullanmayı düşünmüyorum.
Gariptir büyükşehirde yaşıyorum ama artemiayı dün iki yere sordum bulamadım. Mutlaka kullanacağım.
[QUOTE=levoo1979]Merhaba,
Ben de başımdan geçenleri anlatayım. Daha önce içinde filtresi olan bir fanus akvaryumum vardı. İçinde de kum yerine sizin akvaryum gibi çakıllar vardı. Bir gün fanusu temizlerken çakılların altında iki tane yavru fark ettim ve çok şaşırdım. Minicik fanusta bile saklanmayı becermişler. Tam doğal seleksiyon! [:D] Neyse sonra fanusu temizlerken yanlışlıkla kırdım. Ben de gidip 20 lt bir akvaryum alıp balıkları içine koydum. Yavruları da yavruluğa aktardım. Bundan bir süre sonra akvaryumda yine iki yavru keşfettim. Onları da aynı yavruluğa koydum. Şimdi büyüdüler ve yetişkinlerle aynı tankta yüzüyorlar.
Yiyecek olarak lepisteslere verdiğim yemleri elimde iyice ufaltıp öyle veriyordum. Günde bir kere de kuru artemia yavru yemi verdim. Artemia büyümeyi çok hızlandırıyor tavsiye ederim. Artemiaları vermeden önce 5 dakika kadar akvaryum suyunu küçük bir kaba (ben öksürük şuruplarından çıkan ufak ölçek kapakları kullanıyorum) aktarın ve az bir miktar kuru artemia koyarak artemiaların su çekip yumuşamalarını bekleyin. Daha sonra bir şırınga veya damlalıkla minik minik yemlerseniz balıklarınız daha rahat tüketebilirler. Artemiaların kötü tarafı da yetişkin balıkların hamile kalma sıklığını arttırması. Sanırım balıklar protein bulunca üremeleri artıyor.
Ben rafya kullanmadım ama yeni yavrular saklanabilsin diye bitki ve delikli kayalar koydum. O şekilde ilerliyorum. Size de bunu tavsiye ederim. Eğer kumunuzu değiştirmek istemezseniz çok güzel görünen yapay bitkiler var. Onlardan alırsanız yavrular hemen saklanırlar. Hem size de stres kaynağı olmaz. Kendi başlarının çaresine bakarlar. [:)]
iyi hobiler![:)][/QUOTE]
Cevaplar için çok teşekkür ederim.
Sayın Levoo gerçekten benim de beklentim yavruları çakılların arasında bulmak üzerine [:)] Çünkü dün yarım saat aradım ve bulamadım, doğrusu ümidi kestim. İnşallah başınıza gelen tecrübenin tekrarını yaşarım.
Dekor elbette alacağım; lakin şimdilik abartılı olmadan iki parça rafyadan saklanılacak yer temin ettim yavrulara. Yavrulukta aldım lakin anne balıklar için kullanmayı düşünmüyorum.
Gariptir büyükşehirde yaşıyorum ama artemiayı dün iki yere sordum bulamadım. Mutlaka kullanacağım.
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
Yanıtlar için teşekkürler.
Yarına yeterli miktarda rafya ve artemia alacağım; hiç beklenmedik zamanda geldi bu yavru lepistes. Halen dolaşıyordu az önce baktığımda; umarım yarın akşama dek kalır...
Forumda gördüm lepistes bir yavru doğurdu şeklinde belirten arkadaşlar olmuş sanırım (umarım) benim tecrübem de bu şekilde...
Yanıtlar için teşekkürler.
Yarına yeterli miktarda rafya ve artemia alacağım; hiç beklenmedik zamanda geldi bu yavru lepistes. Halen dolaşıyordu az önce baktığımda; umarım yarın akşama dek kalır...
Forumda gördüm lepistes bir yavru doğurdu şeklinde belirten arkadaşlar olmuş sanırım (umarım) benim tecrübem de bu şekilde...
Dip Çekimi
Tebrik ederim. Ben 1 metrelik normal hava borusunu ucu dik olacak şekilde kepçemin sapına sardım ve taşları oynatma işini bu şekilde halletmiş oldum.
Lakin ben şırınga değil daha doğal bir yöntemle sifonlamayı başlattım. [:$]
Gayet başarılı bir yöntem. Tavsiye olunur.
Tebrik ederim. Ben 1 metrelik normal hava borusunu ucu dik olacak şekilde kepçemin sapına sardım ve taşları oynatma işini bu şekilde halletmiş oldum.
Lakin ben şırınga değil daha doğal bir yöntemle sifonlamayı başlattım. [:$]
Gayet başarılı bir yöntem. Tavsiye olunur.
Lepistes Ve Beklenmedik Misafir
Selamlar herkese.
Az önce lepistes akvaryumumda dip çekimi için hazırlanırken Java Moss’un hemen üzerinde bir yavru gördüm [:3]
Kendileri sanırım bugün doğmuş. Akvaryumun her santimini incelediysem de başka yavru göremedim.
Henüz takribi üç hafta oldu ve balıklarımın hiç birinin hamile olduğunu da düşünmüyorum (yeni bir hobici olduğumu belirteyim).
Hazırlıksız yakalandım ve bir dekordan başka hiç bir saklanılacak yer yok. Gerçi ben izlerken bir yetişkin saldırdı ve yavru kıvrak hamlelerle kaçtı [:)] Garibim dipte çakılların arasında saklanıyor. (Zeminde kum yok)
Evdeki malzemelerle önerilerinizi rica edebilir miyim? Maalesef evde rafya bulamadım. Java Mosslarım henüz çok küçük ve saklanmaya elverişli değil.
Son olarak yavru beslenmesi için sıvı yem mi tedarik etmeliyim? Sanırım pul yem işe yaramayacak yavru için.
Forumu incelemem sonucunda en doğalının doğduğu akvaryumda kalması olduğunu gördüm ve aynı akvaryumda büyütmeyi düşünüyorum. Emin olamadım doğrusu...
Çok hazırlıksızım; aceleyle forumu inceledim ama varsa ben atladıysam kusuruma bakmayın...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213331/200220192134141.jpg[/IMG][EDIT]DeLorean26,2019-02-20 21:34:20[/EDIT]
Selamlar herkese.
Az önce lepistes akvaryumumda dip çekimi için hazırlanırken Java Moss’un hemen üzerinde bir yavru gördüm [:3]
Kendileri sanırım bugün doğmuş. Akvaryumun her santimini incelediysem de başka yavru göremedim.
Henüz takribi üç hafta oldu ve balıklarımın hiç birinin hamile olduğunu da düşünmüyorum (yeni bir hobici olduğumu belirteyim).
Hazırlıksız yakalandım ve bir dekordan başka hiç bir saklanılacak yer yok. Gerçi ben izlerken bir yetişkin saldırdı ve yavru kıvrak hamlelerle kaçtı [:)] Garibim dipte çakılların arasında saklanıyor. (Zeminde kum yok)
Evdeki malzemelerle önerilerinizi rica edebilir miyim? Maalesef evde rafya bulamadım. Java Mosslarım henüz çok küçük ve saklanmaya elverişli değil.
Son olarak yavru beslenmesi için sıvı yem mi tedarik etmeliyim? Sanırım pul yem işe yaramayacak yavru için.
Forumu incelemem sonucunda en doğalının doğduğu akvaryumda kalması olduğunu gördüm ve aynı akvaryumda büyütmeyi düşünüyorum. Emin olamadım doğrusu...
Çok hazırlıksızım; aceleyle forumu inceledim ama varsa ben atladıysam kusuruma bakmayın...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213331/200220192134141.jpg[/IMG][EDIT]DeLorean26,2019-02-20 21:34:20[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
EKAR,
oktay42,
Koksal Gurkan,
gattar5050,
HaydarGul,
fffurkan9,
Ozzgurr,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
yokte,
888starz_fvor,
Eldurmaz,
Niler,
0rnn,
altuntasseref,
AquaShirmp,
sina cen,
MuratOzdemir,
Aquarist101,
Tortuga7,
Kuduoglu,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
Cyber_Scout,
m170,
omerkaya40,
alecozan,
ali özer,
yeekim,
hatesli,
Oquanus,
Ozzgur,
ternapi,
Arch.Hüseyin,
Stoke,
jezey,
İnci Kefali,
Çağatay Tozak,
servet,
artgy,
şansal,
ballantines,
Hoppala,
blackwolf06,
joko29,
GhostKoi,
Gökdeniz Kale,
gyunda,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
